/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
kojak 398780 2006. október 20. 16:05
Válasz erre
Szia NVST!

Én antennának citerahúrt szoktam használni.
Egy csomag a hetvenkettesekhez egy vastagabb harmincötben.
Nem drága,és sok páncéloshoz elég.
Nezebben is törik le pakolászáskor mint a húzott szál.Érdemes kis furatba tenni pillanatragasztóval rögzíteni. Egyetlen hátránya hogy nagyon nehéz vágni.
Üdv:kojak!
NSVT 398779 2006. október 20. 13:36
Válasz erre
NSVT 398778 2006. október 20. 13:20
Válasz erre
Zoli 398777 2006. október 20. 12:27
Válasz erre
Persze, én is tudom, hogy a kapcsolókat ekkorában szinte lehetetlen elkészíteni (nekem pláne...), én is csak az imitálásukra gondoltam, festéssel (bár az se túl egyszerű 72-ben).
z
xcraft 398776 2006. október 20. 12:06
Válasz erre
a12_d01.jpg méret: 56.1 KB
a12_d02.jpg méret: 56.4 KB
A-12 c front.jpg méret: 74.7 KB
A-12 c rear.jpg méret: 94.7 KB
Az eredetin jóval több a kapcsoló, a kijelzők szélén is van körben.
A gyanta öntvényen nincs minden rajta, és nem is eléggé kontúros, ezért nehéz kifesteni. A fényképek a monitoron kb 50X akkorák mint a makett, van ami 1/72-ben reménytelen eset. Hiába látom az igazit, ugyanolyanra nem készülhet ebben a méretben. szerintem az illúzió a fontos.
Az eredetiről két kép és két rajz létezik, illetve van még a HUD-ról és a kezrlőkarokról.
X.
Zoli 398774 2006. október 20. 11:55
Válasz erre
Nagyon szép a kabin, lassan csak elkészül a madárka. Bocs a kritizálásért, nem láttam az eredeti kabinját, de kicsit kevésnek tűnik a kapcsolók száma, pl a kijelzők szélén is szoktak lenni gombok asszem, amiket talán ki lehetne festeni, meg az oldalkonzolok is elég üresek. Bár lehet, hogy tévedek, és amúgy nem fikázás akart lenni, csak egy észrevétel.
z
xcraft 398772 2006. október 20. 11:30
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 86 KB
A-12 (1).JPG méret: 93.1 KB
A-12 (2).JPG méret: 109.2 KB
A-12 (3).JPG méret: 69.5 KB
A-12 (4).jpg méret: 73.5 KB
A-12 (5).JPG méret: 61.7 KB
A-12 (6).JPG méret: 80.8 KB
A-12 (7).JPG méret: 82.8 KB
A-12 (8).JPG méret: 78 KB
A-12 (9).jpg méret: 75.6 KB
A-12 (10).JPG méret: 110.8 KB
A-12 (11).JPG méret: 68.2 KB
A-12 (12).JPG méret: 194.5 KB
A-12 (13).jpg méret: 217.1 KB
A-12 (14).JPG méret: 138.9 KB
Sziasztok!
A-12 építés, 22. rész. Elkészült a kabinbelső, végre festhettem valami érdekesebbet is. Tekintve, hogy a kabintető szokatlanul nagy, és jó belátást biztosít a belső térbe, érdemes időt szánni a kidolgozására.
0. kép A gép felületén tapasztalt illesztési pontatlanságok a kabinban is visszaköszönnek, javításuk a kisebb méretek miatt azonban sokkal könnyebb.
1. kép A belső terekben meglehetősen nehéz csiszolni, ennek egyik módja, mikor a csipeszben tartom az előzetesen formára hajtott vízpapírt.
2. kép Az ülések bepróbálása.
3. kép Igen gyakran alkalmazok papír alkatrészeket, gyorsabb, és egyszerűbb mint sztirolból kireszelni. A ragasztási füleket nem a saját anyagából készítem, ez deformálná a formát, igaz csak egy anyagvastagságnyi eltérést okozva. Pillanatragasztót használok hozzá, és a kész darab teljes felületét is átitatom vele, a rostok közé szivárgó anyag teljesen kemény felületet biztosít.
4. kép A papírt ezután surfacerrel kezelem, a felület simára polírozható.
5-6. kép A kabin maszkolása tamiya szalaggal, és folyékony maszkolóval. Hogy sehová ne szóródjon be a festék, a sarkokba fogpiszkálóval gondosan benyomkodom a maszkolószalagot.
7. kép A kabinbelsőt túlnyomórészt művészolajokkal festem, így órákig is lehet pepecselni, nem szárad meg a festék. Eredetiről készült képek alapján pótoltam egyes műszereket, amiket sikeresen lehagyott a gyártó.
8. kép A kabinbelsőn az éleket szürke művészolajjal szárazecseteltem, és az egészet befolyattam barnás olajjal. Kép alapján elkészítettem a pilóta és az operátor joystickjét réz drótból, és ólomfóliából.
9. kép A bal felső képen, rosszul ugyan, de látszik, a kezelőkar tetején maszkolófolyadékcseppből készült a markolatrész.
10-11. kép A HUD is kialakítva, illetve előkészületek a végszerelésre.
12-13-14. kép A kész kabinbelső.
X.
Archy 398771 2006. október 19. 00:50
Válasz erre
Nem rosz, de a hátsó hűtőrácson mi az a világos? Por? mert akkor az gond, hiszen a rács lyukaiban nem akadhat fenn a por, azért lyuk :-)
A másik a lánctalp színe. Azon még most is tudsz javítani, nézz meg pár fotót, mert ez a lánctalp jelenlegi állapotában úgy néz ki, mintha az ékszerboltból hoztad volna.
A többi frankó! Hajrá!
Áron
marci 398770 2006. október 18. 19:21
Válasz erre
Szia !

Nagyon szép ahogy az elhasználódást bemutatod.Szerintem viszont nem életszerű.Túl patinás.Húsz év alatt sem öregedne el ennyire.A legtöbb harckocsi élettartama pár hónap volt csupán.A te maketteden nem összetört alkatrészek vannak hanem megöregedettek.

Üdv Marci
kisrozi 398769 2006. október 18. 19:03
Válasz erre
Hát Zoli ,Bundi igazatok lehet, van vöröses agyag meg hasonló színűt is találtam otthon a bakonyban, de nem ilyen színt szeretnék.Úgyhogy lejön, leszedem és meg valami barnás -sárgás.(Olyan földet hoztam Pápáról amit nem gondoltam volna ,hogy létezik. Egész olyan élénk színe van ,mintha kén lenne.)Szóval köszi , de azért egy próbát megért.
MattHeafy 398768 2006. október 18. 18:45
Válasz erre
HPIM0216.JPG méret: 107.7 KB
Így állok a 72es Challengeremmel, a koszolás még nem teljes!
gyurmakoma 398767 2006. október 18. 17:53
Válasz erre
hummi 001.jpg méret: 87.2 KB
hummi 002.jpg méret: 68.7 KB
Nálam ez készül,kicsit nagyon lassan...
Zoli 398764 2006. október 17. 23:25
Válasz erre
Rendben, elfogadom az ellenvéleményt, bár szerintem amire gondolsz, sokkal vörösebb. Na mindegy, biztos előfordulhat ilyen szín is, csak nekem kicsit fura.
z
Bundesign 398763 2006. október 17. 21:51
Válasz erre
hát nézd! simán lehet ilyen sár! vörös agyagos területen megy a gép, és nyers, nedves sár! szerintem reális, és nem mindig csak az uncsi sárszínű . a multkor beleragadtunk haverom nívájával egy ilyen vörösagyagos területen a sárba, és mire kijöttünk, olyan volt a niva mintha vörös festéket öntöttünk volna rá
Kisrozi, szerintem jó
B
Zoli 398762 2006. október 17. 21:20
Válasz erre
Szia!
Most már sokkal jobban néz ki a járgány így koszolva, bár megint van kötekednivalóm... Tudom, írtad Te is, hogy a színek mások, nekem nem is tetszik a sár színe, rozsdának nagyon jó, de sárnak szerintem nem. Remélem, hogy csak a képek csalnak, és jó a szín. Ja és kopásokat nem nagyon látok, szerintem azokkal még élethűbb lenne.
z
Gileg 398761 2006. október 17. 20:43
Válasz erre
Üdv agaba! Mestermunka! Gratulálok!
kisrozi 398760 2006. október 17. 19:49
Válasz erre
sziasztok
Teszek fel pár képet a készülő JPZ-ről.A színek nem az igaziak a képen.
Ja és Borisz nagyon tetszik a diód.

i11.tinypic.com/3ymxb93.jpg i11.tinypic.com/2mha2o1.jpg
i11.tinypic.com/2nkm2b9.jpg i11.tinypic.com/2wex83r.jpg

Üdv
Stefan 398759 2006. október 17. 09:34
Válasz erre
Agaba!
Nagyon szépen ki van dolgozva. Ha láttam is hibát, az is csak azért volt, mert gondolom még nincs kész. Eddíg hibátlan :)
Bendeguz 398758 2006. október 16. 23:52
Válasz erre
Agaba!
Milyen hibák, hoool, én nem látom őket :DDD, nagyon szép lett(lesz), minden elismerésem, várom a végkifejletet.
És köszönöm mindenkinek az elismerést. Bár a csörömpli is ilyen jól sikerülne min a gépcsúzli, de van egy olyan érzésem, hogy megint el fogom kapkodni a végét
agaba 398757 2006. október 16. 23:40
Válasz erre
K?p 037.jpg méret: 120.6 KB
K?p 033.jpg méret: 144.6 KB
K?p 034.jpg méret: 110.4 KB
K?p 035.jpg méret: 150.6 KB
K?p 036.jpg méret: 114.3 KB
K?p 039.jpg méret: 78.7 KB
még pár darab :)

Mindenkinek kellemes makettezést kívánok!
agaba 398756 2006. október 16. 23:37
Válasz erre
K?p 024.jpg méret: 116.3 KB
K?p 025.jpg méret: 100.2 KB
K?p 027.jpg méret: 102.5 KB
K?p 028.jpg méret: 107.9 KB
K?p 030.jpg méret: 73.5 KB
K?p 032.jpg méret: 120.4 KB
Sziasztok Makettezők!

Pár élesebb kép. Most már a hibák is jól látszanak!
boriszjelszint 398751 2006. október 16. 22:07
Válasz erre
K?p038.jpg méret: 156.1 KB
K?p039.jpg méret: 188.3 KB
K?p040.jpg méret: 206.4 KB
K?p041.jpg méret: 210.8 KB
K?p042.jpg méret: 132 KB
szia! köszi a dicséretet, valahogyan így néz ki mostmár, nekem ez így nagyon tetszik a másik képen meg az "uh|" van.
G-cart 398750 2006. október 16. 21:50
Válasz erre
Kisrozi: A Merkava már LE VAN FESTVE! Meenek rá a matricák és utána meg nekiállok elrontani átmosással, koszolással.
Tibcsi 398749 2006. október 16. 21:48
Válasz erre
Sziasztok,

Én most csak kép nélkül... készül a Minyóm, Hévízen vettem hozzá Pavla rezet, az valamit javít rajta, végigszegecselem, így már egész emberformája van. Egyúttal nekikezdtem a Hévízen vett 48-as Albának is és a Pavla Szu-27-es kabint próbálom befaragni a Revell Flankerbe... nem egyszerű... :)

Apropó szegecselő: Ákos, a fiam tavasszal Egerszegen látta tőled a szegecselőt. Képzeld, a hétvégén csinált(!) nekem egyet! Valami körzőszárat talált az iskolaudvaron és kért tőlem bele egy fogaskereket... és összerakta. Csak egy kicsit kellett igazítanom rajta. :)

(amúgy 8 éves...)
kisrozi 398748 2006. október 16. 21:23
Válasz erre
Sziasztok

Borisz nekem tetszik a dio-d.Sokkal letisztultabb összesedetteb mint a kedeti változatok, az elrendezése is sokkal hitelesebb, életszerűbb.Csak így tovább szeretném a folytatást látni.(Jó lenne egy Makrós fényképező masina)
Bundi szép a repcsi ,bár nem értek a lovakhoz , de nekem tetszik a kidolgozotsága, a festés részletesége..
Bendeguz nem akármi ez a fegyver, én is probálkoztam , de nagyon időigényes és nem mindig sikerül.
Gcart mivel csörömpös nekem nagyon tetszik a Merkava.Jó lenne fetve is látni.Mindig kiváncsi voltam ,hogy lehet egy lánctalpast úgy lefesteni, a rajta a lánctalp.
Meglátjuk milyen lesz eddig szuper.
G-cart 398747 2006. október 16. 20:56
Válasz erre
Sziasztok. A Szu-24-es a Dragon-Italeri változat, valóban elég szögletes, de ez még a rövid orrú, C változat és nem az elegánsabb, fél méterrel hoszabb M. A Merkava festésével eddig én is elégedett vagyok, pedig az is ecsetes, de az új Revell féle akrill! Eszméletlen felületet adott, még a vaku sem hozott ki hibát a többi olajos festékkel ellentétben. A Drakenen meg tényleg csak egy rétegben van a kék csík, a második már rendesen takarni fog.
Üdv: G'
boriszjelszint 398746 2006. október 16. 19:06
Válasz erre
szerintem a merkava néz ki a legjobban, ebben az állapotban!(aztán lehet, hogy készen még jobb lesz...)
az olaszokról nem tudok sokat mondani, viszont így monitoron keresztül a szuhoj elég doboz orrúnak tűnik nekem. vagy a festés okoz egyfajt. optik. csalódást?
Sonka_papa 398745 2006. október 16. 18:07
Válasz erre
Szerintem Íszonyu jók de mondjuk én még kezdő vagyok úgyhogy a véleményem nem hiszem, hogy sokat számít.A szu-24-es az melyik gyártótól csinálod?
G-cart 398744 2006. október 16. 18:01
Válasz erre
1015 002.jpg méret: 98.4 KB
1015 003.jpg méret: 99.9 KB
1015 004.jpg méret: 112.3 KB
1015 005.jpg méret: 109.4 KB
1015 007.jpg méret: 87.6 KB
1015 009.jpg méret: 97.4 KB
Sziasztok!
Nálam most ezek épülnek, a Szu-24-es van célegyenesben, meg talán a Merkava. Év végére talán elkészülnek. A Drakenre még némi festés kerül, a kék csak egy tétegben van fent. Az Aermacchi-kat meg a múlt héten kezdtem.
G'
lucky 398743 2006. október 16. 17:40
Válasz erre
Bendi!
Grat!
boriszjelszint 398740 2006. október 15. 17:53
Válasz erre
Bendeguz 398739 2006. október 15. 16:39
Válasz erre
PICT2926.jpg méret: 92.8 KB
PICT2927.jpg méret: 57.3 KB
PICT2930.jpg méret: 52.9 KB
Sziasztok
Ma délután nálam ez készült(miután sikeresen letört a cső az öntőkeretről való eltávolításnál, gondoltam kisérletezek egyet). Ja, .30 cal Browning 1/76 Revell(Matchbox)
Zoli 398734 2006. október 14. 20:39
Válasz erre
Szia!
Nem lehet, hogy hajóval jön? Akkor talán karácsonyra meg is érkezne.
z
Bundesign 398732 2006. október 14. 20:29
Válasz erre
sajnos nem. mert nem kaptam meg amatricát! a gyártól kértem, mert már nincs, aztmondták ez az utolsó darab, amir találtak a raktárba, ki is fizettem, fel is adták. de sose ért ide! még megjöhet, habár kötve hiszem, már többmin 2 hónapja úton van... de nembaj, ha megjönne, király,lenne, mert ugyse azutolsó f16 om :)
boriszjelszint 398731 2006. október 14. 20:00
Válasz erre
oké oké, azokat szétszedem, amennyire lehet csakhát ez az óriásszúnyog 30 centis rotorral terpeszkedik a 40es alapon!:)
HMMWV meg ketona biztos volt:D

a sólymod Pakisztáni lesz, ugye?
Bundesign 398730 2006. október 14. 15:35
Válasz erre
köszi!
a te diód is alakul. én nem amennyire tudom, nem volt ott ilyen heli, de ez nem biztos! de ha valóban nem volt, és a helyedbe átnevezném pl gyakorlat , vagy ilyesmire! meg én még mindig kivenném a rotor köre alol a 2 járművet! de amúgy jó lesz!
B
boriszjelszint 398729 2006. október 14. 14:05
Válasz erre
Bundesign 398728 2006. október 14. 13:32
Válasz erre
2006-10-14_132426.jpg méret: 140.7 KB
2006-10-14_132356.jpg méret: 143.2 KB
2006-10-14_133035.jpg méret: 130.9 KB
hellobello

drága f16 om nagyonlassan készül, de azért hamarosan összejön! a ball oldali főfitó kb elkészült!
boriszjelszint 398727 2006. október 14. 11:43
Válasz erre
valaholkosovoban-felirat.jpg méret: 150.3 KB
valaholkosovoban.jpg méret: 214.5 KB
valaholkosovoban (1).jpg méret: 217.4 KB
valaholkosovoban (2).jpg méret: 210.8 KB
valaholkosovoban (3).jpg méret: 218.9 KB
valaholkosovoban (4).jpg méret: 216.9 KB
valaholkosovoban (5).jpg méret: 205 KB
valaholkosovoban (6).jpg méret: 235.5 KB
valaholkosovoban (7).jpg méret: 223.8 KB
valaholkosovoban (8).jpg méret: 208.3 KB
Kijavítottam! (miután megtudtam hol lehet, egész gyors volt, remélem nem értottam a javítással)

A készülő kosovós diorámám, amin kető dragon hámví van egy CH-54es meg tíz gyalogos.
A CH-54es (is) ARMY-s, amiket mostanában akarnak majd lecserélni az ARANYSAS szerint.
szóval lehetséges hogy járt kosovóban, mivel sehol sem találtam nyomot, hogy nemvolt egyetlen darab sem.
készítetem hozzá egy feliratot sörösdöbozból, és abba gavíroztam be a címet.

a gyenge minőségű képekért bocsi, teflonnal készültek. Azért valami építőjellegű kritika vagy hasonló jól esne.
Tophatters 398726 2006. október 12. 19:31
Válasz erre
Szia!

Hévízre most nem megyek, de Szolnokon és Móváron majd megcsodálom:)
Bundesign 398725 2006. október 11. 19:53
Válasz erre
Akos 398724 2006. október 11. 18:39
Válasz erre
Bundesign!
A letörött szárnyon az a folt (oltóhab maradvány) valóban ott volt, de egy kicsit nagyobb, a motor fölé is kiterjed, úgyhogy ezen még dolgozom.
Tophatters!
A mostani állapotban elviszem Hévízre, ott már láthatod. A következő verseny nekem Szolnok, ott már készen lesz, és persze Móvárra is megyek.
Muzzy 398723 2006. október 11. 14:30
Válasz erre
Nem emlékszem már a nevére vettem egy 50 méteres tekercset és mindíg van jócskán belőle. Azt hiszem Warbirdsnak lesz igaza és Tesa volt a márka. A zobiban vettem. Azért figyelni kell, nehogy leszedje az előző réteget, ezt ki kell próbálni, illetve a gyakorlat adja. Egyébként festéskor erre szoktam kisebb alkatrészeket felragasztani. (egy oldal, a ragsztóval érintkező nem lesz lefestve, de ha csak egy oldalt kell lefesteni, kiváló.)
Muzzy
boriszjelszint 398722 2006. október 11. 14:24
Válasz erre
warbirds 398721 2006. október 11. 14:13
Válasz erre
Bocs, hogy belepofa. Nálam a Tesa termékcsalád tökéletesen bevált. warbirds
boriszjelszint 398720 2006. október 11. 14:10
Válasz erre
és mondd, te milyen maszkolót ajánlasz pontosan a nagyobb felületekhez(azt a máshol is használatos fajtából)?
Muzzy 398719 2006. október 11. 13:54
Válasz erre
Joce!
Próbáld meg maszkolni!
Először Tamiya szalagból vékony csíkot vágsz, azt könnyem tudod igazítani az ívhez, esetleg ha nem engedi két vékony szalagból alkotod meg azt ívet. Utána nagyobb darab szalaggal betakarod az egészet. én előszörf az alsó szint festeném fel, majd maszkolnám. A kormánylapok kitérítése miatt mindíg van hely a takart felület megfújásához, igaz itt nem merőlegesen érkezik a sugár. A belépőélt is könnyen megfestheted maszkolással. Ha meg a felső részt több színnel festették, akkor egész felső rész festésének befejezéséhez fennhagyhatod.
Van, hogy nagy felületeknél sima kereskedelmben kapható általános festéshez használt maszkoló szalagot használok, ez egy kicsit olcsóbb, de ki kell tapasztalni, nehogy chipped hatást okozzon (leszedi az alatta lévő szint) Ilyenkor egy kicsit le kell gyengiteni a "ragasztó" erejét pl sík felületre rányomni, felszedni, és ez után a makettra tenni.
Muzzy
boriszjelszint 398718 2006. október 11. 13:45
Válasz erre
Zebi!
szárazpróba!!
jól oda kell próbálni az alkatrészeket mindíg, hagy passzolnak-e!
Zebi 398717 2006. október 10. 22:30
Válasz erre
Szép Spit lesz.
Én egyszer jártam úgy, hogy egy F-15-nek a vezérsíkját festés után raktam fel, és méretes rés maradt az illesztésnél. Azóta nem merek ilyet csinálni :-)
A képeknél meg az a gond, hogy el van csúszva a fehéregyensúly, pl az azure blue teljesen szürkének látszik.
Zebi 398716 2006. október 10. 22:21
Válasz erre
Habár tőlem messze áll a téma, de tetszik, főleg a koszolása, a sárfröcskölések.
Ami kicsit fura, hogy a cső teljesen tisztának tűnik a többi részhez képest.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.