/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
boriszjelszint 398501 2006. szeptember 16. 17:37
Válasz erre
Archy 398500 2006. szeptember 16. 15:32
Válasz erre
IMGP7207.JPG méret: 212 KB
IMGP7210.JPG méret: 212.1 KB
Nálam ez készülget: ISU-122 PST 1/72, Part maratással, és "alu power" is bevetve :-)
Áron
kisrozi 398499 2006. szeptember 16. 13:23
Válasz erre
Szép a gép,
Itt az enyém ami most készül ,ez egy alap szín majd alakul.
i9.tinypic.com/4bs9df9.jpg i9.tinypic.com/3y6vcsp.jpg
MattHeafy 398498 2006. szeptember 15. 15:50
Válasz erre
HPIM0005.JPG méret: 151 KB
kép lemaradt,bocs
MattHeafy 398497 2006. szeptember 15. 15:50
Válasz erre
márcsak a kabin kell rá plusz a lakk
vizes 398496 2006. szeptember 15. 14:29
Válasz erre
louis.aiki@mailbox.hu bocsi
vizes 398495 2006. szeptember 15. 14:29
Válasz erre
Tsaba!
Nem küld igy : loius.aiki@mailbox.hu
tsaba 398494 2006. szeptember 15. 12:03
Válasz erre
Vizes 398493 2006. szeptember 15. 11:57
Válasz erre
Notarius!

A kérdés jó. Elég régi építésű makettről van szó,de azt hiszem talán Wolf.

üdv Vizes
notarius 398492 2006. szeptember 15. 11:21
Válasz erre
Vizes, a kigombolt kabátú fazon milyen gyártmány?
Vizes 398491 2006. szeptember 13. 12:48
Válasz erre
stug1.jpg méret: 111.5 KB
stug2.jpg méret: 90.8 KB
stug3.jpg méret: 88.8 KB
stug4.jpg méret: 99.6 KB
stug5.jpg méret: 95.4 KB
Alte!

Köszi, hogy nem neheztelsz. Én is építettem egy stug-ot. itt van róla pár kép ha érdekel. Egyszinű sárga és ezer éves, de ha gondolod nézd meg.

Mégegyszer kösz
Vizes
Alte 398490 2006. szeptember 13. 10:49
Válasz erre
hi,
azok sajna a fenykepezogep hulyesege mert eloben nem ilyenek.
a szakadasrol igazad van ezt korrigalni fogom.
A meghajto kerek femesre van koptatva...minnya felrakok rola egy kozelebbi kepet is.:o)
aze kosz es ...nem sertodom meg.:o)
Alte
Vizes 398489 2006. szeptember 13. 10:05
Válasz erre
stug2.jpg méret: 52.9 KB
stug.jpg méret: 67.5 KB
Alte!

Jól látom a vontatókötelek el vannak szakadva?
Lehet,hogy a kép rossz,de mintha fém színűre lenne koptatva a gumi a kerekeken.A meghajtó keréken viszont nem.
A balta nyele szintén sárga.

Nem rosszindulatból írtam ne értsd félre :)

Vizes
Alte 398488 2006. szeptember 13. 09:26
Válasz erre
hello,
mint mondottam ez meg csak 65%-os a zold meg korrigalva lesz.:o)
Koszi az eszrevetelt.:o)
Alte
Bundesign 398487 2006. szeptember 13. 09:24
Válasz erre
hally! nekem nem tetszik a zöld színe, meg nekem nagyon olyan odakenések :) de amúgy szép lesz!
B
Alte 398486 2006. szeptember 13. 09:12
Válasz erre
000_0261a.jpg méret: 84.4 KB
000_0262a.jpg méret: 83.3 KB
000_0263a.jpg méret: 106.6 KB
000_0264a.jpg méret: 96.2 KB
Sziasztok,
felrakok nehany kepet a mostani "ujra" festesemrol.
A munka kb.65%-os tehat ezzel a tudattal nezegessetek.:o)
Tudom hogy van mit csinalni meg rajta.:o)
Varom a kritikakat.
Alte
Bendeguz 398485 2006. szeptember 12. 23:09
Válasz erre
PICT2509.JPG méret: 292.8 KB
Migyuri!
Nem tom' pontosan, hogy ez az e amire te gondolsz, de ha igen, akkor szólj, van róla még egy jónéhány képem
Bende
warbirds 398484 2006. szeptember 12. 22:06
Válasz erre
Bundesign 398483 2006. szeptember 12. 22:06
Válasz erre
Zebi 398482 2006. szeptember 12. 21:56
Válasz erre
MattHeafy 398481 2006. szeptember 12. 21:42
Válasz erre
HPIM0004.JPG méret: 190.5 KB
Academy 1/72 P-47 Thunderbolt razorback!Közel a finish:)
Zoli 398480 2006. szeptember 11. 21:59
Válasz erre
Akkor már csak az a kérdés, hogy mennyire fog passzolni a Dragon teknőhöz. Ha nem gond, akkor önthetnél nekem egy pár feszítőgörgőt! A visszafutó görgőkre nincs szükség, mert azt a Tristar is tartalmazza, de a feszítők tényleg jól jönnének, kösz ebben is a segítséget!
z
kisrozi 398479 2006. szeptember 11. 21:50
Válasz erre
Szia

Szóval az academy szemenkénti lánctalphoz van külön fogaskerék és hátsó feszítő görgő(Lurdyházban nincs egy 1000 FT) a felső sor ami tartja a láncot az öntvény, a mintát én csináltam.
Zoli 398478 2006. szeptember 11. 21:38
Válasz erre
Bocs, már emlékszem, reagáltam is rá. Amúgy miről öntötted ezt?
z
kisrozi 398477 2006. szeptember 11. 21:33
Válasz erre
Ja nem más
kisrozi 398476 2006. szeptember 11. 21:33
Válasz erre
Akkor ez más, aJPZ lent van ezen az oldalon
Zoli 398475 2006. szeptember 11. 21:28
Válasz erre
Már nem emlékszem arra JPZ-re, tudnál képet mutatni róla? Amúgy a 7 küllős kellene. Meghajtó nem tudom, hogy IV-es vagy III-as kell-e, elvileg nem a kerek, hanem a szögletes lyukú változat.
z
kisrozi 398474 2006. szeptember 11. 21:20
Válasz erre
Feszítőt tudunk gyantából önteni , a JPZ-n megnézheted, nekem az van
kisrozi 398473 2006. szeptember 11. 21:20
Válasz erre
A PIV meghajtója nem jó?
Zoli 398472 2006. szeptember 11. 21:18
Válasz erre
Nyugi, nem haragszom, nálam feledékenyebb nem lehetsz, és nem hülyéskedtem, tényleg nem sürgős. Amúgy konkrétan meghajtó- és feszítőkerekek kellenének, a futó- és visszafutó görgőket meg majd a Tristar kiegészítőjéből pótolom. Meg esetleg az új Hummel-hez felesleges elemek is érdekelnének, hátha jók a régi Nashorn-hoz is. Egyébként már többször rákérdeztem, de semmi válasz nem jött, biztos nehéz ügy lehet.
z
Bundesign 398471 2006. szeptember 11. 21:00
Válasz erre
te ez nagyon dögös, jó hogy nem a megszokott szürke
kisrozi 398470 2006. szeptember 11. 20:59
Válasz erre
Nagyon szép gép, szép madárka ,bár nem értek a repülőkhöz.Az alu tetszik nagyon.

Ciao
warbirds 398469 2006. szeptember 11. 20:57
Válasz erre
mig31-1991-1.jpg méret: 36.6 KB
Ezt a gépet tervezem megkreálni. Nagyon tetszik, és a matrica pont adja a jelzéseket is. :)
kisrozi 398468 2006. szeptember 11. 20:53
Válasz erre
ne hüjéskedj, ne viccelődj, mond,hogy mi kell hozzá, hátha tudunk valamit csinálni.
És sajnálom tényleg ,feledékeny vagyok
Zoli 398467 2006. szeptember 11. 20:51
Válasz erre
Semmi gond, nem olyan sürgős! Még alkatrészeket is kell szereznem hozzá. Amúgy írtam valamelyik nap, de nem jött válasz, lehet, hogy akkor véletlen rossz helyre címeztem, elő szokott fordulni...
Mégegyszer nagyon köszönöm, igyekszem majd meghálálni!
z
Bundesign 398466 2006. szeptember 11. 20:49
Válasz erre
nekem tetszik, szerintem nagyon jó lesz! szovjettre tervezed?
kisrozi 398465 2006. szeptember 11. 20:42
Válasz erre
Hú zoli nem írtál és elfelejtettem a Nashorn összeállítási scanját.Egy két nap és isten biz megcsinálom,(A pofámról meg ég a bőr)Bocsi
warbirds 398464 2006. szeptember 11. 19:00
Válasz erre
100_1624.jpg méret: 60.8 KB
100_1625.jpg méret: 80.4 KB
100_1629.jpg méret: 113 KB
Üdv Urak! A hétvégén újabb etaphoz érkeztem a Mig építésében. Most már azért kezd repülőgép formája lenni...:))) Csináltam képeket a tuningolt hajtőművekről is. warbirds

U.i: X! Te egy őrült vagy... :))) De azért alkoss!!! :DD
Miggyuri 398461 2006. szeptember 10. 18:53
Válasz erre
Zoli!
Téged ajánlott nekem balaton, mint a Csepel D350 megalkotóját 1:72-ben?
Miggyuri
Zoli 398460 2006. szeptember 10. 18:31
Válasz erre
Ha valami rossz, akkor érdemes lecserélni, ha van mire. A lényeget úgyis meg kellett venned, az apróságokkal meg nem érdemes annyit szenvedni, ha lehet azokat pótolni.
Várom a további részeket, nekem is szükség lesz a tapasztalataidra!
z
xcraft 398459 2006. szeptember 10. 18:17
Válasz erre
Szia Zoli!
Erre, nem gondoltam, az megfordult a fejemben, hogy teljesen újat csinálok, de akkor megint egy fél hónapot bukok rajta, és minek vettem meg a makettet?
Néha elkeserítő dolgokat produkál, és van még bőven, csak még nem írtam róla.
Az lesz a desszert.. :)
X.
Zoli 398458 2006. szeptember 10. 18:11
Válasz erre
Szia!
Nem lett volna egyszerűbb keresni egy megfelelő makettet, aminek ilyenek a futószárai? Jól néznek ki, de egy csomó időt, fáradtságot megspóroltál volna.
z
xcraft 398456 2006. szeptember 10. 18:06
Válasz erre
Szia borisz!
Már három hónapja: 781 Hsz. június 13.
Életem legrosszabb minőségű, legmacerásabb kitje. Ha előre tudom, nem valószínű, hogy belefogok az építési leírásába. Más szempontból, tökéletesen alkalmas arra, hogy a műgyanta hibáit bemutassa, nincs olyan, amivel ez a kit ne rendelkezne.
X.
boriszjelszint 398455 2006. szeptember 10. 17:59
Válasz erre
te, X!
ezt már akár könyvbe is szedhetnéd!:)
mióta is építed??:) de nagyon tutinak látszik szerintem
xcraft 398454 2006. szeptember 10. 17:42
Válasz erre
1.JPG méret: 86.9 KB
2.JPG méret: 98.8 KB
3.JPG méret: 102.1 KB
4.JPG méret: 100.2 KB
5.JPG méret: 106.7 KB
6.JPG méret: 100.2 KB
7.JPG méret: 85.2 KB
8.JPG méret: 73.4 KB
9.JPG méret: 72.6 KB
10.JPG méret: 65.1 KB
11.JPG méret: 176.2 KB
12.JPG méret: 179.2 KB
13.JPG méret: 187.1 KB
14.JPG méret: 114.1 KB
Sziasztok!

A-12 építés 20.rész
Végre sikerült befejeznem az összes futószárat. A kit hű maradt önmagához, ennyire rosszul kivitelezett öntéssel még soha nem találkoztam, elég sok munka, utángyártás . segítségével sikerült csak elfogadhatóvá tenni, de a kívánatos szintet így sem üti meg.

1A. Az injekciós tűket egy dobozban vágom, így nem pattannak el, és a levágott hegyét sem kell a szőnyeg szálai között keresgélni.
1B-D. A már leírt lyukasztóval, papírból vágott csavarfej imitációk.
2. Építési lépések, a papír rögzítése. A D. képen miniplexben forgatva csiszolom a hidraulikahengert, a kerekek analógiájára. Így minden forgástest (légcsavaragy, orrkúp) könnyen tökéletesre csiszolható, polírozható.
3. Újabb gondok a kittel, alkatrészgyártás.
4-5-6. Ennek a kicsi, jelentéktelen alkatrésznek a gyártásával nyolc órát töltöttem el, ebben közrejátszott a saját pontatlanságom is. A furatok egy vonalba kerülésére nagyon ügyelni kell. Először próbáltam megbarátkozni a gondolattal, hogy ilyen lett, de azután győzött a szépérzék.
7B-C. Itt az orrfutóra ragasztom a katapultkart, a beállítást vonalzó mellett ellenőrzöm. A papírlap élével a pillanatragasztó precízen adagolható.
7A. D. Az újragyártott alkatrész is elkészült.
8A. Az utolsó simítások.
8B-C. A festésre előkészített darabok. A D. képen akril oldószer látható, ezzel a friss, már megszáradt festék is visszamosható, BRICO STORE-ban, művészellátóban kapható.
9. A lefestett alkatrészek.
10. Koszoláshoz, művészolajból kevert nagyon híg barnásfekete.
11. A koszolt alkatrészek.
12. A hidraulikus részek is festve vannak, felkerültek a színes lámpácskák….. fordítva!
13-14. Egy réteg fényes M.M. akril lakk után elkészültek a futószárak.
X.
Archy 398453 2006. szeptember 10. 13:59
Válasz erre
IMGP7200.JPG méret: 220.3 KB
IMGP7201.JPG méret: 177.9 KB
IMGP7202.JPG méret: 170.7 KB
IMGP7203.JPG méret: 173.5 KB
IMGP7204.JPG méret: 246.1 KB
IMGP7205.JPG méret: 208.2 KB
SzaTi!
Nagyon tetszik! És megjavult a zöld színe :-)
A kannákat remélem még nem ragasztottad be a csomagtérbe, fotóztam neked napi használatban lévőket.
Üdv: Áron
Zoli 398452 2006. szeptember 10. 13:37
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik, bár egy kicsit túl plasztikusnak találom, ugye koszolni még fogod?
z
Batya 398451 2006. szeptember 10. 13:27
Válasz erre
Szép Nagyon Szép SzaTi !

De ez a háttér...:)

Várom már hogy élőben láthassam Hévízen !

Üdv
Batya
kisrozi 398450 2006. szeptember 10. 13:23
Válasz erre
Nagyon szép, nekem nagyon teszik
SzaTi 398449 2006. szeptember 10. 13:04
Válasz erre
boriszjelszint!

Persze, mert még csak ma lakkoztam le, matt lakkal.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.