/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
warbirds 398393 2006. szeptember 4. 18:12
Válasz erre
100_1603.jpg méret: 142.8 KB
100_1604.jpg méret: 68.9 KB
100_1607.jpg méret: 65 KB
100_1608.jpg méret: 80.8 KB
Üdv! Nos, akkor a tegnap beígért fázisfotók, annak, akit érdekelnek. Nem sok időm volt a hétvégén, de kicsit haladtam a Mig futóaknájával. Persze még kell sok apróság (vezetékek, temperás átmosás, etc.), de jelenleg itt tartok. A párhuzamosan épülő Airfix B-29 most kicsit elakadt, jelenlegi állapotában ilyen. Csak keményen! :)))
warbirds
Archy 398392 2006. szeptember 4. 18:11
Válasz erre
IMGP7193.JPG méret: 205.2 KB
IMGP7194.JPG méret: 202.4 KB
Ma belekzdtem legújabb áldozatomba. A képen még csak belepróbáltam a motorháztetőbe a szellőzőt.
Áron
Bundesign 398389 2006. szeptember 4. 10:53
Válasz erre
én úgytudom megeggyezik, a revell átvette! de ez lehet téves infó! nekem italerim van, csak kissé elszúrva félre van téve vagy 3 éve:)
Apaka 398388 2006. szeptember 4. 10:32
Válasz erre
Zoli!
Igen, használtam. Van benne egy Italerihez való Airwaves maratás, és némi házi feljavítás. Az ülésekhez nem találtam elégnek a maratást. Azt hiszem megegyezik az Italerivel, de ez nem biztos. Ez csak az összkép alapján a saját véleményem.
Apaka
Zoli 398387 2006. szeptember 4. 10:22
Válasz erre
Szia!
Nagyon tetszik a kabin, kiegészítőt használtál vagy saját tuning? A makett megegyezik az Italeri-vel?
z
Apaka 398386 2006. szeptember 4. 10:19
Válasz erre
Bundesign 398385 2006. szeptember 4. 10:15
Válasz erre
szégyeld magad hogy így lerontottad a színvonalat :))
nagyon jó lesz! várok még képeket majd a gépról!!
B
Apaka 398384 2006. szeptember 4. 10:13
Válasz erre
hatso.jpg méret: 38.1 KB
hatso2.jpg méret: 37.9 KB
ules.jpg méret: 29.1 KB
ules2.jpg méret: 35.4 KB
Sziasztok!
Hogy egy kicsit rontsam a szinvonalat felteszek pár képet. Készülőben lévő Revell Hawk 1/72. A képek minőségéért bocs! Kínkeservvel egy olyan géppel készült, amihez egy nagyítót is kellett mellékelni.
Apaka
warbirds 398376 2006. szeptember 3. 19:38
Válasz erre
űÜdv Kollégák! Gratulációm mindenkinek, aki az utóbbi két napban képet tett fel a készülő munkáiról. Én is haladtam kicsit a Mig-31-gyel (bár nem sokat...:( ), de most el kell rohannom. Holnap délután valamikor talán hozzájutok, hogy teszek fel képet az aktuális állapotról. Még eccer gratula mindenkinek, nagyon jók vagytok! warbirds
MattHeafy 398365 2006. szeptember 3. 17:56
Válasz erre
AdEe!A lényeg h koszolt meg koptasd;)
AdEe 398364 2006. szeptember 3. 17:54
Válasz erre
Köszi szépen!
Igen ez egy 72es revell...a szín marad a fehér,majd homokszínnel lesz benne pár folt még..és '45ös..azon filózok hogy diorámába csináljam, mert nem szeretem a maketteket csak úgy egyedül legalább egy alap legyen..szóval gondoltam hogy valami kisebb dombot csinálok gyurmából vagy valamiből és vannak hozzá figurák azokból 3 kész van..még párat csinálok ..
Bundesign 398346 2006. szeptember 3. 16:33
Válasz erre
igen, az igaziban sokkal több van! :) ezek csak a nagyobbak. de még tervezek bele tenni
köszee
Zoli 398345 2006. szeptember 3. 16:30
Válasz erre
Szasz Bundes!
Eddig egész jó lett az akna! Tudom, hogy kéne még bele pár drót, de így is sokat javít a kinézeten.
z
Bundesign 398344 2006. szeptember 3. 15:38
Válasz erre
2006-09-03_153515.jpg méret: 137.2 KB
2006-09-03_153535.jpg méret: 140.1 KB
hally. ma megint haladtam, nagyából kész a főfutóakna, hamarosan jöhet az orrfutó
kisrozi 398343 2006. szeptember 3. 14:17
Válasz erre
Szép a Tigris, ':72-es?Nekem tetszik, milyen lesz(szín század stb)
AdEe 398342 2006. szeptember 3. 10:57
Válasz erre
tn_1100_1843.JPG méret: 221 KB
tn_1100_1864.JPG méret: 107.1 KB
tn_1100_1865.JPG méret: 221.2 KB
Na csatlakozok a drága klubbomhoz =)
2 kép a tigrisemről..ma megyek családi progamra de ha megjöttem folytatom és szerintem adok értesítést valamikor =) a másik pedig egy rendőr heli belseje, ami nagyjából készen is van..a hátsó szék át lett faragva a gyári kemping-styleos székekből..
Jah Bukebe te jössz :D
Bundesign 398341 2006. szeptember 3. 01:19
Válasz erre
én is szemezek a kittel, baromi jó gép :)
MattHeafy 398339 2006. szeptember 2. 23:31
Válasz erre
n?vtelen.JPG méret: 29.6 KB
Én meg ezen dolgozgatok éppen: Eduard L39 Albatros 1/72
MattHeafy 398338 2006. szeptember 2. 23:23
Válasz erre
Ja ténleg szép!Aztán hallanátok klubba mennyit szentségel, mikor csinálja:P
Zoli 398337 2006. szeptember 2. 23:15
Válasz erre
Szia!
Ígéretes eddig, nagyon kíváncsi vagyok a végére, hajrá!
z
Solo 398335 2006. szeptember 2. 22:51
Válasz erre
Kösz a biztatást. :)))
Archy 398334 2006. szeptember 2. 21:13
Válasz erre
Elektrolakatos 398333 2006. szeptember 2. 21:09
Válasz erre
Bundesign 398332 2006. szeptember 2. 20:57
Válasz erre
Fodi 398331 2006. szeptember 2. 20:55
Válasz erre
Szép lesz, remélem a festésre is legalább ennyi időt fogsz szánni! :)
Solo 398330 2006. szeptember 2. 20:53
Válasz erre
IMG_8542.JPG méret: 126.5 KB
IMG_8544.JPG méret: 88.1 KB
IMG_8549.JPG méret: 89.3 KB
IMG_8551.JPG méret: 97.2 KB
IMG_8560.JPG méret: 101 KB
Helló!

Egy kis haladás a Zvezda Mi-17-el.
Lassan már nem tudom tovább húzni a festést :))
kisrozi 398329 2006. szeptember 2. 16:48
Válasz erre
Hahhhaaaha ,azt én is észre vettem,hogy az egy másik gép, de én a tiesden ámulok,szép
Batya 398328 2006. szeptember 2. 15:55
Válasz erre
SSgt_Chris 398327 2006. szeptember 2. 15:51
Válasz erre
Annyira ne ámulj Kisrozi! :-D Ezt az interneten találtam és az irónia kedvéért tettem fel, hogy na ilyen az enyém úgyse lesz... :-( Vagy nem erre gondoltál?
kisrozi 398326 2006. szeptember 2. 15:44
Válasz erre
Ámulok Chris,tényleg
SSgt_Chris 398325 2006. szeptember 2. 14:44
Válasz erre
karc.jpg méret: 61.8 KB
Ja, ilyesmi karcokra gondoltatok, ugye? :-D
SSgt_Chris 398324 2006. szeptember 2. 14:40
Válasz erre
Köszönöm Batya!
Ahogy tehetségemből futja megpróbálom javítani az általad elmondottakhoz igazodva. Viszont az emelő már azt hiszem, marad ilyen... Azt én is láttam, hogy a legtöbb képen megegyezik a test színével, de mivel ecsettel nem mertem belevágni valami virtuóz terepszínbe és maradt az egyszinű sárga, emiatt gondoltam, hogy egy kicsit "feldobja" a látványt. A kipufogó a valóságban inkább hajlik rozsdabarnába, mint feketébe, illetve világosabb foltok is vannak rajt, csak a fotón nem jön át, és ráadásul lakkozás hiányában még csillog is... :-(
Köszi mindenkinek a hozzászólást...majd ha kész a lánctalp még jelentkezek... :-D
Batya 398323 2006. szeptember 2. 12:48
Válasz erre
Szia SSGT_Chris !

Tetszik jó lesz !
Pár egyéni vélemény:
-A kipufogó nem volt ilyen fekete nézzél meg 1 öreg járgányt (IFA, nagyobb teherautó)és pasztellkréta, pigment el gyönyörűen meg tudod javítani.
-Alu színt vedd vissza, mert nem reális. Ezt fekete filterrel orvosolhatod.
-Az emelő jármű színével megegyező volt.

A karcokat a legjobban acryl festékkel tudod festeni tökéletesen vékony csíkot lehet húzni. A lényeg, hogy ha belemártod a festékbe húzd ki az ecset élét 1papirzs.-be és derékszöget zárjon be a felület és az ecset, kezdheted a karcolást:)
Mindig tanulmányozzál képeket igazi járművekről és annál valóságosabbá nem is festheted.
A karcoláshoz fekete és vörös keverékét használom 5/1 arányba.

Külön gratulálok az ecsettel való festéshez!

Üdvözlettel :
Batya
Zoli 398322 2006. szeptember 2. 12:20
Válasz erre
Akkor külön gratulálok az ecsetes festéshez! Szerintem azért túl sok rozsdát ne tegyél rá, hacsak nem valami lerobbant járgánynak szántad! A fekete kopásokat tényleg csak minimális méretű, ha tudod, szögletes foltokban fesd, az éleit meg fémszínnel finoman szárazecsetelheted! És ha lehet, előtte valami darabon próbáld ki, hogy ne kelljen a jármű tetejét is besarazni!
z
Bundesign 398321 2006. szeptember 2. 12:16
Válasz erre
nagyon nagyon jó lesz, habár alapba elfogult vagyok a pz IV el, az egyik kedvenc tankom :)
SSgt_Chris 398320 2006. szeptember 2. 12:15
Válasz erre
Igen, lehet, hogy inkább még szárazecsetelem egy picit az éleket olyan rozsdás színnel. Az apróbb feketés kopások készítésének technikáját valaki vázolhatná, mert az alján megpróbáltam, de borzalmasra sikeredett... Kapott is helyette egy sár réteget. Lehet, hogy még vékonyabb ecsettel kellene próbálkoznom??? Amúgy köszi a dícsérő szavakat! Ahhoz képest, hogy ecsettel követtem el, elég tűrhető lett szerintem is... :-)
kisrozi 398319 2006. szeptember 2. 12:09
Válasz erre
Jújjj de jó , nagyon kircsi
Tényleg tetszik, leesett az állam.
Király
Zoli 398318 2006. szeptember 2. 12:07
Válasz erre
Szia!
Nekem nagyon tetszik! Bár néhol kissé túlzottnak találtam az alu koptatást, a kis feketés kopásokat meg kicsit hiányolom.
z
SSgt_Chris 398317 2006. szeptember 2. 12:04
Válasz erre
PZIV_1.jpg méret: 147.4 KB
PZIV_2.jpg méret: 90.2 KB
PZIV_3.jpg méret: 151.3 KB
Sziasztok! Lassan a végére érek a Pz IV építésének, még a matricázás, lakkozás apróbb dolgok felrögzítése még hátra van, plussz a szemenkénti lánctalp, de kb. 85%-on már látszik nagyjából, hogy hogyan fog kinézni..
Várom a véleményeket, hogy az esetleges hibákat még korrigálni tudjam.
Köszi előre is és üdv! Chris
Csillagvadász 398315 2006. szeptember 2. 06:08
Válasz erre
xcraft, nekem is nagyon tetszik, különösen, mivel maga a gép szívdobogtatóan kecses:) Ha esetleg a későbbiekben is használnád a Tamiya polírpasztát, szívesen olvsnék a tapasztalataidról!
Üdv:CSV

PS:egyetértek Bombbal;)
KormosP 398314 2006. szeptember 1. 21:44
Válasz erre
xcraft: Gratulálok, nagyon jól haladsz.

Üdv:

kp
Archy 398313 2006. szeptember 1. 21:24
Válasz erre
Csillagvadász 398312 2006. szeptember 1. 21:19
Válasz erre
Nahát, az oldal nem hajlandó befogadni az ősi angolszász fizetőeszköz nemzetközileg nagyrabecsült kalligrafikus megjelenési formáját...
Skandallum!!:)
Csillagvadász 398311 2006. szeptember 1. 21:18
Válasz erre
&=₤
;)
Csillagvadász 398310 2006. szeptember 1. 21:15
Válasz erre
Nagyon &os Személy!
Még annyit tennék hozzá, Péter kedves, hogy a TopGun-os cikkekre nagyon ne hivatkozz, ha lehet, ugyanis nekem is volt 2 db (tudom, ez kevés, és korántsem oly hatalmas szám..) cikkem anno a Top Gun-ban, de akkor az én cikkeimet a szerkesztőgárda ( nevéhez és fizetett szakember mivoltához méltón ) kicsit helyrepofozta, javították a hülyesírásomat is, amit én magam vettem észre a cikkek megjelenésekor. Gondolom, nem egyedi esetként-értsd: más cikkeket is lektorálnak(Hmm..tán'az összeset, hmm??..) Örültem, mert abból tanulni lehet, ha az embernek megmutatják, mit-hogyan kell pontosan, helyesen írni.
És, itt jegyezném meg, hogy senki nem kért fel. Magam kerestem meg Tőrös Főszerkesztő Urat, akinek azóta is tisztelettel adózok, hogy közölte korai kis munkáimról szóló cikkeimet.
Lényeg: segítségre mindenkinek szüksége lehet és van is, és az olykor "megmosolyogtató" finom kis irónia bizony fájó lehet olyan tehetségeknek, akik nem az írott szó erejével keresik a kenyerüket, de korunk Boticelloi és Leonardoi.
Maradok legmélyebb tisztelettel:

Kállai Roland
alias(nagyon aljas)
Csillagvadász
kisrozi 398309 2006. szeptember 1. 17:25
Válasz erre
Beteg :-)de jó lenne ilyet építeni
Alte 398308 2006. szeptember 1. 16:35
Válasz erre
Hi,
hogy te mijen sza...ul makettozol...:oD :oD ;o)

Alte
Zoli 398307 2006. szeptember 1. 16:33
Válasz erre
Szia!
Kösz megint a részletes ismertetőt! Ha minden vacakkal ennyit vacakolsz, mikor fog elkészülni a makett? Várom a következő részt, már függő vagyok...
z
Bombraider 398306 2006. szeptember 1. 16:29
Válasz erre
Azért,Te se nem vagy noo'mális:)

üdv:bomb
xcraft 398305 2006. szeptember 1. 16:19
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 93.2 KB
A-12 (1).JPG méret: 54.1 KB
A-12 (2).JPG méret: 95.3 KB
A-12 (3).JPG méret: 262 KB
A-12 (4).JPG méret: 104.4 KB
A-12 (5).JPG méret: 127.2 KB
A-12 (6).JPG méret: 80.6 KB
A-12 (7).JPG méret: 246.8 KB
A-12 (8).JPG méret: 138.4 KB
A-12 (9).JPG méret: 89.5 KB
A-12 (10).JPG méret: 56.1 KB
A-12 (11).JPG méret: 102.2 KB
A-12 (12).JPG méret: 52.5 KB
A-12 (13).JPG méret: 94.2 KB
A-12 (14).JPG méret: 82.9 KB
Hello!
Akkor makettezzünk! Ennyi energiával cikket is írhatnátok.

Alig 4 órai munkával elkészült az A-12 építés 19. része

0. A kerekek festésére csak annyira térnék vissza, hogy egyetértésben Zoli kritikájával, tompítottam a koszolást, fehér művészolaj befolyatásával. Most már így marad.
1A. Injekciós tű vágása szénkoronggal. Használjatok védőszemüveget, ez ugyanúgy
működik mint a sarokcsiszolók, ha a korong szétrobban, mindenfelé repülnek a darabok.
1B. Sorjázás.
1C. A tűt egy körömollóval megélesítem, így tökéletes lyukasztót kapok. Ez megoldható mindenféle vékonyfalú csővel, injekciós tűvel, fém golyóstollbetéttel. Tökéletesen vágható velük az ólom, alu, vékony műanyag lap , papír. Vastagabb sztirol lapokra nem alkalmas.
2A. Az orrfutót a gőzkatapulthoz csatlakoztató elem, látványosan ferde. Forró hajszárítóval kiegyenesíthető, hidegen nem érdemes próbálni, a gyanta rideg és eltörik.
2B-C. A lyukasztóval ólomlapból vágott körök, és némi kiegészítés a katapultcsatlakozón.
2D. Festéshez rögzítve, injekciós tű hegyére, nagyon pici pillanatragasztót is használtam. Ez nem okoz gondot, a rögzítés a későbbi ragasztás helyén van.
3. Az orrfutó szára, néhány javítanivalóval.
4A. A lámpa közepét pontosan bejelölöm, és bepontozom.
4B. Vékony fúróval előfúrom.
4C. Gömbmaróval kialakítom a formát.
5A. Átlátszó keretből gyertyaláng felett húzott szál, az izzó imitálásához.
5B. Lyukasztóval átlátszó lapból vágott lámpabúra.
5D. (Felcseréltem a képeket) Az izzó helyét 0,3-as fúróval kifúrom.
5C. A lámpabelsőbe ALCLADII. Polírozott alu színt cseppentettem. Jó bármilyen világos fémszín, azért ezt használtam, mert 5perc alatt megszárad.
6A. A LOCTITE 460. Száradáskor nem hagy fehér gőzt, az üvegeket is bátran ragaszthatjuk vele. Most használtam először, még nincs kialakult véleményem.
6B. A beragasztott izzó felesleges részét tűhegyű ollóval kicsíptem.
7. A burát nedves, levágott végű fogpiszkálóval mozgatom, mással nemigen lehet megfogni.
8. Az üveget két kis pötty ragasztóval rögzítettem, ezután az egészet felülről összekentem pillanatragasztóval, hogy tökéletesen körbefussa az illesztést.
9. A futószár hátsó oldala.
10A. Kiegészítések gyártása sztirol lapból.
10B. Gázlángon kilágyított injekciós tűt ellapítok, ebből vékony és erős tartók készíthetők.
11. Elölnézet.
12A. Az üveg polírozása 1000-es 1200-as 2000-es vízpapírral.
12B. A fényét a TAMIYA polírpaszta adja vissza, míg ez nem volt fogkrémet használtam, az is jó.
13-14. A kész futószár, az üveg TAMIYA szalaggal letakarva, ezt is a lyukasztóval vágtam. Még fékcsövek lesznek rajta, ha találok képet hozzá.

X.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.