/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Akos 397765 2006. augusztus 1. 08:15
Válasz erre
Vélemény: az előző is jó volt, de ennek a színei, a koptatása sokkal jooban sikerült
Blackbird 397762 2006. augusztus 1. 07:49
Válasz erre
Nem kezdi kicsit korán?:) Mellesleg lessz még KV-2 is!
karlos511 397761 2006. augusztus 1. 07:43
Válasz erre
Szija Batya

Ez megnit fantasztikusra sikeredet...olyan mintha öregedett voltna 8-10 évet...:)))

Mégegyszer gratula.
Elektrolakatos 397760 2006. augusztus 1. 07:24
Válasz erre
Blackbird!

A gyerek szintén éppen KV-zik...azt hiszem feladtad neki a leckét te is ! :):)

Üdv: Elektro
Elektrolakatos 397759 2006. augusztus 1. 07:23
Válasz erre
Batya!

Csak annyit kérdeznék...orvos látott már??? tudod olyan elmeqrkász ! ;)

Elvetemült vagy !!! :D:D:D:D:D:D

Ne hagyd abba! :):):

Üdv: Elektro
Blackbird 397758 2006. augusztus 1. 06:46
Válasz erre
DSC_431810110.JPG méret: 96.3 KB
DSC_431910111.JPG méret: 78.6 KB
DSC_432110113.JPG méret: 85.8 KB
DSC_432510117.JPG méret: 145.5 KB
DSC_433510127.JPG méret: 121.8 KB
DSC_433810130.JPG méret: 142.3 KB
Elnézve az előttem szólók képeit, nem tudom érdemes-e feltöltenem a sajájtaimat, de most már mindegy.
Batya 397757 2006. augusztus 1. 00:31
Válasz erre
A lényeg lemaradt !

Köszönöm Tábor Áronnak a szerkesztést!
Batya 397756 2006. augusztus 1. 00:29
Válasz erre
front.jpg méret: 101.5 KB
Doboz2.jpg méret: 113.4 KB
bhat.jpg méret: 111 KB
hat.jpg méret: 117.9 KB
fhat.jpg méret: 126.7 KB
jhat.jpg méret: 114.8 KB
Doboz.jpg méret: 100.8 KB
kop-text_hun.jpg méret: 166.3 KB
Sziasztok!

Gondoltam egy merészet és átfestettem a Vt-34-est. Ez lett a végeredmény.

Várom a véleményeteket.

Üdv

Batya
Bendeguz 397755 2006. július 31. 23:42
Válasz erre
Ákos, a porlakkozás az nem azonos a szinterezéssel?
Akos 397753 2006. július 31. 22:48
Válasz erre
balszarny_1n.jpg méret: 43.3 KB
Nagyon egyszerűen: kimartam a helyét a műanyagban, megragasztottam pillanatragasztóval, majd tömítésként porlakkot szórtam bele. Ezután csiszolás-tömítés annyiszor, amíg sima nem lett.
Porlakk: polírozott natúrfém felületek védelmére használják. Por alakban viszik fel, majd kiégetik. Ez a legellenállóbb festékfajta.
Bundesign 397752 2006. július 31. 22:46
Válasz erre
Ákos, ezt amúgy valami csillagközi makettverseny aranyérméért építed?:)
Archy 397751 2006. július 31. 22:32
Válasz erre
Hát miután megtaláltam az államat a padlón, csak mosolyogtam. :-)
Hogyan hoztad szintbe a fémet a szárny műanyagjával?
Áron
Lajos 397750 2006. július 31. 22:12
Válasz erre
Ja a herki tényleg szépen alakul, csodálom a türelmed és a kitartásod.
Gabi 397748 2006. július 31. 21:23
Válasz erre
Szia!
Te se tudsz dobozból, szimplán összerakni egy makettet:)))
Nagyun brutál lesz, várom a folytatást.
Gabi
Bombraider 397747 2006. július 31. 21:16
Válasz erre
Szia!
Még mindig nem vagy nooormális:)

üdv:bomb
Akos 397746 2006. július 31. 21:13
Válasz erre
jobbszarny_1n.jpg méret: 50 KB
jobbszarny_2n.jpg méret: 47.1 KB
Azért a Herkules is készül...
Bukebe 397740 2006. július 31. 13:31
Válasz erre
Kösz Lajos de már megvan milyen lesz:).
Akos 397739 2006. július 31. 10:03
Válasz erre
Cébés!
Vasútmodellező boltokban lehet kapni "lámpajavító kitt"-et, ez a létező legkisebb izzó, amit láttam, olyan 1 mm átmérőjű és 2 mm hosszú. Gyárilag rá van forrasztva 5 cm vezeték. 12 voltos.
Ezzel szerintem a legjobb megoldani a szárnyvégi fények és a leszállólefrektorok bekábelezését. Az áramelllátást egyik makettemen úgy oldottam meg, hogy a gépet egy alapra raktam, ebben volt az áramforrás. A főfutók fékvezetékeit a kerekek mögött meghosszabítottam, itt kapcsolódott a makett az alap áramforrásához.
KormosP 397738 2006. július 31. 09:04
Válasz erre
kisrozi: Az csak piros alkoholos filc. Azért használtam, hogy lássam mennyire kell elvékonyítani a sztirol lapot. A sörösdoboz vágásánál meg hogy lássan, hol kell elvágnom az anyagot. A farokvillánál mint alapozó szerepet töltött be, hogy lássam rendesen meg van-e csiszolva a felület.

Ragasztáshoz etil-acetátot (sztirol) és pillanatragasztót (minden más) használtam.

Üdv:

kp
Lajos 397737 2006. július 30. 21:26
Válasz erre
072.jpg méret: 254.5 KB
Hali!
Bukebe ez egy másik alternatíva a festéshez.
Felcsillant a szemed?Ha kell szerdára még szedhetek össze párat, hogy ne tudd eldönteni milyenre fessed.

Cébés! Nem tudok válaszolni a méledre, lécci írd meg a címed és küldöm a matricát.
Üdv.
Cébés 397736 2006. július 30. 20:30
Válasz erre
03.jpg méret: 39.9 KB
04.jpg méret: 23.2 KB
Sziasztok!

Az alábbi képeken látható gépet tervezek építeni a közeljövőben,mármint a világításra gondolok.
Ha valamelyikőtök épített már így makettet,szivesen vennék némi segítséget.
Az elektronikai részére gondolok,milyen izzók,áramforrás,stb.
Segítségeteket előre is köszönöm!

üdv:Cébés
vrauko 397735 2006. július 30. 20:23
Válasz erre
Hát ha ez az, akkor szépen festetted le. Megnéztem
az építési képeket, és ez az Italeri-öntvény. 1:72-ben
nincs más Revell e pislanatban. Volt G-2-es régen,
nyitható motorházzal, egy olyasfajta elnagyolt, főleg
dudorokból álló motorral, mint amit a Ju-88-hoz is
adnak, de azt már rég kivonták a hadrendből. Szóval
ez a festés jobb, mint amit első látásra ki lehet
hozni azokból a széles rácsokból, hacsak nem öntött a
Revell hozzá újat. Gratula.
Bukebe 397734 2006. július 30. 20:18
Válasz erre
Több fajta stuka is van revellben szerintem.Ez egy sima dobozos tető
vrauko 397733 2006. július 30. 20:09
Válasz erre
Ez milyen kabintető? Mer'a Revell az eredeti
Italeri homokfúvott tetőt adja hozzá (legalábbis
amit én láttam) és ez annál sokkal jobbnak
tűnik.
Kaloz 397732 2006. július 30. 19:58
Válasz erre
A Matchboxnál legalább felül zöld, alul kék lenne :)))
Bukebe 397731 2006. július 30. 19:46
Válasz erre
Bukebe 397730 2006. július 30. 19:46
Válasz erre
Tomcat 397729 2006. július 30. 19:41
Válasz erre
Már ilyen a műanyag színe? Az én makettemnek még sivatagi sárga volt...pedig ugyanez a készlet. Úgy tűnik Revelléknél fő a változatosság.
(Legközelebb már játékot csinálnab ebből: gyűjtsd össze mindegyik színűt.:D)
Amúgy tetszik a gép, várom a végkifejletet. Milyen lesz a festése?
Tomcat
Kaloz 397728 2006. július 30. 19:37
Válasz erre
Köszi.
Bukebe 397727 2006. július 30. 19:35
Válasz erre
Revell 1/72 egyenesen Pilotkától
Kaloz 397726 2006. július 30. 19:35
Válasz erre
Bukebe 397725 2006. július 30. 19:34
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 138.7 KB
K?p 002.jpg méret: 140.7 KB
Sziasztok!
Nálam ez az 1/72-es Stuka készül.A pilóta fülke készen van ,a külsején még sokat kell csiszolni.
Üdv:Buke
kisrozi 397724 2006. július 28. 17:17
Válasz erre
El vagyok ájulva, ha szabad kérdeznem mivel ragaszt a "mester"?
Az a piros trutyi a ragasztó?

Üdv

Kisrozi
KormosP 397723 2006. július 28. 13:15
Válasz erre
Archy 397722 2006. július 26. 20:43
Válasz erre
Legyen magyar! Würger '946 "Puma edition" :-)
Zoli 397719 2006. július 26. 19:05
Válasz erre
Csak nem kereszt lesz rajta akkor? Na végre!
z
KormosP 397716 2006. július 26. 17:23
Válasz erre
Nem elég hogy a munkahelyen is sárral dobálnak, még itt is. Na, azért nem veszem fel a dolgot. Tervek szerint nem lesz rajta csillag, pedig lenne hozzá egy jó festésem is... ;-)

Üdv:

kp
warbirds 397714 2006. július 26. 15:40
Válasz erre
Szerintem legyen mondjuk holland! :)
Corpuschristi 397713 2006. július 26. 15:27
Válasz erre
Archy 397712 2006. július 26. 14:57
Válasz erre
Zoli 397711 2006. július 26. 13:09
Válasz erre
Szia Péter!
Már láttam a művedet, asszem ettől is hanyatt fogok esni, csak így tovább! Ja egy kérésem lenne ezzel kapcsolatban, lécci ne amerikai jelzéseket tegyél rá (többek véleménye)!
z
KormosP 397710 2006. július 26. 12:25
Válasz erre
Sziastok!

Én ezen dolgozok most: Dragon 1:48 -as méretarányú Fw190D-9 -es.

www.network54.com/Forum/47751/message/1153898654/1-48+scale+Fw190D-9+from+Dragon

Üdv:

kp
Miggyuri 397709 2006. július 25. 17:57
Válasz erre
mig23ub1.jpg méret: 25.7 KB
mig23uborr.jpg méret: 41.5 KB
Ez.
Kalóz 397707 2006. július 21. 19:30
Válasz erre
fulcrum69!

Ott volt a szmájli!!! (pedig nem szeretem használni).

Üdv: Kalóz
fulcrum69 397706 2006. július 21. 13:07
Válasz erre
nem azért mondtam, mert forog, hanem mert lassan 62 réteg festék lessz rajta, mert állandóan útban van...
Bundesign 397705 2006. július 21. 10:40
Válasz erre
2006-07-21_103653.jpg méret: 183.3 KB
2006-07-21_103719.jpg méret: 153.1 KB
2006-07-21_103736.jpg méret: 186.6 KB
hy. megérkezett az eduard a paki f16 hoz, ugyhogy most majd szétszedem a pilótafülkét, és újáépítem maratással.
üdv
Kalóz 397704 2006. július 20. 19:58
Válasz erre
Na, akkor elmondom az általam használt módszert. Nem én találtam ki, valamelyik makettet így gyártották és megtetszett.
Szóval a légcsavar tengelyére készítek egy hüvelyt, aminek az átmérője 3-4 mm-rel nagyobb a tengelyénél. hossza az átmérő 2-2,5-szöröse (öntvénykeret darabból elkészíthető). A légcsavar-tengely 2-3 mm-re túllóg a hüvelyen, ide felragasztok egy kicsit kisebb átmérőjű tárcsát, ami nem engedi leesni a hüvelyt (a valóságban kiesni a légcsavart). Magyarul becsapágyazom a légcsavartengelyt.
A repülőgép orrába (vagy több légcsavar esetén a motorgondolák elejébe) beleragasztok egy kifúrt tuskót, amin a furat átmérője megegyezik a csavartengelyen lévő hüvely átmérőjével (a furatot lehet a két féltörzs összeragasztása után is kifúrni, kinek mi tetszik).
Miután a gépet, meg a légcsavar(oka)t lefestettem, a légcsavar "csapágyházát" beletolom a lyukba, esetleg egy csepp ragasztóval rögzítem. Ha pontosan dolgoztunk a légcsavar nem lötyög, és szépen forog.

Bár elég hosszadalmas a leírás, de alapjában véve tök egyszerű módszer, nekem nagyon bevált. Aki sokat utaztatja a makettet, az akár ki is veheti a légcsavarokat a gépből a szállítás idejére, úgy kevésbé sérülékeny a szerkezet (mármint a légcsavar-tollak).

Egyébként a légcsavartengely vagy a légcsavar agyába van beöntve, vagy egy különálló darab, amire a légcsavar-agyat rá lehet ragasztani. A fenti módszerhez az előbbi az egyszerűbb, de a második megoldás sem rossz, itt egy megfelelő átmérőjű csapot (esetleg injekcióstű darabot) kell beragasztani a légcsavar-agyba, utána a többi már nem változik.
Az inj.tű a merevebb megoldás, de nehezebb ragasztani (pill. ragacs) ill. könnyebben elengedhet egy idő múlva a ragasztás. Igaz, a műanyag meg eltörhet :). Mindkét +havária" esetében azonban egyszerűen javítható: a gépben lévő tuskót ki kell fúrni és az "újracsapágyazott" légcsavart vissza lehet tenni a helyére a makett sérülése nélkül (ha nem ragsztjuk be, akkor meg mégegyszerűbb az egész, csak a rögzítő tárcsát kell visszaragasztani, miután kipecáztuk a makett belsejéből.

Üdv: Kalóz
Vadász 397703 2006. július 20. 19:15
Válasz erre
Egyszerűen beragasztom.
Az új Tamiya, hasegawa makettekkel már jobb a helyzet, berlül van egy kis gumigyűrű, amibe az épités végén bele kell nyomni a tengelyt.
Vadász
Tophatters 397702 2006. július 20. 19:12
Válasz erre
Nem, radart nem csinálok rá, csak az orrkúpot még nem festettem le, ezért nem is ragasztottam még fel. A baloldali vízszintes vezérsíkot (máramennyire vízszintes...) meg azért nem raktam fel, mert történt vele egy kis balesetecske koszolás közben, így azt újra kell fújni.
kisrozi 397701 2006. július 20. 19:03
Válasz erre
nekem nagyon tetszik a phantom,a festése kiáltképpen
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.