/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
KormosP 397574 2006. július 14. 11:09
Válasz erre
xcraft: Elég szépen alakul az A-12-es, gratulálok. Az a injekciós tűre tekert csiszolópapír ötlet meg zseniális!

Üdv:

kp
Archy 397573 2006. július 14. 10:42
Válasz erre
Blackbird!
Elég sötét lett, de lehet csak a képen. Mindenesetre én fakítanám még, és a megfolyások, mellé elférne még jópár kopás (lepattogzás)is. Eddig szép. Trumpi?
Áron
Blackbird 397572 2006. július 14. 07:05
Válasz erre
DSC_421010004.JPG méret: 99.8 KB
DSC_421110005.JPG méret: 105.3 KB
DSC_421210006.JPG méret: 133.7 KB
DSC_421310007.JPG méret: 112.7 KB
DSC_421410008.JPG méret: 82.8 KB
Hát így állunk most, bár élőben kicsit jobban mutat. Már csak egy kis koptatás, rozsdafolyások, porozás, és mehet a harcmezőre.
xcraft 397571 2006. július 13. 22:28
Válasz erre
ati27

Ne viccelj, miféle engedélyt? ezek az infók itt mindenkié, tedd azt, ha úgy gondolod.
Hivatalosan pedig minden itt lévő adat a makettinfó tulajdona. Persze a magáncélú, otthoni felhasználást ez nem korlátozza, a nyílt publikálással már más a helyzet...

Egy állami cégnél van a főállásom, elektrikus vagyok egy nagyfeszültségű hálózaton.
Meg maszek villanyszerelő. off.
X.
Zoli 397570 2006. július 13. 22:24
Válasz erre
Semmi gond, nem volt komoly, csak utálom a hüje írásjelekből készült vigyorgásokat, ezért azokat sose rakom a végére. Egyébként nagyon köszönöm, hogy megosztod velünk a tudományodat, mert én pl még nem építettem gyanta makettet, de mivel van nekem is pár és azokat sose fogják fröccsölni, muszáj volt megvenni. És örültem, hogy láttam a Surfacer hígítóját, kösz!
z
ati27 397569 2006. július 13. 22:19
Válasz erre
X! Nagyon jó a leírás! Szerintem én ki is gyűjtöm! Engedélyt megadod rá? Amúgy mit melózol? Csak nem szerszámkészítő vagy? Nálunk ők poliroznak ezzel a módszerrel!
xcraft 397568 2006. július 13. 21:49
Válasz erre
Zoli!
Abszolút nem ez a célom! Csupán egy objektív képet mutatok erről a technológiáról, a buktatókról, de a megoldást is kínálom, ami persze nem szentírás, csupán alternatíva.
Elég részletesen leírom, dokumentálom a részleteket, talán túlontúl is. Aki már épített ilyent, annak nem hinném, hogy újat nyújt. De aki nem, ezt olvava ne azt szűrje le, hogy nem embernek való, hiszen én is meg fogom csinálni, és más is képes rá.
Nyugodtan vágjatok bele.

X.
Corpuschristi 397567 2006. július 13. 21:46
Válasz erre
F@sza. Már vártam nagyon, hogy valaki idehaza szépen fessen 72-ben csörömpöt.
gyurmakoma 397566 2006. július 13. 21:37
Válasz erre
huh..köszike..még gondolkozom majd rajta.. köszi
Archy 397565 2006. július 13. 21:33
Válasz erre
Zoli 397564 2006. július 13. 21:24
Válasz erre
Lassan, de biztosan haladsz, csak így tovább! Ja és örökre elvetted a kedvem a gyanta makettektől...
z
gyurmakoma 397563 2006. július 13. 20:30
Válasz erre
jaja,csak az,mert tetszik csöppet,de nem akarok belevágni
xcraft 397562 2006. július 13. 20:28
Válasz erre
gyurmakoma!
Én még nem, de elég sok irodalmam van róla.
Konkrétan kész makett érdekelne?
gyurmakoma 397561 2006. július 13. 20:23
Válasz erre
Repcsisek!
Valaki épitett már f-117 es lopakodót?
Tudnátok róla képet küldeni mélben?
xcraft 397560 2006. július 13. 20:21
Válasz erre
Tudod én nagyon szeretem a repülőket, mindíg valami különös borzongás fog el, mikor repnapokon elhúz a tömeg elött egy vadászgép. Százszor hallottam, mégis lenyűgöz ez az erő, és kecsesség. Úgyhogy nem tekintem igazán borzalomnak az elkészítésüket, még ilyen
minőségben sem.
De igaz, hogy én is festeni szeretek a legjobban, csak odáig el is kell jutni.

X.
MrChef 397559 2006. július 13. 20:14
Válasz erre
én szépeket, szépen festeni jobb szeretek (pl. figurát), mint amit most te szenvedsz ezzel a repülővel, de kinek mi a nyerő:-)
MrChef 397558 2006. július 13. 20:13
Válasz erre
jújhhh...hát akkor sok sikert!:-)
xcraft 397557 2006. július 13. 20:12
Válasz erre
Kifaragni százszor ennyi munka lenne, nem is gondoltam rá. És tulajdonképp erről szól a makettezés.
Ja, és ha kifaragnám a mesterdarabot (amire nem is lennék képes) még le kéne önteni gyantából, aminek ugye ugyanezek a hibái lennének, csak hatványozottan. Brrr..
MrChef 397556 2006. július 13. 19:56
Válasz erre
hát nem irigyellek! nem lenne egyszerűbb kifaragni ezt a makettet, hamár tele van hibával, buborékkal, sorjával...? :-))
Bundesign 397555 2006. július 13. 19:44
Válasz erre
köszi! holnap megépítek egy szegecselőt, és ha működik, akkor jó, ha nem akkor beszerzek egy készet :)
xcraft 397554 2006. július 13. 19:40
Válasz erre
A-12 (11).jpg méret: 235.8 KB
A-12 (12).jpg méret: 146.8 KB
A-12 (13).jpg méret: 207 KB
A-12 (14).jpg méret: 73.7 KB
A-12 (15).jpg méret: 71.6 KB
A-12 (16).jpg méret: 74.3 KB
A-12 (17).jpg méret: 105.6 KB
A-12 (18).jpg méret: 102.2 KB
A-12 (19).jpg méret: 92.4 KB
A-12 (20).jpg méret: 88.9 KB
A-12 (21).jpg méret: 112.1 KB
És az előző folytatása.

11. A felületi hibák javítására a Gunze surfacer 1000-t tartom a legalkalmasabbnak (kifejezetten gyanta makett esetében) Ez jól szórható, és az apró légbuborékokat is feltölti, nem pereg ki. A surfacer 1000 újabban azt hiszem fehér színű, ez még egy régebbi beszerzés.
12-13. A surfacerrel leszórt felület. Itt nem cél az egységes szép szürke szín, nem festünk! Egyedül a hibák láthatóvá tétele, és kijavítása a feladat, a most felkerült réteg vékony legyen, hiszen úgy is megint le lesz csiszolva szinte az egész.
14-15-16 Ezeket a hibákat keressük. Jó részük tömítési hiányosság, ám látszik az ezernyi kipattant buborék is. Ez minden műgyanta kitnél jelentkezik, a rosszabb öntésűeknél már az elején látszanak, a jobbaknál, amiknél először simának látszik a felület, csak a csiszolás után jönnek elő. Oka, hogy a sima, hártyaszerű felületet lecsiszolva, kipattannak a buborékok, ezért nem szabad mostantól durva csiszolóanyagot használni, csak a felület elsimítására törekedjünk.
17-18. Ez eléggé horror munka, de minden nagyobb hibahelyet próbálok átecsetelni surfacer 500-zal. A jó eredményhez több réteg is kell.
19-20. A megszáradt surfaceren újból látható lesz, hol nem stimmel a felület. Most pillanatragasztót hordok fel. A pillanatragasztó oldja a megszáradt surfacert, ezt a fogpiszkálóval addig kevergetem, míg feltölti a hézagot.
21. A kisebb, tűhegynyi hibákat surfacer 1000 felecsetelésével próbálom tömíteni.
Míg szárad, leülök a gép elé és irkálok a „mi készül éppen”-be.
X.
xcraft 397553 2006. július 13. 18:58
Válasz erre
A-12 (0).jpg méret: 82.1 KB
A-12 (1).jpg méret: 93.6 KB
A-12 (2).jpg méret: 92.8 KB
A-12 (3).jpg méret: 97 KB
A-12 (4).jpg méret: 100.6 KB
A-12 (5).jpg méret: 84.1 KB
A-12 (6).jpg méret: 247.6 KB
A-12 (7).jpg méret: 92.8 KB
A-12 (8).jpg méret: 149.3 KB
A-12 (9).jpg méret: 142.7 KB
A-12 (10).jpg méret: 121.2 KB
Hello!
A-12 építés

Most kezdem a műgyanta felület rendbetételét, ez a gyantamakettek építésének legnehezebb, és leginkább időigényes része, a fröccsöntötteknél ez a jelenség nem fordul elő.

0. Itt még a felületelőkészítés folyik, az összes futóakna körkörös tömítést igényelt, nehezen hozzáférhető helyen.
1-2. A kézi csiszolást gyorsabbá tehetjük, ha gépet használunk. A gyémántporos maróval a nagyja tömítőanyagot távolítom el, finoman a felülethez érintve, nehogy a bordázatot megsértse, vagy félkör alakú bemarás keletkezzen. Ezután még szike élével finomítok a felületen. Főleg a sarkoknál fontos, ide a marófej nem fér be.
3-4. Ez már a finommegmunkálás. Rózsaszín injekcióstűre pillanatragasztóval vízpapírt ragasztok, több menetben feltekerve. Mikor a külső réteg elkopik, levágom, és alatta ott a tiszta papír, lehet tovább dolgozni. A forgásirányra ügyelni kell, hiszen egyik irányban rászorul, a másikban pedig összevissza csapkod a csiszolóanyag, az első a jó.
5-6. Egy kis malőr. A sz@rul összeragasztott él szétnyílt a sok igénybevételtől. Ide injekciós tűvel nagy mennyiségű pillanatragasztót fecskendezek be. Természetesen a tű és fecskendő ezután már nem használható.
7-8. Elkészül a hajtóműkiömlő is. A sztirol lapokat a 8. képen kapilláris ragasztóval (palma lemosó) rögzítem egymáshoz. Nem a kedvenc ecsetemet használom erre a célra, egy nyugdíjazott teljesen megteszi.
9. Mielőtt festenék, a szemmel látható nagyobb légbuborékokat 500-as surfacerel kenem be, ha megszáradt lecsiszolom. 600- nál durvább szemcseméretű vízpapírral már nem nyúlok a felülethez. Ezeknek a buborékoknak az eltömítése lesz hosszú folyamat.
10. A festésre előkészített, szappannal átmosott test. A panelvonalakból fogkefével gondosan kimosom a csiszoláskor keletkezett port, ez a festés után elég rondán nézne ki. A képen még vizes agép.
X.
Akos 397552 2006. július 13. 09:41
Válasz erre
szegecsel?.jpg méret: 15.6 KB
Ez így van, szép és jól működő szegecselőket lehet kapni börzén, de olyanokat nem láttam, amit órafogaskerékből csináltam, ezek 1-1,5 mm fogtávolsággal rendelkeznek, a leszerehető panelek csavarfejeit lehet velük imitálni.
xcraft 397550 2006. július 13. 08:43
Válasz erre
Bundesign!
A szegecselés nagyon jó. A célszerszámról annyit, hogy van készen kapható, kis nyélbefogva és tökéletesen működik. Z63 gyárt ilyeneket, ha írsz neki biztos küld.
Nekem is van, igaz még tavaly vettem, és jó, ráadásul velencén láttam az "idei modelleket", ezek már szép, kiforrott szerszámok.
Persze jó a fogaskerék, csak akkor neked kell nyelet eszkábálni hozzá, hogy könnyen tudd tolni.

X.
Bundesign 397549 2006. július 12. 21:00
Válasz erre
ja, nagyon feldobja. azóta tesztelgettem, lehet csinálni nagyából ugyan olyan távolra, a különbség csak max makro foton látszik, de ez az órafogaskerék nagyon jó ötlet, van 1 órás ismerősöm, holnap lerohanom :D
Akos 397546 2006. július 12. 19:46
Válasz erre
Bundesign!
Szerintem érdemes így szegecselni, nagyon fel tudja dobni a makettet, de egyszerűbb egy órából kioperált nagy fogú fogaskerékből rádlit csinálni, mert egyesével pontosan fúrni lehetetlen.
Batya!
Ez olyan Batya szint...
Batya 397544 2006. július 12. 19:40
Válasz erre
teszt.jpg méret: 86.5 KB
teszt1.jpg méret: 116.9 KB
Üdv Úrak !

Ma délután festegettem 1 kicsit Archy koléga maketjén. Ez lett belölle!

Üdv

Batya
Bundesign 397543 2006. július 12. 18:08
Válasz erre
persze nyilván ugyanakkora távolságra egymástól, előre kimérve, ez csak egy szegecsméret teszt. a másik oldala tele van fúrogatva különböző méretű szegecsekkel, ez a legélezthűbbb, kb 0,2mmes
Bundesign 397542 2006. július 12. 17:59
Válasz erre
2006-07-12_175755.jpg méret: 142.8 KB
csáócsáó
egy fel nem használt darabon kisérletezgetek szegecsekkel, szerintetek érdemes az egész gépet beszegecsezni ily módon? nyilván nem ilyen sötétel lesz panelezve a gépe, csak 1 árnyalattal sötétebben mint a gép, itt azért ilyen ugye hogy jól látszódjon.
dönö 397540 2006. július 12. 10:19
Válasz erre
Sziasztok,
most láttam a velencei verseny képeit, és ott ezt a magyar MiG-17PF-et, ami egyébként nagyon szép, ezúton is gratula a készítőjének.
www.makettinfo.hu/versenyek/2006/velence/borka_kiallitas/53.jpg
Viszont felmerül a kérdés: ez a fekete sáv a szárnyak tövében volt minden magyar PF-en? A hunavia.hu-n lévő szolnoki gépen pl. nincs, csak ennek a helyén eltérő árnyalatú a fém. Esetleg volt, csak lekopott teljesen? Ha valakinek van régi képe a magyar PF-ekről, nagyon megköszönném, ha elküldené nekem! Csak mert most én is azt építek.
Mellesleg, ugye jól sejtem, hogy ez a fekete sáv arra szolgált, úgy általában, nem csak a Mig-17-esen, hogy a szerelők ezen járkáljanak?
üdv, dönő
xcraft 397539 2006. július 11. 22:15
Válasz erre
Bocs, látom a kétnyelvűhöz raktad a linket.
xcraft 397538 2006. július 11. 22:14
Válasz erre
Igen, ez egy nagyon penge lap a "székekhez", valahol egy fordítás is van hozzá (angolra) mert alapvetően olaszul? vannak a szinek megadva rajta.
X.
G-cart 397537 2006. július 11. 22:07
Válasz erre
Sziasztok! Ha ismeritek, akkor bocs, ha nem, akkor használjátok egészséggel:
www.seatejectcolor.com/seat/sedili/ditte/aces/f15.htm
Üdv: G'cart
Bundesign 397536 2006. július 11. 21:50
Válasz erre
igazad van, rákerestem én is, és tényleg. na nembaj, nem is nagon figyeltem, hogy van fekete is, de jó tudni. lehet azért mert f 15 öm nincs, (nem is tudom mér) van 1 félkész f 22őm, de az űlésével még nemigen foglalkoztam, de most nem is fogok, félre van téve. az aktuális f 16 omon meg szürke, bordó hevederekkel
B
xcraft 397535 2006. július 11. 21:47
Válasz erre
Ja, lemaradt. Az indítókarok helyzete is eltérő az ACESII modifikációk között, vagy a térdeknél kétoldalt( A-10, F-15 ) vagy a lábak között elől középen (f-16, A-12 )
X.
xcraft 397534 2006. július 11. 21:43
Válasz erre
Bundesign!

van szürke is, fekete is, nem látom mitől függ.
F-16, B-2, szürke, F-15, F-22, A-12 fekete képek alapján.
Érdemes eredeti kabinfotót keresni a neten, és ez alapján dolgozni, lehet, hogy egy típuson belül van ilyen is, olyan is.
Az üléspárnák, hátpárnák is többfélék, feketétől az olive drabon át, a zöld különböző árnyalatai.
Hevederek: ugyan ez szürke a legjellemzőb, de kék, barnás is előfordul.
Tehát nem lehet általánosítani.
X.
Bundesign 397533 2006. július 11. 21:31
Válasz erre
baromi jó! amúgy általában nem szűrke?
xcraft 397532 2006. július 11. 20:58
Válasz erre
1 (2).jpg méret: 131.6 KB
1 (3).jpg méret: 240.5 KB
1.jpg méret: 138.5 KB
1 (1).jpg méret: 208.7 KB
1 (4).jpg méret: 94.5 KB
1 (5).jpg méret: 132.7 KB
1 (6).jpg méret: 235.2 KB
1 (7).jpg méret: 225.6 KB
1 (8).jpg méret: 81.7 KB
1 (9).jpg méret: 83 KB
1 (10).jpg méret: 80.2 KB
1 (11).jpg méret: 76 KB
Harckocsi után repülő.

Az A-12 ACESII -je elkészült. (elég lassan)

1-1/1 a festékeket kinyitás után egy ronggyal mindíg megtörlöm, így elkerülhető a nehézkes nyitás. Kivenni egy pálcával, ecsettel szoktam, de láttam olyat is, hogy egyszerűen kiöntik, ízlés dolga.
1/2-1/3 A szárazecseteléshez használt kisméretű szőrecset, mikor már elhasználódott és nagyon bolyhos, erre a célra még remekül felhasználható, csak le kell vágni egyenesre. A másik képen a vékony ecsetek, amikkel a pontszerű dolgokat kenem. A fekete szőrecset, a két alsó jó minőségű szintetikus. Ezek jobban bírják a hígítókat, tovább maradnak használhatóak.
1/4-1/5 Akril festés, a keverék sűrűbb, mint a fújásnál használt fekete.
1/6 kikent színminták, így fotó alapján könnyebb kiválasztani a megfelelőt.
1/7 A kis részletekhez előszeretettel használok művészolajat, sokkal precizebben kezelhető minden makettfestéknél, és nem akar az ecsetbe száradni. Hátránya is van, a
száradási ideje több nap, én 3 napig szoktam hagyni. A biztonsági övek is így vannak festve, csak szürkével.
1/8-1/10 A kész ACESII, a fémszínű részeket( csatok ) csak lakkozás után festem.
A gép gyári állapotú lesz, az ülés minimálisan van szárazecsetelve RLM66 sötétszürkével, csak azért, hogy az apró részletek kijöjjenek, a fotókon nem is látni.
X.
xcraft 397531 2006. július 11. 20:34
Válasz erre
MrChef! Nagyon mutatós a Merkavád, sok képet csinálj.

X.
Kisrozi 397530 2006. július 11. 17:48
Válasz erre
azért kérdezem ,mert a keletiblok-ból jó áron tudnak hozni, ahogy számolom olcsóbb ,mint a közvetlen netes rendelés.Csak érdekesség azoknak akik tervezik. Mellesleg egy Tiger komplett maratás ahogy írták 3600 - 4000 forint körül van.(pontos árat mondanak , csak a Set tipusától függ az ár) ennyit még szánok egy maratásra. Ahogy látom jó minőség.
MrChef 397529 2006. július 11. 17:43
Válasz erre
"Megszokhattuk"? Ááá:-) Majd a végeredmény lesz a fontos. :-)
Jó kérdés a Sherman: most talonban van szegény, mert a harmadik szín sem tetszett rajta, de igazából megvan hozzá minden festék és szerszám, csak le kéne fújni, mint ahogy a még nyers lánctalpat is, meg persze koptatni, koszolni. Amint kész lesz, dobok fel képet.
Az Eduardot a HobbyEasy-től rendeltem, de asszem Csehországból is ugyanennyibe kerül, csak persze hamarabb van itt. (több más dologgal együtt rendeltem a rezet)
Batya 397528 2006. július 11. 17:41
Válasz erre
Üdv !

Én kb 1 éve akarok venni Hama háttér karton de sajnos nem beszerezhető és irreális áron van.
A PM-s fotós úriemberrel beszéltem a 2szinű átmenetes fotóháttér 15-20ezer !!!
Aból inkább makettezek:)

Üdv
Batya
Kisrozi 397526 2006. július 11. 17:07
Válasz erre
Mrchef szép nagyon,de ezt szinte már megszoktuk tőled.Mi van a shermannal? megnézhetjük? Itthon vetted az eduard-ot vagy rendelted?
Bundesign 397525 2006. július 11. 16:22
Válasz erre
azért a leopard 2 a6 ot se felejteném el :)
MrChef 397524 2006. július 11. 16:03
Válasz erre
Na igen, a szemcsés rész, a csúszásgátló réteg:-) Láttam képeket, ahol még rajta volt a tankon, de olyat is, ahonnan már lekopott. Van nagyon finom szemcséjű, tunéziai sivatagi homokom, azzal fogok próbálkozni (először persze csak egy műanyaglapon).

(A "Csörömpös" topikban is többen a Merkavára szavaztak, mint a jelenleg legjobb harckocsira; én hozzátettem, hogy mellette fut még az Abrams is)

HAMA háttérkartonja nővérem fotósbarátjának van, és ha jól emlékszem, valami 5-8 ezer Ft-ba került. Nem emlékszem pontosan az árra, csak arra, hogy nagyon drága. De érdemes lenne utánaérdeklődni a HAMA forgalmazójánál.

Üdv:

MrChef
IRon 397523 2006. július 11. 15:04
Válasz erre
MrChef!

Jó lesz a Merkavád! Bár most még látom az elején tartasz, várom a végét mert egyik kedvenvcem nekem is, sőt a modernek közül én mellette tenném le a voksomat a legjobb cimért.
Szóval jó téma. A felületen lévő szemcsés érdes részeket hogy fogod elkésziteni?

A HAMA háttérkartont hol lehet beszerezni és milyen szinek vannek? mit jelent hogy jó drága?

üdv
IRon
MrChef 397519 2006. július 11. 12:24
Válasz erre
Köszönöm, de várjuk ki a végét. :-) A döntő szó a tiétek.
Corpuschristi 397518 2006. július 11. 11:16
Válasz erre
dönö 397517 2006. július 11. 10:27
Válasz erre
korzaar 397516 2006. július 10. 23:21
Válasz erre
na ugy látszik ébresztő volt:)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.