/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
gyurmakoma 396579 2006. május 1. 18:24
Válasz erre
A rózsaszin mélyreható tiszta ereje tartja
Bundesign 396578 2006. május 1. 18:14
Válasz erre
he :)) és a 2 bomba mit keres rajta és mi tartja ?? :D
gyurmakoma 396577 2006. május 1. 18:01
Válasz erre
pink merkava 004.jpg méret: 46.4 KB
pink merkava 005.jpg méret: 52.9 KB
Amikor a nőket makettezni engedjük.
Pink Merkava 1/72
MrChef 396576 2006. május 1. 16:35
Válasz erre
festokabin.JPG méret: 118.5 KB
Üdv!

Nálam ez készült éppen, a festőkabinom! Aki kíváncsi rá bővebben, annak: "Festés" topik.
zsele 396575 2006. május 1. 16:26
Válasz erre
MAZ 001.JPG méret: 156.4 KB
MAZ 002.JPG méret: 157.2 KB
MAZ 003.JPG méret: 153.8 KB
MAZ 004.JPG méret: 152.1 KB
MAZ 005.JPG méret: 157.6 KB
MAZ 006.JPG méret: 157.2 KB
MAZ 007.JPG méret: 146.8 KB
Mil?n 2..JPG méret: 124.1 KB
Sziasztok!

Köszönöm a sok jókívánságot!!! Legújabb csemetém remekül érzi magát, immár itthon.
Hála a mai napnak, volt egy kis időm makettezni. Újraépítettem, feljavítottam a MAZ hátsó fertályát.

Üdv: István
Ui: Milán a legújabb jövevényünk.
RaPe 396574 2006. május 1. 14:39
Válasz erre
www.rodenplant.com/HTML/044.htm

Én épp ezen ügyködöm épp. A zöld és a fa alapszíne már kész. A mai nap végén várhatóan lakkozok már :)
Amit javítani kellett: csináltam hevedert az ülésekre, a motorburkolaton lévő két luk nincs ott, tehát azt be kellett tömíteni. A fülke "padlóját" meg kellett faragni hogy beférjen, mert a gyárban elfelejtettek azzal számolni hogy a kiálló bordák bizony kiállnak :)

Más hiba nincs vele eddig, a vásznazás gyönyörű, az illeszkedésre sincs panasz.

Jövő héten remélem lesznek róla képek is.
Tibcsi 396573 2006. április 30. 19:35
Válasz erre
Na, elkészültem a Revell F-15E (1/48) kabinjával. :)
ati27 396572 2006. április 30. 17:27
Válasz erre
DSCN1608x.jpg méret: 102.4 KB
DSCN1610x.jpg méret: 97.8 KB
DSCN1611x.jpg méret: 102 KB
Készül a luca-széke!:)
zsury 396571 2006. április 30. 14:25
Válasz erre
Bundesign! Nézz át a sci-fi topikra, oda is küldtem egy érdekes gépet!
zsury 396570 2006. április 30. 14:21
Válasz erre
Italeri+saját gyártású alkatrészek. (1/72)
Bundesign 396569 2006. április 30. 14:03
Válasz erre
ez milyen gép? mármint italeri vagy stb?
zsury 396568 2006. április 30. 13:57
Válasz erre
Kalóz 396567 2006. április 30. 12:34
Válasz erre
Me108_1Jav.jpg méret: 80.1 KB
Me163_1jav.jpg méret: 100.9 KB
SzallKocsiJav.jpg méret: 128.4 KB
A Heller Tájfun magyar változata lajtromjelzés nélkül. A gerincen lévő tömítés sajnos kicsit beszívódott.
A szintén Heller Me163 kis hiányosságokkal - egyelőre, és a szállítókocsija
Kalóz 396566 2006. április 30. 12:31
Válasz erre
DragonflyJav.jpg méret: 87.1 KB
F100_2jav.jpg méret: 72.9 KB
F100_3jav.jpg méret: 102.8 KB
LionJav.jpg méret: 84.2 KB
Akkor néhány építés alatt álló gép is:

A Dragonfly jó példája az Aca matricái használhatatlanságának. A matrica lágyító sem használ, muszáj lesz festéssel javítani.
Az AMT/ELTR F100-asának matricái viszont kezelhetőek minden segédanyag nélkül.
Az Italeri Lionja még kerekek és kabintető nélkül.
Tibcsi 396565 2006. április 30. 11:55
Válasz erre
De igérd meg, hogy magyar ék lesz rajta! :-)))
zsury 396564 2006. április 30. 10:41
Válasz erre
Langyos! Valahol a kettő között van a megoldás. Ez egy nemlétező gép lesz, egy hajófedélzeti mini AWACS, vagy valami ilyesmi... Sokak szerint szentségtörés egy jó makettet igy elbarmolni, de nekem ez a mániám. Ha esetleg nem sikerül, a homokozólapát mégbejöhet!
Lacc 396563 2006. április 30. 10:31
Válasz erre
Sztem jó a logikád, én is arra tippelnék, hogy a jármű tömege is 24-ed része kellene, hogy legyen az eredetinek, de ez csak akkor állna, ha minden pont ugyanolyan lenne, ugyanolyan anyagból, mint az eredeti autóban. Mert pl. ha a motorblokk a valóságban is műanyagból lenne, biztos könnyebb lenne, mint az eredeti fém változat:)
Macal 396562 2006. április 30. 10:14
Válasz erre
Az én boszorkány konyhábban ép egy Űrhajó makett restaurácijóó ván in progresssz...Nomeg az átalakítása. Ha kész dióra kerül, "Csempésztanya" címmel:)
Miggyuri 396561 2006. április 30. 07:55
Válasz erre
szu-32_3.jpg méret: 41.6 KB
Egy Szu-32/34-es. Vagy homokozólapát :)
zsury 396560 2006. április 30. 01:21
Válasz erre
aew2.jpg méret: 72.3 KB
aew-1.jpg méret: 63.2 KB
aew3.jpg méret: 74.4 KB
Sejti valaki mi lesz ebből?
Bundesign 396559 2006. április 29. 22:14
Válasz erre
srácok, ne nézzetek hülyének, tényleg nem én találtam ki. 12 méternél tuti hoszabb szerintem, hát ha egy 1:24 es autót viszonyítok egy repülőhöz, csak a gép lenne vagy 1 méter...
Tibcsi 396558 2006. április 29. 21:58
Válasz erre
A súly a térfogattal arányos... tehát köbösen. 1/24-ben a súly "24-a-köbön"-ed része az eredetinek.

Szerintem... :)
MrChef 396557 2006. április 29. 21:45
Válasz erre
Ati!

A súlyt hogyan kell kiszámolni méretarányosan? Csak mert pl. egy 1/24-esre lekicsinyített autó súlya nem hinném, hogy 62.5 kg lenne...(mondjuk 1500 kg osztva 24-gyel)
Tibcsi 396556 2006. április 29. 21:44
Válasz erre
Ehhez nem kell ragasztó... egyben van kiöntve műgyantából. :-DDD
ati27 396555 2006. április 29. 21:32
Válasz erre
anyahajó 1/24 ben? 300/24=12.5méter! április 1 már elmúlt!
Macal 396554 2006. április 29. 21:17
Válasz erre
És a ragasztó? Kész betépés:D
Bundesign 396553 2006. április 29. 21:15
Válasz erre
arról nem is beszélve hogy belső merevítéses, bazi vastag törzs kéne neki mert a saját súja alatt összeroppanna, nem ám a torony+ emberek+repülők!!!+ a többi vacak, ja meg hát a többliter festék...szerintem ez egy marhaság, de mondom, a katalógusba van benne :))
MrChef 396552 2006. április 29. 21:11
Válasz erre
Egy ekkora makettnek a műanyagigénye akkora, hogy a gyárnak külön fel kell töltenie a készletét:-)
Bundesign 396551 2006. április 29. 00:40
Válasz erre
nemhiszem mert full külön van minden más hajótol, és 1 kép van a dobozról, év körülötte ha jól emléxem 2 oldal tele van írva :S hát ha ez igaz, és nem elírás, akkor erről még hallunk...
Macal 396550 2006. április 29. 00:12
Válasz erre
Igazad lehet én is láttam valami hasonlót az italery katalogban most jut eszembe. még röhögtünk is rajta hogy milyen amatör elírás...vagy ezexerint mégsem???
Bundesign 396549 2006. április 28. 23:40
Válasz erre
skaccok. lehet hogy hülyeség, nem én találtam ki, a makettboltba láttam a katalógusba. megpróbálok képet szerezni róla, vagy kifényképezem, vagy kölcsönkérem kifénymásolni vagy skennelni, de megmutatom. csak a dobozáról volt kép, de már az is érthetetlen, helikopterrel hozzák vagy mi? :)) azt írták megrendelésre gyártják csak. állítólag ősztöl kapható.
Macal 396548 2006. április 28. 22:51
Válasz erre
Oylat már láttam hogy LEGOból megépítettek egyet a LEGOemberekhez méretarányosan...az se volt egy kis darab de 1:24ben? Szerintem lehet hogy az Italery gyárban van egy kiállítva mint reklám:D
notarius 396547 2006. április 28. 22:44
Válasz erre
Könnyen kiszámolható a kb. 300m-es eredeti hosszból. :)
MrChef 396546 2006. április 28. 22:19
Válasz erre
Mégha 1:24-es is (amit kizártnak tartok), akkor sem lenne 33 méter hosszú. Képzelj csak a fedélzetre egy 1:24-es autót. Arányaiban a valóságban sem olyan iszonyat hosszú egy anyahajó fedélzete.
Fodi 396545 2006. április 28. 22:11
Válasz erre
Aludj pár órát, pihend ki magad, utána meg nézd meg még egyszer azt a katalógust! :) HA tényleg az van benne, akkor szkenneld be, látnunk kell! :)))
Tibcsi 396544 2006. április 28. 22:03
Válasz erre
Bundesign 396543 2006. április 28. 21:48
Válasz erre
nem vicc, a 2006 os italeri nagykatalógusban láttam ma
Tibcsi 396542 2006. április 28. 21:46
Válasz erre
Bundesign 396541 2006. április 28. 21:40
Válasz erre
beszarás!!! :O ma tudtam meg, hogyaz italeri gyárt 1:24 es(!!!) anyahajót, valami 33 méter hosszú :O elöször azt hittem valami vicc
cstomm 396540 2006. április 27. 12:40
Válasz erre
Akkor Hong-Kongból kell rendelni!:)))
MrChef 396539 2006. április 27. 11:53
Válasz erre
Blackbird 396538 2006. április 27. 06:01
Válasz erre
Nem volt jó vétel, én is ott vettem 4800-ért, de a Replicában 4300-ért (igaz, csak a KV-2-t). Az IS-3M nekem is meg van, ő lessz a következő, tényleg nagyra nőtt.
Elektrolakatos 396537 2006. április 26. 18:21
Válasz erre
Szia én börzén vettem 5500.- Szolnokon!
Kisrozi 396536 2006. április 26. 17:55
Válasz erre
Mennyibe kerül egy trupi KW1 kb ,ha szabad ilyet kérdezni
MrChef 396535 2006. április 26. 17:50
Válasz erre
Blackbird,
tökszép lesz, hajrá!:-)

Én meg asszem az ISZ-3M-emet fogom elkezdeni hamarosan. Hatalmas szörnyeteg.
Blackbird 396534 2006. április 26. 12:52
Válasz erre
DSC_2734.JPG méret: 233.3 KB
DSC_2735.JPG méret: 238.4 KB
DSC_2736.JPG méret: 211.9 KB
Hát ő épül éppen, név szerint Trumpeter KV-1s.
Alte 396533 2006. április 26. 11:53
Válasz erre
Ja azt meg elfelejtettem mondani hogy az alap egy macska koves utreszlet lesz es szeretnek kialakitani benne meg egy bombatolcsert is.:o)
Alte
Alte 396532 2006. április 26. 11:52
Válasz erre
Koszi a kritikat es a tanacsokat is:o)
Alte
Farkaskoma 396531 2006. április 26. 11:17
Válasz erre
Bocs itt a nagy ötletelésben elfelejtettem odaírni, hogy nagyon tetszik, mind a koncepció, mind pedig a kivitelezés! Grat!
Farkaskoma 396530 2006. április 26. 11:07
Válasz erre
Meditáltam a képeken egy kicsit meg nézegettem romképeket... ha majd csinálod az alapot az biztos sokat dob a dolgokon. Nagyon sok rom kell még a felak tövére, meg apró törmelék. Szerintem a homokzsákok se legyenk olyan szépen rendben, legyen kicsit egyenetlen a ferakásuk, és ne vízszintes alapra rakd őket, mert egy szétlőtt épület esetén ott is a törmeléktől egyeneteln a talaj. A korom szerintem is kontúros egy kicsit.

Tipp: vitorlázó repülésnél mi a barót kormozzuk. (ez rögzíti a rep időt, meg a magassági adatokat) egyszerű pille palackot szoktunk öngyujtóval égetni, és az szinezi be a paírhenert. elég jól lehet vele dogozni. szerintem itt is lehetne dogozni vele, nagyon jól meg lehetne üszkösíteni a romokat vele. kis méretben szúrólángos öngyujtó (estleg zsugorcsövező) és ping-pong labda felhasználásával is működhet a dolog. ecsettel le tudod seperni a fölösleges kormot, meg tudod mosni vele meg mindent. nem próbáltam még ilyen formában. Én régen egy x-winget kormoztam meg így, és elég jól sikerült. utánne viszont lakkozni kell, mert a korom szépen le fog jönni ott ahol hozzáérsz. Az ilyen kormozásnak meg van az az előnye, hogy ténylegesen ott lehet kormozni vele és úgy, ahogy a valóságban is terjedne a füst... ad rakod a "füstforrást" ahol a gyakorlatban is égett a tűz, egyhe (nagyon enyhe szájjal fújással "huzatot csinálsz" (a szél seesség is 1:35 kell legyen :) ) és a meleg levegő gomolygásával nagyon frankón befogja a felületet. Szerintem próbáld ki valami máson (csinálsz valami teszt faldarabot) és ha ott kielégítő az eredmény akkor mész rá a dió-ra. a meglévő korom nem zavarja szerintem a dolgot, mert mondjuk többször is kigyuladhatott már ez a rom.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.