/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
grys 132723 2008. november 12. 21:39
Válasz erre
JazzZ!

Képeket vagy cikket róla plíz!
Azalkoto 132722 2008. november 12. 16:53
Válasz erre
Sziasztok
kérnék 1 kis segitséget ojan fotot keresek amin europai rally start van lefotozva ha tudtok ijet plz linkeljétek köszi
JazzZ 132721 2008. november 12. 12:36
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat, rábeszéltetek!:)))
Bebá 132720 2008. november 12. 11:08
Válasz erre
Szia Zoli!

Szerintem senki sem fogja mondani,hogy jó válsztás volt a Heller. Én se mondom.Igen ők
a gyártók sorában a valahányadikak. Viszont ha nincs különösebb elvárásod nyugodtan é-
pítsd meg.Ám némi háttér anyaggal és több idő ráfordítással valami jobb dolog jöhet ki
a kezeid közül.Ezt azért bátorkodom leírni mert Hellerből építettem Xsarát és további
kettő van folyamatban sőt jóideje egy Lancer WRC is arra vár,hogy valaki elkészítse.
Az igazsághoz tartozik,hogy Heller kidásban nem ismerem a Peugeot-t csak Tamiyában.
B.
f2d 132719 2008. november 12. 10:53
Válasz erre
Kimondottan kezdőknek való makettek, végletekig leegyszerűsített építés, ehhez képest viszonylag jó végeredmény.
A T16 még a régebbi generációs Heller, itt azért van motor, futómű, mondjuk nem olyan mint a Tamiya-é, de van. Nem úgy mint az újabb kiadású Heller WRC-knél, alváz, karosszéria, kerekek és ezzel le is van tudva az építés, jöhet a festés, matricázás.:-)))
Pozitívuma az, hogy a két ajtó, motorháztető, valamint a hátulja gyárilag nyitható. Feljavítást szerintem igény szerint mindenféleképpen elbír, de ez minden makettről elmondható.
JazzZ 132718 2008. november 12. 09:57
Válasz erre
Srácok!

A gazdaságosban találtam egy Peugeot 205 T16-ot a Hellertől, 1/24ben! Sose csináltam még Hellert...! Mire lehet számítani ennél a gyártónál?
Előre is köszönöm!
JZ
NHZsolt 132717 2008. november 10. 15:59
Válasz erre
Mivel kicsit specializálódtam makettek terén, így van néhány matricám... Persze koránt sem biztos, hogy tudok segíteni, de egy doboznyi mindenféle van, az idők során ennyi jött össze. Ezért ha valakinek kellene valami dekor vagy dekorrészlet, és megírja, megnézem, hátha...

És engem Martini-dekorok, autók és egyéb dolgok érdekelnek, ha valakinek volna esetleg felesleges. (ide nem teszek fel fotót, de a cserebere rovatban van pár kép a vitrinem jelenlegi állásáról, azaz ezek az autók már meg vannak)
NGPETI 132716 2008. november 10. 12:33
Válasz erre
valahogy úgy...

hasonló "szülinapot" kevesen mondhatnak még magukénak
sainz 132715 2008. november 10. 12:21
Válasz erre
NGPETI 132714 2008. november 10. 08:08
Válasz erre
ARGENTINE
ARGENTINE
ra85
ra85

ezeket most találtam pár napja,gondolom páran még emlékeznek rá...
NGPETI 132713 2008. november 10. 08:07
Válasz erre
az autósport veszélyes üzem... :o)
sainz 132712 2008. november 9. 23:17
Válasz erre
104_5103
104_5103

Mai első gyorsaságin - Árpádtető - köd + nedves, faleveles aszfalt:
sainz 132711 2008. november 9. 23:13
Válasz erre
104_5069
104_5069

Tagaiék tegnapi lakatosmunkája a Mecsek Rallyen:
RCM 132710 2008. november 9. 21:29
Válasz erre
NGPETI 132709 2008. november 8. 12:33
Válasz erre
NGPETI 132708 2008. november 8. 10:57
Válasz erre
jó kérdés... :o)
megpróbálom visszakeresni
RCM 132707 2008. november 7. 21:04
Válasz erre
Szia!
Ez honnan van?Mármint a képek!:-)
NHZsolt 132706 2008. november 6. 14:42
Válasz erre
Szia!
Igen, mert a Lanciával ment többet raliban, ez a pécsi kiruccanása csak "játék" volt, főként hegyen ment azzal a BMW-vel...
NGPETI 132705 2008. november 6. 10:27
Válasz erre
ha jó az 1:43-as is,akkor talán RCM tud segíteni (Illyés János 30/900-1112)
KossuthLajos 132704 2008. november 5. 22:56
Válasz erre
Ha találsz, szólj, hogy gyártsanak belőle vagy 100-at, mert sokan pályáznak rá. Időnként feltűnik valaki, aki feldobja ezt a kérdést. Neked is azt tudom mondani, mint a többieknek szoktuk, hogy most sehol. Majd ha a gyártója visszatér külföldről, akkor talán. De nem most ment el, és szerintem még nem most fog vissza jönni.
Nicki 132703 2008. november 5. 22:45
Válasz erre
Sziasztok,

segítsetek! Rally modell autót keresek, Lada.
Hol lehet ilyet kapni?
NGPETI 132702 2008. november 4. 17:22
Válasz erre
SUZUKI216
SUZUKI216
SUZUKI217
SUZUKI217
SUZUKI218
SUZUKI218

Ez is suzuki :o)
NGPETI 132701 2008. november 4. 08:37
Válasz erre
galleria_japani2008b
galleria_japani2008b

jogsi... :o)
NGPETI 132700 2008. november 4. 08:36
Válasz erre
f2d 132699 2008. november 3. 18:39
Válasz erre
Megérte neki, mert 6. lett, Per-Gunnar pedig 5. Ez volt a Suzuki eddigi legjobb szereplése, ráadásul hazai közönség előtt.
vadgergo 132698 2008. november 3. 18:02
Válasz erre
Nem is tudom mit mondjak... Szegény Toni!
Ez a kép amúgy nagyon szép, már már művészinek is mondhatnám.
NGPETI 132697 2008. november 3. 17:35
Válasz erre
galleria_japani2008r
galleria_japani2008r

érdekesség :o)

Vigyázat, tanuló vezető!

Nem mindennapi akadályt kellett leküzdenie Toni Gardemeisternek, a Suzuki gyári pilótájának ahhoz, hogy elindulhasson a versenyen. A finn versenyzőnek ugyanis Monacóban állították ki a jogosítványát, s ez a szigetországban nem érvényes. A raliban márpedig közúton is kell vezetni, így nem maradt más megoldás: a világbajnoki futamokon amúgy 1996 óta résztvevő finn pilótának el kellett végeznie egy autóvezetői tanfolyamot. A hétfőn megejtett gyorstalpaló keretében délelőtt az elméletet kellett megtanulnia, ezt egy vizsga követte, majd délután a gyakorlati tudnivalókból kapott leckét Gardemeister. Az összesen nyolc órán át elhúzódó procedúra eredménye egy három évig érvényes jogosítvány volt, így minden akadály elhárult a versenyzés elől. A japán szabályok szerint fel kellett ragasztani az SX4 WRC hátsó szélvédőjére azt a zöld-sárga jelzést, amely a sofőr kezdő mivoltára és tapasztalatlanságára figyelmezteti a közlekedés többi résztvevőjét.
sainz 132696 2008. november 3. 16:02
Válasz erre
Szia Zsolt!

Köszi az infót, Kövesdánra én valahogy csak a bordó Lanciával emlékeztem, pedig az ominózus Mecseken is ott voltam...
NHZsolt 132695 2008. november 3. 14:48
Válasz erre
Sainz!
Kicsit ritkán (vagy inkább nagyon ritkán) olvasom a fórumot, de akkor elég sokat visszamegyek időben. Láttam a kérdésedet.
Ez az autó Kövesdán versenyautója, hegyen ment vele, aztán egy Mecsekre raliautóvá tették, bele faragtak még egy ülést, hogy megnézze, mire képes, hiszen ment Ő már raliban. Kicsit meg is leptek vele embereket, ahogy autóztak, gyorsak voltak, csak két nagy hiba volt a BMW-vel. Nagyon kemény volt a pálya-futómű a mecseki utakra és pattogott, valamint nem gondoltak arra, hogy beesteledik és bizony a lámpákban csak valami "dísz-világítás" volt, ami nem volt elég a tempóhoz. Így emlékeim szerint kiálltak.

Az én volt autóm 2-3 éve rte versenyeken ment, piros volt és szerintem győzött is, most áll és várja, hogy valaki bele szeressen... Előtte pár évig állt, régebben hegyen mentek vele, meg pályán, Pintér versenyzett vele, és mikor a rali autónkat Ők megvették, nagyon sokat dolgoztak vele, hogy igazi pálya-autót csináljanak belőle.
A hangja ma is bennem él, igazi versenyautó volt...
Petya 132694 2008. október 29. 10:04
Válasz erre
Hali! El biztos nem gépeltem,mert másoltam a címed:-)
Elküldtem újra ha nem kapnád meg szólj és felteszem ide.
Raybrig_89 132693 2008. október 28. 20:52
Válasz erre
Szia!

Nem kaptam mailt.. nem gépelted el?:/ küldd újra!
Petya 132692 2008. október 28. 09:27
Válasz erre
Szerintem régi műanyag "gyerekjáték".Néha-néha előfordul eladóba..
Petya 132691 2008. október 28. 09:25
Válasz erre
vadgergo 132690 2008. október 27. 22:16
Válasz erre
Nagyon Király, nekem jobban tetszik, mint a francia.
Raybrig_89 132689 2008. október 27. 22:01
Válasz erre
Látom,azért tetszik különösen:)
grys 132688 2008. október 27. 22:01
Válasz erre
Te ültetted a bogarat a fülembe!Ezek a 205 t16 színei.Nemsokára készen lesz ha minden jól megy.
grys 132687 2008. október 27. 21:53
Válasz erre
rallye-miniature.com/forums/viewtopic.php
Mármint hogy erre nem hasonlít.A csákó nem kispályázott.
Raybrig_89 132686 2008. október 27. 21:41
Válasz erre
Nagyon komoly lesz a 206os:) Ász ez a festés!
grys 132685 2008. október 27. 21:17
Válasz erre
206
206
206 (2)
206 (2

A pofám leszakad és én még azt hittem egyedül nekem jutott eszembe a 206 átalakítása.
Majd egy éve ezel kínlódok még jó hogy nem hasonlít!
KossuthLajos 132684 2008. október 27. 21:03
Válasz erre
Szép. És a linken, ahol a 130-as Skoda készül, az milyen herkentyű?
Petya 132683 2008. október 27. 20:29
Válasz erre
Nem,ez papírmakett,de alapból nem lett volna belső teres azt Én terveztem hozzá.Igen 1:24-es.
KossuthLajos 132682 2008. október 27. 20:06
Válasz erre
Petya!
Ez valami gyerek játék? Már az alap? 1:24-es?
Apa 132680 2008. október 26. 09:50
Válasz erre
Szia RCM!
Nem sürgős, mert két autót is építek, egy Citron TA15/6-ot és egy MB 300 SLR Mille Miglia-t és nem akarok összevissza belefogni mindenbe, dolgozni is kell néha :D-.
Olyan november közepe, december eleje, amikorra esedékes lesz a Renault 5 és akkor párhuzamosan építeném az Ove Andersson féle Alpine A110-essel együtt.
Előre is kösz
Üdv
Apa
Apa 132679 2008. október 26. 09:44
Válasz erre
csapat
csapat
Untitled-Scanned-104_resize
Untitled-Scanned-...

Például ezek ? :)-
NGPETI 132678 2008. október 26. 09:21
Válasz erre
ja,és most döbbentem meg,mennyi Rothmans dekoros autó "futkározott" annak idején :o)
NGPETI 132677 2008. október 26. 09:20
Válasz erre
RichtofitRenault
RichtofitRenault

és erre emlékeztek?
igaz,nem Ferjáncz ment vele...
RCM 132676 2008. október 26. 08:00
Válasz erre
Szia!
Mennyire sürgős Neked?
Most készül mindkét Rothmans dekor nálunk.1/43-ban de fel tudom Neked nagyítani.2500.-Ft+p.költség.
Apa 132675 2008. október 25. 23:19
Válasz erre
Untitled-Scanned-108
Untitled-Scanned-108

Erre gondoltam
sainz 132674 2008. október 25. 23:08
Válasz erre
81-hunsruck
81-hunsruck
85vida-1
85vida-1
1325ld
1325ld
Untitled-Scanned-108
Untitled-Scanned-108
16-5
16-5
6-Ferjancz-Dr.Tandari-2
6-Ferjancz-Dr....

Apa!

Ferdi ment legalább hatféle festéssel a Turboval.
Kéne választanod, mert így kicsit bonyi az ügy...
Apa 132673 2008. október 25. 22:52
Válasz erre
Láttam őket, a részletességen lesz mit faragni, főleg a műszerfal hagy némi kívánni valót maga után.Most egyenlőre próbálok anyagot gyűjteni
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.