/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
sainz 132833 2008. november 26. 12:54
Válasz erre
m3
m3

Nem ez az öv volt benne, amikor Ferdi megkapta az autót, de kis nyomozgatás után kiderült, hogy Therier ilyennel használta:
sainz 132832 2008. november 26. 12:49
Válasz erre
m2
m2

Így kell kinéznie az eredeti övnek, övcsatnak:
sainz 132831 2008. november 26. 12:46
Válasz erre
m1_resize
m1_resize

Ez a fotó egy tavaly befejezett restaurált példányról készült:

Egyébként elképesztő, mennyire nehéz eredeti fotókat beszerezni Ferjáncz Alpine-járól, nekem az MTI-ben sikerült néhányat, darabját 12ezer jómagyar Forint + ÁFÁ-ért(publikálási jogok nélkül!).
sainz 132830 2008. november 26. 12:40
Válasz erre
Untitled-Scanned-29
Untitled-Scanned-29

Ez a fotó akkor készült a Volán műhely udvarán, amikor az Alpine megérkezett Magyarországra, 1974 tavaszán.
Mai szemmel sok minden mosolyra fakasztja az embert, még a szőnyeg is benne volt egy gyári versenyautóban, nincs bukóketrec csak egy un. főkapu...
1973-ban világbajnokságot nyert a Renault többek közt evvel a versenyautóval:

www.rallybase.nl/index.php

Ez akkor kb. akkora szenzáció volt, mintha jövő tavasszal Spici megkapná a Loeb idei autóját...ez ma már elképzelhetetlen.
Kockabob 132829 2008. november 26. 09:47
Válasz erre
Egy utcai Tamiya A110 1600sc m van, ebből szeretnék egy hazai rallyautót építeni konkrétan a Ferdiére, vagyis a tietekre gondoltam, vajon miért:-))).
Ha már szét van borítva, akkor a futóműről meg köszönnék pár képet, mert gondolom, van különbség bőven az utcai és a tietek közt.
vadgergo 132828 2008. november 25. 20:57
Válasz erre
NGPETI 132827 2008. november 25. 20:42
Válasz erre
E30M3engine
E30M3engine

2,3-as soros,négyhengeres,szívó

és nagyon jól szólt! :o)
vadgergo 132825 2008. november 25. 19:19
Válasz erre
Sziasztok, lenne egy kérdésem!

Az 1986-89es BMW M3-ban milyen motor volt?

Köszi
sainz 132824 2008. november 25. 18:24
Válasz erre
Nagyon nem mindegy milyen Alpine, mikori, utcai, pálya v rallye, 1.3, 1.6, vagy 1.8 motor stb...
Hofi után szabadon:
" Mennyi ?
Harminc.
Mi harminc ?
Mi mennyi ? "...:))

Konkrétan az 1.8-as Ferdi Alpinunk most olyan szinten szét van borítva, hogy fotókkal erről most nem sokra mennél makett szempontból, de ha megírod pontosan miről kell, szívesen teszek fel képeket...
Kockabob 132823 2008. november 25. 17:35
Válasz erre
Szia
Azt szeretném kérni hogy az Alpin belsejéről, motorteréről raknál fel pár képet mert most szeretnék egyet építeni és kellene az anyag.
Előre is köszi.
András
Russell 132822 2008. november 25. 12:25
Válasz erre
Colin - sajnos - már csak néhai...

Azóta nem nézem a Ralli VB-t, mióta ő nem versenyez.
Ja, beceneve McCrash volt, mert úgy törte az autókat, mint mókus a mogyorót.
sainz 132821 2008. november 24. 18:27
Válasz erre
vadgergo

fater - Jimmy Mcrae
fiuk - Colin,Alistair

Alpine készülget, nemrég összetört egy kicsit a másik egy versenyen, mostanában az volt az elsődleges, rendbe kellett tenni, bérlő van rá még idén két versenyre.
vadgergo 132820 2008. november 24. 18:10
Válasz erre
Szia!

Nagyon durva.
Javítsatok ki ha tévedek, de a McRae, az Johnny nem?

Köszi
A Renault hogy áll?
NGPETI 132819 2008. november 24. 16:51
Válasz erre
Renault kedvelőknek (lapozzatok sokat!)
www.renaultoloog.nl/autosport-english.htm
sainz 132818 2008. november 24. 15:29
Válasz erre
Bebá 132817 2008. november 24. 11:57
Válasz erre
jabel 132816 2008. november 24. 09:45
Válasz erre
hali!
Elsőre nem rossz lista. :D
Jah a karosszériáról lecsiszolod az öntési hibákat, lefújod alapozóval(én gune surfacert használok) majd fested, lakkozod, matricázod lakkozod és polírozod.
öntési hiba kijavítására vannak jó kis tömítő anyagok kifejezetten makettekhez, ebből a legnehezebb itthon hozzájutni, de a legjobb a tamiyáé.
Ladát nem lehetetlen elvileg szerezni, csak gyakorlatilag. Sokdáról pedig nem tudom h kiadták e, de van rá esély h vmi kis szériás gyártó kiadta gyantából.(persze 15-30e ftért)
Ennyiben tudtam segíteni, ha meg hülyeséget írtam, akkor remélem szólnak a többiek.
Gaboracing 132815 2008. november 23. 21:35
Válasz erre
Sziasztok!
Még szűz a kezem makettezés/modellezés ügyben.Most kaptam egy 1/24-es Heller Lancer WRC makettet.a porhatást milyen technikával tudnám imitálni...aszfalt verzió vagyis ne durvuljunk öklömnyi méretű "dzsuvával"...a kasznit ugyanúgy csiszolni,előkészíteni és polírozni kell mint mondjuk egy igazi autónál?szeretnék flokkolt műszerfalat csinálni bele...erre milyen technikát ismertek?ha mondjuk öntési hiba miatt a kaszni és az üveg illesztése között(A oszlopnál) kis hézag található,mivel lehetne eltűntetni?masszázzam le?:)nehogymá' huzatot kapjon Makkinen úr.és még egy kérdés:
Lada 2101,Lada VFTS,Skoda 130LR/Skoda 130RS maketteket honnan szerezhetnék?
Zéé74 132814 2008. november 23. 17:52
Válasz erre
1600.-db    matrica-                  800.-
1600.-db matrica...

Sziasztok!
Tudom ez nem az-az oldal de így hátha többen látják... Eladók (az árak nem fixek) a Bolyain átvehetők, érd: cs.zee@citromail.hu
Petya 132813 2008. november 23. 15:15
Válasz erre
sainz 132812 2008. november 23. 13:46
Válasz erre
Zsolt Köszi!
Most keresgélem van e több dia ezzel a rajtszámmal, de sajna abban a dobozban régi Mecsek Rallye diák vannak csak...
f2d 132811 2008. november 23. 13:36
Válasz erre
A Heller T-16-osnak csináltam doboz bontást, feltettem az automakett fórumába.
NHZsolt 132810 2008. november 23. 12:13
Válasz erre
Elsőre azt mondom a rajtszámból, hogy Tour d'Europe rallye... Próbálok bővebb információt találni róla, remélem, sikerül.
RCM 132809 2008. november 23. 07:18
Válasz erre
Szia!
Nézd meg az "Autóversenyzők" című filmet.Ez a Porsche ott rajtol éppen.Ha szerencséd van látod a dobogón a rali nevét.
sainz 132808 2008. november 22. 19:19
Válasz erre
9-10_resize
9-10_resize

Nemrég kaptam egy szakajtóra való régi diát egy cimborától.
Szkennelgetem, de nagy a kavar.
Sok fotó van köztük, amire a szerző sem emlékszik, mikor-hol-ki?
Emlékszik erre a Porira közületek valaki?
Valószínűleg Budapest Rallye, talán ha valakinek otthon megvannak a régi műsorfüzetek rajtlistákkal...
Ha valaki a gyorsasági nevére is emlékezne...
Nálam - csak tipp - vmelyik szakasz a Börzsönyben, ami sanszos, talán Királyrét-Kóspallag?
Petya 132807 2008. november 22. 16:42
Válasz erre
Komoly! Kár,hogy kiállítás tárgyát képezi,szívesen elvinném egy körre:D
Egyébként lenne egy kérdésem hozzátok.Nem régóta vagyok itt tag,mennyire OFF beszámolót írni pl.: Matchbox illetve 1/43-as átalakításokról?
sainz 132806 2008. november 21. 23:26
Válasz erre
w1
w1
w2
w2

Waresz...
NHZsolt 132805 2008. november 21. 23:26
Válasz erre
Akkoriban még Ferdit az R5 Alpinnal láttam, pl. a Casco-n, a Hamzsabégi úton volt a rajt és cél. Nagy versenyző volt, sokan tisztelték, és felnéztek rá. Ez nem is meglepő, nagyon komoly eredményeket autózott össze, és ez mindenkinek megmaradt az emlékeiben.
Sajnos a hazai netes dolgok nincsenek magas szinten, mert nagyon nehéz volna a régi dolgokat feleleveníteni, mindenki inkább a mai dolgokkal foglalkozik, az piacképesebb, és ez által ha lenne is igény a múltra, nem fogja senki sem csinálni.
Megjegyzem, volt nekünk több EB futamunk is, de pl. a Budapest rallye visszafejlődött bokorugró versennyé, most volt nem rég, és bizony egy pályát meg egy slalomot neveztek így. Már nem az a lényeg, mit rendeznek, és hogyan lehet fejlődni, hanem az, hogy mennyit lehet bevételezni, és így nem is fogunk oda fejlődni, ahova a környező országok. Ahol ez elsődlegesen sport, és csak aztán üzlet, ha marad egy jó verseny után valami... De ha nem, akkor rendeztek egy jó versenyt és büszkék rá, hogy letettek az asztalra valami maradandót.
NHZsolt 132804 2008. november 21. 23:18
Válasz erre
Pempő, azaz Németh-Jójárt páros. Többet a fotó alapján nem tudok mondani róla.
f2d 132803 2008. november 21. 21:46
Válasz erre
Huhh. Érdekes egy makett, kínál egy csomó lehetőséget, gyárilag nyitható rajta minden mint az igazin, de ha meg is akarjuk ezeket a tulajdonságait mutatni azért rengeteg feljavítást igényel (kb egykorú az autóval, ez úgy negyed évszázados lehet). Nagyon elnagyolt minden porcikájában, igaz adnak hozzá nagyjából mindent: motort, futóművet, 5 teljes értékű kereket, még egy sor éjszakai lámpát is, de ezek önmagukban nem sokat mutatnak. Nincsenek féktárcsák, a bukókeret olyan Hasegawa-s (egy része a kasztnira öntve). Egyszóval lehetőség van benne, de ezeket ki is kell tudni használni.

Ne bánkódj. Így első ránézésre a 1,5-2-szer annyiba kerülő Tamiya lehet, hogy jobban megéri. Holnap, ha minden jól megy majd rakok fel egy dobozbontást az autómakett fórumba.
Apa 132802 2008. november 21. 18:28
Válasz erre
sainz 132801 2008. november 21. 16:30
Válasz erre
Untitled-Scanned-32
Untitled-Scanned-32

"Fabulon a bőre őre"...:))
Mecsek, talán 1979.
JazzZ 132800 2008. november 21. 16:27
Válasz erre
én meg lecsúsztam róla:(( Az újpestiben legalábbis nem volt már..(
sainz 132799 2008. november 21. 14:17
Válasz erre
Apa!

Nekem többszáz fotóm(dia,nega,papír) van a Ferdi Turbójáról.
Nagyrészt kölföldön készített, mind eddig publikálatlan, saját és barátok által fotózott képek.
Régóta szkennelgetem, hatalmas anyag.
Nemrég akartam venni egy ilyet, olyan versenyről, ahonnét nekem nem volt.
Az MTI-ben 38000 plusz áfáért, egy ismert rallye fotósnál 35000Ft-ért kaptam volna.
Azóta kétszer is meggondolom, mit teszek fel a Net-re.
Amiből kevés van, azt aranyron mérik...
NGPETI 132798 2008. november 21. 14:04
Válasz erre
ez is jó...

nekem "lementettek" a honlapomról egy saját és egyedi dekorációjú versenyautó makettemet,aztán bekerült a saját fotótárába az emberkének,mint "makettjeim"... :o(
? én pedig néztem bután ki a fejemből... :o)
rákérdeztem,de korrekt módon elnézést kért és megoldódott a dolog

egy másik helyen pedig találtam egy netes hirdetést,ott az én általam készített makett képe,és a "kissrácnál" pedig megrendelhető...
felhívtam,hogy rendelnék... :o)
aztán tudattam vele,hogy van néhány "jogi" következménye egy ilyen történetnek,így 3 percen belül törölték a hirdetést
Apa 132797 2008. november 21. 13:07
Válasz erre
Amikor az R5 Turbo után nyomoztam, Ferjánczékról képet szinte semmit sem találtam, érdekes módon azonban több külhoni oldalon volt kép bőven :O-
Erről ennyit
sainz 132796 2008. november 21. 13:00
Válasz erre
83-ban nem az R5 turbóval láttad Ferdit ?
Vagy itthon még indult az 5Alpine-nal is ?

Ferdiről egyébként egészen más kép él itthon, mint külföldön.
Elég csak megnézni a rajt- és eredménylistákat külföldön, abból rögtön egyértelművé válik milyen harcosan kellett mennie anno, többnyire jóval korszerűbb, erősebb vasak ellen.

golden-sands.rally-club.net/zlatni_en.html
www.scr.civ.pl/rmp.html

czajla.republika.pl/polski/rpl.htm

Nagyon szomorú, hogy itthon semmi hasonlót nem találni a Net-en, pedig volt sok nemzetközi versenyünk, EB, BBK...
NHZsolt 132795 2008. november 21. 12:48
Válasz erre
:-)
Fiatal korában az ember sok mindent megcsinál, amire ha vissza gondol évekkel később, azért egy picit fogja a fejét... :-) De akkor még az volt "A" versenyautó. Ma el sem engedik rajtolni csőrendszer nélkül, meg sok pontos öv nélkül meg homológ kagylóülés nélkül. Régen meg mikkel és milyen körülmények között mentek. Súlyos eset volt mai szemmel nézve.
Én Őt menni az R5 Alpinnal láttam először. 1983-ban voltam először úgy ralin, hogy már gyorsaságin. Előtte csak rajtot, célt néztünk meg ügyességi versenyeket. De el tudom képzelni Attilát a 110-esben, bár nem könnyű... :-)
NHZsolt 132794 2008. november 21. 12:44
Válasz erre
Azért jók egyes fórumok, mert ott gyűlik össze a témával kapcsolatban sok minden, és ennek egy lépése, hogy lopkodnak is. Ne törődj vele, talán csak nem akartak senkinek sem "reklámot" csinálni azzal, hogy a logo-t rajta hagyják a fotón. Végül is nem hiszem, hogy van tétje a dolognak, de legalább sokan láthatják ott is a képet. És ez a lényeg.
sainz 132793 2008. november 21. 12:43
Válasz erre
Képzeld el pl. Ferdit az A110 Alpine-nal.
Csak egy főkapu, műanyag kasztni, 180Le...az is lobogott 160-nal az erdőben...
sainz 132792 2008. november 21. 12:41
Válasz erre
amicale-r15-r17.forumpro.fr/discussions-diverses-f6/photos-r17-ex-usine-t808-330.htm

Ez a forum nem rossz, de tulajdonképpen csak összecsipegették a fotókat más forumokról.
Egyik helyen leretusálták a logómat egy fotómról, és aztán azzal kérkednek, hogy ők csinálták a képet anno...
Az eredeti dia meg itt vigyorog a fiókomban.
Régebben az ilyesmi bosszantott, ma már csak szánalmasnak tartom.
NHZsolt 132791 2008. november 21. 12:41
Válasz erre
Pici nosztalgia...
Érdekes lehetett az a korszak, cső alig volt az autókban, a gumi, a futómű és egyebek sem voltak csúcson, ráadásul menni kellett, lehetőleg gyorsan.
Köszi a képet!
sainz 132790 2008. november 21. 12:36
Válasz erre
Apa 132789 2008. november 21. 12:35
Válasz erre
Kilométer, bocs :D:D:D
Apa 132788 2008. november 21. 12:34
Válasz erre
Nem, a Száguldás félmillió kilóméteren c. alapműből :D-
NHZsolt 132787 2008. november 21. 12:34
Válasz erre
Hát, az adatlapodból nem derült ki... :-) De jó helyen fotóztál, az biztos, az volt az "igazi" rallye. Ezt azonban a mai gyerekek már nem tudják, hiszen mást látnak, ez már más világ. De ez sem rossz... :-)
sainz 132786 2008. november 21. 12:30
Válasz erre
NHZsolt!

www.flickr.com/photos/26486522@N06/sets/72157604999560113/
Ezek az én fotóim a flickr-en...:))

Apa!
Köszi a scan-eket.
Ezek régi AM-ból?
NHZsolt 132785 2008. november 21. 12:20
Válasz erre
f2d 132784 2008. november 21. 12:07
Válasz erre
Tesco-ba volta ma nagy bevásárláson és megláttam a Heller T16-ost, egy rövid gondolkodás után úgy döntöttem, hogy haza jöhet velem.:-)))
NHZsolt 132783 2008. november 21. 12:03
Válasz erre
Anno, amikor ezek a fotók készültek, még volt az EB és volt a BBK, ami a szocialista országok versenye volt, oda jutottak ki többen, és ott mérték össze a tudásukat másokkal. Mert egyébként nem volt könnyű a határokon kívül versenyezni, de még utazni sem igazán. Az oroszok a Ladákkal, a csehek Skodával, a románok Daciával (volt egy holtvágány az Oltcit is) jöttek, a lengyelek meg a vége felé Polonez-zel, és a DDR versenyzői meg Wartburggal és 800-as trabikkal... És jó kis versenyeket vívtak, akkor még az autósportban sem igazán a pénz dominált leginkább, hanem a versenyszellem, és mellette a vezetési tudás. Hiszen nem voltak égbekiáltó különbségek az autók között. (általában)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.