/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
vadgergo 132885 2008. november 29. 17:21
Válasz erre
205-öst nem gyártott a Tamiya Dakarosba.
f2d 132884 2008. november 29. 17:19
Válasz erre
f2d 132883 2008. november 29. 17:18
Válasz erre
Olvastam, megpróbálom holnap megforrasztani a számítógépemen a mikrofon csatlakozást, ha sikerül, akkor lesz Skype-om, MSN-em.
NGPETI 132882 2008. november 29. 16:52
Válasz erre
ROSSI11
ROSSI11

kép lemaradt,öregszem :o)
NGPETI 132881 2008. november 29. 16:52
Válasz erre
NGPETI 132880 2008. november 29. 16:49
Válasz erre
és az "öreg" még a mai napig tud vezetni! (ha jól tudom,63 éves)
HUJBI 132878 2008. november 29. 16:40
Válasz erre
vadgergo 132876 2008. november 29. 16:33
Válasz erre
HUJBI 132875 2008. november 29. 16:17
Válasz erre
én a Hasegawát csinálom. hobbyeasy-n van a Hasegawához maratás, a Tamiyához pedig maratás és karbonmatrica (méretre szabva). darabja 4 ezer pénz körül.

kb. 20 féle matricát találtam a neten a Focushoz, egyik szebb, mint a másik.
vadgergo 132874 2008. november 29. 16:09
Válasz erre
vadgergo 132873 2008. november 29. 16:08
Válasz erre
vadgergo 132872 2008. november 29. 16:08
Válasz erre
HUJBI 132871 2008. november 29. 16:06
Válasz erre
valaki írta a másik fórumon, hogy a Hasegawához nincs sok feljavító. való igaz, pedig ráférne. a Reneszánsz csinál maratást. van matrica is, ugyanaz, mint a Cartograph, csak itt pl. egybe adja az egész oldalát, nem 4 darabból. visszasírom a Lanciát a kis piros öveivel.

ja, ha valakinek kell egy dakaros Peugeot, abból is a szép sárga, akkor láttam egyet.
Bebá 132870 2008. november 29. 16:00
Válasz erre
A témához illően e-mailt küldtem!
f2d 132869 2008. november 29. 15:39
Válasz erre
Én is dobozból építem az öveket leszámítva, meg a két gyanta ülést, de ezeket csak azért vettem külön, mert nem volt a maketthez.
HUJBI 132868 2008. november 29. 15:24
Válasz erre
nem nagyon akarok rákölteni, mert az URO VAMTAC projektre kell a pénz. mondjuk ralizni azzal is lehet. :)
f2d 132867 2008. november 29. 14:51
Válasz erre
Most már kilencen vagyunk, nemsokára elérjük a kétjegyű számokat.:-)

Pontosabban öt Hasegawa Focus épül, most már hat.:-) Nem olyan rossz makett ez csak kicsit munkaigényesebb a sok egybeöntött alkatrész miatt.
jabel 132866 2008. november 29. 13:41
Válasz erre
elvileg az enyém is dobozból lesz, közel sem profin összerakva. De hát ez van
HUJBI 132865 2008. november 29. 13:38
Válasz erre
köszi!

mivel harckocsizom, nem nagyon akarom magam belelovalni magam az autós témába, hébe-hóba összerakok egyet. a hasegawa focus-t már régebben kinéztem, de csak az érdekessége miatt, magával a makettel egyébként én sem vagyok megelégedve teljesen.

látom, hogy valaki már csinál egy ilyet, legfeljebb az enyém lesz a dobozból épített változat és akkor látszani fog, mennyivel profibb nálam. :)
f2d 132864 2008. november 29. 01:52
Válasz erre
Nagyon tudományos autó vezetés.:-)
Nekem is volt Clio-m, igaz az csak egy 1.5 dci volt (185Nm). A legjobb az, hogy alapból is egy vaddisznó.:-DDD
f2d 132863 2008. november 29. 01:44
Válasz erre
Hujbi, ha regisztrálnál, akkor tudnék neked küldeni egy linket ahol zajlik az autós élet, többek között a Focus groupbuild is. Nem tudom mi okból, de a nakettinfo nem kultiválja más kunkurens (szerintem inkább baráti) oldalak linkelését.

talán megengedi: automakett pnt extra pont hu
HUJBI 132862 2008. november 28. 21:22
Válasz erre
én meg akkor a valentino rossisat.
HUJBI 132861 2008. november 28. 21:21
Válasz erre
én meg akkor a valentino rossisat.
sziklakks 132860 2008. november 28. 20:39
Válasz erre
én ezt építem:wwwpontmegamakettponthu/product_info.php?products_id=1540
maratás nélkül is nagyon szép makett.
bocsi,de kb tízszer nem küldte el,ezért ilyen a link..
sziklakks 132859 2008. november 28. 19:58
Válasz erre
ezt bezzeg elküldi!
sziklakks 132858 2008. november 28. 19:58
Válasz erre
ass
vadgergo 132857 2008. november 28. 19:42
Válasz erre
vadgergo 132856 2008. november 28. 19:40
Válasz erre
Én is építek!
Bármilyet, csak Focus legyen.
Gergő
HUJBI 132855 2008. november 28. 19:33
Válasz erre
na hol vannak azok, akik rádumáltak egy Focus építésére? milyet kell?
sainz 132854 2008. november 28. 13:02
Válasz erre
makettes!

sajna csak Márciusban...
NGPETI 132853 2008. november 28. 09:14
Válasz erre
59542mt
59542mt
59529mt
59529mt
59601mt
59601mt
59641mt
59641mt
59581mt
59581mt
59635mt
59635mt

Fabia S2000
NGPETI 132852 2008. november 28. 09:13
Válasz erre
3766
3766
3767
3767
3764
3764
3765
3765
54935mt
54935mt

Fabia kit-car
NGPETI 132851 2008. november 27. 14:25
Válasz erre
Amatõr 132850 2008. november 27. 13:01
Válasz erre
NGPETI 132849 2008. november 27. 12:56
Válasz erre
2005_0807
2005_0807

kinek van ötlete,hogy ez milyen járműben van? :o)
Kockabob 132848 2008. november 26. 22:05
Válasz erre
Aha a tamiya másik verzióját, az is egy szép példány. Azt hiszem a matricázással lesz a legnagyobb gondom. Elég sok a fehérszín rajta, amit nem lehet nyomtatni. Kell keresnem valakit, aki szitával megcsinálja, vagy ha tudtok valami más megoldást annak örülnék.
grys 132847 2008. november 26. 21:46
Válasz erre
Nem én a 71 es Monte carlo győztest csináltam.
Kockabob 132846 2008. november 26. 21:38
Válasz erre
Köszi a képeket.Te is a Ferjánczékét raktad össze?
grys 132845 2008. november 26. 21:13
Válasz erre
alpineblue4
alpineblue4
alpineblue5
alpineblue5
alpineblue6
alpineblue6
alpineblue7
alpineblue7
alpineblue8
alpineblue8
dsc020974cv
dsc020974cv

Helló!

Bár ezek nem magyar vonatkozásúak de pár részlet talán passzol a munkádhoz.Majd Sainz segít.Én ezeket használtam föl az enyémhez.
Kockabob 132844 2008. november 26. 20:21
Válasz erre
Újra megnéztem az Autóversenyzők című alapművet, a Cserkúti BMW-je lesz a következő áldozat.:-):-)
Kockabob 132843 2008. november 26. 16:19
Válasz erre
Azt hiszem Spici segencsúszna az örömtől, de még mi is:-)))
Kockabob 132842 2008. november 26. 16:15
Válasz erre
Először is, köszi! :-) A belsőről és az övről felrakott kép nagyon sokat segített. Hihetetlen milyen vakmerőek voltak anno! Sehol egy rendes bukókeret, ülés, az öv is majdnem hogy gurtni szinten mozog, és ha még ez nem volna elég ott a műanyag kaszni, ami semmitől sem véd viszont könnyű és nem a rohad. A festés gondolom a gyári kék (anno ha jól tudom volt olyan hogy alpin kék), a dekorációról kellene még valami infó.
NGPETI 132841 2008. november 26. 16:14
Válasz erre
manapság a technikai bizottság "kitérne a hitéből" egy ilyen bukócső láttán... :o)
makettes 132840 2008. november 26. 13:42
Válasz erre
Sainz!
Könyved?
üdv. makettes
sainz 132839 2008. november 26. 13:34
Válasz erre
m8
m8
m9
m9

Ezek a fotók az autó megvásárlásakor készültek.
Valójában sokkal jobb állapotban van, mint a képek alapján gondolná az ember.
A műanyag karosszéria szerencsés dolog, nem sok probléma lesz a korrózióval, az alváz pedig szintén meglepően egészséges.

Kockadob!
Makett építéshez ne használd ezeket a képeket referenciaként, sok átalakítás történt a beltérben, illetve egy Fuego Turbo motor van benne, utoljára pályán, hegyen versenyeztek vele, alaposan átfaragott formában.
sainz 132838 2008. november 26. 13:21
Válasz erre
m7
m7

Kezdetektől imádom ezt a képfeltöltési szisztémát, ami itt van...
sainz 132837 2008. november 26. 13:20
Válasz erre
Ehhh...
sainz 132836 2008. november 26. 13:19
Válasz erre
Az 1.8-asokban is 1.6-os azonosítólemez volt, ezeket nem cserélték(ütötték át), miután fejlesztettek a motoron.
sainz 132835 2008. november 26. 13:17
Válasz erre
m5
m5
m6
m6

Vázlatos történet egy francia könyvből:
sainz 132834 2008. november 26. 13:04
Válasz erre
m4
m4

Az ausztriai Alpenfahrt rallye is része volt a világkupának 1973-ban, itt Jean Pierre Nicolas terelgette ezt az autót az 5. helyre.
A kép színei kicsit hamisak, ennél jóval világosabb árnyalató kék volt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.