/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
Bebá 134873 2009. június 11. 09:16
Válasz erre
Iratlan szabály,hogy mindennemű maszkolást,festést még a matricázás előtt kell elvégezni.Persze rutinnal, gyakorlattal később is lehet.
NGPETI 134872 2009. június 11. 08:08
Válasz erre
20090610220145
20090610220145

Proton: előbb IRC, majd WRC - Guy Wilks indul az Ypres Rallye-n

A Protont továbbra is nagyon érdekli a rally világbajnokság, de előbb az IRC-ben próbálják ki magukat, és addig is figyelemmel követik a fejleményeket.

Az Ypres-Rallyn végre eljön az idő, és az indulók közt ott lesz a Proton is. De ennyivel nem elégszenek meg, innentől kezdve részt akarnak venni az IRC hátralevő összes futamán is. Viszont ez csak egy köztes állomás a márka hosszú távú terveiben, mert az igazi cél a rally világbajnokság.

"Az IRC programunk nagyszerű, de még mindig érdekel minket a WRC-ben való versenyzés. De ehhez az is kell, hogy letisztázzák a technikai szabályokat, hisz eléggé zavaros a dolog, és nem biztos, hogy ha Malajziába utazva megpróbálnám elmagyarázni a Protonnak, akkor menne is" - mondta Chris Mellors, a MEM csapatfőnöke, aki a Proton rally programját felügyeli.

"Ha megkérdeznék, hogy a világbajnokságban ezentúl S2000-res autókkal fognak versenyezni, azt felelném igen. De az is meglehet, hogy egy 1,6-os turbó motort fognak bevezetni 2011-ben vagy 2013-ban, de lehet, hogy soha. A Proton vezetőségének viszont közérthető, átlátható, biztos szabályokra van szüksége, és ezt jelen pillanatban az IRC-ben kapja meg, ezért fogunk a közeljövőben ott versenyezni."

Az autót Guy Wilks fogja majd vezetni, aki számára az Ypres-Rally ugyan még ismeretlen, de az autó nem, hiszen már több ízben is ült a volán mögött. "Soha nem titkoltam, hogy szeretnék indulni a Protonnal az IRC-ben, így nagyszerű, hogy végre megtörténik" - mondta Wilks.

Azzal, hogy a Proton is indul ez lesz az első olyan IRC futam, ahol az összes nevezett gyártó jelen lesz, és összesen 20 S2000-res autót csodálhat majd meg a közönség.
Klemi 134871 2009. június 11. 06:53
Válasz erre
Feltett matricát le lehet áztatni vagy újat kell beszereznem?
Az az igazság hogy elnéztem a színt felcseréltem a közép konzol színét az alap hidal :S
KossuthLajos 134870 2009. június 10. 23:14
Válasz erre
Köszönöm, az is tárgytalan közben. Éppen most fejeztem be a nézését. Esetleg neked elfekvőben Bebá, ott a sok érték alatt?
Bebá 134869 2009. június 10. 22:55
Válasz erre
f2d 134868 2009. június 10. 21:19
Válasz erre
Várj még vele, mert nem teljes matricáim vannak. Holnap küldöm a képeket és majd eldöntöd, hogy feltudod-e használni.
Rocco 134867 2009. június 10. 21:13
Válasz erre
Oké. A 4827-es hozzászólásnál van hogy mi kellene ha holnap nemsikerülne leáztatni a matricát. Holnap többet tudok majd mondani.
f2d 134866 2009. június 10. 21:08
Válasz erre
Van valami maradékom, mert én is kettőből ollóztam össze. Holnap küldök róla fotót.
Rocco 134865 2009. június 10. 21:05
Válasz erre
Szép Szép :)
Kiváncsi leszek milyen lesz de szerintem nem fogunk csalódni a végeredményben!

És azt szeretném megkérdezni hogy nem tudsz a Heller Focushoz matricákat? Hiába lakkoztam maszkolásnál leakarja szedni a matricát a maszkolószalag :( pedig Tamiya maszkolószalagot használok. Még megpróbálom leáztatni hátha menthető a matrica.
Majd megírom a fejleményeket.

Rocco
NHZsolt 134864 2009. június 10. 20:54
Válasz erre
Szívesen! Ha én nem írom, más tette volna meg szerintem.
A tűzálló alsók piacán sok fajta van, így színben "szinte" teljes a paletta... legáltalánosabb a vajszínű. (színkódot nem tudok mondani hozzá)
KossuthLajos 134863 2009. június 10. 20:51
Válasz erre
Köszönöm a linket.

Egy kérdés. Hol lehet beszerezni Renaissance dolgokat. Domino és Mediamixhobby már kilőve.
Raybrig_89 134862 2009. június 10. 19:05
Válasz erre
f2d 134861 2009. június 10. 18:48
Válasz erre
automakett
automakett

Sajnos a link le van tiltva az infon konkurálási okok miatt.
KossuthLajos 134860 2009. június 10. 18:09
Válasz erre
Szia Levi!
Dobnál egy linket, ha tudsz róla? Köszönöm.
vlevi 134859 2009. június 10. 18:08
Válasz erre
szerintem az extrás autómakettes oldalra gondolt :)
KossuthLajos 134858 2009. június 10. 17:43
Válasz erre
f2d!
Bocsi, mi a szokott hely. Kissé el vagyok maradva.
f2d 134857 2009. június 10. 15:08
Válasz erre
Szerintem jó lett a Subaru. Finomítani kell majd egy két megoldáson a következő autókon és nagyon szép maketteket fogsz csinálni.
f2d 134856 2009. június 10. 15:04
Válasz erre
Többféle színű lehet, spec nekem itthon egy sötétkék van.
Klemi 134855 2009. június 10. 14:45
Válasz erre
Fel tettem eddigi "legjobb" alkotásom várom a kritikákat
makettinfo.hu/Subaru-Impresa-03
Klemi 134854 2009. június 10. 14:37
Válasz erre
Köszönöm Zsolt ha ezt nem írod le és f2d nem mondja hogy TS-26 én is abba a hibába esek.

Még valami tűzálló maszkot milyen színnel érdemes? Gondolom tört fehérel kéne vagy tévednék, ha a számát is le írnátok meghálálnám.

Üdv:Klemi
NHZsolt 134853 2009. június 10. 14:18
Válasz erre
Ha nem tévedek, a TS-7 a racing white, ami tört fehér szín, nem igazán hófehér. (életem első makettjét naívan ezzel fújtam le, és később jöttem rá, hogy létezik sokkal fehérebb szín is, a TS-26) Én a 26-ot javaslom, abban nem csalódsz majd.
f2d 134852 2009. június 10. 14:01
Válasz erre
Mindkettő jó, de inkább TS-26.
f2d 134851 2009. június 10. 13:57
Válasz erre
Heller Citroen Xsara WRC
Heller Citroen Xsara...

Érik a citrom, most még fehér, de majd be pirosodik.:-)))
Ha valakit érdekel: beltér kész, építésről képek a megszokott helyen.
Klemi 134850 2009. június 10. 13:50
Válasz erre
Köszi az infót f2d még valami a TS-7 vagy a TS-26 passzol inkább a FOCUS-ra?
f2d 134849 2009. június 10. 12:40
Válasz erre
Az igazi az Alclad II, de ha nem vagy milliomos, akkor a MM 1790 is megteszi.
f2d 134848 2009. június 10. 12:39
Válasz erre
A TS-14 fényes fekete, a TS-29 pedig félfényes fekete, TS-6 pedig a matt fekete.
Klemi 134847 2009. június 10. 12:25
Válasz erre
Illetve a Chrome díszlécet autón milyen festékkel érdemes festeni?
Klemi 134846 2009. június 10. 12:21
Válasz erre
Sziasztok mint kezdő az lenne a kérdésem mi a külömbség a TS-14 Black és a TS-29 Semi gloss Black között?
NGPETI 134845 2009. június 9. 09:20
Válasz erre
azt azért tegyük hozzá,hogy nem is Ő volt a hibás,hanem az az "önjelölt kamikáze",aki a pályán kívül ment gyorsan,nem a versenypályán... :o(
(érdemes beleolvasni a hozzászólásokba is a cik alatt)
Kranko1 134844 2009. június 8. 23:36
Válasz erre
Sziasztok!

Igaz nem idevágó témában szeretnék segítséget kérni, de mivel itt sokan használtok maratást megkérdezem. A készülő Camaromhoz szeretnék ablakemelőt csinálni. Gigi13 adott egy tanácsot. De ahhoz kellene memaradt rézmaratás kerete. Szóval van olyan akinek nem kell és el tudná küldeni nekem? Az esetleges pkg.-t fizetném. Amúgy debreceni vagyok.

Előre is köszi!

Üdv, KRanko!
Raybrig_89 134843 2009. június 8. 23:09
Válasz erre
grys 134842 2009. június 8. 23:02
Válasz erre
vlevi 134841 2009. június 8. 21:37
Válasz erre
Sajnos igen :(((
Ami számomra hihetetlen benne, hogy nem egy részegen a pályán ténfergő nézővel történt, hanem egy olyan szakmabelivel, aki tudta, hogy hova szabad állnia, és mit szabad csinálnia, hogy ne történjen baj. És mégis.
jabel 134840 2009. június 8. 19:32
Válasz erre
gondolom páran már hallottátok...

duen.hu/index.php
f2d 134839 2009. június 8. 18:33
Válasz erre
Ezzel 100%-ban én is így vagyok. Sajnálom a sok munkát elfedni koszolással, még ha élethűbb is. Ráadásul igényesen megoldani a koszolást baromi nehéz.
Raybrig_89 134838 2009. június 8. 11:37
Válasz erre
Köszi mindenkinek a dícséreteket:)
Zsolt: én nem vagyok annyira meglepődve,hogy sokan nem merik bevállalni,eddig akárhány autót csináltam,a végén mindig úgy voltam vele,hogy ezt bizony nincs szívem összekoszolni..nem azért lakkoztam meg fényesítgettem naphosszakat:))
Persze van amikor egy jól sikerült koszolás ki tudja váltani a szép patika külsőt,de nehéz tényleg igazán jól megcsinálni,gondolom ezért sem mernek belefogni nagyon sokan. Nekem nem volt sok veszteni valóm a 206-os esetében,ezért mertem nekiesni:)

A bubuk meg szépek lesznek,csinálgasd őket serényen:))
NHZsolt 134837 2009. június 8. 11:20
Válasz erre
Büszke lehetsz rá, nem sokan koszolnak még rallye autót sem, a polgári járműveknél ennek még nincsen igazán hagyománya. Pedig lehetne, élethűség szempontjából más világ lenne a kiállításokon, mint ahogy a harci járműveknél, repülőknél már bevett szokás. Van a koszolással kapcsolatosan néhány gondolatom, de ezeket privátban írom meg Neked.
NHZsolt 134836 2009. június 8. 11:12
Válasz erre
A karosszériák fényezve voltak, első lépésként a matricázást kezdtem el. Ma ha igaz, este a három karosszéria teljesen készen lesz, dekor szempontjából.
(Varsi Viktor természetesen nagy betükkel!)
NHZsolt 134835 2009. június 8. 11:10
Válasz erre
DSCF7377
DSCF7377
DSCF7364
DSCF7364
DSCF7366
DSCF7366
DSCF7367
DSCF7367
DSCF7372
DSCF7372

Ezekhez kezdtem most hozzá varsi Viktor készleteiből, nagyon sok minden szimultán csinálható, így lassabban, de nagyjából egyszerre készül majd el a három subaru. (kettő közel azonos, kivéve a matricaszet, és az évjárat)
Petter 134834 2009. június 8. 08:58
Válasz erre
Örülök, hogy segíthettem!
Szerintem is nagyon jó!
Móváron integettem Grönholméknak! :)
jabel 134833 2009. június 7. 16:59
Válasz erre
csatlakozom az előttem szólókhoz.
Grat!
Raybrig_89 134832 2009. június 7. 12:26
Válasz erre
Rocco 134831 2009. június 7. 09:25
Válasz erre
Nagyon szép lett. Amikor először pillantottam a kisképekre azt hittem hogy az igazi autóról töltöttél fel képet.
Ha te azért koszoltad a gépet mert nem lett a legjobb a matricázás akkor én a Focust szerintem úgy fogom koszolni mintha sárlavina ment volna át rajta. Akkor talán nemfognak látszódani rajta a hibák. :D

Mégegyszer Gratulálok.
Raybrig_89 134830 2009. június 6. 22:10
Válasz erre
Köszi srácok:)
Szp: Direkt ilyen a kép,photosoppal készült:)És az volt a cél,hogy olyan legyen mint egy igazi autó,örülök ha sikerült elérni a célt:)
PüsiLaci 134829 2009. június 6. 21:59
Válasz erre
Gratulálok cimbi! Szerintem nagyon jól sikerült!
szp 134828 2009. június 6. 21:58
Válasz erre
Nekem tetszik a Peugeot-od!Én nem merném koszolni,sarazni.Te bevállaltad és ezért is gratulálok.Az utolsó képed(unt-1) is nagyon frankó!Nem tudom dirrekt mozgattad be vagy véletlenül de jól sikerült az is(akár egy valós verseny fotója:)Üdv
Raybrig_89 134827 2009. június 6. 21:55
Válasz erre
Köszi:)
Ha láttad volna a matricázást,lett volna szíved:) Ha azt nem szúrtam volna el,lehet maradt volna tiszta
sziklakks 134826 2009. június 6. 21:55
Válasz erre
f2d 134825 2009. június 6. 21:53
Válasz erre
Jó lett ez, nekem tetszik, mondjuk nem lett volna szívem összekoszolni.
Én is bepróbáltam a 205-ösbe a kereket, nagyon pöpecen áll neki.
Raybrig_89 134824 2009. június 6. 21:43
Válasz erre
DSC02455
DSC02455
DSC02475
DSC02475
DSC02481
DSC02481
DSC02486
DSC02486
DSC02460
DSC02460
DSC02498
DSC02498
DSC02505
DSC02505
Untitled-1
Untitled-1

Sziasztok!

Végre valahára elkészült ez a 206-os is,nehéz szülés volt!
Sajnos messze nem a legjobban sikerült autóm,de azért büszke vagyok erre is,és nekem tetszik,gazdagítja a kollekciót.A koszolás tudom,hogy nem mestermunka,de legyen védelmemre,hogy életemben először csináltam..az is valami,hogy eljutottam odáig,hogy volt szívem bepiszkolni az autót,meg,hogy neki mertem fogni a koszolásnak:)
Leginkább a matricázásnál gyűlt meg a bajom az autóval,a lágyító majdnem mindet megmarta,bármennyire is keveset használtam.. Olyan csúnya volt a kész matricázás,mintha először csináltam volna matricás autót..Nem tudom,hogy a matricával voltak a gondok,vagy inkább velem,de ennek nem így kellett volna sikerülnie,az fix.
Azt hiszem mostmár nem beszélek többet,beszéljenek helyettem inkább a képek!

Külön köszönet Petternek és Jabelnek,akik nagyban hozzájárultak a makett elkészüléséhez!

További képek:
s98.photobucket.com/albums/l263/leffeg/Peugeot%20206%20WRC/Finished/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.