/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
RCM 135128 2009. július 8. 17:19
Válasz erre
Keleti blokk.:-)
RCM 135127 2009. július 8. 17:12
Válasz erre
Janika_7
Janika_7
Janika_8
Janika_8
Janika_6
Janika_6

Sziasztok!
Némi újdonság.
Kranko1 135126 2009. július 8. 14:59
Válasz erre
Természetesen nem gondoltam komolyan, hogy abba akarom hagyni. Ott volt a smiley! :)
f2d 135125 2009. július 8. 13:55
Válasz erre
2005CyprusRally
2005CyprusRally
Xsara2004
Xsara2004

Az anyaguk karbonszálas műanyag festetlenül, azért van ilyen színük.
NHZsolt 135124 2009. július 8. 13:46
Válasz erre
Hazánknál szerencsésebb helyzetben lévő országokban lehet, hogy időből is, pénzből is több jut erre a hobbira, mert nem dolgoznak éjjel-nappal, hogy megéljenek? De ez már politika és gazdaság, így azt hiszem, ezt ne keverjük az autósporttal, makettezéssel. Másrészt meg lehetséges, hogy ott is van néhány ember, aki ezt nagyon komolyan űzi, a többség meg hobbiként, és Ők nem tesznek bele ennyit egyikből sem. Ez által nem is olyan durva az eredménye a munkájuknak, mint azok, amikről beszélünk. De a hazai makettező körökben is látni néha olyan munkát, amitől leesik az ember álla, vagyis itthon is vannak hasonlóan komoly profik. Egy-egy versenyen lehet is látni párat az Ő kezük közül kikerült szépségekből.
Na ezekre pedig lehet, hogy ott mondják azt, ez brutális... :-)
NHZsolt 135123 2009. július 8. 13:40
Válasz erre
Festéseknél érdemes figyelni, pl. az első képen a hátsó szárny színe, a harmadikon az első spoiler alatti vékony csík színe érdekes...
NHZsolt 135122 2009. július 8. 13:38
Válasz erre
solberg
solberg
solberg1
solberg1
solberg2
solberg2
solberg3
solberg3

Nem leszek népszerű ezzel a kijelentésemmel, de nekem Solberg autójának dekorja nem tetszik, olyan, mintha nem találták volna ki, csak maradék matricákat különböző formákban, kockákkal és ívekkel kivágtak volna, és koncepció nélkül egyszerűen feltettek volna az autóra.
Igaz, ízlések és pofonok nem egyformák, ráadásul aki Solberg fan, annál ez "kötelező darab" lesz, mert menni azt jól tud vele, és így sok szép emlék köti majd ehhez az autóhoz.
Kíváncsi leszek a jövő évi Citroen gyári felállásra is...
vlevi 135121 2009. július 8. 12:46
Válasz erre
És pár Solberges fotó

www.flickr.com/groups/977977@N24/pool/
vlevi 135120 2009. július 8. 12:43
Válasz erre
trombi0001 135119 2009. július 8. 12:27
Válasz erre
Asszem, ugyanarról a jelenségről beszélünk... :-)
f2d 135118 2009. július 8. 11:32
Válasz erre
Ezek az emberek miből élnek? Amit írtál ilyen szintű makettezéshez rengeteg pénz és idő kell, egy hétköznapi halandó számára szinte lehetetlen még egy olyan diorámát is megépíteni (pénz és idő) mint ami képeken van, nem hogy saját gyártású maketteket.
Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul, mert teljesen amatőr szinten évi 4-5 makettet építek és ezek el is viszik a szabadidőm 98%-át.
trombi0001 135117 2009. július 8. 10:49
Válasz erre
"...de ezt a tudást, időt, energiát és pénzt nem teszem bele, sőt, nem is tudom bele tenni egy makettbe sem, így ez csak álom maradhat maximum"

Abszolúte egyetértek.
Imádok makettezni, de ennyi idősen, bővülő családdal, kertes házzal, eléggé megterhelő munkával tőlem ennyi telik. Évi 2-3 makett, nagyrészt dobozból, kis feljavítással, az ide néha feltett fotókon látható eredménnyel. Engem kielégít és szeretem nézegetni a vitrinben a színes versenyautókat, mert mind az én munkám, elismerve, hogy nagyon-nagyon messze vagyok még egy jobbnak mondható szinttől is, és várhatóan már nem is fogok sokkal tovább fejlődni.

Mostanában két gyerek tartozik a kedvenceim közé az AF-en. Az egyik gyári tervrajzok alapján műanyag rudakból és tömbökből, üvegszál szövetből és 2k műgyantából épít egy 1:8-as Porsche Bergspidert mindenféle alap kit nélkül, tök nulláról. Olyan szinten, hogy a blokkon az öntés nyomait is megcsinálja, meg belerakja a blokkba a dugót+hajtókarokat, pedig nem is látszanak. A másiknak nem tetszett egy műgyanta McLaren F1 kasztnijának a formája, azt eldobta (200 dolláros makett) és ref.képek alapján 3D-ben bemodellezte számítógépre a formát, majd az egészet kimaratta sztirol tömbből. Asszem, ugyanez a gyerek az, aki maga tervezi és savazza a fotómaratásokat az autóihoz.
NHZsolt 135116 2009. július 8. 10:19
Válasz erre
037castrol
037castrol
037esso
037esso
241
241
242
242
martini racing serice
martini racing...

Miért ne akarnál makettezni? Mert van, aki esetleg jobbat csinál? Hidd el, ezeknél a munkáknál is lehet jobbat csinálni, szóval mindenki a saját igényei szerint készíti el a maketteket, tökéletes pedig nincsen...
Nekem is tetszene, ha ilyen kerülne ki a kezeim közül, de ezt a tudást, időt, energiát és pénzt nem teszem bele, sőt, nem is tudom bele tenni egy makettbe sem, így ez csak álom maradhat maximum. Csodálom a készítőt, nem kritizálom, de biztosan volna kérdésem is a kész diorámákkal, makettekkel kapcsolatban.
Pl. ami érdekelne, akkoriban nem kellett tankolózónákban üzemanyagot tölteni, mivel szervízparkok sem voltak, mindenki ott szervizelt, ahol tudott, ahol akart. A hordókat a dioráma kedvéért pakolták ki, vagy van olyan fotó, amin látszik, hogy melyik cég üzemanyagával mentek a kocsik, és ténylegesen kitették-e a szervízpontra? Használtak-e Fiat szervízautó helyett Ford-ot? Apróságok, de kérdések...
NGPETI 135115 2009. július 8. 09:55
Válasz erre
"jéggumi"

a mintája és a szélessége is más,mint egy murvás guminak,ráadásul tele van szögekkel,ez az igazi kihívás makettezőknek :o)

keressetek vissza a fórumban,mert már volt szó a felni és gumi kérdéséről,fotókkal együtt! (3520-3524 beszólások között)
Petter 135114 2009. július 8. 06:50
Válasz erre
Mindegy, ha valaki rendel belőle, legyen oly kedves, és gondoljon rám is 1 db erejéig!

Köszi!
Kranko1 135113 2009. július 8. 02:12
Válasz erre
És még én akarok makettezni? Ezek után nem! :) www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php
vlevi 135112 2009. július 8. 00:06
Válasz erre
Az biztos.
KossuthLajos 135111 2009. július 8. 00:02
Válasz erre
Hát, én azt most passzolom. De ne felejtsd el, hogy mintás is. Nem biztos, hogy egyezik a mintája.
vlevi 135110 2009. július 7. 23:51
Válasz erre
A Heller asszem két darabból adja a felnit, vagy tévedek? Mert akkor csak reszelő kérdése az egész :)
KossuthLajos 135109 2009. július 7. 23:39
Válasz erre
Szasz Levi!
Persze, tuti, hogy más a méret. Ha azt valaki szépen megcsinálja fizetek neki egy nagy korsó sört.

Akkor hajrá! Előre a citromért.
vlevi 135108 2009. július 7. 23:37
Válasz erre
És azt a párszáz szöget hogy kalapálod bele?
Amúgy nemhiszem, hogy a normál murvás felnire felmenne a hógumi. Milyen széles a murvás gumi? 195, vagy több? A havas gumi viszont nagyon-de-nagyon keskeny.
De ettől eltekintve nekem is teccik az ötlet, hogy Solberges Xsaram legyen. Úgyis most készül egy Solberges Impreza :)
KossuthLajos 135107 2009. július 7. 23:35
Válasz erre
zuito 135106 2009. július 7. 22:45
Válasz erre
Igen vékonyabb,de azt gondolom tudod,hogy vastagból hogyan lehet vékonyat csinálni?
KossuthLajos 135105 2009. július 7. 21:40
Válasz erre
Azt én nem tudom, de a "hóguminak" pont az a lényege, hogy keskeny.
f2d 135104 2009. július 7. 21:30
Válasz erre
Solberg2009Norway
Solberg2009Norway

Kinézetre olyan, de szerintem ez vékonyabb.
zuito 135103 2009. július 7. 20:42
Válasz erre
Bocsánat,hogy közbe szolok,de Solberg a Norvég futamon murvás felnit használt és ha jól tudom a heller adott ki ilyen verziót !Ráadásul ha gumit nem is,de a Marson kívül
ilyen készletet ezen a bolygón,sőt ebben az országban is lehet venni .
Bebá 135102 2009. július 7. 19:48
Válasz erre
És milyen csúnya a kerék ill. felni nem beszélve a szűkebbnek tűnő nyomtávról.
sziklakks 135101 2009. július 7. 19:45
Válasz erre
kézifúró+vékony hegy+sok-sok furat.reszelő+csiszpapír = lukas ülés+öröm...:D
f2d 135100 2009. július 7. 18:12
Válasz erre
Már sejtem, hogy milyen lesz a következő Xsara-m.:-)
Ebben csak az a cumi, hogy Norvég rally-s. Citroen-hez hóra való felnit és gumit 1000%, hogy még a Marson sem találsz.:-)
Ráadásul a műgyanta cuccok hótt feleslegesek, mert a 2003/05-ösben ezek benne vannak.
Petter 135099 2009. július 7. 18:00
Válasz erre
Tibchi 135098 2009. július 7. 17:22
Válasz erre
Sziasztok!

Én a következő módszert alkalmaztam:
Első lépésben óvatosan kézzel és fúróval átfurtam 1-2 lyukat, amennyit engedett. Ezt követően panelező késsel kivágtam a maradékot, még óvatosabban, mert az könnyen megszaladhat. Majd ezt befejezve egy jó éles szikével kivágtam a maradékot, majd csiszoltam. De biztosan van egyszerűbb módszer is rá, v nem :P
Üdv:
T
Kranko1 135097 2009. július 7. 16:50
Válasz erre
Nálam is ugyanez a helyzet a Skyline-nal, csak nekem a felső lyukaknak van meg a nyílása. Én szikével kezdtem el körbevagdosni és csiszolgatni. De még nincs kész. Szerintem ez az "erőszakosabb" módszer. :)
Többiek?

KRanko
Klemi 135096 2009. július 7. 16:28
Válasz erre
Sziasztok újabb kérdésem lenne ami a következő.

Vegyünk egy tipikus Tamiya WRC ülést, az oldalán szemel láthatóan ki van képezve a biztonsági övnek a bemeneti nyílása, ám ez nincs átlyukasztva. Mint kezdő kérdem én milyen eszközzel és hogy "essek" neki anélkül, hogy szétbarmoljam?

Üdv: A kezdő Klemi
Galaad 135095 2009. július 7. 16:05
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat! A Fujimi-t nem ismerem az milyen minőségű és mekkora méretű?

thx.üdv. Attila
NHZsolt 135094 2009. július 7. 13:04
Válasz erre
"Nem rallye, nem rallye..." Lehet ezt mondogatni, de show-nak szerintem kiváló. :-)
sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/carmichael-vs-ken-block-49202
Meidl 135093 2009. július 6. 22:14
Válasz erre
Sziasztok

Nincs valakinek fotómaratása 2001-es Subaru Impreza WRX-hez?

Köszi

Attila
Klemi 135092 2009. július 6. 12:49
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat
vlevi 135091 2009. július 6. 08:27
Válasz erre
Nálam is ez a módszer vált be. Azzal a különbséggel, hogy én nem fogtam két csavar közé, csak simán felraktam a felnire, és úgy a fúróba.
trek84 135090 2009. július 6. 07:10
Válasz erre
A link lemaradt

http://www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/111
trek84 135089 2009. július 6. 07:10
Válasz erre
Helló Klemi!

Talán ezzel tudok segíteni.
Ezzel teljesen élethűre csinálhatod.

Sok sikert
faterati 135087 2009. július 5. 23:33
Válasz erre
Klemi!
Az "autók és más..." fórumon nézz körül, június 29-nél, és megleled a választ!
Klemi 135086 2009. július 5. 23:25
Válasz erre
Gumiról sorját, hogy kell szépen leszedni középen a futó felületen található de mivel kezdő vagyon nem nagyon tudom hogy szedjem le szépen léci segítsetek előre is köszi.

Üdv: A kezdő Klemi
Raybrig_89 135085 2009. július 5. 23:15
Válasz erre
Nincsen,csak a fujimi gyártott Evo IX-et!
Tamiyaban a VII-es a legutolsó ha jól tudom,az is wrc
KossuthLajos 135084 2009. július 5. 22:42
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
vlevi 135083 2009. július 5. 21:17
Válasz erre
Most megfogtál. Van a Tamiyának EVO IX-ese?
Eddíg én csak Fujimi jobbkormányost utcait találtam.
Galaad 135082 2009. július 5. 17:32
Válasz erre
Sziasztok! Mitsubishi EVO IX-es Tamiya 1:24-es modellt keresek.
Segítséget előre is köszi: G. Attila 30/94 97 881
Klemi 135081 2009. július 5. 14:02
Válasz erre
Sziasztok tudnátok segíteni 2001-ben Grönholm és Rautiainen sisakja, hogy nézett ki?
kruchiózoli 135079 2009. július 4. 16:37
Válasz erre
Ja megyek,azután meg a bólyaira.akkorra talán elkészül a peugeot is.
jabel 135078 2009. július 4. 16:12
Válasz erre
hali!
Szerintem ezt most kihagyom, te mész?
kruchiózoli 135077 2009. július 4. 15:42
Válasz erre
Igyekszik az ember...:)Gersekarát? jöttök?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.