/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
NGPETI 136279 2010. január 22. 21:34
Válasz erre
a fotóknak sose higgyél,ha színről van szó... :o)

sok szín és színárnyalat egyszerűen lefotózhatatlan!
vlevi 136278 2010. január 22. 17:04
Válasz erre
IMG_2008
IMG_2008
IMG_2026
IMG_2026
IMG_2257_resize
IMG_2257_resize
IMG_2266_resize
IMG_2266_resize

Akár mindkettő is jó lehet. Tekintve, hogy az egyik szabadtérben készült, a másik pedig úgynézki, szobában.
Itt van pl. az én Imprezám. Ugyanaz az autó, csak más fényviszonyok között.
Petter 136277 2010. január 22. 13:27
Válasz erre
24-06c Renault 5 Turbo Gitanes Saby-Tilber 4e Corse 1980-1
24-06c Renault 5...
IMG_0015
IMG_0015

Szerintetek, akkor most melyik jó szín?
f2d 136276 2010. január 20. 08:52
Válasz erre
Még fiatal, ideje bőven van. Tavaj bebizonyította, hogy mégiscsak az. Az utolsó pillnatig közdött, és nem csak gyors, hanem esze is van a rally-hoz. Szerintem csak idő kérdése, meg persze leigazolás, mivel jövőre nincs már WRC, így újra ossztják a lapokat.
Finkoo 136275 2010. január 20. 08:08
Válasz erre
kizárt... hirvonen soha nem lesz világbajnok, annak születni kell...
zomborka 136273 2010. január 18. 20:12
Válasz erre
f2d 136270 2010. január 18. 17:33
Válasz erre
Petter Solberg 2db 2009-es C4-el gyűri majd a 2010-es évadot.
Itt Solberg oldalán van még egy érdekesség (legalábbis számomra), a Jordán és a Finn rally csütörtöktől szombatig fog tartani.

www.pettersolberg.com/html/

Citroen versenyzői: Loeb, Sordo, Ogier, Raikkonen, P Solberg. Ki is lesz a világbajnok?
bikerboy9 136269 2010. január 17. 14:43
Válasz erre
A B csoport szerelmeseinek! :)
www.youtube.com/watch
Bebá 136268 2010. január 15. 18:23
Válasz erre
Helló!

Keresek "elcseszett" felesleges,szabaddá vált Tamiya Renault Alpine A110-es karosszériát.
sz.b.makett@chello.hu
kbx 136265 2010. január 13. 21:37
Válasz erre
hopp, nem jó az emil:)
harsanyi1(kukac)gmail.com ez a jó, előbb az "i" lemaradt!
kbx 136264 2010. január 13. 21:29
Válasz erre
zuito 136263 2010. január 13. 21:20
Válasz erre
Nekem a sablon nagy segítség lenne !Hogyan tudlak elérni ?
trek84 136262 2010. január 13. 21:02
Válasz erre
Hiányos rally autókat keresek megvételre is akár! alkatrésznek!

ati86@freemail.hu
initialD 136261 2010. január 13. 21:01
Válasz erre
:)
kbx 136260 2010. január 13. 20:41
Válasz erre
Az hogy valaki lecserél egy lámpát vagy lökhárítót, azzal nem ront az autón, de már nem homológ:P
Igazából nem izgat annyira az itthoni rally, csak amiket hallok azok elég furcsa dolgok:)
initialD 136259 2010. január 13. 20:21
Válasz erre
ÉN a WRC-k re mondom hogy homológ :) Kinek van WRC-ja itthon?:

Benik: focus
Tagai: ha még megvan az octavia
Budai: a corollát eladta, maradt a subaru de eladó
Michna: asszem még megvan neki az octavia
Korda: subaru

Így hirtelen ennyi, a többi az kintről bérelt autó, de ezek közül is ment jónéhány kint, tehát az csak homológ autó :) Meg a WRC már az a kategória hogy ha belenyúlsz akkor csak rontasz rajta.
kbx 136258 2010. január 13. 20:14
Válasz erre
Azért megnézném az hogy az itthoni N-es EVO-kat hány külföldi versenyen dobnák vissza az átvételnél! Láttam már kerek lámpás Imprezát 2006-os hátsóval, ezt nem nevezném homológnak! Meg hallottal dolgokat megbízható forrásból, szóval nekem bárki mondhat bármit, de ami itthon folyik...
vlevi 136257 2010. január 13. 20:06
Válasz erre
Sajnos a szervízparkból itt sincs normális kép :(
vlevi 136256 2010. január 13. 20:04
Válasz erre
initialD 136255 2010. január 13. 20:01
Válasz erre
Hali

A WRC-k itthon is mind homológ autók, max az ülés más meg az átbeszélő, éppen ki mit használ. Az alakatrészeket mind kintről szerzik be, tehát a szárny karbonja szerintem kint is attól függ hogy éppen milyen anyagot sikerül beszerezni. Az hogy valamelyik kocsin fekete az a dekor része, egyszerűen le van fóliázva a szárny. Amúgy a beltérbe amit láttok az hivatalosan 45 fokos szövésű karbon, a szárnyon lévő pedig 90 fokos. a különbség annyi hogy a 45 fokossal tudsz csak szép éleket csinálni, ezért azt használják a beltérbe előszeretettel (meg általába mindenhol)
kbx 136254 2010. január 13. 19:56
Válasz erre
Nekem ez az egyetlen képen a Finn rallyról..
kbx 136253 2010. január 13. 19:56
Válasz erre
200308081934_Fin03-6
200308081934_Fin03-6

Rád bízom a döntést;)
f2d 136252 2010. január 13. 19:45
Válasz erre
A 2003-as Finn rally-n esetleg nem tudod, hogy milyen?
kbx 136251 2010. január 13. 19:43
Válasz erre
kbx 136250 2010. január 13. 19:42
Válasz erre
Scan09052007_191217_1
Scan09052007_191217_...

De szerintem ez verseny függő, hogy karbonos van fekete... a fenti kép igazolja!
Látni rajta, hogy az ablak hátsó csücske karbonos és ahhoz képest a szárny korom fekete!
f2d 136249 2010. január 13. 19:42
Válasz erre
Én is majd 2003-ast építek, akkor nekem is ilyet kell majd használnom. Szerited a KA Models 24001-es jó lesz hozzá? A sablon engem is érdekelne.
kbx 136248 2010. január 13. 19:32
Válasz erre
Scan09072007_180547_1
Scan09072007_180547_...

Én cikk-cakkosat, mert ami a 2003-ason van az olyan! Nekem az volt a kiindulási alapom!
Meg aztán ami az itthon rallyban homológ, azt a világon mindenhol visszadobnák:)
f2d 136247 2010. január 13. 19:17
Válasz erre
kbx 136246 2010. január 13. 19:13
Válasz erre
Ha karbonozod, tudok hozzá adni sablont, mert én már megcsináltam a Stobarton...
Megspórolsz vele kis időt, de a munka nagyobb része a karbonozás, nem kispályás feladat!
zuito 136245 2010. január 13. 18:26
Válasz erre
Vlevi !
Nagyon jó az a kép a szárnyról és igazad van,sajnos ahány pilóta,annyi változás és modosítás ezeken az autókon,igazából fel van adva a lecke !
trek84 136244 2010. január 13. 18:17
Válasz erre
Hiányos rally autókat keresek megvételre is akár! alkatrésznek!

ati86@freemail.hu
f2d 136243 2010. január 13. 18:09
Válasz erre
Ez a hálós megoldás működhet nagyobb sima felületeknél, de egy szárnynál tuti nem, ráadásul nagyon sűrű háló kell. Inkább az 1/43-as karbon.
vlevi 136242 2010. január 13. 18:05
Válasz erre
"Vagy esetleg halvány feketére lefesteni a szárnyat"
Na, ez itt hülyeség. Szóval először feketére festeni a szárnyat, aztán sárgát neki, csak úgy nagyjából. 99 szálakékét úgyis eltüntetjük majd :)
vlevi 136241 2010. január 13. 18:02
Válasz erre
Vagy esetleg halvány feketére lefesteni a szárnyat, aztán lefújni gyengén azzel a sárgás színnel, ami a karbon mintáját adja. Aztán hálót rá, és telibefújni megint feketével. Valamennyi megmarad a sárgából, annyi talán pont elég is.
Nem tudom, még nem próbáltam, csak egy ötlet volt.
Rendes karbont nem próbálnék meg így utánozni, pár képet már láttam róla, de nem győzött meg. Ehhez viszont talán jó lehet.
Bebá 136240 2010. január 13. 17:46
Válasz erre
f2d 136239 2010. január 13. 17:19
Válasz erre
Nekem kettő is.:-D
Én nem valószínű, hogy lekarbonozom, mert ezt a mintát 24-edére kicsinyíted sima fekete színt kapsz, ugyanúgy mint a Xsara esetében. Csak nagyon közeli képeken látszik, hogy karbonmintás a szárnya.
A nagy dilemma: ez esteben a karbonozás nyöveli a munka értékét, de rontja a makett élethűségét. Hacsak nem találsz direkt erre a célra nyomtatott matricát, talán az 1/43-asok között érdemes lenne szét nézni. Ha egyáltalán ilyen léptékben gyártanak karbonmatricákat.
vlevi 136238 2010. január 13. 17:01
Válasz erre
Jut eszembe, én is kutathatok matrica után, nekem is van egy Focusom :)
vlevi 136237 2010. január 13. 17:00
Válasz erre
gpb_benikwrc_052
gpb_benikwrc_052
gpb_benikwrc_005
gpb_benikwrc_005
gpb_benikwrc_008
gpb_benikwrc_008

Van olyan egyszerű, mint egy Impreza szárnya :D Ráadásul találtam egy képet, ami szerint kereshetsz hozzá karbon mintát. Igaz, ez Benik Balázs, szóval nem tudom, ilyen volt-e a másikon is. Ez olyan hálós-pöttyös, nem pedig a csíkos. Vannak képeim beltérről is, ott viszont egyértelműen a csíkos dominál. Annyira, hogy még az ülés hátulja is az. Persze, megint mondom, ez Benik Balázs autója!

Egyébként karbonozáshoz egy trükk. Nálam bevált. www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/29
zuito 136236 2010. január 13. 08:09
Válasz erre
Hát ettől féltem !Gondolatban már többször neki futottam a szárny karbonozásának,de a végére mindig az jött ki,hogy egy gyenge pillanatba elásom a kertben.
rob1 136235 2010. január 12. 21:32
Válasz erre
zuito 136234 2010. január 12. 21:14
Válasz erre
Gabi,Bebá,Robi !Köszönöm!

Nem tudja valaki véletlenül,Gerdemaister Fordján a hátsószárny karbonból készült vagy fényes fekete?
f2d 136233 2010. január 12. 20:55
Válasz erre
Igaz még nagyon éveleje van, de a nevezések már izgalmasak. Se a Citroen, se a Ford nem nevezte meg a második pilótáját. Még megy a taktikázás a második pilóta kiválásztásánál (Fordra a váltás rá is férne). Ez arra enged következtetni, hogy nagyonnagy csata várható az utolsó WRC cím megszerzéséért. Citroen a junior csapatában is hozott egy új nevet. Mayer Gábor pedig 6 versenyen áll rajthoz az N csoportban. Szóval én már nagyon várom az évad kezdetét.

rallysport.hu/info/2010/01/01-10-fia_nevezesek_2010.htm
rob1 136232 2010. január 12. 20:43
Válasz erre
Gabi 136231 2010. január 12. 20:39
Válasz erre
Szia!
Ez már megint igazi csemegének igérkezik, nagyon szép és precíz részletek!
Gabi
tibi 136230 2010. január 12. 20:33
Válasz erre
Köszi, láttam vasárnap este,hogy már müködik. Csak elfelejtetem ide beirni.
Bebá 136229 2010. január 12. 16:32
Válasz erre
Itt minden szép és jó, de nekem különösen a kardán alagút, az ajtó kárpit és a szerelvényfal tetszik.
zuito 136228 2010. január 12. 14:13
Válasz erre
gard 20
gard 20
gard 21
gard 21
gard 22
gard 22
gard 23
gard 23
gard 24
gard 24

Megint haladtam egy kicsit,bár amikor talpra akartam állítani kiderült,hogy hátul a kerekek nem férnek el a lengőkar és a rugók miatt sem,azóta a felnikből és a lengőkarból is csiszoltam le annyit,hogy egészségesen helyükre csússzanak a felnik.
NHZsolt 136227 2010. január 12. 08:45
Válasz erre
Szia, tibi!
Megjött a válasz a honlap üzemeltetőjétől, ismét működik az oldal, csak valami karbantartás volt és aztán nem került vissza a helyére... De most ott van. :-)
nhfoto.racing.hu/
gsxr750k3 136226 2010. január 11. 19:32
Válasz erre
Hello! Érdekelne a mitsubushi... Megvan még? mennyi az ára? postán előre utalás után el tudod küldeni?
bikerboy9 136225 2010. január 10. 17:43
Válasz erre
Igaza van f2d-nek a revell gyárt 1/32-es easy kit rally autókat ha jól emlékszem a néhány napja a tescoba láttam.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.