/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
Bebá 135585 2009. szeptember 27. 16:14
Válasz erre
vlevi 135584 2009. szeptember 27. 13:08
Válasz erre
Az egy kicsit sok :(
Akkor marad Loeb-os aszfaltos, Solberg már úgyis ott van a polcon, a Montés Imprezával :)
Bebá 135583 2009. szeptember 27. 12:10
Válasz erre
MédiaMix Hobby 24.47 Euro
...és kötény lemezt?
vlevi 135582 2009. szeptember 27. 11:50
Válasz erre
Egyébként honnan, mennyiért lett ez a matrica?
Lehet, hogy kellene keresnem murvás kereket a Xsarahoz?
vlevi 135581 2009. szeptember 27. 11:49
Válasz erre
Én is úgy vagyok vele, hogy gyanús nekem a lengyel rallys szín, mert azok annyira közeli képek, hogy azon nehéz lenne fehérnek nézni az ezüstöt. Kivéve az az 1 kép, ami már shell emblémával készült, de még ezüst színben. Valamikor biztos átfestették.
Bebá 135580 2009. szeptember 27. 11:03
Válasz erre
09.27 013
09.27 013

Helló!
Csak egy kicsit visszatérve Solberg idei Xsarájának színéhez. Ha hinni lehet a matrica gyártójának /SHUNKO/ a szardiniai és görög futamon -erre készült a matrica- fehér színű volt a kocsi színe! Lehet, hogy a Shell diktált?
vlevi 135579 2009. szeptember 26. 22:46
Válasz erre
abarth_500_assetto_corse
abarth_500_assetto_c...
benoit_perret_500_abarth_assetto_corse
benoit_perret_500_ab...

Júrósporton láttam Abarth kupás autókat, ami a WTCC betétfutama. Tisztára, mint egy szappantartó :)
andorka 135578 2009. szeptember 26. 21:51
Válasz erre
V.Sándor 135577 2009. szeptember 23. 22:22
Válasz erre
Szia,

Nem tudom email címed, az enyém a következő, kérlek írj:

b.fiber@chello.h

Üdv,
Sanyi
Bebá 135576 2009. szeptember 22. 17:19
Válasz erre
Gergő!
Sanyi nevében. fiber bt. bár lehet, hogy a Te gépednek ez kevés lesz.
vadgergo 135575 2009. szeptember 22. 16:00
Válasz erre
V.Sándor 135574 2009. szeptember 21. 23:29
Válasz erre
Szia Gergő!

Engem érdekelne a Rangás matrica.

Szia,
Sanyi
Bachi 135573 2009. szeptember 21. 21:46
Válasz erre
Hmmm, Rangás, az tetszenecsak az a baj hogy már aranyárban van minden Ford Escort.
Most megvárom ezt a csodaszert, és ha nem válik be akkor megkereslek, de előre is köszi a felajánlást!
vadgergo 135572 2009. szeptember 21. 21:20
Válasz erre
Szia.

Vannak matricáim.
Repsolos, Michelines, még Rangás is.
Dobj emailt, ha érdekelne.

Üdv
Bachi 135571 2009. szeptember 21. 17:22
Válasz erre
Sziasztok!
Sikerült szert tennem egy régi vágyamra egy Ford Escort RS Cossie-ra abból is a Michelienes Malcolm Wilson félére! Drága volt de mindegy!

Amit szeretnék kérni, nincs valakinek fotója az Escort belteréről, esetleg aljáról véletlenül? Mindenhol kerestem de sehol nem találtam, jó lenne egy kis támpont ezzel kapcsolatban!

A másik, ahogy észre vettem elég tré a matricája, be van repedve sajnos, a felnin kirpóbáltam az 12 db-ra esett szét! :( Úgy halottam a Microscalenak van valami csoda szere, azt hiszem Dceal film a neve, az tényleg rendbe hozza, van valakinek tapsztalata vele?

Előre is köszi!
Bebá 135570 2009. szeptember 21. 08:10
Válasz erre
andorka 135569 2009. szeptember 20. 21:06
Válasz erre
Bebá 135568 2009. szeptember 20. 17:36
Válasz erre
vlevi 135567 2009. szeptember 20. 16:05
Válasz erre
Szerintem Solberg fórumán kellene megkérdezni, de ott találtam egy ilyet :
www.pettersolberg.com/forum/read.php
Bebá 135566 2009. szeptember 20. 15:46
Válasz erre
sa_a_9_solbergp_1
sa_a_9_solbergp_1
gr_a_9_solbergp_3
gr_a_9_solbergp_3

Érdemes volt levelezgetni mert végül is megoldást találtál a felni problémádra.Köszönöm a Xsara képeket.Igazán a görög ill. szardinia-i futam kocsija érdekelne bár nem hiszem,
hogy a szín változott volna futamok közben.Tulajdon képpen én is osztom f2d véleményét
csak én fényes alunak nevezném.
pulcsi 135565 2009. szeptember 20. 15:28
Válasz erre
vlevi 135564 2009. szeptember 20. 15:08
Válasz erre
3645461728_98963edae8_o
3645461728_98963edae...

A portugál rally az érdekes, mert ott még a norvég rallys matricázás van fennt, de nekem már ezen is fehérnek tűnik. Bár ebben nem vagyok biztos, mert tűző napon túlexponáltnak tűnik a kép. De a lengyel rallyn én már fehérre szavazok.
vlevi 135563 2009. szeptember 20. 14:58
Válasz erre
Hát nem tudom, végignéztem a flickr-en a lengyel rallyn a srác által készített képet, és egyiken sem tűnik ezüstnek. A felni színe szinte biztos, hogy fehér, ahhoz képest is fehérnek tűnik a lengyel rallyn készült kép.
vlevi 135562 2009. szeptember 20. 14:50
Válasz erre
IMG_3456
IMG_3456

Végülis mindketten ugyanazt akartuk csinálni a felivel, csak teljesen félreértettem az újságban leírtakat. A különbség annyi, hogy én nem akartam szétvágni az eredeti felnit. És ma eszembe jutott, hogy van nekem 2 dobozra való póttartályom, bombám, rakétám. Ezek között keresgélve találtam olyat, ami majdnem belepasszol a kerékagyba, csak egy kicsit kellett lecsiszolni belőle. A belső átmérője is jónak tűnik, legrosszabb esetben a gumi dugókat is faragnia kell, ha nem menne bele, de az nem probléma.

A képen a barna rész természetesen még nincs odaragasztva, csak az illusztráció kedvéért van ott.
f2d 135561 2009. szeptember 20. 14:48
Válasz erre
Mind a két képen ezüstmetál színe van.
vlevi 135560 2009. szeptember 20. 14:46
Válasz erre
Mármint, hogy hófehér-e vagy nem?
A fene se tudja. Attól függ, mennyire felhős az ég :)
De én ez alapján a kép alapján sima fehérre tippelek.
www.flickr.com/photos/mrawenec/3827695867/sizes/o/ Persze az is igaz, hogy ez nem biztos, hogy az a dekor, amire te gondolsz, mert a Norvég rallyn szürke.
www.flickr.com/photos/olemartin/3276708347/
Bebá 135559 2009. szeptember 20. 13:24
Válasz erre
Kérdés: ki tudná hitelt érdemlően megmondani -mutatni-, hogy Solberg idei Xsara WRC-
jének mi az alapszíne! Köszi.
vlevi 135558 2009. szeptember 20. 12:14
Válasz erre
Igazad van, most, hogy megnéztem, már látom :)
Ezek szerint rám nem igaz a mondás, hogy egy kép többet ér száz szónál :D
Bebá 135557 2009. szeptember 20. 11:48
Válasz erre
Ez kép a Pro Modellben is megvan.
Bebá 135556 2009. szeptember 20. 11:36
Válasz erre
Gondold át a leírt verziót,talán egyszerűbb és nem rontod el a többi felnit
vlevi 135555 2009. szeptember 20. 11:30
Válasz erre
Na, így már értem a dolgot, megvilágosodtam, köszi!
A Promodellben lévő cikkből nem volt egyértelmű, hogy hogyan faragtad át, de mostmár igen!
Csak az zavar egy kicsit, hogy amiatt az apró csődarab miatt trancsírozzam szét a 307-es felnit.
Bebá 135554 2009. szeptember 20. 11:27
Válasz erre
Tudom. Csak tegnap írta,hogy ezt a módszert nem igen akarja bevállalni.
IMI 135553 2009. szeptember 20. 11:15
Válasz erre
Bebá 135552 2009. szeptember 20. 11:10
Válasz erre
köztes 024
köztes 024

Félre értettél! Amit leírtam más megoldás mint az enyém, nem kell a felnit trancsirozni.Egyből csere szabatos a felni.

IMI: pont ezt nem akarja
IMI 135551 2009. szeptember 20. 10:53
Válasz erre
m-wrc-2006-307-wip10
m-wrc-2006-307-wip10
m-wrc-2006-307-wip11
m-wrc-2006-307-wip11
m-wrc-2006-307-wip12
m-wrc-2006-307-wip12
m-wrc-2006-307-wip9
m-wrc-2006-307-wip9
m-wrc-2006-307-wip13
m-wrc-2006-307-wip13

Így csináld:
vlevi 135550 2009. szeptember 20. 10:43
Válasz erre
Én is ilyesmire gondoltam, mert nem szívesen vágnám szét a 206-os felnijeit. Egynél megpróbáltam lefaragni teljesen a közepét, de nemigazán sikerült. A kerékagyba kellene valami dugót tenni.
Bebá 135549 2009. szeptember 20. 09:50
Válasz erre
A lufi tartószár átm. csak 5.3 mm.átmérőjű és durván 0.4 mm.-es falvastagságú.Gondolom minden árus ezt használja. Talán egy másik megoldás: C1 alkatrészről a csapot /tengely
csonkot/ levágjuk és megmaradt részt -amit egyébként nem kell ragasztani- most bera-
gasztjuk a helyére.Ez most nem fog forogni. A házba elhelyezzűk a két vinyl betétet.
Valószínűleg perselyezni kell,hogy szépen fusson,ne "dobálja" magát.Mostmár csak lekell
zárni sztirol lappal vagy megmaradt, bontott alkatrésszel a féktárcsát és tolhatjuk rá
a 206-os felnit ill.kereket.Nem tudom jól gondoltam-e végig.Lehetséges, hogy közben
vagy előtte mérni kell, nehogy jobban kiáljon a kerék mint kell.
pulcsi 135548 2009. szeptember 20. 08:31
Válasz erre
Szia!
Multik elött a lufistol viszel haza egyet,és abbol megtudod csinálni.
Pulcsi
vlevi 135547 2009. szeptember 19. 23:58
Válasz erre
206 kerék

Ezt kellene beledugni
206 kerék
307 kerék

Ebbe a lyukba
307 kerék

Azt lenne jó kiötleni, hogy miből csináljak kb 6mm átmérőjú, 6-7mm hosszú "dugót", amit a 307-es kerékagyába betehetnék. Egy ilyen közdarab kellene ugyanis, hogy össze tudjam házasítani a 2002-es 206Wrc kerekét a 307Wrc kerékaggyal.
vlevi 135546 2009. szeptember 19. 22:06
Válasz erre
IMG_1919
IMG_1919
IMG_2257
IMG_2257
IMG_2266
IMG_2266

Az Imprezába is tettem övet.
vlevi 135545 2009. szeptember 19. 22:01
Válasz erre
Úgyértettem, hogy igen, az természetesnek veszem én is, hogy övet kell bele rakni. Mert akármilyen csodamatrica, meg műanyag öntvény szupercsoda, csak a külön felrakott övet lehet úgy megcsinálni, hogy lógjon az ülésen. Arról nem is beszélve, hogy pl. a Tamiya adja a csomagtartóba a pótkereket, ami szinte sosem látszik, de arra nem gondol, hogy az öv a bukókeret végéhez van rögzítve, az viszont még bőven látható, sőt a hátsó ablak környékén majdnem az egyetlen feltűnő alkatrész.
f2d 135544 2009. szeptember 19. 17:32
Válasz erre
De a rally autó sokkal szebb, és ott két ülés is van.:-)
vlevi 135543 2009. szeptember 19. 16:27
Válasz erre
Najó, azt azért rakok bele.
Sajnos ez még az 1/20-as Forma-1 autókban is így van, vagyis majdnem. Ott rá van öntve az ülésre a biztonsági öv, csak azért, hogy még azt is le kelljen vakarni róla. Ráadásul F1 autónál igencsak látványos helyen van, nem úgy mint egy rallyautóban, kasztnin belül, bukócsövek, kagylóülés mögé rejtve alig láthatóan.
sziklakks 135542 2009. szeptember 19. 16:03
Válasz erre
:S
gondoltam azt mondani sem kell,mert azt mindenki tesz bele..
f2d 135541 2009. szeptember 19. 15:35
Válasz erre
Azért a matricás öv nagyon durva.:-)
vlevi 135540 2009. szeptember 19. 13:46
Válasz erre
"Mcrae focusa maratás nélkül is nagyon frankó"
Az Impreza is ilyen. Ráadásul az is 2005-ös Montés, pont úgy, mint a 307-es, nem értem én sem ezt a "leépülést"
És valóban sokkal drágább mint a korábbiak.
De sajnos ehhez (mármint az árhoz) kezd felzárkózni a Fujimi is. Jóval 4000jen fölött adják az F1-es autóikat.
sziklakks 135539 2009. szeptember 19. 13:39
Válasz erre
A Mcrae focusa maratás nélkül is nagyon frankó.
Nem is szükséges hozzá.
f2d 135538 2009. szeptember 19. 13:25
Válasz erre
Ebben az egészben az a szomrú, hogy a Tamiya-nak ez a legutoljára kiadott rally autója. Ráadásul jóval drágább mint az elődjei, amik etalonnak számítanak a maguk kategóriájában. És ez nagy valószínűséggel hasonlóan legyszerűsített autókat vetít előre.:-(((
Még a vége az lesz, hoy leküzdik magukat a Fujimi szintjére.:-)))
vlevi 135537 2009. szeptember 19. 13:09
Válasz erre
Ide is leírom, mert morgolódós kedvem van :)
Most egy kicsit berágtam a Tamiyára, amiért a 307 WRC csak maratással készíthető el normális minőségben. Eredetileg ui. nem akaratam feljavítani, de kénytelen vagyok, mert a "külön megvásárolható" gyári Tamiya maratás miatt az autó olyan, hogy anélkül elég hurka. Már az első lépésnél elakadtam, ui. a féktárcsák felülete teljesen sima, és ezen csak a maratás segíthet. Bosszúból nem a Tamiya-t, hanem a Hobby Design maratást raktam be a virtuális kosárkámba.
Nagy kár, mert pl. az Impreza-val még teljesen meg voltam elégedve maratás nélkül is, de ez a 307-es már többször lelökte a szíjat, pedig még hozzá sem kezdtem
- Nincs motor. Megszokhattuk, hogy mostanában nincs. De pl. Az Alfa Giulia GTA-ban nagyon szép motor volt, az Imprezában már csak alulról egy imitáció, de a 307-esben nyoma sincs.
- Padlólemez. Aki látta már a Tamiya 307-eseét, tudja miről beszélek. Egy teszkós Maisto makett alatt komolyabb alváz van :(
- A kerekek. Sajnos a 307-es kerekeinek más a felfogatása, mint a korábbi autókon, és ez nekem gond, mert ifj. Tóth János autója lesz belőle, ahhoz pedig régebbi kerékre van szükség. Faragni kell a kerékagyat. De azt a módszert, ahogy Bebá a Pro-Modellben megcsinálta, nem merem kipróbálni. Inkább "esztergálok" és kifúrok valami műanyagdarabot.
- És most végül ez a maratás dolog. Morcos vagyok rájuk, de nagyon. Ettőlfüggetlenül nem tettem le róla, hogy Janika autója ott álljon Solbergé mellett. Amihez majd csatlakozik egyszer valamikor McRae Focusa is.
LuckyT. 135536 2009. szeptember 18. 15:38
Válasz erre
ltomy@freemail.hu

Köszi!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.