/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
f2d 134418 2009. április 10. 16:49
Válasz erre
Jó lesz ez ehhez az autóhoz, nem lett egy matyó hímzés.
Mondjuk van itthon 5 darab felnistől, csak van hozzá egy Tamiya Focus is. Inkább ahhoz használom majd fel.:-)))
kbx 134417 2009. április 10. 16:31
Válasz erre
Szép lesz, csal a gumikat cseréld le Tamiyára, mert ezek szörnyen rosszak!
f2d 134416 2009. április 10. 16:04
Válasz erre
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...

Na, ha egyszer elkészül valami ilyesmi lesz belőle.
Már nagyon nem bírtam magammal és kíváncsiságból összeraktam.:-)

Rocco készülj!:-) Az egyik Ford logós szitaszövet már neked készült, (a háttérben látható).
NHZsolt 134415 2009. április 9. 21:07
Válasz erre
Az F1-es topicba tettem fel egy képet és egy linket, Mohamed bin Szulajem legutóbbi jelenetéről...
RCM 134413 2009. április 8. 19:51
Válasz erre
Már van ehhez való Rangás dekorunk is.Ha meg akarod csinálni majd egyszer újra.
Meg a Ferjáncz Camel Deltájához is!
f2d 134412 2009. április 8. 19:13
Válasz erre
Engem Focus-ok érdekelnének.:-)
jabel 134411 2009. április 8. 19:05
Válasz erre
Ha vkit érdekel, a srácnak akitől vettem van még 1-2 ilyen calibrája
kbx 134410 2009. április 8. 18:50
Válasz erre
Sokat kéne azon dolgozni! Más evolúció, a Superdelta sokkal szélesebb, más a mociteteje, lökhárítója, tátikája, stb...
f2d 134409 2009. április 8. 18:32
Válasz erre
Minden makett ilyen.:-)
De az is okozhatta a sok eltérést, hogy nem ahhoz az évjárathoz való matricát adták a maketthez mint aminek eredetileg készült. Sajnos ezt a disznóságot kivétel nélkül majdnem minden makett gyártó elköveti, hogy szélesítse a termékpalettáját. Viszont ebből remekül megélnek a kiegészítőket és feljavítókat gyártó kis cégek.
vlevi 134408 2009. április 8. 18:24
Válasz erre
Elsőre nem tűntek fel a különbségek, csak a hátsó szárnyat vettem észre. Aztán, ahogy rakosgattam össze, és néztem hozzá a neten azt pár fotót, amit találtam, akkor jöttem rá, hogy egyre több apró eltérést találok. Tetőszellőző, első indexbúra satöbbi.
f2d 134407 2009. április 8. 18:00
Válasz erre
Miért? Nem olyan rossz az Italeri, szerintem érdemes vele foglalkozni.
vlevi 134406 2009. április 8. 17:55
Válasz erre
Tudom, de sajnos jó ideig nem bírtam beszerzni normális Deltát, csak az Italerit :((
Gondoltam, majd kijavítgatom, hogy jó legyen, de aztán letettem róla.
kbx 134405 2009. április 8. 16:33
Válasz erre
Én valahol láttam, de meg nem mondom hol...
Viszont nekem is van, ha kell, én egy motorhoz vettem anno, de azóta találtam megfelelőbb árnyalatot!
RCM 134404 2009. április 8. 16:27
Válasz erre
Szia4
Nem sürgős ,csak elfogyott és vennék ha találok eladót.Se Lacinál,se Ho-Kiban.
rrobbie 134403 2009. április 8. 15:56
Válasz erre
Jani,
Nekem asszem van ilyem spray-m, ha sürgősen kell...
Üdv: Robi
RCM 134402 2009. április 8. 15:54
Válasz erre
Nekem spray kellene.
A HF nagyon jól néz ki ,de nem erre való a dekor hanem az Evo3-ra(super delta).
vlevi 134401 2009. április 8. 14:12
Válasz erre
Na, ez két link akart lenni, csak egy sorba került.
vlevi 134400 2009. április 8. 14:11
Válasz erre
RCM 134399 2009. április 8. 13:45
Válasz erre
Szia!
Ez a Tamiya fluorescent red.Kifejezetten a Marlboro színhez árulják.
Keresek valamit a "leváltására" de még nem sikerült találni.:-(
vlevi 134398 2009. április 8. 13:08
Válasz erre
Szerintem kicsit csalós, de a Marlboro piros színe mindíg is nagyon világos volt.
RCM 134397 2009. április 8. 12:59
Válasz erre
Amiért a Mitsubishi Eclipse- Dodge Tallon.A Honda pedig Acura.
Amerikában az import autókat vám terheli,ezért a japán cégek vagy csináltak egy kamu amerikai gyárat Pl.Honda -Acura. vagy szövetkeztek egy helyi gyárral és az ő emblémájukkal hozták forgalomba az autókat.Amerika csávó így megvehette a rízsrakétát vám nélkül.
Ebben az esetben a Mitsubishi L200 fut Dodge RAM-50 néven.
Totál japán cucc mert 4 hengeres Turbó motor dohog benne!Ezt adják a maketthez is.
f2d 134396 2009. április 8. 12:49
Válasz erre
Köszi az infót, ezt nem tudtam. Ha Dodge akkor miért Mitsubishi?
RCM 134395 2009. április 8. 12:46
Válasz erre
baja2
baja2

Szia!
Ez egy BAJA 1000 Dodge Ram-50.
1985-ben Mitsubishi L200 néven nyerte a Baja 1000-t.
A BAJA 1000 egy amerikai 24 órás tereprali verseny.Hihetelenül nehéz és népszerü dolog.Robby Gordon töbször nyerte már meg.
Raybrig_89 134394 2009. április 8. 12:46
Válasz erre
Hát ez egy vadállat,nagyon komoly!

A képek csalnak,vagy tényleg ilyen narancsos piros szín ez?
f2d 134393 2009. április 8. 12:09
Válasz erre
Jogos, de a második képen úgy néz ki mint egy régi 3-as BMW.
NGPETI 134392 2009. április 8. 11:32
Válasz erre
a nagy DODGE feliratok erre utalnak? :o)
f2d 134391 2009. április 8. 10:12
Válasz erre
Mi lesz, talán ez Dakaros BMW?
RCM 134390 2009. április 8. 09:53
Válasz erre
2009_0408 001
2009_0408 001
2009_0408 003
2009_0408 003
2009_0408 004
2009_0408 004

Sziasztok!
Móvárra talán elkészül.
Száraz próbás!Tudom,hogy a kerekek,motorháztető és a bódé pillanatnyilag nem fut egyben.:-)
Raybrig_89 134389 2009. április 7. 20:15
Válasz erre
Szia!

Írtam neked e-mailt,megkaptad?

Üdv: Ray
NHZsolt 134388 2009. április 7. 19:51
Válasz erre
www.vezess.hu/magazin/teszt_skoda_fabia_s2000_sajtoteszt/18244/
Milyen jó, ha nem jó a számítógép... :-))
Raybrig_89 134387 2009. április 7. 19:24
Válasz erre
jabel 134386 2009. április 7. 19:09
Válasz erre
f2d 134385 2009. április 7. 19:02
Válasz erre
DSCF7863
DSCF7863
DSCF7866
DSCF7866
DSCF7871
DSCF7871

Amennyire bírtam kijavítgattam a hibákat és a matricákat is rátologattam a kasznira. Holnap lelakkozom, majd egy darabig felfüggesztem a munkát, hogy kajakra megszáradjon.
NHZsolt 134384 2009. április 6. 21:54
Válasz erre
Szia, Zomborka!
Igen, válaszoltam is, hogy holnap küldöm a festéket. Szóval szerintem most már csak a postást kell figyelned...
kbx 134383 2009. április 6. 19:32
Válasz erre
Ez jó hír, hogy nem adod fel! Akkor hajrá:)
f2d 134382 2009. április 6. 19:28
Válasz erre
Mi az, hogy tűnt?:-)))
Majd kijavítgatom én ezt, van itthon olyan festékem ami a korrekcióhoz kell. A nagyobb probléma az, hogy az íves részen szedte fel a festéket.
kbx 134381 2009. április 6. 19:17
Válasz erre
Kár érte, pedig nagyon ígéretesnek tűnt!
Szerintem a legjobb módszer az lett volna, adsz neki egy vékony réteg lakkot a sárga fújása előtt, akkor tuti nem tépi fel és darabolni sem kell!
f2d 134380 2009. április 6. 18:51
Válasz erre
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...
Heller Ford Focus WRC
Heller Ford Focus...

Azt hiszem, hogy ilyenkor mondják: A műtét sikerült, de a beteg meghalt.
Sajnos a maszkolószalag felszedte pár helyen a matricát, pedig nagyon vaddisznó narancssárgát sikerült produkálnom.

Rocco!

Ez a módszer nem vált be, hogy a matricát festem át a maketten. Kicsit körülményesebb matricázás előtt felfújni a narancssárgát, majd szétdarabolni a matricát és úgy feltenni, de sokkal jobb végeredményt fogsz kapni. Mondhatni azt is: Hamar munka ritkán jó.

Nagyon mennek ma nekem ezek szólásmondások.:-)
vadgergo 134379 2009. április 6. 18:33
Válasz erre
Igaz, de ha meg akarja hódítani a 3. helyet, akkor nagyon dolgoznia kell.
Henningel most 14 pontjuk van fej-fej mellett, de Sordonak már 23pontja van a 3. helyen. :S
Jövőre reméljünk jobb autót.
Való igaz, hogy 2009ben csak Petter fellendülése a nagy téma.
zomborka 134378 2009. április 6. 17:30
Válasz erre
Ilyen nincs is :)

Ja, amúgy megkaptad a levelem? Mert nekem megint nem jött semmi... Nem ér semmit ez a vipmail xD
kbx 134377 2009. április 6. 13:34
Válasz erre
NHZsolt 134376 2009. április 6. 13:04
Válasz erre
NHZsolt 134375 2009. április 6. 12:45
Válasz erre
Valami műszaki hibát emlegettek ott, ahol álltunk, Turánnak meg a váltója állt meg, azt is rádión hallottam. Bútor egyébként látványt csinált, nem konkrétan az időre autózott, hanem a nézőknek, és ez jó cselekedet volt tőle, hozott egy kis színt a versenybe.
A régi képekre kíváncsi volnék, de azt hiszem, mások is, köszi, hogy megmutatod azokat.
Ja, és az esések. Tudok nagyon sok példát arra, hogy egy kis vezetéstechnikai hiba és máris borul az autó, vagy lecsúszik az útról, ráadásul az esetek többségében nem is nagy tempónál történnek az események.
Ritka az, amikor valaki ilyet esik: www.rallye-magazin.de/forum/video.php
NGPETI 134374 2009. április 6. 12:19
Válasz erre
"ha van borulás, akkor előtte tempó is volt"
ez nem mindig van így,láttunk már "csodákat"... :o)

volt szerencsém "néhány" külföldi EB futamot is megnézni,többnyire nem láttunk senkit sem elesni,mégis úgy ment mindenki,hogy "szem nem maradt szárazon"...
képzeld el azt,hogy "életre-halálra" megy kb 70-80 autó,és ebben EVO akárhánytól WRC-n át Yugoig minden volt! :o) egy szendvicset nem tudtunk elmajszolni gyors közben,mert tényleg jó verseny volt

a versenyzőknek elég fájó dolog (szerencsés esetben "csak" anyagilag) egy esés,így számomra sem az a vonzó egy futamon
Bendeguz 134373 2009. április 6. 09:36
Válasz erre
Nem azt mondtam, hogy a borulás a lényeg, de ha van borulás, akkor előtte tempó is volt. Mellesleg az első két kör eléggé lágy volt a harmadikhoz és a másodosztályhoz képest. A másodosztály úgy robogott végig, hogy a fotósunk nem is nagyon tudta követni őket. A VFTS-ek szinte lassítás nélkül vették a kanyart attól függetlenül, hogy milyen dzsuvás volt az út, meg a padkát is széttúrták.
Összeségében nekem tetszett a nap, kora hajnalban vertünk tábort és zárásig ott voltunk.
Nekem az volt a fájó, hogy Bútor Robi a harmadik gyorsnál már nem parádézott(nem tudod, hogy kicsúszott-e, vagy műszaki hiba volt?).
Mellesleg a régi idők rally-a biztos kicsit másabb volt. Faterom szokott storizni róla. Szerelőként volt jelen amikor Robi még kissrác volt(még velük járt ki versenyekre, mondhatni ők fertőzték meg igazán).
Majd ha lesz időm scannelni, akkor behúzok egy-két régi képet.
f2d 134372 2009. április 6. 08:15
Válasz erre
Többen megsirattuk a Subaru-t, hogy kiszállt a rally-ból. De lehet, hogy nem is volt ott a helye. Peter Solberg amióta a saját csapatával és egy 2006-os Xsarával indul a versenyeken szinte szárnyal. Eddigi négy versenyből sajnos csak háromon tudott rajthoz állni, de így is a 4. helyen áll a WRC-ben. Akik azzal vádolták, hogy már kiöregedett és a nem az autó a gyenge, hanem ő, azok most kapnak egy kis fricskát az orrukra Petter-től.:-)))
NHZsolt 134371 2009. április 6. 07:39
Válasz erre
Egy apróság... Számomra nem attól jó egy verseny, hogy sokan elesnek, főként, mert tudom, az egy nagyon drága dolog, és egyben sok esetben vége is a versenynek. Hanem az, hogy sokan mennek jól.
Na ezt a jól menést hiányoltam most...
A híd után is jártam, az első körben, illetve a második után láttam az út változását, amiből következtetni lehetett, hogy a harmadikban, illetve a rallye 2-nek már nagyon nehéz lesz tiszta nyomvonalat találni.
Bendeguz 134370 2009. április 6. 06:51
Válasz erre
Akkor nem voltál elég türelmes.
Mi a híd utáni kanyarban álltunk. Nap végéig 3 csattanás, ebből 2 közvetlen előttünk. Nap végére a kanyart ráadásul már jól ki is járták, úgyhogy kellett matekozni rendesen, és volt egy pár ember akinek nem is jött ki az egyenlet elsőre.
Napalm barátom képeit itt találjátok: www.egerrally2009.atw.hu/
Tibchi 134369 2009. április 6. 01:20
Válasz erre
Hali!

Én tesóban vettem minap 1et 4xxx Ft-ért.
Tegnap meg1 police Renault 4CV-t
Raybrig_89 134368 2009. április 5. 22:35
Válasz erre
SNC10114
SNC10114

Sziasztok!

Keresek megvételre Heller Peugeot 205 Makettet!

Aki tud segíteni,ide írjon: raybrig89@gmail.com

Köszi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.