/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
rob1 133136 2008. december 26. 11:43
Válasz erre
Szia!

Abban az időben nagyrészt egy speckó busz vagy műhelykocsi volt.
Javítani a sima placon volt lehetöség, nem mint most.

Robi
NHZsolt 133135 2008. december 26. 11:27
Válasz erre
Annak idején nem volt környezetvédelem, nem voltak szervízparkok, szabadabb volt az egész, ez költségesebb is volt, de mobilabb. Mindenkinek mozgó szervizei voltak, és a gyorsok végén mindig ott álltak a mikrobuszok és szervízautók, amiből javítottak, ahol tudtak. Szóval nem játszottak ponyvával, sátorral, stb.
Az élmenőknek volt olyan rohangálós autója is, ami a gyorsasági szakaszok elágazásaiban megjelentek egy kerékkel és egy emelővel, akkoriban még odáig be lehetett jutni autóval, és ha defektes volt a versenyautó, mivel nem volt tiltva, még segítettek is a kerékcserében, vagyis a versenyző tényleg szinte csak a menésre koncentrált.
Ma már szervízparkok vannak telepítve, így a gyorsok között nem lehet semmit sem csinálni idegen segítséggel, a kerekeket jelölik, így csak abból lehet gazdálkodni, ami az autóban van, akár alkatrész, akár kerék a probléma tárgya.
Szóval szerintem nem fogsz találni abból a korszakból olyan képet, amit keresel, maximum a mai "historic" versenyeken induló régi autóknál, és ezzel egy új dolgot csinálhatsz, modern futamon induló historic autót. Ezen érdemes volna elgondolkodni...
zozso 133134 2008. december 26. 11:21
Válasz erre
Köszi a linkeket amit először ajánlottál az kicsit drága lenne szerintem a másik 4 közül lesz valamelyik!:-)
NGPETI 133133 2008. december 26. 11:14
Válasz erre
NGPETI 133132 2008. december 26. 11:12
Válasz erre
zozso 133131 2008. december 26. 11:09
Válasz erre
hát én még honlapot se tudok Fujimihez :-S amúgy ikgen a tamiyara gondoltam...De rokonnak nemnagyon számít a korhűség..ez lesz az első komolyabb diója.:-P
jabel 133130 2008. december 26. 11:08
Válasz erre
Mintha a megamakettben láttam volna
NGPETI 133129 2008. december 26. 11:04
Válasz erre
hááát,ha a Tamiya készletre gondolsz (szerelőcsapat szerszámokkal /emelő, rámpa, fúró, szerszámosláda, stb.),akkor nem lesz túl korhű!

talán egy Fujimi garázsfelszerelés készlet jobb lenne,mert ott voltak régi szerszámos ládák,kézi szerszámok,stb.
ennek nem tudom a pontos számát,de ha kell,megkeresem (talán ebay-en találsz ilyet)
NGPETI 133128 2008. december 26. 10:57
Válasz erre
mozgalmas év előtt állunk,csak nem lehet biztosan tudni,kik-mivel mennek majd...

the fia world rally championship calendar 2009

jan 28 - feb 1 2009 rally ireland jwrc
feb 11-15 2009 rally norway pwrc
mar 11-15 2009 cyprus rally jwrc / pwrc
apr 1-5 2009 rally de portugal jwrc / pwrc
apr 22-26 2009 rally argentina jwrc / pwrc
may 20-24 2009 rally d'italia-sardegna jwrc / pwrc
jun 10-14 2009 acropolis rally pwrc
jun 24-28 2009 rally poland jwrc
jul 29 - aug 2 2009 rally finland jwrc
sept 2-6 2009 rally australia pwrc
sept 30 - oct 4 2009 rally de espana jwrc
oct 21-25 2009 wales rally gb pwrc

2009 intercontinental rally challenge calendar

jan 21-24 2009 irc: monte carlo rally monaco
mar 5-7 2009 irc: rally internacional de curitiba brazil
apr 3-4 2009 irc: safari rally kenya [tbc]
may 7-9 2009 irc: sata rally acores portugal
jun 18-20 2009 irc: ypres westhoek rally belgium
jul 9-11 2009 irc: rally russia russia
jul 30 - aug 1 2009 irc: rali vinho madeira madeira
aug 21-23 2009 irc: barum rally zlin czech republic
sep 10-12 2009 irc: rally principe de asturias spain
sep 24-26 2009 irc: rally sanremo italy
oct 22-24 2009 irc: rally japan japan [tbc]
nov 19-21 2009 irc: rac msa rally of scotland uk

és már megtalálható a 2010-es tervezet is :o)
zozso 133127 2008. december 26. 10:54
Válasz erre
köszi!:-P

Akkor egy összeállítási kép a dióhoz.. Az úgy elképzelhető akkor hogy murvás terep ott a Fiat 131es és egy 5fős szerelőcsapat szerszámokkal(emelő, rámpa, fúró, szerszámosláda, stb.)?
NGPETI 133126 2008. december 26. 10:13
Válasz erre
ez a szerviz-sátor az utóbbi időkben divat (sacc/kb 10 év?),előtte sokszor még az autók alá sem tettek semmit

legjellemzőbb a mikrobusz volt,nagy csapatoknál pedig rendes busz vagy teherautó (esetleg "kamion")

a linken (lapozzd végig!) sok régi szervizképet láthatsz,és a Fiat 131 korszak még ezek előtt volt... :o)
nhfoto.racing.hu/szerviz/page_01.htm
kruchiózoli 133125 2008. december 26. 10:04
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem,pár kép kellene a Peugeot 307WRC belső teréről.
Előre is köszönöm,és kellemes ünnepeket mindenkinek!
Zoli
gyurmakoma 133124 2008. december 26. 09:27
Válasz erre
Ray!
Én láttam,végigtaperoltam Kossuth autóját bólyain,és csak annyit mondok,szó szerint hanyattb@sztam magam tőle..
Még akkor is durva lenne,ha tamiya telefukszozva rézzel..de igy ...húú..
rrobbie 133123 2008. december 25. 23:13
Válasz erre
zozso!
Nem lehet, hogy azért nem találtál róla képet, mert akkoriban nem sátorban, hanem szervizbuszból szervizeltek? Nekem hirtelen ez jutott eszembe...
Üdv: Robi
Raybrig_89 133122 2008. december 25. 21:34
Válasz erre
Bár közelről nem ismerem a készletet,de láttam róla sok képet,és azt is láttam más fórumokon,mekkora feljavításokat (kell) végeznek az autón! Szóval le a kalappal,nagyon állat:) Egyszer biztosan meg akarom majd építeni ezt a vasat,az egyik kedvenc rally autóm (a sok közül ugyebár:P),nem hiányozhat a kollekcióból:D
zozso 133121 2008. december 25. 20:10
Válasz erre
Sziasztok!

egy Fiat 131es rally kocsinak milyen lehet a szerelősátra? már kb 1000képet 100 honlapot átnéztem de egy kép sincs róla..:S ha tudja vki írjon kép mégjobb lenne!
vadgergo 133120 2008. december 25. 19:57
Válasz erre
KossuthLajos 133119 2008. december 25. 17:49
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003
Kép 004
Kép 004
Kép 005
Kép 005
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007
Kép 008
Kép 008
Kép 009
Kép 009
Kép 010
Kép 010
Kép 011
Kép 011
Kép 012
Kép 012
Kép 013
Kép 013
Kép 014
Kép 014
Kép 015
Kép 015
Kép 016
Kép 016
Kép 017
Kép 017

Vadgergő!
Íme. Majd ha eljutok odáig, akkor egy cikket készítek belőle. Véleményeket várom mástól is. A Bólyain lehetett látni élőben is. Úgy az igazi, ha valaki ismeri az alap készletet is.
Kossuth Lajos
vadgergo 133118 2008. december 25. 13:25
Válasz erre
Köszi, tanulok a hibádból, és hasonló képpen kélszítem el.
Futómű készül, képek később.
Esetleg vannak képeid az építésről?
KossuthLajos 133117 2008. december 25. 00:04
Válasz erre
Én az enyémre az elején lévő TOTAL és az oldalán lévő CITROEN írást betűnként raktam fel, kivágva az átlátszó részeket. Sőt az elején lévő nagy citroen jelet is teljesen szétvágtam.
vadgergo 133116 2008. december 24. 22:54
Válasz erre
Köszi Fiúk...

KossuthLajos! Akkor vágjam le az átlátszó részeket, és úgy ragassza?

Jabel! Ha ez ilyen volt, akkor nagyvalószínűséggel a többi is ilyen.

Rrobbie. Köszi ezt a Hozzáértő választ, legközelebb Kerülöm a régi Renaissance-t.
jabel 133115 2008. december 24. 22:47
Válasz erre
Gyártótól, boltból vagy máshonnan jön? Ha első 2 akkor sztem reklamálás:D
KossuthLajos 133114 2008. december 24. 22:39
Válasz erre
Amúgy az átlátszó rész olyan lesz ha felteszed, mintha nem lenne megfelelően alá nedvesítve. Bebá és én is így jártunk más-más Rennaisance matricával.
rrobbie 133113 2008. december 24. 22:32
Válasz erre
vadgergo,
Rossz lakkot használtak és megöregedett. Ha kiteszed napra elmúlik egy időre, de megint besárgul majd... Szinte javíthatatlan hiba. Illetve megpróbálhatod lemosni az eredeti lakkot etil-acetáttal, de az nem egy geyszeráű mutatvány és nemis biztos, hogy sikerül!
Üdv: Robi
Ui: legközelebb vegyél Studio 27-et ebből (ilyesmiből), mert az szebb, jobb, bár igaz, hogy drágább...
sziklakks 133112 2008. december 24. 22:32
Válasz erre
Szerintem elég erősen reklamálós a dolog mert necces,hogy rommá szakad.Ha meg nem,akkor mindenütt ahol átlátszónak kellene lenni,sárga lesz.Az meg elég ronda látvány..
KossuthLajos 133111 2008. december 24. 22:22
Válasz erre
Aztat én nem tudhatom, de majd rájössz, hogy nem csak ez a baja.
vadgergo 133110 2008. december 24. 21:37
Válasz erre
citroen-matrica-2
citroen-matrica-2

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, vettem egy Renaissance matricát Xsarához, de sejnos azt vettem észre, hogy egy kicsit bebarnult. Mit gondoltok, van valami baja?

Gergő
NHZsolt 133109 2008. december 23. 22:20
Válasz erre
vadgergo 133108 2008. december 23. 22:15
Válasz erre
Köszi szépen!

Jabel, kezdek már én is megzizzenni :D
sainz 133107 2008. december 23. 22:10
Válasz erre
jabel 133106 2008. december 23. 22:08
Válasz erre
Ezzel szerintem senki, vagy csak nekem tűnik 1:24esnek? :D
vadgergo 133105 2008. december 23. 21:46
Válasz erre
Audi
Audi

Sziasztok!

Ki ment ezzel az audival?

Boldog ünnepeket!
Gergő
vadgergo 133104 2008. december 23. 17:07
Válasz erre
Jah, ugyan az, mint a 04-es wrc..
jabel 133103 2008. december 23. 16:29
Válasz erre
Hali!
Amit a hase kiadott 07es monza rallynak, az csak a show-n szerepelt, ugye? Ha jól láttam akkor már rég az új focussal mentek a wrc-n. Szóval ez a betás gyakorlatilag ugyanaz lenne mint a 03-04es wrc-k?
rico 133101 2008. december 23. 16:12
Válasz erre
Raybrig, TempraSW! Köszi! Gondoltam, hogy valami higitott festék! Most, hogy újra megnézem, tényleg ott az üveg!
TempraSW 133100 2008. december 23. 15:24
Válasz erre
Szia rico!
Semmi extra Tamiya XF-59, mielőtt a kasztnira keni látszik az üveg. A festékszóróba pedig erősen higiitva rakja.
TempraSW
f2d 133099 2008. december 23. 15:20
Válasz erre
Köszi, de már megtaláltam máshol.

Ha valakit érdekel:

FIA specifications include the following:
- Derived from production model, of which at least 2500 have been produced in the past year
- Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
- Normal Aspiration, 8500 rpm maximum for 4 cylinders, 8750 rpm maximum for 5 cylinders, 9000 rpm maximum for 6 cylinders.
- All wheel drive is permitted in rally cars, but not in touring cars.
- 6-speed sequential gearbox (Control specification), or 5-speed MT gearbox retaining original gear ratios.
- Front and rear McPherson suspension
- No electronic driver aids
- Must be for sale at a maximum price of €168,000.
Raybrig_89 133098 2008. december 23. 15:13
Válasz erre
Szia!

Mezei Tamiya Enamel festékkel,méghozzá XF-59-es kódszámúval
NGPETI 133097 2008. december 23. 15:02
Válasz erre
f2d 133096 2008. december 23. 09:33
Válasz erre
Megtudná valaki nekem mondani, hogy az S2000-re vonatkozó pontos szabályokat hol találom, mind autóra, mind versenyre vonatkozóan.
rico 133095 2008. december 23. 09:20
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy itt a második videóban milyen barna "löttyel" koszol a csávó? Előre is köszi!

www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch

Kellemes karácsonyt és makettekben gazdag boldog új évet kívánok!

Üdv.
Rico
NGPETI 133094 2008. december 23. 09:11
Válasz erre
NGPETI 133093 2008. december 23. 09:10
Válasz erre
Galli-ról pedig van egy pár perces összefoglaló,ahol "hasonlókat" láthatsz,ha megtalálom,felteszem
NGPETI 133092 2008. december 23. 09:09
Válasz erre
ezen a versenyen többet ment az út mellett,mint az úton... :o)
pucu1 133091 2008. december 23. 00:15
Válasz erre
nálam ez hidegrázáswww.crawfordperformance.com/videos/browse
Ken Block - He calls it Gymkhana :)
f2d 133090 2008. december 22. 22:52
Válasz erre
A nagyok így kanyarodnak:

www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
jabel 133089 2008. december 22. 15:50
Válasz erre
kbx 133088 2008. december 22. 13:38
Válasz erre
Minek fújsz rá fényeset, elég a lakk is!
Én is így szoktam a fehér autókat fényezni, utálom a fényes fehéret, mindig fehér alapozót használok színnek és arra jön a lakk!
jabel 133087 2008. december 22. 12:29
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Hali!
Csak h ne tűnjön úgy, h nem csinálok semmit. (pedig...:))
A Pug szép apránként halad, a Focusok meg megkapták a 2. réteget. Mivel búvár előtt jó sokat szívtam a fényes fehérrel(nem takar, folyik stb.) ezért most kapott 2 réteg matt fehéret és erre jön majd 1 fényes meg a lakkok.
NGPETI 133086 2008. december 22. 08:19
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.