/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
sib 131799 2008. február 12. 14:21
Válasz erre
Szia Csabi!

És vonatkozik valamilyen szabvány a gyári sárvédőkre?

Viszont, feltenném a kérdést egy másik megközelítésből is, miért jó hogy a rallyeautókon ilyen feles sárvédőív van hátul?
Csabi 131798 2008. február 12. 14:12
Válasz erre
Szia sib!

Apró kiegészítés: már a 12/2000.(V.24) KHVM rendelet van érvényben, ami a közúti járművek forgalomba helyezének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990.(IV.12) KÖHÉM rendelet módosításáról szól. (De hosszú lett)

Tehát az M1 (személyszállító gépkocsik, a gépjárművezető ülésén kívűl legfeljebb 8 ülőhellyel) és az N1 (áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel) mentesülnek a kiegészítő sárvédő felszerelése alól. Erről szól a 2. bekezdés. Ezeknél a kategóriáknál a rendelet elfogadja a gyári sárvédőt.

Csabi
sib 131797 2008. február 12. 13:00
Válasz erre
Szia!

De ha megnézed pl.a Subit, annak nem ér a kerék közepéig sem :)

Én ezt olvastam:

A 6/1990-es KöHém rendelet (elvileg ez van érvényben most is, és ami ennek megfelel az megfelel az EU-ban is és fordítva) a Sárvédőkre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek:

86. § (1) A gépkocsi és pótkocsija hátsó kerekének sárvédőjét fel kell szerelni a hátsó kerekeket hátul teljes szélességükben takaró - nem merev anyagból készült - kiegészítő sárvédővel. A kiegészítő sárvédőnek annyira kell lenyúlnia, hogy a jármű terhelt állapotában a kiegészítő sárvédő alsó szélétől a hátsó kerék alsó oldalához húzott érintő az úttesttel legfeljebb 15°-os szöget zárjon be. Amennyiben a jármű olyan kialakítású, hogy e takarási feltételt teljesíti, külön kiegészítő sárvédő felszerelése nem szükséges.

(2) Nem kell felszerelni az (1) bekezdésben említett kiegészítő sárvédővel az M1 és N1 járműkategóriába tartozó gépkocsikat, a motorkerékpár pótkocsiját és az O1 és O2 kategóriába tartozó pótkocsikat.

Na most ebből mi derül ki? Nekem semmi :) Van ez a 15 fokos szabály ami a személyautóra (M1) nem vonatkozik. Vagy mégis? Vagyis nincs szabály? Vagy van? Hahaha :D
NGPETI 131796 2008. február 12. 12:43
Válasz erre
2007_02_04_swift
2007_02_04_swift
New%20Toyota%20Yaris%202
New%20Toyota%20Yaris...
renault-megane
renault-megane
skoda-fabia-2007
skoda-fabia-2007
volvo-v70
volvo-v70
suzuki-wrc
suzuki-wrc
photo
photo
022%20Skoda%20Fabia%20WRC
022%20Skoda%20Fabia%...

Sib!

Nem biztos,de úgy "hallottam",és azt lehet tapasztalni is,hogy mindösszesen a kerék közepéig kell leérni "valaminek" hátul és ez a mai utcai autóknál is sokszor csak a műanyag idom,nincs sárfogó gumi...

Tehát ennek a "szabálynak" az aszfaltos versenyeken induló WRC-k megfelelnek,ha meg murvás a verseny,úgyis tesznek rá gumi sárfogót is... :o)
sib 131795 2008. február 12. 12:15
Válasz erre
Sziasztok!

Nem makettes, de rallye-s kérdésem lenne a nálam hozzáértőbb Urakhoz!
Egy rallye autónak ugye alkalmasnak kell lennie közúti forgalomban való részvételre.
Rendszám, típusbizonyítvány stb. Az ide vonatkozó rendelet foglalkozik a sárvédőívek és kavics/sárfelverődések kérdésével is. Ezzel szemben néhány rallyeautón a sárvédők hátsó alsó része eléggé csökevényes, vagyis ránézésre nem teljesíti az előírásokat. Hogy van ez? Példának itt van akár V.Sándor Subaruja (nagyon szép munka!) de a Ford Focus vagy az új Fabia is ilyen.

Köszi: Sib
KossuthLajos 131794 2008. február 12. 10:29
Válasz erre
Ezaz Sanyi!!! Had egye őket az irígység! Mutad meg nekik!
Sztanyi 131793 2008. február 12. 09:35
Válasz erre
Szia Sanyi!
Ez melyik cég makettje?
A beltér nagyon klasszul alakul...!
üdv
Raybrig_89 131792 2008. február 11. 22:00
Válasz erre
V.Sándor 131791 2008. február 11. 21:07
Válasz erre
Subaru WRC 2007 002
Subaru WRC 2007 002
Subaru WRC 2007 003
Subaru WRC 2007 003
Subaru WRC 2007 006
Subaru WRC 2007 006
Subaru WRC 2007 007
Subaru WRC 2007 007
Subaru WRC 2007 011
Subaru WRC 2007 011
Subaru WRC 2007 015
Subaru WRC 2007 015
Subaru WRC 2007 016
Subaru WRC 2007 016
Subaru WRC 2007 017
Subaru WRC 2007 017
Subaru WRC 2007 019
Subaru WRC 2007 019
Subaru WRC 2007 023
Subaru WRC 2007 023
Subaru WRC 2007 024
Subaru WRC 2007 024
Subaru WRC 2007 025
Subaru WRC 2007 025

Sziasztok!

Most ezt építem. Subaru Impreza WRC 2007. Eddig jutottam el.
Még van rajta sok munka!

Üdv!
Raybrig_89 131790 2008. február 11. 17:24
Válasz erre
Azt észrevettem,hogy eltérő az építése,de az valami vicc,hogy a lámpabúra és maga a lámpatest sem hajlandó megmaradni a helyén...mikor ezt láttam (még szárazpróba volt) gondoltam ráragasztom a búrát a testre,és úgy rakom be az egészet...ez meg is volt,utána körberagiztam a lámpatest helyét,akartam berakni erre lejött a búra,naná hogy ezerrel a ragasztóba...grr!!

De üröm az örömben,hogy megcsiszoltam,felpolíroztam a búrát,nekifutottam még1x az egésznek és olyan mintha mi sem történt volna:) mindenesetre elég bosszantó része a makettnek.
bebá 131789 2008. február 11. 17:05
Válasz erre
Sajnos a 206-os lámpa építése megtudja téveszteni az embert, mert a
szokásostól eltérően először a búrát kell beragasztani, belülről majd
pedig a betétet. A figyelmetlen és rutinból építő ráfázhat. Nekem is
okozott gondot de időben korrigáltam.
Raybrig_89 131788 2008. február 11. 14:26
Válasz erre
Sziasztok!

Tamiya peugeot 206 wrc-hez bal első lámpabúrája nincs véletlen valakinek? a tamiya undorító megoldásának hála sikerült teljesen szétcsesznem...

Köszi!
NGPETI 131787 2008. február 11. 12:48
Válasz erre
moskvich-2141
moskvich-2141
moskvich-2141
moskvich-2141
moskvich-2141
moskvich-2141
lada-samara-eva
lada-samara-eva
lada-samara-t3
lada-samara-t3
lada-samara-t3
lada-samara-t3

az orosz autósport "gyöngyszemei"...
bebá 131786 2008. február 10. 10:03
Válasz erre
kruchiózoli 131785 2008. február 9. 17:00
Válasz erre
ahhoz nekem is van ,de egyébként köszi
vadgergo 131784 2008. február 9. 16:39
Válasz erre
kruchiózoli 131783 2008. február 9. 16:37
Válasz erre
Valakinek nincs egy fölösleges bal hátsó lámpája'98-as Subaruhoz?Nagyon kéne.
JazzZ 131782 2008. február 9. 15:06
Válasz erre
rally
rally

a flotta:))
KossuthLajos 131781 2008. február 8. 18:04
Válasz erre
bebá 131780 2008. február 8. 17:55
Válasz erre
gabesz 001
gabesz 001
gabesz 002
gabesz 002
gabesz 003
gabesz 003
kossuth 001
kossuth 001
gabesz 004
gabesz 004

Helló!

Egy pár kép a száraz próbán átesett 307-ről.
Sajnos rögtön kiderült,hogy egy-két kész dolgon változtatnom kell.
Kellemetlen dolog de most még időben vagyunk.

Bercibá
Nhzsolt 131779 2008. február 7. 23:22
Válasz erre
Ezért szólt úgy a szöveg, hogy "tanulmány"...
A mai VFTS-ek már kevésbé mennek látványosan, igaz, a kerekek mérete, a gumik tapadása, a váltóáttétel és egyebek miatt ma már nagyobb tempót engedhetnek meg maguknak, a fékek miatt meg jobb fékhatás érhető el, így nem kell látványosan, igazából lendületből autózni, hanem csak íven és tempósan.
Ennek ellenére néhánan nagyon szépen terelgetik a Ladákat, ezt el kell ismerni!
kbx 131778 2008. február 7. 23:03
Válasz erre
Azért mert ez egy régi Esci átvétel és ők a régebbi verzót gyártották('80 előtti) és azok még azzal a T lámpával mentek... A revell fogtal átdobozolta és belerakta ezt a Röhl-ös dekort a többivel nem foglakoztak! Én már elkezdtem átalakítani "nagylámpára"
A nem tudom melyik légterelőre gondolsz, de ha a tetőn lévőre akkor ahhoz van matrica, ha az ajtó mögötti kis dudorra, ahhoz is!
vadgergo 131777 2008. február 7. 19:50
Válasz erre
jójó, de hol itt a VFTS?
Miért van az, hogy a Revell Abarthnak más a hátsólámpája, és az ajtó mögötti légterelőre sincs matrica?
NGPETI 131776 2008. február 7. 19:01
Válasz erre
c30
c30
corolla
corolla

Super 2000
NGPETI 131775 2008. február 7. 18:54
Válasz erre
egy kis történelem az "idősebbek" részére,és egy kis tanulmány az "ifjú" VFTS-fanoknak :o)
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
NGPETI 131774 2008. február 7. 18:28
Válasz erre
néhány röntgenrajz
silkrallyradio.biz/drawings.htm
gyurmakoma 131773 2008. február 7. 18:15
Válasz erre
fend3
fend3

:)
gyurmakoma 131772 2008. február 7. 18:11
Válasz erre
:9 biztos hogy nem eredeti?
a ferrari is gyárt traktorokat
NGPETI 131771 2008. február 7. 17:59
Válasz erre
traktor_sti
traktor_sti

valaki ráért...
NGPETI 131770 2008. február 7. 17:54
Válasz erre
audia3wrc
audia3wrc
renaultmeganewrc
renaultmeganewrc
sti
sti
lada2110wrc
lada2110wrc
ladasuper1600
ladasuper1600
a3wrc
a3wrc
lada1119sport
lada1119sport
accentwrc
accentwrc

néhány "tanulmány"...
igaz vagy sem? :o)
KossuthLajos 131769 2008. február 7. 14:45
Válasz erre
Persze, náluk is változnak a dolgok. Szokott ilyen lenni.
Raybrig_89 131768 2008. február 6. 17:09
Válasz erre
Hát elvileg ő lenne,de sajnos luckymodel.com-on most nincsen készleten:((( De érdekes,mert egyszer van egyszer nincs:)
Raybrig_89 131767 2008. február 6. 17:07
Válasz erre
Raybrig_89 131766 2008. február 6. 17:07
Válasz erre
bebá 131765 2008. február 6. 16:24
Válasz erre
Raybrig!

Egy gyors helyesbítés: nem a Renaissance hanem a Crazy Modeler
EP-0010 szettjéből való a féktárcsa maratás.

Bocs
Bercibá
bebá 131764 2008. február 6. 16:02
Válasz erre
Helló Fiuk!

Nagyonszépen köszönöm a gratulációkat.
Köszönöm az építő szándékú megjegyzést,ami mindkét
esetben jogos.

Raybrig:igen maratás a Renaissance TK 24/239 sz. szettjéből való.
A rugó igazi /golyós tollból/ a többi Evergreen szál króm
fóliával bevonva.Ezt egyébként injekciós tűből szoktam ké-
szíteni de most nem volt olyan vastagságú.

Bercibá
hofy26 131763 2008. február 6. 13:17
Válasz erre
Szia!
Szintén csak építő jelleggel, de szerintem a féktárcsa mintázata is fordított,
ez a balos a jobb oldalra való.
Nem biztos, de utánna nézek!
Üdv
NGPETI 131762 2008. február 6. 12:09
Válasz erre
pirelli RS9
pirelli RS9
bebá "pezsó"
bebá "pezs

Szia bebá!

Nagyon szép és jó munka,GRATULA!,viszont van egy apró észrevételem (csak építő szándékkal!),miszerint ezek a "slick" gumik forgásirányosak és most így "rossz" irányba forognának!
(KÉP: a bal oldali felni és gumi helyes iránya!)

Üdv:Németh Gábor
grys 131761 2008. február 6. 11:07
Válasz erre
product_thumb
product_thumb

Szóval erről:)
grys 131760 2008. február 6. 11:03
Válasz erre
Pontos precíz részletes.Gratuláció!

Egy kérdés.Tud erről a készletről valaki valamit?Mennyire részletes?esetleg dobozbontást?

Ray csak nem 205 t16 lesz a következő?
Keri 131759 2008. február 6. 09:13
Válasz erre
Sziasztok!
Kérem,ha valaki regelve van itt közületek az index Rc-autós fórumára,legyen szíves felvenni velem a kapcsolatot!
Köszönöm!
Keri
RCM 131758 2008. február 6. 07:35
Válasz erre
405PIKES3
405PIKES3
405PIKES8
405PIKES8
405PIKES7
405PIKES7

Szia!
A REJI ezt nem adta ki,csak a 405-ös Pikes Peak verziót árulták!
Sztanyi 131757 2008. február 5. 23:38
Válasz erre
kbx 131756 2008. február 5. 23:25
Válasz erre
A reji is kiadta ezt a Pikes Peak-es veziót, az azért olcsóbb volt, csak már nem nagyon lehet beszerezni! Hátha megint kiadják újra!
Raybrig_89 131755 2008. február 5. 20:52
Válasz erre
17ezer Ft te atyaég...azt hiszem maradok a sima verziónál:DD

Azért köszi!
rob1 131754 2008. február 5. 20:42
Válasz erre
Akarom írni'Gyártó'

Elég drága!

Robi
rob1 131753 2008. február 5. 20:40
Válasz erre
Raybrig_89 131752 2008. február 5. 20:37
Válasz erre
Egy kérdés rally-s kollégáktól:)

img301.imageshack.us/img301/8899/tk24206peugeot250t16pikespeak2zp2.jpg img166.imageshack.us/img166/8932/tk24206peugeot250t16pikespeak4oo9.jpg

ez a peugeot ugye abból a fehérből van átalakítva amit a tamiya kiadott? ha igen hol lehet hozzá ezeket a kiegészítőket megrendelni és ki gyártja,mennyibe kerül? Köszi!:)
jabel 131751 2008. február 5. 20:28
Válasz erre
PFfff!!!
Gartulálok! ÍRemélem én is egyszer eljutok ennek a szintnek a közelébe...
sziklakks 131750 2008. február 5. 20:28
Válasz erre
Én oda adnám fél karom(na jó inkább másét,hátha egyszer...),ha csak ehhez megközelítő minőséget tudnék produkálni.Nagyon komoly ahogy a gépezet kinéz!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.