/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
Simi 430306 2008. november 14. 22:56
Válasz erre
Lehetséges, hogy a festés után kicsit hengeresebb lesz, ahogy felveszi a festéket - pedig igyekeztem minél vékonyabban fújni rá az anyagot.
dcsabesz 430305 2008. november 14. 20:03
Válasz erre
Így fényképen úgy néz ki mintha hengeresek volnának a korlátok.
Simi 430304 2008. november 14. 19:33
Válasz erre
A korlátok maratásból származnak.
dcsabesz 430303 2008. november 14. 15:49
Válasz erre
Simi!

A korlátokat hogyan készíteted el?
dcsabesz 430302 2008. november 14. 15:46
Válasz erre
Én bedobom a Bismarck-ot. Még közel sincs kész, de az ütközet után négy nappal az is megy a tengerfenékre, ezért be sem fejezem. Rádobálom a felépítményeket és bye-bye. :-)
M.Pisti 430301 2008. november 14. 14:51
Válasz erre
Sebi! Már azt hittem hogy a Nimitzedet akarod hozni a Dániai szorosban történtek rekonstruálásához. Érdekes lettvolna.

Simi!
Ez csodaszép! Akkor két hét.
Sebi 430300 2008. november 14. 14:09
Válasz erre
Akkor két hét múlva újrajátsszuk a Dánia szorosban történteket ? Van valakinek egy 350-es kész Bismarckja ?
Simi 430299 2008. november 14. 13:53
Válasz erre
4
4
5
5

Csak azért, hogy álljam a szavam, itt látható készen a csónakdaru-csónak-kötelek szövevénye komplettan. Úgy saccolom kb két hét múlva TEJESEN KÉSZ LESZ A HOOD! Már alig várom... már most is elbámészkodok rajta; olyan jó látni, hogy két év után összeáll a hajó.
EDE 430298 2008. november 14. 13:10
Válasz erre
Hú, ez tényleg nagyon szép! Egyik másik képet Photoshop effektekel még élethű hatásúvá is lehetne varázsolni. Ha nincs ott, hogy 700-as, azt hiszem, hogy 350.
A válság alatt meg mormoljunk imát a keleti gyártókért, meg a nyugatiakért is, de legfőképpen magunkért!
Simi 430297 2008. november 13. 16:05
Válasz erre
EDE!
Úgy tudom, hogy Japánban (meg általában ott keleten) nincs túl nagy zűr a gazdaságban, mert ott nem a neoliberális gazdaságpolitikát folytatták (hogy milyen hülyék és kapzsiak a nyugatiak...). Ebből kifolyólag talán a gyártók sem fognak tönremenni. Különben - hála Istennek - tényleg döbbentes, ahogy ezek a cégek felébredtek több évtizednyi csipkerózsika álmukból: szinte havonta rukkolnak elő valamilyen újdonsággal. Szóval én bízok a folytatásban.
És láttad ezt a szép alkotást? www.modelshipgallery.com/gallery/bb/it/cavour-700-nd/nd-index.html
EDE 430296 2008. november 13. 08:45
Válasz erre
Valahogy éreztem, hogy beindulnak a japánok. Szerintem nem lesz nagy egység, amit ne építenének meg 350-ben. Csak a válság nehogy tönkretegye a gyártókat!
A Fujimi Shokaku igencsak megdobogtatta a szívemet!
Ja, és segítsete! Az IJN Akizukit a trumpi makettek között láttam. Ők gyártják, vagy valamit rosszul láttam? Ez egy gyönyörű kis romboló, bizonyítják Ed Low 3D rajzai is!
Sebi 430295 2008. november 12. 13:34
Válasz erre
Imi úgy látom megint "szégyenbe hoztad" a gyártókat :)
Sebi 430294 2008. november 12. 13:32
Válasz erre
Nagyon szép munka Szami ! Nem akarsz képeket küldeni a modelwarships.com-ra ? Szerintem méltó párja lenne annak az építésnek ami egy amerikai bázist jelenít meg 1/700-ban. Az ottani fórumon van is egy-két kép róla.
Simi 430293 2008. november 12. 13:14
Válasz erre
Ha ezt a hozzászólást néhány papírmakettgyártó, vagy megrögzött építő elolvasná, igen csak megbotránkoznának...
Simi 430292 2008. november 12. 13:12
Válasz erre
Hát ez a képsorozat, csak újra megerősített abban, hogy gyönyörű ez a kit! Érdemes lesz vele foglalkozni. Bízom benne, hogy a Lion Roar is csinál hozzá majd valamit...
dcsabesz 430291 2008. november 12. 11:56
Válasz erre
dcsabesz 430290 2008. november 12. 11:56
Válasz erre
Ezen az Akagin van annyi réz, ha vízrekerülne, lehet el is sülyedne.
Szamuráj 430289 2008. november 12. 11:22
Válasz erre
isuzu
isuzu

A 350-es Isét elfogadnám. Meg a Shokakut is. Nem fognak unatkozni a kiegészítőék...

Hogy ne fájjon annyira az áraik miatt a dolog, nekem van egy másik alternatívám: újabban szert tettem papírhajó makettekre, mint pl. IJN Isuzu (1/200), IJN Hiei (1/300). Ezek átlag 2000-3000 forintba kerülnek. Sablonként használva a mellékelt bordázatot, apróságokat, miegymást, legyártom a rendelkezésemre álló anyagokból (papír, drótok, húzott szálak, műgyanta, Isten tudja még mi). Ha méretarányt változtatok, szükség szerint arányosan szorzom, osztom. Így sikerült gyakorlásképpen elkészíteni a Hiei csatahajó pagodáját 1/200-ban. Őszintén állíthatom, hogy nagyobb alak -és mérethibák nincsenek ezeknél a maketteknél, mivel rengeteg, főleg lengyel nyelvű, méretarányos rajzokkal ellátott kiadvány jelent meg ezekről a hajókról.
Tehát bárkinek ajánlom az általam alterként használt módszert, mert így nem kell sokáig várni, míg lemegy a méregdrága makettek ára és lehet gyakorolni annyit, amennyit csak akar az ember.
Sz.
Narn 430288 2008. november 12. 10:17
Válasz erre
Némi újdonság a makettezés világából.

www.sembado.com/photo/48th_ths/7.html

Úgy látszik, hogy jó dolgunk lesz, jönnek ki sorban a szebbnél szebb hajó makettek és persze minden más is. Érdemes az elejétől megnézni, mert Trumpi, aoshima többiek is produkálnak.
lucky 430287 2008. november 11. 18:30
Válasz erre
Szami!
Hol találtál ekkora 100 Ft-ost?...:)
Jó lett!
Szamuráj 430286 2008. november 11. 17:06
Válasz erre
I369 g339845

Ez a fotó adta az alapötletet, igaz Yokosukában készült, de mégis csak Kuréban volt az egyik legnagyobb tengeralattjáró bázis. :D
I369 g339845
kure yamato-09

Hm.
kure yamato-09
kure yamato-22

A kikötő fölé magasodó dombok mára beépültek.
kure yamato-22
kurew yamato-07

Daru daru hátán.
kurew yamato-07
i52 3cf b099

Utólag digitálisan színezett fénykép.
i52 3cf b099
hemomakett

November 15-16-án kiállításunk lesz. Ja, előadást tartok a második vh tengeri ütközeteiből. :)
hemomakett

Ohh, köszi szépen mindenkinek!

Látható lesz e héten szombaton és vasárnap Veszprémben, meg a bolyaira is tervezem.
Igen, fényképek is segítették a munkámat, másrészt igyekeztem valami igazi japánosat készíteni, ami visszaadja a korszak hangulatát. Valami "kacatot" még odaragasztok.
Sz.
Laci 430285 2008. november 11. 16:30
Válasz erre
Szamuráj!
Nézegetve a képeket amit felraktál,azt kell mondanom,hogy te sem panaszkodhatsz.Ez is egy olyan műfaj,ahol ki kell találni,hogy mi mi akar lenni.Tudod,mint a szobrász."Nem tudja a kő,hogy mi akar lenni."Tehát az alapanyag adott,csak azt kell felfedezni benne,hogy milyen szerepet akar betölteni.Gondolok itt arra,hogy te is mindenféle anyagot felhasználsz,ami nem készletben kapható.Ebben pedig éppen ez a szép.Én is azt szoktam otthon mondani,hogy nem szemét,hanem valamire jó lesz.Szóval gratulálok a művedhez!Nagyon über!Te is egy élő példája vagy annak,mikor az ember a 0-ból csinál várat!
Simi 430284 2008. november 11. 16:22
Válasz erre
Szamikám!
Ez tényleg nagyon szép lett! Nekem nagyon imponál, ahogy szellemesen megoldod a mások által "lehetetlen"-nek gondolt dolgokat.
Azt szeretném kérdezni, hogy valamilyen fotó alapján dolgoztál, vagy csak leginkább a fantáziádra hagyatkoztál?
Egy nagyon szerény javaslattal szeretnék élni: nem lehetne még néhány kupac építési anyagot, dobozt, esetleg pár darab kordét, vagy járművet még odatenni? -Mert kicsit nekem még üresnek tűnik a tér...
M.Pisti 430283 2008. november 11. 15:39
Válasz erre
Hát Szamikám! Ez, ez, ez ngyon dúrva lett! Gratulálok! Mikor láthatom élőben is?
Szamuráj 430282 2008. november 11. 15:34
Válasz erre
Jajj, elfelejtettem leírni miről szól a dioráma!
Tehát 1944 ősze. Japánban vagyunk, Kure város kikötőjében, a tengeralattjáró részlegnél. Összesen 16 hajó található a diorámán. Többségük nagyon kicsi. Pl. a Kaiten tengeralattjárók az I-369 fedélzetén 4,4 cm hosszúak. Igyekeztem visszahozni a régi japán képeslapok és fotók hangulatát.
Sz.
Szamuráj 430281 2008. november 11. 14:34
Válasz erre
kure1
kure1
kure1a
kure1a
kure1c
kure1c
kure1d
kure1d
kure1e
kure1e
kure1f
kure1f
kure1g
kure1g
kure1h
kure1h
kure 5 DSC02131
kure 5 DSC02131
kure 32
kure 32
kure maruyu 1

Ennek a hajónak a törzse ceruzából van!
kure maruyu 1
kure daru 1
kure daru 1
kure daru 2
kure daru 2

Sziasztok!
Na, mutatok én is valamit! Nehogy azt higgye valaki semmit sem csináltam. Tessék, a július óta készülő dioráma. 1/350 méretben, rengeteg aprósággal, érdekességgel, a nulláról kellett építeni. Kivétel az Eduard maratott emberkéi. Annyi mindent használtam fel az építésnél, meg sem tudnám számolni. Egyszerű példa: a szárazon fekvő Maruyu Yu-1001-es tengeralattjáró törzse ceruzából és hirdető tábla sztirollapjából készült, húzott szálakkal kiegészítve. A daruk szintén mindenféle anyagból és még sorolhatnám. Aki kíváncsi rá, megtekintheti élőben november 15-16-án Veszprémben a kiállításon. Ott lesznek olyanok is, akik normálisan le tudják majd fotózni, nekem sosem jön össze. :D

Simi! Átkozottul jók a csónakdaruid, látom Te is szereted a drótokat, vékony dolgokat. A múltkori kifelé szélesedő daruk is profik voltak. Várom már, hogy lássam a Hoodot.
Sebi! Mikor láthatjuk élőben a Nimitzet?

Sz.
Simi 430280 2008. november 11. 13:25
Válasz erre
1.A két pár csónakdaru egy gyufaszállal...
1.A két pár csó...
2. Egy  csónakadaru szingliként
2. Egy csónakadaru...
3.A támasztógerendák.
3.A támasztógerend...
4.A maratás... nem is lenne rossz, ha nem lenne csak 2D-s.
4.A maratás... nem...
5....és a műanyag daruk...
5....és a műanyag...

Lehet, hogy sokakat nem igazán érdekelnek az ilyen apróságok, amikkel én sokszor napokat elpiszmogok (persze, nem egész napra kell gondolni... Ezért készül aztán évekig nálam a hajó.). Most éppen a kis csónakdaruk voltak terítéken. A kit rendkívül durva imitációit és a maratás 2D-s variációit nem tudtam elfogadni, így - szokás szerint - jött a "saját készítés". Az alsó, fényes rész 0.6-os tüdarabokból készült, a felső vékonyabb rész pedig 0.3-as rézdrótból. A maratásból csak a kapocs származik. A támasztógerenda (ez akadályozza meg a csónak himbálózását menet közben) pedig 0.4-es tűből és 0.2-es drótból lett összedobva. Ha komplettan a helyén össze lesz állítva, még teszek fel róla képeket.
Simi 430279 2008. november 10. 22:19
Válasz erre
Gratulálok, barátom, tényleg szépen alakul ez a nagy csónak! Az a legnagyobb ("munkára") ösztönző erő, ha az embernek egy-egy ilyen fázis jól sikerül. Biztos vagyok benne, hogy ezután most te is jól belehúzol! (De ne úgy, mint Gyurcsányék...)
Sebi 430278 2008. november 10. 20:35
Válasz erre
kép1 237
kép1 237
kép1 239
kép1 239
kép1 242
kép1 242
kép1 241
kép1 241

Sziasztok !

Gondoltam megmutatom a ma délutáni ténykedésem eredményét. Némi festés még visszavan és az első képen látható a lift alja, ami azért ferde, mert még nincs végleg a helyén. Úgyérzem azért kezd alakulni a dolog.
hellodebil 430277 2008. november 9. 23:43
Válasz erre
Még vmit, ha vkit érdekel a könyv, vaterán van fent egy olcsóbban. Ismerem az eladót, tudok segiteni, ha vmi gond lenne :)
ChevyG 430276 2008. november 8. 07:45
Válasz erre
Szeva!
Köszi!
Remélem ezt kapom majd karácsornyra;)
üdv!
dcsabesz 430275 2008. november 8. 06:56
Válasz erre
Tényleg nem egyforma! Tegnap a zöld oldalhoz hasonlítotam a képet és pont ahhoz passzolt (nagyjából), a piros oldalt nem is néztem csak felraktam a fotot.
A könyvecske pedig amcsiból jött Sebi kolléga jóvoltából. De öszintén szólva többre számítottam vele kapcsolatban, ill. 3 ropi volt. Annyit nem ér, szerintem.
Laci 430274 2008. november 8. 06:08
Válasz erre
Dcsabesz!
Ez a kép-fotó,kicsit sántít,mert a két oldali hűtőrendszer a valóságban nem egyforma elrendezésű.Sőt a két oldal sem egyforma.Ennek könnyen utánanézhetsz a te Bismarck maketteden is.Mindenestre köszi a fáradozásod,segítséged,viszont egyvalamiben felkeltetted az érdeklődésemet!Ezt a kiadványt szivesen birtokolnám én is,ezért nem bánnám ha megadnád a címét,hátha sikerül beszereznem valahol.
Mégegyszer köszi!
Üdv!
dcsabesz 430273 2008. november 7. 19:30
Válasz erre
PB073488
PB073488
PB073489
PB073489

Laci!

Van itt pár fotó a Bismarck hűtőrendszeréről.
Ma érkezett meg egy kiadvány ami a Bismarc-kal foglalkozik.
Azt gondoltam kicsit bővebb, de azért van benne pá érdekes foto.
Narn 430272 2008. november 7. 16:18
Válasz erre
Szerintem is polcra való könyv. Ha valami felkelti az ember érdeklődését, akkor utána rá lehet keresni a neten vagy megvenni a kiszemeltről szóló könyvet, ha van.
Köszi a képeket!
Laci 430271 2008. november 7. 15:47
Válasz erre
Úgy látom csak vannak benne érdekes dolgok,ami számomra is új.Tehát én igényt tartok erre a könyvre.
hellodebil 430270 2008. november 7. 14:50
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06
07
07
08
08
09
09
10
10

Akiket mégis érdekel a könyv - azoknak pár kép - melyet igértem.
Ahogy Ede mondta én sem vettem észre, hogy órákat tartom a kezemben :)
EDE 430269 2008. november 7. 09:42
Válasz erre
Én is néztem a könyvet a Fókusz könyvesboltban, és bizony ennyit én sem adnék érte. Megnéztem egy két-két témát, amihez jobban "értek". Az összes fotóval találkoztam már a neten is, és bizony infot sokkal többet is beszerezhetünk ma már ottan.
Az is igaz ugyanakkor, hogy egy jó kis összefoglaló mű, és jó kiindulási alap lehet speciálisabb témák kutatásához, vagy kedvcsinálónak modellépítéshez. Itt együtt van minden alapinfo, és nem kell az embernek a szemét kiégetni a monitorral. Ha valakineknem gond az összeg érdemes rá beruházni, de mindenképpen csak kedvezményesen érdemes megvenni!
Egyszer kaptam egy barátomtól egy szép színes repülős "nézegetős" könyvet. Először mosolyogtam rajta, aztán azt vettem észre, hogy órákat tartom a kezemben.

Kellemes olvasgatást Hellodebilnek!(Jópofák azok a kis I. vh-s SMS Grosserkreuzerek! (ha jól írtam))
csatahajós 430268 2008. november 6. 21:41
Válasz erre
Hadihajók típuskönyv alapmű :D és szerintem abban sokkal színvonalasabb írások vannak, főleg a fejlődéstörténetek az elején igazi alapművek.

Abban egyetértünk hogy sajnos magyar nyelven elég különlegesség ez a könyv (sajnos) és kellemes a formátuma, sőt a képanyag sem rossz (bár persze kinek mi az új az relatív). Ettől függetlenül szvsz 8k-ért (de még 6-ért is) kicsit soknak találom és annak ajánlott akinek tényleg ez új.

Amúgy csak összevetésképpen ennyi pénzért (najó talán most a vacak forint miatt kicsit többért) lehet olyan színvonalú könyveket kapni mint a Breyer féle nagy csatahajós könyv (persze az nem képes, hanem főleg szöveges), vagy ha már amcsi hajók (mintogy a Hore könyv fókusza is az a fejezetek hossza alapján :D) akkor Norman Friedman design Historija és még sorolhatnám. Persze ezek "nagy" hátránya hogy angolul/németül van - és azért írom idézőjellel, mert kérdés, hogy a ofrdítás során mennyi info vész el, ferdül (a magyar verziót nem olvastam).

Persze nem szeretnék senkit sem befolyásolni, csak azokat szeretném megóvni egy csalódástól 6k-ért akik egy komolyabb, mélyebb szakmai tartalmú könyvet várnak ettől a kiadványtól.
hellodebil 430267 2008. november 6. 20:12
Válasz erre
Nyilván igazad van, a bakikról annyit, hogy ma vettem meg - csak beleolvasgattam. Ismerem az általad emlitett könyvet, de épp a bénácska rajzok és a kis mérete miatt nekem nem jött be...
Szerintem meg kell becsülnünk az ilyen kiadványokat is, hiszen Magyarországon ez különlegesség. A Hajja féle Kriegsmarine is pontatlan, vagy a Hadihajók, de nekem kedves könyvek. Külföldön biztos sok profibb jelent meg, de nekem akkor is elnyerte tetszésem :)
Én azért ajánlom, és az emlitett weboldalon 6390 Huf az ára, bár lehet lesz még olcsóbb is.
csatahajós 430266 2008. november 6. 19:54
Válasz erre
Nem szeretném senkinek az üzletét rontani, de fenntartással kezeljétek a könyvet...ad 1 a fotókon kívül elég általános infót ad csak és van benne jópár komoly baki, van ahol csatákat is összekever (Sárga-tengeri ütközetet a Jalu-folyó menti csatával)...(egyébként megvan a könyv...angolul)

SZóval ha valakinek új a téma akkor ált. infót adó könyvnek jó (bár akkor meg kicsit drága 8k-ért...). Akkor már jobban ajánlom a GABA kiadó féle kisméretű csatahajók és rep.-géphordozók kézikönyvet, amiben ugyan nem képek vannak hanem kicsit bénácska oldalnézeti grafikák de a magyarázószöveg jobb és felébe sem kerül a könyv.

Ha meg valakinek kép kell akkor meg tudok ajánlani sokkal jobb kiadványokat is, igaz nem magyarul, de akkor úgy sem az a lényeg...
hellodebil 430265 2008. november 6. 19:42
Válasz erre
Ok!
Holnap készítek pár fotót. Nem vérporfi könyv, de 250 oldalon rengeteg képpel és elég pontosnak tűnő műszaki leirással büszkélkedhet. A témában magyar nyelven még nem jelent meg ilyen szinvonalú könyv, bátran merem kijelenteni. Legfőképp a Dreadnought előtt hajók és az első világháborús hajók tetszenek benne, pár görög, brazil, chilei és orosz építésű csatahajóval is "megismerkedhetünk". Az olasz csatahajókról sem nagyon találtam ilyen infókat még magyar nyelven. Persze, neten mindent megtudhatunk, de a könyvet nem ezért szeretjük :)
Laci 430264 2008. november 6. 19:05
Válasz erre
Én például Szolnokon szúrtam ki egyből a könyvet,az említett 7990-ért,de annyit nem akartam rá áldozni,pedig fáj rá a fogam.Azután a neten utána néztem és "sokkal" olcsóbb volt,mint a könyvesboltban.
ChevyG 430263 2008. november 6. 15:18
Válasz erre
szeva!

én is néztem 1 kirakatba, de fóliás:(

tudnál pár oldalt befotózni?

Naon kiváncsi vok rá!

üdv
hellodebil 430262 2008. november 6. 15:04
Válasz erre
Én a Bookline honlapján rendeltem meg. www.bookline.hu
Két nap múlva át is vehettem személyesen.
Narn 430261 2008. november 6. 14:33
Válasz erre
Szerintem nem reklám, sőt inkább segítség másoknak, ha ők is meg szeretnék venni.
Legalább tudják, hogy hol vegyék meg jó áron.
hellodebil 430260 2008. november 6. 14:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ma ajándékoztam meg magam az alábbi könyvvel: Peter Hore - Csatahajók Enciklopédiája
Sok érdekességet megtudhatunk a csatahajó fegyvernem kialakulásáról a hőskortól '45-ig. (Nem akarom reklámozni hol, de a 7990 Ft-os ár helyett, 6390-ért lehet beszerezni a neten.)
Tényleg szép és jó könyv!
ChevyG 430259 2008. november 5. 09:30
Válasz erre
Laci 430258 2008. november 5. 05:56
Válasz erre
Na ezt ne kérdezd tőlem ezt én sem tudom miért.Például nekem a Heller 1:400 változatán,még annyi sem volt,mint a tieden.Csak a két nagy trapéz hűtőrács volt kidolgozva-igaz azok is téglalap alaküak voltak-,meg egy-két imitáció ráöntve a hajótestre.Szóval fogalmam sincs miért van ez így,de ha kell teszek fel képet az eredeti tervrajz alapján készült modellről,hogy lásd.
dcsabesz 430257 2008. november 4. 18:03
Válasz erre
De a Rewell hajótesten nics ennyi hűtőrács.
Ez miért van így?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.