/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
Sebi 432123 2009. december 25. 23:05
Válasz erre
Szia !

Örülök, hogy tetszik. Most már nincs sok vissza, hogy kész legyen a hajó is hozzá. Bízom benne, hogy Móvárra el tudom vinni.
Szamuráj 432122 2009. december 25. 20:18
Válasz erre
www.jpsmodell.de/katalog/jpsijnaf_e.htm
Talán most már jó a link!
Szamuráj 432121 2009. december 25. 20:17
Válasz erre
Szia Balázs!

Ennek a hidroplánnak legalább három festése volt szolgálata során. Attól függ, melyik időpontot választod. A korai, 30-as évek közepi időszakban az ezüst szín volt elterjedt. Aztán jött a felül barna-zöld, alul világos szürke kamó, majd a széria késői változatai zöldek voltak. Itt van két link:

www.1999.co.jp/eng/10020321 www.google.hu/url

Üdv!

Sz.
BBalázs 432120 2009. december 25. 19:09
Válasz erre
Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!

És rögtön egy kérdés Hozzátok - a japán hidroplán - Kawanishi Type94-1-es - színeit pontosan honnan tudnám megszerezni?
Szamuráj 432119 2009. december 25. 12:49
Válasz erre
Sebi!
Tegnap a modelwarshipsen a Te cikked volt publikálva az 1/350-es Tomcatről! Gratulálok, nagyon tetszik. A Nimitz mikor lesz kész?
Üdvözlettel:
Sz.
Szamuráj 432118 2009. december 25. 12:46
Válasz erre
Sziasztok!
Békés, Boldog Karácsonyt Nektek!
Sz.
Sebi 432117 2009. december 25. 10:25
Válasz erre
Én is szeretnék Kellemes Karácsonyt kívánni mindannyiótoknak !
Laci 432116 2009. december 24. 22:46
Válasz erre
Üdvözletem minden hajósnak!
Mivel éppen most értem haza Dániából,még pont időben kívánok mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket,és Boldog Új Évet!
Üdv!
Simi 432115 2009. december 24. 14:49
Válasz erre
Minden hajómaketező barátomnak békés Karácsonyt és boldog, "eredményekben gazdag" Újévet kívánok!
Jozsi 432114 2009. december 20. 19:08
Válasz erre
Halihó!
Nem esküszöm meg rá, de ha jól emlékszem, február végéig lesz látható.
Üdv.: Jozsi
Simi 432113 2009. december 19. 23:07
Válasz erre
Ja. és most látom, hogy a megnyitó már meg is volt. Ráadásul jön a Karácsony és tisztességesen be is havazott nálunk...
Simi 432112 2009. december 19. 23:05
Válasz erre
Hú de szeretnék ott lenni! Már csak azért is, mert egy hadtörténeti múzeumos kiállítás inspirált a hajómakettezéshez. Sajnos a távolság és az idő nem igazán kedvez, hogy részt vegyek rajta. Biztos, nagyon klassz lesz!
Jozsi 432111 2009. december 19. 20:52
Válasz erre
meghivo_elolap_2009
meghivo_elolap_2009
meghivo_2009
meghivo_2009
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 001
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 002
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 003
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 004
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 012
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 014
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 019
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 023
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 030
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 033
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 034
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 039
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 042
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 046
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 047
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 048
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 049
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 053
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 058
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 058
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 059
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 060
Haditengerészetünk...
Haditengerészetünk Emlékei Kiállitás 061
Haditengerészetünk...

Üdv Mindenkinek!
A Hadtörténeti Múzeumban nyílt egy kiállítás, ami a csatahajósokat is érdekli.
A fotókat Bicskei János készítette.
lucky 432110 2009. december 19. 09:25
Válasz erre
Simi!
Örültem, h segíthettem.:)
EDE 432109 2009. december 18. 08:28
Válasz erre
Nagyon szép kis "gereblye"! A hátsó lövegtoronnyal már fésülködni is lehetne! :)
Simi 432108 2009. december 17. 15:16
Válasz erre
1
1
2
2
3

Az eredeti tornyok hátsó részén olyan ajtó- szerű lemezek voltak, amelyek a kit-tornyokról hiányoztak. Ezek alu lemezből lettek pótolva.
3
4
4
5
5
6

Itt látható a homloklemezen a két kis hiba, amit Milliputtal orvosoltam. És persze a két kis nyílás is, amit én készítettem.
6
7
7

Sziasztok!
Lucky barátunk jóvoltából a fő lövegtornyok műgyanta kiadásban is elkészültek. Az "A" tornyot nagyjából össze is állítottam kb 3 órai munka árán. Még persze van vele némi meló: a lövegcsövek tövénél kell az illeszkedést szépen megoldani egy kis Milliput segítségével és egy kis csiszolás is vissza van még a tetőn, a "fülek" környékén. Mondjuk ez az 1.sz (Lucky megszámozta őket) egy kicsit hibás volt: az egyik blende mellett egy buborék okozta hiány volt, ill. a bevágás másik oldalán; ezeket is Milliputtal tüntettem el. A mási két másolaton csak csiszolni való akad. A szürke példányok az un mesterdarabok.
Köszönöm Luckynak a profi munkát: a Hood WEM által kiadott tornyai se voltak jobb minőségű öntvények! A leginkább a homloklemezen levő két kis nyílásra vagyok "büszke": ezeket egy új ötlet segítségével sikerült megvalósítani.
EDE 432107 2009. december 16. 11:22
Válasz erre
7188-nál vége "na" nélkül!
EDE 432106 2009. december 16. 11:20
Válasz erre
Hát igen, a babrálás!

Tegnap a kisfiaméknál az oviban karácsonyi ünnepség volt, melynek része volt, hogy gyermek és szülő közösen alkot egy kis papír karácsonyfát. Nekiestünk egy zöld színű papírpalástnak, flittereket, meg aranyszalagokat lehetett ráragasztani. Egész jól esett. Végén ránéztem a termékre. Az aranyszalagok elhelyezése valahogy ismerős volt. Aztán rájöttem. Valójában egy kamuflázsna.
sanyi 432105 2009. december 16. 11:17
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy német Gepárd osztályú rohamnaszádokat bevetették-e/bevetik-e a kalózok ellen? Nem hinném, de ha Libanonban ott vannak akkor lehet hogy ott is. Ha igen, akkor keresek infót az odavezényelt hajókról, akárcsak a Libanonban állomásozókról.
Köszi!
Sanyi
Simi 432104 2009. december 14. 22:02
Válasz erre
Jozsi! (Elovavsa a 7094-es hozzászólást)
Az Eporapid olyan keményre, ropogósra kötő ragasztó (amilyet javasoltál) - persze csak az említett 24 óra után. És persze fontos az arány betartása és az alapos keverés.
Jozsi 432103 2009. december 14. 22:02
Válasz erre
0.15 mm-es rézlemez fára ragasztva
0.15 mm-es rézlemez...
Kép 020
Kép 020
Fedélzeti deszkázás
Fedélzeti deszkáz...

Sőt, fém és fa egymáshoz ragasztásához szerintem a legjobb, mert kiegyenlíti a hődilatációt. Ezt a kemény ragasztó nem tudja megcsinálni.
Jozsi 432102 2009. december 14. 21:40
Válasz erre
Nézd meg a 7094-es hozzászólást. A 0,7 mm-es fedélzeti deszkázás egymás mellé történő ragasztásához nem ajánlanám mert csiszolás közben nyúlik. Kemény műanyaghoz a gyártó is ajánlja.
Simi 432101 2009. december 14. 21:32
Válasz erre
Szia!
Az Uverapidot eddig csak a boltok polcán láttam, így véleményt se tudok róla mondani. Az Eporapid nekem eddig nagyon bejött. Eddig pl semmivel nem tudtam összeragasztani a plasztikot ezzel a celofánszerű díszcsomagoló anyaggal, aminek az egyik fele olyan tükrös krómozott-szerű. Ebből szeretem ugyanis a reflektorok foncsorozott belső részét megcsinálni, mert nagyon élethű - szerintem. Az Eporapid ezt is megragasztotta. Egyetlen hátránya ez a viszonylag hosszú kötési idő. A közepes rések eltüntetésére ("befolyatásos" technikával) is ideális - akár festés után is. A felesleg szépen eltávolítható alkohollal a kikeményedés előtt. Jól csiszolható, festhető stb stb. Megjegyzem, én még fával nem használtam, de szerintem ott is jó kell legyen; bár a fa fához ragasztásához biztos a Palmatex az ideális.
Simi 432100 2009. december 14. 21:17
Válasz erre
És a funér plasztikhoz való ragasztásához?
Jozsi 432099 2009. december 14. 20:54
Válasz erre
Nem. Én pont ajánlottam a furnérhoz a PALMATEX-et sík felületre történő ragasztáshoz. Ma is kentem belőle.
lucky 432098 2009. december 14. 17:49
Válasz erre
Simi!
Ezek szerint te az epoxi ragacsot ajánlod.
Ha nincs eporapid szóba jöhet még az Uverapid? ezekből van 5-20 perces és van 12-24 órás is..
Simi 432097 2009. december 14. 15:29
Válasz erre
Szia!
Ha jól emlékszem, Józsi barátunk nemrégiben óva intett, hogy Palmatexet használjunk ilyen célra. Én az Eporapid-ot javasolnám. Eddig nekem nem okozott csalódást. Úgyszólván mindent ragaszt; én eddig csak jót tudok róla mondani. Az nagyon fontos, hogy a két komponens aránya kb 50-50% legyen és alaposan össze legyen keverve. A felesleget alkohollal le lehet törölni a kikeményedés előtt - ami legalább 2-3 órát jelent. A végleges kötés kb 24 óra. Este szoktam használni, másnapra már keményen megköt.
Johnie 432096 2009. december 14. 15:05
Válasz erre
Sszabi 432095 2009. december 14. 15:04
Válasz erre
Tiszteletem!

Az uraknak igaza van, a "piszmogás" rejti a nagy kihívást. Bár mostanában az árakat nézegetve az újabb készletek megvétele az ami nem kis kihívás (számomre legalábbis). Pl. amikor Simi írta h mennyiért szerezte be a Repulse-t leesett az állam. Aztán ránéztem az alig 9 ezerbe került heller féle Hoodra...
Persze az ár nem fő mérvadó, hiszen ha elég ügyes az ember, sok mindent ki tud javítani, de csak könnyebb dolga van alkotónak, ha az alapanyag jó minőségű.

Nade ha már a Hood-nál tartok, sikerült beszereznem furnérlemezt. A kérdésem arra irányulna, h miután szépen "szeleteltem" a fedélzetnek való kis csíkokat, mivel rögzítsem a műanyag fedélzetre? Mert a rögzítés után kicsit csak össze kell majd csiszolni az egészet, és nem lenne jó ha ki-ki potyognának...
A választ előre is köszönöm!

További kellemes napot!
Szamuráj 432094 2009. december 14. 14:09
Válasz erre
kaga 1929 2bd27bca
kaga 1929 2bd27bca
kaga1930
kaga1930
kaga 1928 960d0341
kaga 1928 960d0341

Simi, ezt csak a Te kedvedért!
A régi háromszintes Kaga.
Üdv!
Simi 432093 2009. december 14. 13:40
Válasz erre
Kedves EDE barátom!
Hát az bizony igaz, hogy a kitek gyártóit nem igazán én és a hasonlóan gondolkodók/dolgozók tartkuk el. Nincs túl nagy titka az ilyenfajta építésnek: pusztán kicsit tökéletesíteni akarod a készletet és apróságokkal piszmogsz. Aztán egy idő után egyszer csak összeáll a hajó. Csak a napi "piszmogás"-ra kell törekedni (még ha csak 10 percre is!), a többi meg jön magától.
Szamuráj 432092 2009. december 14. 10:51
Válasz erre
Látom, végre nem én vagyok egyedül, akit érdekel a húszas évek japán fantomflottája. Ez a fickó az Amagi csatacirkálót építi 1/350-ben, ahogy kinézett volna. Ez a hajó semmisült meg az 1923. szeptemberi nagy Kanto földrengés következtében. Az Akagi a testvérhajója volt. Ígéretesnek tűnik a projekt. És érdekes a bevezetőben felvázolt Tosa és Kaga csatahajókról szóló része is.
Üdv!

www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php
EDE 432091 2009. december 14. 09:58
Válasz erre
SImi!

Dobozból nem sok ráfordítás...
Hát nem tudom, én 10 éve raktam össze a Tamiya PoW-et. Arra emlékszem, hogy hetekig egész nap az alkatrészeket vagdaltam ,reszelgettem, festegettem, közben az Est FM rádió összes műsorát végighallgattam. Annyi pluszt tettem, hogy a lövegtornyokat forgathatóvá,meg a lövegeket emelhetővé alakítottam. Valahogy akkor ezt fontosnak éreztem.
Nincs sok értelme...
Szerintem egész tűrhető még így is, a csónak/repülő daruk persze nagyon gagyik, meg korlátrendszer sem ártana.
Van egy két 1:700 hordozóm szintén hasonló szinten elkészítve. Nem esik tőle hasra senki, de nekem sokkal jobb ezeket nézegetni, mint a típuskönyben a rajzokat.
Pl. marha jól látszik, menyivel nagyobb egy Essex osztályú hordozó egy Yorktown osztályúnál.
Ti számomra csodákat műveltek, de ugyanakkor azzal is tisztában kell lenni, hogy nem Ti tartjátok el a fröcsöntött műanyag maketteket gyártó cégeket.(Igaz én sem, sajnos vagy öt éve nem csinálok szinte semmit.)
Simi 432090 2009. december 13. 22:13
Válasz erre
Kaga_1928
Kaga_1928
Kaga
Kaga

Szia!
Végülis sok ráfordítás nélkül, dobozból megépíteni tényleg nem tart sokáig. De szerintem ennek sok értelme nincs. Esetedben persze más, hogy felkérésre dobtad össze.
A Kaga a korai hordozók közül az én kedvencem. Abszolut szürrealisztikus monstrum ezekkel a sportkipufogókkal!
Szamuráj 432089 2009. december 13. 21:21
Válasz erre
Szia Csatahajós!
Köszönöm a segítséget. :) Azóta sikerült letölteni a Profile Warships 24-es számából pár képet a Furiousról, de sokkal előrébb nem jutottam. Volt olyan kép, ami jól mutatta, hogy a kéményből kicsapódó füst a leszállófedélzet végét teljesen beszennyezte. A japán Kagán volt még oldalt elvezetve a kémény mindkét oldalon, na az is szép volt.
Üdv!
Szamuráj
Szamuráj 432088 2009. december 13. 21:15
Válasz erre
Szia Simi!
Sikerült kijavítani az árbocot, szerencsére tőből szakadt ki a helyéről, így egyben vissza tudtam ragasztani. Szép ez a Prince of Wales, azért az angolok is tudtak tervezni...
Furcsa volt műanyag hajómakettet összerakni. Éveken át a sztirollapok, meg a kartonpapír és a csiszolás, dörzsölés volt a barátom, most meg ha jól emlékszem 2-3 nap alatt összeragasztottam a hajótörzset. Megfogadtam, hogy magamnak is meg fogom építeni ezt a csatahajót, de az a szokásos technikámmal történik majd.
Üdv!
Szamuráj

Néztem alkatrészbontást az új 350-es Repulse-ról, igazán impozáns makett, személy szerint az Ark Royalnak, vagy a Furiousnak örülnék 350-ben.
csatahajós 432087 2009. december 13. 17:29
Válasz erre
Szia Szami!

Eredetileg ezeket a bevágásokat a felszíni célpontok elleni 4"-es lövegek erkélyei voltak kialakítva, később itt szerintem csónakokat tároltak, de megkérdezem majd a fő szakértő kollégákat a téren (pl. zs180).

A leghátsó nyílás egyébként a kémény, vagy jobban átgondolva füstelvezető rendszer részét képezték. Két kivágás volt így két oldalt amit akkor használtak ha légi műveleteket is végeztek, a másik két kivágás a repfedélzet hátuljába került, ezek zárhatóak is voltak. Nem volt igazán tökéletes ez az elrendezés, de ezt elmondhatjuk mind a 3 hordozós haditengerészet első hajóiról (talán kivéve Lexington/Saratoga).
Simi 432086 2009. december 13. 15:56
Válasz erre
Szia!
Sajnos a Furious-hoz nem tudok hozzászólni...
Kár, hogy hozzányúltál a POW-hoz. Az ilyen utólagos beavatkozásoknak nem igazán szokott jó vége lenni. Minden hajón volt blast bag, csak kivéve ezt a néhány brit "csónakot", erre pont kifogtad őket... Remélem, az árboc kijavítása nem lesz nagyon nagy feladat.
Üdv: Simi
Szamuráj 432085 2009. december 12. 17:22
Válasz erre
hms furious_06

Itt jól látható miről van szó.
hms furious_06

Sziasztok!
Simi, Csatahajós! Akkor jól elszúrtam a lövegtornyokkal. Próbáltam leszedni de nem sikerült, a milliput nagyon keményre kötött meg és már nem is nagyon merek hozzányúlni, mert egy hirtelen mozdulattal letörtem a hátsó árbocot. Egy makettbolt kirakatában lesz a hajó kiállítva. Legközelebb jobban odafigyelek minden részletre.
Japánékkal kicsit alábbhagytam, jelenleg a korai brit hordozók és a 17. századi holland hajók érdekelnek. Érdekes mód, megtaláltam a kb 5 évvel ezelőtt elkezdett 1/350-es HMS Furioust. Máris fejtörést okozott a hajó felépítéséből akadó nehézségek. Bár Jim Baumann megcsinálta a második világháborús verziót, mégsem vagyok megelégedve a részletekkel, ugyanis sok dolog homályos számomra. A hordozó oldala ami gondolkodóba ejtett. A külső oldalfalat ugye meg lehet simán csinálni, csak ki kell vágni azt a sok nyílást, különösen az oldalt elvezetett kéményeknél. De mi van belül? Ha lusta volnék, akkor feketése befesteném az egészet, de mégsem az igazi így. Tudna valaki információval szolgálni?
Üdv!
Szamuráj
Simi 432084 2009. december 12. 14:00
Válasz erre
Csatahajós!
Tényleg igazad van: a Nelson osztályú hajókon se volt blast bag.
Nem lehetett kis dolog a DoY tüzéreinek teljesítménye a Scharnhorst elleni csatában. Láttam is valahol egy csoportképet a diadalittas DoY tüzérekről az ütközet után. Akikről viszont nem sok szó esik, azokról az egyszerű matrózokról, akik pl a radarantennákat szinte folyamatosan jégmentesítették a magasban, a dermesztő hidegben; és a lövedékek közepette semmi nem védte őket. Nélkülük (és persze a többiek nélkül) nem igazán lett volna eredményes a tüzérség.
csatahajós 432083 2009. december 12. 11:20
Válasz erre
Elnézést a kritikáért és tényleg építőnek szánom, de egyetértek Simivel, a blast bag-ek túl hangsúlyosak lettek és még soha egy képet sem láttam ilyenekkel KGV osztályú hajón.

Simi: modern brit hajókon nem volt jellemző a blast bag, (lásd Nelson osztály, 6"es könyűcirkálók stb.) megpróbálták megoldani a lövegpajzzsal, hogy az szigeteljen rendesen. Persze szívtak is vele, főleg az Északi-tengeren ahol pl. a DoY tüzéreinek bokáig érő vízben állva kellett dolgozni a Scharnhorst elleni ütközetben.
Simi 432082 2009. december 11. 21:08
Válasz erre
POW
POW '41 májusában...

Szamuráj!
Nagyon dícséretes munkák. Számomra különösen a Kure dioráma, az nagyon impulzív. A végeredmény tényleg mozgalmas lett.
A dobozból épült Prince of Wales is elfogadható, engem csak a lövegcsövek tövénél levő vászon szigetelés ("blast bag") zavar nagyon, mert eddig sehol sem láttam se archiv fotót, se mást, amin ezek szerepeltek volna. (Érdekes, de talán ez volt az egyetlen nagy csatahajó, amin valahogy máshogy oldották meg a csövek szigetelését.)És sajnos nagyon hangsúlyosak lettek...
Szamuráj 432081 2009. december 11. 17:43
Válasz erre
haj__11
haj__11
hajWels10
hajWels10
hajWels11
hajWels11
Kure1
Kure1
Kure2
Kure2
Koryu
Koryu

Sziasztok!
Nagyon-nagyon régen mutattam készülő munkát. Most itt az ideje. Ezt az Airfix (Heller) féle Prince of Walest egy makettbolt számára készítettem el, szigorúan dobozból! A nagybátyám lefényképezte a hajót, kicsit eljátszott a képekkel, nekem sajnos nincs fényképezőgépem. Lefényképezte a tavalyi ezüstérmes Kure kikötőt és egy zseb-tengeralattjárót is.
Üdv!
Szami
csatahajós 432080 2009. december 10. 09:30
Válasz erre
EDE!

Válaszoltam neked de visszapattannak az e-mailjeim, adj kérlek egy rendes címet nekem :) (el akartam küldeni a cikkből a frissebbet).

Üdv.: Á
lucky 432079 2009. december 7. 10:30
Válasz erre
Szia EDE!
Postázom Siminek az eredetiekkel együtt. A többi az Ő dolga.
EDE 432078 2009. december 7. 10:22
Válasz erre
Lucky!

És mi lesz a sorsa ezeknek a szép tornyoknak?
karesz011982 432077 2009. december 7. 09:47
Válasz erre
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy valakink egészen véletlenül nincsen meg a Sea Hunters - Roncsvadászok Dresdennel (Canaris hajója) foglalkozó része magyarul akármilyen adatformátumban? Angolul megvan, de 100%-ban sajnos nem értem, de nagyon érdekelne a film.
Karesz
Sszabi 432076 2009. december 6. 07:42
Válasz erre
Lucky köszi szépen!
lucky 432075 2009. december 5. 20:52
Válasz erre
Szia!
A minták ( mesterek ) készítéséről Simit kérdezd.
Eléggé sokszor leírtam már, nem akarom felesleges foglalni a helyet.
A másolási technológia itt van az infón a tippek trükkökben.
Azon kívül a gyantás topicban is van egy radikalmod-os link.
A gyantaöntésről sokkal többet nem lehet elmondani.
Simi 432074 2009. december 4. 23:12
Válasz erre
350-es hajóim nyughelye
350-es hajóim...

És ide várom a tornyokat... remélem, nem túl sokára ezen a kis polcon lesz majd látható a POW egy Yamato és egy Hood társaságában. Talán nem lesz méltatalan az elődeihez.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.