<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zs180 | Adatlap | 592889 | 2015. szeptember 29. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592888 | 2015. szeptember 29. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az árbócrudakat Caenis szálak merevítik felfelé. Ha valaki nem ismeri, ez egyfajta horgászzsinór, igen vékony (kb. 0,05 mm) és erős. A kötélzet nagy része azonban továbbra is húzott szálból készült. Ezután következett a legnehezebb rész: a "cage aerial" készítés. Ezek a távíróantennák jellemzőek voltak a korszak hajóira, több (4-69) párhuzamos szálból és gyűrű, sokszög, vagy csillag alakú merevítőkből álltak. 1:700-ban nagyon nehéz méretarányosan elkészíteni őket, nekem sem sikerült, pedig nagy elszánással fogtam munkához. Először elkészítettem a távtartókat egy tűre csavart finom drótból, melyet körökre szeleteltem. Az első képen látszik, miért nem használtam a maratott távtartókat. Szerintem csak 1:350-ban lehet gondolni a használatukra. Következő lépésként egy öntőkeret-darabra két húzott szálat ragasztottam, majd erre felragasztottam a távtartókat. A keretre magasítónak sztiroldarabok kerültek, majd kért további húzott szál, ami a távtartókhoz erősítve kiadta a kész szerkezetet. A végeket még a kereten kúposra alakítottam. A rézszínű gyűrűket le kellett fújni feketére. Felerősítésük nem kezdőknek való feladat. A főárbóc keresztrúdjához húzott szállal rögzülnek, majd előre szögben megtörve mindkét végükön egy szálban folytatódnak. Szimmetrikus rögzítésükkel alaposan megszenvedtem. Sajnos messze nem lettek elég finomak, az igazi hajó képeivel összevetve nagyon vaskosnak és feltűnőnek látszanak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592887 | 2015. szeptember 29. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hajón a kötélzet kidolgozása volt a következő feladat. A szokásos húzott szál mellett számomra új anyagokkal kezdtem kísérletezni: lycra és Caenis. Előbbiből több hét szenvedés után elkészítettem a jelzőzászlók köteleit. A szenvedés: az első próbálkozás vastagra sikerült és a kötelek együttes húzása kétszer is letörte az árbócrudat (az új helyesírási szabályzat szerint már hosszú ó-val írandó). Nehéz volt visszaragasztani a csaknem kész hajóra kellő erősségű kötéssel, végül kétkomponensű ragasztó fogta meg. A második fajta lycrából már sikerült igen vékony elemi szálakat kihúzni és ezekből megcsinálni a köteleket. A két képen az egyik oldalon a régi, vastagabb, a másikon az új, vékonyabb szálak láthatók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592885 | 2015. szeptember 29. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592884 | 2015. szeptember 29. 22:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomi, nagyon szép lett a Thüringen, olyan amilyet Tőled várhat az ember! Gratulálok és sajnálom, hogy egy ideig nem fogsz új hajót építeni. Willi, most kezd csak kialakulni a hajód. Nem lesz egyszerű felhízlalni a törzset megfelelő szélességűre. atu, ez a Vosper is olyan igényes munka, amilyet általában produkálsz. Várom a folytatást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 592726 | 2015. szeptember 27. 17:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Gratu mindenkinek a munkàjàhoz,nem szeretek omlengeni de tisztelem mindenki munkàjàt :) Tehàt : a Vospert igen jelentosen àtépitem de aki figyeli a munkàimat az tudja hogy mindennel ezt csinàlom,amit mostanàban készitettem a torpedo csovek tartoit - a teljes irànyito torony àtalakitàsa a végéhez kozeledik - elulso tarto doboz fedelek szintén teljes àtalakitàsa - a fedélzet szélén talàlhato peremek eltàvolitàsa majd ujboli felépitése,de inkàbb tolom a képeket.az utolso foton még a tarto dobozok alkatrészei vannak és az elso gépàgyu àlvàny tartoi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592713 | 2015. szeptember 27. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Való igaz, az orr és a fedélzet találkozásánál, ill. nem találkozása közötti hézagot nem lehet csak úgy egyszerűen gittelni, arra rá kell építeni. Ennek mikéntjén még gondolkodom, de nem hiszem, hogy nagy problémát okoz majd a megoldása. Inkább a pepecselés, ami aggaszt kissé, hogy pontosak legyenek az illeszkedések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 592687 | 2015. szeptember 26. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Willi! Komoly kihívás ezeket az eltéréseket korrigálni. Konkrétan gittel akarod "felhizlalni" a hajótestet a fedélzethez? Nem lenne jobb balzával vagy sztirollal intézni a nagyját, és csak azután gittelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 592682 | 2015. szeptember 26. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Örülök, hogy tetszik nektek a Thüringen! Most egy ideig nem fogok hajót építeni. A következő hajó amit építeni fogok valószínűleg a PM-1 hadihajó lesz a Folyamőrségtől. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592626 | 2015. szeptember 25. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ennyire még nem örültem a rossz időnek. Hatodik nekifutásra sikerült a fedélzetet szinte hibátlanul elkészítenem, amire felragasztottam a felépítményt és a felső fedélzetet. Nos, itt még akad javítgatni való, de nem ez a lényeg. A teljes fedélzet vagy fél centivel rövidebb lett a hajótestnél, valamint néhol 1-2mm-el szélesebb. Ráadásul az első fedélzet nem fekszik a hajótestre, mert valami oknál magasabb. Ezeket korrigálni kell. Máris nekiláttam a legnehezebbnek, vagyis a test lerövidítésének. Fájt a szívem, mintha azt csiszoltam volna, de meg kellett tenni. A hossz immáron megfelelő, jöhet majd a hézagok eltüntetése. Van is ötletem, hogyan, de holnapra is kell valami. Éljen a rossz idő! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 592539 | 2015. szeptember 23. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jó munkát végeztél, szép a végeredmény. És írígylésre méltóan rövid idő alatt! Gratulálok! Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 592531 | 2015. szeptember 23. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 592527 | 2015. szeptember 23. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én egy hete vásároltam náluk.Elég nehéz észre venni a boltot,mert egy udvaron egy emeletes ház fsz,-én található.Ráadásul bokrok takarják a bolt bejáratát.A kerítés mellé kitett tábla is elég kicsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 592504 | 2015. szeptember 23. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tomi! Irigylésre méltó, nagyszerű látvány! Nem mellesleg az egyik legkedvesebb csatahajó-osztályom. Gratulálok! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592498 | 2015. szeptember 23. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép darab. Még, ha 9 hónapig tartott is valójában, elég hamar végeztél vele. Mekkora is a méretarány? Én már május óta nem tudtam csinálni a Dreadnoughton szinte semmit. A következő feladat annyira összetett, hogy napok kellenek hozzá, ami most még nem adatott meg. Persze figyelem a honlapot és ámuldozok mások munkáin, még, ha nem is hajók, de amit csináltál az tényleg szemrevaló. Gratulálok hozzá. Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 592490 | 2015. szeptember 23. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dehogynem üzemel , nézd meg . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 592487 | 2015. szeptember 23. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én két hete rendeltem tőlük, szóval még megvan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 592486 | 2015. szeptember 23. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megvan még ez a bolt? A honlapjuk jó ideje nem üzemel... Kár, mert az Italerik náluk voltak a legolcsóbbak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 592482 | 2015. szeptember 23. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kettő év három hónap után az SMS Thüringen csatlakozott a flottához. Végre!( a tényleges építési idő kb 8-9 hónap volt) Egy darabig biztos nem építek ekkora hajót, mert maga az építése is nagy helyet igényelt. Itt van pár kép a kész hajóról. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 592419 | 2015. szeptember 22. 08:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán a Sopron utcában. Ott van egy Tamiya üzlet a Modellzóna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 592384 | 2015. szeptember 21. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Vajon hol lehet Budapesten Tamiya 1/700 hajómaketteket megnézni és vásárolni? Denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 591169 | 2015. augusztus 31. 15:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirate | Adatlap | 591164 | 2015. augusztus 31. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak egy ki érdekesség a huzalozáshoz. (nem a reklám helye!):-) Mivel néhanapján elkap a horgászláz ezért az ottani újdonságok is szemem előtt vannak. Ez egy viszonylag új zsinór aminek a legvékonyabbja 0,02mm! Azaz 1/350 méretben 0,7 cm vastag, 1/700 esetében pedig 1,4 cm vastag kötélzetnek felel meg! www.walterland.net/zsinor_198/nanofil_233/berkley_nanofil_zsinor_125m_002_mm_6359 De van fonott zsinór is ami aminél a legvékonyabb 0,06 mm. Ennek felülete talán élethűbb a fonás miatt és talán jobban is ragasztható Érdemes kipróbálni. www.walterland.net/zsinor_198/fonott_201/berkley_whiplash_pro_110m_006_mm_9713 Üdv: Pirate | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 591162 | 2015. augusztus 31. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Aztán tessék ezt is olyan szépre megépíteni, mint az AM-2-őt! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 591160 | 2015. augusztus 31. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ebben szerintem Somogyi Imi tud segíteni neked. Itt a fórumon Simi néven találod meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 591128 | 2015. augusztus 30. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirate | Adatlap | 591055 | 2015. augusztus 29. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azoknak a véleményére lennék kíváncsi akik használták már. A King George V. 1/350 (Tamiya) makett építését tervezem, amihez fa fedélzetet is kinéztem, az alábbi gyártóktól. Artwox modell, Mk1. Design, Wood Hunter milyen a használhatóságuk , minőségük, pontosságuk stb. üdv: Pirate | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 591003 | 2015. augusztus 28. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem ezt a mütyürt a Bismarck mellétalálata is hamar felborítaná :) Azért csak küldözgesd a képeket! Szép munka és tényleg jó látni egyedi témákat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590962 | 2015. augusztus 27. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm! Jól látod, Zoli, igyekszem kerülni az elcsépelt témákat. Marinefährprahmot, Artilleriefährprahmot, Pionierlandungsbootot, KFK-t és hasonlókat építgetek, ezeket 35-ben. Vannak aztán tengeralattjárók 144-ben, és még sok minden más. Becsléseim szerint, ha van még 120-130 jó évem, mindent be is tudok fejezni. :) Köszi, Lacipapa! Úszni nem fog, a legtöbb hajómhoz hasonlóan ez is vízvonalmakett. Én úgy szeretem látni a hajóimat, ahogy a legénysége és a kortársak láthatták általában, tehát a víz alatti rész nélkül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 590924 | 2015. augusztus 27. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! nagyon szép lesz!Úszni is tud majd,esetleg? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 590923 | 2015. augusztus 27. 08:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mennyivel érdekesebb téma mint a sok Bismarck vagy Nimitz :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590904 | 2015. augusztus 26. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Megmutatnám én is, mit bütykölök mostanában. Pár évnyi vacillálás után, vmikor tavasszal nekiálltam egy KFK-nak (Kriegsfischkutter, hadi használatra épült, 2 légvédelmi ágyúval - főleg 2 és 3,7 cm-esek különböző változatai - és néhány mélységi bombával felszerelt, amúgy szabványos 24 méteres halászkutter). A méretarány 1/35, a hossz közelíti a 70 centit. A nyers hajótest, eddig 2 réteg palánkkal, és a nyers parancsnoki híd kész, következik a végső palánkréteg, a részletek és a fegyverzet. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 590866 | 2015. augusztus 25. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 590116 | 2015. augusztus 8. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bár a Luckymodel oldala épp nem elérhető. Na mindegy! A lényeg, hogy Magyar honban valószínűleg nem fogok találni ilyen cuccot. Még egyszer köszönöm az infót! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 590115 | 2015. augusztus 8. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 590112 | 2015. augusztus 8. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem épp nemrég készült el a harmadik ilyen fedélzettel épült 1/350-es hajóm. Véleményem szerint megéri a beszerzést, mert nagyon fel tudja dobni a hajót, és nem nehéz vele bánni. Én eddig csak Pontos Models fedélzeteket használtam, szóval csak róluk van véleményem, de nem tudnék benne kivetni valót találni, ráadásul ők horgonyláncot, és szárazfelvitelű vízvonal matricákat is adnak a fedélzeteikhez. Arról nem tudok, hogy nálunk lehet e valahol kapni belőlük. Én a luckymodel.com hongkongi oldalról rendeltem, ők, ha csak a fedélzetet rendeled, postaköltség nélkül küldik el azt. Jó építést a Prinz-hez. Üdv: Syb | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 590096 | 2015. augusztus 8. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár kérdéssel fordulnék hozzátok! Hamarosan érkezni fog hozzám egy 1:350-es Prinz Eugen a Trumpetertől és már előre próbáltam referenciát gyűjteni, illetve építéseket tanulmányozni a kittel kapcsolatban, és belefutottam egy építésbe, ahol a makett építését bemutató Úr előre gyártott fa fedélzetet használt. (Ez nekem kimondottan tetszett) Ilyesmire gondolok: artwox.com/index.php Na szóval ezzel kapcsolatban érdeklődnék, hogy aki használt már ilyen terméket, annak mi a tapasztalata vele? Megéri-e beszerezni egy ilyen feljavítót? (Bár ez nyilván több dologtól függ) Ha igen, akkor melyik gyártót ajánljátok? Illetve aki szokott ilyen "wooden deck"-et használni: megkérdezhetem, hogy honnan szokta beszerezni? Mert én egyelőre csak külföldi oldalakon találtam pár találatot. Köszöntem! Üdv: Hrot | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 589879 | 2015. augusztus 2. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Józsi! Na látod ezt nem beszéltük meg konkrétan.Én annyit mondtam neki,hogy a láncszem átmérője 0,8 mm.Azt mondta,hogy egy 0,4-s vagy 3-s rézdrótból hajtogatja.Ha viszont ezt az átmérőt számolom,akkor úgy mér méreten felüli a külső átmérő.A lényeg,hogy nekem 0,8 a külső átmérő ami kell. Ha már úgyis meglátogatod a napokban,akkor kérdezz már rá légy szíves,hogy van e olyan ami nekem kellene. Jó tudni ezt a megnevezést,mert most már legalább ezt is tudom,és nem néznek hülyének a későbbiekben.(Bár németül az anker horgonyt jelent.Gondolom innen az elnevezés.) Köszi előre is! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 589845 | 2015. augusztus 2. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jut eszembe! Nem lehet az, hogy a Bácsi a belső átmérőt mondta azért mert az a hivatalos méret megjelölés! Az anker és a pancer név az egyenes és a csavart szemű láncot jelöli. Anker az egyenes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 589835 | 2015. augusztus 2. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor utoljára voltam náluk akkor az améret volt a legkissebb amit írtam. Lehet ,hogy csinálnak már kissebbet is. Meglátogatom őket a napokban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 589820 | 2015. augusztus 1. 23:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Józsi! Felhívtam a neten talált számot!Egy kedves öregember volt a vonal másik végén,elpanaszoltam neki a bajom-bánatom és mondta,hogy a legjobb helyen járok,mert sok makettező illetve modellező emberke szokta keresni és kimondott hajólánccal foglalkozik.Mondhatni erre specializálódott.Mindenféle felszereléssel ellátva.Mondta,hogy semmi akadálya 0,8-s láncszem van hirtelen 100 méter 550ft/m áron és már küldi is "fénypostán". A szépséghiba csak annyi,hogy 100 métert postai úton bármikor,viszont ez alatt csak személyes átvétellel lehet megoldani. Na most a 20 méter,akkor egy jövőbeni találka lesz majd. Viszont ha meglesz a lánc,akkor a "B" toronyig kész lesz a fedélzet koppra. Köszi! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 589796 | 2015. augusztus 1. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Józsi! Megpróbáltam felhívni,de csak azt mondja,hogy előfizető nem kapcsolható. Viszont a neten utána néztem ennek a cégnek,és ott egy mobilszám van megadva.Majd azon megpróbálkozok. Azért köszi a segítséged! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 589738 | 2015. július 30. 14:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na meg van minden. Bp. XVII. Báthory u. 44. Tel.: 06 1 257 44 86 ANKER-PANCER Kft. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 589709 | 2015. július 29. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi, köszönöm, megpróbálom beszerezni onnét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 589708 | 2015. július 29. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Józsi! Az nagyon jó lenne,mert akkor tudnék velük konzultálni,hogy mi újság. Köszi előre is! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 589706 | 2015. július 29. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem csak kb. 2 méter van. Néhány éve vettem, ha jól emlékszem 480 ft/m volt. Van egy Panzer Anker kft. vagy Anker Panzer?, nem tudom pontossan megmondani. Ez Bp.-en van a XVII. kerületben. Ők gyártják. Több száz méter van egyben és annyit vágnak le amennyi kell. Valahol meg van a telefonszámuk, megpróbálom előkeríteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 589690 | 2015. július 29. 09:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 589677 | 2015. július 28. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. 4db, 1,5cm átmérőjű, háromszárnyú hajócsavart keresek rézből, vagy bronzból, különben ki kell öntenem. Tudna valaki tanácsot adni, hol találhatnék ilyet? Előre is köszönöm a sorstársaknak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 589669 | 2015. július 28. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Józsi! Láttam a neten 1,0X1,3mm-s láncot.Na most a tied úgy néz ki,hogy egy "árnyalattal" kisebb.Hogy gondolod az ár/m arányt? Annak örülök,ha 20m lenne neked elfekvőben. Köszi előre is! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 589661 | 2015. július 28. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A legvékonyabb amit tudok, az 1,3 mm a szem külső átmérője és 0,4 mm- es drótból készül. A mennyiség nem probléma. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A lobogók elkészítése volt a következő feladat. A hadilobogó (White Ensign) a Hawk Graphics, a jelzőzászlók a Five Star matricái.
Utóbbiakból egyfajta tisztelgésből Édesapám nevét raktam ki, aki tavaly decemberben halt meg.
A lobogókat egy alufólia-darabra ragasztottam, majd lefújtam matt lakkal.
Kicsit átmostam őket világosszürkével, hogy tompítsam a kontrasztokat, majd kivágás és hajtogatás után helyükre kerültek.