/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
Simi 430004 2008. szeptember 26. 00:13
Válasz erre
A papíron háromféle séma látható. Az első az 1940-es őszi (szolgálatba állítás; bár én eddig úgy tudtam, hogy ott teljesen egyszínű szürke volt a hajó, nem volt feketére lefestve a tat és az orr); a második a balti tengeri festés 1941. év elejéről (ennek a jellegzetességei az un "balti csíkok"); a harmadik a Rheinübung-os festés 1941. május 21-től (Ha jól emlékszem a Grimstadfjordban történt meg ez az átfestés közvetlenül az indulás előtt; gyakorlatilag lemázolták szürkével a balti csíkokat, de csak a felépítményeken, taton és az orron a horogkereszteket pedig letakarták ponyvával; érdekességként említem, hogy Lindeman parancsot adott a horogkeresztek eltávolítására, de a roncson nagyon jól láthatóan OTT VAN az orrfedélzeten, innen gondolják, hogy csak ponyvával takarták el). És még volt állítólag egy negyedik séma is: az óceánon a francia partok felé közeledve a lövegtornyok tetejét sárgára festették.
dcsabesz 430003 2008. szeptember 25. 20:47
Válasz erre
A bismarck-class.dk -n olyan festési sémák vannak, amelyiken a csikok a hajótest oldalán és a felépitményeken végigfutnak a 41 tavaszi hadjárat előtt.
A revell papirok szerint ez a festés az 1940 öszi festés.
Akkor ez hogy is van?
Simi 430002 2008. szeptember 25. 20:13
Válasz erre
A séma jónak tűnik, a színt meg nem látjuk, mert ff a kép, és a kódszámok, vagy a színmegnevezés sincs rajta.
dcsabesz 430001 2008. szeptember 25. 18:19
Válasz erre
P9243471
P9243471

A Bismarck dobozában talált festési útmutatót kicsit hibásnak találom.
Mi a véleményetek, tényleg ennyire félrenézhették Némethonban a saját hajójuk szinét?
Narn 430000 2008. szeptember 25. 16:27
Válasz erre
Lehet, hogy tényleg érdemes lenne korlátokat felpakolni, mert a közeljövőben úgyem építenék másik Hood-ot és ez az én szintemhez képest egész jól sikerült.
Majd meglátom, de addig is szétnézek, hogy mit lehet beszerezni hozzá.
Simi 429999 2008. szeptember 25. 12:57
Válasz erre
Szerintem a hajótestre (és még néhány helyre) most is fel lehetne dobni a korlátokat. Sokat dobna rajta és még lehet, hogy helyezéseket is érnél el vele - bár úgy gondolom, nem az az elsődleges célod.
Narn 429998 2008. szeptember 24. 15:53
Válasz erre
IMG_6022
IMG_6022
IMG_6027
IMG_6027
IMG_6425
IMG_6425
IMG_6426
IMG_6426
IMG_6461
IMG_6461
IMG_6462
IMG_6462
IMG_6511
IMG_6511
IMG_6512
IMG_6512
IMG_6513
IMG_6513
IMG_6514
IMG_6514
IMG_6516
IMG_6516
IMG_6517
IMG_6517
IMG_6518
IMG_6518

Megvannak, itt van a képeimből egy kis válogatás.
Ha jól megfigyelitek, akkor a szerencsétlenséget ábrázoló diorűma bal felső sarkában három cápa közelít (sajnos az a rész elmosódott) :)
Narn 429997 2008. szeptember 24. 15:43
Válasz erre
De az enyém :) Azóta már megbántam, hogy nem tettem fel korlátokat meg más rezet, sokat dobott volna rajta. Majd a Sharnhorst, ha egyszer elkezdem, az jó lesz ;)
Az én kedvencem is a Graf Spee meg a japán ugyanattól a fickótól, sajnos nem tudom a nevét, de vannak képeim róluk, mindárt előkeresem és felteszem ide.
Simi 429996 2008. szeptember 24. 15:37
Válasz erre
Nekem is a Graf Spee tetszett a legjobban. Az a Hood véletlenül nem a te építésed?
Sebi 429995 2008. szeptember 24. 14:39
Válasz erre
Ez igen ! Főleg a Graf Spee és a Dieter von Roeder-es dioráma tetszett. Az Onslow-os se rossz, bár kissé morbid.
Narn 429994 2008. szeptember 24. 14:13
Válasz erre
Két héttel ezelőtt voltam Göteborgban egy remek is kiállításon. Elég sok hajó volt benevezve és voltak igen szépek is. Ezen a linken meg lehet őket tekinteni. A képeket nem én készítettem, de így egyszerűbb :)

www.ipmsgoteborg.se/index.php/bilder-fran-modell-goeteborg/modell-goeteborg-2008/fartyg.html
Simi 429993 2008. szeptember 24. 13:04
Válasz erre
hellodebil!
Végülis izlések és pofonok... a Bismarck is szép hajó, de ha te is a Hood-ot építenéd, magad is beleszeretnél. Bár szerintem az 1940-es - radar nélküli - állapota a legszebb, nem az általam épített '41-es.
Fejlődés: én egy kicsit lebontanám és árnyalnám ezt a dolgot olyanra, hogy néhány újabb technikát és anyagot ismeretem meg közben (a Yamato-t 6 éve fejeztem be). Pl a sztirol lapok és alulemezek felhasználását közelebbről is megismertem, de még sorolhatnék jónéhány apró fogást, amire azóta jöttem rá.
hellodebil 429992 2008. szeptember 24. 09:35
Válasz erre
Simi!
Én azért nem vonok párhuzamot a két hajó között, mert szépségben egyértelmüen a Bismarck győz. A sziluettje csodálatos, mig a Hood-ot szemlélve, szabálytalan, "töredezett" sziluettet láthatunk. A Bismarck orr, tat része, felépitményei, mind-mind a gondos tervezést és a szépséget ötvözik.
Nekem a maketted tetszik, én német hajó párti voltam mindig is. Bár tudom, a Hood a maga idejében az egyik legjobb hajó volt.
Arról mi a véleményed - amire utaltam - hogy fejlődtél?
EDE 429991 2008. szeptember 24. 09:11
Válasz erre
M. Pisti!

Újfent gratulálok! És jó lenne, ha az az Akagi végre elúszna egy Budapesti kiállításra is!
Varjúbácsi 429990 2008. szeptember 24. 07:34
Válasz erre
M.Pisti!
Hoztam neked egy aranyérmet, meg egy oklevelet. Cserébe ott hagytam a hajódat! Te úgy is tudsz másikat csinálni magadnak, a zsűri meg tök fakezű! :-)))
Varjú bácsi
Simi 429989 2008. szeptember 23. 22:52
Válasz erre
5
5
3
3
6
6

hellodebil!
Szerintem (és még sokak véleménye szerint is) a Hood az egyik legszebb hadihajó a két világháború idejéből. Ha elolvasod Horváth Zoltán Hood-os írását (olli.freeweb.hu/index.html), rá kell hogy jöjjél, hogy nem is volt egy rossz hajó konstrukciós szempontból sem. A vesztét valószínűleg egy "szerencsés" találat okozta, nem a hajó abszolut alkalmatlansága. Őszintén megvallva én edig a Bismarck-ot tartottam a legszebbnek, de most ebben elbizonytalanodtam...
M._Pisti 429988 2008. szeptember 23. 20:42
Válasz erre
Varjùbàcsi!

Mivel OKT.1 ig nem leszek otthon, ès a mobilom sincs nàlam, ezèrt meg tennèd hogy leirod ide, hogy mi volt Pràgàban.
hellodebil 429987 2008. szeptember 23. 20:10
Válasz erre
k1
k1
k2
k2
k3
k3
k4
k4

Van egy két szép munka köztük!
Én is hoztam pár képet, bár nem csata, de hajók ezek is :)
ChevyG 429986 2008. szeptember 23. 14:19
Válasz erre
resizedDSCF2946
resizedDSCF2946
a
a
resizedDSCF2947
resizedDSCF2947
resizedDSCF2948
resizedDSCF2948
resizedDSCF2949
resizedDSCF2949
resizedDSCF2950
resizedDSCF2950
resizedDSCF2951
resizedDSCF2951
resizedDSCF2953
resizedDSCF2953
resizedDSCF2954
resizedDSCF2954
resizedDSCF2955
resizedDSCF2955
resizedDSCF2956
resizedDSCF2956
resizedDSCF2958
resizedDSCF2958
resizedDSCF2959
resizedDSCF2959
resizedDSCF2960
resizedDSCF2960
resizedDSCF2961
resizedDSCF2961
resizedDSCF2962
resizedDSCF2962
resizedDSCF2963
resizedDSCF2963
resizedDSCF2964
resizedDSCF2964
resizedDSCF2965
resizedDSCF2965
resizedDSCF2973
resizedDSCF2973
resizedDSCF2974
resizedDSCF2974

Szevasztok!

Prága, 2008, E-day
hellodebil 429985 2008. szeptember 23. 11:05
Válasz erre
Sebi, Simi!
Mindkettőtöknek gratulálok a munkátokért!
Sebi - bár nem nagyon szeretem az "amcsi rephordozókat" szép makett van készülőben és elismerésem, mert nagyon szép a fedélzet! Többet nemtok reagálni, mivel nem értek a műfajhoz...
Simi - a megszokott minőséget hozod, bár úgy látom a Yamato-hoz képest sokat fejlődtél. Nem tudok konkrét dolgokat kiemelni, de összességében az az érzésem van, h fejlődtél. Mert bizony ezen a szinten is lehet fejlődni. Eddig nem volt a szívem csücske a Hood, de egy ilyen makett láttán közelebb került a szívemhez. Élőben is szeretném látni!
Simi 429984 2008. szeptember 21. 23:15
Válasz erre
Kedves Sebi Barátom!
Szépen alakul a Nimitz fedélzete, szerintem már most elég impozáns. Nagyon várom a torony elkészültét, ami biztosan egy nehéz feladat lehet, látva azt az antennaerdőt a fotókon.
sanyi 429983 2008. szeptember 20. 17:29
Válasz erre
scharnhorst
scharnhorst
I-16 +
I-16

Sziasztok!
Eladó három makett:
Revell 1:570 Scharnhorst 1000Ft
Bluetank 1:700 I-16 + I-58 1000Ft
Tamiya 1:700 Harbour set 2000Ft keretek érintetlenek
Sebi 429982 2008. szeptember 20. 07:36
Válasz erre
kép1 226
kép1 226
kép1 228
kép1 228
kép1 231
kép1 231
kép1 227
kép1 227

Kedves Barátom !

Szerintem ez a hajód is (akárcsak a többi) közelről és távolról is jól fog kinézni ;) Mellesleg én is szeretnék pár képet mutatni a Nimitzről. Ha a Stefániára nem is tudom elvinni, de decemberig szeretném bfejezni magát a hajót.
Narn 429981 2008. szeptember 18. 21:48
Válasz erre
Így messziről tökéletesen néz ki ;) Közelröl meg gondolom hasonló :)
Simi 429980 2008. szeptember 18. 16:20
Válasz erre
1
1
2
2

Sziasztok!
Itt van két előzetes kép a Hood -om mostani állapotáról. Szóval "messziről jól néz ki, közelről meg"... Remélhetőleg október végére teljesen elkészül és majd talán decemberben el tudom vinni a Stefániára.
Sebi 429979 2008. szeptember 18. 14:00
Válasz erre
tn_800x600_116849_85533_P9163469
tn_800x600_116849_85...

Az nem baj, hogy sok kellett. A baj az, hogy látszanak a megfolyások. A mellékelt képen is látszik, hogy a fokokat szinte kitölti a ragasztó, amire festéket fújtál. Ezt úgy kellett volna, hogy a ragasztót egy tű fokával viszed fel a felületre és a felesleget is azzal húzod ki. Hogy őszinte legyek, én levenném ezt a létrát, mert ekkora méretarányban ezek a folyások nagyon látszani fognak, még azután is, hogy ráfújod a fedőréteget. Abban igazad van, hogy ahhoz, hogy haladni tudj az építéssel, valami végleges megoldás kellene. Akár az is, hogy ígyhagyod az egészet.
dcsabesz 429978 2008. szeptember 17. 16:18
Válasz erre
Az alapozót fújtam szal nem lehet túl vastag.
Inkább a létra fokai lettek vastagok, mert az pillanatragasztóval készült és néhol kicsit sokra volt szükség, hogy megáljon.
Az az igazság, hogy még ez sem nagyon tetszik, de ha így folytatom nem jutok át a lövegtornyok problémáján. :-)
Sebi 429977 2008. szeptember 17. 15:41
Válasz erre
Nagyon szívesen. Azt azért hadd kérdezzem meg, hogy a Bismarckot vagy a Tirpitzet építed meg ?
Sebi 429976 2008. szeptember 17. 15:34
Válasz erre
Szia !

Szerintem hagyd őket mostmár így. Nem tudom mennyire használ vagy árt az alakítás az alkatrészeknek, de a korlátokon és a létrákon mintha már kicsit sok festék lenne.
Simi 429975 2008. szeptember 17. 11:31
Válasz erre
Ja, és még egy lényeges különbség: a Tirpitz-nek másmilyen volt az előárboca is!
Mustang 429974 2008. szeptember 17. 10:53
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm az érdekes és értékes hozzászólásokat.
A terven hogy a Tamiya Bismarckhoz az Eduard Tirpitz fotomaratását veszem meg és nem a Bismarckhoz ajánlottat. Már csak azért is mert a Tirpitzhez 4x annyi lehetőséget adnak mint a Bismarckhoz. Eddigi leirásotok alapján a készletből csak a kémény szikrafogója nem használható 1 az 1 ben

köszönöm
dcsabesz 429973 2008. szeptember 16. 19:21
Válasz erre
P9163465
P9163465
P9163466
P9163466
P9163467
P9163467
P9163468
P9163468
P9163469
P9163469
P9163470
P9163470

Faragtam megint egy kicsit a lövegtornyokon.
Bár most már túlzásbaestem, mert mikorra megtudtam, hogy csak a hátsó tornyokon volt kapaszkodó akkor már az elsők készen voltak. Szóval most mind a négy ékeskedik kapaszkodókkal.
Simi 429972 2008. szeptember 16. 17:30
Válasz erre
És még a távmérőkben is volt különbség: két távmérő (azt hiszem, hogy az AA tüzérségé; a hátsó felépítmény előtt és mögött) itt már zárt kupolás volt. A p.torony két oldalán levő kisebb távmérők (1-1 db) szintén más tipusuak voltak. A Bismarck-nál a hídról át lehetett sétálni a kémény platformjára, a Tirpitz-nél már nem. Aztán a Tirpitz hídszárny merevítői rácsos kivitelűek voltak. És más volt a szikrafogó rács is a kéményen. A radarokat pedig az évek folyamán jónéhányszor modernizálták, stb stb. Érdemes a rajzokat, meg a fotókat jól összevetni és még biztosan lehet találni különbségeket a két hajó közt.
Sebi 429971 2008. szeptember 16. 15:54
Válasz erre
Szia !

A Bismarck és Tirpitz között két "látványos" különbség volt. Az első az, hogy a Tirpitz 1941 őszén kapott két torpedóvető csövet. A másik pedig az, hogy a Tirpitzen a katapult előtti felépítményrész teljes szélességében átérte a fedélzetet, a Bismarckon nem. A többi eltérés, ahogy Imi barátom is írta, igazából a légvédelmi fegyverzetben volt. Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt:

www.bismarck-class.dk

Itt sok információt találsz.
Simi 429970 2008. szeptember 16. 15:22
Válasz erre
Némi különbség volt a két hajó méreteiben, de ez szinte elhanyagolható, ahhoz kár is - szerintem - hozzányúlni. Viszont a felépítményeken, (légvédelmi)fegyverzetben már volt eltérés bőven. Persze attól is függ, hogy milyen időszakban akarod a Tirpitz-et megjeleníteni (ha jól értettem a Bismarck-ból akarod Tirpitz -é építeni).
Mustang 429969 2008. szeptember 16. 10:06
Válasz erre
Tudna valamelyikőtök segiteni hogy a Tamiya 1/350 Bismarck és Tirpitz között mekkora különbség van, ha egyikből szeretnék másikat csinálni?

kösz
Simi 429968 2008. szeptember 15. 23:05
Válasz erre
Nos, elkészült a Hood elő- és tatfedélzete korlátostul. Csak sajnos a mostoha időjárás miatt nem tudok szép képeket csinálni róla. Úgyhogy sajnos várni kell a jóidőre és az értékelhető képekre. (Már csak a csónakok, a kötélzet, és még néhány apróság van vissza.)
Sebi 429967 2008. szeptember 15. 20:56
Válasz erre
Szia !

Háát...a Trumpeter maketten, a D kereten van négy darab, meg a másik D kereten még négy. Az összesen nyolc :) De komolyra fordítva a szót. Külön nem lehet őket beszerezni. A White Ensign Models már vagy két éve lebegteti a modern deck equipment nevű készletét, de látni még nem láttam. Helyette ez a kettő van:

www.steelnavy.com/WEM%20BigE%20AC.htm www.steelnavy.com/WEM350NimitzAC.htm

Ezekkel az a baj, hogy nevükből következően, inkább a repülőgépekhez vannak bennük alkatrészek. Aztán van még itt egy francia srác:

www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php

Vele az a baj, hogyha jól értettem, hogy még csak 700-ban csinált ilyet és még csak tervezi a 350-es szériát. Másrészt nem tudom a paypal mennyire működik Magyarországon, mert ő azt fogadja el.
Amon 429966 2008. szeptember 15. 08:53
Válasz erre
Sziasztok!

Kérdés: 1/350-es anyahajóhoz kellene valahonnan azok a kis sárga autó szerüségek cimborámnak.
Aki tudja honnan lehetne beszerezni válaszoljon.

Előre is köszi!

Üdv: Amon
sanyi 429965 2008. szeptember 13. 12:22
Válasz erre
Sziasztok!
Van három készletem ami lehet hogy érdekel Titeket:
Revell 1:570 Scharnhorst összerakva, festve, jó állapotban, de az árboc hiányzik 1500Ft
Bluetank: 1:700 I-16+I-52 japán tengeralattjárók összerakva, festve jó állapotban 1200Ft
Tamiya: 1:700 Harbour set bontott, de a keretek érintetlenek 2000Ft Ritkaság!
Érd.: Dénes Sándor, /20/378-3681 17 óra után, d.nash@freemail.hu
Sanyi
Varjúbácsi 429964 2008. szeptember 11. 18:50
Válasz erre
M.Úr!
Egész nap a Bolyait költöztetjük, a telefonom mindig be van kapcsolva.
Varjú bácsi
M.István 429963 2008. szeptember 11. 15:07
Válasz erre
Varjasi Úr!

Szombaton mikor hívhatom a "titkos Akagi projektel" kapcsolatban?

Üdvözlettel.
Varjúbácsi 429962 2008. szeptember 11. 12:22
Válasz erre
6020124
6020124
Lit_Fr02-500
Lit_Fr02-500
9783900310165
9783900310165

Sziasztok!
Eladósorba kerültek az alábbi könyvek:
Prasky: Donaumonitoren Österreich Ungarisch 8500.-
Bilzer: Die Torpedoboote der K.u.K. Krigsmarine von 1875-1918 8500.-
Freivogel: Österreichisch-Ungarische Hochseetorpedoboote und ihre Schicksale 4500.-
Varjú bácsi
varjasikukacyahoo.com
dcsabesz 429961 2008. szeptember 11. 10:19
Válasz erre
Köszi. Az egyik már kész. Este bemutatom.
hellodebil 429960 2008. szeptember 11. 10:07
Válasz erre
Ezek a kapaszkodók nagyon vékonyak, tényleg elég egy vékony rézdróttal imitálni. Egy kalappal Csabesz!
Sebi 429959 2008. szeptember 11. 09:36
Válasz erre
Nem lenne rossz. Végre kiderülne milyen színe volt a lövegek tetejének mikor elsüllyedt a hajó ;)
De azért szerintem a kapott képek alapján már tudsz dolgozni.
dcsabesz 429958 2008. szeptember 11. 08:35
Válasz erre
Azt hiszem legjobb volna egy időutazást elkövetni. :-)
Sebi 429957 2008. szeptember 10. 22:03
Válasz erre
1
1
2a
2a
2b
2b

Nos, úgy tűnik az ember mindig észrevesz új dolgokat. A helyzet az Csabesz, hogy Debilnek igaza van. Az általa felrakott képeken tényleg nem látható ez a kapaszkodó. Azért, mert ő az első lövegtonyokról tett fel képeket, az én kiadványaimban pedig csak a hátsókról van jó minőségű felvétel. Azokon pedig van. A helyzet tehát az, hogy úgy tűnik, hogy az első két tornyon nem voltak ezek a kapaszkodók. A hátsókon pedig igen. Hogy miért így csinálták, nem tudom. Abban viszont Imi barátomnak van igaza, hogy ezeket a kapaszkodókat akár távtartók nélkül is felrakhatod.
dcsabesz 429956 2008. szeptember 10. 16:57
Válasz erre
Simi 429955 2008. szeptember 10. 16:01
Válasz erre
Ha valóban ennyire közel volt a kapaszkodó a falhoz, akkor célszerűbb egyszerűen minden távtartó nélkül inkább ráragasztani a lövegtorony adott részére egy megfelelő átmérőjű rézdrótot vagy húzottszálat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.