<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Narn | Adatlap | 429997 | 2008. szeptember 24. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429996 | 2008. szeptember 24. 15:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is a Graf Spee tetszett a legjobban. Az a Hood véletlenül nem a te építésed? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429995 | 2008. szeptember 24. 14:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen ! Főleg a Graf Spee és a Dieter von Roeder-es dioráma tetszett. Az Onslow-os se rossz, bár kissé morbid. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 429994 | 2008. szeptember 24. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két héttel ezelőtt voltam Göteborgban egy remek is kiállításon. Elég sok hajó volt benevezve és voltak igen szépek is. Ezen a linken meg lehet őket tekinteni. A képeket nem én készítettem, de így egyszerűbb :) www.ipmsgoteborg.se/index.php/bilder-fran-modell-goeteborg/modell-goeteborg-2008/fartyg.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429993 | 2008. szeptember 24. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil! Végülis izlések és pofonok... a Bismarck is szép hajó, de ha te is a Hood-ot építenéd, magad is beleszeretnél. Bár szerintem az 1940-es - radar nélküli - állapota a legszebb, nem az általam épített '41-es. Fejlődés: én egy kicsit lebontanám és árnyalnám ezt a dolgot olyanra, hogy néhány újabb technikát és anyagot ismeretem meg közben (a Yamato-t 6 éve fejeztem be). Pl a sztirol lapok és alulemezek felhasználását közelebbről is megismertem, de még sorolhatnék jónéhány apró fogást, amire azóta jöttem rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429992 | 2008. szeptember 24. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Én azért nem vonok párhuzamot a két hajó között, mert szépségben egyértelmüen a Bismarck győz. A sziluettje csodálatos, mig a Hood-ot szemlélve, szabálytalan, "töredezett" sziluettet láthatunk. A Bismarck orr, tat része, felépitményei, mind-mind a gondos tervezést és a szépséget ötvözik. Nekem a maketted tetszik, én német hajó párti voltam mindig is. Bár tudom, a Hood a maga idejében az egyik legjobb hajó volt. Arról mi a véleményed - amire utaltam - hogy fejlődtél? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429991 | 2008. szeptember 24. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Pisti! Újfent gratulálok! És jó lenne, ha az az Akagi végre elúszna egy Budapesti kiállításra is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429990 | 2008. szeptember 24. 07:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.Pisti! Hoztam neked egy aranyérmet, meg egy oklevelet. Cserébe ott hagytam a hajódat! Te úgy is tudsz másikat csinálni magadnak, a zsűri meg tök fakezű! :-))) Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429989 | 2008. szeptember 23. 22:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil! Szerintem (és még sokak véleménye szerint is) a Hood az egyik legszebb hadihajó a két világháború idejéből. Ha elolvasod Horváth Zoltán Hood-os írását (olli.freeweb.hu/index.html), rá kell hogy jöjjél, hogy nem is volt egy rossz hajó konstrukciós szempontból sem. A vesztét valószínűleg egy "szerencsés" találat okozta, nem a hajó abszolut alkalmatlansága. Őszintén megvallva én edig a Bismarck-ot tartottam a legszebbnek, de most ebben elbizonytalanodtam... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M._Pisti | Adatlap | 429988 | 2008. szeptember 23. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjùbàcsi! Mivel OKT.1 ig nem leszek otthon, ès a mobilom sincs nàlam, ezèrt meg tennèd hogy leirod ide, hogy mi volt Pràgàban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429987 | 2008. szeptember 23. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van egy két szép munka köztük! Én is hoztam pár képet, bár nem csata, de hajók ezek is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 429986 | 2008. szeptember 23. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasztok! Prága, 2008, E-day | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429985 | 2008. szeptember 23. 11:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi, Simi! Mindkettőtöknek gratulálok a munkátokért! Sebi - bár nem nagyon szeretem az "amcsi rephordozókat" szép makett van készülőben és elismerésem, mert nagyon szép a fedélzet! Többet nemtok reagálni, mivel nem értek a műfajhoz... Simi - a megszokott minőséget hozod, bár úgy látom a Yamato-hoz képest sokat fejlődtél. Nem tudok konkrét dolgokat kiemelni, de összességében az az érzésem van, h fejlődtél. Mert bizony ezen a szinten is lehet fejlődni. Eddig nem volt a szívem csücske a Hood, de egy ilyen makett láttán közelebb került a szívemhez. Élőben is szeretném látni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429984 | 2008. szeptember 21. 23:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Sebi Barátom! Szépen alakul a Nimitz fedélzete, szerintem már most elég impozáns. Nagyon várom a torony elkészültét, ami biztosan egy nehéz feladat lehet, látva azt az antennaerdőt a fotókon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 429983 | 2008. szeptember 20. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429982 | 2008. szeptember 20. 07:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátom ! Szerintem ez a hajód is (akárcsak a többi) közelről és távolról is jól fog kinézni ;) Mellesleg én is szeretnék pár képet mutatni a Nimitzről. Ha a Stefániára nem is tudom elvinni, de decemberig szeretném bfejezni magát a hajót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 429981 | 2008. szeptember 18. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Így messziről tökéletesen néz ki ;) Közelröl meg gondolom hasonló :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429980 | 2008. szeptember 18. 16:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429979 | 2008. szeptember 18. 14:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az nem baj, hogy sok kellett. A baj az, hogy látszanak a megfolyások. A mellékelt képen is látszik, hogy a fokokat szinte kitölti a ragasztó, amire festéket fújtál. Ezt úgy kellett volna, hogy a ragasztót egy tű fokával viszed fel a felületre és a felesleget is azzal húzod ki. Hogy őszinte legyek, én levenném ezt a létrát, mert ekkora méretarányban ezek a folyások nagyon látszani fognak, még azután is, hogy ráfújod a fedőréteget. Abban igazad van, hogy ahhoz, hogy haladni tudj az építéssel, valami végleges megoldás kellene. Akár az is, hogy ígyhagyod az egészet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429978 | 2008. szeptember 17. 16:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az alapozót fújtam szal nem lehet túl vastag. Inkább a létra fokai lettek vastagok, mert az pillanatragasztóval készült és néhol kicsit sokra volt szükség, hogy megáljon. Az az igazság, hogy még ez sem nagyon tetszik, de ha így folytatom nem jutok át a lövegtornyok problémáján. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429977 | 2008. szeptember 17. 15:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szívesen. Azt azért hadd kérdezzem meg, hogy a Bismarckot vagy a Tirpitzet építed meg ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429976 | 2008. szeptember 17. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Szerintem hagyd őket mostmár így. Nem tudom mennyire használ vagy árt az alakítás az alkatrészeknek, de a korlátokon és a létrákon mintha már kicsit sok festék lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429975 | 2008. szeptember 17. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és még egy lényeges különbség: a Tirpitz-nek másmilyen volt az előárboca is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mustang | Adatlap | 429974 | 2008. szeptember 17. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm az érdekes és értékes hozzászólásokat. A terven hogy a Tamiya Bismarckhoz az Eduard Tirpitz fotomaratását veszem meg és nem a Bismarckhoz ajánlottat. Már csak azért is mert a Tirpitzhez 4x annyi lehetőséget adnak mint a Bismarckhoz. Eddigi leirásotok alapján a készletből csak a kémény szikrafogója nem használható 1 az 1 ben köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429973 | 2008. szeptember 16. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429972 | 2008. szeptember 16. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És még a távmérőkben is volt különbség: két távmérő (azt hiszem, hogy az AA tüzérségé; a hátsó felépítmény előtt és mögött) itt már zárt kupolás volt. A p.torony két oldalán levő kisebb távmérők (1-1 db) szintén más tipusuak voltak. A Bismarck-nál a hídról át lehetett sétálni a kémény platformjára, a Tirpitz-nél már nem. Aztán a Tirpitz hídszárny merevítői rácsos kivitelűek voltak. És más volt a szikrafogó rács is a kéményen. A radarokat pedig az évek folyamán jónéhányszor modernizálták, stb stb. Érdemes a rajzokat, meg a fotókat jól összevetni és még biztosan lehet találni különbségeket a két hajó közt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429971 | 2008. szeptember 16. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! A Bismarck és Tirpitz között két "látványos" különbség volt. Az első az, hogy a Tirpitz 1941 őszén kapott két torpedóvető csövet. A másik pedig az, hogy a Tirpitzen a katapult előtti felépítményrész teljes szélességében átérte a fedélzetet, a Bismarckon nem. A többi eltérés, ahogy Imi barátom is írta, igazából a légvédelmi fegyverzetben volt. Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt: www.bismarck-class.dk Itt sok információt találsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429970 | 2008. szeptember 16. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Némi különbség volt a két hajó méreteiben, de ez szinte elhanyagolható, ahhoz kár is - szerintem - hozzányúlni. Viszont a felépítményeken, (légvédelmi)fegyverzetben már volt eltérés bőven. Persze attól is függ, hogy milyen időszakban akarod a Tirpitz-et megjeleníteni (ha jól értettem a Bismarck-ból akarod Tirpitz -é építeni). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mustang | Adatlap | 429969 | 2008. szeptember 16. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudna valamelyikőtök segiteni hogy a Tamiya 1/350 Bismarck és Tirpitz között mekkora különbség van, ha egyikből szeretnék másikat csinálni? kösz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429968 | 2008. szeptember 15. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos, elkészült a Hood elő- és tatfedélzete korlátostul. Csak sajnos a mostoha időjárás miatt nem tudok szép képeket csinálni róla. Úgyhogy sajnos várni kell a jóidőre és az értékelhető képekre. (Már csak a csónakok, a kötélzet, és még néhány apróság van vissza.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429967 | 2008. szeptember 15. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Háát...a Trumpeter maketten, a D kereten van négy darab, meg a másik D kereten még négy. Az összesen nyolc :) De komolyra fordítva a szót. Külön nem lehet őket beszerezni. A White Ensign Models már vagy két éve lebegteti a modern deck equipment nevű készletét, de látni még nem láttam. Helyette ez a kettő van: www.steelnavy.com/WEM%20BigE%20AC.htm www.steelnavy.com/WEM350NimitzAC.htm Ezekkel az a baj, hogy nevükből következően, inkább a repülőgépekhez vannak bennük alkatrészek. Aztán van még itt egy francia srác: www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php Vele az a baj, hogyha jól értettem, hogy még csak 700-ban csinált ilyet és még csak tervezi a 350-es szériát. Másrészt nem tudom a paypal mennyire működik Magyarországon, mert ő azt fogadja el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 429966 | 2008. szeptember 15. 08:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kérdés: 1/350-es anyahajóhoz kellene valahonnan azok a kis sárga autó szerüségek cimborámnak. Aki tudja honnan lehetne beszerezni válaszoljon. Előre is köszi! Üdv: Amon | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 429965 | 2008. szeptember 13. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van három készletem ami lehet hogy érdekel Titeket: Revell 1:570 Scharnhorst összerakva, festve, jó állapotban, de az árboc hiányzik 1500Ft Bluetank: 1:700 I-16+I-52 japán tengeralattjárók összerakva, festve jó állapotban 1200Ft Tamiya: 1:700 Harbour set bontott, de a keretek érintetlenek 2000Ft Ritkaság! Érd.: Dénes Sándor, /20/378-3681 17 óra után, d.nash@freemail.hu Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429964 | 2008. szeptember 11. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.Úr! Egész nap a Bolyait költöztetjük, a telefonom mindig be van kapcsolva. Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429963 | 2008. szeptember 11. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjasi Úr! Szombaton mikor hívhatom a "titkos Akagi projektel" kapcsolatban? Üdvözlettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429962 | 2008. szeptember 11. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladósorba kerültek az alábbi könyvek: Prasky: Donaumonitoren Österreich Ungarisch 8500.- Bilzer: Die Torpedoboote der K.u.K. Krigsmarine von 1875-1918 8500.- Freivogel: Österreichisch-Ungarische Hochseetorpedoboote und ihre Schicksale 4500.- Varjú bácsi varjasikukacyahoo.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429961 | 2008. szeptember 11. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Az egyik már kész. Este bemutatom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429960 | 2008. szeptember 11. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek a kapaszkodók nagyon vékonyak, tényleg elég egy vékony rézdróttal imitálni. Egy kalappal Csabesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429959 | 2008. szeptember 11. 09:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem lenne rossz. Végre kiderülne milyen színe volt a lövegek tetejének mikor elsüllyedt a hajó ;) De azért szerintem a kapott képek alapján már tudsz dolgozni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429958 | 2008. szeptember 11. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem legjobb volna egy időutazást elkövetni. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429957 | 2008. szeptember 10. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos, úgy tűnik az ember mindig észrevesz új dolgokat. A helyzet az Csabesz, hogy Debilnek igaza van. Az általa felrakott képeken tényleg nem látható ez a kapaszkodó. Azért, mert ő az első lövegtonyokról tett fel képeket, az én kiadványaimban pedig csak a hátsókról van jó minőségű felvétel. Azokon pedig van. A helyzet tehát az, hogy úgy tűnik, hogy az első két tornyon nem voltak ezek a kapaszkodók. A hátsókon pedig igen. Hogy miért így csinálták, nem tudom. Abban viszont Imi barátomnak van igaza, hogy ezeket a kapaszkodókat akár távtartók nélkül is felrakhatod. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429956 | 2008. szeptember 10. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, van benne ráció! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429955 | 2008. szeptember 10. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha valóban ennyire közel volt a kapaszkodó a falhoz, akkor célszerűbb egyszerűen minden távtartó nélkül inkább ráragasztani a lövegtorony adott részére egy megfelelő átmérőjű rézdrótot vagy húzottszálat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429954 | 2008. szeptember 10. 15:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi! Képeket tudnál felrakni! Légyszíves... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429953 | 2008. szeptember 10. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volt mind a négyen. A Debil által felrakott képen azért nem látszik, mert ez annyira közel volt a lövegtorony falához, hogy a valóságban valószínűleg nem fért volna át rajta egy ember keze. Egy vékony csövet képzeljetek magatok elé, ami 8 ponton volt a falhoz rögzítve. Az A és D tornyon ott ahol a függőleges fal találkozik a döntött résszel (ott, ahova Csabesz is rakta), a B és C tornyon pedig az alsó szegecssor felett egy kicsivel található. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hellodebil | Adatlap | 429952 | 2008. szeptember 10. 13:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nem nagyon látok itt kapaszkodókat a tornyokon. Bár a szögből nem derül ki egyértelmüen. www.voodoo.cz/battleships/pics/bismarck1.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429951 | 2008. szeptember 10. 10:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De azért kíványcsi leszek azokra a képekre. Azzt hiszem, hogy csak az "A" és "D" tornyokon volt kapaszkodó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 429950 | 2008. szeptember 10. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Sebi! Azért sikerült ilyen látványosra mert már így is a megmunkálhatóság határán vagyok! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 429949 | 2008. szeptember 10. 09:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello ! Megnéztem újra a kiadványaimat és kiderült, hogy mégiscsak van kapaszkodó a lövegtornyokon. Csak nem ilyen látványosak, ahogy te ábrázoltad. Ha ma délután vagy este lesz időm, teszek fel képeket is ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 429948 | 2008. szeptember 9. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE! Aham...:) Az O'Brien ott lesz, ha minden igaz, a Krakowiak max akkor ha lesz építés alatti kategória. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az én kedvencem is a Graf Spee meg a japán ugyanattól a fickótól, sajnos nem tudom a nevét, de vannak képeim róluk, mindárt előkeresem és felteszem ide.