<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Simi | Adatlap | 429392 | 2008. május 1. 08:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429391 | 2008. május 1. 07:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Mint irtam az elözőben is , gyakorlatilag a több rétegben festett hajótest és a tengerviz között ez a fémesen maradó felületek villamos kapcsolatot létesitenek.Ezért látod a képen fényesnek.A nagy méretű fémszerkezetek , mint pl. a hajó is rendelkezik bizonyos elektromos potenciállal, a tengervizhez képest , de bizonyos mértékben saját magához képest is a hossza miat( az un. lépésfeszültség). Ezt a feszültségkülönbségeket söntöli ( zárja rövidre) az a bizonyos aluminium - magnézium ötvözet felület, ami mindig tiszta marad , mert az eggyenáramú vezetés miatt lassan elfogy , persze évek alatt.Azért ez az anyag , mert minnél közelebb kell, hogy legyen a Mengyelejev periodusos rendszerében ahoz a fémhez , ami a tengervizben is van ,persze só formájában , mint a NaCl,- KaCl.- MgCl.-CaCl. A lezajló folyamat hasonló mint a villanybolylerekben az aktiv anód esetében, pedig ott csak édesviz fordul meg. A tengerviz só tartalma viszont közismerten magas. Természetesen ez az anyagkiválasztódás csak következménye a dolognak. A célja az elektromos eggyenpotenciál létre hozása a hajó külső felületén . Ennek a tappancsnak a mérete kb 15 X 25 cm a vastagsága min 5,-7 cm ez az öntvény mérete.Magában az őntvényben egy rés van a laposvas számára , ami át van füzve rajta a két vége be van hajlitva és azt hegesztik fel a hajó testre. Remélem nem zavartalak meg jobban. üdv János | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429390 | 2008. május 1. 05:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Olyan problémám van,hogy nekem nincs a telcsihez USB kábelem ahoz nem is lehet kaoni,ezért havernak szoktam szólni,hogy jöjjön el és tegye fel a képeket.Mondjuk még nem jutottam el a forog-emelkedik részhez,egyenlőre a lövegcsövek vannak rögzítve a torony talpazatán,és majd csak ezután jön a többi (a neheze).De igérem ha meglesz felteszem.Estleg lerajzolom az elképzelést és azt feltehetem ha érdekel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429389 | 2008. május 1. 05:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Szóval akkor most kíváncsivá tettél ezekkel a "jelölésekkel".Mik is ezek akkor valójában?Mit csinálnak mi ellen?Küldök róla képet a kormánylapátról 1940-ben készült.Ezen látszik az a "jelölés" bár kicsit fénylik,nem tudom mennyire kivehető.A másik pedig a hajócsiga tengely tartója és ott is látszik ugyanaz.Mondjuk egy kicsit megette a sós víz ugyanis ez már a roncsról készült kép.Köszi előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 429388 | 2008. április 30. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt most nem tudom megmondani, hogy a Trumpi vagy a Dragon a jobb, mert ahhoz alaposan el kellene mélyedni bennük, na meg meg kéne építeni őket. Valószínűleg az ilyenkor szokásos módon mindkettőnek lesznek előnyei és hátrányai. Az ránézésre tisztán látszik, hogy a Trumpit nehezebb szépen megépíteni, mert a hajótest a hangárfedélzetig van meg, az e fölötti oldalfalakat külön kell rátenni és persze egy síkba illeszteni a hajótest alsó részével. (Tkp. a 350-essel egyező bontás.) A másik kérdés a korrektség. Én már eléggé belemásztam az Essex témába (csak sajnos 2 éve hanyagolom :-( ), tervezek is egy honlapot ez ügyben (szintén 2 éve hanyagolva). Gyakorlatilag nincs két egyforma Essex, de a gyártók ezt eléggé nagyvonalúan szokták kezelni. Ha gondolod, össze tudom neked szedni, hogy mely hajókon voltak Corsair-ek, ha ez segít a döntésben... (Legközelebb hétfőn leszek netközelben, meg persze még ma egy darabig, kb. 6-ig.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429387 | 2008. április 30. 11:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex! Bizony az a Franklin csak a leányálom kategóriában van! A Franklinban is elbizonytalanodtam. Nekem az a lényeg, hogy mind a négy háború végi géptípust fel lehessen rá rakni. Asszem 45 tavaszi-nyári verzió OK, mert akkor a kamikazék miatt használtak Corsaireket. Egyébként, melyik tűnik jobbnak, a Dragon, vagy a Trumpeter? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429386 | 2008. április 29. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez a forog-emelkedik dolog nagyon érdekesnek tűnik; sejtésem van róla, hogy hogyan oldod meg, de ha lefotózod, akkor tegyél majd fel róla képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429385 | 2008. április 29. 15:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Olvastam az észrevételed a "jelölésekkel" kapcsolatban.Na most ez nekem kínai.Most ez akkor mitől véd mit,kitől mi ellen?Ha elmondanád azaz leírnád megköszönném.Van még egy könyvem abban is vannak külömböző ínyencségek a hajón amit nem igazán értek mit csinálna az ott vagy miért van ott.A németek biztos tudták,másképp szerintem nem lett volna rajta,súlytöbblet miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429384 | 2008. április 29. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Most éppen gitt hiányában a lövegtornyokat csinálom azaz a csöveket.Úgy akarom megoldani,hogy amikor elfordul a tengelye körül az ágyú,akkor a csövek automatic fölfele mozdulnak forgás közben.Nem tudom mennyire érthető,de az elve az,hogy bármely irányba fordul ( szervo segítségével ) a torony,a cső magától fog emelkedni,persze az szervo nélkül.A tervek már megvannak csak ki kell vitelezni.Így megspórolok plussz szervok beépítését.Mellesleg megjegyzem ezeket az ötleteket mindig a munkahelyemen találom ki,többet is egyszerre.Majd lerajzolom és otthon megpróbálom formába önteni.Ha érdekel a működési elve,akkor lerajzolom a terveket és felteszem,hogy érthetővé váljék.Mellesleg hátha jó valakinek ez a megoldás.(De elég bonyolult véghez vinni.Rengeteg mérés és jó beállítás kell hozzá.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 429383 | 2008. április 29. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a "1:350 Trumpi Franklin van kinézve" mit jelent? Ezt szeretnéd megvenni, ha majd nagy leszel :-))) vagy már megvan, csak a kivitelezés csúszik? Nekem 350-ben egy Yorktown (CV-10) van, el is kezdtem, de a projekt időhiány és az érdeklődés átmeneti másfelé terelődése folytán lassan 2 éve felfüggesztve. Na meg egy nagy qpac maratást is be kéne még szerezni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsotya | Adatlap | 429382 | 2008. április 29. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Mindenkinek ! Nem akarna valaki befejezni egy - egy vízvonalas 1/700-as hasegawa és Tamiya anyhajót? A ticonderogáról és a Taihoról van szó, fődb.-ok levágva,felépítmények összeállítva, állapot kb. festés előtti. Ugyanitt egí Dragon 1/700 Arizona is eladó bontatlanul. ha vkit érdekel, árakat megbeszéljük. üdv/Zsotya 30 377 5732 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429381 | 2008. április 29. 13:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen Essex! Tavaj a Bolyain beszéltem veled, és mondtad, hogy ez elég pontatlan makett. Messziről jól néz ki, közelről meg nem kell...-ahogy SImi szokta mondani. Magam részéről 1:350 trumpi Franklin van kinézve...majd egyszer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429380 | 2008. április 29. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Akkor a lövegcsövek rendben vannak, csak a csillogás keskenyítette el (tehát optikai csalódás egész biztosan). Most mi következik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 429379 | 2008. április 29. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia EDE! Sajnos a Hasegawa Essex-e nagyon sz***r. :-((( Első ránézésre nem feltünő, de ha egy kicsit belemászik az amber a dolgok mélyére, akkor elkeserítő. Nekem volt több is, de ami nem volt elkezdve, azt mindet eladtam a Trumpi és a dragon megjelenésekor. Van, amit elkezdtem átépíteni, de eközben még több disznóság derült ki, kegyetlen nagy meló korrektül megcsinálni... A ferdefedélzetes "csónak" tekintetében azért nem vagyok ennyire optimista. Az Antietam ugyanis csak egy kis variálást igényel (fedélzet, egy-két kiegészítő az oldalára), viszont a többi átépített hajó gyakorlatilag komplett új szerszámot jelentene. A meglévőből talán ha 15-20% használható... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429378 | 2008. április 29. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Essex! Nekem csak egy Hasegawa Ticonderoga van. Összerakva, lefestve, semmi különös. Vettem hozzá egy Eduard fotomaratást, de így utólag elég macerás lesz felpakolni. Hát igen, az Antietam, mint első szögfedélzetes csak technikatörténeti jelentősséggel bír. Ha időmilliomos lennék, megpróbálkoznék vele. Szerintem, ha képesek voltak kiadni, akkor tuti, hogy lesz még a rendszeresített szögfedélzetes csónakból is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429377 | 2008. április 29. 07:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci és Simi! Furdalja az oldalatokat a kormánylapát és a tönkcső felületén levő un. jelölések mivolta . Azok a kis bigyók nem jelölések hanem aluminium és magnézium tartalmu ötvőzetből öntött kis lapok amik egy acél lapra vannak rögzitve , és azon át a hajótestre fémesen , azaz a Bismarcon már iv hegesztéssel. Ennek a célja a forgó , mozgó alkatrészek elektrókémiai védelme , a tengerviz kémiai hatásai ellen . Ilyen kis lapok vannak a hajó orránál is , ha van or propulzió. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429376 | 2008. április 29. 07:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Simi! Én abból gondoltam,hogy valamiféle jelölések,mert mivel a kormánylapát trapéz alakú,a jelölések pedig egy síkban azaz egy vonalban futnak vízszintesen.Ha megnézed a kormánylapát képet akkor látszik,hogy a kép jobb felén a fölső jelölés majdnem éri a lapát tetejét a bal oldalán pedig már lentebb van a jelölés,de mégis vízszintes síkban futnak.Valamint ezek a jelölések megtalálhatók a hajócsiga tengely tartóján is,de odáig még nem jutottam el. Az ágyúcsővel pedig annyit tudok mondani,(nem sértődök meg az észrevételen)hogy valójában 3 lépcsőben szűkül össze,habár nem tudom mennyire látszik a képen.Ez pedig már a második készlet ugyanis az elsőt elb...ták.A két "lépcső" közötti külömbség 2 milliméter volt körbe,ami 1:100-ban 20 centi külömbséget jelent a két cső között.Az pedig szerintem kicsit sok.Na de "mindegy" majd megpróbálok olyan képet csinálni amin látszik,hogy szűkül a cső torkolata.A végét pedig 3.8-as fúróval fúrtuk ki,az tuti biztos,hogy egyezik a valódi cső átmérőjével 1:100-ba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 429375 | 2008. április 28. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, láttam, pontosabban bele nem tudtam nézni, de mivel van más Dragon, el tudom képzelni. Nekem egy CV-9 Essex és egy LPH-4 Boxer van tőlük. (na meg persze a Trumpetertől is van.) Így első ránézésre jónak tűnik, de sajnos azt még nem tudom, mikor lesz időm megépíteni. Annak sem tudtam még utánanézni, hogy mennyire pontos a kit. Maga az Antietam nem vonz különösebben, egyrészt mert nagyon egyedi és kisérleti volt, másrészt a története sem különös. Nekem egy (kettő ?) rendes ferdefedélzetes Essex kéne nagyon. Neked megvan az Antietam vagy valamelyik másik Dragon vagy Trumpi Essex? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429374 | 2008. április 28. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kiállitott hajók és egyébb makettek zárható "SZIMA" vitrinbe lesznek, maga a kiállitó tér cca. 1 OOO négyzetméter . A nyitvatartási idő alatt állandóan lesz ott valaki a Hajózástörténeti Klub tagjai közül. más időben biztonsági szolgálat van és kamerával megfigyelve.Maga a létesitmény bizonyára biztositva van , ez szerintem a kiálitásra is érvényes , még a lopás ellen is. De reméljük erre nem kerül sor. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 429373 | 2008. április 28. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello, nos a szállítással az igazi gond nem is az hogy hogyan jut oda (Gyuri barátom szerintem szívesen kivisz) hanem az hogy a szállító eszközeikbe (dobozkáimba) visszacsomagoljam úgy hogy ne sérüljenek a magas árbocúak...de megoldom majd valahogy :D A fényképezés jól hangzik nagyon is ;) Tudom egy hülye kérdés, de a dolgok biztosítása is megoldott valahogy (van 1-2 model ami abszolute pótolhatatlan merthogy egyedi darab)? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429372 | 2008. április 28. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csatahajós! A szállitás nem gond a cég marketing igazgatója biztositja a szállitás megszervezését az árúház furgonjaival, a csomagolást Én garantálom szivaccsal bélelt müanyag rekeszek formájában , a Bolyain hegyekben állnak minden méretben.A Pék doki teljes repertoárja ott lesz, szerintem ne maradj le.Egyébként kiválló alkalom lenne , minden hajódrol studió minőségű fotót késziteni.Egy kérdés , merre laksz, vagy honnét kellene a hajókat a Sugárba szállitani? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 429371 | 2008. április 28. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Na szép sorban, először is köszönöm a kommenteket, örülök neki hogy tetszik :). Tegnap kaptam egy kedves invitáló e-mailt Takács Zoltán makettinfós kollégától, hogy írnék-e egy cikket és hát úgy gondolom hogy nagyon szívesen, akár több részben is (sok téma felmerült- pl az 1250-es hobby úgy általában, a kialakulása, aztán specifikusabban egy-egy meglévő hajómról mint model ill. mint az igazi története), persze ha úgy gondoljátok, hogy van rá érdeklődés. Hajókovács! Köszönöm az információt és az ajánlatot, még át kell gondolnom - sajnos arra nem hiszem hogy lesz mód hogy az egészet elvigyem (száálítási ill. sérülési gondok) de valamit majd kitalálok Pék doktorral :) Simi! A P4180015 kép hajói háttérből előrefelé haladva: SMS Kaiser, SMS König, SMS Bayern, SMS Mackensen, SMS Ersatz Yorck, ez utóbbi kettő a Hood nagy ellenlábasának készült (igazából inkább fordítva, a Hood-ot kezdték el az angolok a Mackensen hallatára). Sajnos a fórum képtárja kicsit lebutítja a képeket, így elveszik sok sok részlet.. EDE! Remélem én is h a BKV nem "szól" közbe, de ha más nem remélem lesz még alkalom majd a hajóimat megnézni :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429370 | 2008. április 28. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csatahajós! A flottádat szivesen látnánk a Sugárban . Garantáltan kapsz egy kétpolcos 2OOX1OOO- es üvegvitrint, névre szólóan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429369 | 2008. április 28. 16:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Szerintem nagyon elegáns lett ez a kormánylapát-készlet. Én mindig azt hittem, hogy valamiféle merevítések azok a "csíkok" ott a felületén, aztán lehet, hogy tényleg vmiféle jelzések. Azért volna egy észrevételem, ne vedd gonoszkodásnak... szóval, a lövegcsövek falvastagsága a csőtorkolat felé haladva egyre kisebb, mintha a cső szűkülne. A te fő lövegcsöveidnél ezt nem tapasztaltam.(Vagy csak optikai csalódás áldozata lettem?) Nem tudnál valakivel esztergáltatni egy kicsit élethűbbet? Szerintem ez egy esztergályosnak nem nagy kihívás, ha jó rajzok állnak rendelkezésre. Remélem nem bántottalak meg, csak én is azt szeretném, ha igazán "ütős" lenne ez a műalkotás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 429368 | 2008. április 28. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csatahajos barátom! Ez igen! Van itt minden, mi szem-szájnak ingere... Két kérdésem volna: 1. A P4180015 sz. képen, melyik hajó van itt az előtérben, amelyiknek csak egy kéménye van? 2. Sose gondoltál diorámát készíteni ebből a nagyszerű készletből? Szerintem az nem is lenne nagyon nehéz és időigényes munka. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429367 | 2008. április 28. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remélem a BKV sztájk nem fogja el izélni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429366 | 2008. április 28. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429365 | 2008. április 28. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csatahajós! Pünkösd hétfőn lesz a kiállitás összeállitása. A TIT Hajózástörténeti Klub szervezésében lesz kialakitva a hajós szekció, kb 8O db hajó kerül kiállitásra a TIT -es munkákból , de bárki hozhat makettet. Elkészült a rendezvény kreativja , rögvest küldöm , hogy kerüljön fel a rendezvény rovatba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429364 | 2008. április 28. 11:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csatahajós! Még csak most tudtam megnézni a flottádat! Lenyűgöző! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429363 | 2008. április 28. 10:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urak, erről a május 10.-i Sugár-os kiállítás/versenyről lehet valami közelebbit tudni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429362 | 2008. április 28. 07:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Hát nem semmi , amit edig csináltál.Csak gratulálni tudok a teljesitményedhez , bár eddig is tudtam mekora fába vágtad a fejszédet.A géz amit emlitettél az ugye üvegszövet lesz a mügyanta alá és nem textil. Esetleg nem ártana a belsejét is impregnálni valamilyen mügyantával.Hasznos lehet a vizállóság, mivel vizre is fogod tenni, mint müködő RC model.Csak igy tovább, hajrá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429361 | 2008. április 27. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Sszabi! 252cm hosszú.36 cm széles.Magasságát még nem tudom,mert még odáig nem jutottam el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 429360 | 2008. április 27. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hogy ez mekkora naaagy...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429359 | 2008. április 27. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Tehát akkor itt vannak képek a kormánylapátról meg ezek azokról.Szóval a kormánylapátnak megcsináltam a váz szerkezetét,majd egy 6-os tőcsavart raktam a felfogatás (azaz forgáspont) helyére.Teljesen begitteltem majd lecsiszoltam.A hajótestbe furatot fúrtam,abba pedig egy 6-os belső átmérőjű alucsövet tettem.Persze méretre vágás után.Sablon alapján beállítottam az 5 fokos kormánylapát dőlés szögét.Ragasztó -> gitt -> csiszolás követte.(lásd a "kormánylapát" képet)Majd a hajótest belső részén "belógó tőcsavar" részére egy réz csövet tekertem és a végére vágott bevágásba pedig 3 lemezlapot vágtam ki.(a rézcsővet pedig gittel ragasztottam a tőcsavarhoz)A forgás pontnál csavarral összefogattam és a bevágásba illesztettem.A végét alhajlítottam,elkerülendő,hogy kicsússzon a nútból.Ezzel meg lett oldva a kormányozhatóság.Persze a tengely belsejét illetve kívül gépzsírral bekenve megakadályzom a víz behatolását.(lásd a "kormánylapát mechanizmusa" képén)Az egész pedig egy szervóval lesz megoldva.Mikor ezek megvoltak akkor a kormánylapátra megcsináltam egy minek is nevezzem jelöléseket.Fene tudja mit jelölnek.Talán a merülést vagy nem is tudom? Pár képet raktam fel a hajótestről.Én gerinc-borda elven csináltam meg palánkolással.Gitt és csiszolás követte mikor kész volt.Azaz még nincs kész,mert gézzel at kell bevonni és epoxigyantával átkenni.Majd úja gittelni-csiszolni és szórógittel lefújni.Majd finom csiszolóval megint csiszolni.Ezután jöhet a festés és akkor van kész. Az ágyútorony pedig üreges megoldású az ágyúcsövek mozgathatósága végett.Mint a képen látszik ez is vázszerkezet megoldásos,valamint gőzöléssel hajlítootam meg az íveket.Természetesen ez is gitt és csiszolás elven működik.Egyenlőre ennyit. Várom a hozzászólást!!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429358 | 2008. április 27. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meg sem tudok szólalni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429357 | 2008. április 27. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na akkor a csomagolt képek ide kibontva, igaz gyengébb minőségben, mert láttam nem igazán érkezett hozzászólás az előző körben :) Remélem tetszenek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 429356 | 2008. április 26. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Nem könyű a döntés, regel hivlak telefonon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 429355 | 2008. április 26. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi köszi az infót! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 429354 | 2008. április 26. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Képzeld most nagy dilemmában vagyok.Kaptam egy telefonhívást németből,hogy mehetnék ki dolgozni rendes munkaidővel felvéve.Kapnék autót lakást mindent csak dolgozni kellene.Na most mennék is meg nem is.Mennék,mert csábító az ajánlat,de nem is,mert nem látnám a fiamat meg az élettársamat,na és persze nem tudnám csinálni a hajót sem.Szerdán már mehetnék is.Azon filózok,hogy mit tegyek.Tudom azt mondanád én döntsek,ce nem megy.Szerinted mi tévő legyek?Ha adnál tanácsot talán könnyebb lenne.Köszi előre is.Addig is itt van pár érdekes kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 429353 | 2008. április 26. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rányomsz arra hogy free, vársz 2 percet és már indul is a letöltés. Du. vagy este felteszem ide is a képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 429352 | 2008. április 26. 13:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi! Igen, a Gold medal csinált hozzá! Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429351 | 2008. április 25. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki mondja el,hogy ezt hogyan kell használni! Mert nálam egy angol nyelvü táblázat jelenik meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 429350 | 2008. április 25. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! Nem tom h építette-e már valaki a revell SMS Emden-jét? Mert én kb 12 évesen jutottam hozzá és hát ugy gondoltam felújításra szorul. És éppen ezért keresek hozzá maratást. Nem tudja valaki h ki gyártott a hajóhoz ilyesmit? Mert az eduard lapján nem leletem ilyet. A segítséget előre is köszi! Sszabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429349 | 2008. április 25. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na urak, lehet szemezgetni, persze lesz még meg majd ide is felteszem, csak ez valamivel jobb minőségű: rapidshare.com/files/110285231/f_rumra.zip.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429348 | 2008. április 25. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, hogy megyek, hiszen csak 1 ugrás! (kb. 40 min tömegköz.-sel.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429347 | 2008. április 25. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lassul ;) Pisti,EDE,Narn, ha lesz időm összepakolni akkor lehet kiviszek egy párat a Sugárba megmutatni, persze ha jöttök Képeket szerkesztegtem, ahogy a meló engedi (holnap nyugisabb nap lesz szerintem, fel fogom tudni tenni). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 429346 | 2008. április 25. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnéztem a steelnavyt, meg a modellwarshipgalleryt, de Pieter Van Buren MÉG NEM KÉSZÍTETTE EL a vadiúj Fujimi Kongo-t. Ejnye, ejnye! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 429345 | 2008. április 25. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos öcsém! Mikor mehetünk hozzád "játszani"??? A fél világháborút le tudnánk ezekkel tologatni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 429344 | 2008. április 25. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ne fogdd vissza magad :) Bármilyen kompozició megdobogtatja szívünket, szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajos | Adatlap | 429343 | 2008. április 25. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóval az USS Boxer akart lenni :) ahh miért nincs egy szerkesztő opció ezen a fórumon... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hát hogyne érdekelne a rajz az emelő-mechanikáról! Csak azért említettem a fotót, mert azt hittem, hogy az az egyszerűbb.