/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
hellodebil 428944 2008. március 12. 17:31
Válasz erre
Szia!
Nekem történetesen van egy Grosser kurfurstom és sztem gyönyörű a kidolgozottsága. Bár a fedélzet fa boritása pozitiv osztást kapott - eddig csak ilyennel találkoztam - de ezt leszámitva nagyon ott van.
A kittben, ami nem tetszett, hogy fehér és h elég puha műanyagból van, óvatosan kell vele bánni nagyon.
Szerintem Trumpetert és Tamiyát verik kidolgozottságban, az apró alkatrészek is szép kidolgozottságuak, sokkal nagyobb feladat, mint egy Musashi.
Ezt a sorozatgyártós fazont én sem értem... amit Simi emlitett nekem is elsőre szemet ütött: nem festette le az ablakok osztását. Közben igényes makettenek "tűnik". Kb olyan, mintha egy Volvoról hiányozna a lökháritó a szalonban :)
ChevyG 428943 2008. március 12. 14:40
Válasz erre
ejnye-ejnye, ezt pont a XXIII-as tipus után írod?:)))
Simi 428942 2008. március 12. 13:31
Válasz erre
1 hónap - 1 makett; csak az a kérdés, hogy aztán majd mit csinál velük? Mert valljuk meg őszintén egyik se igazi csúcs alkotás; egyik kicsit gyengébben jön össze (pl Hood), másik kicsit jobban sikerül (ld Nagato), de egyik se annyira kiemelkedő. Aztán majd mi lesz a bő terméssel? Elajándékozza? Ahhoz egy kicsit drága mulatság (ez a Takao kb 50 e pénz, ha csak a kiteket nézem...) Vagy beteszi a sufniba a többi hegyére-hátára? Szerintem ennek a naaagy sietségnek nincs értelme hosszú távon. Pl a nagy kapkodásban (talán a tatárok üldözték?) nem jutott idő az ablaksorok osztásainak lefestésére, így a plexi alkatrészek nyersen kerültek a helyükre...pedig igeeen látványos dolgot lehetett volna belőle kihozni!
Varjúbácsi 428941 2008. március 12. 13:17
Válasz erre
Narn,Ltg!
Szerintem nagyon jók a hajók, persze egy kis rezet elvisel, de egyébként nagyon finom kidolgozottság, részletesség jellemzi. Nekem még az első öntésekből van, azóta lehet hogy egy kicsit sorjásabb.:-))
Itt megnézheted:
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1778-linienschiff-sms-markgraf.html www.cybermodeler.com/hobby/kits/icm/kit_icm_s005.shtml
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-militaer/1607-sms-grosser-kurfuerst.html www.steelnavy.com/PerrysKonig.htm

Varjú bácsi
István 428940 2008. március 12. 12:48
Válasz erre
Sebi!
Sitős Peti - sietős Peti, de azért én szívesen elcserélném az Akagimat az ő Tacaojára. Ez a csávó olyan mint a mi Szabó Ákosunk. 1 hónap - 1 makett. És megint csak azt mondom hogy ahoz képest nem rossz.
Narn 428939 2008. március 12. 11:33
Válasz erre
Ez jó kérdés, mert minden alkalommal megtapizom az ICM dobozokat, de nem merem megvenni, mert fosok, hogy csalódás lesz.
Ltg. 428938 2008. március 12. 11:27
Válasz erre
Az ICM 1/350-es német csatahajóiról (SMS Markgraf stb.)mit kell tudni (már ami a kidolgozottságot, megépíthetőséget illeti)?
EDE 428937 2008. március 12. 10:53
Válasz erre
Ez a fickó vagy nem dolgozik, vagy nem alszik, vagy alvállalkozókkal van szerződése.
ChevyG 428936 2008. március 12. 09:10
Válasz erre
új tamiya teknő:

www.modellversium.de/kit/artikel.php

mikor csinálnak végre full hull hajókat!?:(
Szamuráj 428935 2008. március 12. 07:01
Válasz erre
Művész úr!
Tetszik, ahogy a vizet csinálod. Milyen segédeszközöket használtál fel, hogy meg lehessen fogni és egyátalán elkészíteni a csöpp repülőket? Gondolok itt a kabintetők rácsozatának megfestésére pl. Szami
Sebi 428934 2008. március 11. 22:49
Válasz erre
Nézzétek csak ! Peter van Buren (Sietős Péter) újabb műve jelent meg:

www.modelshipgallery.com/gallery/ca/ijn/takao-350-pvb/pvb-index.html
István 428933 2008. március 11. 14:34
Válasz erre
dioráma 001
dioráma 001
dioráma 002
dioráma 002
dioráma 003
dioráma 003
dioráma 004
dioráma 004
dioráma 005
dioráma 005
dioráma 009
dioráma 009
dioráma 006
dioráma 006
dioráma 007
dioráma 007
dioráma 008
dioráma 008
dioráma 010
dioráma 010
dioráma
dioráma
japán légierő
japán légier
P1010912
P1010912
P1010921
P1010921
ijn légierő 001
ijn légierő 001
ijn légierő 003
ijn légierő 003
ijn légierő 005
ijn légierő 005
ijn légierő 008
ijn légierő 008
ijn légierő 011
ijn légierő 011
ijn légierő 014
ijn légierő 014
ijn légierő 015
ijn légierő 015
ijn légierő 016
ijn légierő 016

Még nem láttam ilyet hogy egy verseny után így egyszerre "előkerüljön" mindenki a fórumon. Mint egy igazi "nagy család". Szerintem ez tök jó dolog. Erősití az egységünket. Csak majd Óváron is próbáljunk meg így összerázódni!!!

Ahogy igértem néhány elmaradt fázisfotó.
lucky 428932 2008. március 11. 11:46
Válasz erre
Hát igen...
Mikor odaérem, már voltak az asztal szélén dolgok, így nekem már csak a közepe jutott.Keresztbe nem akartam fordítani, meg a mester kategóriába sem akartam átrakni...
ChevyG 428931 2008. március 11. 11:41
Válasz erre
Lucky!

Sajnálom, hogy nem tudtam körüljárni a művedet, remáélem Móváron már lesz alkalmam!

üdv!
ChevyG 428930 2008. március 11. 11:39
Válasz erre
Hajókovács 428929 2008. március 11. 10:52
Válasz erre
Kedves Csatahajósok
Én is szeretnék gratulálni , nem csak az Istvánnak , hanem mindenkinek , aki Szolnokon járt, akár nyert akár nem . Azt szeretném elmondani , hogy a munkák jó része , csak egy hajszállal ,azaz 2 - 3 % maradt le az éremről.Reméljük Óváron nem lessz ilyen gond , hogy összevonva kell a saját , kitt , papir épitésü hajókat zsürizni.Küön örülök annak , hogy a modell - makett jegyzék létrehozását kedvezően fogadtátok.Lehet , hogy érdemes lenne ez ügyben egy topikot nyitni?
Szamuráj 428928 2008. március 11. 09:33
Válasz erre
Köszönöm szépen az elismerő szavakat, igazán jól esik Tőletek. Móváron remélem lesz valami csatahajós asztal, ahol mindenről el lehet csevegni. Szami
lucky 428927 2008. március 10. 22:33
Válasz erre
István!
Köszi neked is!
Nagyon bele voltál merülve a zsűrizésbe, azután meg nekem volt dolgom, szóval kár, h nem tudtunk beszélgetni...
lucky 428926 2008. március 10. 22:30
Válasz erre
Simi!
Köszi!
Azért én tudok rajta pár olyan hibát amit nem szabad megismételnem a következőnél.
Simi 428925 2008. március 10. 21:50
Válasz erre
Kedves Szami Barátom!
Első ránézésre tudtam, hogy ezt a diót Te követted el. Nagyon szép, szinte idili a jelenet. És a kidolgozás is szép és látványos. Jó volna tanúlni tőled egyet-mást. Az az utolsó kép tényleg halálosan szép...
Simi 428924 2008. március 10. 21:46
Válasz erre
Kedves lucky!
Ez nagyon szép lett!!! Igazán büszke lehetsz rá! "Ha az írigység nem volna bűn", akkor bizony írigyelném ezt a hajót Tőled!
István 428923 2008. március 10. 21:36
Válasz erre
Drága Barátaim!
Iszonyatosan jól esik az a sok gratuláció és szeretet amit tőletek kapok-kaptam. Azt mondom hogy már ezért megérte megépíteni életem eddigi "fő művét". Köszönöm mindenkinek és kívánok nektek is hasonló sikereket, akár a második akár a huszadik hajóval.
Ahogy várható volt fantasztikus 2 nap volt Szolnokon. Jó volt találkozni és végre személyesen is beszélgetni veletek. Remélem majd Óváron ismét megismételjük még többünkkel kiegészülve, és még többen leszünk majd a "tabló fotón".
Én is szeretnék gratulálni mindenkinek aki elhozta a munkáit akár helyezett lett akár nem, különösen Luckynak és Szaminak. Elismerésem a munkáikért. Magukért beszélnek!
Azért még adós vagyok nektek egy csomó fázisfotóval amiket "visszatartottam". De igérem hogy holnap délután azokat is felteszem.

Még egyszer köszönöm az elismeréseket!
lucky 428922 2008. március 10. 21:13
Válasz erre
Az az utsó kép naggyon jó lett! Ahogy becsillan rajta az a sárga fény...
Szamuráj 428921 2008. március 10. 21:10
Válasz erre
hajók3
hajók3
IMG_3811
IMG_3811
IMG_3817
IMG_3817
IMG_3818
IMG_3818
IMG_3825
IMG_3825

Szervusz Simi! A tengeralattjárós diót én készítettem. ;)
Még pár kép a tengeralattjáróimról:

Üdv: Szami
lucky 428920 2008. március 10. 21:05
Válasz erre
További képek majd a Haditechnika c folyóiratban lesznek.
Terveim szerint Móváron jelen lesz a hajó.
lucky 428919 2008. március 10. 21:04
Válasz erre
P1080364k
P1080364k
P1080365k
P1080365k
P1080373k
P1080373k
P1080382k
P1080382k

kifejezetten Simi kérésére:)
Simi 428918 2008. március 10. 20:53
Válasz erre
Látom, azért még más is indult...
Nekem így a fotók lapján két "alkotás" keltette fel az érdeklődésemet: A Jeremiah O'Brien és a tengeralattjárós dió. Sejtéseim is vannak, hogy kik lehetnek a készítők... Örülnék, ha jelentkeznének még néhány fotóval ők is! Nekik is jó szívvel gratulálok! Szép lett, fiuk!!!
És köszönöm a képeket, Sebi Barátom!
Sebi 428917 2008. március 10. 20:46
Válasz erre
kép1 001
kép1 001
kép1 002
kép1 002
kép1 004
kép1 004
kép1 005
kép1 005
kép1 011
kép1 011
kép1 012
kép1 012
kép1 013
kép1 013
kép1 014
kép1 014
kép1 015
kép1 015
kép1 016
kép1 016
kép1 020
kép1 020
kép1 021
kép1 021
kép1 010
kép1 010

Gratulálok én is Mester ! Igazi mester-mű ! Szeretném azért megmutatni a többi hajót is (ajánlom figyelmetekbe az 1:1-es méretarányú hajóépítő figurákat).
Az jutott eszembe, hogy nem akarsz küldeni képeket a modelwarships.com-ra ?
hellodebil 428916 2008. március 10. 17:37
Válasz erre
Gratula az Akagihoz!
Tényleg faja lett :)
tégé 428915 2008. március 10. 14:12
Válasz erre
Na Hi!
A Robi első képén az a kaján vigyor már jelzett valamit! Te már akkor sejtettél valamit! Gratulálok az Akagihoz, sajnálom, hogy szombaton nem néztem meg tüzetesebben, gyönyörű lett! Azért remélem a repcsikhez nem leszel hűtlen!
További szép sikereket!
tégé
apciroby 428914 2008. március 10. 11:11
Válasz erre
STA49534
STA49534
STA49536
STA49536
STA49537
STA49537
STA49546
STA49546
STA49762
STA49762

Hali Mester!!! Tökjó volt ottlenni és részese lenni eme történelmi pillanatnak!Nagyon szép munka,gratulálok!Alkoss még sok ilyen szépet!Pillanatképek a zsűri munkájából.Robi
EDE 428913 2008. március 10. 11:02
Válasz erre
Pisti Mester!

Őszintén gratulálok a hajódhoz!!! A fedélzet tényleg gyönyörű, és a szép gépekeknek, a jól elhelyezett figuráknak, meg a lobogó zászlóknak köszönhetően szinte él!!!
Sajnos csak a fotók alapján nyilatkozhatok. Remélem a Bolyaira is "elhajózod", vagy talán sikerül eljutni M.várra...
Narn 428912 2008. március 10. 09:25
Válasz erre
Sajnos én nem láthattam élőben az Akagit, de nagyon szépen néz ki és gratulálok a helyezéshez.
Szamuráj 428911 2008. március 10. 08:51
Válasz erre
Kedves Maestro!
Igazán szépet alkottál, és örülök, hogy élőben is láthattam az Akagit. Gratulálok!!
Szami
Ákos 428910 2008. március 9. 23:18
Válasz erre
Láttuk élőben, előszörre azt mondtam rá: Húúú, majd másodszorra azt, hogy: Húúú :)

Gratulálok!
Simi 428909 2008. március 9. 22:36
Válasz erre
Pisti!
Végre lehullt a lepel!
Gratulálok az eredményekhez! Most már kijár neked a "Mester úr"! Felnézünk rád valamennyien...
A hajó szépen sikerült! Nekem különösen is a fedélzet tetszik. A kitnek ez volt a leggyengébb része, te ezt varázsoltad a legszebbé. Ezen kívül látványos még a géppark is (a repülős múlt ugye nem hátrány...) és természetesen a víz is nagyon szép. Gratulálok!
lucky 428908 2008. március 9. 16:33
Válasz erre
István!
Grat!
Azért ezek jobbak mint az én fotóim...
István 428907 2008. március 9. 16:30
Válasz erre
Akagi 700 020
Akagi 700 020
Akagi 700 004
Akagi 700 004
Akagi 700 001
Akagi 700 001
Akagi 700 002
Akagi 700 002
Akagi 700 003
Akagi 700 003
Akagi 700 005
Akagi 700 005
Akagi 700 006
Akagi 700 006
Akagi 700 010
Akagi 700 010
Akagi 700 011
Akagi 700 011
Akagi 700 007
Akagi 700 007
Akagi 700 008
Akagi 700 008
Akagi 700 009
Akagi 700 009
Akagi 700 012
Akagi 700 012
Akagi 700 013
Akagi 700 013
Akagi 700 014
Akagi 700 014
Akagi 700 015
Akagi 700 015
Akagi 700 016
Akagi 700 016
Akagi 700 017
Akagi 700 017
Akagi 700 018
Akagi 700 018
Akagi 700 019
Akagi 700 019
diploma 001
diploma 001
diploma 003
diploma 003

Drága Barátaim!
A hétvégén lezajlott életem II. hajójának a 700-as Akagimnak országos premierje. Azoknak akik nem láthatták élőben, azoknak most felrakok néhány képet.
Simi 428906 2008. március 8. 10:22
Válasz erre
Pék Gyuri szerint is a Hood páncélzata kb megegyezet a Queen Elisabeth osztályú csatahajók páncélzatával - amelyek azidőtájt a legjobban páncélozott brit csatahajóknak számítottak. Tehát igazából a Hood nem is csatacirkáló volt már, hanem az első "modern" csatahajó nagy sebeséggel, nagy tűzerővel és jó páncélzattal. De hát ami az I.VH idején korszerű volt, az a II.VH idejére már kicsit idejét múlttá vált.
hellodebil 428905 2008. március 7. 22:40
Válasz erre
Nem volt rossz a Hood páncélzata, de Ede hozzászólásából is kiderül, a hajó méreteihez képest viszonyitva ki tudja? Ill. a Hood-ot a háború végén kezdték el építeni, a korábbi tapasztalatok alapján. A többi hajó korábban épült úgy tudom...
Másik, ez a tag, aki a Revell Bismarckot építette - valóban - miért nem figyelt arra oda, hogy a torony teteje egyenes legyen? Összehoz egy alapjában véve látványos makettet és iylen hibát vét? Az a durva az egészben, hogy én nem tudnék hasonló minőségben sem készíteni hajót és mégis szarvas hibát vétett...
EDE 428904 2008. március 7. 14:56
Válasz erre
SImi!

A páncélzat tömegeket idéző hozzászólásodban gondolom a "hajó" alatt itt csatacirkálót értesz.
Azért a Seydlitz side armor-ja se semmi, ha figyelembe vesszük, hogy kb. 60 m-rel kurtább, mint a Hood.
salou 428903 2008. március 7. 13:41
Válasz erre
Szerintem akkor már késő lessz.
ChevyG 428902 2008. március 7. 13:04
Válasz erre
annyi új Bismarck van, hogy már követni se tudom.)
Simi 428901 2008. március 7. 12:52
Válasz erre
A múltkor pont erről volt szó. Soar Art a gyártó neve. Az árat persze titokban tartják, mert gondolom elég mellbevágó lehet. Sebi úgy saccolta, hogy olyan 500 euro környékén lehet az ára...
ChevyG 428900 2008. március 7. 12:32
Válasz erre
Narn 428899 2008. március 7. 11:04
Válasz erre
Simi 428898 2008. március 6. 22:17
Válasz erre
Íme egy érdekes adalék: I.VH-s hajók páncélzat-összehasonlítása. Nem fordítottam le, mert ennyit mindenki tud angolul. Az összehasonlításból kitűnik, hogy az I.VH idején épült hajók közül messze a Hood volt a legpáncélozottabb. Az persze már más kérdés, hogy a II.VH idején ez már kevésnek bizonyult... (Időközben magát a páncélt, mint anyagot is továbbfejlesztették.)
Inflexible – Side Armor 2,020 tons, Deck Armor 1,200 tons; Princess Royal – Side Armor 3,900 tons, Deck Armor 2,300 tons; Tiger – Side Armor 4,750 tons, Deck Armor 2,300 tons; Renown – Side Armor 2,440 tons Deck Armor 3,300 tons; Hood – Side Armor 6,750 tons, Deck Armor 7,500 tons; Seydlitz – Side Armor 5,200 tons, Deck Armor 2,400 tons.
Simi 428897 2008. március 6. 21:22
Válasz erre
"Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt." Igen. És az a szomorú, hogy Peter van Buren igazából egy ügyes makettező. És ha nem abból űzne sportot, hogy egy hónap alatt összedobjon egy hajót, akkor nagyon szépeket tudna építeni. Így viszont tonna szám állhat neki otthon a sok összehányt ladik. De mi értelme van ennek? Ráadásul lehet, hogy minden egyes hajóért még jól ki is kap a feleségétől, vagy az anyukájától... akiknek már herótjuk van a dömpingből.
István 428896 2008. március 6. 16:54
Válasz erre
Sziaaa Sebi!
2 nap múlva ismét ...!
Sebi 428895 2008. március 6. 14:38
Válasz erre
Szerintem éppen a szembetűnő hibák miatt gyenge munka. Sokkal szebb lehetne, ha rászán egy kis időt. Nézd meg például a parancsnoki híd feletti részt.A legfelső platform a radarral együtt már az első nagy fotón látszik, hogy kicsit ferde. Korábban azt mondtam, hogy ez a makett olyan mint egy felturbózott Heller makett. Úgy tűnik kénytelen vagyok megváltoztatni a véleményem. A makett jó, csak itt egy példát láthatunk arra, hogy milyen az, mikor valaki siet.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.