/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303.
Narn 428686 2008. január 30. 10:31
Válasz erre
ChevyG!
Sajnos már nem emlékszem, hogy menyi volt, mert Ebayen szoktam vásárolni, ezt meg múlt évben vettem. Itt Dániában az árak nem valami barátságosak, sokkal olcsóbb neten.
lucky 428685 2008. január 29. 20:48
Válasz erre
Wakama 428684 2008. január 29. 20:23
Válasz erre
Azért nem semmi feladat lenne így megcsinálni a hangárfedélzetet. De egyetértek, megtörné a hajó formáját.
Wakama 428683 2008. január 29. 19:48
Válasz erre
Így oké. Ezek szerint nem gond, hogy ez a maratás a Hasegawa-hoz van. Repülőgépeknél ez néha problémát szokott okozni.
Simi 428682 2008. január 29. 14:28
Válasz erre
Persze, gondoltam, hogy nem átlátszóra akarod építeni, de a magam részéről így tudtam beazonosítani. Szép és modern készlet.
Szerintem érdekesek az ilyen feldarabolt, metszett, átlátszóvá tett hajók, de valahogy pont az az igazi hajós karakter vész el vele.
ChevyG 428681 2008. január 29. 14:22
Válasz erre
úgy keresd, hogy essex class (USS ESSEX, 17006)
Wakama 428680 2008. január 29. 14:15
Válasz erre
Szia,

Van ezekhez eduard maratás? Szuper. De nem találtam a csehek weboldalán.

Üdv
ChevyG 428679 2008. január 29. 13:52
Válasz erre
Szeva!

Ne hagyd ki!

Nekem a Lex van meg Edu maratással, és csudajó! Igen, ebben van az "üveg" fedélzet!

üdv
ChevyG 428678 2008. január 29. 13:47
Válasz erre
A két készlet között csak 1 maratás a külömbség:)
(mergkérdezhetem hol és mennyibe került?

A Fletcherből volt kb 200 darab, tuti találkoztak, sőt, 1 kisérgették 1mást!
Wakama 428677 2008. január 29. 13:28
Válasz erre
Az az. Bár most azt mondom, hogy nem átlátszóra készíteném a fedélzetet. Majd meglátom.
Most a Játék-makett-en 5690Ft-ba kerülnek. Csak azt kell eldöntenem, hogy az Essex-et, a Randolph-ot, vagy a Lexington-t válasszam.
Simi 428676 2008. január 29. 12:58
Válasz erre
Ez az a készlet, ahol a repülőfedélzet opcionálisan lehet átlátszó is? (És akkor persze látható a hangárfedélzet.) Ha igen, akkor az egy nagyon szép kit.
Wakama 428675 2008. január 29. 11:18
Válasz erre
És mi a véleményetek a Dragon 700-as Essex osztályú hordozóiról? Gondolkodom az egyiknek a beszerzésén.
Üdv
Wakama
Narn 428674 2008. január 29. 11:07
Válasz erre
Szép. Nincs nagy különbség köztük, de sajnos már megvan az Independence. Ezért lesz majd az megépítve, remélhetőleg.
Az Independence mellé kerülhet a Fletcher vagy nem sok esélyel portyáztak együtt ? Esetleg a North Carolina (Baltimore) és az Indianapolis közül valamelyik ?
ChevyG 428673 2008. január 29. 10:39
Válasz erre
Bocsi, szövegértéi problémáim adódtak:D

Én a CVL-24 Belleau wood-ot fogom elkezdeni, amint finishbe ér vlamelyik projectem. (még nem szeretzem be)

Ha még neked sincs meg, akkor ajánlom inkább azt a készletet a figyelmedbe, az alábbiak miatt:

Belleau:

www.dragon-models.com/html/7058poster.htm
Indy:

www.dragonmodelsltd.com/html/7054p1.htm

üdv
Narn 428672 2008. január 29. 10:27
Válasz erre
EDE!
Köszi az infókat, ismét tanultam valamit :)
ChevyG!
Melyikről van szó, mármint szerinted melyik Dragon ?

A Fletcher az Tamiya, Independence meg Dragon új készlet.
ChevyG 428671 2008. január 28. 22:30
Válasz erre
hát, az első azutóm 5errel olcsóbb volt:D

Az nem a dragon készlet? (botsi, nem hüjének nézlek, csak kételkedek)

Baráti üdv: Gábor
ChevyG 428670 2008. január 28. 22:22
Válasz erre
Simi 428669 2008. január 28. 20:56
Válasz erre
Néha tolómérőt is használok erre a célra, de mivel nehézkes (nagy darab stb), érdemes sablont használni: pl egy alucsíkot, lehet persze sztirolból is, de az alu azért jobb, mert meg is lehet hajlítani, ha valahova nehezen férnél oda. 1/350-ben ez 3 mm, 1/700-nál pedig a fele, vagyis 1.5 mm széles.
lucky 428668 2008. január 28. 19:57
Válasz erre
Simi!
Mivel méred ki a korlát magasságát?
Tolómérő?
Esetleg vmilyen sablon?
EDE 428667 2008. január 28. 16:09
Válasz erre
ChevyG!

Valahol biztosan félreérthetően fogalmaztam, mert már Hellodebilnek is írnom kellett, hogy azt a bizonyos hajós oldalt nem én készítettem, csak ugyanolyan élvezettel olvastam, mint Ti, ezért ajánlottam! Még csak nem is én fedeztem fel, hanem SImi valamikor karácsony körül.
Azért örülök, hogy tetszik!
Szépen hízik a Matsu!
EDE 428666 2008. január 28. 15:59
Válasz erre
Narn!
Az Independence az nem kísérő..., hanem könnyű... A különbség a kettő között az, hogy míg a könnyűhordozók résztvettek a nagy flotta manővereiben, mert gyorsak (31 cs.) és páncélozottak voltak, addig a kísérők (pl. Sangamon osztály) konvolyokat kísértek, partraszállásokat fedeztek. Sokkal lassabbak (kb 20 cs.) és páncélozatlanok voltak. Meg olcsóbbak.
Csak azért írom, mert rákérdeztél, hogy jól írod e!
Jó kis flottaépítésbe kezdtél, hajrá!
Narn 428665 2008. január 28. 10:57
Válasz erre
Ez a Tamiya 1/700-asa lesz.
Erősen gondolkodtam a 350-esen, de inkább ez lesz.
Viszont rájöttemn, hogy nagy hajót is kell majd csinálnom. Kezemben fogtam a Hasegawa 1/350-es Fuso dobozát és az megfogott, érzetem hogy ilyen nekem kell. Könyedén vissza tudtam tenni a polcra, mert kb 35e ft-os ára meggyőzött, hogy ráér az később is :)
ChevyG 428664 2008. január 28. 10:26
Válasz erre
Szia Narn!
Meljik Independence?

üdv
Narn 428663 2008. január 28. 10:22
Válasz erre
Na, elhatároztam az elhatároznivalót :))
Nagyon megtetszett ez a hajóépítés és folytatom tovább. Először a legkisebbel kezdem a sorban, ez pedig a Fletcher lesz. Második meg az Independence kisérő anyahajó, remélem jől írom. Meg is rendeltem a maratásokat a WEM-től, remélem a héten már itt lesz, mert hétvégén már azt csinálnám.
Ha volna valakinek szép rajz vagy referencia a Fletcherről, annak nagyon örülnék. Köszi.
lucky 428662 2008. január 26. 18:53
Válasz erre
Varjúbácsi 428661 2008. január 26. 00:13
Válasz erre
Lucky, Sszabi!
Rendben, ha aktuális lesz megtaláltok, a könyvek a polcomon, lemásoltatom őket, és küldöm.
Varjú bácsi
lucky 428660 2008. január 25. 20:34
Válasz erre
Varjúbácsi!
A dolog engem is érdekelne.
A többi is hasonló sszabi problémájához.
Előre is köszi.
sszabi 428659 2008. január 25. 19:30
Válasz erre
Varjú Bácsi!
Köszönöm a segítséget és azt hiszem, hogy igénybe is venném mivel nem nagyon találtam olyan helyet ahol megvehetném a könyveket.Az anyagi helyzet most nem engedi még meg a költségek fizetését, de ahogy összekapartam a pénzt azonnal szólok!
Mégeccer nagyon köszönöm!
Sszabi
hellodebil 428658 2008. január 25. 09:39
Válasz erre
Pisti!
A legfőbb erény, a megbocsájtásra való képesség. Ne vonulj számüzetésbe, hanem építsed meg szebben az Akagid! Akkor megbocsájtunk :)
ChevyG 428657 2008. január 25. 09:36
Válasz erre
Varjúbácsi 428656 2008. január 25. 09:34
Válasz erre
Sszabi!
Ha nem sikerül beszerezni a könyveket, én szívesen lemásoltatom Neked. Megkérdeztem a Copy-ban, és kb. 5000.-Ft lenne a másolása a tervrajznak, ami kb. A/0 méretű, és a füzet 42 oldalának.
Varjú bácsi
Narn 428655 2008. január 24. 13:39
Válasz erre
Most gondolkodom, hogy mi is történt ... :)
ChevyG 428654 2008. január 24. 13:20
Válasz erre
keresem az értelmét, hogy ez mire volt jó, de nem találom.
Simi 428653 2008. január 24. 12:43
Válasz erre
Hát ez övön alúli volt. Az kicsit gyanús volt, hogy szemmel láthatóan a rep.fedélzet végén levő piros-fehér csíkok ecsettel lettek festve, te pedig tudtommal a szórópisztolyt preferálod.
Örültünk, hogy visszatértél, ne vonulj száműzetésbe. Jóvátenni bűnödet úgy tudod, ha tényleg a saját hajódról teszel fel képeket.
És nem egészséges, ha valaki többször kiált farkast...
Pisti 428652 2008. január 24. 07:17
Válasz erre
Kedves Barátaim, Kollégák!
Nem is tudom hogy kezdjem szégyenteljes bejelentésemet, csak már a lelkiismeretem nem hagyott nyugodtan aludni.
Palástolva és szégyelve szakmai és makettezői hiányosságaimat és képzettségtelenségemet egy idegen makettező kimagasló munkáját tüntettem fel -a sajátom helyet- a január 22.i Akagis képriportomban. A képeken Waldo Silva 2006-os fantasztikus munkáját láthatjuk a Modelwarships galériájából. Ha bár ki most közületek megtévesztettnek érzi magát, attól elnézést kérek! Megkövetvén magamat, ezennel benyújtom a lemondásom, és önkéntes számüzetésbe vonulok.
Üdv.
Simi 428651 2008. január 23. 23:32
Válasz erre
Pisti 428650 2008. január 23. 20:50
Válasz erre
Simi! Melyik e-mail címed él most éppen???
Sebi 428649 2008. január 23. 19:04
Válasz erre
A végén még megsértődök. Azért hiányoztál itt mindenkinek :) Bár sejtettem, hogy miért ez a nagy csend.

Chevy !

Nem rossz ez a kis romboló, csak így tovább ! A dobozon lévő festés jó. Ha hasonlót szeretnél, akkor használj Humbrol 67-est vagy ennek megfelelő festéket.
sszabi 428648 2008. január 23. 19:04
Válasz erre
Varjú Bácsi!
Köszönöm szépen a címeket, elkezdem a könyvek felkutatását.Fontos segítségek lesznek a majdani építéshez.
Üdv!
Sszabi
Narn 428647 2008. január 23. 17:26
Válasz erre
Jó picike a lelkem. Kíváncsian várom a folytatást.
Narn 428646 2008. január 23. 17:25
Válasz erre
ChevyG!
Köszi, remélhetőleg lesz még egy kis festés tuning a Hood-on és a kötélzet is kész.
Sajnos zászlóm nincs, mert elkallódott valahova.
Ha kész vagyok mindennel, akkor készítek jobb képeket is majd róla.
ChevyG 428645 2008. január 23. 17:24
Válasz erre
resizedDSCF1187
resizedDSCF1187
resizedDSCF1189
resizedDSCF1189
resizedDSCF1190
resizedDSCF1190

mivel másról is csináltam képeket, ezért erről is.

Majd rakok fel a stabilizálók elött 1 proba réteg festéket.

A dobozon lévő festési útmutatót, mennyire látjátok hitelesnek?
üdv!
ChevyG 428644 2008. január 23. 16:10
Válasz erre
Közben én is haladgatok a Matsu-mmal. Továbra is a törzset csinositom. Ma megkapta az ucsó réteg tömítőt. Nem fényképeztem, mert nem látványos, csak ujjbeggyel érzélkelhető:)
Ez után a stabilizátorokat fogom megkreálni. A maratások még úton vannak, de (elméletileg), közel a finishez.
Varjúbácsi 428643 2008. január 23. 15:58
Válasz erre
Sszabi!
A címek:
Friedrich Prasky: Die Tegetthoff Klasse Modellbau,Technik,Geschichte
Mittler Verlag Österreich ISBN3-7046-1481-5 78 Euro
Ing.Prasky: Schlachtschiff Viribus Unitis Detailplane M1:100
15 Euro
Varjú bácsi
Szamuráj 428642 2008. január 23. 13:03
Válasz erre
Gratulálok az Akagihoz! Minden részlete szépen kidolgozott, nekem külön tetszik Fuchida B5N Katéja a jellegzetes piros színű farokrészével. :) Korábban írtad, hogy már fenn vannak a jappán bácsik a fedélzeten, de most nem látom őket: hol vannak, elmentek ebédelni? :)) Szami
Pisti 428641 2008. január 23. 12:54
Válasz erre
akagi-07
akagi-07
akagi-05
akagi-05

Köszönöm mindenkinek a bátorító lelkesítést. Küldök néhány közelit is.
zs180 428640 2008. január 23. 11:50
Válasz erre
Gratulálok, gyönyörű munka! Semmi okod a túlzott szerénységre.

Üdv

P.Gy.
Simi 428639 2008. január 23. 11:14
Válasz erre
Kedves Pistikém!
Gondoltam, hogy nem tétlenkedtél az elmúlt időszakban, és ez most be is bizonyosodott. Nagyon szép munkát végeztél. Úgy tűnik, a hajóval már végeztél is, csak a dioráma kellékek vannak vissza: emberkék, repülők, víz stb. Nagyon látványos már most is. Tudod milyen "gunusz" vagyok, mindent agyonkritizálok, hát itt én semmi másba nem tudnék belekötni, mint abba, hogy szerintem kicsit túl vastagok a csónakok fehér biztosító hevederei. A híd is nagyon szép lett. Gartulálok! Várjuk a folytatást.
ChevyG 428638 2008. január 23. 11:12
Válasz erre
EDE!

Grat! Nagyon igényes, olvasmányos oldal!

Sokan ennyi energiabefektetéssel már könyvet is írtak (ollóztak össze)!

További jó munkát!

Az oldalat kedvencekben pihen:)

üdv!
ChevyG 428637 2008. január 23. 11:10
Válasz erre
Szia!

Nálam A XXIIIasod etalon. Jól alakul a Hood is. Kiváncsi leszek a végére!

üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303.