/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
Simi 427607 2007. szeptember 13. 11:49
Válasz erre
Az egyes tengerészetek (IJN, USN, KM, stb)által használt pallók szélessége kb egyforma volt. A Hood-é pl egész pontosan 9 inch, vagyis kb 20 cm. Ez elosztva 700-al kb 2.85-re jön ki, Tehát kerekítve kb 0.3 mm ... Sok sikert! (Szerintem kézzel nagyon nehéz ilyen sűrű véseteket teljesen egyenletesen produkálni. A gyártók kb 0.5-ös osztásokat szoktak kihozni... nyilván gépi vésettel.)
Propellerfanatic 427605 2007. szeptember 13. 11:49
Válasz erre
Már régóta tervezem, de mióta láttam a National Geographic-on, ahogy Bob Ballard, (vagy kicsoda) felfedezte a roncsokat, és elmesélte a Hood, és a Biscmark történetét, komolyan belevágok. Elképesztő volt látni ahogy a kamera felfedezte a Biscmarkot. A hajó egy tengeri domb alján fekszik, orral előre, melyen lecsúszott, és a kamera abban a vájatban haladt lefele. Amikor előtűnt a homályból a tat, rajta a horogkeresztel, akkor határoztam el, hogy nekem ez kell.

Sőt, mostanában nyergelek át más szakterületre is, de erről szégyenlősen nem beszélek. Igazából nekem mindegy, csak Biscmark, és Hood legyen. (A Tirpicz története is megfogott.)

ChevyG köszi!
ChevyG 427604 2007. szeptember 13. 11:07
Válasz erre
WEM 1/400 DKM Anti-Aircraft Weapons(Reference #PE 4006)
WEM 1/400 Kriegsmarine Portholes, Doors & Hatches(Reference #PE 4012)
WEM 1/700 IJN Light AA Weapons(Reference #PE 728)
WEM 1/700 IJN Doors & Hatches(Reference #PE 729)

GMM 700-17 NAVAL FIGURES (Set of 100)
GMM 700-20 ANCHORS AND CHAINS (72 anchors, 6 styles, 4 each in 3 sizes)
M.Pisti 427603 2007. szeptember 13. 10:53
Válasz erre
Akagi_30
Akagi_30
Akagi_31
Akagi_31

Egy kis segítség!
ChevyG 427602 2007. szeptember 13. 10:49
Válasz erre
Trumpeter. De szerintem illreálisan drága. 350es

Nekem Airfix van. 2500at bőven megér, és még így se kicsike hajó!

more info:)
farkasfalka.uw.hu/review/hood.htm
M.Pisti 427601 2007. szeptember 13. 10:33
Válasz erre
Ki tudná nekem megmondani körülbelülre, hogy a japán hordozók fedélzetén milyen széles fa deszkákat használtak. És a deszkák milyen távolságra voltak egymástól?
Alex 427600 2007. szeptember 13. 09:59
Válasz erre
Peti!
Csak nem átakarsz nyargalni a kétfedelüektől? Egyébként a kérdésedre "szakértőbb kollegáim" fognak válaszolni. Melyik méretarány érdekelne?
Propellerfanatic 427599 2007. szeptember 13. 09:28
Válasz erre
Alex!

A Hood-ot ki gyártja? (Teljesen kuka vagyok ehhez a témához.)
Köszi
Simi 427598 2007. szeptember 13. 08:55
Válasz erre
A Múltkor néztem a WEM IJN maratásait. Hát nincs túl sok belőlük: csak ajtók és könnyű légvédelem, semmi más.
Szerintem a stabilizátort sztirol lapból készítsd el. Lehet, hogy egy kicsit be is kéne marni a helyét, hogy jó fixen álljon.
ChevyG 427597 2007. szeptember 13. 08:28
Válasz erre
Menni fogok, csak érdeklődök.

400as és 700as "álltalános" maratások. pl légvédelem, ajtók, stb.

most katalógus szerint nem tudom írni. De addig tuti nem rendelek, amíg nem "akad el" a munkám a maratások hiánya mijatt:)
M.Pisti 427596 2007. szeptember 13. 08:24
Válasz erre
A WEM-től melyik maratásokat fogod felhasználni a hajóidhoz? (Külön-külön)
Menni vagy küldeni szeretnél Prágába?
ChevyG 427595 2007. szeptember 13. 08:15
Válasz erre
Valaki megy Prágába?
ChevyG 427594 2007. szeptember 13. 07:54
Válasz erre
a matsunak le szeretném cserélni a horgony láncját, de nem találok hozzá láncot:S (ilyen kicsi nincs) mindkét hajón WEM maratások lesznek.

üdv!
M.Pisti 427593 2007. szeptember 13. 07:52
Válasz erre
ChevyG!
Nagyon szépen haladsz a Matsuval. Ha a fedélzetre is ennyi energiát fogsz majd fordítani, akkor ütős kis hajó lesz. Remélem majd látható lesz élőben is valamelyik kiállításon( a többi munkáddal együtt). Kiváncsian várjuk a torpedoboot képeit is. Hajrá Baja!
ChevyG 427592 2007. szeptember 13. 00:10
Válasz erre
BB61_USS_Iowa_BB61_broadside_USN
BB61_USS_Iowa_BB61_b...

véletlen találtam

végre emberi felbontás!
ChevyG 427591 2007. szeptember 13. 00:08
Válasz erre
köszi!
A csavart leszámtva mindent nekem kell(ett) gyártani

(két asztalom van, ez a hajós. a másik Budweiser#8:))

üdv!
sibito 427590 2007. szeptember 12. 23:51
Válasz erre
hahó!
komoly! főleg ilyen kicsiben. kiváncsi leszek az apróságokra -stabilizátor, hajócsavar,tengely,kormánylapát.
kitartás!
üdv!
ChevyG 427589 2007. szeptember 12. 23:31
Válasz erre
azóta lecseréltem...a mobilom:)

igen, volt beszívódás. de rengeteget ekll tömiteni, csiszolni. (úgy értem többször)
a vízvonal alatti rész (maga a test) majdnem kész. még kicsit kell igazítani-foltozni rajta. jól látható a "pic 065"-ön, hogy csiszolásnál a csiszka papír "beleharapott" az orrába, ezt azota sikerült 1xüen korrigálni. most jönnek a stabilizálók (ezzeknél még tanáctalan vagyok), a hajócsavar, tengelyek, kormánylapát, stb

a torpedobootnál a föbb elemek a helyén vannak, még itt-ott tömiteni, csiszolni kell. megkapta az új tengelyeket (tűk) és lassan 1 alapozó réteggel fogom befujni az egészet. (H64essel)
1 oldalrazot szereztem. több mint a semmi. használható.
Simi 427588 2007. szeptember 12. 22:34
Válasz erre
Jó a mobilod...
A viccet félretéve egész jó lett a vízvonal alatti rész. (Persze egészen majd a festés után derül ki, hogy igazán jól dolgoztál-e.) Az orron beszívódás volt, hogy ennyi tömítőt kapott? Mert ha nem, akkor azért azt még le kell csiszolni. Szóval nagyon ígértesenek tűnik. Örülök, hogy te nem riadsz vissza a feljavítástól! Sikerült végülis jó rajzokat beszerezned?
ChevyG 427587 2007. szeptember 12. 21:12
Válasz erre
pic 063
pic 063
pic 064
pic 064
pic 065
pic 065
pic 066
pic 066

Nos. én két hajóságot építek: HELLER 1/400as Flottentorpedoboot klasse 1939 és 1 TAMIYA 1/700as IJN Matsu-t. utobbíról láthatód a képeket. elöbbiről nem találom, és most nincs itt gép. a Matsunál pont forditva dolgozok mint Te: amit te levágsz, nekem itt pótolni kell:) (vízvonal -water line- makett)
Üdv!
Alex 427586 2007. szeptember 12. 19:13
Válasz erre
Varjúbácsi!
Köszönöm a tippet. A következőnél majd kipróbálom.
M.Pisti 427585 2007. szeptember 12. 19:05
Válasz erre
Alex!
Köszöntelek a fedélzeten!
Látom Te is kezdő vagy még, akárcsak én. És mindketten szertjük az IJNt. Bátorság és kitartás és majd belejössz Te is. Képek helyet- mellett- járjál inkább versenyekre. Ott is sokat tanúlhatsz. Én azt teszem. De ha bármi kérdésed van ne szégyeld megkérdezni. Főleg Simitől. Ő a legjobb közöttünk. Nekem is Ő a "mentorom".
Üdv. Pisti
Varjúbácsi 427584 2007. szeptember 12. 19:01
Válasz erre
Alex!
Ezen az oldalon található a Sziloplasztos víz készítés, ugyan német, de a fotók mindent mutatnak. www.modellmarine.de/phpwebsite/index.php
Varjú bácsi
Simi 427583 2007. szeptember 12. 18:52
Válasz erre
Tone2w
Tone2w
Tone2w
Tone2w

Valószínűleg a "transzparens" alatt varjúbá átlátszót ért.
Én Pattex folyékony szög c. anyagból csináltam a hullámokat, amit festés után átlátszó matricafestékkel folyattam be.
Alex 427582 2007. szeptember 12. 18:38
Válasz erre
Köszönöm a hozzászolásokat! Az Italeri nem csinál vízvonal hajókat, ezért ha valaki diorámát szeretne csinálni akkor a vízvonal alatt 5 mm-rel körbe kell fűrészelni. Menet közben jöttem rá hogy még is csak "úsztatni" akarom, ezért le kellett vágnom a már összerakott és lefestett hajó alját. Ez a rutintalanság! Mi az a "transzparens" sziloplaszt? Csak azért hiányoltam a képeket mert más topicokban több fázisfotót látni. Meg jó lett volna tanúlni így Tőletek. Nem akartam ezzel feszültséget kelteni!
hellodebil 427581 2007. szeptember 12. 15:01
Válasz erre
Szoktunk képeket küldeni - ha van miről :) - de legtöbbünk nagyon ritkán ér rá foglalkozni a "csónakjával". Ha visszanézed a topicot, láthatod Simi v mások munkáit.
Varjúbácsi 427580 2007. szeptember 12. 14:13
Válasz erre
Alex!
Víznek próbáltad már a "transzparens" Sziloplasztot?
Varjú bácsi
Simi 427579 2007. szeptember 12. 13:10
Válasz erre
Igen, szoktunk képeket küldeni, igaz nem hetente, csak ha egy nagyobb fázison átjut az ember.
Úgy tűnik, szépen sikerült összeállítani, lefesteni a hajót. Érdekelne, hogy hol van a Nimitz kettéfűrészelve?
Alex 427577 2007. szeptember 12. 12:35
Válasz erre
Köszi Gergő! Mindig is tudtam hogy a Bajai makettezők jó arcok. Az egyik oldala ablak tapasz, a másik festhető sziloplaszt. Azért még kipróbálok más anyagokat is. Kár hogy itthon nam lehet kapni epoxy gyantát. A művizek meg nagyon drágák. Majd ha kész a hajó lesznek közelik is. Még nagyon nincs miről.
ChevyG 427576 2007. szeptember 12. 12:17
Válasz erre
Szia!
Igaz, nincs közeli kép, de teccik!

A víz miből van?
Alex 427575 2007. szeptember 12. 12:03
Válasz erre
nimitz
nimitz
nimitz 004
nimitz 004

Ti nem szoktatok képeket küldeni egymásnak a munkáitokról? (érdekes topic). Én azért küldök, még ha nem is olyan színvonalas. Most éppen itt tartok. A "tengert" próbálom kikisérletezni. Utána folytatom tovább a hajót. Italeri 1/700 ketté fűrészelve. Már két hónapja dolgozom rajta. Még jó hogy volt nyári szünet.
Alex 427574 2007. szeptember 11. 18:34
Válasz erre
Szia EDE!
A kérdésed arra utalna hogy melyik hajót szeretném megépíteni? Ha igen, akkor valamelyik hordozójukat. Imádom őket! (meg az amcsikat is). Csak a japánokban több fantáziát látok. Ez persze izlés kérdése.
EDE 427573 2007. szeptember 11. 12:11
Válasz erre
Alex!
És mi a kedves "áldozat" neve?
Alex 427572 2007. szeptember 10. 22:12
Válasz erre
Köszi az infót! Én csak 700-as ban próbálkozom. Még még túl nagy falat lenne egy 350-es.
Simi 427571 2007. szeptember 10. 22:00
Válasz erre
Hát nem túl sokat: 350-ben és 700-ban ajtókat gyártanak, ill ez utóbbi arányban légvédelmi géppuskákat. Viszont nagyon készülnek az Aoshima 350-es Takao-k feljavítójával.
ChevyG 427570 2007. szeptember 10. 21:58
Válasz erre
ChevyG 427569 2007. szeptember 10. 21:58
Válasz erre
Alex 427568 2007. szeptember 10. 21:51
Válasz erre
Simi!
A WEM csinál japán hajókhoz is maratást, mert azok a kedvenceim?
Simi 427567 2007. szeptember 10. 21:29
Válasz erre
Köszönöm, hogy gondoltál rám...
Igen, használok, mégpedig WEM maratást.
"Egyébként jók az Eduard maratások a hajókhoz, mert még kezdő vagyok benne." Hát ez tényleg így van: néha tényleg csak a kezdőket tudja elkápráztatni az Eduard (néhány éve még én is ájuldoztam a maratásaiktól - amíg nem láttam sokkal jobbakat). De úgy tűnik, ez a Hood-os feljavító most tényleg jól összejött nekik.
Simi 427566 2007. szeptember 10. 21:22
Válasz erre
Na, most nem kért meg senki...
Szóval (akkor először a jót!), alapjában véve ez egy jól elkészített makett. Ami nekem nagyon tetszett: 1.őszintén és gerincesen mert közeli képeket is közölni 2. Az orrfedélzet nagyon jónak tűnik; nagyon írígylem a horgonyláncot! 3. A festés és koszolás szintén igencsak profi. 4. jónéhány alkatrész nagyon élethű (nekem ezek közül a készenléti lőszeres ládák tetszettek a legjobban).
Ami kevésbé tetszett: 1. szerintem nagyon nem sikerültek a 40 mm-es Bofors-ok... a csővégeket pl olyan nem szépen festette le feketével (erre nagyon javaslom a 0.3-as golyós fekete filcet! Nem kell félni, hogy a cső oldala is fekete lesz.) A lövegpajzsok is olyan "érdekesek", néha a csövekkel együtt emelkedik (hátsó lövegtorony)... " 2. Nem szépen fúrta ki a 16'-es lövegcsöveket: alig van a csőtorkolatnál falvastagság... (Ha tényleg ilyen lett volna, az első lövésnél rózsaként nyílt volna szét.) Megjegyzem: lehet, hogy a Mester jól számolta ki a használanadó fúrószár méretét, csak a kitben adott ágyúcső volt kicsit karcsúbb... szóval erre is gondolni kell, ha ilyenre vállalkoztok! 3. Nagyon táncolnak a CT (conning tower=páncélozott parancsnoki torony) kémlelőnyílásai. Persze, én tudom, hogy pillanatragasztóval ezt szinte lehetetlen szépen elkövetni. DE van más: a matt lakk! Ha ezt használta volna, még percekig lehetett volna igazgati őket, és sokkal szebben sikerült volna a művelet. Érdemes előtte ceruzával is kijelölni a pozíciókat. 4. A daru kapcsai olyan furcsán előre állnak. 5. Kár volt a másodlagos lövegek optikáit olyan zöldre pingálni. 6. A figurákra is ráfért volna egy kis hízókúra pl egy-két réteg festék felvitele által. 7. Nagyon nem szépek a kit eredeti kötélvezető sem a főfedélzeten körbe. 8. A fő lövegek főoptikáinak "fülei" olyan furcsa szögbe felfelé állnak (vízszintesen kéne állni nekik).
Mindent összevetve négyes alára értékelném az ötös skálán.
Megjegyzem: nem a legszerencsésebb dolog erős napsütésben makettet fotózni, mert túl kontrasztos lesz, vagyis nagy eltérések lesznek a világos és sötét részek közt. A legjobb a szórt fény, amikor felhőfátyol mögül süt a nap.
Alex 427565 2007. szeptember 10. 21:12
Válasz erre
Simi!
Ugye jól vettem ki a párbeszédekből, hogy most Te dolgozol a Hoodon? Azért gongoltam megmutatni neked hát-ha segitek vele. Egyébként jók az Eduard maratások a hajókhoz, mert még kezdő vagyok benne. De ahogy látom nagyon részletesek. Te használsz most maratást?
ChevyG 427564 2007. szeptember 10. 20:26
Válasz erre
Peter Van Buren - USS North Carolina

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/bb-55/350-pvb/pvb-index.html

érdemes megnézni Van Buren Úr többi kezemunkáját! Hasonló szinvonal mint Jim Bauman
ChevyG 427563 2007. szeptember 10. 19:02
Válasz erre
ChevyG 427562 2007. szeptember 10. 18:59
Válasz erre
úhh, pofás lesz, nem kicsit! az árától már előre félek:S
ChevyG 427561 2007. szeptember 10. 18:58
Válasz erre
én a vizvonalnál lévő fekete csík vastagságát furcsáltam. sztem meglepő!
hellodebil 427560 2007. szeptember 10. 18:20
Válasz erre
A Akagi/Pennsylvania témához - a hajótest már a munkálatok alatti állapotban látható. Nyilvánvaló h ez a fehéres kopás vmiféle alapozó festékréteg lehet. A végleges festés még csak ezután jött. Ha kicsit szemügyre vesszük a képet, látható h a fekete "csík" még szabálytalan az alsó rozsdavörös fedőréteg határán.
Simi 427559 2007. szeptember 10. 16:03
Válasz erre
Na ez egy tipikus Eduard maratás. Az egyik fő jellegzetessége az egész felépítmény-oldalakat betakaró maratott lemez, ami bár könnyű megoldást kínál, de belejavítani sajnos már nem nagyon lehet (ha mégis valamit hiányolna róla az ember, pl az admirálisi és a kapitányi lakosztály közt húzódó kapaszkodósort). Külön érdekes volt számomra az admirálisi lakosztály fölötti korláton a "HOOD" felirat, ami - tudomásom szerint - a békeidőkben egy kivilágítható dísze volt a hajónak. Ami nagyon tetszett, hogy ők elkészítették a kitben rendkívül pocsék csörlők maratott verzióit. Az ötös skálán egy négyest szerintem megérdemel.
Simi 427558 2007. szeptember 10. 15:52
Válasz erre
EDE!
Nem vettem egyáltalán zokon, amit írtál, igazad volt. Bár én végülis dícsértem a lent említett makettet, csak a kritikám végén, nem az elején. Máskor majd fordítva teszem... Az viszont nagyon tud bosszantani, hogy van egy szép makett és csak viszonylag távoli fotók vannak róla. Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy "miért"? Talán van mit leplezni, takargatni? Sajnos több esetben bebizonyosodott, hogy igen, azért... Persze lehet, hogy itt csak az összbenyomás kedvéért fotózták így, nem tudom. Végülis egy móvári versenyen biztos, hogy jó helyezést érne el.
Vízvonal alatti rész festése: A Pennsylvania-ról készült fotón jól látszik, hogy a test már újra van festve, csak az orr rész van vissza (egy függőleges vonal mentén van a határ). Szerintem az orr részen látható fehér foltok már a rozsdás részek lejavításai a végső festés előtt.
EDE 427557 2007. szeptember 10. 11:52
Válasz erre
akagi
akagi
Pennsylvania
Pennsylvania

Téma: vízvonal alatt.
Egyszer régen felvetettük egy Akagi makett elemzése során, milyen lehet a vízvonal alatti rész "kopása". Talán Heart68 barátunk egy lépéssel közelebb enged minket a titokhoz.
EDE 427556 2007. szeptember 10. 11:27
Válasz erre
SImi!
A "Kritikusok" című hozzászólásomban egyáltalán nem leszólni akakrtalak. Mindjájan tisztában vagyunk a szaktudásoddal, és kiváncsiak vagyunk a véleményedre. ChevyG ezért noszogatott, hogy véleményezd azt a Hoodot. Csak gondoltam, ha ezt az egy két szabályt betartva írod a véleményedet, az érzékenyebb lelkületű emberek is szívesebben fogadják a észrevételeidet, és ahogy Pisti írta, nem fognak elijedni. Egyébként nem csak Neked szántam, mindenkinek.
Ez a Nagato pedig gyönyörű!!
Ja! A fotomaratásokat illetően teljesen igazad van. Beszereztem lelkesen az Eduard fotomaratását az 1:700 Tamiya Enterprise-hoz. A rajzok alapján tökéletesen passzol a maketthez. Aztán nézegettem a fotókat, tanulmányozgattam az adatokat, és rá kellett jönnöm, hogy ez a szép makett a hajó három korszakát egyesíti. A parancsnoki torony, a galérián lévő légvédelmi fegyverzet elrendezése, és a repülőgépek típusai mind külön érának felelnek meg. Ehhez a hibához a fotomaratás tökéletesen asszisztál.
Most még azzal is bajban vagyok, melyik korszakot válasszam. Szerencsére/sajnos időhiányban a döntés halasztható.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.