/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
ChevyG 426667 2007. március 8. 21:11
Válasz erre
olvastam 1 külföldi fórumban, hogy 1 uriember: "ppvr"-nek mik vannak otthon (kizárólag 350es hajókat sororolt) és azt írta, hogy most az ICM(!) 350es HOOD-jára vár!

Erröl tudtok valamit?

Itt a link, ahhol ezt olvastam:

cs.finescale.com/forums/2/1384/ShowPost.aspx
ChevyG 426666 2007. március 8. 21:02
Válasz erre
hellodebil 426665 2007. március 8. 20:14
Válasz erre
Ő már akkor halott volt. A Graf Spee kapitánya, öngyilkos lett, de ezt te is tudod, csak keverted :)
MIKE 426664 2007. március 8. 20:00
Válasz erre
Amikor elsülyedt,ott volt ő is,akkor ő volt a parancsnok!??Vagy az nem így megy?:)Köszi a felvilágosítást!!Végre le tudom írni!:)
Kalóz 426663 2007. március 8. 19:51
Válasz erre
A Bismarck parancsnoka Ernst Lindemann kapitány, a Rheinübung hadműveletben a hajóraj parancsnoka Günther Lütjens tengernagy volt.
Hickory 426662 2007. március 8. 19:51
Válasz erre
MIKE 426661 2007. március 8. 19:48
Válasz erre
CSak úgy tom leírni ahogy hallottam!:) Günther "Lüttyensz" Tengernagy,asszem
ChevyG 426660 2007. március 8. 18:09
Válasz erre
ChevyG 426659 2007. március 8. 18:08
Válasz erre
MIKE 426658 2007. március 8. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem!A Bismark parancsnokának a nevét szeretném kérni!Tudom,hogy ki volt,csak nem tudom a vezetéknevének az írását!!:)))Köszi!!
hellodebil 426657 2007. március 8. 16:02
Válasz erre
korlt rgzits.jpg méret: 28.1 KB
Sebi!
Azt hiszem éte mmiről beszélsz. A korlát nem a fedélzethez van rögzitve, hanem a hajótesthez magához, csak a fedélzetnek van egy vékony szürke csikja a szélén, ami kiugorva rálapul a törzsre. Ehez van és a testhez együttesen rögzitve a korlát, semmiképp nem a fedélzethez, azt láttam, hogy Simi hajóján egészen a törzs szélén van ak orlát, de én kicsivel beljebb raktam, mert sajna csak igy tudom rögziteni. Nézzétek ezt el nekem, kezdő vagyok :) Sorry!
Sebi 426656 2007. március 8. 14:52
Válasz erre
Hát egy észrevételem még mindig lenne. Nem tudom véletlenül csináltad, de az egyes képen látszik, hogy a korlátnak az a fele, ami az első lövegtorony mellett van nem a fedélzethez, hanem a törzshöz van rögzítve. Ez így nem jó. Próbáld meg úgy csinálni, ahogy az orrnál csináltad.
hellodebil 426655 2007. március 8. 14:32
Válasz erre
korlt 1.jpg méret: 250 KB
korlt 2.jpg méret: 241.7 KB
Hát kb igy állok a korlátokkal. Megpróbálom minél nagyobb felületen ragasztóval bekenni, hogy minél jobban rögzitve legyen a fedélzethez. Ennyire megy a dolog, picit görbék is, de hát ne legyek telhetetlen. Ezzel a korláttal fogom végig elkésziteni, mert ez kezelhetőbb számomra. A többit pedig megpróbálom kiegyenesiteni.
Sebi 426654 2007. március 8. 14:21
Válasz erre
Centire pontosan én se tudom. A kép alapján kb. a felét.
hellodebil 426652 2007. március 8. 08:33
Válasz erre
Akkor a fotómaratott korlátok rögzitésénél, kb hány centis darabokat ragasszak fel a hajó fedélzetén?
Sebi 426651 2007. március 6. 16:03
Válasz erre
Már bocs, hogy így beleszólók, de így a képet elnézve mintha egy kicsit hosszú darabot használnál. A fedélzetre rakott korlátnál mindig vigyázni kell, mert elég csábító a gondolat, hogy milyen szép hosszú darabot lehet felrakni egyben, de aztán jön a probléma, hogy mivel fogd meg. A vágásnál pedig azt tanácsolnám, hogy próbáld meg egy határozott mozdulattal levágni a darabot, bár az Eduard és Aber maratások hajlamosak görbülni.
hellodebil 426650 2007. március 6. 14:35
Válasz erre
Naja, a rögzitése igy elég nehéz lenne, szóval hagyom a fenébe. A te általad küldöttet fogom felhasználni, max megrendelem ugyanazt a maratás készletet, amit te küldtél... azért nem próbálok a mostanival eredményt elérni, mert igy is nehezen kezelem ezeket a maratásokat, azt még viszonylag törhetően tudom rögziteni, de hosszabb fajtából ahogy levágtam a keretből egy csikot, már elgörbült, nem is értem h egy amatőr ezzel mit kezdhet. Semmit.
Simi 426649 2007. március 6. 12:44
Válasz erre
hellodebil!
Úgy ránézésre szerintem az egyik túl sürü (amit én küldtem), a mostani szerzemény pedig egy kicsit ritkás. Ráadásul az utóbbinál még lespórolták az az alsó csíkot, aminek segítségével oda szoktuk ragasztani a hajó oldalához... hát nem éppen kellemes meglepetés ez se. Érdemes elgondolkodni, hogy hogyan tudod rögzíteni a megfelelö helyekre? Valószinüleg le kell majd szedni az orrfedélzet már elkészült korlátait is. Viszont a "régi" korlát pont jó lesz (és talán elég is) a felépítményekre.
Kopi 426648 2007. március 6. 10:54
Válasz erre
Ákos !

A linkelt maket a revell S-100-as modifikációja az S-170-es széria (8 hajó: S-170,S-301-S-307) a készlet igen szép s részletes de mint minden maketten ezen is lehet feljavítást csinálni ha akarsz.
A két hajó között (S-100 S-170) a látható különbség a fedélzeti fegyverzetben volt.
A "170"-esek a tatton egy 20mm-es flakvierlinget hordoztak alpállapotban, középen egy 20mm-es zwillinget és a hajóorrban egy 20mm-es gépágyút +extrák (aknák,vizibombák).
A fegyverzetet többször módosították. Ha érdrkel a téma küldj mailt.

Üdv Kopi
hellodebil 426647 2007. március 6. 09:39
Válasz erre
korltok.jpg méret: 11.9 KB
Simi!
Erről beszéltem a korlátokat illetően. Sajnos miután levágom a keretről a magassága sem stimmel, de az egyértelmű, hogy a függőleges rudacskák osztása is másfélszerese a te általad adott maratásnak. Sehogy se jó...
korzaar 426646 2007. március 5. 21:39
Válasz erre
Hali !! Nekem az angol torpedóvetö van meg ebböl a sorozatbol, elég jo az illeszkedés, minimális a sorja, csak nekem átalakitás lesz belöle, egy modern kalozhajo, torpedovetö csövek nélkül, és plusz fedélzeti gépágyúkkal. ár került rá maratásbol pár cucc, csak még a fegyverzetwet kell beszerezni
Akos 426645 2007. március 5. 19:29
Válasz erre
Esetleg még ez lehetne alap, de a csekély alkatrésszámból gondolva ez egykori Airfix kit lehet...
www.revell.de/en/products/model_kits/model_kits/ships/
Akos 426644 2007. március 5. 19:11
Válasz erre
Bár én nem vagyok hajós, de láttam egy jó kikötős diorámaötletet 72-ben, amihez ez vagy a párja (az S-100) megfelelőnek tűnne. Személyzetet is lehetne hozzá állítani a CMK-tól.
www.revell.de/en/products/model_kits/model_kits/ships/
Az összeállítási útmutató alapján részletesnek tűnik, de mégsem túl nagy alkatrésszámmal Találkozott már valaki élőben is ezzel a makettel?
Simi 426643 2007. március 5. 17:49
Válasz erre
hellodebil!
A japán hajókon a Világháború idején két soros korlát volt rendszeresítve, a Yamato-n is ilyen volt (ill. az "enyémen" is ilyen van). Szerintem nézd meg, hátha nem is lehet észrevenni az átmenetet a kétféle korlát közt...
hellodebil 426642 2007. március 5. 17:28
Válasz erre
Megérkezett az Eduard korlátmaratás készlet. Első látásra levágtam h más az osztása, hosszabbak a "kötelek" illetve egybe van az egész korlátrendszer,tehát csak 2 vizszintes huzalból áll, mig a tied Simi, 3ból ugye... ezt nemtom helyre rakni. ill a hajó orr részére már felraktam fa..án a régi korlátot és ez most más...
Simi 426641 2007. március 5. 11:28
Válasz erre
EDE!
Igen, erre a Tone-ra utaltam a cikkemben is, ez volt a "példakép". Csak egy kicsit húzós az ára: olyan 450 dolcsi körül mozog...
Ed Low szerintem a Tone egyik legjobb ismeröje, azok a 3D-s grafikák is abszolut korrektek.
A 350-es Takao-t én is nagyon várom, lehet, hogy el fogok csábulni... szerintem olyan 25-30 e Ft-ra fog kijönni. Jó anyag is van hozzá az Anatomy sorozatból (persze még meg kéne venni... olyan 10 e lehet).
A fordításodra pedig nagyon kíváncsi vagyok.
EDE 426640 2007. március 5. 09:29
Válasz erre
SImi!

A Tone:www.steelnavy.com/MinekazeToneTvWyk.htmKíváncsi vagyok a véleményedre! Elsőre gyönyörű!
Fú, a Takao osztály nagyon finom lenne! Bár biztos nem lesz olcsó,azért csak nem lesz 2-400$.
A Tonénél a gépek számára biztosan rosszul emlékeztem. Egyébként ki az az Ed Low?Annyit tudok, hogy 3D-s képeket szereztél tőle.
A csatát nem fordítom, hanem több cikk alapján saját okos gondolataimmal kiegészítve saját magam írom. Sajnos kevés a szabadidőm (makettezés no, frusztráció max!!), esténként erre még van egy kis energiám.
Azt a mellékelt képes dolgot, meg sajnos nem értem, látom CHevyG-nek ment, biztos nálam van a hiba!
EDE 426639 2007. március 5. 09:15
Válasz erre
Mekett!

Most válaszoltam ez ügyben egy mailotora!
Mekett 426638 2007. március 3. 23:24
Válasz erre
Ede!

Ha elkészül a mű, nagyon örülnénk, ha megengednéd, hogy feltegyük az oldalra.
Lehet róla szó?

Előre is kösz
Mekett
ChevyG 426637 2007. március 3. 22:55
Válasz erre
az tuti a franciák bárkája!

a Yankee Modelworks kiadta a IJN Kirishima-t, 350ben. Csodálatosan szép hajó!
Kár, hogy az ára 400$ körül van:S
Simi 426636 2007. március 3. 22:45
Válasz erre
trumpeter.jpg méret: 19.6 KB
EDE!
Persze nekem is tetszik, csak az "bánt", hogy szerintem a végén egy kicsit elkapkodta. Akkor egész biztosan jobb lehetett volna, mint az enyém. Különben hol láttad azt a 350-es Tone-t??? Nincs róla képed? Különben ha valaki plasztikban is kiadná 350-ben, biztos, hogy megvenném és megcsinálnám! Szerintem annyira különleges és szép ez a Tone, ill a féltestvérei (japán nehézcirkálók). Különben nem tudom, hallottál-e róla, de az Aoshima az idén kiadja a Takao osztályt 350-ben!!!Az is biztosan nagyon szép lesz!!!
És még a mellékelt kép borzolja most a kedélyeket! A "szakértök" szerint ez egy 350-es Richelieu a Trumpetertöl...
Bocs, de én úgy tudom, hogy a Tone-n 4 repcsi volt Midvay-nél: 3 Aichi és egy "Dave". Az info magától Ed Low-tól származik.
Hú, az nagyon izgalmas lenne, ha lefordítnaád azt a kelet-salamon dzigeti csatát. Esetleg mellékelhetném a honlapomon levö Tone-s anyaghoz... persze, he te is úgy gondolod...
EDE 426635 2007. március 3. 22:22
Válasz erre
SImi!

Miden bizonnyal igazad van, de nekem tetszik mendkettőtöké. Egyszer láttam egy 350-est, ott még az a szép teste is megvolt hozzá!
Egyébként ez a Tone minden forró ponton ott volt. Megpróbálok összehozni valami elektronikus médiát a Keleti Salamon szigeti csatáról, mivel magyarul semmi sincs róla (remélem az évfordulóig elkészül). Ott a Ryujot kísérte a Henderson Fieldi támadás alatt.
Egyébként az álmaimban nekem is szerepel egy japán nehézcirkáló! (mármint makett)
Ja! Írtad a cikkben, hogy Midwaynél már csak 3 gép volt rajta az 5-ből. Döbbenetes, hogy így kimerülve is vállalták a támadást! A hordozók is kb 70%-on voltak.
Simi 426634 2007. március 3. 19:48
Válasz erre
EDE!
Valóban ez egy kései verziója a Tone-nak (1944-45). Amit irigylek: nagyon szép a tatfedélzet a sínrendszerrel meg az AA tüzérséggel; a nyílászárók is nagyon szépek (nyilván maratásból; ez a rész szebb, mint az én hajómon). www.steelnavy.com/images/2006June/Tone14bdl.jpgDE sajnos itt-ott nem volt elég precíz a készítöje: a mellékelt képen látszik pl, hogy nem csinálta meg a lépcsöt a p.torony alsó szintje és a középfedélzet közt, ott egy üresség tátong; a kémény középvonalán lévö létrának csak a bal oldalán van kapaszkodó (erre én is pl már akkor jöttem rá, amikor már elkészültem vele; fájó szívvel vágtam le...); kicsit furcsa az elöárboc középsö részén az a hajlítás-féle... nagyon eltúlzott az antennarendszer porcelánszigetelései, ill a testen levö ablakok fedölemezei. Szerintem kicsit furcsán nyulánkak a fö lövegtornyok is - ez utóbbi nyilván a kit hibája. (Még lehetne sorolni ezt-azt.)
Ezért szoktam mondani, hogy a makettezö legföbb erénye NEM az ügyessége, hanem a TÜRELME; ha több türelme lett volna az építönek utánajárni a dolgoknak, akkor még precízebb lehetett volan ez a hajó. Sajnos úgy látom, hogy a végén már kicsit "besokalt"... pedig csak egy kicsit kellet volna még türelmesnek lennie.
ChevyG 426633 2007. március 3. 19:20
Válasz erre
ChevyG 426632 2007. március 3. 19:19
Válasz erre
ChevyG 426631 2007. március 3. 19:19
Válasz erre
EDE 426630 2007. március 3. 19:07
Válasz erre
SImi!

A kedvenced. Ha nem tévedek, ez egy későbbi állpota, mint a tiéd!
www.steelnavy.com/AoshimaToneBDL.htm
EDE 426629 2007. március 3. 18:45
Válasz erre
HelloDebil!

Ezt már láttad?!
www.steelnavy.com/AriiMusashiSMJ.htm
De szigorúan csak SImi cenzurázása után meríts belőle!
Simi 426628 2007. március 3. 15:37
Válasz erre
Sziasztok!
Sajnos tölünk Szolnok kb 350 km... (Nagyrécse Nagykanizsa mellett van.) Túl nagy a távolság, az idöm túl kevés. Sok pénzbe is kerülne. Én csak Móvárra ("csak" 210 km) tartalékolok. De remélem, oda is jöttök?
Atlasz 426627 2007. március 3. 15:34
Válasz erre
Vannak...
Kettő is.Bólyai, Stefánia!
hellodebil 426626 2007. március 3. 14:28
Válasz erre
Hy!
Én is szivesen mennék szolnokra, de ezernyi akadályba ütközik a dolog. Vinném a Tirpitzet, de hát problémás a dolog :S - nem is értem, pesten miért nincsenek versenyek???
Kopi 426625 2007. március 3. 14:08
Válasz erre
ChevyG !
4-en vagyunk !

Szolnokon találkozunk!

Üdv Kopi
ChevyG 426624 2007. március 3. 12:40
Válasz erre
hellodebil 426623 2007. március 3. 10:40
Válasz erre
Ma reggel 10 után csörgött a telefonom - (kár h még aludtam javában) Start modellék voltak azok - hogy megérkeztek az eduard maratásaim, na végree!!! Musashi projekt folytatódik
ChevyG 426622 2007. március 2. 23:43
Válasz erre
ok, eddig 3an vagyunk:)
Atlasz 426621 2007. március 2. 20:05
Válasz erre
Pl. én, bizti megyek.
lucky 426620 2007. március 2. 10:13
Válasz erre
ChevyG 426619 2007. március 1. 22:45
Válasz erre
Szolnkora ki megy?

Üdv: GergőGábor
M.Pisti 426618 2007. március 1. 22:38
Válasz erre
Kalóz kolléga!
Mit szólsz a többség véleményéhez a versenyzéssel kapcsolatban? Talán nem kellene elvened a kedvét a kezdő és lelkes hajóépítőknek! Hadd méretessék csak meg magukat.
Simi 426617 2007. március 1. 22:29
Válasz erre
"...úgyis ki lehet rakatni a hajót, ha nem nevezik be?"
hellodebil!
Nem másnak, neked kell odavinni a hajót az asztalra. Ha szólsz vmi rendezö-félének, akkor nevezhetsz is, ha nem, észre se fogják ök venni, hogy vki ide tett egy hajót csak úgy. Szóval nyugodtan odateheted. Lehet, hogy kicsit zavar a gondolat, hogy azt a hajót ma már sokal jobban fel tudnád tuningolni és kissebbségi érzések vannak benned. De majd te is meg fogsz döbbenni, ha meglátod, mennyi jóval gyengébb hajót fognak naaagy fityekkel odatenni. Egyszóval: nem mondom, hogy elsö leszel, de hogy nem a te hajódat fogják agyonkritizálni, vagy kiröhögni, az is biztos. (A látottak alapján írom.) Ez is azért egy kicsit izgalmas lesz, de szerintem jóval klasszabb lesz elbeszélgetni pl Sebivel, Pék Gyurival (ö is ott lesz!), Gergely Ákossal stb. Én ilyenkor mint a szivacs, szoktam magamba szívni az "igét". És ez ér a legtöbbet!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.