<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Neo954 | Adatlap | 620526 | 2017. január 3. 22:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620525 | 2017. január 3. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, előtte persze az eredeti alkatrészt felhasználva körberajzolom és kivágom az új fedélzet alapját sztirolból. De ez neked nyilván világos volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620524 | 2017. január 3. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát építsünk! Most marha mód benne vagyok a korabeli csatahajókban hangulatilag. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620523 | 2017. január 3. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A beleugatás szándéka nélkül írok mindent, remélem ez világos. :) Ilyenkor én úgy szoktam, hogy a fedélzetre öntött felépítményeket körbekarcolom, majd kitöröm a fedélzet anyagából úgy, hogy az aljukon ottmarad a fedélzet anyaga. Fogom, és sík felületen, durva csiszolópapírral ezt lecsiszolom róluk. Elkészítem az új fedélzetet, és mehetnek rá a régi dekk minden maradványától megszabadított felépítmények. Ilyenkor lényegében mindegy, milyen vastag volt az anyag. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 620522 | 2017. január 3. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bár én is építhetnéke mondjuk egy Viribus Unitist! De amennyire a saját kvalitásaimmal tisztában vagyok, az építés helyett az elqrás lenne a helyesebb kifejezés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620520 | 2017. január 3. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kacérkodtam az ötlettel én is, de aztán felhagytam vele, mert olyan dög vastag az anyag, hogy a penge alig tudja átvágni, ha meg mikrogéppel nekiesek akkor meg igen nagy lesz a rombolás. Ja és közben az aljára is ragasztotta sztirol lapot, hogy az ablakokon ne lássak át a hajó túloldalára... :) De rajta vagyok a fedélzet finomításán, majd ahogy haladok vele hozom a képeket, csak közben a többi alkatrészét is babrálom, hogy ha kész a fedélzet össze tudjam rakni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620508 | 2017. január 3. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kíváncsi leszek rá. Viszed valamelyik fórumon az építést teljes részletességgel? Nagyon tetszik, hogy mostanában viszonylag sokan építünk a Nagy Háború környékéről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 620507 | 2017. január 3. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az 1907-est tervezem elkészíteni. A fa fedélzet az Artwox terméke. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620495 | 2017. január 3. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, és a matt lakk mennyire biztosan fogja meg a fémet? Nyugodtan lehet dolgozni vele utána, vagy leesik olykor egy-egy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620494 | 2017. január 3. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól néz ki, ki a gyártó? Mikori állapotot építesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620493 | 2017. január 3. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én a helyedben már levágtam volna mindent a faborítású fedélzetrészről, csináltam volna egy normálisat, aztán mehetne rá minden vissza, ami odavaló. De csak egy ötlet, nem konkrét javaslat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620485 | 2017. január 3. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 620419 | 2017. január 2. 23:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620395 | 2017. január 2. 13:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyuri! Dolgozom az "azték" lépcsőn is. :) Kivágtam a felépítmény egy részét, mert a fedélzeten nehezebben férek hozzá, illetve a "fásítás" is könnyebb ha nincs annyi akadék. Két napja mást nem csinálok, mint vagdosom le a pontatlan illetve felesleges dolgokat a hajóról. :D Sajnos a Revell is azon gyártók közé tartozik akik jobb ha nem gyártanak hajó makettet. :D Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 620357 | 2017. január 1. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BÚÉK mindenkinek! Tamás, pedig itt nem fúrtam új helyre minden ablakot, illetve nem sikerült mindent egyenes sorban fúrni... A maratásokkal sokat tudtam javítani az ablaksorok szabályosságán, ez tény. Matt lakkal szoktam őket felragasztani, és mindegyiket ellenőrzöm skurcból is - ennél nincs több titok. Neo, szerintem élőben nem lesz olyan rossz az a - kétségtelenül eltúlzott - fa erezet, a négy "azték" lépcső, ami a sarkaiban van, ami inkább bánt... Lehet, hogy később kevésbé látszik, de én ezeket le szoktam vágni és maratott lépcsővel pótolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620310 | 2017. január 1. 01:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tessék megnyugodni.. :D Azt ki is kellett önteni jááá :D Szóval ez ilyenre sikerült.. :D Mindenesetre mosogatom még egy kicsit, hátha eltűnik a minta :D Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 620293 | 2016. december 31. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet mamutfenyőből csinálták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 620279 | 2016. december 31. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Azért durva, hogy a fa erezete olyan durva... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620273 | 2016. december 31. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 620249 | 2016. december 30. 22:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Látom az év vége az első világháború jegyében telik el. Én is remélem, hogy legkésőbb Móváron sikerül élőben látni ezeket a remekműveket. Én a Derfflingerrel annyit haladtam a legutolsó állapothoz képest, hogy a főfedélzetre felkerültek a korlátok. Úgyhogy mostmár közel a befejezés. Mivel pedig nem tudom, hogy mennyire leszek netközelben vasárnapig, így szeretnék az első lenni, aki Boldog (makettekben is gazdag) Új Évet kíván nektek! Szeretnék ugyanakkor egy kicsit "dicsekedni" az egyik karácsonyi ajándékommal. Nem éppen hajós téma, de kényelmes viselet és biztos, hogy ott lesz Móváron is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620241 | 2016. december 30. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Megkaptam az email-eket! Köszönöm szépen a képeket! A Dresdenről küldött kép megvan igen, szerencsére nagy felbontású, így elég sok részletet elárul a hajóról. :) A fedélzet fa mintázatát elkezdtem életre kelteni. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620240 | 2016. december 30. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, figyelmen kívül hagytam, hogy mikori állapotban építesz. Küldtem két ímélt az adatlapon lévő címre, azt megkaptad? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620239 | 2016. december 30. 18:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Épp mostanában állapítottam meg, hogy a német dreadnoughtok hajótesten lévő ablakai jelentősen nagyobb átmérőjűek, mint a felépítmények szabvány 11 inches védett változatai. 1/144-ben én 2,5 mm-re fúrtam a hajótesten az ablakokat. Hogyan ragasztod ilyen szép, szabályos sorba az ablakmaratásokat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620211 | 2016. december 30. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tamás! Köszönöm az infókat! :) Fedélzet tényleg nem vészes, viszont a háborúban mindkét hajón már csak a fedélzet középső része volt fa, illetve a 4db 10,5cm lövegtorony alatti rész, az Emden-en a többi rész ilyen bordós bakelit színű míg a Dresden-en szürke volt. A Revell a fedélzet középső részét fa mintázattal látta el, úgyhogy ezt megpróbálom sok-sok átmosással és kis koszolással élethűvé tenni. Meglátjuk mennyire sikerül. :) Gyuri! Piszok jó lesz a Barham! Remélem Móváron láthatom majd élőben is, illetve össze tudunk futni majd egy kicsit beszélgetni is. :) Közben én is haladtam a Dresden az orr 5cm-s lövegeinek állásai kinyitottam, a kéményről eltávolítottam a ráöntött csövezést, mert azokat megcsinálom rá drótból. Azon gondolkodom, hogy a gyűrűket is lecsiszolom a kéményekről, és drótból hajtok rá kicsit finomabbat, tudom nem egy maratás, de valamivel mégis pofásabb lenne. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 620208 | 2016. december 29. 23:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Újra jelentkezem. Az új munkaasztal elkészülte okozott egy kisebb kimaradást, de most már tényleg jó itt építeni. Az elmúlt időszakban a hajótest oldalán dolgoztam ki a részleteket. A szokásos fa munkatalapzatra rögzítettem a hajót, kifúrtam az ablakokat (jó nagyra, mivel megfigyelésem szerint ezeknek a régi dreadnoughtoknak nagyobb átmérőjű ablakaik voltak, mint a későbbi hajóknak), majd maszkolószalaggal letakartam a mélyebbnek szánt lemezeket és lefújtam Mr. Surfacerrel az oldalát. Ezután számos maratott és egyéb apróságot raktam fel - miután elég sokat dolgoztam a bulge-on levő fedelek kialakításával, vettem észre, hogy létezik egy Warspite és egy Queen Elizabeth superszett a FlyHawktól (sajnos Barham nincs), amiben maratott fedelek vannak (több száz más csoda mellett). Gyorsan megrendeltem őket (a Valiant lesz a következő építésem) és már fel is használtam a fedeleket. Az úgynevezett sternwalk (hajótat séta-erkélye) csak félig került fel, a teteje csak a festés után lesz felragasztva. A következőkben legyalulok szinte mindent a fedélzetekről és rászórom az összes rezemet… | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620198 | 2016. december 29. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Emden nagyon népszerű téma, annyi nagyméretű modellt és makettet talál az ember, amennyit akar. steelnavy.com/emden100.htm www.sms-navy.com/models/sms_model-photos_cl.htm A roncsról meg elég jó részletfotók vannak sokfelé a neten. atlantic-cable.com/Article/1914BattleOfCocos/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620195 | 2016. december 29. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 620193 | 2016. december 29. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennek örülök, már én is nézegettem többször ezt a készletet, de mindig arra jutottam, hogy nekem túl kicsik. :) De nagyon kíváncsi leszek az építésre, hátha mégis kedvet kapok. https://www.dersockelshop.de/sms-dresden-sms-emden-wooden-deck-revell-1-350_flyhawk_fhw35057.html Én ezt nézegettem hozzá, nem túl drága. A löveg szerintem a kép alapján nagyjából oké. A legtöbb helyen háromsoros lánckorlát volt rajta, azt hiszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 620189 | 2016. december 29. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Ismét a tengeren vagyok! :) A minap megláttam ezt a készletet, és nem tudtam neki ellenállni. Többi régebben elkezdett hajóm (Belfast 1/600, 1/700 Hood, New Jersey, South Dakota, Graf Spee)jelenleg bedobozolva pihen költözés miatt konzerválásra kerültek. Mivel ez a két hajó kéznél van így ezeket készítem el első körben, és a többit csak ezek befejezése után szándékozom előszedni. A készletről: Két hajót tartalmaz SMS Dresden és SMS Emden könnyűcirkálókat. A két hajó gyakorlatilag néhány elemet leszámítva szinte ugyan az (hiszen testvérhajók :) ). A legnagyobb különbség talán a hajócsavar a Dresden-t 4 míg az Emden-t 2 hajtotta előre. A hajók egy-egy része eléggé gyenge kidolgozottságú, szóval lesz vele munka bőven. Mindkét hajótestet összeragasztottam, a fedélzetet csak a helyére raktam, nem ragasztottam még be. A Dresden-nel kezdem az építést, az orr és a tat részén lévő lövegek páncéllemezeit kivágom, és kiépítem a lövegeket. A fedélzeten lévő 4db 10,5cm-es lövegtorony sajnos nagyon puritán, így azt házilag megpróbálom a lehető legjobban kidolgozni. Néhány dologban szeretném a segítségeteket kérni. Elsőként az lenne a kérdésem,hogy a képek közt feltöltött lövegtorony grafika mennyire tükrözi a valóságot? Maratásokat nem kívánok beszerezni hozzá, csak korlátot vennék, én az RB Models 3 soros láncos korlátját szemeltem ki. Az a korlát illik-e ezekhez a hajókhoz? (még van valamennyi HMS korlátom a fedélzet belsejére) Illetve a színekben nem vagyok biztos, hogy melyik milyen, a Revellben nem szeretnék vakon megbízni. :) Mindkét hajót az elsüllyedésekor használt festéssel szeretném elkészíteni (Dresden 1915, Emden 1914) ,ehhez szeretnék tőletek információt kérni, színek, séma, ami van biztos infó, mert a neten elég sok verziót találtam. Előre is köszönöm az infókat! Amint valami haladást értem el jelentkezem. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
trooper | Adatlap | 619254 | 2016. december 11. 12:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Kollégák! A minap került birtokomba ez a prehisztorikus lelet. Nekem nem jó a méretaránya. Ha valaki érez hozzá affinitást, és van esetleg cserébe 1:700-as 2.VH-s vagy az utáni hajómakettje cserébe, akkor könnyű szivvel válnék meg tőle. Levelezési cim: girirzli@gmail.com Üdv: Levente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Forgacs | Adatlap | 619234 | 2016. december 10. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy az orrlöveg alatt a vízvonalon mire szolgálhatott az a kettő darab négyszögletes nyílás? Illetve elképzelhető, hogy a kazánok hűtővizét csak a hajó jobb oldalán engedték ki? Laci! Ha minden igaz akkor küldtem emailt, nem tudom megkaptad-e. Találtam pár dolgot a füstölővel illetve a füsttel kapcsolatban! Üdv.: Forgacs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 619168 | 2016. december 9. 06:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Forgacs! Igen működik még a citromail-em. Kétféle képpen láttam a Bismarckot füstölni. Az egyiken (szerintem csak fűtik a motorokat) a kémény két végén (jobban mondva az elején és a végén) ereget halvány vékony szürke füstöt, viszont a másikon a nyílt vízen olyan koromfekete füstöt okád, ami csak kifér a "csövön". Na nekem a kettő közötti állapot bőven elég lenne. A hajót szoktam mindíg mérni, hogy mennyit "hízott", és a jelenlegi súlya összesen olyan 20-25 kg körül lehet. A hajótest maga 13 kg, a fő lövegek együtt 2 kg, a kémény jelenleg 0,5 kg, és az első felépítményt igaz nem mértem, de elég súlyos, tehát olyan 3 kg-ra saccolom. Én is úgy számoltam, hogy olyan 50 kg környékén lesz a versenysúlya, úgyhogy belefér még ez-meg az. Köszönöm a segítsége4 További szép napot! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Forgacs | Adatlap | 619165 | 2016. december 8. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Neked még működik a citromail-os email címed? Mert próbáltam neked írni a múltkorában de nem sikerült. Hát az nem kis kémény, de attól is függ, hogy mennyire akarod hogy pöfékeljen. Pl van egy Bismarckos videó amin éppen, hogy csak füstölög a kémény. Mondjuk ez eltérő is lehet akár ha pl a sebesség függvényében akarod a füstöt megvalósítani, vagy ha azt mondod hogy a "dízel motorokkal van hajtva" akkor is bele fér a kisebb füst. De láttam egy olyan "homemade" megvalósítást ami neked lehet, hogy jó is! Megkeresem neked a hétvégén azt a videót. Bár ennek is van valamekkora súlya, de ez elvileg bele kell hogy férjen mint "felszerelés". Nem tudom, te milyen tömegűre tervezed a hajód megvalósítását? Ha jók az információim akkor olyan 42,9-50,9 kg között mozog valahogy 1/100-as méretarányban. Eddig mérted már, hogy kb mennyi a tömege? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 619153 | 2016. december 8. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tomi! Igen, igazad van. Az A és D tornyon szerintem is kissé túlhúztam a csöveket. Majd még befejezés előtt állítok rajtuk. Vagy átépítem Iowának és akkor maradhat így :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 619139 | 2016. december 8. 17:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás78! Köszi szépen! Na majd ha teljesen kész lesz... Így is úgy féltem tőle, hogy annyi minden van rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 619137 | 2016. december 8. 17:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Forgacs! Úgy volt, hogy vízhűtésesre csinálom, de végül letettem róla. Eleve a motor sem az kerül bele amit vettem hozzá, hanem másik, na meg úgy voltam vele, hogy nem akarok több veszélyes dolgot tenni a hajótestre, nehogy ott is esetleg szivárogjon a víz. Elég nyílás maga a kormánylapát és a csavartengely is. Hát igen a kémény nyílása 10 cm hosszú és 5 cm széles (ránézésből írom hirtelen). Oda pedig kell egy kis füstmennyiség. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 619133 | 2016. december 8. 16:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 619132 | 2016. december 8. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Biztos kóser a csövek emelkedési szöge? Emlékeim szerint olyan 15 fok körüli volt a maximum, inkább kevesebb. (Feltéve, hogy jól emlékszem.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Forgacs | Adatlap | 619126 | 2016. december 8. 14:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ezt nem tudom, hogy mennyire szeretik vagy nem szeretik de valószínűnek tartom, hogy az extrém méretek miatt az a füst kevés. A működési elvük az valami ilyesmi: Van egy tégely amibe bele öntik a löttyöt amiből a füst lesz. Ennek a tégelynek az aljában van egy fűtőszál amit villamos energiával fűtenek fel. A tégely tetején van egy kis kinyúló cső, ezen megy ki a füst illetve van mellette egy kis ventilátor ami szívja be a levegőt a tégelybe és nyomja ki a már felmelegedett és hő hatására füstté vált folyadékot. Laci esetében még lehet hogy kompatibilis is lenne egy repülős (bár azokat szerintem nem szokták szabályozni csak kiokádja magából monotonan azt az x mennyiséget) vagy talán több tankos füstölő annak megfelelően mennyire akarja, hogy nyomja a füstöt. Az én esetemben pedig az a baj ezekkel, hogy nem rendelkezek akkora feszültséggel a hajómban ami ezekhez elegendő lenne ugyanis az aksim 7,4V-ot maximálisan és nekem erről kell meghajtanom. Valamelyik modellvasutas fórumon olvastam, hogy tudnak füstöt színezni de majd annak még utána járok, és ha megtudok valamit szólok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sherman | Adatlap | 619125 | 2016. december 8. 13:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az olcsóbb rc tankokban van füstölő. A tankosok nem szeretik mert fölöslegesen eszi az aksit. Valszeg olcsón jutsz hozzá az rctankfórumon. Sajnos az is csak fehér füstöt állít elő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Forgacs | Adatlap | 619124 | 2016. december 8. 13:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Laci! Gyönyörűen alakul a Bismarckod! Utoljára Szolnokon láttam valamikor régen. Teljesen megértem a problémád, ugyan ebben a cipőben járok a huszár osztályú rombolómmal. Nézegettem videókat ilyen házi készítésű füstgenerátorokat de csak annyit sikerült megtudnom, hogy paraffint füstölnek el, de arról nincs információm, hogy keverik-e valamivel, illetve hogy hány Celsiuson üzemelnek ezek a ketyerék. Ami még probléma hogy az élethűséget szerintem jobban vissza adná ha nem csak fehér füst lenne egyszerűen hanem szürke vagy akár fekete is. Tényleg, te vízhűtésesre építetted a Bismarckod? Üdv.: Forgacs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 619120 | 2016. december 8. 09:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Mint már oly megszokott módon ismét eltűntem egy kicsit, de ennek szintén a hajó az oka. Mellékeltem képeket is, hogy éppen hol járok most. Viszont ha már kémény... Nézegettem a neten, hogy hol lehetne kapni ekkora méretű hajóhoz olyan füstgenerátort, ami ki tudná szolgálni ezt a méretet. Az a baj, hogy jobban inkább mozdonyokhoz vannak, azok meg túl kicsik hozzá. Nincs valakinek esetleg ötlete, hogy hol lehetne kapni, vagy esetleg hogyan lehetne csinálni hozzá ilyen készüléket? Köszönöm a segítségetek! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DzsunKa | Adatlap | 619114 | 2016. december 8. 07:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pilatus! Valószínű láttad már, de azért mégis megírom: a Vaterán "zelky01" néven Tamiya Bismarck 1/350 új állapotú makettet hirdet fix 15000 -ért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 619110 | 2016. december 8. 00:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én jelenleg itt tartok a Derfflingerrel. Igazából a főfedélzet korlátait kell még feltennem és a légi azonosítókat a tornyok tetejére. Remélem karácsonyra elkészül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 618963 | 2016. december 4. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Megvételre keresek 1-350 méretarányban BISMARK csatahajót . Lehetőleg kiegészítők nélkül karácsonyi ajándék lenne ! Elérhetőségem : lutyoludovikusz@gmail.com Köszönöm ! P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 618913 | 2016. december 3. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ilyen gyári display-ek nem érik meg az árukat.Esetleg a felét. Ráadásul kis kreativitással a talapzatot még te is le tudod gyártani. (Főleg,ha egy 'vízvonal' makettről van szó.) Egyetlen pozitívumuk,hogy a plexi/műanyag kombó könnyebb mint az üveg/fa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Forgacs | Adatlap | 618912 | 2016. december 3. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Megmondom őszintén, a test üvegszálas műgyantából készült, de nem én csináltam mert elsőre nem mertem volna egy ilyen volumenű munkát bevállalni, így inkább "kiöntettem" egy hozzáértő modellező kollégával. Úgy tudom, hogy az üvegszálra epoxi gyantát vittek fel ecsetes módszerrel, nem fújással készült. A merevítők már az én alkotásaim benne, bár már azokat átcseréltem vékony rétegelt lemezre, illetve kifúrtam az ablakok helyét és a 3 tönkcső helyét is (a két hajócsavar tengelyének illetve a kormánylapátnak), már csak be kell ragasszam őket műgyantával ha elérkezett az ideje. De addig még a belső részét is elő kell készíteni. Illetve akadt egy problémám, vagyis továbbra is fenn áll: 1. Megoldódott a szegecsek méretének kisakkozása és azok geometriai elhelyezése is, viszont a tervezett technikája valószínűleg dugába dőlt. (A problémát a felragasztandó lemezek plusz súlya illetve azok festési nehézségei jelentik.) 2. A lemezkiosztást szintén ki tudom totózni, de csak a felső sort a többi a képeken "végtelennek tűnik" hosszirányban. Az átlapolódások miatti különbségek még kivitelezhetőek lennének panelvonal karcolással illetve vékony csiszolgatással. 3. És egyben legérdekesebb dolog az az, hogy csak a hajó jobb oldalán a tat felé találtam 3 "lyukat" ahol a kazánok hűtővize távozik, de a bal oldalon egyetlen ilyen nyílást sem találni, míg az orrnál olyan mintha két szögletes nyílás lenne az elülső páncélozott parancsnoki állás alatt a vízvonalon. Sajnos most az említett problémákról nem tudok képeket mellékelni, de mihelyt is alkalmam adódik felteszem a kérdéses képeket. Üdv.: Forgacs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 618909 | 2016. december 3. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi az infót, akkor utánanézek itthon ki az aki le tud nekem ilyet gyártani. Amúgy véletlen láttam meg az egyik netes áruházban, és nem tűnt rossznak... sejthettem volna, hogy drága lesz ez :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 618906 | 2016. december 3. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kisállat felszereléseket forgalmazó cégnél dolgozom. Ez egy ~10 literes 'akvárium'.Ezt egy üveges max(!) 2000ft-ból összerakja neked. A talpazat sem hiszem,hogy kitenné a maradék 5 rongyot.(Egy asztalos legyártja neked kevesebbért.)Nem lesz Trumpeter,de szerintem szebb... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 618899 | 2016. december 3. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 1-2 kérdés: Szerintetek a Trumpeter, hajókhoz gyártott 501 x 149 x 146 mm-es "vitrinje" megér 7600 forintot? Plexi és nem üveg, de pont akkora, amekkora nekem kell, de fogalmam sincs reális-e az ára... csináltatott már valaki magának ilyet? Forgács! Érdekelne, hogy miből és hogyan készült a hajótest? Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szívesen veszek bármiféle ötletet / tanácsot! :)
Lehet megpróbálkozom majd ezzel az eljárással.
Köszönöm!