<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SSZABI | Adatlap | 597267 | 2015. december 6. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 597213 | 2015. december 5. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az épp elég baj, ha újra kell faragni. Nekem az lett vele a bajom, hogy egyfelől az öntési minőség a képek alapján pocsék, másfelől kb. olyan eljárással készült, amit szinte bárki meg tud csinálni (most éppen egy WoT-os O-I Experimentalban gondolkozom sztirolból szkreccselve, hasonló eljárással), holott azért már csak rendelkezésre áll 3D nyomtatás is. Nem hiszem, hogy Kínában pont az lenne megfizethetetlenül drága. Akkor már inkább az, ha a kanadai pasastól, aki megrajzolta ezeket 3D-ben, megveszi a rajzokat és belepiszkál az átalakításhoz, hogy ne kelljen vele fél évet eltölteni, mielőtt a nyomtatást el tudná végeztetni valakivel. Nekem az a bajom vele, hogy ha nagyon sokat kell szarakodni a testtel, meg újragyártani a felépítményt, akkor értelmetlen megvenni, mert miért nem csinálja meg az ember magának? Kimondottan csak a maratásokért megvenni és kivágni az összes gyantát a fenébe nem éri meg, mert a Kombrig oldalán fellelhető az 1:350-es maratás képe és az alapján meg lehet rajzolni (melós, nem mondom, de gondolom, nem kell minden, mert túl kicsi lenne). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 597198 | 2015. december 5. 08:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! No, írtam az emailcímre egy tört angolságú emailt, hogy akkor vannak-e csónakok, (tudom a képeken nem látni sehol, de ki tudja...), hogy javították-e a gyártási hibákat, és hogy sokkal részletesebb képeket tudnának-e küldeni még. Mert én a linkelt oldalon sem látom pl. a fedélzet részleteit. Ha kapok választ beírom ide is ;) De akárhogy is nézem, a felépítmények nagy része maratás, és még kevesebb is mint a Radetzky-osztály esetében, így egyedül a gondot a hajótest öntési hibái jelenthetik, mert a többit tudnám korrigálni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mifi001 | Adatlap | 597156 | 2015. december 4. 16:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget! "sínes" lesz ... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 597086 | 2015. december 3. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem nyugodtan építsd meg úgy, ahogy a maketteken látod. Az a sín nemcsak az aknák rögzítésére szolgált, hanem legurítottak rajta minden mást, ami ráfért. Ezen az oldalon van egy kép, ahol bóják vannak rajta: www.prinzeugen.com/colors.htm De ha mondjuk továbbra is bizonytalan vagy, akkor azt a verziót javaslom, amit a második hozzászólásodhoz töltöttél fel, első képnek. Az egy viszonylag életszerű beállítás, mert elvileg minimum három bomba biztos volt a taton úgy rögzítve, ahogy látható. Az aknákat pedig vegyük úgy, hogy lerakták már és ezért üres a sín :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mifi001 | Adatlap | 597060 | 2015. december 3. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képeket néztem neten,az osprey füzetet is átnyálaztam,de hiteles képet nem találtam arról hogy a bomba az akna "helyén"lenne.Ellenben itt egy képen nagyon szerel valamit a srác... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 597056 | 2015. december 3. 15:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mifi001 | Adatlap | 597052 | 2015. december 3. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok,szakértő urak segítségét kérném. Szeretnék építeni egy schnellboot-ot és az lenne a kérdésem hogy a képen látható megoldás életszerű vajon? Gondolok itt az aknák sínjére és rajtuk a mélyvízi bombákra. Nem láttam még "eredeti"fotót amin ilyen elrendezés van,vagy csak rossz helyen nézelődtem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 597032 | 2015. december 3. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Biztosan nem rossz, de kb. 25-ben áll meg minimum, maratás nélkül. Az meg nem kevés. Elnézegetve a képeit, módosítom az előzőeket: mégsem nyúlnám le. A hajótest kisipari módszerekkel szinte reménytelennek tűnik a képek alapján, mert tele lesz öntési hibával, az öntőcsonkokról minden leszakadna (ami nekem nem baj, csak a tulajnak esetleg), stb. A Poseidont elvileg itt lehet elérni: lieven1982@sina.com Lehet, hogy egy e-mailt megérne, hátha adnak el külön maratást is. Az is lehet, hogy eddig nem gondoltak rá, de így megjönne hozzá a kedvük. Az mondjuk más kérdés, hogy egyáltalán jó-e a WSW-hez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 597027 | 2015. december 3. 07:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch, SSZABI, nem olyan rossz az a WSW. Nekem, mint jeleztem, megvan. Tény, hogy nincs benne maratás, de a műgyanta alkatrészek korrektek. A Kombrig biztos szebb lenne, ha kihoznák, de ha eddig nem tették meg, nem bíznék benne annyira. Kár, hogy a Poseidon nem árulja külön a maratását... Sebi, köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 596933 | 2015. november 30. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Én is gratulálok az eredményhez. Gyönyörűek lettek a hajók! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596902 | 2015. november 30. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy most megemberelik magukat, hogy megjelent a konkurencia. Olyan, amilyen, de van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 596900 | 2015. november 30. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Kombrig hajójának már tavaly nyáron ki kellett volna jönnie szerintem, vagy valamelyik fórumban, vagy a saját honlapjukon néztem még anno. A 1/350-es méretűt meg akartam venni - mert mire költhettem volna el az első fizetésem - de megfenyegettek, hogy kitagadnak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 596874 | 2015. november 30. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596868 | 2015. november 30. 10:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, ezt a WSW-t is néztem, de egyfelől ez sem olcsóbb, sőt, másfelől pont a maratások hiánya az, ami miatt legfeljebb lenyúlnám valakitől (az is lenne uszkve egy tizes amúgy) és a Kombrig oldalán fellelhető képek alapján csinálnék hozzá egy maratást, hogy a ráöntött részleteket le tudjam cserélni. Akkor meg árban már ott tartok, ahol a part szakad, csak volt vele nem kevés munkám. Mondjuk az 1:350-es Kombriggal simán eljátszanék a fenti módszerrel, mert 80+ ezrem végképp nincs rá és úgy kijönne kb. 30-ból, még akkor is, ha a kitet rendelkezésemre bocsátónak is adok egy példányt. Azaz a lopásra fordított munka (megrajzolni a maratást kissé időigényes, az öntögetést sem a rabszolgák csinálják, stb.) megtérülne, míg a kisebb esetében biztosan nem, már amennyiben ez számít persze. Állítólag a Kombrig is ki akar jönni a viszonylag közeli jövőben egy 1:700-as kittel, ami az 1:350-es lekicsinyítése lesz, az meg már lehet, hogy jobban megéri hasonló árfekvésben. Bár nem ismerem a minőségét, csak a képeken láttam, hogy a nagy igencsak részletes és maratás is van benne dögivel. Aztán, hogy mennyiben használható, ha lekicsinyítik a nagy készletét a felére, az jó kérdés. Ebben a topikban pont a nagyüzemi kalózkodásról polemizálgatnak a Poseidon kapcsán. Beszáll a Kombrig, illetve később a Poseidon képviselője is (sssr123), aki leírja, hogy kezdők, illetve csatol képeket a prototípusokról, megemlítvén, hogy vannak gyermekbetegségei (pl. gyantazsugorodásból), amelyek javíthatók. Az utolsó postban van egy e-mail cím, lehet, hogy érdemes lenne rendelés előtt rákérdezni, mennyiben javították azóta a hibákat, pl. a nyomás alatti öntés kapcsán fellépő "elformátlanodást". www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php Amúgy én most úgy január végéig nem rendelek semmit külföldről szerintem, mert nagyon rossz tapasztalataim vannak a karácsony közeli tébollyal. Most is van olyan cuccom, ami nem érkezett meg Kínából szeptember közepe óta (nem is fog már szerintem), meg egy másik, aminek még van kb. egy hete, hogy ideérjen. Igaz, ezek autóalkatrészek, nem makettek. A mellékelt képek a novigradi Gallerionban készültek hat éve. 1:700-ban a K.u.K. flotta részlete. Szerintem a WSW hajói láthatók rajta, de tévedés joga fenntartva. Minden esetre maratás nélkül eléggé elnagyoltnak tűnik ebben a méretarányban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 596860 | 2015. november 30. 05:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180! Nem jól fogalmaztam, nekem a Derfflinger, mint hajó tetszik jobban a maga formájával, a kidolgozása a hajóidnak ettől függetlenül nagyon szép, ha rozsdás, ha nem :) Gabusch, ezek a képek kicsit elbizonytalanítottak még nem vettem meg, a héten akartam rendelni... de, ha abból indulok ki, hogy a Zrínyi esetében is több gyári alkatrészt kellett lecserélnem, akkor végül is nem olyan nagy a gond. Bár ott maga a hajótest szerintem hibátlan, itt viszont lehet azzal is gond van minőség terén. Viszont, ha összevetem a WSW Viribus Unitis-szel, akkor se olyan gázos a helyzet, mert ott nagyon szépen egybe van öntve a felépítmény a hajótesttel, sok olyan részlettel együtt, amit el kell távolítani, mert túl vastag, lépcső, vagy simán rossz helyen van. Itt viszont a felépítmény legalább külön van, a maratások sokat segítenek a megjelenítésben, ez pedig a WSW-nél vagy nincs, vagy sokkal kevesebb lehet. De amit még mindig nem értek, hogy hova lettek a csónakok? http://www.steelnavy.com/viribus.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596857 | 2015. november 29. 23:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mit sem változott a Bolyai óta. Csodálatos. A díjakhoz gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596855 | 2015. november 29. 23:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha még nem vetted meg, szemezz vele kicsit közelebbről. tieba.baidu.com/p/3706575742 Ez sorjátlanítható ebben a méretarányban az alkatrészek elvesztése nélkül? Egyébként a kis ágyúk csöve is hiányzik, bár az simán pótolható injekciós tűből szerintem. HA pedig megvetted, akkor feltétlenül kérek dobozbontást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 596853 | 2015. november 29. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyébként a következő Barham-Valiant páros lesz. Az előbbivel kezdem, de nem azonnal, tartok egy kis szünetet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 596852 | 2015. november 29. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, köszönöm szépem! Szabi, lehet, hogy a Derfflinger dögösebben néz ki a rozsdázás miatt, de egy szolgálatban álló brit csatacirkáló békeidőben mégsem lehet rozsdás... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 596847 | 2015. november 29. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Rendkívül szép hajó lett, bár némi részlehajlással élve, én a Derfflingert szebbnek tartom :P Gratulálok a nyereményekhez is :) Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 596846 | 2015. november 29. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Minden előzetes tapasztalat ellenére újra és újra meg tudsz döbbenteni a létrehozott minőséggel. Gratulálok az eredményekhez, és azt hiszem, többen várjuk már az újat is. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 596845 | 2015. november 29. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már több mint egy hónapja elkészültem a Tiger-rel. Később egy barátom készített jó minőségű képeket róla. Ezeket szeretném most közreadni. Időközben a dioráma is elkészült (a Derfflinger-rel), Telfordban két aranyat nyertem vele (hajó dioráma és legjobb dioráma). Ha a barátom elkészíti a fotókat a diorámáról, azokat is megosztom veletek. Néhányan érdeklődtek a víz készítéséről, arról is lesznek képek. Annyit előrebocsátok, hogy szerintem ez a víz nem lett igazán jó, inkább a hajóknak köszönhetem az aranyakat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 596844 | 2015. november 29. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch, Nekem van Viribus Unitis-em 24 csónakkal. Ha akarod, leöntheted őket. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 596693 | 2015. november 27. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az mindenképpen lesz:-) Örülnék ha lenne egy-két fa fedélzet a boltosoknál. Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 596692 | 2015. november 27. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Pár kép a hajókról ;) Ha jól emlékszem tavaly volt pár szép darab. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 596675 | 2015. november 27. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valakinek valami holnap Pozsonyból?:-) Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 596437 | 2015. november 24. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia köszönöm. Én is erre gondoltam csak biztonság kedvéért kérdeztem meg :D. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 596419 | 2015. november 23. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én ezt ajánlom: www.hobbyeasy.com/en/data/mk79cwpft9854qndcohy.html Szerintem nagyon nem is fog más kelleni. Nekem ugyan ez a készlet nincs meg, de azért ajánlom ilyen bátran, mert van egy hasonlóm a Gneisenauhoz: www.makettinfo.hu/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 596409 | 2015. november 23. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy 1:700 Tonehoz milyen maratásokat éri meg beszerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596029 | 2015. november 17. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Elvileg ezzel az erővel le lehet önteni tetszőleges 1:700-as kit csónakjait, ami úgy-ahogy stimmel méretét tekintve, mert ezek is csak általános darabok, nem "személyre szólóak". :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 596019 | 2015. november 17. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch! Itt érdemes megnézni, mi a helyzet csónak fronton: https://www.whiteensignmodels.com/c/1700+Scale/28/4/ Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596012 | 2015. november 17. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Helyes, tedd azt, aztán számolj be róla és akkor lehet, hogy megkapom magamtól szülinapomra március végén. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 596005 | 2015. november 17. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én fél éve szemezek vele, de ez még fel sem tűnt. Ettől én még simán lehet megveszem karácsonyra :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 596001 | 2015. november 17. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Találtam az Ebay-en egy kínai 1:700-as Viribus Unitis makettet (Poseidon márkanév alatt fut). Elég sajátságos darab, mert egész korrektnek tűnik fénykép alapján, gyanta, rengeteg maratás, esztergált lövegcsövek, viszont ránézésre mentőcsónak egy darab sem. Kérdésem: nincs valakinek véletlenül egy WSW Viribus Unitis kitje, amiről le lehetne önteni a csónakokat, ha ennek véletlenül tényleg nincs egy darab sem? Mert anélkül semmiképpen sem nyúlok bele. Igen, tudom, hogy ilyet nem szabad csinálni, mert fujj, de ugye az mégsem elvárható, hogy további 60 euróért vegyek egy másik kitet a csónakok miatt, aztán dobjam el a francba, mert nem kell - esetleg öntsem le a csónakokat a Poseidonhoz és utána adjam el a WSW-t kompletten, tartván ugyanitt némi kerülővel. Plusz mivel az nem tartalmaz maratásokat, valószínűleg ezután a kutyának sem fog már kelleni. Persze lehet, hogy bölcsebb lenne megvárni valami kritikát róla, hátha össze se lehet rakni, bár a kínai cuccok sem olyan nagyon rosszak az utóbbi időben, sőt. Esetleg amíg valaki kiadja hozzá a csónakokat. De félek tőle, hogy mivel a kínaiak dollárban számolnak, rossz esetben 20-30%-kal is felmehet az ára. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MIKE1 | Adatlap | 595580 | 2015. november 9. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Nagyon köszönöm az instrukciókat! Remélem sikerül megoldanom! Még várnom kell a cuccokra, de hamarosan el tudom indítani a dolgot és talán pár év és kész is lesz! :D:D Még egyszer köszi! Üdv: Mike | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 595578 | 2015. november 9. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mike! Tulajdonképp mindenki egy építési sorrendet szokott követni, azt, ami a makett összeállítási rajzán szerepel. Igazából arra kell csak figyelni. hogy az esetleges feljavítók mikor kerülnek a helyükre. Kezdjük a hajó törzsével. Általában feljavításnak ide ablakkereteket szoktak adni. Tehát fúrd ki az ablakokat. Aztán (ha több darabból áll) ragaszd össze a hajó törzsét. Most jön a fedélzet. Ide már többféle feljavítót szoktak adni. Nézd meg a rajzot és vágd le, vagy csiszold el az összes alkatrészt, amit feljavítóval szeretnél pótolni. Ha ez megvan, akkor ragaszd be a fedélzetet a helyére. Ha kell, csiszolj vagy tömíts, hogy szépen illeszkedjen a törzsbe. Következik a felépítmény. A maketten többnyire négy fő darabja van a felépítménynek. Az alap többnyire egy hosszúkás elem, ami néha egybe is van öntve a fedélzettel. Aztán van az első rész, ami egy nagy elem és általában a parancsnoki híd szokott rákerülni. Aztán a középső elem, ami lehet repülőgéphangár vagy kémény, végül a hátsó rész. Ez lehet a hátsó navigációs híd, tűzvezető állás stb. Ezeket a fő elemeket is ragaszd össze és a fedélzethez hasonlóan szedj le mindent, amit szeretnél feljavítani. De itt már egyes feljavítókat be is építhetsz. Például ha kivágod egy szellőzőrács helyét, berakhatod a maratást. Vagy ha vannak ablakkeretek, ajtók, azokat is felragaszthatod. Most ragaszd fel az ablakkereteket a törzsre (ha vannak) és fesd le a törzset. Ezután rakd a hajót egy alapra, hogy ne kelljen kézzel hozzányúlni vagy alakíts ki rajta egy fogási pontot. Majd fesd le a felépítményt is. Ezzel párhuzamosan, ahogy írtad, a lövegeket, csónakokat és repülőket is rakd össze és fesd le. Majd rakd fel a lézervágott fafedélzetet. Ezt nem kell festeni, mert ennek gyárilag „jó” a színe. Ha ez is megvan, akkor ragaszd be a felépítményt és a lövegtornyokat a helyére. Ezekre már felrakhatod a korlátokat is. Most jöhetnek azok az apróságok, amelyeknek előkészítetted a helyet a felépítményen és a fedélzeten. Ha ez is megvan, akkor mehet a kötélzet és végül a korlátok a fedélzetre. Utolsó lépésként helyezd el a hajót a végleges alapon. Röviden ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 595577 | 2015. november 9. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Feltettem pár képet is az egyik épülő hajómról, amely már elég előrehaladott állapotban van, de úgy vélem aránylag jól mutatja, amiről írtam. A festésnek egyébként van egy olyan trükkje, hogy azért, hogy az apróbb alkatrészeket és a maratást is jól fedje a festék, célszerű őket a felépítményre adott színnel lealapozni. Ha pedig maszkolni szeretnél, akkor arra figyelj, hogy a szalag alá ne kerüljön maratás vagy egyéb feljavító. Mert az lehet, hogy lejön mikor leszeded a szalagot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 595479 | 2015. november 8. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó képek, köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 595472 | 2015. november 8. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FIGYELEM blog.livedoor.jp/irootoko_jr/ Közel 800 csodálatos digitálisan színezett fotó, 90%-ban klasszikus hadihajók. Többsége japán, de van bőven mindenféle, még az SMS Zrínyi-ről is van három kép! Van közte néhány extra repülős-fotó is, és minimális harcjármű-téma. Érdemes kinagyítani az érdekességeket mert a minta-kép sokszor a szélein vágott, kisebb, kinagyítva már teljes képet mutat. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MIKE1 | Adatlap | 595449 | 2015. november 7. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a KA models fapadlói jónak számítanak, megéri az árát? (nem olcsó) Köszi! Üdv: Mike | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MIKE1 | Adatlap | 595440 | 2015. november 7. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mint tök amatőr és hozzánemértő szeretnék pár dolgot kérdezni tőletek hajó építés, festés ügyben! A következők érdekelnének: -mindent elkészítek a hajón fixre, de a lövegeket, csónakokat, repcsit egyéb hasonlókat külön festem? Vagy a felépítményeket is festve ragasztom majd össze? -ha használok lézer vágott fa fedélzetet az mikor építsem be és azután, hogy fessem? -ha csíkozásra kerül a sor pl. balti, akkor azt hogy maszkoljátok? (ez gondolom az előző kérdésem válaszából már ki is derül) -kötélzet a végszerelés? Ha valaki leírná röviden a fontos sorrendet egy komplett hajóépítéshez( fémlövegek,fapadló,réz használatával), hogy összeálljon a kép számomra azt nagyon szépen köszönöm előre is! Egy lelkes amateur! :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 595297 | 2015. november 5. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
oké rendben köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 595278 | 2015. november 4. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az Aoshimánál azokat a maketteket érdemes megnézni (és venni), amelyeket 2009 után adtak ki. Ahogy Ede is írta, a többi őskövület. Egyébként az Aoshimának nincs 700-as Kirishimája, úgyhogy ott nem lesz nehéz választani. A Fujiminél arra figyelj, hogy a dobozra ne legyen ráírva, hogy Sea Way Model. Azok régi, elég vegyes minőségű makettek. Ha pedig olyan embléma van a dobozon, amire kék alapon fehér, cirkalmas betűkkel van felírva, hogy Fujimi, akkor igazi régiséget találtál. Nem rossz a minősége, de elég küzdelmes makett. Bár az is igaz, hogy ilyen makettet legfeljebb az ebayen vagy egyéb "bolhapiacon" találsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 595276 | 2015. november 4. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oksa köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 595269 | 2015. november 4. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Slash! A Fujimik vadi újak, az Aoshimák ha jól emlékszem őkövületek. Nézd meg a Hobbysearchön a dobozbontásokat, az a biztos, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 595265 | 2015. november 4. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még az érdekelne engem hogy 1:700 japán hajókból melyik a jobb aoshima vagy a fujimi A hajók: Ijn Tone Ijn Kirishima Ijn Fuso | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 595198 | 2015. november 3. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sl@sh1990 | Adatlap | 595197 | 2015. november 3. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És milyen a kit ha kérdezhetem? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 595168 | 2015. november 3. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyetértek Varjúbácsival. Igazán szép eredményhez kell némi feljavítás, korlátmaratás, esetleg fafedélzettel is meg lehet bolondítani (én vettem hozzá), stb. De az alapmakett is nagyon jó. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A karácsonyi kavalkádot lehet tényleg hanyagolni kellene, és majd később rendelni csak, már ha egyáltalán lesz rendelés. Lehet eresztek még egy emailt a Kombrig felé is, hogy hol a pokolban van az ő verziójuk.