<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zs180 | Adatlap | 581325 | 2015. március 14. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 581276 | 2015. március 14. 12:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy gyors kérdés, a PoW maratásánál van egy-egy Prince of Wales felirat, ami gondolom valahová a felépítményre megy, mint a Hoodnál. Valaki esetleg meg tudná mondani hová valók, mert én eddig nem láttam sehol ezeket a névtáblákat eredeti képeken? Előre is köszönöm. Egyébként nekem is tetszett a Musashi videó. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 581252 | 2015. március 14. 04:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! A Thüringenről készített képek bennem is megmozgattak valamit. Csodálatos látni, hogy szinte semmiből készülnek itt alkotások. Aki nem érti, menjen pecázni! Ők a másik csendes őrült banda. Folytattam a Dreadnought felépítményeinek összerakását magam is. A fedélzet nélkül nem tudok tovább haladni, most éppen ennek a vastagítása folyik, mivel az enyém papírmakett. Tubusos ragasztóval nem kimondottan gazdaságos, vizessel meg hullámos lesz a felület. Arra gondoltam, nitrolakkal kenem be a papírrétegeket és összepréselek legalább 4 műszaki rajzlapot, hogy 1mm vastagságot kapjak. Néhány felépítmény darabjainál kipróbáltam a szórógittel való befedést, mivel beszereztem egy kompresszort és hajtott a kíváncsiság, hogyan válik be az elgondolásom. Még van mit csiszolni a technikán, de azért már formálódik a kivitelezés. Sűrű a gitt, még hígabbá kell tenni. Máskülönben az egyenetlenségeket jól eltünteti. Némely darabok kiszőrösödtek tőle, de azt még lehet finoman csiszolni. Az egészet a végén úgyis egyben fújom le. Nos íme néhány fotó időrendben, pár hét különbséggel. Az ágyúkat már 2x lefújtam egészen híg szórógittel, csak kint száradnak a műhelyben, mert a jobbik felem talán reklamálna a szag miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581244 | 2015. március 13. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Beelőztél!:) Nem gondoltam volna, hogy ez a hajó is így járt, bődületes energia kellett hozzá, hogy ennyire szétrombolja... Amúgy nagyon jó volt a film és még egyszer köszi a linket! A Zoli féle leírásban érdekes, hogy a Tirpitz lőszerraktár-robbanásának következménye össze sem volt hasonlítható, pedig ott is elszabadult a pokol. Nekem a Hood jutott eszembe, mert az is hasonló állapotban van - természetesen a Yamato után. | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 581242 | 2015. március 13. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszi az összefoglalót! A hajóról szóló leírások alapján, elsősorban Horváth Zoli írására gondolok, logikusnak tűnik. (Még egy fekete pont az "all or nothing"-páncélzatnak. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581241 | 2015. március 13. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Akkor azoknak, akik esetleg nem látták a műsort, néhány szó a roncsról. Sajnos ez is annyira széthullott, mint a Yamato. A darabok egy nagyjából 500x800 méteres területen szóródtak szét. Az orr viszonylag épen maradt, de az első barbettától a harmadikig gyakorlatilag eltűnt a hajótest. A tat maradt meg, de az fejjel lefelé fekszik. Viszont szépen látszanak a hajócsavarok és a kormánylapátok. Két nagyobb darab maradt még meg. Az egyik a híd, ami leszakadt a fedélzetről és most oldalra dőlve fekszik az iszapban. Elég jól látható a torony jellegzetes formája, fel egészen a radarok tartójáig. A másik a kémény, ami szintén leszakadt. Érdekes volt még látni például a hátsó fedélzeten lévő sínrendszer egy darabját, amit az egyik fordítókorong tarthatott egyben miután leszakadt a fedélzetről. Elvileg az egyik fő lövegtornyot is megtalálták. Legalábbis volt egy közelkép egy nagy, dobozforma roncsdarabról, amiről leszakadtak a lemezek és az egyik végén mintha csővégek állnának ki az iszapból. Jó volt élőben látni az egészet, bár kissé fárasztó volt. Mivel ott ugyan reggel 9 volt, de az időkülönbség -7 óra. "Röviden" ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581184 | 2015. március 13. 03:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Megyek lottózni...:) Köszi a linket, jó kis műsor volt! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581176 | 2015. március 12. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581175 | 2015. március 12. 20:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Egy gyors hír. Elvileg 4,5 óra múlva élő adás lesz a Musashi roncsáról. Ha az idő megengedi, akkor lemerülnek és 1,5-2 órás túrát tesznek lenn. Ezen a linken lehet követni majd a műsort: www.musashi.paulallen.com/ | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581170 | 2015. március 12. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ha jól látom és sejtem, kettétört, a tat fejjel lefelé van, az orra viszont normál pozícióban van, akárcsak a Yamato. | |||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 581164 | 2015. március 12. 17:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár új kép a Thüringenről. Az első képeken a daru elemeit láthatjátok. majd az utolsó csónak párt félkészen. Az utolsó képeken pedig a középső felépítményt láthatjátok készen. Helyére kerültek a kémények, a daruk és a kötélzetük, valamint négy csónak is a helyén van. A legutolsó képen totálban most így néz ki a hajó. Simi! Én nem láttam olyan képet amin olyan klasszikus rács van, mint a későbbi hajókon. Azt tudom, hogy az osztály hajóin a kéményeket később megmagasították, de maradt ez kereszt. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 580910 | 2015. március 9. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 580908 | 2015. március 9. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom milyen helyezést kapott, mert az eredményhirdetés vasárnap volt. De most megnéztem az osztrák ipms weblapját. Ha hinni lehet a galériának, ami a leírás szerint a helyezést elért hajókat mutatja, akkor ez sajnos nem kapott semmit. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vadász | Adatlap | 580834 | 2015. március 9. 02:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Syb! Én a szaloncukor papírját használom | |||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 580831 | 2015. március 9. 00:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Akkor szép sorjában... TAMÁS, köszönöm szépen! Herger Tomi, nagyon sajnálom, hogy nem láthatom Móváron ezt a szépséget. A fedélzet színvariációit részben az eredeti szín világosításával, részben egyéb (de hasonló), ill. sötétebb szín felhasználásával értem el. Szabi, látom, szépen alakul a Zrinyi - csak ismételni tudom magamat: jó helyre került! Sebi, ezt a Derfflingert tényleg jól eltalálták! Látszik, hogy az építő tanulmányozta a Jütlandi csatában szerzett sérüléseket - nagyon tetszik ez a munka. Milyen helyezést ért el? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 580818 | 2015. március 8. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Látom mindenki szépen halad az építéseivel. Csak így tovább uraim! Én szombaton voltam Bécsben, a Go Modellingen. Sajnos azt kell mondjam, hogy hajós témában a legtöbb munka már járt Móváron. Ezért igazából csak erről a jól eltalált Derfflingerről szeretnék megosztani pár képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 580732 | 2015. március 8. 14:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sikerült haladnom kicsit a Zrínyin, de nem sokat, sajnos nem sok időm van meló mellett, de lesz egy hét szabadság nemsokára :D A parancsnoki felépítményen dolgoztam meg az első árboccal. Jelenleg a fénykép kedvéért lett egyberakva, illetve a festése is azért ilyen, mert a hibákat keresem még mindig velük. A híd feletti kis platform készen van, az árbocon lévő kis kilátót (nem tudom lehet, tűzvezető állás?) viszont újra kellett építeni, mert sajnos ugyanaz volt a baja, mint a hídnak, egy tömb volt az egész... szóval a tetejét levágtam, és elcsiszoltam, mert a ponyvázásnak tökéletes, aztán az alapját is annyira, hogy utána lemezből oda tudjam hajlítani a falait/korlátait. Az árboc egyébként húzott szálakból, a mellékelt picike maratásból, valamint drót darabkákból épült fel. Az árboc legfelső kis része még nincs a helyén, a kis kalitka ami még félkész egy 1/400-as Titanic maratás maradékból van, mivel másképp nem tudtam volna megjeleníteni, a drótszálankénti összerakás pedig időpazarló fájdalmas kudarc volt... (ez az alkatrész egyébként szintén egy kis tömb). Egyébként rendkívül hasznos a kis összerakási rajz túloldalán lévő többnézeti, ami valóban 1/700-as léptékű rajz, ehhez tudok méretezni, már amit látok belőle, mert elég rossz a minősége. Pár csónak belét is kikapartam már, egyet újra is készítettem, a motorcsónakot pedig csak éppen elkezdtem a második kéménnyel együtt. Igyekszek ahogy csak tudok, hogy minél jobb legyen. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580629 | 2015. március 7. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Tomi! Nagyon szépen alakulnak a felépítmények. A kéményen lesz külön szikrafogó is (nem ismerem a hajót közelebbről), vagy ez már a végső forma? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580621 | 2015. március 7. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Syb! A gőzcsöveket 1.1-es injekciós tűdarabokból készítettem el, a mellékelt képen látható módon. Te ezt szerintem már csak úgy tudod kivitelezni, ha alúlról kifúrod a kémény belső talpazatát és úgy ragasztod bele a csöveket. Különben jó lett volna az összeragasztás előtt feketével kifesteni a kémény belső felét; de ahogy még hozzáférsz, próbáld meg ecsettel; azzal még jó mélyen be tudsz nyúlni. A szikrafogó rácsot meg - gondolom - úgy is fújni fogod. Különben tükörfóliának mondják ezt a tükröződő anyagot. Sok csomagoló anyagnál találkozni vele. Az én Yamato-mnak a fényszórói is már azzal lettek feldobva 13 évvel ezelőtt... Őszintén megvallva a pillanatragasztó nem fogta meg, valahogy a nitrohigító tudta csak megragasztani. De lehet, a mai ragasztók jobbak. Később inkább polírozott alumínium lemezt használtam e célra. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580588 | 2015. március 7. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz Köszönöm a tippet, én is valami ilyesmire gondoltam, bár a Balaton csokipapíros verzióról még nem hallottam. Simi Köszönöm az észrevételeket, a reflektorokat javítom. Ezek a gőzcsövek látványosak a te kéményeiden, miből vannak? Szeretném megpróbálni én is elkészíteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 580578 | 2015. március 7. 08:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lassan haladok a Thüringen felépítményeivel, de azért folyamatban vannak. A héten elkezdtem a kéményeket (itt a hátsó kémény látható fel ragasztva és "kötelezve") felragasztani. Továbbá a csónak emelő darukat kezdtem el építeni, ebből egyenlőre az oszlopok vannak meg. A gémeket nemrég faragtam ki és alapoztam le. Gyuri! Múltkor kérdezted, hogy viszem-e Móvárra? Sajnos nem, lehet még én se jutok le. A hajód fedélzete nagyon tetszik! Kérdésem lenne, hogy a "léceket" amik más színűek ,mint az alap azt más színnel vagy ugyanazon szín más árnyalataival fested? Simi! Jól néz ki a PoW, a hullámtörők és a kémények is nagyon szépek! Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580557 | 2015. március 6. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A kémények egész jók lettek, csak szerintem a nagyon jellegzetes gőzcsövek kicsit hiányoznak róluk. Ami azonban szembetűnőbb: a reflektorok túlzottan ki vannak emeleve a talpazatból. Nyugodtan keress archiv fotókat és ott láthatod a megfelelő pozíciót. Az én PoW-m kéményei így néztek ki anno a festés előtt... akkor még sajnos nem volt Pontos szett. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 580484 | 2015. március 6. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Syb A fényszórókról jutott eszembe, ha az üveg-felület helyére pl. Balaton-szelet csomagolásából ragasztasz be egy kis darabot (pillanatragaccsal), olyan fényszóród lesz, hogy csak épp nem világít! Legalábbis a repülősök így csinálják. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580483 | 2015. március 6. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 580471 | 2015. március 6. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580468 | 2015. március 6. 09:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Hasegawa hordozóival még nem dolgoztam, de az általános vélekedés szerint nagyon jó minőségűek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580467 | 2015. március 6. 09:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Igen, az Up-okat leszerelték '41 nyarán, így a B és az Y toronyra is pom-pom került. Ezen kívül is van még néhány kisebb különbség a két verzió között: pl az előárbocon is módosítottak; és ha jól emlékszem felekrült néhány Oerlikon is a parancsnoki torony tövéhez . | |||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580457 | 2015. március 6. 08:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Igen, rengeteg apró részlet kidolgozható vele, csak nagyon kell vigyázni, mert nincs tartalék az apróságokból, mint az Eduardnál. Simi, most egy nagy baklövéstől mentettél meg, ha nem szólsz észre sem veszem, hogy az UP- kilövők helyére PomPom kell a kigyóbőrös verzióhoz... Itt látszik meg, hogy a maratásnak nincs külön összerakási útmutatója hajónként. Köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580453 | 2015. március 6. 07:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szép lesz ez a hajó! Azért az átmosás metodikáját röviden leírhatnád nekünk... A kiemelést sötétszürkével csinálod? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580452 | 2015. március 6. 07:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Eddig egész szépen alakul az építés. Tényleg jó az a Pontos szett. De látom, letettél a "kígyó bőrős" festésről, és a '41. májusi állapotot választottad. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 580446 | 2015. március 5. 23:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Syb, nagyon részletes ez a Pontos szett, igen látványos lesz vele a hajód! Sebi, nekem is megvan ez a makett és ez a feljavító, kíváncsian várom, mit hozol ki belőlük. Imi, átmostam a hajót négyféle színnel. Sikerült kicsit tompítani a fekete és világosszürke színek közti kontrasztot, de elég koszos a hatás - mindenesetre rozsdázni nem nagyon fogok. Ezután következik a részletek kiemelése. | |||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 580445 | 2015. március 5. 23:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Érdeklödnék , hogy milyen minöségüek, illetve részletességüek a hasegawa 1/700-as japán hordozói, ha valaki ismerné öket? Köszi Tamas Bocs az off-ért. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 580328 | 2015. március 4. 23:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kétségkívűl az év egyik nagy szenzációja. Itt már van egy rövid videó is: www.paulallen.com/Interests/Exploration/Key-Initiatives/Musashi-Expedition Én is kíváncsian várom a továbbiakat. Elvileg nem robbant fel, hanem felborult és úgy süllyedt el. Ráadásul alig egy kilométert süllyedt. Ha a víz alatt visszafordult, van rá esély, hogy olyan lesz, mint a Bismarck. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580317 | 2015. március 4. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Musashi-fanok szerintem most lázban égnek (na persze a Yamato-fanok is). Ha lehet hinni a fotóknak, a hajó egész elfogadható állapotban van - szegény Yamato-val ellentétben, ami inkább egy összegyűrt papírhoz hasonló. Azért írom, hogy lázban égnek, mert már régóta folyik vita pl a fedélzet színéről, a légvédelmi állások számáról, azok pontos helyéről stb stb. Ha szerencsénk van és sikerült jól körbe fotózni, akkor ezekre most válasazt kapunk. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 580272 | 2015. március 4. 15:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis érdekesség: index.hu/mindekozben/poszt/2015/03/04/megtalaltak_a_ii._vilaghaboruban_elsullyesztett_legnagyobb_japan_hadihajot/ Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 580138 | 2015. március 2. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Úgy látom Móváron lesz hajós téma bőven. Akkor én is szeretném pár képpel megakadályozni a tetszhalált :) Sikerült beszereznem egy egész jó kis Flyhawk maratást. Amit a képeken láttok, az az HMS Kelly fedélzete (még ragasztás előtt) és a felépítmény alsó része. A festék egy kissé megtréfált, ezért erős fénynél sajnos itt-ott látszanak az ecsetnyomok benne. De igyekszem majd szépre megépíteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580070 | 2015. március 2. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hozzáteszem, van mit mazsolázni, mert a maratások leírása néhol eléggé félrevezető, pl épp ma vettem észre, hogy a kereső reflektorokhoz való maratásokat a leírásban 60-as sorszámokkal jelölik, pedig valójában a 260-as darabok kellenek oda... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580067 | 2015. március 2. 12:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 580066 | 2015. március 2. 12:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gondoltam adok magamról, és a PoW-ról némi életjelet. A telefonom fókuszképességei változóak szóval a képeket kicsit fel kellett javítanom, de még így is elég borzalmasak, nem erre találták ki a kameráját... Jelenleg a kémények készülnek, majd arról is rakok fel képeket. Egyébként a témával kapcsolatban, most először nekem is felszedte a maszkoló a festéket a PoW vízvonalánál, bár szerintem ez inkább a festék hibája lehet, mert eddig nem fordult elő, most először fújtam ezt a márkájú festéket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 580048 | 2015. március 2. 01:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Imi! Nem tudom, talán nem zsírtalanítottam eléggé a felületet. Én is csak Tamiya maszkolószalagot használok, ráadásul onnan jött le a festék, ahol előzőleg Mr. Surfacer-rel lefújtam. Az átmosást az AK Interactive különféle termékeivel fogom elvégezni. Cél nem a koszolás, inkább a fekete és világosszürke közti kontraszt csökkentése, ill. minimális inhomogenitás elérése. Utána jön a részletek kiemelése. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 580041 | 2015. március 1. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Mi lehet az oka, hogy felszedte a maszkoló a festéket? Talán nem volt jól rátapadva a felületre a festék? Gondolom, Tamiya maszkolót használtál. Én egyszer - még régebben - gondoltam, spórolok egy kicsit és más maszkolót használtam, akkor jártam így; akkor fogadtam meg, hogy csak Tamiyát használok ezentúl. Azzal sose szívtam még. Különben a hajó gyönyörű már most. Iyenkor már nehéz abbahagyni a munkát, mert látja az ember, hogyan áll össze a hajó. A sötét színű tornyokon lesznek azok a bizonyos kalibrációs jelek? Te hogy csinálod az átmosást? Nekem az még eddig nem sikerült szépen. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 580025 | 2015. március 1. 18:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg kell törnöm az átkot, amit az utolsó posztommal bocsátottam (akaratlanul) a fórumra - az új képek talán megszüntetik a tetszhalott állapotot. Lefújtam a hajót kissé világosított Humbrol 28-cal. Elsőre ijesztően világosnak tűnt, de most már hozzászoktam:). Összehasonlítottam egy bontatlan festékkel a keverékemet és csak fél árnyalattal világosabb. Szóval jó lesz az... A festéssel szívtam nem keveset: előbb a jobb oldali vízvonal feketéjét szedte le a maszkolószalag egy darabon, majd, ennek javítása közben, a szürke is lejött majdnem 1/3-nyi felületen. Mostanra sikerült kijavítani, nem azért nincs a jobb oldal lefotózva, mert rosszabbul néz ki, mint a bal... Részletek javítása-festése után következik majd az átmosások művelete. | |||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 579329 | 2015. február 22. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Imi, remekül néznek ki a részletek a fedélzeten, maga a fafedélzet is rendkívül élethű. Én is haladtam kicsit, lefújtam a fekete (valójában igen sötét szürke) részeket, kicsi össze is dobtam a hajót a fényképekhez, hogy mutasson valamit. Mint látható, eléggé leszoktam a maszkolásról... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 579322 | 2015. február 22. 11:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 579190 | 2015. február 20. 14:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hát kb olyan 70%-os arányban működik csak az öntapadás, bizony jónéhány helyen rá kell segíteni egy kis pillanatragasztóval. Pedig előtte még zsírtalanítottam is benzinnel. Ahol felpuposodik, ott szikével fel kell vágni az egyik osztásnál és úgy kell aláfolyatni a ragasztót. Ha a szélén jön fel, az meg adja magát. Kb egy hét után, ha már nincs anomália, akkor már nem is lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 579162 | 2015. február 20. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Értem, köszi! Azt még hadd kérdezzem meg, neked működik magától az öntapadós fedélzet, vagy megerősítetted itt-ott még ragasztással? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 579160 | 2015. február 20. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Természetesen voltak ajtók a hullámtörő két oldalán, de nem csúsztathatóak, hanem levehetők voltak. A Hood-on és a PoW-on nyitott állapotban készítettem el, de itt most a zárt álllapotot választottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 579155 | 2015. február 20. 08:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Batka! Nagyon örülnék, ha átküldenéd! (panzerschiff kukonya freemail pont hu) Előre is köszi! Simi, ez nagyon jól néz ki. A hullámtörőn nem volt két "ajtó" két oldalt? Vagy ezek visszacsukhatóak voltak? Sebi, köszi! Ezt az építést láttam valamikor pár éve, de már nem tudtam volna, hogy keressem meg újra. Igen, nekem kimondottan tetszik az eredmény. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 579149 | 2015. február 20. 00:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha jól látom, mindenki szépen halad az építéseivel. Csak így tovább! A fedélzet festéséről pedig ezt szeretném megmutatni: www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php Bár részleteket nem mutat, de azt írja, hogy négyféle színt használt, amit ecsettel vitt fel. Ezért gondolom a módszer hasonló lehet a ceruzás palánkozáshoz. Az eredmény mindenesetre nem tűnik rossznak. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 579117 | 2015. február 19. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hát én is igen lassan haladok. Legutóbb a hullámtörő fogott ki rajtam: szépen összeraktam a maratásból (Pontos), le is festettem, lakkoztam; aztán amikor a helyére akartam ragasztani, kiderült, hogy egyáltalán nem stimmel. Igazából nem is nagyon bánkódtam miatta, mert szerintem túl alacsony volt: mindössze 2 mm, ami a valóságban 70 cm-nek felelne meg - vagyis túl alacsony volt. Alulemezből készítettem el a magam verzióját immáron 3 mm -esre. Az "A" barbetta körül 21 szellőző került beépítésre. A "B" melletti Oerlikon állásokat is alulemezből alakítottam mi, mert a műanyagot kicsit vastagnak találtam és az alakja se volt jó. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szia Syb!
Bár csak az Ansonról találtam ilyen képet, de ezen látszik a két hely, ahol a neve ki volt írva: a tatra általában külön betűkkel, a hátsó felépítményre rendszerint egy táblára.
P.Gy.