<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 582804 | 2015. április 1. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 582781 | 2015. március 31. 20:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kis türelem Urak, holnap ránézek a birtokomban lévő Archer lapra. Móváron már én is kerestem általános felhasználású szegecsmatricát, de nem találtam. Lehet rosszkor rossz helyen kerestem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582780 | 2015. március 31. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy sokára elkészülem a Warspite parancsnoki tornyának jelzőszintjével. A reflektorok állását ki kellett emelni, a középen levő bevágás pedig túlméretesnek bizonyult. Ezen kívül elő kellett készíteni a jelzőzászlók kötélzetének rögzítéseit is. A reflektorokat kifúrtam, beleragasztottam a tüközfóliát, aztán egy átlátszó műanyagstiftet, végül a gyűrűt alulemezből. A legszivatósabbak a kis jelzőlámpák voltak: néhány el is veszett, meddigre meglett mind a négy; nem csoda, hiszen 1 mm az átmérőjük. Most jön a festésük. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582772 | 2015. március 31. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, szerintem Syb arra gondolt, hogy különböző színek nagyon-nagyon híg oldatával elkezdte átmosogatni a fafedélzetet, hogy ezzel kissé használtabb és változatosabb megjelenésűvé tegye. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 582769 | 2015. március 31. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Amatőrnek tűnik a kérdés és azt hittem idővel magam is rájövök, de mit jelent az, hogy mosatás? Mert, ha az, amire gondolok, hogy a fedélzetet átmásolni valamilyen módszerrel egy fából készült lemezre, én is szívesen alkalmaznám. Bár az enyém papírból készül, ez mégis eredetibb lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 582768 | 2015. március 31. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyönyörű hajók készülnek, remélem az én PoW-om sem lesz sokkal lemaradva a színvonaltól :) Ragasztószáradásra várva elkezdtem átmos(ogat)ni a fedélzetet, egyenlőre nem látványos a különbség, de az eddig elkészült hajóimhoz képest nagy előrelépés. A képen ( bár most a fókusz működött) sem igazán látszik, de a hullámtörő előtt az orr már mosva van ( nem végleges állapot), mögötte még nem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582747 | 2015. március 31. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi! Szépen alakul a Derfflinger, a festés is jól sikerült; csak így tovább! Gyuri! Elviszem Móvárra megmutatni a Warspite-t, remélem, addigra a parancsnoki torony is valamilyen részben elkészül. Tegnap az egyik lövegtornyot megrádliztam, egész jó lett; hátha fekete befolyatással sikerül belőle valamit kihozni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 582736 | 2015. március 30. 22:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó estét! TAMÁS, Willi, köszönöm a dicséretet, igazán jólesik. Akit érdekel a Tiger, Móváron láthatja - nálam lesz, lehet, hogy kirakom valahová, keressetek meg! Imi, ezt a szegecselést meg kell oldani valahogy - remélem, Te is elhozod az Öreg Hölgyet.. Sebi, nagy örömömre szolgál, hogy újabb Defflinger épül, kíváncsian várom, milyen lesz. A FlyHawk (légysólyom) legújabb dobása, a HMS Naiad egy csodás kicsi gyöngyszem, be kell szereznem! (bár lehet, hogy megvárom a Premium Edition-t még több maratással...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 582732 | 2015. március 30. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582690 | 2015. március 30. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ez nem nyert. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582679 | 2015. március 30. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én függőlegesen 65 pontot számoltam, kb 200 -nak kellett volna lenni. A két szögecs közti távolság 0.5 mm, 1 mm-en ez 2 db, 1 cm 20 db, 10 cm-en 200 db. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582673 | 2015. március 30. 11:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az oldalon, amit belinkeltem, azt írják, hogy a matricalap mérete 7x11,4 centi. Ebből ki lehet számolni, hogy pl. az ezen a lapon lévő szegecsek mérete és távolsága kb. mennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582671 | 2015. március 30. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 582669 | 2015. március 30. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Archer hordozófilmje olyan, hogy lehetővé teszi aránylag kis görbületek lekövetését. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 582659 | 2015. március 30. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre beindult a párbeszéd. Zs180. Már vagy harmadjára nézem a csodádat. Az apró részletek lenyűgöznek. Tapasztalatból tudom (mint itt bárki), ez valami iszonyat idődbe került. A korlátok, csónakbakok, létrák, mind szemet gyönyörködtetők. Ekkora méretarányban irigylem a kézügyességedet. Tudom, nem vagyok régi darab a topikban. Mégis lehetne egy javaslatom? Tegyünk fel minél több képet erre a csatahajós oldalra minden nap. Van, aki érthető okok miatt nem ér rá erre, de akinek van ideje, mégis vegyen erőt magán és ne csak a kész dolgokat mutassa meg, hanem a készülőfélben lévőket is. Vagy akár azokat a dolgokat is, amik nem sikerültek, vagy javításra kerültek. Nem szégyen, hiszen mindannyian cseszünk el valamit, vagy nem úgy jön össze, mint, ahogy vártuk. Próbaként én megteszem az első kapavágást, és, ha valaki érez affinitást, hogy fellendüljön a párbeszéd és kíváncsi a másik munkájára, tegye meg szintén ezt. Néha olyan csöndes az oldal, hogy azt hinné az ember, nem is épül semmi. Ezért ragadtam klaviatúrát. Vagy mondjátok meg, miért nem járható, amire gondoltam! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582658 | 2015. március 30. 08:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a baj, hogy a lövegtorony eleje íves kialakítású - és vele együtt a szegecselés is - ez a matrica meg egyenes. A szegecsfejek mérete kb 0.2, a távolság pedig 0.5 mm. A képen egy trumpeter torony látható, ami a Repulse kitből maradt meg. A Warspite torony is majdnem ugyanez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 582657 | 2015. március 30. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meg kell őket kérdezni, válaszolni fognak. De valahol van nekem is tőlük matrica ránézek, és jelentkezek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582647 | 2015. március 29. 23:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582646 | 2015. március 29. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szegecsmatricák valamelyike nem lenne jó neked? Archer, HGW, stb.? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582645 | 2015. március 29. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ember tényleg nem talál szavakat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 582644 | 2015. március 29. 23:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha egy géppapírt megrádlizol, lakkozod/pillanatragasztózod és fordítva ráragasztod? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582642 | 2015. március 29. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Majd körülnézek akkor Móváron a tankos srácoknál, csak az a kérdés, hogy kb paszol-e a méret? Az applikálásra azt találtam ki, hogy finoman megrádlizom, aztán azokba a lyukakba lakkal beleragasztom.Gondoltam már olyanra is elkeseredésemben, hogy mákot megrostálok valami finom rostán, aztán a homogén, szemre megfelelő nagyságú szemeket ragasztom rá. "Csak" megfelelő rosták kellenének... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 582640 | 2015. március 29. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imi, Batka, köszönöm szépen! Hát igen, kezd beérni a temérdek alkatrész előzetes elkészítésének munkája. Nekem könnyű dolgom volt a lövegtornyok tetőlemezeivel - benne voltak az Artist Hobby csodás maratásában, szegecsekkel együtt. Nem tudom, 1:350-ben talán vennék Móváron tankokra való csavarfejeket és egy hónapig azokat ragasztgatnám a toronytetőkre...? Nemsokára megpróbálom felapplikálni a matricákat a B és Y torony oldalára - köszönet értük Hajba Lacinak és Jim Baumannak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 582594 | 2015. március 29. 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez a hajó még ebben az állapotban is csodás. Jó hír, hogy Móváron megnézhető lesz, mert élőben teljesen más. A Derfflinger építésedet nyomon követtük itt, láttuk a részletgazdag fotókat, de élőben, kiállításon az igazi. Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582592 | 2015. március 29. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon izgalmasan alakul a Tiger! Igen ütős páros lsz a Derfflinger-el. Elképesztően sok van a főfedélzeten a különböző szerelvényekből. Ez nagyon sok plusz munkát jelent, pedig az egyszerű szemlélő szinte csak "átnéz" rajtuk, észre sem veszi. Írigykedve néztem a fő lövegtornyokat, milyen szép rajtuk a szögecselés... sajnos az Academy Warspite tornyairól teljesen hiányzik. Jó volna valamit kitalálni rá, hogy mivel lehetne pótolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 582591 | 2015. március 29. 13:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Batka! Köszönöm szépen. Eredetileg persze el akartam készülni vele Móvárra - erre már nincs esély, de azért elhozom, hogy akit érdekel, láthassa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 582587 | 2015. március 29. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez csodásan néz ki! Mit tippelsz, Móvárra van esély látni ezt a gyöngyszemet? Szolnokon láttam Hatvani Laci Bismarckját... impresszív egy látvány volt.:-) Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 582582 | 2015. március 29. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre haladtam kicsit, így újra vannak képek. A festést gyakorlatilag befejeztem az árnyékolással és az élfényekkel, ezután pedig elkezdtem összerakni a hajót. A fő fedélzetek csaknem teljesen kész vannak, ezekre sok-sok szellőzőt, lejáró és világítóablak-fedeleket, horgonyláncokat, "konyhakéményeket", csónakbakokat és sok egyebet ragasztottam. Mostantól a képeken nem lesz olyan alkatrész, ami nincs véglegesen rögzítve, kivéve a fő lövegtornyokat - ezek nélkül nagyon üres a hajó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 582419 | 2015. március 27. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm és törekszem a részletességre is. A korlátok most rendesen lekötik az időmet és végre belejöttem, de egyszer véget ér a méricskélés. Ja, és nagyon élvezem. Amint történt valami látványos, teszek fel pár képet is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 582402 | 2015. március 27. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörködve néztem a munkátokat, és egyszerűen csodálatos amit a papírral művel Wili vagy a részletessége Syb hajóának. Sok sikert nektek és jó építést. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 582352 | 2015. március 27. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörködve néztem a munkátokat, és egyszerűen csodálatos amit a papírral művel Wili vagy a részletessége Syb hajóának. Sok sikert nektek és jó építést. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 582345 | 2015. március 27. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörködve néztem a munkátokat, és egyszerűen csodálatos amit a papírral művel Wili vagy a részletessége Syb hajóának. Sok sikert nektek és jó építést. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 582344 | 2015. március 27. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, ki jött a World of Warships zárt bétája. Sikerült bejutnom és azt kell mondanom a hajók gyönyörű részletesek és amennyire lehet élethűek. Ott lehet találni festésre, kiegészítésre tippeket. Ha esetleg valaki még fent van vegyen fel: Sh3rmanTig3r. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 582246 | 2015. március 26. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Véleményem szerint az egész felső részt, az árbockosártól fölfelé cseréld ki vagy 0.4-es gyönygyfűző tűre, vagy 0.6-os injekciós tűre - ami a vastagságnak megfelel - és persze a hosszát is vágd méretre, aztán aplikáld rá az antennákat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 582234 | 2015. március 25. 23:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lassan festés előtti fináléba ér a PoW, viszont akadt egy kis gond, a képen bekarikázott antennák árbóca (nem tudom minek nevezik valójában) gyárilag rövidebb mint kéne, az antenna közepéig ér nagyjából a piros vonalig, holott végig kéne érnie az egész antennát. Szerintetek mivel lehetne kicserélni, vagy kipótolni? A segítséget előre is köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 581743 | 2015. március 19. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Haladnak a dolgok, igaz lassan, de mégis biztosan. Kicsit megcsiszolgattam az ágyúkat, így eltűnt a kiszőrösödés a csövekről. Kap majd egy újabb vékony szórógittet, aztán, ha megszárad, akril festékkel megszórom. Ugyanígy teszek a fedélzeti építményekkel is. A látható fadeszkázatú fedélzetet eredetileg fa dekorlapból akartam elkészíteni, de aztán a megoldhatatlan feladat miatt letettem róla. Túl sok apróság helyét kellett volna átmásolni, valamint a deszkázat megvonalazása is problémásnak ígérkezett. A deszkázott fedélzeteket 1mm-es vastagított papírra kellett volna ragasztani, de vettem prespánt és arra raktam fel papírból nyomtatott "deszkázatot", míg a kisebbet négy réteg műszaki rajzlapra. Azért itt sem követtem a hagyományokat. A papírvastagításnál nem ragasztóval rögzítettem egymáshoz a rétegeket, hanem nitrolakkal. Olcsóbb, gyorsabb, egyenletesebb. Miután ezekkel készen voltam, selyemfényű, vizes bázisú parkettalakkal kentem le a deszkáknak látszó papírdarabokat. Kicsit hullámos lett, mikor magába szívta a vizet, de a hajszárító csodákat tett velük. Ezután arra kell majd ügyelnem, hogy szórógitt ne érje, mikor a többi részt fújom. A hajótest még rajzolódik a rétegelt lemezre, hiszen tudnom kell a fedélzet pontos méreteit, mely lassan alakul csak ki. Ez olyan hülyén hangzik. Mintha a gombhoz akarnék kabátot venni. Csak mellékesen: legyártottam egy csomó létrát, meg korlátot. Mellékelem a képeken. Nos, itt tartok. Pusztán egyetlen problémám van. Teljesen függő lettem. Szerencsére a feleségem nem gördít elém akadályokat, így belátható időn belül a vége felé fogok járni a dolognak, csak ő nem tudja még, hogy ennek sohasem lesz vége. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 581556 | 2015. március 17. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Hát nem lett szép ez a felület. Szerintem szedd le róla a festéket, gletteld át, csiszold le, aztán az egészet le kell újra festeni. Szomorú, de nem látok más jó megoldást... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581501 | 2015. március 16. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyébként itt tartok most a rombolómmal. Sajnos egy nagy hibát követtem el. Kissé túlzásba vittem annak a folyadéknak a használatát, ami befeketíti a maratást. "Elfelejtettem", hogy ugyan szépen lehet vele alapozni egy maratást, de mivel ez a folyadék roncsolja a felületet, így utána a festék nem lesz egyenletes. A nagy felületeken pedig ez látszani is fog. Most azon igyekszem, hogy a részletek nagy része látható maradjon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581406 | 2015. március 15. 23:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért, ha az a tallboy bomba nem a főárbóc és a C torony közé esik, hanem a C és D torony közé, valószínűleg ott se maradt volna sok a hajó hátsó részéből. Pedig a Tirpitz nem volt all or nothing elrendezésű. Energia ott is volt, hisz a robbanás egy csaknem 2000 tonnás acéltornyot feldobott kb. 5-6 emelet magasra. Csak nekem van egy olyan tippem, hogy mikor a tallboy felrobbant, szétrombolta a C torony és az árbóc közti fedélzetrészt. Így mikor a lőszerraktár felrobbant, a robbanás energiájának nagy része arrafelé hatott és nem a D torony felé. Ezért szerintem a németeknek leginkább szerencséjük volt. Másrészt persze a dolog ott sántít, hogy a tallboy ellen gyakorlatilag teljesen mindegy milyen elrendezésű volt a páncélzat. A Musashinál szerintem nem vizsgázott túl rosszul az all or nothing, ha azt veszem alapul, hogy közel 300 repülőt küldtek ellene. Majdnem annyit, amennyivel a japánok Pearl Harbort támadták meg, és még így is közel 20 torpedó és 20 bomba kellett az elsüllyesztéséhez. A Musashi pedig egyben süllyedt el és a túlélők vízalatti robbanásokat hallottak. Másrészt a japánoknak túl sok választása nem volt. Vajon mennyi lett volna a hajó sebessége, ha német mintára teljes páncélozással épül? Az all or nothing általában az egyensúlyt jelenti a sebesség és a páncélvédettség között. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 581325 | 2015. március 14. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Syb! Bár csak az Ansonról találtam ilyen képet, de ezen látszik a két hely, ahol a neve ki volt írva: a tatra általában külön betűkkel, a hátsó felépítményre rendszerint egy táblára. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 581276 | 2015. március 14. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy gyors kérdés, a PoW maratásánál van egy-egy Prince of Wales felirat, ami gondolom valahová a felépítményre megy, mint a Hoodnál. Valaki esetleg meg tudná mondani hová valók, mert én eddig nem láttam sehol ezeket a névtáblákat eredeti képeken? Előre is köszönöm. Egyébként nekem is tetszett a Musashi videó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 581252 | 2015. március 14. 04:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! A Thüringenről készített képek bennem is megmozgattak valamit. Csodálatos látni, hogy szinte semmiből készülnek itt alkotások. Aki nem érti, menjen pecázni! Ők a másik csendes őrült banda. Folytattam a Dreadnought felépítményeinek összerakását magam is. A fedélzet nélkül nem tudok tovább haladni, most éppen ennek a vastagítása folyik, mivel az enyém papírmakett. Tubusos ragasztóval nem kimondottan gazdaságos, vizessel meg hullámos lesz a felület. Arra gondoltam, nitrolakkal kenem be a papírrétegeket és összepréselek legalább 4 műszaki rajzlapot, hogy 1mm vastagságot kapjak. Néhány felépítmény darabjainál kipróbáltam a szórógittel való befedést, mivel beszereztem egy kompresszort és hajtott a kíváncsiság, hogyan válik be az elgondolásom. Még van mit csiszolni a technikán, de azért már formálódik a kivitelezés. Sűrű a gitt, még hígabbá kell tenni. Máskülönben az egyenetlenségeket jól eltünteti. Némely darabok kiszőrösödtek tőle, de azt még lehet finoman csiszolni. Az egészet a végén úgyis egyben fújom le. Nos íme néhány fotó időrendben, pár hét különbséggel. Az ágyúkat már 2x lefújtam egészen híg szórógittel, csak kint száradnak a műhelyben, mert a jobbik felem talán reklamálna a szag miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581244 | 2015. március 13. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Beelőztél!:) Nem gondoltam volna, hogy ez a hajó is így járt, bődületes energia kellett hozzá, hogy ennyire szétrombolja... Amúgy nagyon jó volt a film és még egyszer köszi a linket! A Zoli féle leírásban érdekes, hogy a Tirpitz lőszerraktár-robbanásának következménye össze sem volt hasonlítható, pedig ott is elszabadult a pokol. Nekem a Hood jutott eszembe, mert az is hasonló állapotban van - természetesen a Yamato után. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 581242 | 2015. március 13. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az összefoglalót! A hajóról szóló leírások alapján, elsősorban Horváth Zoli írására gondolok, logikusnak tűnik. (Még egy fekete pont az "all or nothing"-páncélzatnak. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581241 | 2015. március 13. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor azoknak, akik esetleg nem látták a műsort, néhány szó a roncsról. Sajnos ez is annyira széthullott, mint a Yamato. A darabok egy nagyjából 500x800 méteres területen szóródtak szét. Az orr viszonylag épen maradt, de az első barbettától a harmadikig gyakorlatilag eltűnt a hajótest. A tat maradt meg, de az fejjel lefelé fekszik. Viszont szépen látszanak a hajócsavarok és a kormánylapátok. Két nagyobb darab maradt még meg. Az egyik a híd, ami leszakadt a fedélzetről és most oldalra dőlve fekszik az iszapban. Elég jól látható a torony jellegzetes formája, fel egészen a radarok tartójáig. A másik a kémény, ami szintén leszakadt. Érdekes volt még látni például a hátsó fedélzeten lévő sínrendszer egy darabját, amit az egyik fordítókorong tarthatott egyben miután leszakadt a fedélzetről. Elvileg az egyik fő lövegtornyot is megtalálták. Legalábbis volt egy közelkép egy nagy, dobozforma roncsdarabról, amiről leszakadtak a lemezek és az egyik végén mintha csővégek állnának ki az iszapból. Jó volt élőben látni az egészet, bár kissé fárasztó volt. Mivel ott ugyan reggel 9 volt, de az időkülönbség -7 óra. "Röviden" ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581184 | 2015. március 13. 03:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megyek lottózni...:) Köszi a linket, jó kis műsor volt! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581176 | 2015. március 12. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 581175 | 2015. március 12. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Egy gyors hír. Elvileg 4,5 óra múlva élő adás lesz a Musashi roncsáról. Ha az idő megengedi, akkor lemerülnek és 1,5-2 órás túrát tesznek lenn. Ezen a linken lehet követni majd a műsort: www.musashi.paulallen.com/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 581170 | 2015. március 12. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha jól látom és sejtem, kettétört, a tat fejjel lefelé van, az orra viszont normál pozícióban van, akárcsak a Yamato. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 581164 | 2015. március 12. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár új kép a Thüringenről. Az első képeken a daru elemeit láthatjátok. majd az utolsó csónak párt félkészen. Az utolsó képeken pedig a középső felépítményt láthatjátok készen. Helyére kerültek a kémények, a daruk és a kötélzetük, valamint négy csónak is a helyén van. A legutolsó képen totálban most így néz ki a hajó. Simi! Én nem láttam olyan képet amin olyan klasszikus rács van, mint a későbbi hajókon. Azt tudom, hogy az osztály hajóin a kéményeket később megmagasították, de maradt ez kereszt. Üdv.: Herger Tomi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Na akkor: két készlet van a birtokomban az AR88015 ill az AR88024.
A szegecsek magassága AR88015-nél kb 0,1 mm, az AR88024-nél kb 0,06-0,08mm