/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
Batka 687249 2021. július 23. 16:31
Válasz erre
A modelwarships.com fórumon írták, hogy a Szent István-on egyáltalán nem volt torpedóvédő háló...
Most akkor lyukakat tömítünk? :)
Gabusch 687248 2021. július 23. 16:11
Válasz erre
Gabusch 687247 2021. július 23. 16:09
Válasz erre
Persze, hogy van ilyen megoldás, de a VU-n speciel kívül vannak a lyukak, mind a hálótartó konzoloknak, mind pedig a hajócsavaroknak.

Az, hogy építésnél feltették esetleg a hálótartókat, aztán még a szolgálatba állása előtt le is szerelték, mint felesleges dolgot, külön kutatási téma lehet.
Lásd német tengeralattjárók lövegtelenítése tán 1943-ban.

Amikor pár éve a Szent István-Viribus Unitis különbségeiről olvastam, ezek hiányát is említették az előbbin, arra emlékszem.
Ha jól tudom, kizárólag a kikötőben használták (ha egyáltalán) őket, meglehet, hogy mire a Szent István elkészült, már rájöttek, hogy felesleges. A Pólában álló hajókról készült képen sincsenek leeresztve azokról, amelyeken van.

Egy képet találtam hirtelen, amin esetleg használat közben látszik, ez a Prinz Eugen. De elég pocsék a fotó minősége ahhoz, hogy akár csak annak a hibája legyen.

3.bp.blogspot.com/-m-J0JSxlIW4/Vrj3eXTNb3I/AAAHRo/Lh4pNhoa0E4/s1600/smsprinzeug.jpg
vlevi 687246 2021. július 23. 14:35
Válasz erre
"mert lyukakat betömni sokkal könnyebb"
Repülő maketteknél teljesen általános megoldás, hogy, pl. a szárnyon, a póttartályok helyén nincs lyuk, csak belülről van erősen elvékonyítva az anyag, és az útmutatóban jelölik, hol kell fúrni, ha póttartályt, vagy más külső függesztményt akarsz felrakni.
www.super-hobby.hu/zdjecia/5/3/3/1181_1_icm48153_2.jpg www.super-hobby.hu/zdjecia/1/3/3/1181_2_icm48153_3.jpg

Wikipédiát nézegettem, itt egy elfogadható minőségű kép oldalról.
hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n Itt pedig a lövegek behelyezése.
És a háttérben a hajótest, és azon nem pont a kérdéses torpedó háló tartója látható?
hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n

De ezen a képen már tényleg nincs rajta.
hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n
Gabusch 687245 2021. július 23. 13:41
Válasz erre
Ennyire nem merültem el a témában, de kétlem, hogy ha változtatott volna a testen - azaz új formát készít hozzá -, akkor rajtahagyja a felesleges lyukakat az oldalán.

Mivel nincs - és nem is lesz - meg mind a két kit, nem tudom őket összevetni.
Batka 687242 2021. július 23. 08:46
Válasz erre
Pedig pont a hajócsavarok miatt kellett a testen is változtatnia, nem?
begyuzs 687241 2021. július 23. 08:39
Válasz erre
Gabusch 687240 2021. július 22. 23:50
Válasz erre
Jól gondolod. :)

Nekem nincs meg a Szent István, csak a Viribus Unitis, de erősen kétlem, hogy a Trumpi pont a testen változtatott volna. Vélhetően azért is jött ki később, mert lyukakat betömni sokkal könnyebb, mint újakat fúrni.
vlevi 687239 2021. július 22. 22:14
Válasz erre
begyuzs 687238 2021. július 22. 21:04
Válasz erre
Jól gondolom,hogy a Sz. István oldalán lévő kb 30 db lyukat be kell tömíteni,ahova a torpedó védő hálók rudazatát kéne berakni ?
Mivel akárhány képet nézek,az eredeti hajóról,egyiken sincsenek rajta.
begyuzs 687237 2021. július 22. 21:01
Válasz erre
Pedig a Szent István dobozában is a viribus Unitis van rányomtatva,a hajótest öntőkeretére.
vlevi 687231 2021. július 22. 16:57
Válasz erre
Néztem az Eduard maradását, amit a Viribus Unitis-hez kiadták.
A kisebb lapot kevésnek találtam, de a !adok laphoz nem mernek neki kezdeni.
Hogy én rézből hajtogassak mentőcsonakot, azt inkább nem :)
Biztos sokan meg tudják ezt oldani, de asszem az nem én vagyok.
Edu honlapjáról letölthető az említett mártások útmutatója.
Batka 687230 2021. július 22. 16:48
Válasz erre
Szia!

Van nagy köszönet érte! :)

Üdv,
Batka
atika 687229 2021. július 22. 16:20
Válasz erre
Batka 687228 2021. július 22. 16:13
Válasz erre
Sziasztok!

Megvettem én is a Szent Istvánt ma, nagy nehezen megérkezett. Minimális maratás van a dobozban, de én inkább megvárnék hozzá egy rendes szettet. És itt jön az izgi rész.
A scalemates szerint az Eduardnak már van(www.scalemates.com/kits/trumpeter-05365-sms-szent-istvan--1197838)3 szettje is, hiszen cikkszám is van mellékelve. Az Eduard honlapján viszont erről még semmi hír. Valakinek valami?

Hergert, Gyuri!
Csodás hajók készülnek megint. Jó lett volna látni a Valiantot a PSMK-n, még kategória is lett volna hozzá. Bár lehet, hogy Sebivel még mindig ott állnánk és csodálnánk! :)

Üdv,
Batka
vlevi 687222 2021. július 22. 13:00
Válasz erre
39271_2_tru05364_3
39271_2_tru05364_3
IMG_20210722_125815
IMG_20210722_125815

Ja, mégvalami.
Nagyon úgy tűnik, hogy a hajótest új öntőkeret, nem egyezik a Viribus Unitis-el, mert alapól csak a 2db hajócsavarnak van meg a helye.
És odafigyeltek arra is, hogy a rögzítése is teljesen más, mint a testvérhajóinak.
vlevi 687221 2021. július 22. 12:52
Válasz erre
IMG_20210722_124550
IMG_20210722_124550
IMG_20210722_124838
IMG_20210722_124838

Na, a teflon jobban tudja, mit akarok írni :)
mártás=maratás,
krumpli=trumpi (trumpeter)
vlevi 687220 2021. július 22. 12:44
Válasz erre
Jobban meg kell nézni, hogy mennyire érdemes a Szent István mellé külön mártást beszerezni.
A krumpli is ad hozzá valamennyit, arbochoz, stb...
Szerintem az én szintemen az is elég lesz.
Zsóti 687181 2021. július 19. 22:11
Válasz erre
Varjúbácsi!
RP Toolz-nál vannak hasonlók, bár az előbb próbáltam a webshop-ot, de nem működött, talán később elérhető lesz. Facebookon rá tudsz nézni addig is a kínálatra.
ChevyG 687169 2021. július 19. 13:45
Válasz erre
Gabusch megelőzött, szerintem is a fiókgomb a legjobb! :)
Gabusch 687168 2021. július 19. 13:43
Válasz erre
Szia András!

Workaroundnak esetleg valami dizájnosabb réz fiókhúzó gomb? A menetes résznél simán át lehet fúrni.
Varjúbácsi 687167 2021. július 19. 12:56
Válasz erre
Tartó
Tart

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Építek egy 1/72-es U-9-es tengeralattjárót, de a készletben adott állvány elég gagyi, szeretnék alá valami ilyesmi tartót, kb.30mm magasat. Beszerezhető ez itthon, vagy marad a külföldi forrás.
Köszi a segítséget előre is.
Silver 687141 2021. július 18. 12:49
Válasz erre
begyuzs 687113 2021. július 16. 15:20
Válasz erre
1212
1212

Üdv!

Ilyet hogy szoktatok készíteni ?
ChevyG 687095 2021. július 15. 19:11
Válasz erre
Nem rossz, de itt is sok a "csiszold le, ragaszd vissza" játék. A korlát nem tetszik. az a korlát jó, aminek vannak "lábai" és elő kell fúrni. Nem tetszik a marketink. Repülőknél kényelmes a külső és a belső maratás, mindenki eldönti mi a fontos, de hajónál nem értem miért és mi alapján szedték külön 2 (3) lapra az alkatrészeket. Ennyi erővel lehetne a hajó jobb és bal oldala is, vagy az eleje, vagy a hátulja... Vajon lesz a Szent Istvánhoz is külön ?
vlevi 687082 2021. július 15. 09:35
Válasz erre
53264
53264
53262_lept
53262_lept

Viribus Unitis-hez van az Eduardnak maratása.
Egy nagy, és egy kisebb.
Az biztos, hogy a nagyobb csomag meghaladja a képességeimet, de a kisebbet szinte biztos beszerzem.
Vajon a Szent Istvánoz mennyire használható?
www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-railings-1-350.html A másik, további elemeket tartalmazó maratás
www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-1-350.html
Egyben is kapható.
www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-1-350-1.html
ChevyG 687001 2021. július 10. 10:26
Válasz erre
Gabusch 686998 2021. július 10. 01:26
Válasz erre
Tudtommal nem volt, de ha ez a legnagyobb baja a kitnek, akkor bátran ajánlható.

Mármint kiindulva abból, hogy a test vélhetően megegyezik a Viribus Unitissal, akkor pedig egyszerűen max. 1mm átmérőjű lyukakat kell tömíteni, az meg azért szerintem nem gond.
ChevyG 686997 2021. július 10. 00:59
Válasz erre
szi
szi
vb
vb

A Szent Istvánon is volt torpedó háló!
begyuzs 686941 2021. július 6. 20:22
Válasz erre
Köszönöm !
ChevyG 686932 2021. július 6. 17:32
Válasz erre
Szia!

Ez életed első cirkálója! :)

Az uschi termékeit keresd!

üdv!
begyuzs 686924 2021. július 6. 14:02
Válasz erre
Sziasztok hajósok :)
Életem első csatahajó makettjét készítem,egy 1:350 méretarányú Uss Guam "személyében".
30 éve makettezem ugyan,de most gondban vagyok : miből készítitek a huzalozást a hajókon ?
A húzott szálat elengedném...
valalmikor régen,amikor csak nézegettem ezeket a monstrumokat,láttam valamelyik magyar bolt kínálatában erre a célra készült réz (?) drótot,de most nem találom...
Köszönöm a segítségeteket.
zs180 686909 2021. július 5. 21:50
Válasz erre
Urak, köszönöm szépen az elismerő szavakat.
Tomi, nagyon jól néz ki a hajód!
Látom, rézlemezt használsz.
Szerintem az offszetlemez könnyebben kezelhető.
Én egy nyomdásztól szereztem nagyobb mennyiséget.
Tudok adni belőle (ha megtalálom a sokat, amit eltettem).
ChevyG 686892 2021. július 5. 08:48
Válasz erre
ChevyG 686891 2021. július 5. 08:45
Válasz erre
Szuper! Jól néz ki!

Ez szerintem a Habsburg osztály egyik hajója lesz! (Gondolom az Árpád)

GRatula a helyezéshez!

üdv!
hergert 686884 2021. július 4. 21:04
Válasz erre
213040326_377042163954101_8209209624359510172_n
213040326_3770421639...
214532310_221021333080824_6496484698503680173_n
214532310_2210213330...
212044317_2592689571038852_6719714043966476262_n
212044317_2592689571...
211199035_162096529193408_8336707610027357587_n
211199035_1620965291...
168871310_1601656310039122_7738476203985460444_n
168871310_1601656310...
179886752_1619974804873939_1117561085416729595_n
179886752_1619974804...
180446387_1619974868207266_9031633862099698784_n
180446387_1619974868...
192957884_1641973929340693_3797857699166874479_n
192957884_1641973929...
195696678_1641973859340700_2635977666424840585_n
195696678_1641973859...
193703204_1641973992674020_915481477711851928_n
193703204_1641973992...
194047140_1641974176007335_5387482226454581334_n
194047140_1641974176...
194336951_1641974239340662_5361160364287736618_n
194336951_1641974239...
208950117_188028293267183_6368052111558869655_n
208950117_1880282932...
212034762_511198876795659_6333227680211344713_n
212034762_5111988767...
208348476_1661040300767389_5321752904615026776_n
208348476_1661040300...

Sziasztok!

Szeretném megmutatni nektek az épülő csatahajómat(egyenlőre csak "A" jelű hajóként hívom, névadás csak késöbb), a méretarány 1/700.

Az utolsó képen a PSMKn elért eredmény a PM-1-gyel

Üdv.: Herger Tomi
hergert 686881 2021. július 4. 20:51
Válasz erre
Szia Gyuri!

Lenyűgöző ahogy építed a hajódat! Sokat lehet tanulni belőle.

Ilyen offszet lemezt hol lehet beszerezni?

Üdv.: Herger Tomi
Sokol 686859 2021. július 4. 10:14
Válasz erre
Tiszteletem!
Abszolút megérik a mellvédek a belefektetett munkát! Nagyon szép, arányos így a toronyfelépítmény.
SSZABI 686854 2021. július 4. 05:32
Válasz erre
Szia! Hónapok ide vagy oda, szerintem megérte ennyi időt foglalkozni vele :) Egyértelműen szebb a végeredmény.
zs180 686853 2021. július 4. 03:21
Válasz erre
Nem akarja...
1. Újabb, repeszek ellen védő “matracok” borítják a rádiószoba falait
2. Mellvéd offszetlemezből kihajlított peremmel
3. Észrevehetően vékonyabb fedélzet
zs180 686852 2021. július 4. 03:20
Válasz erre
mws41

Admiral
mws41

Na,ezt még egyszer, felirattal:
zs180 686851 2021. július 4. 03:17
Válasz erre
mws1

Shelter deck, eredeti állapot
mws1
mws2

Shleter deck + lower bridge, eredeti állapot
mws2
mws3

Shelter deck módosítva.1.	Új mellvéd készült offszetlemezből háromszög alakú, belső merevítőkkel és felső, vastagabb peremmel
2.	A B barbetta nyílását kisebbre vettem, hogy passzoljon a 3D nyomtatott lövegtoronyhoz
3.	Minden ablakot mélyebbre fúrtam, belsejüket feketére festettem és Artist Hobby maratott “ereszeket” ragasztottam rájuk lakkal
4.	A kép ezen homályos részén egy megnyított ajtónyílás látszik maratott ajtókerettel
mws3
mws4
mws4
mws5

Lower bridge, eredeti
mws5
mws6

Nincsenek egy szintben a kémlelőnyílások!
mws6
mws7

Lower bridge, módosított.
1.	A signal deck hátsó részén egy kis szakaszon korlát (WEM ultrafine) szakítja meg a mellvédet
2.	Az eredeti fényképeknek megfelelően repeszek ellen védő “matracokat”  erősítettem 
3.	az offszetlemezből készült mellvédre, melyet az eredeti műanyag mellvéd helyére ragasztottam 
4.	Maratott rács került a szellőző kivágott közepébe 
5.	A korábban említett kémlelőnyílásokat keskenyebbre és hosszabbra vettem, illetve a jobb oldaliakat feljebb pozicionáltam (a régi, eltömített nyílások láthatók alattuk)
6.	Ezek a hosszúkás, szellőzőnek tűnő objektumok jól láthatók az eredeti fotókon. Valószínűleg csak a Valianton felszerelésének képezték részét, úgyhogy  elkészítettem őket.
mws7
mws8
mws8
mws9
mws9
mws10
mws10
mws11

Shelter deck + lower bridge, módosítva
mws11
mws12

Admiral
mws12
mws40

Vastag a mellvéd
mws40
mws39

Vastag a fedélzet is
mws39
mws41

Admiarl
mws41
mws13

Compass platform + upper bridge
mws13
mws14

CP + UB
1.	A compass platform oldalait és fedélzetét, valamint az upper bridge falait a Tetra Queen Elizabeth készletéből  vettem, ami egy remek kiegészítő. A híd felszereléseit saját készítésűekkel egészítettem ki
2.	A két HACS IV-est két fémtengelyre fogom felragasztani
3.	Az alattuk levő építményt is feljavítottam: a fedélzetét elvékonyítottam, nyílását megnagyobbítottam, kis platformok és
4.	maratott létrák kerültek rá
mws14
mws15
mws15
mws16

DCT, eredeti
mws16
mws20

DCT módosítva
mws20
mws19
mws19
mws21
mws21
mws43

1.	A személyzet megfigyelőállása nyílásainak fedelei
2.	Maratott látra helyettesíti az eredeti, vésett megjelenítést – ez utóbbit az eltömítéséhez használt paszta kirajzolja
3.	Félköríves kezelőhíd (FlyHawk maratás)
4.	irányzék (acéldrót)
5.	Kent irányzónyílás fedele zsanérokkal (ez tényleg parányi)
6.	Körkörös kapaszkodó, szintén a rendkívül sok részletet tartalmazó FlyHawk feljavító készletból
mws43
mws18

HACS IV
mws18
mws32

Apróságok
mws32
mws33

1.	Csaknem teljesen saját építésű fényszóróplatform, melyet egysoros korláttal láttam el
2.	Maradék maratásból készült szemaforok
3.	Előrehajlított korlát a HASC platformra
4.	Fényszóró irányzék
5.	Légvédelmi tiszt irányzéka
6.	Légi megfigyelő irányzéka
7.	HF/DF antenna
8.	Pom-pom lőelemképző
9.	Kötéldob
mws33
mws34
mws34
mws35
mws35
mws36
mws36
mws37
mws37
mws38
mws38
mws22

Kész a parancsnoki torony
mws22
mws23
mws23
mws24
mws24
mws25
mws25
mws29
mws29
mws42
mws42
mws44
mws44
mws45
mws45
mws46
mws46
mws47
mws47

2021.06.23.

Több mint három hónap elteltével elkészült a parancsnoki torony. Szinte az összes műanyag hajómakettnek van egy közös hibája: a fedélzetek túl vastagok, következésképp a mellvédek, melyek szintén vastagabbak a kelleténél belülről nézve túl alacsonyak, sokszor inkább egy alacsony sövényre hasonlítanak, nem egy fémlemezből készült falra. A fröccsöntési technológia korlátai okozzák ezt a jelenséget, mely bár kevésbé kifejezetten, mint a régi időkben, az újabb kitek többségénél is megfigyelhető. Úgy próbáltam úrrá lenni ezen a problémán, hogy az összes fedélzetet elvékonyítottam (részben géppel marva), a szélükből kicsit levágtam, és ide ragasztottam az offszetlemezből készült új mellvédeket, melyet felső peremét előzőleg kb. 45 fokos szögben kifelé hajlítottam. Mivel kézzel készült, az eredmény nem mentes a kisebb pontatlanságoktól és fel lehet tenni a kérdést, hogy érdemes volt-e egyáltalán foglalkozni a kérdéssel. Egy biztos: rengeteg időbe és szenvedésbe került ezt így megcsinálni. Szerintem ez a kit a jobbak közül való, és ha nem lennék szőrszálhasogatóan aprólékos, valószínűleg nem vágtam volna bele az átalakításba.
További módosítások: a létrák számára négyszögletes nyílásokat vágtam a fedélzetekbe, a felépítmény falaira számos részlet került, és meglepően sok egyéb berendezés külön készült el. A számokkal ellátott képek alatt van a magyarázat.
A parancsnoki tornyot szintről-szintre, alulról készítettem el, kezdve a shelter deck felépítményével. Minden egybeöntött részletet levágtam a B barbetta faláról.
A parancsnoki híd alsó fele igen szépen kidolgozott alkatrész sok finom részlettel, mégis mindig van javítanivaló.
Találtam egy különös hibát: a képen jól látható, hogy a páncélozott parancsnoki állás lőrésszerű kémlelőnyílásai, melyek maguk is túl rövidek és magasak, a híd jobb oldalán egy szinttel alacsonyabban vannak, mint a elöl és a bal oldalon.
A híd alsó részén végrehajtott számos módosítás közül néhány a megfelelő képen látható számokkal jelölve.
A következő szint az admiral’s deck. Jól látható a különbség az eredeti és a saját építésű mellvédek vastagsága között.
A híd legfelsőbb szintje a compass platform és az upper bridge. Itt is jelentős módosításokat eszközöltem.
A fő tüzérség irányítótorony (DCT) a compass platform mögött található egy hengeres emelvényen. A DCT egy gyönyörűen kivitelezett alkatrész, de szükségesnek éreztem, hogy további részleteket pakoljak rá.
A két HACS IV a MicroMaster által gyártott, 3D nyomtatott alkatrész. Bár nem a legújabb Premium Collection tagjai, fantasztikusan néznek ki, és csak maratott létra kellett rájuk.
Számos kisebb darabok külön készítettem elő a festés megkönnyítése céljából. A kamuflázs színeinek megfelelően két kartonlapra rögzítettem őket.
A képaláírásban részleteken kívül számos egyéb tartozék is látható: gomba-szellőzők, létrák, jelzőzászló és egyéb szekrények, két távmérő, hangtölcsérek, stb.
A különfle irányzékok elkészítésekor a leghasznosabb forrásnak EJ Foeth ‘On the Slipway’ című honlapja bizonyult. Hálás vagyok az értékes információért! Sajnos a lehetetlennel volt határos számomra az eredetihez hasonló formában elkészíteni ezeket az apró berendezéseket.
Vannak képek, melyek bemutatják az elkészült parancsnoki hidat. Messze ez a legkomplexebb szerkezet a hajón, ezért némi megkönnyebbülést okoz, hogy túl vagyok rajta.
zs180 686850 2021. július 4. 02:54
Válasz erre
Sajnos én nem tudtam elmenni...
De dolgoztam a hajón!
Hosszú szöveg és sok kép következik, csak erős idegzetűeknek!
Sebi 686697 2021. június 24. 19:57
Válasz erre
hergert 686679 2021. június 24. 11:30
Válasz erre
Szia!

Tiszteletemet teszem én is egy apró kishajóval.

Üdv.: Herger Tomi
Varjúbácsi 686668 2021. június 23. 16:39
Válasz erre
Már itt van a szomszédban, elég korrekt áron.www.mn-modelar.com/1-350-sms-szent-istvan-902126559/ Én a Replicában rendeltem elő, de Roland még nem tud róla.Sajnos.
trooper 686667 2021. június 23. 13:25
Válasz erre
Szia!

Én megyek, ha sikerül befejeznem, akkor indulok is egy hajóval. Pozitív hurráoptimizmustól vezérelve beneveztem. :)
ChevyG 686655 2021. június 23. 00:20
Válasz erre
Szia!

Igen!

De kész művet nem viszek. :(
ChevyG 686654 2021. június 23. 00:20
Válasz erre
Szia!

Márciusra ígérték, én is előrendeltem mint Batka szaktárs.
Batka 686640 2021. június 22. 13:26
Válasz erre
Szia!

Én már előrendeltem márciusban várom,hogy megérkezzen. A 100 dolláros ár egy kicsit túlzó, 20ért kapom az enyémet.

Jön valaki kedves hajós kolléga a hétvégi PSMK-ra?

Üdv,
Batka
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.