/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
zs180 553376 2014. február 8. 17:46
Válasz erre
015
015
013
013
014
014
008
008
010
010
011
011

Sziasztok!
Jó ideje nem jelentkeztem, aminek az okára mindjárt rátérek.
Örömmel látom, hogy szép munkák készülnek.
Tomi Thüringen-je és kutyaeb Mirazh-ja különösen tetszik.
Brumi, egy ilyen dögös készlet csodát tesz a makettel, ugye?
Igazán pontosan és szépen applikálod a maratásokat, gratulálok!

Ami engem illet, kissé megbicsaklott a projekt: két hete, mikor, félve, hogy később már túl sérülékeny lesz a hajó az efféle igazításokhoz, meghatároztam a helyét a végleges talapzaton és kifúrtam azon a tartócsavarok lyukait.
Mikor a hajótestet próbáltam felcsavarozni rá, hogy lássam, jól illeszkedik-e, a kisebb átmérőjű lyukba csavarozott facsavar, ahelyett, hogy fúrt volna magának szélesebb menetet a műgyantába, megrepesztette a hajótestet, ami végül az orr-rész letöréséhez vezetett. Nem voltam boldog... Ki kellett dobnom a törzset! Nem lehetett volna szépen megjavítani. 15 percen belül elment a rendelés a WEM-hez egy újabb makettre és feljavítóra és 12 órán belül kezemben volt a Göbl Gergő által nagylelkűen rendelkezésemre bocsátott másik törzs, amin elölről kezdhettem a munkát. Mikor erre is ráfújtam a szórógitt rétegeket ennek is sikerült lekoccolni az orrát, letörve az alsó csücsköt. Folyt. köv.
Sokol 553370 2014. február 8. 16:47
Válasz erre
Brumi, ez kegyetlen!
Már eddig is levert a víz az irigységtől folyamatosan a munkáidat szemlélve, de a tone08-as képen mutatott "szigetcsoport" már tényleg fizikai fájdalmat okoz.

Hogyan lehet ilyen szép ívesre meghajlítani ekkora méretben?
Valami ideiglenes sablon tartotta az emelvényt míg megkötött a ragasztó?

Üdv!
Miklós
Batka 553369 2014. február 8. 16:11
Válasz erre
Sziasztok!

Ha jól tippelek akkor Fujimi 1/700-as IJN Tone és a Flyhawk maratás a két készlet!

Üdv,
Batka
TAMÁS78 553366 2014. február 8. 15:59
Válasz erre
Simi 553325 2014. február 8. 08:09
Válasz erre
Szia!
Gyönyörű kis készlettel dolgozol, nagyon tetszik. Ki gyártja ezt? Te pedig nagyon szépen tudod kezelni a maratást. Minden kifogástalan. Egy aprócska észrevétel: a kinyitott ajtók kivágásánál érdemes elvékonyítani a műanyagot, belűlről pl szikével körbe faragni, hogy a nyitott ajtónál ne lehessen látni az anyag vastagságát. A valóságban ezek a felépítmények vékony lemezből készültek.
A festésnél majd nagyon ügyelj arra, hogy minden ilyen szép vékony maradjon, a festék ne nagyon vastagítsa meg. Nagyon szép lesz!
Sebi 553320 2014. február 8. 00:43
Válasz erre
Szia Tamás!

A Humbrol 27-re tippelnék.
TAMÁS78 553315 2014. február 7. 21:24
Válasz erre
aPiLaBo R35
aPiLaBo R35
5fab7f918bcc (1)
5fab7f918bcc (1
11
11
PiLaBo 005
PiLaBo 005

Nos, most egy Pionierlandungsbootot bütykölök 1/35-ben. Tudnátok esetleg segíteni abban, hogy a belső tér milyen színű lehetett? Gondolom, szürke. Nem tűnik túl sötétnek, az R35-höz képest is világosabb.

Köszi!
Tamás
TAMÁS78 553313 2014. február 7. 21:17
Válasz erre
Az ilyen nekem mind agyrém. Hogy lehet ezt kivitelezni?

Ezért építek én böszme nagy dögöket. Sosem készülnek el, de legalább mikroszkóp nélkül is látom, mit csinálok. :)
brumi_na 553312 2014. február 7. 21:14
Válasz erre
tone03
tone03
tone04
tone04
tone05
tone05
tone06
tone06
tone07
tone07
tone08
tone08

Sziasztok!

Pár kép a jelenleg épülő Tone-ról. A méretek érzékeltetése okán egy 10Ft-os érmére helyeztem pár egységet. Az építést élvezem, és amennyire tudok haladok. Természetesen nem szeretném feláldozni a hajót a kapkodás oltárán, de megcsillant a remény, hogy esetleg egy tavaszi versenyre eljussak vele. Nem lenne rossz.

Üdv:
brumi
Sebi 552781 2014. február 1. 21:28
Válasz erre
55
55
56
56
c
c

Szia Tomi!

Látom jól haladsz az építéssel. Egyenlőre én is csak egy kicsit haladtam ma.
hergert 552685 2014. január 31. 19:50
Válasz erre
DSCN0631 középső felépítmény szellőzők
DSCN0631 középső...
szellőzők és kémény alapok
szellőzők és kém...
DSCN0640k kezdetek
DSCN0640k kezdetek
DSCN0639k felépítmények
DSCN0639k felépítm...

Sziasztok!

Egy kicsit haladtam a Thüringennel. A középső felépítményre felkerültek a szellőzők terelő lemezei ( 40 db). Elkészült a három kémény, viszont a kör keresztmetszetűeknél X alakúra készítettem a füstterelőket. Végül a felépítmények láthatók már lefestve.

Üdv.: Herger Tomi
EDE 552262 2014. január 27. 19:49
Válasz erre
WOW!

"Két dózis egy helyen!" Készül az 5. hordozó divízió.
Nagyon szép készletek, nekem csak egy bajom van, hogy pofátlanul kevés repcsit adnak hozzájuk, a kiegészítő meg rohadt drága.
regv 552249 2014. január 27. 18:06
Válasz erre
Sziasztok.
Most néztem,hogy rossz hejre raktam fel,bocsi.
Ha valakit zavarna nyugodta törölje az admin.
Üdv.
Zsolt
regv 552247 2014. január 27. 18:04
Válasz erre
20140127_174742
20140127_174742

Sziasztok.
Ma ismét volt a postás,most ezt hozta.
Holnap lehet behatóbban lefotózom a tartalmát.
Üdv.
Zsolt
Batka 552201 2014. január 26. 22:46
Válasz erre
DSC_0031_resize

Fujimi Shokaku/Zuikaku
DSC_0031_resize

Ez volt az ami behajózott:
Batka 552200 2014. január 26. 22:30
Válasz erre
Szia!

Még nem, majd köv hónapban. Csak fafedélzetet.

Üdv,

Batka
Simi 552188 2014. január 26. 21:18
Válasz erre
Szia!
Én nem sokat erőlködnék a "hozzávaló" korlátszettel. A Hood-ot is, meg a Repulse-t (mindkettő 1/350-es Trumpi kit volt) is az elméletileg hozzá készített WEM maratásból építettem. Azt gondoltam, hogy a korlátok hosszával, osztásával biztosan nem lesz majd gondom... dehogynem lett! Az még csak hagyján, hogy némelyik hosszab volt, a bosszantóbb persze az volt, amelyik szakasz rövidnek bizonyult - azt bizony ki kellett egészíteni. És bizony az osztások sem stimmeltek mindig.
Véleményem szerint elég hozzá egy normál két soros korlát szett(Pl:northstarmodels.com/product-category/1350/page/2/), majd abból kivagdosgatod, ami kell. Egy korlátszakaszt több darabból is össze lehet hozni úgy, hogy a végén te se veszed észre az illesztéseket.
regv 552177 2014. január 26. 20:24
Válasz erre
Szia.
Rakok ide is fel majd dobozbontást.De szerintem keddig nem lessz rá időm.

Szia Batka.
Én a Shokakut nem tervezem megvenni,de az Akagit 1/350 méretarányban még igen (meg a Nagató van még tervben,szintén ebben a méretarányban a Leyte öböli csatában résztvett változatban)
A zöld kamóval tervezem megépíteni,ha eljutok odáig,de még sajna nem tudtam beszerezni a maratásokat hozzá.A korlátszettet,ráadásul sehol nem találtam,csak egy délkoreai üzletben,ahol nincs angol nyelvű felület,így még azt sem tudom,hogyan tudok onnan rendelni.

Szia Ede.
A vámosokk nem sok mindent csináltak,csak jól megvámoltattak.
Fedex-el szállítatta,gondoltam kipróbálom őket is.
De nem jött be.
A postán is simán levámolták volna már csak a mérete miatt is (bár én nagyobb dobozra számítottam),de ott harmadába kerül a vámeljárás és ha szerencsém van,legalább a postaköltséget el tudom sinkofáln,itt pedig nem megy,mert ugya ők szállítják és vámolják is,ezért számla se kell nekik a vámeljárásho.De legalább gyorsak.
EDE 552173 2014. január 26. 20:14
Válasz erre
Batka!

Vigasztaljon az, hogy az 1:700 Fujimi állítólag pontosabb.
Fotómaratást is szereztél be hozzá?
EDE 552171 2014. január 26. 20:08
Válasz erre
regv!

Csatlakozom az irigykedőkhöz.
A vámosok mit szóltak hozzá?
Batka 552156 2014. január 26. 18:49
Válasz erre
Szia!

a Zuikaku miatt nagyon irigy vagyok:-)
Bár én meg megvettem egyben a Zuikaku Shokaku párost, igaz 1/700-ban.

A zöldes camo-val fogod megcsinálni?

Üdv,

Batka
narn08 552142 2014. január 26. 18:32
Válasz erre
Szepek nagyon.
Itt nem lathatjuk majd a doboz tartalmat ?
regv 552086 2014. január 26. 13:14
Válasz erre
20140126_130234
20140126_130234

Megérkeztek pénteken a várt makettek.
Ha lessz időm az org-ra teszek fel dobzbontást róla.
Üdv.
Zsolt
regv 552080 2014. január 26. 12:41
Válasz erre
Sziasztok.
Köszönöm az infókat.
Üdv.
Zsolt
TAMÁS78 552066 2014. január 26. 11:11
Válasz erre
Rumcájsz_52 552064 2014. január 26. 11:03
Válasz erre
Szia regv
Eredetileg angol Brave osztályú, gázturbinás hajtású gyorsnaszád, épült torpedónaszád és csak ágyús-fegyverzetű kivitelben is a 60-as évektől(exportálták is). Egy időben úgy reklámozták, hogy a világ leggyorsabb hadihajói, kb. 95 km/ó sebességet értek el, azóta a hordszárnyas hajókkal ezt már talán túlléphették.
Üdv R.
TAMÁS78 552063 2014. január 26. 10:58
Válasz erre
TAMÁS78 552061 2014. január 26. 10:54
Válasz erre
regv 552059 2014. január 26. 10:41
Válasz erre
20140123_113520
20140123_113520
20140123_113604
20140123_113604
20140123_113642
20140123_113642
20140123_113721
20140123_113721
20140123_113741
20140123_113741
20140123_113755
20140123_113755
20140123_113816
20140123_113816
20140123_113835
20140123_113835
20140123_113842
20140123_113842
20140123_113858
20140123_113858
20140123_113912
20140123_113912
20140123_113923
20140123_113923
20140123_114020
20140123_114020

Sziasztok.
Meg tudná valaki mondani milyen hajó szerepel a képeken?
Csütörtökön fotóztam Antwerpenben.
Előre is köszönöm.
Üdv.
Zsolt
atu71 552053 2014. január 26. 10:16
Válasz erre
Sebi 552032 2014. január 25. 20:49
Válasz erre
005
005
10e
10e

Én egyenlőre "aprómunkát" végeztem. Felraktam az antennákat a parancsnoki hídra és kialakítottam a hátsó üzemanyagtöltő állást.
Sebi 552031 2014. január 25. 20:41
Válasz erre
Szia!

Szép munka. Csak így tovább!
hergert 552014 2014. január 25. 18:59
Válasz erre
DSCN0587k középső felépítmény alap
DSCN0587k középs...
DSCN0595k középső felépítmény építés közben
DSCN0595k középs...
DSCN0600k középső felépítmény épít02
DSCN0600k középs...
DSCN0602k kémény és pc parancsnoki tornyok
DSCN0602k kémény...

Sziasztok!

A napokban a Thüringen középső kémény alatti felépítményét kezdtem el megépíteni és az egyik kéményt. Közben azért az első és a hátsó páncélozott parancsnoki tornyokat is elkészítettem.

Üdv.: Herger Tomi
zs180 551971 2014. január 25. 12:02
Válasz erre
Megfontolnám, hogy felrajzolom a tatra a vízvonal határát alul és felül és maszkolófolyadékot használok.
P.Gy.
narn08 551948 2014. január 25. 01:17
Válasz erre
A legegyszerűbb, ha veszel keskeny szigetelőszalagot (1mm vagy 2,5mm-eset) amit nagyon szépen lehet ívekre is feszíteni. Ezután egy kicsit szélesebbel már lehet arra tenni egy következő réteget.

Itt találsz párat
automakett.hu/kategoria/maszkolo_szalagok.html
Bulba 551947 2014. január 24. 22:39
Válasz erre
Soha nem próbáltam, de a szigetelő szalag nem lehet megoldás? Az nyúlik valamennyire...
kkk 551933 2014. január 24. 20:40
Válasz erre
Kipróbálom, Kösz a tanácsot!
Simi 551932 2014. január 24. 20:33
Válasz erre
A hosszú szalagot próbáld meg egész kicsi darabokra vágni, úgy kirakni a vonalat; nem baj, ha egymásra is fednek. A kis egyenetlenségeket a végén ecsettel is kijavíthatod.
kkk 551927 2014. január 24. 20:22
Válasz erre
Én arra gondoltam, hogy olyan íve van a tatnak, hogy nem tudom rá simítani a maszkolószalagot, mert a szalag teteje feszül, az alja meg gyűrődik, és be tud folyni alá a festék.
Simi 551919 2014. január 24. 19:03
Válasz erre
Szia!
Ha jól értem az a problémád, hogy a tatnál realatíve vastagabb a vízvonal. Én "ellenmaszkolást" alkalmaznék; vagyis felűlről és alúlról próbálnám meg maszkolószalaggal kirakni a megfelelő ívet, hogy szemre jó legyen. Aztán az így kapott felületet letapétázod maszkolószalaggal; ezután már leveheted az "ellenmaszkolást". Legalábbis én így csinálnám...
kkk 551904 2014. január 24. 16:51
Válasz erre
Sziasztok!
Most kezdte el a New Jersey (1:700) törzsének festetését. Úgy terveztem először feketével megfújom és kimaszkolom a vízvonalat, utána jöhetne szürke és a vörös. Nos, a vízvonal maszkolásánál elakadtam, mert a lekerekített tatészre képtelenség 1,5 mm-es maszkoló szalagot ráerőltetni úgy, hogy az vízvonalban maradjon. Tik hogy oldjátok meg?
Simi 551890 2014. január 24. 13:22
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik a hajód!Egyszerűen gyönyörű! Nekem a legjobban a rácsszerkezetek jönnek be, de minden nagyon igényes. Szinte csak az utolsó kép árulkodik arról, hogy papír: a surló fénynél látszik a papír jól ismert felülete. Én egy achilles -sarkat látok csak rajta: a tatnál ott leghátul a hajótesten nem tökéletes az illeszkedés (utolsó előtti kép). Szerintem a fehér színű faragasztó ügyes befolyatásával eltüntethető lenne.
Üdv: S. Imre
hergert 551882 2014. január 24. 12:03
Válasz erre
Szia!

Nagyon király lett! Gratulálok! Nagyon szépen, tisztán ragasztottad össze.

Üdv.: Herger tomi
kutyaeb 551877 2014. január 24. 10:20
Válasz erre
Mirazh_finished_15
Mirazh_finished_15
Mirazh_finished_14
Mirazh_finished_14
Mirazh_finished_13
Mirazh_finished_13
Mirazh_finished_11
Mirazh_finished_11
Mirazh_finished_08
Mirazh_finished_08
Mirazh_finished_09
Mirazh_finished_09
Mirazh_finished_03
Mirazh_finished_03
Mirazh_finished_10
Mirazh_finished_10
Mirazh_finished_04
Mirazh_finished_04
Mirazh_finished_01
Mirazh_finished_01
Mirazh_finished_12
Mirazh_finished_12
Mirazh_finished_06
Mirazh_finished_06
Mirazh_finished_05
Mirazh_finished_05
Mirazh_finished_02
Mirazh_finished_02
Mirazh_finished_07
Mirazh_finished_07

Sziasztok!
Első papír hajómat sikeresen befejetem, ezt szeretném megosztani veletek. Kb 7 hónap alatt lettem meg vele. Örülnék ha véleményeznétek, mert nekem ez új terület, és még szeretnék hajót építeni.

Üdv.
Kutyaeb
Simi 551684 2014. január 22. 21:13
Válasz erre
IJN Tone 1/700
IJN Tone 1/700
DSCN2529
DSCN2529
DSCN2537-web-kémény
DSCN2537-web-kémé...

Szia Brumi!

A 700-as Tone jó kis projekt! Én még anno a Fujimi régi kittjével dolgoztam, az is tizenegynéhány darabból állt... de látom, legalább annyit biztosan javult, hogy a rámpa ott hátul a két rep.fedélzet közt nincs ráöntve, mint a régiben. A kémény valóban egy rendkívül bonyolult darab (mármint a valóságban), nehéz szépen kivitelezni. Az árbocok rácsos szerkezete is adott a feljavítóban? Ha igen, az nagy segítség. A kémény körüli rácsos dolgokhoz is jól jön a maratás, ha van.
A felső rep.fedélzetnél ha csak a szellőző kivágása az összes különbség (na persze a korlát is, de azt könnyen át lehet tenni), akkor szerintem ne tarold le miatta a műanyagot; a szellőzőt sokkal könnyebb elkészíteni.
Sok sikert: Simi
EDE 551683 2014. január 22. 21:05
Válasz erre
Tone - Istenkirályság!

Ha jól emlékszem Simié már lassan 12 gyertyát fújhat el a tortáján.
brumi_na 551657 2014. január 22. 18:38
Válasz erre
Tone01
Tone01
Tone02
Tone02

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de itt vagyok megint... :)
Figyelemmel kísértem a munkálatokat, és örültem, hogy beindult az élet itt a fórumon.

Én az eddigi hajóimmal megálltam, sok oka van ennek, most nem részletezném. A lényeg, hogy belekezdtem egy 700-as Tone építésébe, aminél a részletek esetében kompromisszumokat kötök, mert nem szeretném, ha az összes hajóm 1 éves projekt lenne... Természetesen ez nem azt jelenti, hogy elnagyolom, hanem egy - szerintem - jó alapanyagot választva (Fujimi új szerszámos készlete) és egy Flyhawk super detailt használok fel. Ami benne van azt kidolgozom, de semmi plusz, mert az előbb leírt gondolat alapján ez is kényszerpihenőre kerülne. A képeken látható, hogy elkezdtem, és a fotó kedvéért összeállítottam a részeket (nagyjából 15 különálló elemből áll). Annyi visszalépés várható az építésben, hogy a kéményt visszabontom, és az újonnan beszerzett rajzok alapján ismét felépítem. Nem vészes a dolog, nagyjából 3-4 napnyi munkát kell veszteséglistára venni. Szerencse, hogy az elején előkerültek a doksik... Ami még dilemma, hogy a hajó mellett látható egy egész nagy fotómaratott fedélzet részlet. Ezt kellene feloperálni a hajóra. Csakhogy a repülők mozgatását megkönnyítendő sínrendszer található rajta. Ezt így összeragasztani nem egyszerű történet, vagy csak nem ismerem a titkát. Így hogy elkészült, lefestem, majd ezt követően döntöm el, hogy az eredeti felületet ledózeroljam vagy inkább maradjon.

Tényleg, ha ilyen vékony és kis felületű réz a rézzel kapcsolatot kell létrehozni, hogyan jártok el? Én pillanatragasztóval igyekszem megoldani, de ez nem tűnik túl eredményesnek.

Üdv:
Brumi
Simi 551153 2014. január 18. 08:56
Válasz erre
turpiurfi79 551146 2014. január 18. 06:52
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a segítséget,tanácsokat!
üdv:turpi
Sebi 551141 2014. január 17. 23:02
Válasz erre
Szia Tomi!

Akkor itt egy kis kedvcsináló a Scharnhorsthoz is:

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-400-fr/fr-index.html

Nem tudom mennyire ismerős a cikk. Remélem ebben is találsz hasznos dolgokat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.