/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
hergert 524620 2013. február 6. 19:42
Válasz erre
20100319161643-71296-fulla
20100319161643-71296...

Itt van még egy kép, igaz ez a Tirpitz. Az orrban is van ilyen kötélterelő.
hergert 524616 2013. február 6. 19:29
Válasz erre
paintbism19418a
paintbism19418a

Szia Laci!

Ez a kapaszkodó véletlenül nem egy kötélterelő csiga pár. Amit mellékeltem képet az alsó részén egy hasonló látható.

Ha szabad megkérdeznem a tűzoltó csapokat, tömlőket is meg fogod csinálni?

Üdv.: Herger Tomi
hatvanilaci 524597 2013. február 6. 18:35
Válasz erre
Ja a Tennesee azért van fent,mert azt akartam ezzel is érzékeltetni,hogy a bulba orr nélkül ilyen szép hullámok keletkeztek a hajóorr után.
hatvanilaci 524595 2013. február 6. 18:33
Válasz erre
Tennesee
Tennesee
Bismarck wreck

itt valami kapaszkodó féleség van
Bismarck wreck

Üdv!
Itt van egy videó a bulba orr jótékony hatásáról.Látni,ahogy a bulba orr tolja maga előtt a vizet,így kiegyenlítve a hullámzást.
www.youtube.com/watch
Ez pedig egy hagyományos orr:
www.youtube.com/watch

Google a barátom!Találtam a Bismarck roncsáról készült képen a páncélövnél egy kapaszkodó szerű "képződményt".Mivel ez a roncson rajta van így eredetileg is rajta volt,tehát nekem is meg kell majd csinálnom.Még jó hogy rátaláltam,mert így még élethűbbé tehetem a hajót.
Üdv!
Neo954 524579 2013. február 6. 16:47
Válasz erre
Na szóval ezt is leírtad! Köszönjük! :)
tyimosenko 524576 2013. február 6. 16:45
Válasz erre
Köszi Tamás, igen, így van, egy mesterséges hullámsor semlegesíti a természetes hullámokat és takarékosabb üzemmódot eredményez.
Neo954 524575 2013. február 6. 16:45
Válasz erre
Sziasztok!

Laci köszönöm! Úton van felém a humbrol 96-os RAF Dark Blue, azt a vallejo-s szín alapján majd keverem ha kell.

A döfőorr témához: Tamás78 leírta a lényegét, később talán a Yamato osztály hajóin alkalmazták először a bulbaorr-t a lényege, azt hiszem, hogy a hullámokat eloszlatja, a maradék később éri a hajótestet, és kisebb lesz az víz ellenállása, és növekszik a sebesség.

Üdv.:Neo
TAMÁS78 524573 2013. február 6. 16:41
Válasz erre
A hajótest hullámkeltő ellenállása mellett, azzal, hogy maga fölé tolja az áramló vizet, létrehoz egy másodlagos hullámzást, amely - megfelelő tervezés esetén - lényegében kioltja, pontosabban nagymértékben csökkenti az elsőt. Úgy tudom, elsősorban nem a sebességnövelés a tervezők célja, hanem az, hogy a megkívánt sebességet kisebb gépteljesítménnyel és így fogyasztással el lehessen érni.
tyimosenko 524571 2013. február 6. 16:26
Válasz erre
Sziasztok,

Ahogy láttam újabban alkalmazzák a vízfelszín alatt előrenyúló orrot a hajótervezésben, az utasszállítóknál, meg tán az amerikai repülőgéphordozóknál is szembetűnő. Valami olyasmit hallottam, hogy ez a bizonyos előrenyúló orr semlegesíti a felcsapódó hullámok egy részét és ezáltal némi sebességnövekedést is eredményez.
T.Csaba 524568 2013. február 6. 15:58
Válasz erre
Szia Tamás!

Köszönöm!

Így már világos.Tehát nem fizikai oka volt.

Köszi még 1x!
TAMÁS78 524567 2013. február 6. 15:50
Válasz erre
Szia!

Tudomásom szerint az 1866-os lissai csatában történt nagyon sikeres Teggethoff-féle kosolás késztette arra a tervezőket, hogy hajóikat még sokáig lékelésre alkalmas döfőorral szereljék föl. Ezek a döfőorrok néha egészen abnormális méreteket és formákat öltöttek, pl. a francia hajóknál. Ettől a hagyománytól szabadultak meg azután nagyon-nagyon nehezen és lassan, hiába növekedett már a század elejére is akkorára a hajók sebessége és lövegeik lőtávolsága, ami gyakorlatilag kizárttá tette a kosolást. Még néhány II. Vh-s hajó is ehhez hasonló orral készült, vagy lett tervezve eredetileg. De végül győzött az a szempont, hogy a kifele hajló, ún. atlanti orr sokkal jobb tengerállóságot biztosít, a döfőorr meg a bulbaorrokban élt-él tovább, főként a kereskedelmi hajózásban.
T.Csaba 524566 2013. február 6. 15:35
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Egy meglehetősen laikus kérdés foglalkoztat régóta,amit sehol nem tudtam-mertem eddig megkérdezni.

Az I.vh-s és korábbi hajók orra oldalról nézve alul előbbre állt,mint felül viszont a későbbi hajóknál fordult a helyzet és most már az orr teteje van előbbre (legalább is a vízfelszín fölött).
A kérdésem,hogy ez miért fordult meg?
Hullámtörés miatt?Vagy,hogy ne verje a fedélzetre a vizet?
Miért volt a régieknek olyan orra?Nem volt kellő tapasztalat ezzel a sebességgel?

Előre is köszi!

Csaba
hatvanilaci 524561 2013. február 6. 14:54
Válasz erre
Szia Neo954!
Ilyet találtam,nem tudom,hogy ez mennyire jó neked.
scale-models.nl/cc-vallejo.html
A "Vallejo acrylics Model Color - opaque colours"-ban találod meg a "930 Dark Blue
(53)" alatt.
Remélem tudtam segíteni!

Zs180!
Majdnem eltaláltad a számot.Ez a hullámtörő 137 db-ból áll... :)
Neo954 524542 2013. február 6. 10:02
Válasz erre
Sziasztok!

Gyuri! Nagyon szép lesz a kicsike! Ez az S.M.S. Derfflinger?

Olyan kérdésem lenne az urakhoz, hogy a Home Fleet 507A Dark Blue színnek van makettfestékben megfelelője, vagy keverni kell?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
SSZABI 524533 2013. február 6. 09:32
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép hajó lesz. Annyit kérdeznék, hogy miként fogod festeni? Ecsettel az egészet vagy fújva is lesz?
zs180 524519 2013. február 5. 22:36
Válasz erre
DSC04946
DSC04946

Laci hajóján a legegyszerűbb alkatrész is 150 darabból áll össze...
Gratulálok!
Nálam készül az első kémény - még kell rá létra és a tetejére rács.

P.Gy.
Neo954 524247 2013. február 3. 23:54
Válasz erre
hullámtörő
hullámtör
hullámtörő (2)
hullámtörő (2
tekerő
teker

Sziasztok!

Gyuri! Nagyon pofásak a kémények! :)

Én hoztam a Laci képeit a hullámtörőről. :D

Üdv.:Neo
hatvanilaci 524180 2013. február 3. 15:32
Válasz erre
Zs180!
Ez a "jó eséllyel sosem fognak látszani" nekem is ismerős.Az én hajómon is vannak olyan részek,amik nem látszódnak.De maga a tudat,hogy ott van,nagyon meg tud minket nyugtatni.Szóval ha nem is fog látszódni,de mégis ott van és nem egy üres semmi van a helyén!
Jó lett!
Én most az első hullámtörőt készítettem el,volt vele mit szenvednem.Na meg ráadásul a sok nyomozás utána,hogy valójában hogy is nézett ki elég fárasztó volt.Mert ugye ahány modell annyiféle elkészítés,és ugye csak az igazi a mérvadó.
Üdv!
U.i.:Képek később lesznek róla.
zs180 524165 2013. február 3. 13:49
Válasz erre
DSC04945
DSC04945

Közben haladtam az első kémény fényszóró-platformjával. Az alján levő merevítések jó eséllyel sosem fognak látszani, ezért érdemes részletesen elkészíteni őket.

P.Gy.
zs180 524114 2013. február 3. 01:09
Válasz erre
kapaszkodók
kapaszkodók
első kémény 2
első kémény 2
első kémény 1
első kémény 1
hátsó kémény a helyén
hátsó kémény a...
így áll most
így áll most

Imi!
Igen, korlátból építettem őket, bár azt hittem, hogy fel fogom használni az e célra való FlyHawk maratást. De mint a mellékelt képen látható (alsó darab), túl vastag. A középső a WEM, a felső a GMM ultrafine korlát darabolásának eredménye. Kár, hogy túl durva a FlyHawk-féle, mert jó sűrűn vannak rajta a támasztékok. A WEM-en nagyon ritkák - normál korlátnak megfelelőek, ezért a rohadt drága GMM-et darabolom...
Látható még az első kémény, ahol most tart - a külseje csak ezután következik - illetve mindkét kémény természetes életterében - a hajón.

P.Gy.
Simi 524051 2013. február 2. 13:18
Válasz erre
Gyuri!
Nagyon részletes ez a kémény! A kapaszkodósorokat korlátból építetted? Gondolom, ezeket félted, amikor azt írod, hogy nem lehet megfogni a kéményt. Ha jól emlékszem, van még egy kémény... kezd izgalmas lenni a "játék"...
zs180 524015 2013. február 2. 02:33
Válasz erre
Ilyen volt
Ilyen volt
ilyen lett 1
ilyen lett 1
ilyen lett 2
ilyen lett 2
ilyen lett 3
ilyen lett 3

Sziasztok!
Ismerem az építőt, nagyon szépen dolgozik. A cikkben épp azt részletezi, hogy nem nagyon tuningolta fel a Tirpitz-et, mert nem a Kriegsmarine a fő érdeklődési területe...
A hátsó kéményt én egy kissé felrészleteztem, elérve, hogy csak nézegetni lehet, megfogni nem. A képeken nem látszik, de a belsején is dolgoztam egy kicsit - több, mint egy hétig tartott ennek az alkatrésznek a feljavítása, persze munka mellett.

P.Gy.
hatvanilaci 524004 2013. február 1. 21:37
Válasz erre
SSzabi!
Mivel én nem tudok ilyen szép vizet csinálni,ezért építek ilyen nagy hajót és ráteszem a vízre.A többit csinálja ő maga! :D
Üdv!
SSZABI 523938 2013. február 1. 08:49
Válasz erre
Üdv!

Szép kis Tirpitz:
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-ww2/10278-tirpitz-revell.html

Én is akarok ilyen vizet a Scharnhorst-om alá :)
hatvanilaci 523693 2013. január 30. 09:33
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Hergert,SSzabi!
Köszönöm az elismeréseket!Nem tudom,hogy élőben mikor lehet legközelebb látni,ha lehet is csak Szolnokon.Az idén kérdéses,de ha itthon leszek,megpróbálom.
Esetleg ha valaki Mezőtúron jár szabadidejében,akkor nyugodtan feljöhet megnézheti.
Persze előre egyeztetve!
Üdv!
hergert 523675 2013. január 30. 07:30
Válasz erre
Szia Laci!

Nagyon jó lett a kész lánc a horgonnyal. A seklik külön nagyon tetszenek. Az orr rész így egyben nézve nagyon király. A fedélzet deszkázása is tetszik. Remélem egyszer élőben is láthatom.

Üdv.: Herger Tomi
SSZABI 523630 2013. január 29. 20:41
Válasz erre
Nagyon szép lesz, csodálom a kitartásod, én van hogy egy makettnél csak 1 hetet töltök, aztán másikhoz fogok (ezért van az, hogy míg másoknál 1 hónap alatt megvan egy harckocsi is, nálam ugyanaz vagy 2 évig készülget...)

Ha elkészül egyszer szívesen megnézném élőben is ;)

A többieknek köszönöm az infókat a Warspite-ről, de most hirtelen egy másik hajó került az előtérbe, amit nem szabad kihagyni, így ez marad későbbre... (de az a kiegészítő amit mondtatok, az bitang jól néz ki)

További szép estét!
hatvanilaci 523624 2013. január 29. 20:22
Válasz erre
Szia Simi!
Az idén biztos nem lesz kész.Nagyon sok híja van még,2-3 év még biztos.Első felépítmény 45%-ban van kész,hiányzik a kémény,mentőcsónakok,csónakház,kisebb fegyverzet,meg apró cseprő kiegészítők.Viszont ha kész lesz akkor nagyon szívesen örömmel állok a rendelkezésedre!
Köszi az elismerést,de szerintem ha a világon nem is,de idehaza esetleg.
Hidd el én is alig várom már,hogy kész legyen!
Üdv!
hatvanilaci 523621 2013. január 29. 20:15
Válasz erre
Szia Neo954!
Nagyon köszi!A képek jók,minőségben nem változott semmit!
Köszi még 1x!
Üdv!
Simi 523620 2013. január 29. 20:13
Válasz erre
Szia!
Most újra kérdezem: ugye, az idén elkészül ez a csodálatos alkotás! Az biztos, ha valaha is fogok építeni Bismarckot (persze csak 1/350-ben), a te hajód alapján fogom elkészíteni.ValószínŰleg ez lesz az egyik legélethűbb modell a világon... büszkék vagyunk/leszünk rád!
Neo954 523617 2013. január 29. 20:03
Válasz erre
horgonylánc
horgonylánc
horgonylánc (1)
horgonylánc (1
horgonylánc (2)
horgonylánc (2
horgonylánc (3)
horgonylánc (3
horgonylánc (4)
horgonylánc (4
horgonylánc (5)
horgonylánc (5
horgonylánc (6)
horgonylánc (6

Szia Laci!

Megkaptam a képeket átlagosan 1,5 MB-osak voltak én csak annyit csináltam, hogy mentés másként jpeg formátumban lettek mentve, és most nálam átlag 0,5 MB-osak a képek. :)

Szerintem minőségben sokat nem romlottak.

Üdv.:Neo
stug 523607 2013. január 29. 18:38
Válasz erre
hatvanilaci 523604 2013. január 29. 18:01
Válasz erre
Szia Neo954!
Küldtem az "emiledre" képeket!
Köszi előre is!
Üdv!
Neo954 523598 2013. január 29. 16:41
Válasz erre
Szia Laci!

Ha gondolod próbáld ki az Irfanview nevű programot, minimális méretű, és ha csak kb 1 megapixelt kicsinyítesz a képen vele akkor kb 1/3, 1/4-e lesz a kép mérete byte-ban.

Ha kell eltudom küldeni neked mélben is.

Üdv.:Neo
hatvanilaci 523595 2013. január 29. 15:16
Válasz erre
Képeket mellékeltem volna,de nem teszi fel,pedig a legnagyobb méretű is 1,18 MB.
hatvanilaci 523594 2013. január 29. 15:04
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
A betyár mindenit!Csak kész lett a horgonyok lánca a rögzítő láncokkal együtt.Be kell valljam nagyon megszenvedtem vele,nem volt olyan egyszerű,mint ahogy az elsőnek látszott.Mivel feszesnek kell lennie,és természetesen koppra ki vannak számolva a láncszemek hossza a feszítők stb. óvatosan kellett feszítenem a helyére a dolgokat.Persze a gyengéd "erőszaknak" ára is volt,ugyanis itt a festést javítani kellett utólag.Ez megint feladta a leckét,ugyanis már 3 féle szín találkozott egymással.El is hagyta egy-két cifra szó a számat,de a végeredmény elfeledtette ezeket a nehézségeket.Most örülök neki,hogy végre ez is kész lett,újabb mínusz a hátralévő elemek listáján.
Üdv!
Simi 523560 2013. január 28. 23:04
Válasz erre
Mérd meg a korlát magasságát, ha kb 3 mm magas, akkor helyes a mérete. Az acél maratás gyakorlatilag ugyanúgy kezelendő, mint a réz, csak nehezebben alakítható, formálható; viszont kevésbé sérülékeny, mert jóval merevebb.
stug 523530 2013. január 28. 19:38
Válasz erre
egy kérdéssel fordulnék hozzátok. beszereztem az eduard 99010 es 1/350 német hajókorlátok készletét ( Csitei Béla segítségével. köszönet érte). Mennyire mérethelyes? az academy Graf Spee készlethez gyártott (eduard 53050)maratásban dupla akkora korlátok vannak. Academy Bismarckhoz szerettem volna felhasználni, de elbizonytalanodtam.
most már acélból vannak az eduard maratásai. ezt ugyan úgy kell/lehet használni mint a rezet? ( a forrasztást kivéve persze). köszönet a segítségéért.
hatvanilaci 523194 2013. január 25. 16:18
Válasz erre
Simi!
Én azt mondom,hogy le a kalappal a hajód előtt.Annak idején ugye volt szerencsém látni élőben a Hood csatacirkálódat (na és persze személyesen is találkozhattunk),és azt kell mondjam nem csalódtam benned.Nagyon szép lesz.Én többre tartom a Te hajódat,ugyanis sokkal kisebb dolgokat kell kidolgoznod az enyémmel szemben.Csak így tovább!Kíváncsi leszek a végeredményre!

Hergert!
Köszi-köszi!Ismétlem magam,de mindig próbálom a legjobbat kihozni belőle.Mivel ez a nagy Ő,így nem szeretnék úgy ránézni,hogy látom hol a hiba és mégis úgy hagyom,hogy jól van ez így,hasonlít rá.Ha kell inkább újraépítem,újra csinálom.Remek példa erre az első felépítmény,mikor már kb 80%-ban kész volt igaz fából,és újra kezdtem az egészet rézből.Pedig akkor már 3 éve építettem...
Üdv!
hergert 523191 2013. január 25. 16:04
Válasz erre
Szia Laci!

Nagyon tetszik a kész lánc a horgonnyal. Olyan, mint az 1:1 méretű.

Simi!

Szeretném megkérdezni, hogy a "vászon" borítású korlátot te hogyan csináltad?
Nagyon szép lesz a hajód!

Üdv.: Herger Tomi
Sebi 523181 2013. január 25. 14:21
Válasz erre
Kicsit felrészletezted...hm... Kedves Barátom! Esetleg küldj egy fotót a gyártónak, hogy a sok kis részlet összeállítása után az övének kellene így kinézni. Nagyon szép munka!
Simi 523173 2013. január 25. 13:22
Válasz erre
1
1
2
2

Laci!
Ez igen szépen sikerült! Az gondoltam, hogy majd nem lesznek egyformák a láncszemek, amint azt más, hasonló próbálkozásoknál tapasztaltam. De nem lett "igazam" - hála Istennek, te nagyon-nagyon ügyes és kitartó vagy!

Én közben elkészültem a Repulse fő távmérőjével, amelyet - szokásomhoz híven - kicsit "felrezeztem"...
ZétaZoll 523144 2013. január 25. 00:15
Válasz erre
Szuper! Nagyon köszönöm a segítséget nektek!
zs180 523131 2013. január 24. 21:25
Válasz erre
Laci, bámulatos, ez már nekem is sok, ennek én sem álltam volna neki, de az eredmény meggyőző lett. Többet dolgoztál a horgonylánccal, mint sok makettező komplett hajókkal. Gratulálok a kitartásodhoz!
P.Gy.
Sebi 523113 2013. január 24. 19:43
Válasz erre
Ja, bocs, de mégvalami!

Ha pedig '44-es Corsairt szeretnél, akkor az 1942 revised deck blue 20B-t használd az alaphoz.
Sebi 523110 2013. január 24. 19:38
Válasz erre
Szia!

Neonak igaza van. Tegyél fafedélzetet a Corsair alá. Ha pedig javasolhatok valamit, nézd meg ezt a színkártyát:

www.modelwarships.com/reviews/books-plans/snyder-short/usn-1/usn-02.jpg

és a fedélzet árnyalatát próbáld meg összehozni arra a színre, amit flight deck stain 21-nek hívnak. Ezt a színt 1943-tól használták a hordozókon.
hatvanilaci 523096 2013. január 24. 18:34
Válasz erre
Horgonylánc készítése

ennyi szerszám kell hozzá
Horgonylánc készí...
Horgonylánc

meghajtva
Horgonylánc
Horgonylánc

ledarabolva
Horgonylánc
Horgonylánc

összerakva
Horgonylánc
láncszem

előcsiszolás
láncszem
láncszem

bejelölése
láncszem
láncszem

méretre vágás
láncszem
láncszem

ekkora az akkora
láncszem
láncszem

próba
láncszem
láncszem

méretre csiszolás
láncszem
láncszem

helyére igazítva
láncszem
láncszem

oda forrasztva
láncszem
láncszem

körbe forrasztva
láncszem
láncszem

készen
láncszem

Üdv mindenkinek!
Képekkel illusztrálnám a horgony lánc elkészítését.
Legelőször ugye zégergyűrű fogóval meghajtottam a láncszemeket.Ezt drótvágóval eldaraboltam,majd 2 db fogóval méretre igazítottam.Kissé elhajtottam az egyik végét,hogy össze tudja őket kapcsolni,majd újra visszahajtogattam őket.Egy darab rézhuzal végét elcsiszoltam egyenesre,hogy jobban illeszkedjen.A láncszemhez igazítva bejelöltem a vágás helyét,majd drótvágóval méretre vágtam.csipesszel a helyére próbáltam és ha nagyobb volt,akkor fogóba fogva méretre csiszoltam.Újra beillesztettem és az egyik végét elforrasztottam,majd körbe forrasztottam az egészet.
Még jó,hogy "csak" 120 db ilyet kellett csinálnom,mert nem leeresztős a horgonylánc.Még így is 4 horgonyhoz kellett legyártanom ilyen peckes láncszemeket.Elég idegölő és hosszadalmas munka.

Hergert!
Köszi a segítséget a láncszemek nevével kapcsolatban,legalább ezt is tudom!
Üdv!
ZétaZoll 523094 2013. január 24. 18:29
Válasz erre
Neo954 523087 2013. január 24. 17:53
Válasz erre
USN-Bureau-No-97385-F4U-4-Corsair-CVG-19-VF-192-CV-37-USS-Princeton-01
USN-Bureau-No-97385-...

Szia!
A kép alapján szerintem fa fedélzete van.

Üdv.:Neo
ZétaZoll 523085 2013. január 24. 17:44
Válasz erre
Sziasztok! Nem egészen csatahajó, de remélem azért maradhat a kérdésem: milyen anyagból lehetett a USS Princeton repülőfedélzete? Egy Hellcat alá szeretnék egy kis fedélzet-részletet készíteni, és a neten talált képek/írások alapján nem vagyok biztos a dolgomban...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.