/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
Neo954 435411 2012. április 7. 14:08
Válasz erre
Szia Simi!

Nagyon szépen köszönöm!
Jelenleg is Móváron vagyok, itt tanulok az egyetemen...
Telszámom fenntvan az adatlapomon, ha itt leszel majd zörögj rám, és összefutunk valahol.

Mégegyszer köszönöm! Tényleg sokat segítesz vele.

Üdv.:Neo
Simi 435410 2012. április 7. 13:44
Válasz erre
Neo!
Nem jössz Mosonmagyaróvárra? Ha eljönnél, adnék neked 3 soros maratott korlátot, igaz nem a legszebb - a Repuse-hez adta a Trumpeter - de ettől sokkal jobb, bár sokat javult a vékonyítással. Szerintem kár ennyit szívni vele...
Simi 435409 2012. április 7. 13:37
Válasz erre
Gyuri!
Ez tényleg scratch? Én először a képeket néztem meg és ezek alapján maratásra gondoltam. Szinte hihetetlen, hogy te építetted ezeket és majdnem teljesen szabályosak annak fényében, hogy 1/1200... én finom ködöléssel festeném őket, nehogy nagyon megvastagítsa a festék.
Neo954 435408 2012. április 7. 09:59
Válasz erre
201204054152
201204054152
201204074173
201204074173
201204074174
201204074174

Sziasztok!

zs180! Ha nem sértelek meg, neked sem a lábaddal vannak a gondok. :D Eszméletlen jól néz ki!

Simi! Pofás lett a kép!

Sebi! Köszönöm a színkódokat!

Most így állok, sajna gyári korlátot használok, ami kb 1,5mm vastag ezt sikerült 0,75-0,5mm-re csiszatolni. Vékonyabbra sajna nem lehet mert nagyon gyorsan széthullik darabjaira.
Elkezdtem a kötélzet tartórudakat is felrakni, de inkább kicseréltem rézdrótra, mert a gyári nagyon vastag volt.A kéményt belapoltam, és 2 lyukas lett, mert gyárilag 8 kicsi volt rajta.

Üdv.:Neo
zs180 435407 2012. április 7. 01:13
Válasz erre
Helyesbítés: ennél sokkal...
EDE, kösz, hogy értékeled.
Félek, a festés se lesz egyszerű.
EDE 435406 2012. április 6. 18:02
Válasz erre
Ez nagyon nagyon durva!
Valami kismanó bedolgozó van nálad?
zs180 435405 2012. április 6. 00:02
Válasz erre
Oerl. 1
Oerl. 1
Oerl. 2
Oerl. 2

1:1200-as scratch Oerlikonok...
Hát nem valami szabályosak, de nem is tudok sokkal ennél kisebb alkatrészekkel operálni: a csövük kb. 2 mm hosszú.
P.Gy.
Keri 435404 2012. április 4. 15:43
Válasz erre
Szia Ákos!
Kérdésem lenne,hogy miért voltak befestve a lövegtornyok tetejei pirosra?
Keri
EDE 435403 2012. április 4. 15:13
Válasz erre
Most nézem, hogy valójában 1994-es kiadás.

Ez az:www.hlj.com/product/AOSWL331 Azért ezzel lehet, hogy könnyebb dolgod lett volna anno.
Volt még egy Atago, az meg 2001-es. Elég szimpatikus volt az is.
Simi 435402 2012. április 3. 22:40
Válasz erre
Ez a bizonyos Aoshima Tone 1/700-as?
Simi 435401 2012. április 3. 22:38
Válasz erre
Gyuri!
Igen, a többi stimmel.
Végülis az az egy tégely 507C már biztosan elegendő lesz a hajóhoz, mert egy féllel még nekem is van és már a hajótest le van fújva. Köszönöm a segítséget!
zs180 435400 2012. április 3. 18:28
Válasz erre
Imi!
Ha megnézed a Repulse-omról felülről készült képet, láthatod, hogy a kémény hátsó felét leszámítva stimmelnek a kamuflázs panelei. Egyébként megjött az NNT-től a festék, csak nem annyi, amennyit rendeltem. Egy 507C-t mindenképp hozok neked Móvárra.
EDE 435399 2012. április 3. 10:09
Válasz erre
Szervusztok!

Voltam tegnap a Móric Zsigmond körtéri makettboltban. Hajókból (is)igen szép választék van: Trumpeter, Dragon, Academy, Aoshima, Tamiya makettek. Belenéztem pl. az Aoshima új Tone cirkálójába, és elég kidolgozottnak tűnik, ráadásul olcsóbb, mint a japán webáruházakban. Elég nehéz volt a polcra visszatenni.
Simi 435398 2012. április 2. 23:30
Válasz erre
Gyuri!
Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet erre az asszimetriára! Tényleg nem vettem észre, hogy a két oldal festése nem egészen egyforma: itt a bal oldalon a hátsó felépítményre is átterjed a világos festés -legalábbis az alsó szintre - míg a jobb oldalon az egész hátsó felépítmény sötét színű. Egyelőre még csak a hajótestnél tartok - épp a "kedvencem" (értsd:mumusom) következik, a lakkozás - úgyhogy még figyelembe tudom venni ezt a dolgot.
zs180 435397 2012. április 2. 22:31
Válasz erre
HMS_Repulse_leaving_Singapore-tn
HMS_Repulse_leaving_...

Kedves Imi!
Ez a jobb oldal, de a balon kisebb volt a hátsó sötét panel, amint ezen a kis, gyenge minőségű képen is látható. Gondolom, ezt is figyelembe veszed a festéskor. Ezt egyébként jól adta meg az Airfix festési útmutató, csak a hátsó kéményt nem.
P.Gy.
Simi 435396 2012. április 2. 13:16
Válasz erre
Az egyik utolsó kép a Repulse-ról. Ez a fő referenciám a kamuflázs festéséhez.
Az egyik utolsó ké...

Gyuri!
Köszönöm szépen a képeket. Bizony, ez a Repulse még így, 12 év elmúltával is nagyon jól megállja a helyét. Azt gondolom, az enyém se lesz sokkal részletesebb. A kamuflázsban viszont lesznek eltérések: nálam a második kémény teljesen sötét színű lesz, ill. itt-ott máshol lesznek egy kicsit a határok. Persze, amikor ez a hajó készült még nem állt rendelkezésre annyi anyag, ill. az internet sem volt még akkor elterjedve. Jim Baumann-nak is van egy Repulse-ja, de szerintem a tied azért jobb attól is. Nem véletlen, hogy annyi dijat nyert.
A minnesota is szépen alakul. Ép néztem a nyílászárókat a tornyon, arra gondoltam, hogy azok milyen kicsik lehetnek.
Ákos 435395 2012. április 1. 14:02
Válasz erre
Csomagküldőknél (főleg japánok) létezik 0,25 mm vastag furnér, nem is drága. Öntapadósban is van. Lényegében a hajófedélzetek anyaga, csak nincs kivágva.
pl: www.hlj.com/product/SSGMCT012
De létezik matrica is: www.uschivdr.com/online-tutorial/ Az oldal közepétől.
zs180 435394 2012. április 1. 12:33
Válasz erre
Minnesota
Minnesota
rep mi 1
rep mi 1
rep mi 2
rep mi 2
rep mi 4
rep mi 4
rep mi 5
rep mi 5
rep mi 6
rep mi 6
rep mi 7
rep mi 7
rep mi 8
rep mi 8
rep mi 3
rep mi 3
rep mi 9
rep mi 9

Kedves hajósok!
Kicsit én is haladtam; már nem sok hiányzik a festéshez.
Az 1.1-es négycsövű gépágyúk láthatók a képen.
Imi, ne haragudj, csak most volt időm képeket feltölteni a Repulse-ról.
Aki még nem látta, annak írom: az egy 1:600-as Airfix makett. 12 éve készült el. Egy 1:100-as lengyel rajz alapján javítottam fel, de túlzottan megbíztam benne, ezért néhány hiba van a hajón: nincs "degaussing cable", szimmetrikus a felépítmény a főárboc két oldalán, mögötte nincsenek meg a jellegzetes szellőzők és az Oerlikonokból sem volt ennyi valószínűleg. Nem volt még külön a Repulse-hoz való maratás, ezért pl. a daruk húzott szálból készültek. Hol volt még akkor a Tamiya 1:700-as, pláne a Simi által is épített Trumpeter 1:350-es kitje!
De ahhoz elég jól sikerült ez a makett, hogy a Shipcraft brit csatacirkálókról szóló kiadványának címlapjára kerüljön.
P.Gy. 
EDE 435393 2012. március 30. 20:31
Válasz erre
Szia Imi!

GIMP-pel is lehet hasonlót csinálni. A szűrőknél kell a fodrozódással játszadozni.
Gyerekkel is csináltunk ilyet szakkörön.
De a PS-ben is 100%, hogy van ilyen effekt a filtereknél.
Esetleg érdemes még egy kicsit szabálytalanabbá tenni a hullámokat valami torzító eszközzel.
De a lényeg, ami a vízen "úszik"!
Simi 435392 2012. március 29. 23:51
Válasz erre
Nem nagy dolog az ilyen kép elkészítése. Elsőként készíteni kell egy alkalmas képet, olyat, ami kb a vízvonal magasságából van fotózva. Aztán valamilyen progival (pl photoshop)a vízvonal alatti részt le kell vágni. És végül van egy "reflet" nevű kis progi, ami a fodrozódó vizet a kép alá generálja. Aztán kicsit még fazonra igazítja az ember és már kész is.
EDE 435391 2012. március 29. 20:53
Válasz erre
Nagyon profi a fodrozódás!
Meg ami fölötte van!
Batka 435390 2012. március 29. 16:48
Válasz erre
Szia!

Az az elvetemült ötletem támadt,hogy a nagyon vékony falapra és most kapaszkodjatok meg, rányomtatom a mintázatot. Valami olyasmi eredményt várok el(ez nagy tervek ám :-) ) mint a kereskedelmen kapható verziók. Ez a terv. Aztán,hogy mi lesz belőle? Majd meglátjátok! :-)

Üdv,
Batka
Simi 435389 2012. március 29. 16:35
Válasz erre
HMS Prince of Wales
HMS Prince of Wales

Még az a jó, hogy virtuálisan is lehet diorámát készíteni... bár elismerem, azért az igazinak párja nincs.
decente 435388 2012. március 29. 15:14
Válasz erre
Ha ilyen affinitása van valakinek, kipróbálhatnátok az élfóliát.
Ezt a vékony, festett műanyagalapú szalagot a bútorlap látható éleire szokás ragasztani.
Újabban géppel rakják fel, ezért nincs rajta gyárilag ragasztó, mint régen.
Elég vékony, ezerféle mintázattal és színben elérhető.
A textúrája nagyrészt utánozza az eredeti fa mintáját.
Valamivel olcsóbb is, mint a furnér és jóval vékonyabb.
Egy éles sniccerrel csíkokra vágva remek fedélzetet lehetne belőle csinálni.

Csak egy ötlet...
SSZABI 435387 2012. március 29. 15:07
Válasz erre
Csak nem saját fedélzetet kreálsz?:)
Batka 435386 2012. március 29. 10:32
Válasz erre
Ezek nagyon jó linkek!
Köszönöm szépen!
Varjúbácsi 435385 2012. március 29. 10:10
Válasz erre
Szia!
Keress faárú szaküzletet, ahol intarzia furnért lehet kapni, az alapból vékony, és még csiszolással vékonyíthatod.
www.natikft.hu/termekeink/furnerok Itt pedig rétegelt lemez, 1mm alatti vastagságban:
www.origomodell.hu/epitoanyag-retegelt-lemez-c-60_467.html

Batka 435384 2012. március 29. 09:59
Válasz erre
Sziasztok!

Van ötletetek,hogy hol lehet kapni nagyon vékony(1mm-nél vékonyabb) falemezt,lapot kapni? OBI-ban láttam 1mm-es de az vastag. Őrületes ötletem támadt reggel és ahhoz kellene:-)

Köszi előre is!

Üdv,
Batka
Sebi 435383 2012. március 27. 23:11
Válasz erre
Szia!

Úgy látom alakul a dolog. A csónakhoz ezt a három színt ajánlom: Humbrol 27 a vízvonal alatti részre. Humbrol 147-et a törzsre, és Humbrol 186-ot a tetejére.
Neo954 435382 2012. március 27. 22:25
Válasz erre
201203273892
201203273892
201203273896
201203273896

Sziasztok!

Kicsit feltuningoltam a radarernyőt. :)

Üdv.:Neo
Neo954 435381 2012. március 27. 20:35
Válasz erre
cs-dcvt.hires.csatahajok.xvid.hun[20-30-56]
cs-dcvt.hires....

Sziasztok!

Sebi! Köszönöm! Igyekszem! :)

Olyan kérdésem lenne, hogy valaki megtudná nekem mondani, hogy ez illetve a többi német csónak milyen színű volt a csatahajókon?

Üdv.:Neo
Sebi 435380 2012. március 26. 20:06
Válasz erre
Szia Neo!

Szerintem így jó is lesz. Szépen látszik a kétféle szürke. Csak így tovább!
Sebi 435379 2012. március 26. 19:53
Válasz erre
Szia Gyuri!

Ismét láthattuk, hogy nem remeg a kezed. Nagyon szép. Remélem sikerül elhoznod Móvárra.
Neo954 435378 2012. március 26. 11:37
Válasz erre
201203263866
201203263866
201203263867
201203263867
201203263868
201203263868
201203263871
201203263871

Sziasztok!

Sebi! Lefestettem a teknőt, illetve a felépítményt lealapoztam de most még csak próbaképp.

Zs180! Eszméletlen lett a hajó! :)

Üdv.:Neo
Simi 435377 2012. március 26. 00:48
Válasz erre
Csatahajós barátunknak jó ízlése van, hogy ezt a kamót választotta! Piszkosul látványos lesz. Az 1/1200-ban pedig egy igazi kuriózum. Én ebben a méretarányban eddig még nem láttam értékelhetőt, de ez ütős lesz!
Apropó, Repulse... nem tudnál nekem/nekünk feltenni ide a te Repulse-dról néhány képet?
zs180 435376 2012. március 25. 22:58
Válasz erre
Imi!
Köszönöm a dicséretet. Már élőszóban is elmondtam, de nyilvánosan elismétlem: nagyon szép a Repulse és persze az elkészült PoW is.
A kis hajón még el kell készülni 6 db 4 csövű 1.1-es, 15 db Oerlikon és 20 db 0,5-ös Browning gépágyúnak, 2 "paravánnak", egy adag létrának, meg néhány apróságnak, utána jöhet a festés. Csatahajós barátunk - a megrendelő - kérésére a Measure 12-es kamuflázst fogja kapnia hajó; mint a Horneten, háromféle szürke, alulról felfelé egyre világosabb árnyalatban, szabálytalan hullámvonallal elválasztva. Fedélzet: Deck Blue.
Ebben a méretarányban nem egy leányálom... Utána végleges összerakás, korlátok, kötélzet, művíz.
Nem tudom, meddig jutok Móvárig, de ha le lesz festve, elhozom. 
Simi 435375 2012. március 25. 22:17
Válasz erre
Gyuri!
Szinte fényévnyi különbség van a két kép között: a "korábban" cimszó alattin egy csúnya, elnagyolt förmedvény látható. A "most" viszont már egy szerethető, aranyos kis hajó. Egy igazi varázslatnak vagyunk tanui... nekem különösen a látványos lövegtornyok tetszenek.
Még milyen feljavítások vannak vissza a festésig, ill. milyen lesz a festése? Móváron láthatjuk?
zs180 435374 2012. március 25. 16:45
Válasz erre
korábban
korábban
most
most

Kedves hajósok!
Bár az 1:350-es és 1:200-as szépségekkel nem versenyezhet, azért megmutatom, hol tartok az 1:1200-as hajómmal. A két kép talán szemlélteti a feljavítás mértékét. Semmi nincs felragasztva, mindent kifúrtam és csappal láttam el, ezért állnak csálén az árbocok, stb.
P.Gy.
Ákos 435373 2012. március 23. 22:33
Válasz erre
Sajnos, a matrica egy ... Future (tükörfényes lakk) alapra matricafeszítővel tettem fel a matricákat, úgy, hogy körbe is vágtam. Mégis ezüstösödött pár helyen, ráadásul úgy, hogy csak mattlakkozás után látszott. Ez is olyan hiba, ami ki lesz javítva.
Neo954 435372 2012. március 23. 16:45
Válasz erre
Szia Sebi!

Köszi! Láttam, ezért nem feketével, hanem a revell 69-es ilyen kékeszöldes színével sötétítettem, azzal egsz jó lett a szín, ha lefestettem majd nyomatok képet!

Üdv.:Neo
Sebi 435371 2012. március 23. 10:06
Válasz erre
Szia Neo!

Úgy sajnos nem teljesen jó. A törzsre kerülő színnek van egy enyhe kékes árnyalata, mint ahogy itt látható a legelső képen:

www.bismarck-class.dk/bismarck/gallery/themes/gallbismincolour.html

Ezt nem tudod kihozni ha csak világosítasz vagy sötétítesz. Egyébként ahogy látom szép makett lesz, ha elkészül.
Sebi 435370 2012. március 23. 09:37
Válasz erre
Szia Ákos!

Csak így tovább! Szép munka! Hozd el Móvárra légyszíves, ha tudod.
Neo954 435369 2012. március 22. 22:21
Válasz erre
201203223814
201203223814
201203213711
201203213711
201203223805
201203223805
201203223811
201203223811

Sziasztok!

Sebi! Köszönöm az infót! Én is a humbrol 147-et nézegettem és abból világosítottam, illetve sötétíttettem a színeket. :D

A felépítményt még nem festettem meg nagyon, a fém fedélzetek kapták meg a színt, illetve az első torony lövegcsövei lettek megfestve.
Kapott már házilag korlátot is, és kifurkáltam még pár ablakot is. :)

Ákos! Eszméletlen szép lett a hajó! Nekem egy dolog szúrt szemet elsőre az a névmatrica AR betűinél kifehéredett a matrica.

Üdv.:Neo
Ákos 435368 2012. március 22. 18:33
Válasz erre
A pallók találkozásánál szikével elvágtam, pillanatragaszóra injekcióstűt tettem, és ezzel injektáltam alá. Tökéletes lett, meg sem látszik.
Simi 435367 2012. március 22. 13:03
Válasz erre
Szia Ákos!
Az a kérdésem volna, hogy mivel ragasztotta le a felhámlott fa fedélzetet? Én is hamarosan fel szeretném ragasztani a Repulse-ra, és félek, hogy így járok.
Ákos 435366 2012. március 22. 09:58
Válasz erre
Köszönöm, a dicsérő szavaid többet érnek minden díjnál!
Igen, a feljavító sokat segített, bár a nagyon szép megoldásai mellett jópár hibája is van. Legnagyobb talán az, hogy az öntapadós fa fedélzet egy hét után részben feljött a tiszta, zsírtalanított fedélzetről. A másik, hogy a félig mart darabok elvetemedtek, meghajlottak marás után. Emiatt pl a horgonyláncok alatti rézmaratást illetve a toronykosarak burkolatát kínszenvedés volt szépen felrakni.
zs180 435365 2012. március 22. 00:57
Válasz erre
Kedves Ákos!
Gratulálok az Arizonához, gyönyörű lett!
Ezeken a képeken nemigen látni az általad említett hibákat, az összhatás tökéletes.
A KA models feljavítója jelenleg a piacon a legjobbnak tűnik, gondolom, sokat segített.
Ez azonban nem kisebbíti az érdemedet: valódi mesterművet építettél, remélem, nemzetközi szinten is bemutatod.
P.Gy.
Ákos 435364 2012. március 22. 00:05
Válasz erre
Köszönöm!
Nagyjából két és fél hónap alatt sikerült összerakni, bár a kicsi kínaiak a Trumpeternél mindent megtettek, hogy ez az idő minél hosszabb legyen :)
A képet köszönöm, ismertem, a felső színt nagyjából ez alapján lőttem be.
EDE 435363 2012. március 21. 22:45
Válasz erre
Még annyit, hogy meddig tartott összehozni a "kicsikét"?
EDE 435362 2012. március 21. 22:34
Válasz erre
Pennsylvania
Pennsylvania

Ákos!

Ez már majdnem akkora, mint apuci! :)

Csatlakozom a dicsérő szavakhoz, tényleg nagyon ott van!

A vízvonal alatti részt jó, hogy megtörted, a színek is valósághűnek tűnek, de szerintem ilyen éles kontúrok ott nem fordulnak elő.
Talán segít, ha nem ismered, a csatolt kép. Bár itt a Penn. szárazdokkban van, ki tudja mit festettek már át rajta.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.