/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
zs180 434333 2011. április 9. 09:14
Válasz erre
Z. kötélzet készül
Z. kötélzet kész...

Jó reggelt!
Lassabban haladtam, de azért fent van 67 ember (nem nagyon látszanak) és a kötélzet kb. fele. Nemsokára élőben is láthatja, aki eljön Móvárra.
P.Gy.
Laci 434332 2011. április 7. 23:22
Válasz erre
Mac!
Nem akarok újabb vitát nyitni ez ügyben.Lezártam rendben van,biztos,hogy nem egy tökéletes hajó,de az tuti,hogy versenyre az életbe el nem viszem többet!Nem értem milyen ezresről beszélünk,mikor a nevezés ingyenes volt tudtommal,kenőpénzt meg nem szoktam osztogatni,még ha visszaadják sem-vagy én vagyok hülye ehhez!Lehetne reagálnom egy-két -általam- érdekesnek tartott hasonlathoz (gondolok itt a trinátos vödörre,meg tojásban elterülő szvasztikára -lásd a 26.oldalon 8103-s hozzászólás "felülről" elnevezett képen),de semmi értelmét nem látom.
Hangsúlyozom,lezártnak tartom az ügyet,úgyhogy lépjünk túl rajta és felejtsük már el végre.Tulajdonképp ezzel azt érték el a Tisztelt zsűrizők,hogy nem pazarlom drága idejüket holmi kontár munkával elfuserált hajómmal untatni,így a továbbiakban -mint írtam is-,nem veszek részt versenyen vele.

Ronin!
Javaslatom és tapasztalatom a következő.
Az előre legyártott korlát tartó rézhuzalokkal kezdeném,amit kicsit hosszabbra vágjál,hogy a testbe illeszd bele.Levágsz egy hosszabb huzalt,ami a korlát teljes hosszánál (vízszintesen) hosszabb,hogy azt a hajó tat sarkainál meghajlítsd,valamint középen lehajtsd.Nem baj ha hosszabb,mint kellene,mert azt később köröm csipesszel méretre vághatod.Feltéve,hogy milyen vastagságú a huzal.Na most jön az,hogy egy fecskendő -lehetőleg kisméretű,vékony tűvel ellátott- tartalmába teszel,úgy nevezett forrasztóvizet.A korláttartót és a korlátot összeilleszted,és csöppents oda egy csepp forrasztóvizet.Óvatosan,mert ha túl sok forrasztóvíz kerül rá,akkor megragad a páka a forrasztáskor.Vegyél fel egy kevés cint,és úgy forraszd össze a két felületet.A forrasztóvíz megfolyasztja a cint és tökéletesen befutja a korlátot.Elég épp odaérintened,mert ha sokáig ott hagyod a forrasztót,akkor csúnya lesz.
Így próbáld meg építeni a korlátot,de ajánlatos előtte egy kicsit gyakorolnod szabadon két drótot forrasztani,míg rá nem jössz a lényegére.Ismétlem kevés cint vegyél fel,mert úgy lesz szép a korlátod forrasztása.
Jó szerencsét hozzá!Ha esetleg kell,akkor nyugodtan kérdezz,szívesen segítek!
Üdv!
sanyi 434331 2011. április 7. 19:20
Válasz erre
Szia Mac!
Ha tudod hogy ki vagyok, akkor szerintem azt is tudod, hogy nem fogok 700km-t utazni egy balhé kedvéért. Mielőtt még azt mondanád hogy nincs 700km magyarisztánban, 350+350=700.
Üdv
Sanyi
boatman 434330 2011. április 7. 15:11
Válasz erre
Szia TG!
A 2009-es NAVIGA európa bajnokságon 85 ponttól adtak bronzot, és 95-töl aranyat. Ez azért egy referencia lehetne. Egyébként értem a szempontot és sajnos kevés a kiállító.
Ronin 434329 2011. április 7. 00:10
Válasz erre
PORTOFINO1b
PORTOFINO1b
Portofino%20002
Portofino%20002
!CEQbhqw!2k~$(KGrHqIOKpsE0VCmBnI3BNR(fBFJHw~~_12
!CEQbhqw!2k~$(...

Szia Laci!
Tanácsot szeretnék kérni tőled, forrasztás ügyében.
Egy, a képeken látható, RC hajó korlátját szeretném elkészíteni, de eddig még csak elektronikát forrasztottam, ezért jól jönne egy kis segítség, hogyan tudnék erős, és főleg szép kötést létrehozni.

Válaszodat előre is köszönöm!
Üdv:Ronin
Sszabi 434328 2011. április 6. 21:38
Válasz erre
Ez valóban elég jól néz ki, de már nincs visszaút, hajótestnek már nekiestem...
A Hobby Boss-nak volt még tavaly itthon 5 ezresért kapható 350-es kiadása, azt lehet, hogy majd egyszer 41-es formában is elkezdeném, de egyenlőre nincs a kívánságlistám élén.
Ha már úgyis írok akkor megkérdem, hogy nem érdekel e esetleg valakit ez a 3 hajó:
ICM Markgraf 1/350 (8000 ft)
1/700 revell Bismarck (5500 ft)
1/200 GPM Roma (6000 ft)
Csereberén is beírtam már párszor, de lehet először itt kellett volna. Ha lenne valaki akinek kellene valamelyik szóljon! Lehet alkudni is kicsit vagy cserélni is akár!

Üdv!
EDE 434327 2011. április 6. 20:41
Válasz erre
Szabi!

www.steelnavy.com/RevellArizonaADesautels.htm
Arizona 41-es állapot. Azért meg lehet azt a Revellt csinálni...
Mac 434326 2011. április 6. 15:32
Válasz erre
Szia!
Nos, nem feltétlenül. Ezeket a határokat mindig a rendezvény szervezője határozza meg. Erre szabvány tudtommal nem létezik.
TG
boatman 434325 2011. április 6. 15:08
Válasz erre
Szia TG!
Lenne értelme egységesíteni a ponthatárt vagy ezzel nem érdemes foglalkozni? Lehetne igazodni esetleg egy nemzetközi szabványhoz vagy ott is így működik? Azért kérdezem ezeket mert szerintem pl: magyar vitorlás hajós rész mélyen a nemzetközi alatt van. Persze vannak kivételek, mielőtt valaki tiltakozni kezdene!
Mac 434323 2011. április 6. 14:48
Válasz erre
Szia!
Az adott verseny kiírásától függ, de általában van egy ponthatár minimum amit el kell érni. Kb. 65% környékéről indul a bronz, de ez nem szentírás.
TG
boatman 434322 2011. április 6. 14:45
Válasz erre
Szia Gábor!
Mint zsűritagot kérdezlek!
Több budapesti versenyen is láttam olyan aranyérmes hajókat(vitorlás) amelyek nem érték el azt a színvonalat. Kérdésem hogy mindenképpen osztanak érmet, vagy van egy határ amit el kell érni?
Mac 434321 2011. április 6. 11:49
Válasz erre
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam, Tóth Gábor vagyok, a szoklnoki „építés alatt” kategória egyik zsűritagja.
Elsőként Lacinak reagálnék:
Ha problémád volt az eredménnyel, miért nem óvtál? Sajnáltad talán azt az ezrest (amit vissza is kapsz, ha jogos), vagy nem voltál olyan biztos a dolgodban?
Másodikként Sanyihoz lenne pár szavam:
Móváron szombaton, pontosan délben várlak az információspultnál. Kíváncsi vagyok, lesz-e merszed megjelenni… Tudom, hogy ki vagy.
A többiekhez, és a munkáról:
Látszik rajta, hogy sok munka van benne, de ez kevés. Hiába a legrészletesebb, hiába van rézből, ha a végén leöntöd egy vödör trináttal. Sajnos az építés, és a festés együtt hoz érmet.
A másik meg az, hogy, ha versenyre viszek valamit az 1-2 perces korlátkiegyengetést megcsinálom. A hercegkisasszony sem kócosan megy a bálba.
A mellékelt képen látható szórópisztoly alkalmatlan ilyen munkára. Ennek köszönhető a vastag helyenként megfolyt festék. A gyufapalló szép, meg minden, de akkora rések voltak benne, melyek 1:1-ben elnyelnek egy 47-es bakancsot is. Az orron lévő svasztika nem egy fehér körben volt, a modellen, hanem egy tojásban. Folytathatnám még, de attól tartok, hogy görbülnének a szájak. Lényeg az, hogy csak ezek a kiragadott hibák elegendőek voltak ahhoz, hogy a kategóriában induló többi makett közül több érdemesebbnek bizonyult.
Üdv: TG
Laci 434320 2011. március 31. 15:15
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy milyen vastagságú kötélzet volt a 2. vh-s német hadihajókon?
Köszönöm a segítséget!
Üdv!
zaran 434319 2011. március 30. 21:21
Válasz erre
Uraim nem tudom ismeritek-e ezt az oldalt, mindenesetre érdemes rajta szétnézni. :)
www.designkozpont.hu/blueprint/hajolap.htm
zaran 434318 2011. március 30. 14:27
Válasz erre
Üdv hajósok.
Itt Győrben új makettek érkeztek.
Revell 1:350 U-Boat VIIC
Revell: 1:720 Blücher
Revell: 1:570 PoW
Revell: 1:570 KG V.
Laci 434317 2011. március 29. 22:51
Válasz erre
Szia Boatman!
Köszi,elküldtem!Ha esetleg mégsem ment volna át (volt már rá példa),akkor feltöltöm a képet ide!
Üdv!
boatman 434316 2011. március 29. 22:13
Válasz erre
Szia Laci!
Módosítottam az adatlapomon.
Laci 434315 2011. március 29. 15:45
Válasz erre
Szia Boatman!
Sajna az adatlapodon nincs meg az emiled,így ha lennél olyan kedves és megosztanád itt velem,azt megköszönném Neked,amellett,hogy köszi a segítségedet előre is!
Üdv!
boatman 434314 2011. március 29. 15:13
Válasz erre
Szia Laci!
Megcsinálom neked a csöveket! E-mailben elég ha elküldöd a méretet.
Nagy rézbe vágad a fejszédet.
hajómester 434313 2011. március 29. 14:45
Válasz erre
Miért van az, hogy egy idő után minden a bóvli kategória szintjére kerül?
Ha valaki nem képes hasznos, általa kipróbált javaslattal előállni, akkor mi fennének szövegel bele mindenbe?
Szószátyár csetelők oldala lesz előbb utóbb minden, ahol a moderátorok nem foglalkoznak a szakmai színvonallal.
Laci 434312 2011. március 29. 14:12
Válasz erre
Üdv hajós társadalom!
Segítségét kérném valakinek,aki tud nekem ágyúcsöveket csinálni,esztergálni rézből.8 db kellene a főágyútornyokét.Természetesen,a méreteket elküldöm postán,esetleg e-mailben.Hozzáteszem,nem baráti alapon (ingyen) kérném,hanem munkadíj fejében.Köszönöm a segítségetek!
Simi!
Köszi,tetszett a hozzászólásod!Mint olvastad,a fő ágyútornyokba kezdtem bele,így meglesz a tatfelépítmény a toronnyal együtt.
Üdv!
Simi 434311 2011. március 27. 23:12
Válasz erre
Ragyogó! Nagyon szép, amit ezekben a napokban építettél! Nagyon csippantom ezt a "nem értékelhető" hajót! Ja, és aranyos az a kis Bismarck is, ami ott középtájt kifigyel...
Laci 434310 2011. március 27. 22:39
Válasz erre
alsó tat felépítmény

próba
alsó tat felépítm...
alsó tat felépítmény

a hajótestre téve,hogy lássam,mekkora lesz a teljes magasság
alsó tat felépítm...
alsó tat felépítmény

a "C" torony koszorúja
alsó tat felépítm...

Üdv mindenkinek!
Sajnos 2 hete itthon vagyok és így van időm a hajóra.Ez mondjuk jó a rosszban.Ha így alakul,akkor még kb 2 hónap és a teljes tat felépítmény kész.
4 nap alatt ennyit haladtam.
Üdv!
Ssszabi 434309 2011. március 27. 21:39
Válasz erre
Nos, akkor eddig tartott a lelkesedésem is...
ChevyG 434308 2011. március 27. 21:19
Válasz erre
mbox-pk352
mbox-pk352

én nem fűznék sok reményt hozzá. Ha a "mecsó" 720 akkor nem átvétel, de ha 700, akkor 100%. A revell.de azt írja "waterline" -ez nem jellemző a németekre (lsd Bismarck 1/700)
Simi 434307 2011. március 27. 20:41
Válasz erre
Nekem is úgy tűnik, hogy ez a DoY kit el fogja érni az elvárható színvonalat, bár a mellékelt kép nem túl közeli. "Messziről jól néz ki..."
Sszabi 434306 2011. március 27. 19:38
Válasz erre
Affene, ez nem jött össze, de a hajók között ott lesz majd, azt hittem engedi az eredeti linket is, elnézést!
Sszabi 434305 2011. március 27. 19:37
Válasz erre
Tiszteletem!

Nézelődés közben láttam meg, hogy a Revell kiadja 1/700-ban az H.M.S. Duke of York-t.
Közelebbit nem találtam róla, de hátha szebb mint a 1/570-es Prince of Wales...
www.revell.de/index.php
lucky 434304 2011. március 27. 09:37
Válasz erre
Volt zöld is, szürke is.
Azért kíváncsi lennék a hajókra..
BBalázs 434303 2011. március 27. 09:18
Válasz erre
Vidgul 434302 2011. március 26. 23:36
Válasz erre
Sziasztok!

Az egyik klubtársam igen érdeklődik az Osztrák-Magyar haditengerészet csatahajói iránt. Már meg is építette a Habsburg-osztály mindhárom hajóját 1:3000 (igen jól olvassátok) méretarányban de a festésnél elakadt ugyanis nem igazán tudja, hogy milyen színre festették a hajókat. Mondtam neki, hogy tudomásom szerint zöldre amilyen az adriai partvonal, de nem vagyok benne biztos. A kérdés tehát, hogy milyen színnel festették le a Habsburg osztály hajóit?

Köszi.
Sszabi 434301 2011. március 26. 10:53
Válasz erre
Szervusz!

Ha majd találok valamit ami kellene, akkor igénybe venném majd a segítségedet ha áll majd még az ajánlatod (egyenlőre még a források előteremtése folyik)!
A későbbi segítséged is előre köszönöm!

Egyébként tegnap találtam 1/600-as Yamato-t is, bár nem találtam hozzá dobozbontást...

Üdv, Sszabi
zs180 434300 2011. március 26. 08:59
Válasz erre
Ez az! Én sem szoktam ezt egyedül intézni. Összeülünk egy haverommal (neki van PayPal-ja - ezzel tudsz fizetni az e-bay-en) és rendelgetünk. Ha valaki tapasztaltabb segít, hamar belejössz ls olyan dolgokat találsz, amikről nem is tudtad, hogy léteznek.
EDE, nem tudom, az 1:500 is jó lehet, csak eddig nagyon kicsi volt a választék. A klasszikus 1:500-asok a Frog makettek. Mondjuk én évekkel ezelőtt megvettem a Revell
dobozban árult Royal Sovereign-t, évekig állt a szekrényben, majd egyszer egy barátommal történt tüzetes átvizsgálást követően arra jutottunk, hogy semmi nem használható belőle, így végül a kukában landolt...
BBalázs 434299 2011. március 25. 19:55
Válasz erre
Ssszabi!
E-bay-en nagyon sokminden olyat is be lehet szerezni, amit Mo-n álmunkban sem. Persze jól meg kell nézni, mert a szállítási költség eléggé megtudja dobni az árakat. Ha gondolod segíthetek rendelésben.
Sszabi 434298 2011. március 25. 13:07
Válasz erre
Jó ez a méretarány valóban, bár az általad soroltak közül több olyan van amiről így nem hallottam még, de mindenesetre jól hangzik.
Az ebay-t szoktam nézegetni és tényleg vannak nagyon jó dolgok, de őszintén szólva nem nagyon értek ehhez a netes rendeléshez, ezért nemis próbálkoztam még vele :(
EDE 434297 2011. március 25. 11:45
Válasz erre
Gyuri!

A Fujimi mostanában 1:500-al kísérletezik. Vagy 10 éve belenéztem a Nichimo 1:500 Hiryu-jába, égész szimpatikus méretarány.
EDE 434296 2011. március 25. 11:38
Válasz erre
Laci!

Akkor én sem értem. Mégegyszer mondom, a fotókon én sem láttam megfolyásokat, mondjuk nem is végeztem részletes elemzést.
Na mindegy, további sok kitartást a munkához!
EDE 434295 2011. március 25. 11:36
Válasz erre
zs180 434294 2011. március 25. 08:44
Válasz erre
Ja, és van még Hood és Prinz Eugen is, az előbbi is felejtős (de Hoodból úgyis elég gazdag a választék másoktól), de az utóbbi jó.
zs180 434293 2011. március 25. 08:16
Válasz erre
Ezenkívül van az Airfixből Bismarck, Graf Spee, Scharnhorst, King George V, Belfast, Ajax, Triabal, H, Daring osztályú, négykéményes, és Z-34-es romboló, a háború utániak közül Tiger, modernizált Victorious, Fearless, Leander, Amazon, County. Van közöttük jó néhány, amit még most sem gyárt más cég. Egyik-másik (KGV, Repulse) igazán szép, másokat sok munkával lehet azzá tenni, de a hajótest fő méretei általában helyesek. Egyedül a Bismarckjukat nem ajánlom, az nagyon gyenge. Az 1:600 méretarány szerintem jobb, mint az elterjedt 1:700, mert alig több a helyigénye, mégis sokkal jobban mutat, jobban részletezhető. A beszerzéssel kapcsolatban a kulcsszó: e-bay. Szinte mindent meg lehet találni előbb-utóbb, fillérekért.
P.Gy.
apu86 434292 2011. március 24. 21:00
Válasz erre
Szia EDE!

Köszönöm a segítségedet! Sajnos nem vagyok pesti :(

Azért köszönöm még egyszer!
Laci 434291 2011. március 24. 12:50
Válasz erre
EDE!
A kritikákat én sem a rossz értelemben fogom fel,mert abból tanul az ember.Remek példa erre Simi barátunk,aki szólt egyből,mikor a hajótesten nem futottak egy vonalban az ablakok.Ezt kijavítottam és hála neki,mindjárt szebben mutatott.De egy alábbi hozzászólásomban kifejtettem véleményemet a nem minősíthetőségről.Ez nyomta fel a pumpát.
A festést kompresszorral szoktam fújni 5-6 bar állandó nyomáson.Azt is úgy,hogy előtte mindig "belövöm" a szórást,hogy nehogy meglepetés érjen.Mikor ez megvan,akkor először is ködölni szoktam,hogy a következő réteg jobban fogjon illetve takarjon rajta.Általában 3X megyek végig rajta,1. a ködölés,2. a takarás,3. pedig a javítás.
Mindig vízszintes irányban fújom kb. 40 cm távolságról úgy,hogy a festék szórása közben mindig függőleges.Mindezt természetesen nem folytonos állandó fújással teszem,hanem piciket szaggatottan,illetve kicsit hosszabban,ahol épp kell.
Azt hiszem van gyakorlatom a fújásban,mert dolgoztam autófényező műhelyben is,és autókat is fújtam már meg komplett otthon is.Hozzáteszem eddig sosem hozták vissza,hogy nem jó a festés.
Ebből kifolyólag csodálkoztam azon a hozzászóláson,hogy vastag illetve megfolyt a festék...
Na nem sztárolni akarom magam,de azt hiszem akkor egy ilyen kisebb darabok már nem igazán okoznak gondot.
További szép napot!
Üdv!
Tyimosenko 434290 2011. március 23. 21:26
Válasz erre
Heló EDE,

Ez a Váci út 95-ben lévő Modell & Hobby bolt?
Köszi, Üdv.
Sszabi 434289 2011. március 23. 21:18
Válasz erre
Ééés ilyenkor nem vagyok pesti :(:(
Batka 434288 2011. március 23. 20:58
Válasz erre
Pont ma voltam, tart még az akció :-)
EDE 434287 2011. március 23. 20:43
Válasz erre
apu86!

A Váci úti modellboltban a Forgách utcánál lehet hogy még tart a Trumpeter akció.
2000 Ft alatt lehet venni 1:700 moder Iowa oszt. csatahajókat.
apu86 434286 2011. március 23. 20:26
Válasz erre
Sziasztok!
Csak érdeklődés szinten szeretnék kérni egy kis segítséget. Kezdő makettező vagyok viszont tetszenek a hajók/csatahajók. Tudna valaki esetleg ajánlani valamilyen hajót (nem csak csatahajó, tetszenek a polgárik is) ami kezdőhöz méltó, nem méregdrága?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Sszabi 434285 2011. március 23. 18:45
Válasz erre
Szia!

Na erre gondoltam én az ablakokkal kapcsolatban. Ami a következőket illeti, az airfix-nek vannak ilyen léptékű hajói. Én most szerzem be majd a Warspite-et, de van neki a Nelson/Rodney, Iron Duke, Ark Royal, régen volt neki Repulse is, azt itthon még nem találtam meg :(
De van még más lehetőség is. Sokkal szélesebb a választék papír makettekben, és 1/200-as méretarányban már egészen jól néznek ki, ráadásul a legnagyobbak is max 10 ezerbe kerülnek (+a korlát problémát is meg lehet oldani olcsóbban) Fontos megjegyeznem viszont, hogy kezdésnek egy kis darabbal kell kezdeni - én itt szúrtam el - mert rettenetesen melós is tud lenni 1-1 nagyobb hajó, amin tele van a fedélzet berendezésekkel... Most a Tegetthoff-om is ilyen darab, és megtudja dolgoztatni az embert...
zaran 434284 2011. március 23. 15:08
Válasz erre
Kép 013
Kép 013
Kép 014
Kép 014
Kép 015
Kép 015
Kép 016
Kép 016
Kép 017
Kép 017

Szervusz
Sajnos a Scharnhorst is egyben van. Viszont ha úgy vesszük, a PoW az első hajóm.
Noha az első a Scharnhorst azt 12 évesen építettem. Inkább játék volt több mint 10 éven át mint makett. A PoW ezzel szemben helyből fény évnyi ugrásnak felel meg :)
Igen, tervezem következő hajó építését :) Még nem tudom milyent illetve lenne-e helyem, de szeretnék majd még építeni :) Jó lenne ebben a méretarányban, de nem tudom ezen a kettőn kívül milyen hadihajó vehető még :S
Max másodszorra is megveszem valamelyiket és testvérhajóként építem meg :)
A fényképezésem nem javult :D XD
De íme az új képek.
Sszabi 434283 2011. március 23. 09:12
Válasz erre
Szia!

Könnyebb dolgod lett lett volna ha még nincs teljesen egyben az egész, a Scharnhorston próbáld meg hamarabb megcsinálni ezeket. Nekem van 1/600-ban utasszállítóm is pár, a gondom ott is az, hogy a szögletes ablakokat kifúrni se tudom, olyan sűrűn vannak de tűfilccel meg nem sikerült olyan szépre, ennek eredményeként jött egy kis alkoholos mosás... (pl. Queen Mary vagy Elizabeth oldalain, igaz ezek is a korlátokra várnak...).
A revell Bismarckon is csak ezzel a pöttyös módszerrel raktam ablakokat, igaz az már jópár éve készült, de mindig tanulunk valamit, főleg ha a fórumot nyomon követjük!
A következőnél majd úgyis tudni fogod már, hogy mit kell csinálni;)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.