/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
Simi 434219 2011. március 14. 13:52
Válasz erre
Valóban, Kostas Katseas és An Chu is épít szép 1/700-as hajókat. (Én különösen az elsőt kedvelem.) De ők az apróbb részelteket már nem olyan finoman dolgozzák ki, pl a kötélzet is vaskosabb, mint Gyuri hajóin. Sőt - szerintem - a plusz részletekért nem is küzdenek túl sokat. Érzésem szerint a módszerük a következő: a (jó minőségű!) kitet hibátlanúl összehozzák a maratással, ezt szépen lefestik/koszolják, végül egy látványos vizet rittyentenek köré. Szerintem Gyuri sokkal többet tesz meg a finom, apró részletekért, ennyivel biztosan előttük áll. Persze azért le a kalappal a fent nevezett urak előtt is.
És Csatahajós barátunknak is teljesen igaza van...
zaran 434218 2011. március 14. 11:11
Válasz erre
Azt is vegyük figyelembe, hogy akiknek nincs olyan sok lehetőségük makett boltokba járni, azok nehezen jutnak hozzá.
Én Győri vagyok. Vagy rendelek, vagy azt rakom össze amiket az itteni boltokban találok. Természetesen 1:600-as méretben eddig a 23 évem alatt egyszer sem láttam :S
zs180 434217 2011. március 14. 10:52
Válasz erre
Lehet, de ennek az a fő oka, hogy nem nagyon építenek Airfix hajókat a zemberek...
Pedig milyen szépségek fognak elkészülni nálam! (ha elkészülnek) pl.: Howe, Nelson, Belfast, H-osztályú és Tribal osztályú romboló, stb.
P.Gy.
csatahajós 434216 2011. március 13. 21:50
Válasz erre
És ezen felül (700-asok mezőnye) van még egy kategória, ahol a Pék Doktor egymaga áll a trónon, ez pedig az Airfix 600-asok :), szerintem ott nem ér a közelébe senki sem.
Laci 434215 2011. március 13. 19:20
Válasz erre
makettverseny Szolnok

nagy kedvencem...
makettverseny...
makettverseny Szolnok

1. helyezett.Ez a hajó nálam vitte a pálmát!
makettverseny...

Simi!
Kb. 2 hónap és a teljes hátsó felépítmény kész!Ha a 9294-s hozzászólást nézzük,akkor az a jövőhéten kész lesz.Utána az alatta lévő szint fog gyártás alá kerülni.Mikor sz is meglesz,akkor (persze festés után) összerakom a hátsó felépítményt,és az kész lesz.A lyukasztót majd feladod,ha időd engedi.Még annyi "tartalék" van,hogy ezt a hangár részt kiadja.
Mellékesen csak neked Simi előzetesként annyit,hogy nagyon sajnálom,hogy nem tudtunk találkozni és "szakmai" szemmel,megtekinteni a hajót!De csak egyenlőre ennyit.A többi...

Tulajdonképp nagyon jól éreztük magunkat,és örülök,hogy ismét elvihettem a hajót.

Zs180!
Nagyon jól néz ki a hajód!Miért lenne unalmas?Én például csak örülök,hogy láthatok egy-két képet is.
Üdv!
zs180 434214 2011. március 13. 15:55
Válasz erre
Z alakul 5
Z alakul 5
Z alakul 6
Z alakul 6
Z alakul 7
Z alakul 7

Újabb képek, remélem, nem válik unalmassá...
Most már fent van a teljes fegyverzet.
P.Gy.
Simi 434213 2011. március 13. 14:10
Válasz erre
Szia!
Ez a hátsó felépítmény nem sokára kész! Nagyon szép és részletes. Én azért csak félnék a kisebbségnek megmutatni, mert felénk pl a traktorban is csak a vasat látják... Mi lesz a következő? Ja, és még tartozok neked a lyukasztóval is!
Laci 434212 2011. március 11. 20:38
Válasz erre
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény
tat felépítmény

Üdv mindenkinek!
Mivel hétfőtől péntekig vidéken melózok,ezért nem vagyok net közelben sem.Viszont viszem magammal a kis motyómat a hajó alkatrészével együtt és munka után csinálgatom.
Ennyire jutottam idáig.
A munkahelyen nagyon sokan megcsodálták,köztük (érdekes mód) dolgozó kisebbség is,és ők is nagyot néztek,hogy a réz nem csak arra jó,hogy leadjuk,hanem építeni is lehet belőle.Én erre azt mondtam,hogy "nektek úgy,nekünk így kincs!"
Sajnos annyira nem tudtam elhaladni,hogy le is bírjam festeni.Ez azzal jár,hogy a főárbocot és egyéb dolgokat nem tudom rögzíteni rajta,így azt csak félkész állapotban tudom eljuttatni a versenyre.
Üdv!
zs180 434211 2011. március 11. 15:16
Válasz erre
szia!
Következik a létrák, csónaktartó bakok felrakása, a híd tetjére korlát és szerelvények, elöl a mellvédre egysoros korlát, utána egy réteg matt lakk, majd csónakok, maradék fegyverzet, legénység, napvédő ponyvatartó rudak (kb. 90 db.), majd kötélzet, végül a víz. Tehát van még tennivaló. Egyébként kedvencem még Kostas Katseas és An Chu. Ők elég jók 1:700-ban.
Ede,
sajnos nagyon kevés időm van, hetente többször 12-15 órát vagyok a munkahelyemen és a hétvégét sem lehet teljesen beáldozni a hobbira. Most kicsit belehúztam, mert rossz elgondolni, hogy a szekrényemben levő kb. 70 hajó töredéke fog csak megépülni életemben, de ha jön a jó idő, valószínüleg kevesebbet fogok dolgozni a (remélhetőleg már következő) hajón.
P.Gy.
EDE 434210 2011. március 11. 13:13
Válasz erre
Én meg ezt tisztelem:

"igaz az ára napi 4-5 óra alvás"

Ha nem vagyok pihent, nem esik jól, nehezemre esik a koncentrálás.
hobbista 434209 2011. március 11. 11:13
Válasz erre
A "fölözés" szót természetesen jó értelemben használtam. Isten ments, hogy azt gondoljam, rivalizáltok egymással! Tudom azt is, milyen fontos (és nehéz) akár egyetlen hajó megjelenésének hangulatát átadni. Ez művészet. Külön-külön tisztellek titeket, és szeretnék én is ilyen magasságba érni.
Simi 434208 2011. március 11. 07:44
Válasz erre
Szia!
Nagyon szépen alakul ez a kis hajó! Érdekes hangulatot kölcsönöznek neki azok a nagy szellőzőkürtők. Szépen sikerült a hajó nevét is felírni a tatra. Most konkrétan mi lesz a következő építési fázis?
Sszabi 434207 2011. március 11. 07:18
Válasz erre
zs180 434206 2011. március 11. 01:22
Válasz erre
Z. alakul1
Z. alakul1
Z. alakul 2
Z. alakul 2
Z. alakul 3
Z. alakul 3
Z. alakul 4
Z. alakul 4

Kedves Imi, nagyon hízelgő, bár kissé szubjektív ez a vélemény, azért nagyon köszönöm. Én meg arra vagyok büszke, hogy Jim Baumann mellett Téged is személyesen ismerlek!
Ma is haladtam, igaz az ára napi 4-5 óra alvás... Ezek mesterséges fénynél, vakuval készült képek, ezért olyan sárgák, és az árbocok sincsenek beragasztva, azért ferdék.
P.Gy.
SImi 434205 2011. március 10. 23:27
Válasz erre
Én úgy gondolom, hogy nem "fölözzük" egymást. Az 1/700 egy egészen más kategória. Itt nem elég pusztán méretarányos dolgokat elkövetni, itt a fílinget - azt a szinte kifejezhetetlen hangulatot - is tudni kell átadni. Az 1/350-ben ez már nem annyira hangsúlyos, de persze azért fontos.
Szerintem ma a világon 3 ember tud igazán szépet alkotni ebben az 1/700 -as méretarányban: Pék György, Jim Baumann, Jeff Linn. Büszke vagyok rá, hogy az egyik magyar és még ismerhetem is...
csatahajós 434204 2011. március 10. 22:06
Válasz erre
Bravo Zulu mind2tőtöknek! De messze van még a móvári kiállítás... :)
Sszabi 434203 2011. március 10. 19:06
Válasz erre
Uraim lenyűgöző mindkettejük munkája! Én a Tegetthoff-al inkább elbújok...
hobbista 434202 2011. március 10. 18:06
Válasz erre
zs180, SImi: egymást fölözitek. Csak ámulok és bámulok! NE HAGYJÁTOK ABBA!
zs180 434201 2011. március 10. 16:58
Válasz erre
Imi, fantasztikusan szép a hajód!
Köszönöm a dícséreted az én apróságommal kapcsolatban - hobbista, Neked is.
Itt üzenem, hogy utánanéztem, a Repulse színei 507A és 507C, ez az info majdnem 100%.
Ha most építeném, ezeket használnám hozzá a WEM-től, de lehet, hogy módosítanék az árnyalatokon, ha nem találnám elég kontrasztosnak a kamuflázst.

P.Gy.
SImi 434200 2011. március 10. 16:21
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Én pedig már itt tartok. Igazából már csak a darukat és még néhány apróságot kell lefestenem. Aztán jöhet a lakkozás - amitől azért kicsit tartok, mert már értek engem is kellemetlen meglepetések. Aztán mindent a helyére lehet ragasztani/csavarozni. ezután jöhet a kötélzet, végül a főfedélzet korlátja. Ha minden rendben lesz, akkor most már tényleg egy hónapon belül teljesen kész leszek.
Nem tudom miért, de a főfedélzetet a fotók rikító sárgán adják vissza, pedig a valóságban azért nem ennyire erős a szine.
hobbista 434199 2011. március 10. 14:10
Válasz erre
Csatlakozom,tényleg szép a korlát!(rrr egyel lejjebb akartam válaszolni!)
SImi 434198 2011. március 10. 13:52
Válasz erre
Ez igazán szép! Jól sikerült a feketével való kiemelés is. Ebben a végső fázisban dolgozni a legjobb, hiszen már szinte kézzel fogható a végeredmény. Úgy nézem, szinte egyszerre fogunk végezni. Ja, és nagyon szuper a korlát!
zs180 434197 2011. március 9. 23:55
Válasz erre
Zenta félkész 2
Zenta félkész 2

Sziasztok!
Itt tartok most. A GMM Gold Plus a legfinomabb, általam eddig használt korlát.

P.Gy.
EDE 434196 2011. március 6. 19:45
Válasz erre
Phoenix 434195 2011. március 6. 12:35
Válasz erre
A legjobb barátnő, aki ugyancsak érdeklődik a téma iránt, tegnapelőtt én is építettem a kis Spitfire-emet és odajött az asszony, hogy lefesthet-e valamit. A kezébe is nyomtam a motoralkatrészeket, nagyon szép munkát végzett. : )
zaran 434194 2011. március 6. 11:55
Válasz erre
Menyasszonyom tegnap áthozta az ő általa 1:1200-ban épített Gneisenaut. Az állam le esett tőle :O :D
A terve az, hogy legközelebb mikor átjön, a festékeimmel egyedien lefesti :D Kész téboly :D
EDE 434193 2011. március 4. 21:08
Válasz erre
SImi!

Honkongból szeretettel:

www.hobbyeasy.com/en/data/yvymggj9cnanxzpw0izl.html

Csakhogy csiklandjam az ínyedet.
BBalázs 434192 2011. március 3. 21:57
Válasz erre
Ugyanez a két Tamiya makett van az én birtokomban is, csak megerősíteni tudom Simi és EDE szavait. A Tamiya még ennyi idő után is szép, a Trumpetert szerintem sokkal gyengébb, bár az itt fórumozó kollégák képesek bármiből csodát faragni.
Batka 434191 2011. március 3. 21:08
Válasz erre
EDE, Simi!

Köszönöm a válaszokat, azt hiszem megrendelem őket!
EDE 434190 2011. március 3. 19:22
Válasz erre
SImi!

Ha vámot is tesznek rá, akkor viszont ugyanott van az ára.
Ha komolyan rászánod magad, érdemes figyelgetni ezt a két japán oldalt, mert gyakran akcióznak. Néha a szállításra is.
Nekem még a Myoko is nagyon bejön. Sajnos nem olyan szuper kit, mint az új Tamiyák, de azért nem is Heller. Talán a legnagyobb szívás, hogy mindent ráöntöttek a fedélzetre, amit a Tamiya okosan elkerült. Ja, és ők még horgonylánccal is megdobják a kedves vevőt.
Jól számolom, hogy a kis Tonéd jövőre ünnepli a 10 éves szülinapját?
A pom-pomok tényleg nagyon pofásak!
EDE 434189 2011. március 3. 19:09
Válasz erre
Batka!

Én csak a PoW-et ismerem. A fedélzetet leszámítva simán veri a 2002-es Trumpeter Essexeket. Ha tetszik a hajó, ne habozz!
Ja, esztergált lövegcsövet is érdemes beszerezni hozzá, mert a fröccsöntött nem igazán kör keresztmetszetű. De van, akinek ez alap.
EDE 434188 2011. március 3. 19:05
Válasz erre
Én csak egyszer, vagy 25 éve. De valahogy bennem maradt. Vagy azért mert jól van megírva, vagy mert akkoriban nem sok hajós csatát olvashattunk. lehet, hogy mindkettő miatt.
cimber 434187 2011. március 3. 17:44
Válasz erre
De sokszor elolvastam azt a kis könyvet... ;-)
SImi 434186 2011. március 3. 17:22
Válasz erre
Szia!
Szerintem annyit biztosan nagyon megér, amennyit írtál! A legnagyobb hibájuk, a főfedélzet darabjainak illeszkedése, ill. a pallók pozitív (kidudorodó) osztása. Ugyanis, ha a réseket szépen el akarod tüntetni, tömíteni, csiszolni kell, akkor pedig lecsiszolod az osztásokat is. Ezen kívül viszont túl nagy hibákat nem talál az ember. A PoW-nál a legnagyobb gondot az első kémény okozta: a fényszóróplatform gyárilag nem merőleges a kémény síkjára (erre a ragasztás után jöttem rá, még jó, hogy utána sérülés nélkül szét tudtam feszegetni és úgy korrigáltam a hibát), ill a kémény nem akar rendesen illeszkedni a két Pom Pom platform közé. Itt bizony sokat kellet farigcsálni.
Különben szép makettet lehet belőlök építeni.
Batka 434185 2011. március 3. 16:50
Válasz erre
Kedves Simi!

Ha már szóbahoztad a régi Tamiya PoW kiteket. Mennyire éri meg megvenni őket 8-9e forintos áron? Kinéztem a PoW és Musashi kiteket és a kettő kerül kb 16-17e forintba.
Feljavító biztosan kell hozzá, de kérdem, hogy azokkal mennyire lehet egy szép makettet kihozni belőlük.

Előre is köszi:

Batka
Sszabi 434184 2011. március 3. 16:01
Válasz erre
SImi, ez szokás szerint nagyon szép lett:)
SImi 434183 2011. március 3. 12:26
Válasz erre
p.torony
p.torony
A Pom Pom -ok és az első kémény
A Pom Pom -ok és az...
Pom Pom gépágyú
Pom Pom gépágy

Már régebben megígértem, hogy teszek fel néhány képet a p.toronyról. Nagyjából már elkészülem vele, de még nincs lelakkozva és összeragasztva; még itt-ott igazítani, finomítani kell még. A Pom Pom gépágyúk a kedvenceim: szerintem sokkal jobbak lettek, mint a Hood -éi. Megérte kínlódni a miniatűr esztergált csövekkel.
Simi 434182 2011. március 3. 00:08
Válasz erre
Szia!
Én a cikk végén feltüntetett árat komolyan vettem: 192 USD. Lehet, a cikkíró pénzt kapott attól a cégtől, hogy őket favorizálja. A 100 USD körüli ár azért már nem rossz, de a 12 ezer Ft -os szállítás viszont kiakasztó.
A PoW -nek kb egy hónapja van vissza. Utána pedig a Repulse-nak gyürkőzök neki. Ha azzal egyszer végzek, lehet, ez a Tone fog következni. Talán addigra kicsit normálisabb áron lehet hozzáférni. Remélem, a mai Tamiya hajók jobb minőségűek, mint a KGV/PoW kit...
EDE 434181 2011. március 2. 19:31
Válasz erre
SImi!

Ez csak a modellwarshipsen újdonság, a hlj.com-on, meg a Hobbysearchön már rég árulják, még akciózzák is, de sajnos úgy is baromi drága + 12000 Ft körüli szállítási költség.
Az viszont biztos, hogy gyönyörű!

Ne megnéztem, már el is fogyott:
www.hlj.com/product/TAM78024
SImi 434180 2011. március 1. 18:07
Válasz erre
Sziasztok!
A Tamiya végre kicsit összekapta magagát és kiadott egy újabb 1/350 -es hajót, történetesen a szívemhez oly közel álló IJN Tone -t. www.modelwarships.com/reviews/index.html
Szép kit, jó kit, plusz maratással, újdonság is, de azért egy kicsit túlzás a 191 USD ár! Még a Dragon Scharnhorst -ja is csak 140 dolcsi, ami szerintem azért ütősebb kit. Szóval mostanában sajnos nem fogom beszerezni.
SImi 434179 2011. február 28. 23:38
Válasz erre
Még felfogni is nehéz, hogy milyen kicsik ezek. És még milyen nehéz lehetett ezeket összeállítani! Én örülök, hogy ebből kimaradok, ugyanis megfogadtam, hogy nem építek már ebben a méretarányban. Volt hozzá "szerencsém"...
zs180 434178 2011. február 28. 23:02
Válasz erre
Z. csónakok
Z. csónakok
Z. apró alkaltrészek
Z. apró alkaltré...
Z. apró alkatrészek 2
Z. apró alkatré...

Néhány részletfotó: a gőzcsónak 15 mm, a főlövegcső 7 mm hosszú.
P.Gy.
Laci 434177 2011. február 28. 08:35
Válasz erre
Zs180!
Naa!Bárki bármit épít,az nem vacak számára,különben nem csinálná.
A Te hajód is igen jól néz ki,nekem nagyon tetszik!
Mikor én még kezdő makettező voltam,akkor még a repülőnek csak a szárnyát és a törzsét raktam össze.Semmi festés,matricázás.Sőt még az összerakó útmutatót sem figyeltem,és nekem mégis tetszett,és nem vacakként tekintettem rá.
Üdv!
zs180 434176 2011. február 27. 23:38
Válasz erre
Zenta 2.
Zenta 2

Kicsit megkoszoltam, elvégre széntüzelésű hajó...
Laci, természetesen összehasonlíthatatlan a munkamennyiség a Te hajód és a legszebb, kitből épült hajó között is. Ha valaki pedig évekig épít egy néhány centis vacakot (mint én), hát lelke rajta. Itt azért tényleg számít az is, ki mennyire ér rá. De ha a kitból jószerével csak a hajütestet tartjuk meg, és minden egyebet magunk készítünk, akkor ez bizon eltart valameddig.
P.Gy.
Laci 434175 2011. február 27. 22:32
Válasz erre
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...

Üdv Hajósok!
Azt hiszem Tamás78 barátunk rátapintott a lényegre,és ezzel kihúzott egy kis magyarázkodásból!Én szinte napi szinten építem a hajót és még nagyon az elején járok pedig már 7 éve építgetem.Ennyi időt ráfordítva egy makett simán elkészült volna szerintem.
Ebből kifolyólag írtam a kisebb hajókra.
Itt van egy pár kép a szellőzőkről.Ezek kicsit feladták a leckét.
Üdv!
EDE 434174 2011. február 27. 19:43
Válasz erre
SImi!

Azóta már van a pályán jobb Tone kit, amit nem kell annyira kibelezni.
Azért egyszer megnézném a tiédet, mert még sajnos nem volt szerencsém hozzá.
TAMAS78 434173 2011. február 27. 19:22
Válasz erre
Nem akarok Laci helyett szólni, majd megvédi ő a saját álláspontját, de szerintem a saját építésű, nagyon nagy és ebből következően nagyon részletes hajókhoz viszonyítva gondolta. Ebben az összefüggésben viszont igaz.

Másrészt szerintem nem feltétlenül árulja el ez a pár hónap-egy év-két év összevetés a valójában belefeccölt munka mennyiségét. Különböző emberek eléggé változó mennyiségű makettezésre fordítható szabadidővel rendelkeznek.

Tamás
SImi 434172 2011. február 27. 19:15
Válasz erre
Laci!
Bizony, én se értek nagyon egyet ezzel:"A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!"
Az 1/700 -as IJN Tone -mat másfél évig építettem. Csak a kémény ca 350 darabból áll... Az ugyan ilyen méretarányú USS Montana is két évig készült.
Essex 434171 2011. február 27. 18:24
Válasz erre
"A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!"

Szerintem ehhez zs180 kollégának lenne egy-két megjegyzése... :D
Laci 434170 2011. február 26. 15:44
Válasz erre
Üdv!
Én is szeretnék beleszólni!
A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!

Más téma!
Nem tudom ki jön majd a szolnoki versenyre,viszont szeretném jelezni,hogy "mi" megyünk!Terveim szerint a test és a hátsó felépítmény egy része megy majd.Az elején még gondolkodok.
Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.