/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
TAMAS78 434030 2011. január 7. 12:48
Válasz erre
Ja, és még egyet hozzátennék: belekezdtem (és némelyikkel lassanként haladok is) 2 s.k. vitorlás fahajóba, egy fával jelentősen feljavított papírvitorlásba, 4 s.k. I. világháborús dreadnoughtba, egy s.k. 1/35-ös tengeralattjáróba, stb...

Tehát a kérdés szerintem nem az, hogy mit "vállalok be", vagy mihez van lelkierőm, hanem hogy melyik változatban fog - az én ízlésem szerint - jobban mutatni a hajó. A fenti felsorolás szerintem azt mutatja, hogy nem sz@rok be a melótól, tehát ha végül a bolti fedélzet mellett döntök, akkor azt a döntést nem a bennem lakó lustaság fogja meghozni. :)
Excessor 434029 2011. január 6. 21:49
Válasz erre
Hello!

Ahogy nézegettem a háborús német hajókat, egyből látni hogy a csónakok, naszádok egyformák. Melyik cég készítette őket? Vagy minden hajógyár az egyen-szabványtervek alapján maga készítette?
TAMAS78 434028 2011. január 6. 20:45
Válasz erre
Laci!

Ez az, hogy bármelyiket választom, biztos lesz olyan pillanat, amikor úgy gondolom, nem így kellett volna. A makettjeimet egyébként csakis magamnak építem, semmiféle zsűrinek nem akarok megfelelni. És a tiédhez sem mérném az enyémet. (Ez most nem udvarlás, hanem egyszerű objektivitás.)

SImi!

Pl. az, hogy az egyes, egymás mellett lévő fedélzetdeszkák más-más árnyalatúak, ezt csak úgy tudnám megjeleníteni, ha kivágnám a deszkákat, különböző színre pácolnám és egyenként felragasztgatnám. Tudom, van olyan, aki így csinálja, de én nem fogom. Ha ezért megvetés övez majd e topikban, vállalom. :)

A másik, ami nem hiszem, hogy ilyen tökéletességgel sikerülne, az a fedélzet szélein a fa és az acéllemez találkozása, ami, mint tudjuk, nem egy folyamatos vonal, hanem lépcsőzetes.

Plusz még egy, a nyomdában (szerintem) nagyon jól sikerült megoldaniuk az orr- és tatfedélzetre festett horogkereszten átsejlő fafedélzetet. De az a helyzet, még azt sem döntöttem el véglegesen, a Bismarckot melyik állapotában jelenítem meg. Szóval, még az is lehet, teljesen el kell tüntetnem a horogkereszteket.

Tamás
SImi 434027 2011. január 6. 20:30
Válasz erre
Mi az a sok részlet, amit nehéz lenne pótolni? Szerintem csak a horgonyláncok lemezei. A többi doboz, szellőző, stb nincs rajta ezen se, tehát azt mindenképpen neked kell ráépíteni. Persze a döntés a tied, hogy mit vállalsz be.
Laci 434026 2011. január 6. 20:30
Válasz erre
Tamás78!
Mindenki úgy építi meg ahogy neki tetszik.A lényeg hogy ha neked tetszik akkor ne más mondja meg,hogy neked mi tetszen.Ha nem verseny célokra építesz,csak saját gyönyörködtetésedre,akkor úgy építsd ahogy neked tetszik.De nem beszéllek rá semmire,nehogy a későbbiekben megbándd!
Sajnos a makett-modellezés erről szól.A nehéz dolgokat is meg kell oldani,hiába nincs lelki erőnk hozzá.
Én már több,mint 6 éve építem a hajómat.Ebbe gondolom benne van minden.:)
Üdv!
TAMAS78 434025 2011. január 6. 19:19
Válasz erre
524476PICT1725-000-0
524476PICT1725-000-0
526422PICT9224-000-0
526422PICT9224-000-0

Még mindig vacillálok. Olyan szép részletek vannak a nyomtatott fedélzeten, amiket nagyon sok melóval sem tudnék megjeleníteni egy s.k. fedélzeten, és a képeim talán túl sötétnek mutatták. Jó, tényleg sötét, de nam annyira. Itt egy készülőben példány. Nekem tetszik.
Laci 434024 2011. január 6. 08:49
Válasz erre
Sszabi!
Telesen igazad van.Ezt kihagytam a felsorolásból.Viszont kíváncsiak leszünk arra a japán hajóra!
Üdv!
Sszabi 434023 2011. január 6. 07:11
Válasz erre
Azért úgy vélem, hogy az is sokat számít, ,hogy 1-1 hajó mennyire jól dokumentált, fényképileg mondjuk. Mert Hiába akarok én 1/100-ban építkezni, ha a részletekről nem tudok semmit megjeleníteni, akkor már csak a kuriózum kedvéért építeném meg egy sokkal kisebb méretben (mert mondjuk nem adta ki senki makettben).

Én papírmakettbe egy hasonlóan elképesztő munkát a IJN Fuso-ról láttam valamelyik lengyel oldalon. Ha megtalálom belinkelem az érdekesség kedvéért.

Üdv!
Laci 434022 2011. január 5. 19:27
Válasz erre
Azt hiszem mindketten felköthetjük a gatyánkat!Kell hozzá egy jó nagy levegő,meg lelki erő!
Szépen haladsz a hajóval!
Üdv!
TAMAS78 434021 2011. január 5. 18:58
Válasz erre
Kémény 1
Kémény 1
Kémény 2
Kémény 2
Kémény 3
Kémény 3

Laci!

A kémény nekem is nagyon durva lesz, mivel láttam már papírból, 1/200-ban is olyan minőségben, hogy... hogy nem találok szavakat. Íme:
TAMAS78 434020 2011. január 5. 18:47
Válasz erre
Aládúcolás
Aládúcolás
Fedélzet alap
Fedélzet alap

Kissé aládúcoltam a leendő főfedélzetet, így reményeim szerint az 1,1 mm-es söralátét-karton már sehol sem fog behorpadni. Ez utóbbit is kiszabtam, azért ilyen hullámos itt-ott a széle, mert a mostani állapotához szabtam, majd a balza-falazással együtt fogom a megfelelő ívekre csiszolni.
Laci 434019 2011. január 5. 14:41
Válasz erre
Hangar_Small10_0030
Hangar_Small10_0030
Hangar_Small10_0032
Hangar_Small10_0032
Hangar_Small10_0033
Hangar_Small10_0033
Hangar_Small10_0034
Hangar_Small10_0034
Hangar_Small10_0035
Hangar_Small10_0035
Hangar_Small10_0036
Hangar_Small10_0036
Hangar_Small10_0037
Hangar_Small10_0037
Hangar_Small10_0038
Hangar_Small10_0038
Hangar_Small10_0039
Hangar_Small10_0039
Hangar_Small10_0040
Hangar_Small10_0040
Hangar_Small10_0043
Hangar_Small10_0043
Hangar_Small10_0044
Hangar_Small10_0044
Hangar_Small10_0045
Hangar_Small10_0045
Hangar_Small10_0046
Hangar_Small10_0046

Az,hogy ki mennyire látványossá akarja tenni a munkáját,mindenki saját ügye.Van egy pont ahol már a méret olyan kicsi,hogy nem lehet látványosan kidolgozni részletgazdagon,hiába is próbálja az ember.Nálam ez azért sem jöhetne szóba,mert ugye ekkora hajónál már bűn lenne ilyet kihagyni.
Nekem is ilyen kényszerszabim van,azért van most rá időm,de így sem mindig.Amint bejön a jó idő csak hétvégén tudok vele foglalkozni,feltéve ha lesz energiám rá.
Az imént vadásztam képekre a netről,hogy mi minden volt a főhangáron,mert az eredeti kép alapján tudom kidolgozni igazán élethűre.Ne tudd meg...
A másik amitől igazán félek az pedig a kémény.Juuuj!(Mellékelt kép.)
Viszont Te is szépen haladsz a hajóval.Tuti biztos hamarabb kész leszel,mint én!
Üdv!
TAMAS78 434018 2011. január 5. 12:04
Válasz erre
Köszi, Laci!

Az enyém talán egy "kicsit" kevésbé melós (és látványos), mint a tiéd. :) De ismétlem, csak a betegszabi miatt van ez a nagy sebesség. Egyre inkább gondolkozom a saját fedélzeten.

Tamás
TAMAS78 434017 2011. január 5. 12:02
Válasz erre
Aha, állatpatika eszembe se jutott!
Laci 434016 2011. január 4. 23:24
Válasz erre
Tamás78!
Nagyon haladósra vetted a hajót!Ha én így haladnék...
Viszont a fedélzet tényleg sötét színű.Teak-fa volt eredetileg rajta,az pedig sokkal világosabb.Én példul gyufaszálakból rakom ki a fedélzetet,az elég közel áll a fedélzet valós színéhez.
Jól alakul a hajó.
Üdv!
SImi 434015 2011. január 4. 22:14
Válasz erre
A tűvek belső átmérőjét azért egy kicsit lehet manipulálni egy kis maró/csiszoló fejjel, a másik (a vékonyabbik tű) végét pedig levékonyítani koronggal. Csak annyi kell, hogy kb 1 mm -et be lehessen tolni és össze lehessen ragasztani.
A szokványos gyógyszertári 1.2-es tűnél is lehet vastagabbat kapni az állatpatikákban.
TAMAS78 434014 2011. január 4. 21:58
Válasz erre
Ez az, nem volt olyanom, amit ráhúzhatnék. Persze nem csak ezek a csövek állítottak le, hanem maguk a kazamatákban elhelyezett tornyok is. De most már valszeg meg tudnám csinálni azokat is.
SImi 434013 2011. január 4. 21:52
Válasz erre
Mennyire kell vastagnak lennie tőben a csöveknek? Kb egy 0.9-est (de akár az 1.1-est is) rá lehetne húzni a másik végére, aztán pl pillanatragasztóval jól körbefolyatni, száradás után pedig elcsiszolni. Nem olyan nagy dolog. Ettő húzósabb a főfedélzet bekarcolgatása, elhiheted...
TAMAS78 434012 2011. január 4. 21:44
Válasz erre
A belső átmérőnek stimmel a 0,75 környéke, de a cső persze a torkolattól hátrafelé lépcsőzetesen, és a lépcsők között is folyamatosan vastagodik. Ezt nem vállaltam legyártani 10-envalahány példányban minden hajóhoz, tökegyformára, úgy, hogy a zár felőli csővastagsághoz már nincs is megfelelő tűm.
SImi 434011 2011. január 4. 21:38
Válasz erre
Miért ne lehetne rányomtatni? (Igaz, előtte ki is kell szerkeszteni pl Corel-ben. Száradás után én azonnal le is lakkoznám.)De lehet, hogy a 0.6-os kicsit vastag egy átlag nyomtatónak.
Milyen vastag csövek kellenének a másodlagos tüzérséghez? Rosszúl számoltam?
TAMAS78 434010 2011. január 4. 21:31
Válasz erre
De van, sokféle. Kőris, juhar, mahagóni, fenyők, meg mittudoménmgmi.
TAMAS78 434009 2011. január 4. 21:28
Válasz erre
Nekem sajna nem sikerült olyan vastag injekcióstűt szereznem, ami jó lenne hozzá, pedig könnyen beszerzem az összes, általános közforgalomban lévőt. A fő csövekhez, most már tudom, pl. a GPM is gyárt megfelelőt.

Úgy érted, egy megfelelő vastagságú furnérlemezre rá lehetne nyomtatni a mintát? Ez nekem hihetetlennek tűnik egy átlagos nyomtatóval. A legvékonyabb furnérom 0,6 mm, ez biztos nagyon sok. Pedig nagyon jó lenne. Tényleg lehetségesnek gondolod?

6000+pkg-t biztos nem fizetek egy nem is tudom mekkora lapért. Akkor inkább nekiállok és bekarcolgatom magamnak. Pár nap alatt megvan.
lucky 434008 2011. január 4. 21:22
Válasz erre
Drusza!
Ahol a balsa-t vetted ott nincs nemes furnér?
SImi 434007 2011. január 4. 21:12
Válasz erre
Hát ez eléggé sötét és "parkettás".
Ezt nézd meg:shop.scaledecks.com/Uncut-Wood-Deck-for-1-350-Scale-Model-Warships-350-BLANK.htm Itt a Teak-ot válaszd, az kéne ide. Ha jól értem, valami vékony falemezre nyomtatással kerül fel az osztás. Persze az ára is szép, kb 6000 Ft + posta. Kicsit gyanús, hogy a lap mérteiről nincs szó...
Itt a lap a lényeg: ha ilyet (jó vékony és hajlékony és megfelelő méretű) tudnánk szerezni, a nyomtatás már majdnem gyerekjáték.
SImi 434006 2011. január 4. 21:02
Válasz erre
A másodlagos tüzérség ágyúcsövei lehet, még injekciós tűből is elkészíthetők; ha olyan 150mm-esek voltak, ahhoz a 0.7-0.8 -as tűk jók lesznek. (A fő lövegcsövek persze már más tészta.) Aztán egy esztergályost is meg lehet keresni, ha minden kötél szakad.
TAMAS78 434005 2011. január 4. 20:58
Válasz erre
Bolti fedélzet 1
Bolti fedélzet 1
Bolti fedélzet 2
Bolti fedélzet 2
Bolti fedélzet 3
Bolti fedélzet 3

Nos, ilyen lenne a "bolti" fedélzet. Bizonyos szempontból nem tetszik, más szempontból nagyon szép.
lucky 434004 2011. január 4. 20:31
Válasz erre
Ízlés dolga sztem.
Ha majd összeáll a HMV Altmark-ja akkor össze tudom hasonlítani a Halinski Jeremiah O'Brien-jével.
TAMAS78 434003 2011. január 4. 20:02
Válasz erre
Tudom, figyelgetem a Papirové modelárstvi-t, a kartonbau.de-t és a kartonist.de-t is.

Érdekes, hogy többnyire az orosz és lengyel papírmakettek színvonalasabbak a németeknél.
lucky 434002 2011. január 4. 19:24
Válasz erre
Drusza!
Az 1/200-at főleg az oroszok és a lengyelek favorizálják.
A németek érdekes mód 250-es pártiak.
TAMAS78 434001 2011. január 4. 19:19
Válasz erre
A gyors haladásom rettentően le fog lassulni, mihelyst véget ér a betegszabim. :)

Nem kell ehhez gép, a balzával még kézi csiszolásnál is vigyázni kell, nehogy túlszaladjon az ember a mértéken, annyira puha.

Nem is igazán a felépítményektől ijedtem meg, hanem a sok apró mütyürtől. Ezeknek a dreadnoughtoknak nincs papírváltozata (a Szt. Istvánnak már van), sőt, amikor ezeket csináltam, még nem is tudtam a papírmakettek létezéséről. Teljesen véletlen, hogy pont a papíros cégek által is kedvelt 1/200-as méretarányt választottam, és még azt sem tudtam, pl. a lövegcsöveket hogy csináljam meg jó minőségben. Itt is akadtam el mindnél, a másodlagos tüzérségnél. Most már képes lennék folytatni őket, és egyszer folytatni is fogom. Lehet, hogy részben pont az említett nyomdai lemezekkel.
SImi 434000 2011. január 4. 18:01
Válasz erre
Ez igen! Szépen és gyorsan haladsz. Nagyon elegáns. Azért ugye, némi gépi segítséget is igénybe veszel?
Kicsit elgondolkodtam, azon, amit írtál (hogy a felépítmény, még meghaladja a tudásodat); én a helyedben (nyomdai) alulemezre tenném át a papíros szabásmintákat. Aztán ugyanúgy lehet vele bánni gyakorlatilag (bekarcolni, hajtogatni), mint a papírral, csak ugyebár sokkal jobb tarása lesz; szépen festhető, csiszolható, ragasztható stb. Csak egyszer próbáld ki... nem fogod megbánni!
TAMAS78 433998 2011. január 4. 17:18
Válasz erre
Orr csiszolva
Orr csiszolva

Alakulgat az orr is.
Sszabi 433997 2011. január 4. 17:08
Válasz erre
Tamás durva arc :)
TAMAS78 433996 2011. január 4. 16:26
Válasz erre
Tat csiszolás előtt
Tat csiszolás elő...
Tat csiszolás után 1
Tat csiszolás után...
Tat csiszolás után 2
Tat csiszolás után...

Alakulgat a tat.
TAMAS78 433995 2011. január 4. 11:20
Válasz erre
Hajókezdemények 1
Hajókezdemények 1
Hajókezdemények 2
Hajókezdemények 2
Hajókezdemények 3
Hajókezdemények 3
Hajókezdemények 4
Hajókezdemények 4

Íme, a képek. Azt hiszem, én vagyok a világ egyik legnagyobb makett-megkezdője és félbehagyója... :) A hajók sorban: San Martín galeon, 1/70, SMS Szent István, 1/200, SMS Nassau, 1/200, SMS Helgoland, 1/200, Typ.XXIII U-boot, 1/35 (a fekete pöttyök az újratömítendő részek).
TAMAS78 433994 2011. január 4. 11:01
Válasz erre
Köszönöm, SImi!

A fedélzettel mindig úgy járok, hogy amikor kézbeveszem a papírkivágót, belelapozok és meglátom a fedélzetet, akkor nagyon megtetszik, és elhatározom, hogy ezt fogom használni. Aztán minél többet nézegetem és gondolkozok rajta, annál kevésbé vagyok biztos ebben. Most épp tegnap jutottam el addig, hogy elképzeltem egy saját készítésű balzafedélzettel. Szóval még ezt sem tudom biztosan.

Nem valami nagyon profi hajómakettes múltra céloztam, pár évvel ezelőttig csak harcjárművekkel és repülőkkel próbálkoztam, de mindig is terveztem egy s.k. vitorlás fahajó építését. Jó két éve vettem a bátorságot és belefogtam a San Martín 1/70-es makettjébe (meg még 1-2 vitorlásba). Ezzel szinte egyidőben beleszerettem az első világháborús német dreadnoughtokba, és mivel nem találtam megfelelő gyári makettváltozatot, elkezdtem magam csinálni ilyeneket sztirolból. Végül egyikkel sem jutottam el még a főfedélzetig sem, rájöttem, hogy még kevés a tudásom és a felszereltségem a folytatáshoz, de a sztirollal, fával és ezek kombinációjával való munkában szereztem valami minimális tapasztalatot. A hajótest-kezdeményeket meg elraktam azokra az időkre, amikor képes leszek folytatni őket. Mindjárt teszek is föl néhány képet ezekről a(z egyelőre még csökött) kezdeményekről.
Laci 433993 2011. január 4. 01:13
Válasz erre
Hangárajtó
Hangárajt
Hangárajtó
Hangárajt
Hangárajtó
Hangárajt

Üdv mindenkinek!
3 napig csináltam ezt az egyetlen darabot.Megkínozott rendesen,de ez is sikerült.Egy párszor volt ...-ás.
Üdv!
SImi 433992 2011. január 3. 23:20
Válasz erre
Tamás!
Tényleg szépen alakul! A fő fedélzetet hogyan gondolod elkészíteni? A papírt kívánod ráragsztani? Miket építettél korábban, hogy ezt a sok jó tapasztalatot szerezted? Nagyon érdekes, amit csinálsz...
TAMAS78 433991 2011. január 3. 22:12
Válasz erre
Bismarck váz 6
Bismarck váz 6

Sziasztok!

Lassan a vége felé járok a "falazásnak".
nzo 433990 2011. január 3. 19:27
Válasz erre
Hú, ez nagyon szép. Illetve nem találok szavakat.
Ha egyszer én is neki mernék állni a Takao-nak...
TAMAS78 433989 2011. január 3. 16:50
Válasz erre
Szia, Laci!

Igen, a tattól kicsit fázok, ott alighanem jópár rétegben kell majd tömítenem és csiszolnom, a szinte egyenes, pontosabban enyhén síkgörbe oldalak mentén viszont rengeteg időt és melót nyerek a gittelős módszerhez képest. Legalábbis szerintem. Azonkívül az általam preferált módszert már jól ismerem, csináltam párszor, míg a gittelőst még nem. Igazából a szórógitt intézményét sem ismerem.
TAMAS78 433988 2011. január 3. 16:46
Válasz erre
Szia, SImi!

0,5 mm-es sztirolra gondoltam, ha ezt teszem fel a papír helyett, az mondjuk 0,4 mm plusz oldalanként, ez nálam nem veri ki a biztosítékot. Főleg, hogy csiszoláskor kicsit fogyni is fog a sztirolból. Sokszor ragasztottam már sztirolt fához UHU Power univerzális erősragasztóval, istenien megfogja.
Laci 433987 2011. január 3. 10:51
Válasz erre
Bismarck

palánkolás lekerekítve,gittelve és csiszolva
Bismarck
Bismarck

géz illetve folyékony epoxigyanta
Bismarck
Bismarck bepókhálózva
Bismarck bepókhál...
Bismarck teljes legittelése
Bismarck teljes...
Bismarck teljes legittelése

a géz után újra kell gittelni,míg teljesen el nem tűnik a géz
Bismarck teljes...
javítások

adig kell gittelni csiszolni,míg el nem tűnik az összes hiba
javítások
javítások

szintén zenész
javítások
Bismarck

mikor megvan,akkor jöhet a szórógitt és simára csiszolás
Bismarck
lefestve

szép sima a festés
lefestve
DKM Bismarck

test lefestve
DKM Bismarck

Tamás78!
Képekkel illusztrálva a fejlődést!
Üdv!
Laci 433986 2011. január 3. 00:05
Válasz erre
Tamás78!
Nem tudom,hogy a tatrészt hogyan fogod megoldani sztirolból?Luckynak igaza van,hogy maradj a balsa fánál,és gitteld-csiszold elven csináld!Én palánkoltam,majd csiszoltam az éleket kerekre.Azután gitteltem,és újra simára csiszoltam.(Mivel az enyém úszóképes lesz,ezért vittem fel rá gézt,valamint folyékony epoxigyantát ,és ezt újra legitteltem.De nálad ezt ki lehet hagyni.)Ezt addig kell gittelni,míg az összes kis lyuk,repedés esetleg hézag el nem tűnik.Tökéletes simára kell csiszolni,majd szórógittel átfújni és újra tükörre csiszolni.Ez bevált módszer.Utána nyugodtan lehet festeni-fújni!
Üdv!
sulyid 433985 2011. január 2. 21:47
Válasz erre
DSC00855
DSC00855
DSC00856
DSC00856
DSC00857
DSC00857
DSC00858
DSC00858
DSC00859
DSC00859
DSC00860
DSC00860

Tegnap este rajzolgattam 1 sort. :)
SImi 433984 2011. január 2. 21:47
Válasz erre
És milyen vastagságú sztirolt akarsz rátenni? Mivel akarod a kettőt összeragasztani?
Nem lesz akkor már egy kicsit vastag? (Már mint méretarányosan.)
TAMAS78 433983 2011. január 2. 20:52
Válasz erre
Meggondolom, de ha huplisodásmentesen rá tudom rakni a sztirolt, az szebb felület lesz.
TAMAS78 433982 2011. január 2. 20:41
Válasz erre
Hát, azt hallottam, hogy Praktikerben néha lehet találni 2mm-est.

Én nagyon el vagyok kényeztetve, uis Zircen lakom, és innen 20km-re, Veszprémben van egy Fa-Centrum nevű üzlet, ahol 1mm-től 8mm-ig lehet kapni balzalemezt, meg mindenféle méretű négyszöglécet.
EDE 433981 2011. január 2. 20:22
Válasz erre
Tamás!

Ilyen balzára hol lehet akadni?
lucky 433980 2011. január 2. 18:47
Válasz erre
Drusza!
Sztem ne burkold, hanem gitteld és csiszold.Azután szórógitt és festék.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.