/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
SImi 434205 2011. március 10. 23:27
Válasz erre
Én úgy gondolom, hogy nem "fölözzük" egymást. Az 1/700 egy egészen más kategória. Itt nem elég pusztán méretarányos dolgokat elkövetni, itt a fílinget - azt a szinte kifejezhetetlen hangulatot - is tudni kell átadni. Az 1/350-ben ez már nem annyira hangsúlyos, de persze azért fontos.
Szerintem ma a világon 3 ember tud igazán szépet alkotni ebben az 1/700 -as méretarányban: Pék György, Jim Baumann, Jeff Linn. Büszke vagyok rá, hogy az egyik magyar és még ismerhetem is...
csatahajós 434204 2011. március 10. 22:06
Válasz erre
Bravo Zulu mind2tőtöknek! De messze van még a móvári kiállítás... :)
Sszabi 434203 2011. március 10. 19:06
Válasz erre
Uraim lenyűgöző mindkettejük munkája! Én a Tegetthoff-al inkább elbújok...
hobbista 434202 2011. március 10. 18:06
Válasz erre
zs180, SImi: egymást fölözitek. Csak ámulok és bámulok! NE HAGYJÁTOK ABBA!
zs180 434201 2011. március 10. 16:58
Válasz erre
Imi, fantasztikusan szép a hajód!
Köszönöm a dícséreted az én apróságommal kapcsolatban - hobbista, Neked is.
Itt üzenem, hogy utánanéztem, a Repulse színei 507A és 507C, ez az info majdnem 100%.
Ha most építeném, ezeket használnám hozzá a WEM-től, de lehet, hogy módosítanék az árnyalatokon, ha nem találnám elég kontrasztosnak a kamuflázst.

P.Gy.
SImi 434200 2011. március 10. 16:21
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Én pedig már itt tartok. Igazából már csak a darukat és még néhány apróságot kell lefestenem. Aztán jöhet a lakkozás - amitől azért kicsit tartok, mert már értek engem is kellemetlen meglepetések. Aztán mindent a helyére lehet ragasztani/csavarozni. ezután jöhet a kötélzet, végül a főfedélzet korlátja. Ha minden rendben lesz, akkor most már tényleg egy hónapon belül teljesen kész leszek.
Nem tudom miért, de a főfedélzetet a fotók rikító sárgán adják vissza, pedig a valóságban azért nem ennyire erős a szine.
hobbista 434199 2011. március 10. 14:10
Válasz erre
Csatlakozom,tényleg szép a korlát!(rrr egyel lejjebb akartam válaszolni!)
SImi 434198 2011. március 10. 13:52
Válasz erre
Ez igazán szép! Jól sikerült a feketével való kiemelés is. Ebben a végső fázisban dolgozni a legjobb, hiszen már szinte kézzel fogható a végeredmény. Úgy nézem, szinte egyszerre fogunk végezni. Ja, és nagyon szuper a korlát!
zs180 434197 2011. március 9. 23:55
Válasz erre
Zenta félkész 2
Zenta félkész 2

Sziasztok!
Itt tartok most. A GMM Gold Plus a legfinomabb, általam eddig használt korlát.

P.Gy.
EDE 434196 2011. március 6. 19:45
Válasz erre
Phoenix 434195 2011. március 6. 12:35
Válasz erre
A legjobb barátnő, aki ugyancsak érdeklődik a téma iránt, tegnapelőtt én is építettem a kis Spitfire-emet és odajött az asszony, hogy lefesthet-e valamit. A kezébe is nyomtam a motoralkatrészeket, nagyon szép munkát végzett. : )
zaran 434194 2011. március 6. 11:55
Válasz erre
Menyasszonyom tegnap áthozta az ő általa 1:1200-ban épített Gneisenaut. Az állam le esett tőle :O :D
A terve az, hogy legközelebb mikor átjön, a festékeimmel egyedien lefesti :D Kész téboly :D
EDE 434193 2011. március 4. 21:08
Válasz erre
SImi!

Honkongból szeretettel:

www.hobbyeasy.com/en/data/yvymggj9cnanxzpw0izl.html

Csakhogy csiklandjam az ínyedet.
BBalázs 434192 2011. március 3. 21:57
Válasz erre
Ugyanez a két Tamiya makett van az én birtokomban is, csak megerősíteni tudom Simi és EDE szavait. A Tamiya még ennyi idő után is szép, a Trumpetert szerintem sokkal gyengébb, bár az itt fórumozó kollégák képesek bármiből csodát faragni.
Batka 434191 2011. március 3. 21:08
Válasz erre
EDE, Simi!

Köszönöm a válaszokat, azt hiszem megrendelem őket!
EDE 434190 2011. március 3. 19:22
Válasz erre
SImi!

Ha vámot is tesznek rá, akkor viszont ugyanott van az ára.
Ha komolyan rászánod magad, érdemes figyelgetni ezt a két japán oldalt, mert gyakran akcióznak. Néha a szállításra is.
Nekem még a Myoko is nagyon bejön. Sajnos nem olyan szuper kit, mint az új Tamiyák, de azért nem is Heller. Talán a legnagyobb szívás, hogy mindent ráöntöttek a fedélzetre, amit a Tamiya okosan elkerült. Ja, és ők még horgonylánccal is megdobják a kedves vevőt.
Jól számolom, hogy a kis Tonéd jövőre ünnepli a 10 éves szülinapját?
A pom-pomok tényleg nagyon pofásak!
EDE 434189 2011. március 3. 19:09
Válasz erre
Batka!

Én csak a PoW-et ismerem. A fedélzetet leszámítva simán veri a 2002-es Trumpeter Essexeket. Ha tetszik a hajó, ne habozz!
Ja, esztergált lövegcsövet is érdemes beszerezni hozzá, mert a fröccsöntött nem igazán kör keresztmetszetű. De van, akinek ez alap.
EDE 434188 2011. március 3. 19:05
Válasz erre
Én csak egyszer, vagy 25 éve. De valahogy bennem maradt. Vagy azért mert jól van megírva, vagy mert akkoriban nem sok hajós csatát olvashattunk. lehet, hogy mindkettő miatt.
cimber 434187 2011. március 3. 17:44
Válasz erre
De sokszor elolvastam azt a kis könyvet... ;-)
SImi 434186 2011. március 3. 17:22
Válasz erre
Szia!
Szerintem annyit biztosan nagyon megér, amennyit írtál! A legnagyobb hibájuk, a főfedélzet darabjainak illeszkedése, ill. a pallók pozitív (kidudorodó) osztása. Ugyanis, ha a réseket szépen el akarod tüntetni, tömíteni, csiszolni kell, akkor pedig lecsiszolod az osztásokat is. Ezen kívül viszont túl nagy hibákat nem talál az ember. A PoW-nál a legnagyobb gondot az első kémény okozta: a fényszóróplatform gyárilag nem merőleges a kémény síkjára (erre a ragasztás után jöttem rá, még jó, hogy utána sérülés nélkül szét tudtam feszegetni és úgy korrigáltam a hibát), ill a kémény nem akar rendesen illeszkedni a két Pom Pom platform közé. Itt bizony sokat kellet farigcsálni.
Különben szép makettet lehet belőlök építeni.
Batka 434185 2011. március 3. 16:50
Válasz erre
Kedves Simi!

Ha már szóbahoztad a régi Tamiya PoW kiteket. Mennyire éri meg megvenni őket 8-9e forintos áron? Kinéztem a PoW és Musashi kiteket és a kettő kerül kb 16-17e forintba.
Feljavító biztosan kell hozzá, de kérdem, hogy azokkal mennyire lehet egy szép makettet kihozni belőlük.

Előre is köszi:

Batka
Sszabi 434184 2011. március 3. 16:01
Válasz erre
SImi, ez szokás szerint nagyon szép lett:)
SImi 434183 2011. március 3. 12:26
Válasz erre
p.torony
p.torony
A Pom Pom -ok és az első kémény
A Pom Pom -ok és az...
Pom Pom gépágyú
Pom Pom gépágy

Már régebben megígértem, hogy teszek fel néhány képet a p.toronyról. Nagyjából már elkészülem vele, de még nincs lelakkozva és összeragasztva; még itt-ott igazítani, finomítani kell még. A Pom Pom gépágyúk a kedvenceim: szerintem sokkal jobbak lettek, mint a Hood -éi. Megérte kínlódni a miniatűr esztergált csövekkel.
Simi 434182 2011. március 3. 00:08
Válasz erre
Szia!
Én a cikk végén feltüntetett árat komolyan vettem: 192 USD. Lehet, a cikkíró pénzt kapott attól a cégtől, hogy őket favorizálja. A 100 USD körüli ár azért már nem rossz, de a 12 ezer Ft -os szállítás viszont kiakasztó.
A PoW -nek kb egy hónapja van vissza. Utána pedig a Repulse-nak gyürkőzök neki. Ha azzal egyszer végzek, lehet, ez a Tone fog következni. Talán addigra kicsit normálisabb áron lehet hozzáférni. Remélem, a mai Tamiya hajók jobb minőségűek, mint a KGV/PoW kit...
EDE 434181 2011. március 2. 19:31
Válasz erre
SImi!

Ez csak a modellwarshipsen újdonság, a hlj.com-on, meg a Hobbysearchön már rég árulják, még akciózzák is, de sajnos úgy is baromi drága + 12000 Ft körüli szállítási költség.
Az viszont biztos, hogy gyönyörű!

Ne megnéztem, már el is fogyott:
www.hlj.com/product/TAM78024
SImi 434180 2011. március 1. 18:07
Válasz erre
Sziasztok!
A Tamiya végre kicsit összekapta magagát és kiadott egy újabb 1/350 -es hajót, történetesen a szívemhez oly közel álló IJN Tone -t. www.modelwarships.com/reviews/index.html
Szép kit, jó kit, plusz maratással, újdonság is, de azért egy kicsit túlzás a 191 USD ár! Még a Dragon Scharnhorst -ja is csak 140 dolcsi, ami szerintem azért ütősebb kit. Szóval mostanában sajnos nem fogom beszerezni.
SImi 434179 2011. február 28. 23:38
Válasz erre
Még felfogni is nehéz, hogy milyen kicsik ezek. És még milyen nehéz lehetett ezeket összeállítani! Én örülök, hogy ebből kimaradok, ugyanis megfogadtam, hogy nem építek már ebben a méretarányban. Volt hozzá "szerencsém"...
zs180 434178 2011. február 28. 23:02
Válasz erre
Z. csónakok
Z. csónakok
Z. apró alkaltrészek
Z. apró alkaltré...
Z. apró alkatrészek 2
Z. apró alkatré...

Néhány részletfotó: a gőzcsónak 15 mm, a főlövegcső 7 mm hosszú.
P.Gy.
Laci 434177 2011. február 28. 08:35
Válasz erre
Zs180!
Naa!Bárki bármit épít,az nem vacak számára,különben nem csinálná.
A Te hajód is igen jól néz ki,nekem nagyon tetszik!
Mikor én még kezdő makettező voltam,akkor még a repülőnek csak a szárnyát és a törzsét raktam össze.Semmi festés,matricázás.Sőt még az összerakó útmutatót sem figyeltem,és nekem mégis tetszett,és nem vacakként tekintettem rá.
Üdv!
zs180 434176 2011. február 27. 23:38
Válasz erre
Zenta 2.
Zenta 2

Kicsit megkoszoltam, elvégre széntüzelésű hajó...
Laci, természetesen összehasonlíthatatlan a munkamennyiség a Te hajód és a legszebb, kitből épült hajó között is. Ha valaki pedig évekig épít egy néhány centis vacakot (mint én), hát lelke rajta. Itt azért tényleg számít az is, ki mennyire ér rá. De ha a kitból jószerével csak a hajütestet tartjuk meg, és minden egyebet magunk készítünk, akkor ez bizon eltart valameddig.
P.Gy.
Laci 434175 2011. február 27. 22:32
Válasz erre
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...
tat felépítmény szellőző
tat felépítmény...

Üdv Hajósok!
Azt hiszem Tamás78 barátunk rátapintott a lényegre,és ezzel kihúzott egy kis magyarázkodásból!Én szinte napi szinten építem a hajót és még nagyon az elején járok pedig már 7 éve építgetem.Ennyi időt ráfordítva egy makett simán elkészült volna szerintem.
Ebből kifolyólag írtam a kisebb hajókra.
Itt van egy pár kép a szellőzőkről.Ezek kicsit feladták a leckét.
Üdv!
EDE 434174 2011. február 27. 19:43
Válasz erre
SImi!

Azóta már van a pályán jobb Tone kit, amit nem kell annyira kibelezni.
Azért egyszer megnézném a tiédet, mert még sajnos nem volt szerencsém hozzá.
TAMAS78 434173 2011. február 27. 19:22
Válasz erre
Nem akarok Laci helyett szólni, majd megvédi ő a saját álláspontját, de szerintem a saját építésű, nagyon nagy és ebből következően nagyon részletes hajókhoz viszonyítva gondolta. Ebben az összefüggésben viszont igaz.

Másrészt szerintem nem feltétlenül árulja el ez a pár hónap-egy év-két év összevetés a valójában belefeccölt munka mennyiségét. Különböző emberek eléggé változó mennyiségű makettezésre fordítható szabadidővel rendelkeznek.

Tamás
SImi 434172 2011. február 27. 19:15
Válasz erre
Laci!
Bizony, én se értek nagyon egyet ezzel:"A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!"
Az 1/700 -as IJN Tone -mat másfél évig építettem. Csak a kémény ca 350 darabból áll... Az ugyan ilyen méretarányú USS Montana is két évig készült.
Essex 434171 2011. február 27. 18:24
Válasz erre
"A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!"

Szerintem ehhez zs180 kollégának lenne egy-két megjegyzése... :D
Laci 434170 2011. február 26. 15:44
Válasz erre
Üdv!
Én is szeretnék beleszólni!
A kis méretű hajókat nem kell évekig építeni szerintem.Ez is egy előny!

Más téma!
Nem tudom ki jön majd a szolnoki versenyre,viszont szeretném jelezni,hogy "mi" megyünk!Terveim szerint a test és a hátsó felépítmény egy része megy majd.Az elején még gondolkodok.
Üdv!
csatahajós 434169 2011. február 26. 14:59
Válasz erre
Ha a 700-as kicsi, mit szóljak én az 1250-esekkel :) (még szerencse hogy nem én építem...)

Egyébiránt a kis méretnek azért vannak előnyei is és szerintem a 700, a 600 meg főleg elég sok mindent megmutat már...persze ízlések és pofonok.
Sszabi1 434168 2011. február 25. 07:35
Válasz erre
Üdv!

Gondolom azért csődültek oda a Tirpitz-hez, mert abból láttak valamit. Mert valljuk be őszintén, ezek a szép kis 1/700-as hajók a fényképeken mutatnak igazán, ha a kiállításon nem tudok közel hajolni hozzájuk, akkor szinte semmit se látok a részletekből. Félreértés ne essék, nem leszólni akarom a kis méretarányt, de mindenképpen vannak hátrányai. Igaz a kis méretből származó nehézségekre György kolléga állandóan rácáfol, de hasonló kerekedett szemekkel figyelem Jim Baumann mesterműveit...:) Ha én egyszer a nagyobbakat így meg tudnám csinálni...
zs180 434167 2011. február 25. 00:13
Válasz erre
EDE,
tetszik a poén!
Simi,
elhozom mindkettőt, esetleg, ha felkérnek zsűrizni, kiteszem a "zsűri munkái" részre.
Nemsokára felteszek képeket a kisebb alkaltrészekről is, ha érdekel titeket. A csónakok elkészítése volt a legnagyobb munka: kimartam a műgyanta testeket, hogy csak egy héj maradt, majd a belső fehérre festése után beraktam a "padlót" húzott szálból, vagy rácsot díszszalagból (copyright by Simi)majd néhány bordát, majd egyenként a padokat, aztán az oldalakat magasítottam meg, kívülről felragaszottam oldalra dörtzsfát, alulra gerincet, hátra kormánylapátot, mindezt tízszer, plusz egy gőzcsónak, amibe kazán és gőzgép készült.
P.Gy.
EDE 434166 2011. február 24. 16:52
Válasz erre
Gyuri, SImi!

Azért a zsűri már csak észre veszi!
Simi 434165 2011. február 23. 22:12
Válasz erre
Gyuri!
Sajnos meg kell, hogy értsem: sokan nem tudják értékelni a kis léptékű maketteket - néha még a zsűri sem. Versenyeken többször tapasztaltam, hogy a 600-as és 700-as hajókat meg se látják, csak a nagy "csónakokat". Emlékszem, hogy néhány éve egy osztrák bácsi hozott egy 1/350-es Tirpitz diorámát. Kisebb csődület támadt egyből, pedig elég gyenge volt a minősége.
És dijnyertes diorámát elhozod-e?
EDE 434164 2011. február 23. 21:42
Válasz erre
Gyuri!

Látszik, hogy nálad nem a Zenta cirkálóval kezdődött...
Bocs, de ezt a poént nem tudtam kihagyni.
zs180 434163 2011. február 23. 10:07
Válasz erre
Simi,
nem nevezek be vele, túl kicsi.
Zaran,
ez a WSW cég 1:700-as műgyanta kitje, nagyon szép, de azért volt mit feljavítani rajta, pl. vízvetők az ablakok fölé, híd és egyéb felépítmények áttört ablakokkal, saját építésű felszereléssel(kompasz, kormánykerék, fényszórók, stb.), részben nyitott ajtókkal, 9 extra szellőzőkürtő, 11 gyakorlatilag saját építésű csónak, teljesen saját építésű árbocok és fegyverzet, meg ami most nem jut szembe...
Kovács Péter 1:100-as rajza alapján javítottam fel, de számos, a rajzon nem szereplő részlet is rajta lesz.
P.Gy.
zaran 434162 2011. február 23. 08:15
Válasz erre
Szervusz zs180.
Sajt készítésű a Zenta vagy volt valami ami alapján összeraktad? Hiába a 700-as méret, egyszerűen lélegzet elállító a hölgyike :)

Am véget ért a hajóépítő karierem :S Menyasszonyommal benéztünk egy játék boltba. Én makettekhez, ő plüssökhöz tartott. Hittem én. Odajött makettekhez és meglátta a Revell 1:1200-as hajóit. Mindet akarta :S Mindet szorongatta :S Iowa, Duke of York, Gneisenau, Enterprise, Bismarck :S Végül megállapodott a Gneisenaun, hogy azt veszi meg és rakja össze :S
Jajj, nekem, ha asszony nagyobbakba kezd. Ha veszek hajót és ő rakja össze, nekem végem lesz, ha nem építhetek :(
SImi 434161 2011. február 22. 23:41
Válasz erre
Gyuri!
Akkor neked is bőven meg lesz a melód Móvárig. Az a hágókötélzet különösen is jó munkának ígérkezik... szerintem te azt nagyon fogod élvezni - ahogy ismerlek. Ez a vakus kép szerintem még jobb is, mint az előző! Nagyon látványos lesz - kicsi méretei ellenére. Be is fogod nevezni a versenyre?
Különben köszönöm ezt a két képet, most egy kicsit én is össze fogom magam kapni. Ha elkészülök a toronnyal, én is teszek fel néhány képet.
zs180 434160 2011. február 22. 22:57
Válasz erre
Zenta félkész
Zenta félkész

Simi,köszönöm!
Remélem Móváron megmutathatjuk egymásnak az újdonságokat - amit eddig a PoW-ből láttam, első osztályú! Nekem is még sok finomság van hátra a festésből, aztán következnek a korlátok, kötélzet - régi vitorlás stílusban csarnakkötelek hágószálakkal! - majd a legénység, végül a saját készítésű művíz, úgyhogy van még rajta meló. Itt egy másik kép, vakus, de jobban visszaadja a színeket.
P.Gy.
SImi 434159 2011. február 22. 21:54
Válasz erre
Szia!
Akkor - zalaias kifejezéssel élve - "írigy-öllek"! (Egyszerű emberektől hallottam és szerintem nagyon találó.) A PoW -en még nincs is minden lefesteve, igaz ez már nem több, mint kb 5%. Csak a finomítás is nagyon sok időt vesz igénybe pl a "panellezés", a feketével való körbefolyatás, a részletek kiemelése. Ezt vízfestékkel követem el, mert azt szépen, könnyen lehet utólag korrigálni. Most a Pom-Pom-ok festésének végső fázisánál tartok. Ha ezzel végzek, gyakorlatilag kész a parancsnoki torony.
A művíz saját applikáció lesz?
TAMAS78 434158 2011. február 22. 18:05
Válasz erre
Akkor bocs, hogy félrevezettelek. Úgy emlékeztem, árulnak 700-ban is. Biztos a lövegcsövek rémlettek.
zs180 434157 2011. február 22. 15:15
Válasz erre
Kedves Simi!
Minden kész van, minden le van már festve valamennyire, és igen, lesz víz is alatta, bár ő egyedül fog úszni.
P.Gy.
SImi 434156 2011. február 22. 14:39
Válasz erre
Kedves zs180!
Akkor ez szó szerint egy arasznyi hajócska, és a fotó nagyon igazságtalanúl nagyítja fel. Ha jól értem, a "cullangok" is készen vannak: fegyverzet, árbocok, csónakok stb és már csak a festés van vissza? Ami eddig elkészült, az nagyon szép. Dioráma lesz?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.