<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SImi | Adatlap | 434036 | 2011. január 7. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434035 | 2011. január 7. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ezután repül egy kört majd leszáll az orr fedélzetre a horgonycsörlő elé...:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 434034 | 2011. január 7. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Rájöttem ám mit akarsz megcsinálni! A hangárajtót is majd motor hajtja meg, hogy kinyíljon, aztán kigurul magától a hidroplán belőle és aztán- mivel ezt is motorizáltad - felszáll. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434033 | 2011. január 7. 15:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434032 | 2011. január 7. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ha tudnád, hányszor kiosztottam már magamnak is ezt a tanácsot, de eddig hiába, képtelen vagyok megfogadni... Az előzővel csak arra akartam utalni, hogy nem vagyok igazán hajlamos a lehető legkönnyebb utakat választani, tehát ha így vagy úgy döntök, az nem azért lesz, mert az adott választás kevésbé munkaigényes, hanem mert szebb eredményt várok tőle. Ismétlem, csakis a saját ízlésem szerint. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434031 | 2011. január 7. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Jó tanács: csak egy hajót építs! Nem jó, ha nem egyre koncentrálsz. Tudom, nehéz a kísértést legyőzni, de az egyidős, több hajós projektek nem igazán jönnek be: vagy rohadt lassan halad a szekér, vagy gyorsabban, mert mindegyik kicsit elnagyolt lesz. A "bevállalás" nem egyenlő a be nem szarással; ill. fordítva. Az azt jelenti, hogy esetleg bizonyos dolgokért többet megteszel; vagy fordítva... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434030 | 2011. január 7. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és még egyet hozzátennék: belekezdtem (és némelyikkel lassanként haladok is) 2 s.k. vitorlás fahajóba, egy fával jelentősen feljavított papírvitorlásba, 4 s.k. I. világháborús dreadnoughtba, egy s.k. 1/35-ös tengeralattjáróba, stb... Tehát a kérdés szerintem nem az, hogy mit "vállalok be", vagy mihez van lelkierőm, hanem hogy melyik változatban fog - az én ízlésem szerint - jobban mutatni a hajó. A fenti felsorolás szerintem azt mutatja, hogy nem sz@rok be a melótól, tehát ha végül a bolti fedélzet mellett döntök, akkor azt a döntést nem a bennem lakó lustaság fogja meghozni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 434029 | 2011. január 6. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Ahogy nézegettem a háborús német hajókat, egyből látni hogy a csónakok, naszádok egyformák. Melyik cég készítette őket? Vagy minden hajógyár az egyen-szabványtervek alapján maga készítette? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434028 | 2011. január 6. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez az, hogy bármelyiket választom, biztos lesz olyan pillanat, amikor úgy gondolom, nem így kellett volna. A makettjeimet egyébként csakis magamnak építem, semmiféle zsűrinek nem akarok megfelelni. És a tiédhez sem mérném az enyémet. (Ez most nem udvarlás, hanem egyszerű objektivitás.) SImi! Pl. az, hogy az egyes, egymás mellett lévő fedélzetdeszkák más-más árnyalatúak, ezt csak úgy tudnám megjeleníteni, ha kivágnám a deszkákat, különböző színre pácolnám és egyenként felragasztgatnám. Tudom, van olyan, aki így csinálja, de én nem fogom. Ha ezért megvetés övez majd e topikban, vállalom. :) A másik, ami nem hiszem, hogy ilyen tökéletességgel sikerülne, az a fedélzet szélein a fa és az acéllemez találkozása, ami, mint tudjuk, nem egy folyamatos vonal, hanem lépcsőzetes. Plusz még egy, a nyomdában (szerintem) nagyon jól sikerült megoldaniuk az orr- és tatfedélzetre festett horogkereszten átsejlő fafedélzetet. De az a helyzet, még azt sem döntöttem el véglegesen, a Bismarckot melyik állapotában jelenítem meg. Szóval, még az is lehet, teljesen el kell tüntetnem a horogkereszteket. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434027 | 2011. január 6. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mi az a sok részlet, amit nehéz lenne pótolni? Szerintem csak a horgonyláncok lemezei. A többi doboz, szellőző, stb nincs rajta ezen se, tehát azt mindenképpen neked kell ráépíteni. Persze a döntés a tied, hogy mit vállalsz be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434026 | 2011. január 6. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás78! Mindenki úgy építi meg ahogy neki tetszik.A lényeg hogy ha neked tetszik akkor ne más mondja meg,hogy neked mi tetszen.Ha nem verseny célokra építesz,csak saját gyönyörködtetésedre,akkor úgy építsd ahogy neked tetszik.De nem beszéllek rá semmire,nehogy a későbbiekben megbándd! Sajnos a makett-modellezés erről szól.A nehéz dolgokat is meg kell oldani,hiába nincs lelki erőnk hozzá. Én már több,mint 6 éve építem a hajómat.Ebbe gondolom benne van minden.:) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434025 | 2011. január 6. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Még mindig vacillálok. Olyan szép részletek vannak a nyomtatott fedélzeten, amiket nagyon sok melóval sem tudnék megjeleníteni egy s.k. fedélzeten, és a képeim talán túl sötétnek mutatták. Jó, tényleg sötét, de nam annyira. Itt egy készülőben példány. Nekem tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434024 | 2011. január 6. 08:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi! Telesen igazad van.Ezt kihagytam a felsorolásból.Viszont kíváncsiak leszünk arra a japán hajóra! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 434023 | 2011. január 6. 07:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Azért úgy vélem, hogy az is sokat számít, ,hogy 1-1 hajó mennyire jól dokumentált, fényképileg mondjuk. Mert Hiába akarok én 1/100-ban építkezni, ha a részletekről nem tudok semmit megjeleníteni, akkor már csak a kuriózum kedvéért építeném meg egy sokkal kisebb méretben (mert mondjuk nem adta ki senki makettben). Én papírmakettbe egy hasonlóan elképesztő munkát a IJN Fuso-ról láttam valamelyik lengyel oldalon. Ha megtalálom belinkelem az érdekesség kedvéért. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434022 | 2011. január 5. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem mindketten felköthetjük a gatyánkat!Kell hozzá egy jó nagy levegő,meg lelki erő! Szépen haladsz a hajóval! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434021 | 2011. január 5. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! A kémény nekem is nagyon durva lesz, mivel láttam már papírból, 1/200-ban is olyan minőségben, hogy... hogy nem találok szavakat. Íme: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434020 | 2011. január 5. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kissé aládúcoltam a leendő főfedélzetet, így reményeim szerint az 1,1 mm-es söralátét-karton már sehol sem fog behorpadni. Ez utóbbit is kiszabtam, azért ilyen hullámos itt-ott a széle, mert a mostani állapotához szabtam, majd a balza-falazással együtt fogom a megfelelő ívekre csiszolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434019 | 2011. január 5. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az,hogy ki mennyire látványossá akarja tenni a munkáját,mindenki saját ügye.Van egy pont ahol már a méret olyan kicsi,hogy nem lehet látványosan kidolgozni részletgazdagon,hiába is próbálja az ember.Nálam ez azért sem jöhetne szóba,mert ugye ekkora hajónál már bűn lenne ilyet kihagyni. Nekem is ilyen kényszerszabim van,azért van most rá időm,de így sem mindig.Amint bejön a jó idő csak hétvégén tudok vele foglalkozni,feltéve ha lesz energiám rá. Az imént vadásztam képekre a netről,hogy mi minden volt a főhangáron,mert az eredeti kép alapján tudom kidolgozni igazán élethűre.Ne tudd meg... A másik amitől igazán félek az pedig a kémény.Juuuj!(Mellékelt kép.) Viszont Te is szépen haladsz a hajóval.Tuti biztos hamarabb kész leszel,mint én! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434018 | 2011. január 5. 12:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, Laci! Az enyém talán egy "kicsit" kevésbé melós (és látványos), mint a tiéd. :) De ismétlem, csak a betegszabi miatt van ez a nagy sebesség. Egyre inkább gondolkozom a saját fedélzeten. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434017 | 2011. január 5. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Aha, állatpatika eszembe se jutott! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 434016 | 2011. január 4. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás78! Nagyon haladósra vetted a hajót!Ha én így haladnék... Viszont a fedélzet tényleg sötét színű.Teak-fa volt eredetileg rajta,az pedig sokkal világosabb.Én példul gyufaszálakból rakom ki a fedélzetet,az elég közel áll a fedélzet valós színéhez. Jól alakul a hajó. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434015 | 2011. január 4. 22:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A tűvek belső átmérőjét azért egy kicsit lehet manipulálni egy kis maró/csiszoló fejjel, a másik (a vékonyabbik tű) végét pedig levékonyítani koronggal. Csak annyi kell, hogy kb 1 mm -et be lehessen tolni és össze lehessen ragasztani. A szokványos gyógyszertári 1.2-es tűnél is lehet vastagabbat kapni az állatpatikákban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434014 | 2011. január 4. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez az, nem volt olyanom, amit ráhúzhatnék. Persze nem csak ezek a csövek állítottak le, hanem maguk a kazamatákban elhelyezett tornyok is. De most már valszeg meg tudnám csinálni azokat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434013 | 2011. január 4. 21:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mennyire kell vastagnak lennie tőben a csöveknek? Kb egy 0.9-est (de akár az 1.1-est is) rá lehetne húzni a másik végére, aztán pl pillanatragasztóval jól körbefolyatni, száradás után pedig elcsiszolni. Nem olyan nagy dolog. Ettő húzósabb a főfedélzet bekarcolgatása, elhiheted... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434012 | 2011. január 4. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A belső átmérőnek stimmel a 0,75 környéke, de a cső persze a torkolattól hátrafelé lépcsőzetesen, és a lépcsők között is folyamatosan vastagodik. Ezt nem vállaltam legyártani 10-envalahány példányban minden hajóhoz, tökegyformára, úgy, hogy a zár felőli csővastagsághoz már nincs is megfelelő tűm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434011 | 2011. január 4. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Miért ne lehetne rányomtatni? (Igaz, előtte ki is kell szerkeszteni pl Corel-ben. Száradás után én azonnal le is lakkoznám.)De lehet, hogy a 0.6-os kicsit vastag egy átlag nyomtatónak. Milyen vastag csövek kellenének a másodlagos tüzérséghez? Rosszúl számoltam? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434010 | 2011. január 4. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
De van, sokféle. Kőris, juhar, mahagóni, fenyők, meg mittudoménmgmi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434009 | 2011. január 4. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nekem sajna nem sikerült olyan vastag injekcióstűt szereznem, ami jó lenne hozzá, pedig könnyen beszerzem az összes, általános közforgalomban lévőt. A fő csövekhez, most már tudom, pl. a GPM is gyárt megfelelőt. Úgy érted, egy megfelelő vastagságú furnérlemezre rá lehetne nyomtatni a mintát? Ez nekem hihetetlennek tűnik egy átlagos nyomtatóval. A legvékonyabb furnérom 0,6 mm, ez biztos nagyon sok. Pedig nagyon jó lenne. Tényleg lehetségesnek gondolod? 6000+pkg-t biztos nem fizetek egy nem is tudom mekkora lapért. Akkor inkább nekiállok és bekarcolgatom magamnak. Pár nap alatt megvan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434008 | 2011. január 4. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Drusza! Ahol a balsa-t vetted ott nincs nemes furnér? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434007 | 2011. január 4. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez eléggé sötét és "parkettás". Ezt nézd meg:shop.scaledecks.com/Uncut-Wood-Deck-for-1-350-Scale-Model-Warships-350-BLANK.htm Itt a Teak-ot válaszd, az kéne ide. Ha jól értem, valami vékony falemezre nyomtatással kerül fel az osztás. Persze az ára is szép, kb 6000 Ft + posta. Kicsit gyanús, hogy a lap mérteiről nincs szó... Itt a lap a lényeg: ha ilyet (jó vékony és hajlékony és megfelelő méretű) tudnánk szerezni, a nyomtatás már majdnem gyerekjáték. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434006 | 2011. január 4. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A másodlagos tüzérség ágyúcsövei lehet, még injekciós tűből is elkészíthetők; ha olyan 150mm-esek voltak, ahhoz a 0.7-0.8 -as tűk jók lesznek. (A fő lövegcsövek persze már más tészta.) Aztán egy esztergályost is meg lehet keresni, ha minden kötél szakad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434005 | 2011. január 4. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434004 | 2011. január 4. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ízlés dolga sztem. Ha majd összeáll a HMV Altmark-ja akkor össze tudom hasonlítani a Halinski Jeremiah O'Brien-jével. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434003 | 2011. január 4. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tudom, figyelgetem a Papirové modelárstvi-t, a kartonbau.de-t és a kartonist.de-t is. Érdekes, hogy többnyire az orosz és lengyel papírmakettek színvonalasabbak a németeknél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 434002 | 2011. január 4. 19:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Drusza! Az 1/200-at főleg az oroszok és a lengyelek favorizálják. A németek érdekes mód 250-es pártiak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 434001 | 2011. január 4. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A gyors haladásom rettentően le fog lassulni, mihelyst véget ér a betegszabim. :) Nem kell ehhez gép, a balzával még kézi csiszolásnál is vigyázni kell, nehogy túlszaladjon az ember a mértéken, annyira puha. Nem is igazán a felépítményektől ijedtem meg, hanem a sok apró mütyürtől. Ezeknek a dreadnoughtoknak nincs papírváltozata (a Szt. Istvánnak már van), sőt, amikor ezeket csináltam, még nem is tudtam a papírmakettek létezéséről. Teljesen véletlen, hogy pont a papíros cégek által is kedvelt 1/200-as méretarányt választottam, és még azt sem tudtam, pl. a lövegcsöveket hogy csináljam meg jó minőségben. Itt is akadtam el mindnél, a másodlagos tüzérségnél. Most már képes lennék folytatni őket, és egyszer folytatni is fogom. Lehet, hogy részben pont az említett nyomdai lemezekkel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 434000 | 2011. január 4. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen! Szépen és gyorsan haladsz. Nagyon elegáns. Azért ugye, némi gépi segítséget is igénybe veszel? Kicsit elgondolkodtam, azon, amit írtál (hogy a felépítmény, még meghaladja a tudásodat); én a helyedben (nyomdai) alulemezre tenném át a papíros szabásmintákat. Aztán ugyanúgy lehet vele bánni gyakorlatilag (bekarcolni, hajtogatni), mint a papírral, csak ugyebár sokkal jobb tarása lesz; szépen festhető, csiszolható, ragasztható stb. Csak egyszer próbáld ki... nem fogod megbánni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433998 | 2011. január 4. 17:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 433997 | 2011. január 4. 17:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás durva arc :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433996 | 2011. január 4. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433995 | 2011. január 4. 11:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Íme, a képek. Azt hiszem, én vagyok a világ egyik legnagyobb makett-megkezdője és félbehagyója... :) A hajók sorban: San Martín galeon, 1/70, SMS Szent István, 1/200, SMS Nassau, 1/200, SMS Helgoland, 1/200, Typ.XXIII U-boot, 1/35 (a fekete pöttyök az újratömítendő részek). | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433994 | 2011. január 4. 11:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, SImi! A fedélzettel mindig úgy járok, hogy amikor kézbeveszem a papírkivágót, belelapozok és meglátom a fedélzetet, akkor nagyon megtetszik, és elhatározom, hogy ezt fogom használni. Aztán minél többet nézegetem és gondolkozok rajta, annál kevésbé vagyok biztos ebben. Most épp tegnap jutottam el addig, hogy elképzeltem egy saját készítésű balzafedélzettel. Szóval még ezt sem tudom biztosan. Nem valami nagyon profi hajómakettes múltra céloztam, pár évvel ezelőttig csak harcjárművekkel és repülőkkel próbálkoztam, de mindig is terveztem egy s.k. vitorlás fahajó építését. Jó két éve vettem a bátorságot és belefogtam a San Martín 1/70-es makettjébe (meg még 1-2 vitorlásba). Ezzel szinte egyidőben beleszerettem az első világháborús német dreadnoughtokba, és mivel nem találtam megfelelő gyári makettváltozatot, elkezdtem magam csinálni ilyeneket sztirolból. Végül egyikkel sem jutottam el még a főfedélzetig sem, rájöttem, hogy még kevés a tudásom és a felszereltségem a folytatáshoz, de a sztirollal, fával és ezek kombinációjával való munkában szereztem valami minimális tapasztalatot. A hajótest-kezdeményeket meg elraktam azokra az időkre, amikor képes leszek folytatni őket. Mindjárt teszek is föl néhány képet ezekről a(z egyelőre még csökött) kezdeményekről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433993 | 2011. január 4. 01:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 433992 | 2011. január 3. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás! Tényleg szépen alakul! A fő fedélzetet hogyan gondolod elkészíteni? A papírt kívánod ráragsztani? Miket építettél korábban, hogy ezt a sok jó tapasztalatot szerezted? Nagyon érdekes, amit csinálsz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433991 | 2011. január 3. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
nzo | Adatlap | 433990 | 2011. január 3. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hú, ez nagyon szép. Illetve nem találok szavakat. Ha egyszer én is neki mernék állni a Takao-nak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433989 | 2011. január 3. 16:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Laci! Igen, a tattól kicsit fázok, ott alighanem jópár rétegben kell majd tömítenem és csiszolnom, a szinte egyenes, pontosabban enyhén síkgörbe oldalak mentén viszont rengeteg időt és melót nyerek a gittelős módszerhez képest. Legalábbis szerintem. Azonkívül az általam preferált módszert már jól ismerem, csináltam párszor, míg a gittelőst még nem. Igazából a szórógitt intézményét sem ismerem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMAS78 | Adatlap | 433988 | 2011. január 3. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, SImi! 0,5 mm-es sztirolra gondoltam, ha ezt teszem fel a papír helyett, az mondjuk 0,4 mm plusz oldalanként, ez nálam nem veri ki a biztosítékot. Főleg, hogy csiszoláskor kicsit fogyni is fog a sztirolból. Sokszor ragasztottam már sztirolt fához UHU Power univerzális erősragasztóval, istenien megfogja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433987 | 2011. január 3. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433986 | 2011. január 3. 00:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tamás78! Nem tudom,hogy a tatrészt hogyan fogod megoldani sztirolból?Luckynak igaza van,hogy maradj a balsa fánál,és gitteld-csiszold elven csináld!Én palánkoltam,majd csiszoltam az éleket kerekre.Azután gitteltem,és újra simára csiszoltam.(Mivel az enyém úszóképes lesz,ezért vittem fel rá gézt,valamint folyékony epoxigyantát ,és ezt újra legitteltem.De nálad ezt ki lehet hagyni.)Ezt addig kell gittelni,míg az összes kis lyuk,repedés esetleg hézag el nem tűnik.Tökéletes simára kell csiszolni,majd szórógittel átfújni és újra tükörre csiszolni.Ez bevált módszer.Utána nyugodtan lehet festeni-fújni! Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez már majdnem stréberség! Ilyen részletességet... Gratulálok!
U.I.: ha Bismarck-ot építek, segítesz?