/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
zaran 434054 2011. január 16. 21:30
Válasz erre
norwegeringrandito
norwegeringrandito

Szervusztok csatahajósok.
Az alábbi képet úgy kaptam ismerőstől msn-en. A neten próbáltam megtalálni (állítólag ő is ott lelte) de semmi eredmény ezidáig. Valaki tudna valami információt a Kriegsmarine ezen hajójáról?
sipos13 434053 2011. január 16. 20:34
Válasz erre
Hello!
nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséget.
Zaran köszönöm a linket, valószinüleg innen meg is rendelem amint az anyagi helyzetem lehetővé teszi...
Sebi: ha tudnál képeket küldeni azt nagyon megköszönném.
Üdv
Sebi 434052 2011. január 16. 19:10
Válasz erre
Szia !

Többféle makett is van. Milyen méretben szeretnél építeni ? A legismertebbek a Tamiya 700-as és 350-es makettjei. Ezeket itthon például a modell és makettnél lehet beszerezni (bár nem tudom milyen gyorsan működik a dolog, mert tőlük még nem rendeltem). Aztán, ha szeretnél, akkor a neten találsz maketteket a Fujimi-től vagy a Nichimo-tól.
A háttérinfohoz javaslom a www.combinedfleet.com-ot, és ezt a két kiadványt: www.amazon.com/Warship-Pictorial-No-25-Battleships/dp/0974568740
www.amazon.com/Battleship-Yamato-Anatomy-Ship/dp/0851779409

Az első kiadvány megvan nekem is, úgyhogy ha kell tudok képet küldeni.

Üdv.
zaran 434051 2011. január 16. 18:52
Válasz erre
Szervusz
Látom te is láttad a Yamato című filmet :)
Parancsolj. Erről a linkől akár azonnal megrendelheted a Tamiya 1/350-es 16.470 ft értékű Yamato-ját.
modellbolt.hu/index.php
sipos13 434050 2011. január 16. 17:52
Válasz erre
helló!
Kis segítségre lenne szükségem: Melyik gyártó adott ki a Yamato csatahajóról makettet, és hol lehetne beszerezni? Nemrég láttam róla 1 filmet és nagyon megfogott. De a hajórol is minden infó érdekelne. Remélem valaki tud segiteni. előre is köszönöm!
e-mail: sipos_13@freemail.hu
Laci 434049 2011. január 15. 20:08
Válasz erre
hangár 001
hangár 001
hangár 002
hangár 002

Üdv mindenkinek!
Eddig ennyire haladtam a főhangárral!
Üdv!
Gonzo 434048 2011. január 15. 13:49
Válasz erre
550-HMS-Daring
550-HMS-Daring

Sziasztok Urak!

Régi játékos remélhetőleg jó minőségben, a témaválasztás viszont jó:
Sszabi 434047 2011. január 14. 11:31
Válasz erre
Üdv!

Nem tudom, hogy láttátok e már, ezért belinkelem, mert meglátásom szerint szép munka: egy Köln (III) makett 1/350-ben!Ha egyszer nekem is így sikerülne valami...
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-ww2/8708-koeln-III-eigenbau.html
Sebi 434046 2011. január 10. 20:58
Válasz erre
Sebi 434045 2011. január 10. 20:56
Válasz erre
Uraim !

Nem kimondottan hajós hír, de szeretném megosztani veletek, amit hallottam.
92 évesen meghalt Richard Winters őrnagy a 101-es ejtőernyősök E századának egykori parancsnoka. Róla és az alakulatról szólt az Elitalakulat (Band of brothers) című 10 részes minisorozat.
Nyugodjék békében !

ww.msnbc.msn.com/id/41000740/ns/us_news/40982089
Laci 434044 2011. január 10. 00:34
Válasz erre
szellőző

itt még a próbaút előtt
szellőz
szellőző

próbaút után
szellőz
Bismarck_2a

A "B" torony koszorúját és a fölötte lévő körben lévőt figyeljük meg.Itt jól látszik,hogy a szellőzőt átalakították.
Bismarck_2a

SImi!
Vannak olyan eredeti képek,(pl. a "B" barbettánál),mikor próbaút előtt van a koszorún egy nagyobb szellőző.A másik képen már ezt a szellőzőt átalakították,a tat felé néz.Gondolom amiatt,hogy a felcsapódó hullámok vízpermetei ne kerüljön be a szellőző rendszerbe,mint ahogy azt az "A" torony távmérőivel is tették és ez zavarta a pontos célzást.Emiatt is szerelték később le róla.
Megint tanultam valamit tőled!
Üdv!
nzo 434043 2011. január 9. 23:14
Válasz erre
SImi 434042 2011. január 9. 22:20
Válasz erre
Ezeken a páncélos hajókon rengeteg a szellőző. Hála Istennek, a brit hajókon azért nem volt ilyen sokféle és egzotikus formájú. Úgy tudom, hogy a legénység nem is szerette a PoW -t a gyenge szellőző rendszere miatt. Talán a Bismarck ebből a szempontból is jobb hajó volt.
Laci 434041 2011. január 9. 13:34
Válasz erre
SImi!
Ez a szellőző,a főhangár másik oldalán lesz,ugyanis mindkét oldalán volt.Épp tegnap nézegettem,hogy annyi szellőző volt ezen a hajón,hogy eszméletlen.Ha full kész lesz a főhangár (most erre vagyok nagyon beindulva),akkor teszek fel róla egészben képet.De ez még odébb lesz.
Üdv!
SImi 434040 2011. január 9. 09:43
Válasz erre
Laci!
Ez se rossz! Tulajdonképpen hol is lesz ez a szellőzőház? Valahol a hangár közelében?
Laci 434039 2011. január 8. 23:19
Válasz erre
szellőző

üregesre csináltam,hogy élethűbb legyen
szellőz
kapcsolószekrény
kapcsolószekrény
kapcsolószekrény

kilincs is jár hozzá
kapcsolószekrény
szellőző
szellőz
szellőző

a kapcsolószekrényt egy eredeti képen láttam nyitva (igaz a másikat,amelyik nálam csukva van),gondoltam megcsinálom
szellőz
szellőző

oldalról
szellőz
szellőző
szellőz

Simi!
Ma ezt csináltam!
Üdv!
Simi 434038 2011. január 8. 00:27
Válasz erre
Laci!
A stréber nem őrült, hanem olyan valaki, aki a szorgalmával másokat szivat, vagy legalább is 'kellemetlenkedik', mert bebizonyítja, hogy megvalósítható, amiről a többiek azt mondják, hogy lehetetlen (diákok által használt fogalom).
Előre is köszönöm a segítséget...
Laci 434037 2011. január 8. 00:16
Válasz erre
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés
kábelezés

Sszabi!
Annyira elvetemült azért nem vagyok!De értem én a poént!Vicces vagytok Ti Luckyval!

SImi!
Köszi!Én nem azért építek meg rajta ilyen részletesen mindent,mert őrült vagyok.Épp ellenkezőleg.Ha látok egy modellt,mindig azt nézem meg rajta,hogy mennyire "él".Minél élethűbb,annál jobban tetszik,mert el tudom képzelni magamban,hogy az,hogy is működik-működött valójában.Látom,hogy ez egy elosztó,kapcsolószekrény,lámpa stb.
Viccelsz!Naná,hogy segítek!Ez csak természetes!Bárkinek!Ezért is van ez a fórum.
Üdv!
SImi 434036 2011. január 7. 22:37
Válasz erre
Laci!
Ez már majdnem stréberség! Ilyen részletességet... Gratulálok!
U.I.: ha Bismarck-ot építek, segítesz?
lucky 434035 2011. január 7. 20:59
Válasz erre
Ezután repül egy kört majd leszáll az orr fedélzetre a horgonycsörlő elé...:)))
Sszabi 434034 2011. január 7. 19:38
Válasz erre
Szia Laci!

Rájöttem ám mit akarsz megcsinálni! A hangárajtót is majd motor hajtja meg, hogy kinyíljon, aztán kigurul magától a hidroplán belőle és aztán- mivel ezt is motorizáltad - felszáll. :)
Laci 434033 2011. január 7. 15:01
Válasz erre
Hangár-szellőző 001
Hangár-szellőző...
Hangár-szellőző 002
Hangár-szellőző...
Hangár-szellőző 004
Hangár-szellőző...
Hangár-szellőző 006
Hangár-szellőző...
Hangár-szellőző 007
Hangár-szellőző...
Hangár-szellőző 008
Hangár-szellőző...

Üdv mindenknek!
Kicsit elterelve a figyelmet másfelé,úgy gondoltam teszek fel képeket a hangárról és az egyik szellőzőjéről.
Üdv!
TAMAS78 434032 2011. január 7. 14:21
Válasz erre
Ha tudnád, hányszor kiosztottam már magamnak is ezt a tanácsot, de eddig hiába, képtelen vagyok megfogadni...

Az előzővel csak arra akartam utalni, hogy nem vagyok igazán hajlamos a lehető legkönnyebb utakat választani, tehát ha így vagy úgy döntök, az nem azért lesz, mert az adott választás kevésbé munkaigényes, hanem mert szebb eredményt várok tőle. Ismétlem, csakis a saját ízlésem szerint.
SImi 434031 2011. január 7. 14:16
Válasz erre
Jó tanács: csak egy hajót építs! Nem jó, ha nem egyre koncentrálsz. Tudom, nehéz a kísértést legyőzni, de az egyidős, több hajós projektek nem igazán jönnek be: vagy rohadt lassan halad a szekér, vagy gyorsabban, mert mindegyik kicsit elnagyolt lesz. A "bevállalás" nem egyenlő a be nem szarással; ill. fordítva. Az azt jelenti, hogy esetleg bizonyos dolgokért többet megteszel; vagy fordítva...
TAMAS78 434030 2011. január 7. 12:48
Válasz erre
Ja, és még egyet hozzátennék: belekezdtem (és némelyikkel lassanként haladok is) 2 s.k. vitorlás fahajóba, egy fával jelentősen feljavított papírvitorlásba, 4 s.k. I. világháborús dreadnoughtba, egy s.k. 1/35-ös tengeralattjáróba, stb...

Tehát a kérdés szerintem nem az, hogy mit "vállalok be", vagy mihez van lelkierőm, hanem hogy melyik változatban fog - az én ízlésem szerint - jobban mutatni a hajó. A fenti felsorolás szerintem azt mutatja, hogy nem sz@rok be a melótól, tehát ha végül a bolti fedélzet mellett döntök, akkor azt a döntést nem a bennem lakó lustaság fogja meghozni. :)
Excessor 434029 2011. január 6. 21:49
Válasz erre
Hello!

Ahogy nézegettem a háborús német hajókat, egyből látni hogy a csónakok, naszádok egyformák. Melyik cég készítette őket? Vagy minden hajógyár az egyen-szabványtervek alapján maga készítette?
TAMAS78 434028 2011. január 6. 20:45
Válasz erre
Laci!

Ez az, hogy bármelyiket választom, biztos lesz olyan pillanat, amikor úgy gondolom, nem így kellett volna. A makettjeimet egyébként csakis magamnak építem, semmiféle zsűrinek nem akarok megfelelni. És a tiédhez sem mérném az enyémet. (Ez most nem udvarlás, hanem egyszerű objektivitás.)

SImi!

Pl. az, hogy az egyes, egymás mellett lévő fedélzetdeszkák más-más árnyalatúak, ezt csak úgy tudnám megjeleníteni, ha kivágnám a deszkákat, különböző színre pácolnám és egyenként felragasztgatnám. Tudom, van olyan, aki így csinálja, de én nem fogom. Ha ezért megvetés övez majd e topikban, vállalom. :)

A másik, ami nem hiszem, hogy ilyen tökéletességgel sikerülne, az a fedélzet szélein a fa és az acéllemez találkozása, ami, mint tudjuk, nem egy folyamatos vonal, hanem lépcsőzetes.

Plusz még egy, a nyomdában (szerintem) nagyon jól sikerült megoldaniuk az orr- és tatfedélzetre festett horogkereszten átsejlő fafedélzetet. De az a helyzet, még azt sem döntöttem el véglegesen, a Bismarckot melyik állapotában jelenítem meg. Szóval, még az is lehet, teljesen el kell tüntetnem a horogkereszteket.

Tamás
SImi 434027 2011. január 6. 20:30
Válasz erre
Mi az a sok részlet, amit nehéz lenne pótolni? Szerintem csak a horgonyláncok lemezei. A többi doboz, szellőző, stb nincs rajta ezen se, tehát azt mindenképpen neked kell ráépíteni. Persze a döntés a tied, hogy mit vállalsz be.
Laci 434026 2011. január 6. 20:30
Válasz erre
Tamás78!
Mindenki úgy építi meg ahogy neki tetszik.A lényeg hogy ha neked tetszik akkor ne más mondja meg,hogy neked mi tetszen.Ha nem verseny célokra építesz,csak saját gyönyörködtetésedre,akkor úgy építsd ahogy neked tetszik.De nem beszéllek rá semmire,nehogy a későbbiekben megbándd!
Sajnos a makett-modellezés erről szól.A nehéz dolgokat is meg kell oldani,hiába nincs lelki erőnk hozzá.
Én már több,mint 6 éve építem a hajómat.Ebbe gondolom benne van minden.:)
Üdv!
TAMAS78 434025 2011. január 6. 19:19
Válasz erre
524476PICT1725-000-0
524476PICT1725-000-0
526422PICT9224-000-0
526422PICT9224-000-0

Még mindig vacillálok. Olyan szép részletek vannak a nyomtatott fedélzeten, amiket nagyon sok melóval sem tudnék megjeleníteni egy s.k. fedélzeten, és a képeim talán túl sötétnek mutatták. Jó, tényleg sötét, de nam annyira. Itt egy készülőben példány. Nekem tetszik.
Laci 434024 2011. január 6. 08:49
Válasz erre
Sszabi!
Telesen igazad van.Ezt kihagytam a felsorolásból.Viszont kíváncsiak leszünk arra a japán hajóra!
Üdv!
Sszabi 434023 2011. január 6. 07:11
Válasz erre
Azért úgy vélem, hogy az is sokat számít, ,hogy 1-1 hajó mennyire jól dokumentált, fényképileg mondjuk. Mert Hiába akarok én 1/100-ban építkezni, ha a részletekről nem tudok semmit megjeleníteni, akkor már csak a kuriózum kedvéért építeném meg egy sokkal kisebb méretben (mert mondjuk nem adta ki senki makettben).

Én papírmakettbe egy hasonlóan elképesztő munkát a IJN Fuso-ról láttam valamelyik lengyel oldalon. Ha megtalálom belinkelem az érdekesség kedvéért.

Üdv!
Laci 434022 2011. január 5. 19:27
Válasz erre
Azt hiszem mindketten felköthetjük a gatyánkat!Kell hozzá egy jó nagy levegő,meg lelki erő!
Szépen haladsz a hajóval!
Üdv!
TAMAS78 434021 2011. január 5. 18:58
Válasz erre
Kémény 1
Kémény 1
Kémény 2
Kémény 2
Kémény 3
Kémény 3

Laci!

A kémény nekem is nagyon durva lesz, mivel láttam már papírból, 1/200-ban is olyan minőségben, hogy... hogy nem találok szavakat. Íme:
TAMAS78 434020 2011. január 5. 18:47
Válasz erre
Aládúcolás
Aládúcolás
Fedélzet alap
Fedélzet alap

Kissé aládúcoltam a leendő főfedélzetet, így reményeim szerint az 1,1 mm-es söralátét-karton már sehol sem fog behorpadni. Ez utóbbit is kiszabtam, azért ilyen hullámos itt-ott a széle, mert a mostani állapotához szabtam, majd a balza-falazással együtt fogom a megfelelő ívekre csiszolni.
Laci 434019 2011. január 5. 14:41
Válasz erre
Hangar_Small10_0030
Hangar_Small10_0030
Hangar_Small10_0032
Hangar_Small10_0032
Hangar_Small10_0033
Hangar_Small10_0033
Hangar_Small10_0034
Hangar_Small10_0034
Hangar_Small10_0035
Hangar_Small10_0035
Hangar_Small10_0036
Hangar_Small10_0036
Hangar_Small10_0037
Hangar_Small10_0037
Hangar_Small10_0038
Hangar_Small10_0038
Hangar_Small10_0039
Hangar_Small10_0039
Hangar_Small10_0040
Hangar_Small10_0040
Hangar_Small10_0043
Hangar_Small10_0043
Hangar_Small10_0044
Hangar_Small10_0044
Hangar_Small10_0045
Hangar_Small10_0045
Hangar_Small10_0046
Hangar_Small10_0046

Az,hogy ki mennyire látványossá akarja tenni a munkáját,mindenki saját ügye.Van egy pont ahol már a méret olyan kicsi,hogy nem lehet látványosan kidolgozni részletgazdagon,hiába is próbálja az ember.Nálam ez azért sem jöhetne szóba,mert ugye ekkora hajónál már bűn lenne ilyet kihagyni.
Nekem is ilyen kényszerszabim van,azért van most rá időm,de így sem mindig.Amint bejön a jó idő csak hétvégén tudok vele foglalkozni,feltéve ha lesz energiám rá.
Az imént vadásztam képekre a netről,hogy mi minden volt a főhangáron,mert az eredeti kép alapján tudom kidolgozni igazán élethűre.Ne tudd meg...
A másik amitől igazán félek az pedig a kémény.Juuuj!(Mellékelt kép.)
Viszont Te is szépen haladsz a hajóval.Tuti biztos hamarabb kész leszel,mint én!
Üdv!
TAMAS78 434018 2011. január 5. 12:04
Válasz erre
Köszi, Laci!

Az enyém talán egy "kicsit" kevésbé melós (és látványos), mint a tiéd. :) De ismétlem, csak a betegszabi miatt van ez a nagy sebesség. Egyre inkább gondolkozom a saját fedélzeten.

Tamás
TAMAS78 434017 2011. január 5. 12:02
Válasz erre
Aha, állatpatika eszembe se jutott!
Laci 434016 2011. január 4. 23:24
Válasz erre
Tamás78!
Nagyon haladósra vetted a hajót!Ha én így haladnék...
Viszont a fedélzet tényleg sötét színű.Teak-fa volt eredetileg rajta,az pedig sokkal világosabb.Én példul gyufaszálakból rakom ki a fedélzetet,az elég közel áll a fedélzet valós színéhez.
Jól alakul a hajó.
Üdv!
SImi 434015 2011. január 4. 22:14
Válasz erre
A tűvek belső átmérőjét azért egy kicsit lehet manipulálni egy kis maró/csiszoló fejjel, a másik (a vékonyabbik tű) végét pedig levékonyítani koronggal. Csak annyi kell, hogy kb 1 mm -et be lehessen tolni és össze lehessen ragasztani.
A szokványos gyógyszertári 1.2-es tűnél is lehet vastagabbat kapni az állatpatikákban.
TAMAS78 434014 2011. január 4. 21:58
Válasz erre
Ez az, nem volt olyanom, amit ráhúzhatnék. Persze nem csak ezek a csövek állítottak le, hanem maguk a kazamatákban elhelyezett tornyok is. De most már valszeg meg tudnám csinálni azokat is.
SImi 434013 2011. január 4. 21:52
Válasz erre
Mennyire kell vastagnak lennie tőben a csöveknek? Kb egy 0.9-est (de akár az 1.1-est is) rá lehetne húzni a másik végére, aztán pl pillanatragasztóval jól körbefolyatni, száradás után pedig elcsiszolni. Nem olyan nagy dolog. Ettő húzósabb a főfedélzet bekarcolgatása, elhiheted...
TAMAS78 434012 2011. január 4. 21:44
Válasz erre
A belső átmérőnek stimmel a 0,75 környéke, de a cső persze a torkolattól hátrafelé lépcsőzetesen, és a lépcsők között is folyamatosan vastagodik. Ezt nem vállaltam legyártani 10-envalahány példányban minden hajóhoz, tökegyformára, úgy, hogy a zár felőli csővastagsághoz már nincs is megfelelő tűm.
SImi 434011 2011. január 4. 21:38
Válasz erre
Miért ne lehetne rányomtatni? (Igaz, előtte ki is kell szerkeszteni pl Corel-ben. Száradás után én azonnal le is lakkoznám.)De lehet, hogy a 0.6-os kicsit vastag egy átlag nyomtatónak.
Milyen vastag csövek kellenének a másodlagos tüzérséghez? Rosszúl számoltam?
TAMAS78 434010 2011. január 4. 21:31
Válasz erre
De van, sokféle. Kőris, juhar, mahagóni, fenyők, meg mittudoménmgmi.
TAMAS78 434009 2011. január 4. 21:28
Válasz erre
Nekem sajna nem sikerült olyan vastag injekcióstűt szereznem, ami jó lenne hozzá, pedig könnyen beszerzem az összes, általános közforgalomban lévőt. A fő csövekhez, most már tudom, pl. a GPM is gyárt megfelelőt.

Úgy érted, egy megfelelő vastagságú furnérlemezre rá lehetne nyomtatni a mintát? Ez nekem hihetetlennek tűnik egy átlagos nyomtatóval. A legvékonyabb furnérom 0,6 mm, ez biztos nagyon sok. Pedig nagyon jó lenne. Tényleg lehetségesnek gondolod?

6000+pkg-t biztos nem fizetek egy nem is tudom mekkora lapért. Akkor inkább nekiállok és bekarcolgatom magamnak. Pár nap alatt megvan.
lucky 434008 2011. január 4. 21:22
Válasz erre
Drusza!
Ahol a balsa-t vetted ott nincs nemes furnér?
SImi 434007 2011. január 4. 21:12
Válasz erre
Hát ez eléggé sötét és "parkettás".
Ezt nézd meg:shop.scaledecks.com/Uncut-Wood-Deck-for-1-350-Scale-Model-Warships-350-BLANK.htm Itt a Teak-ot válaszd, az kéne ide. Ha jól értem, valami vékony falemezre nyomtatással kerül fel az osztás. Persze az ára is szép, kb 6000 Ft + posta. Kicsit gyanús, hogy a lap mérteiről nincs szó...
Itt a lap a lényeg: ha ilyet (jó vékony és hajlékony és megfelelő méretű) tudnánk szerezni, a nyomtatás már majdnem gyerekjáték.
SImi 434006 2011. január 4. 21:02
Válasz erre
A másodlagos tüzérség ágyúcsövei lehet, még injekciós tűből is elkészíthetők; ha olyan 150mm-esek voltak, ahhoz a 0.7-0.8 -as tűk jók lesznek. (A fő lövegcsövek persze már más tészta.) Aztán egy esztergályost is meg lehet keresni, ha minden kötél szakad.
TAMAS78 434005 2011. január 4. 20:58
Válasz erre
Bolti fedélzet 1
Bolti fedélzet 1
Bolti fedélzet 2
Bolti fedélzet 2
Bolti fedélzet 3
Bolti fedélzet 3

Nos, ilyen lenne a "bolti" fedélzet. Bizonyos szempontból nem tetszik, más szempontból nagyon szép.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.