<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zaran | Adatlap | 433648 | 2010. november 19. 09:59 | ![]() | |
EDE | Adatlap | 433647 | 2010. november 18. 18:59 | ![]() | |
Narn! A 3269-re gondoltam. De a 3273 se rossz! | |||||
Narn | Adatlap | 433646 | 2010. november 18. 12:34 | ![]() | |
Melyik kepre gondolsz ? Mindegyikbol van nagy felbontasu csak webre kicsinyitve tettem fel oket. | |||||
EDE | Adatlap | 433645 | 2010. november 18. 10:36 | ![]() | |
A rút, ronda, sárga irígység esz, hogy ilyen klassz helyen jártatok, és ennyi fantasztikus hajómaketten legeltethettétek a szemeteket! :) Mindkettőtöknek gratulálok, hogy egy igazi tengeri nemzet hazájában sikerült hajós témában babérokat szerezni! Narn! Véletlenül az utolsó előtti képről, ahol az 1:700-as hordozók vannak, nincs nagyobb felbontású kép? | |||||
lucky | Adatlap | 433644 | 2010. november 18. 10:29 | ![]() | |
Essex | Adatlap | 433643 | 2010. november 18. 10:22 | ![]() | |
"Jó az a kis Flower.:)" Melyik? Merthogy kettő van... :-) | |||||
Narn | Adatlap | 433642 | 2010. november 18. 00:57 | ![]() | |
Itt vannak meg kepek Telfordbol, akit erdekel picasaweb.google.com/narn08/ScaleModelworld2010Telford valamint a jobban idevago hajos gyujtemeny picasaweb.google.com/narn08/Hajok Ha feljebb leptek, akkor ott vannak meg mas kiallitasokrol is kepek, amerre jartam Europaban. picasaweb.google.com/home | |||||
Narn | Adatlap | 433641 | 2010. november 17. 23:59 | ![]() | |
De, megvan a kep. Nem voltam benne biztos, hogy ez ugyanaz, de megerdemelten kaptal erte aranyat. Gyonyoru kivitelezes. Gratulalok ! Az teljesen erthetetlen, hogy miert tettek a bejarat melle, mikor a hajok a masik vegeben voltak es meg hely is lett volna. Az eredmenyhirdetesen ott voltal ? Lehet, hogy lattuk is egymast, de a nevek felsorolasanal nem igazan lehetett erteni. En meg Akos is ugy kellet figyeljunk :) Baumannal nem beszeltem, de igy is latszott, hogy jo fej bar kicsit szetszortnak tunt :) | |||||
zs180 | Adatlap | 433640 | 2010. november 17. 23:38 | ![]() | |
Köszönöm a gratulációkat! Jól átvészelték a hajók az utat, egyetlen kötél ereszkedett csak meg. A diorámák furcsa módon a versenyterület többi hajóval ellentétes végébe kerültek, lehet, ezért nem látta Narn. Ez a Baumann tényleg nagyon jó. Eszméletlenül szépek a hajói életben. Ráadásul egy rendkívül kedves, segítőkész ember. Hatalmas élmény volt az a show. De a cosfordi RAF múzeum se kutya. A Valiant, Victor, Vulcan bombázó trió látványa letaglózó... P.Gy. | |||||
Simi | Adatlap | 433639 | 2010. november 17. 21:38 | ![]() | |
Szia Gyuri! Hát erre a jó hírre vártam! Én már akkor tudtam, hogy aranyat fogsz kapni, amikor mondtad, hogy elmész Telfordba. Örülök, hogy minden jól alakult és jó érzésekkel jöhettél haza. Bár kicsit elbizonytalanodtam, amikor Narn barátunk képeit látva nem láttam a te diorámádat... (úgy véltem, ő biztosan megismerte volna a hazai alkotást) azt gondoltam, hogy esetleg valami közbe jött és nem sikerült elutazni... | |||||
Hajókovács | Adatlap | 433638 | 2010. november 17. 21:11 | ![]() | |
Szintén gratulálok a TIT H.M.H.E. minden tagja nevében. Esetleg láthatjuk a hétvégi Gödöllői kiállitáson a 18 méteres klubasztalunkon is? Persze nem csak ezt hanem akár az összes alkotásodat, ami csak befér az autódba. | |||||
Jozsi | Adatlap | 433637 | 2010. november 17. 20:15 | ![]() | |
Gratulálok ! | |||||
Sebi | Adatlap | 433636 | 2010. november 17. 19:38 | ![]() | |
Gratulálok Gyuri ! Ezekszerint a kötelék szerencsésen vészelte át a repülőutat ? | |||||
zs180 | Adatlap | 433635 | 2010. november 17. 19:00 | ![]() | |
Dioráma szekció, Falklands Task Force, arany. | |||||
Narn | Adatlap | 433634 | 2010. november 17. 17:49 | ![]() | |
Hu, de kar, hogy nem tudtuk osszehozni. Egy masik forumra irogatok foleg es ott erdeklodtem, hogy ki lesz kinn. Legkozelebb ide is irok majd :)Mivel indultal ? Mit nyertel ? | |||||
zs180 | Adatlap | 433633 | 2010. november 17. 16:58 | ![]() | |
Hello, én is ott voltam, kár, hogy nem találkoztunk. Én is nyertem valamit... Ja, és vettem öt hajót, rengeteg kiegészítőt és néhány füzetet. Jó érzés volt Jim Baumnannal és a többiekkel (Peter Fulgony, David Griffith, Mike McCabe, Christian Bruer, Frank Saphr, Guido Hopp, White Ensign Models emberei) együtt vacsorázni. P.Gy. | |||||
hobbista | Adatlap | 433632 | 2010. november 17. 16:12 | ![]() | |
Simi | Adatlap | 433631 | 2010. november 17. 09:22 | ![]() | |
Szia! Tényleg nagyon szép, színvonalas alkotások! Várjuk a többi képet! | |||||
Keri | Adatlap | 433630 | 2010. november 17. 08:09 | ![]() | |
Nagyon szépek a kicsik,kis ékszer mindegyik! | |||||
lucky | Adatlap | 433629 | 2010. november 17. 08:05 | ![]() | |
Narn | Adatlap | 433628 | 2010. november 17. 01:11 | ![]() | |
Hello! Nagyon régen írtam már ide, de történt egy-két dolog, mint pl átköltöztünk Dániából Angliába stb stb. A lényeg, hogy hétvégén Telfordban lehettem és láthattam élőben Jim Baumant és hajóit. Meg azt a rengeteg másik hajót, amit ilyenkor kihoznak a kiállításra és versenyre. Most teszek ide fel pár képet, de amarosan készítek egy albumot a többiről is. Végre megvettem a L'Arsenal feljavítást a The Sullivanshez és nekiis látok majd hamarosan. Indultam a versenyen pár makettemmel és szeretem is pár érmet, többek között az LCM-3-asommal egy ezüstöt, aminek nagyon örültem. | |||||
lucky | Adatlap | 433627 | 2010. november 16. 21:08 | ![]() | |
hobbista! Átnéztem az anyagaimat van vmi a linkelt anyagban is az O class-ról | |||||
Sebi | Adatlap | 433626 | 2010. november 16. 20:38 | ![]() | |
Nem tudom mennyire segít, ha mondok pár dolgot: - Amennyire tudom, ezek a nyílások nem voltak egyformán elhelyezve a Scharnhorston és a Gneisenaun. A Gneisenaun volt "látványosabb". - A német utántöltési technika az volt, hogy az élen haladó hajó töltötte fel az utána haladót. Vagyis kellett lennie nyílásoknak elől és hátul is, mert azt nem hiszem, hogy a csöveket végighúzták volna a fedélzeten valamiféle belső nyíláshoz. - A Scharnhorst kétszer volt hajógyárban nagyobb javításon/átalakításon. Először mikor megkapta az "atlanti orr-t", majd a Cerberus hadművelet után. Azt nem tudni, hogy a látványos dolgok mellett milyen egyéb "kisebb" módosítások voltak. | |||||
lucky | Adatlap | 433625 | 2010. november 16. 18:59 | ![]() | |
valakinek ígértem anyagokat a Brit flottáról data.hu/get/3191722/brit_flotta.part1.rar data.hu/get/3191726/brit_flotta.part2.rar data.hu/get/3191725/brit_flotta.part3.rar data.hu/get/3191727/brit_flotta.part4.rar data.hu/get/3191720/brit_flotta.part5.rar data.hu/get/3191723/brit_flotta.part6.rar data.hu/get/3191721/brit_flotta.part7.rar | |||||
lucky | Adatlap | 433624 | 2010. november 16. 09:22 | ![]() | |
Sziasztok Urak! Pár vegyi recept fémek kezeléséhez: data.hu/get/3189852/vegyesz.zip A receptek használhatóságáról és beszerezhetőségéről semmi infóm nincs,azok használata közbeni bármilyen kár okozásáért felelősséget nem vállalok. Az anyagok egészségre károsak!Megfelelő védőeszközök nélkül ne használjátok azokat! A linkelt anyag a netről származik. | |||||
Simi | Adatlap | 433623 | 2010. november 16. 08:30 | ![]() | |
Szia! A Kagero 3D sorozat LENGYEL anyag. Ez sajnos azt jelenti, hogy nem teljes mértékben megbízható. Valamilyen nyugati kiadvány kéne, ami hitelesebb. Nekem pl megvan a Kagerotól az HMS Repulse; ezt összevetve a Raven: Brit csatahajók a II.VH-ban c. könyvvel mondatja velem ezta véleményt. | |||||
hobbista | Adatlap | 433622 | 2010. november 15. 22:48 | ![]() | |
Sziasztok! Ugyan nem csatahajó, de bízom benne, hogy ti tudtok segíteni! Brit O-osztályú rombolóról keresek (kép)anyagot. Speciel az HMS Opportune érdekelne, különösen a kémény tájéka. Előre is köszönöm. | |||||
Excessor | Adatlap | 433621 | 2010. november 15. 21:52 | ![]() | |
Akkor most nagy gondban vagyok. Még talán megvan valahol az anno Modellezés című újság 4xx. sz. melléklete amin a Scharnhorst lett volna ábrázolva (mellesleg iszonyú hibákkal - ha valaki kíváncsi mik ezek, menjen el Pesten a Sas Militáriába, ott van két ezen rajz alapján készült Sch. modell), ahol nagyjából jó helyen vannak ábrázolva ezek a betöltőnyílások az előfedélzeten meg a hátsó fedélzet környékén. Megvan ugyanakkor a Kagero 3D féle Scharnhorst füzet is, amin viszont nyoma sincs ezeknek a nyílásoknak csak a felépítmények környékén - ahogy a fényképeken is látni, a fedélzeten egyértelműen voltak pedig. Na szóval ez a gondom. | |||||
Sszabi | Adatlap | 433620 | 2010. november 15. 20:22 | ![]() | |
Azt hittem, hogy új tervek, de ezek már elég régóta fenn vannak az úriember oldalán, a gondom inkább az, hogy nem frissített az oldalon egy jóideje, pedig lassan már rakhatna fel legalább sablonos 3d-s képeket...:S | |||||
SImi | Adatlap | 433619 | 2010. november 15. 19:49 | ![]() | |
Köszönöm szépen! Nem túl jó felbontású, de azért érdekes anyag. | |||||
zaran | Adatlap | 433618 | 2010. november 15. 18:43 | ![]() | |
Uraim azt hiszem érdekes csemegére bukkantam. Íme az Ersatz Monarch az Osztrák-Magyar Monarchia utolsónak tervezett és meg nem épített csatahajójának tervdokumentációja. ;) www.viribusunitis.ca/ersatzmonarch-3d.html | |||||
Sebi | Adatlap | 433617 | 2010. november 15. 00:02 | ![]() | |
Igen, igen. Ezekre gondoltam én is. Ezek a betöltőnyílások. A skylightok ugyanis többnyire háztető alakúak. Ha jól emlékszem, a Gneisenau-n és a Scharnhorston is a horgonyláncok csörlőinél és a C torony után vannak skylightok. A maketteken nem mindig adják vissza pontosan a helyüket. | |||||
Excessor | Adatlap | 433616 | 2010. november 14. 22:39 | ![]() | |
Szia Sebi! Bocsi, de szerintem amit te mondasz, azok az ún. skylight-ok, már volt szó ezekről ebzen a fórumon is. Ezek azok az ablakszerűségek, amelyek a fedélközbe engednek fényt a felső fedélzetről. Mellékelek egy képet a Gneisenauról, nézd meg a lövegtorony mögött sorban őket. Na azokra gondoltam. | |||||
Sebi | Adatlap | 433615 | 2010. november 14. 21:57 | ![]() | |
Szia ! Sajnos nincs. De ha esetleg pár kép segít, akkor ajánlom figyelmedbe ezt a linket: www.scharnhorst-class.dk/gneisenau/gallery/gallgneiseseatrials2.html Az utolsó képen láthatod, hogy a fedélzet bal felén van 5 "doboz". Azok a töltőnyílások. Ugyanígy 5 darab van a jobboldalon is. Aztán van kettő-kettő a kémény és a hátsó 15 centis löveg, valamint kettő-kettő a 15 centis löveg és a C torony között. A fenti kép a Bismarckon készült és kicsit közelebbről mutatja ezeket a "dobozokat". | |||||
SImi | Adatlap | 433614 | 2010. november 14. 19:26 | ![]() | |
Szia! Ha azt akarod, hogy ne a "messziről jól néz ki, közelről meg nem kell nézni" kategória legyen, akkor bizony kellenek a keresztosztások. Javaslom - ha szabad - hogy alapos csiszolás után grafittal húzd ki a véseteket, a keresztosztásokat pedig csak grafittal "rajzold" rá. Különben az sem lesz kis dolog, hogy a "kütyüket" rögzíted a fán; külön jó dolog lesz pl a hullámtörő... a felépítményeket szerintem csavarozd rá; én is úgy rögzítettem a PoW-on. | |||||
Sebi | Adatlap | 433613 | 2010. november 14. 17:59 | ![]() | |
Szia ! Konkrétan senki nem fog megkövezni érte. De szerény véleményem szerint az összhatás kissé csúnya lesz, ha a koszoláshoz érsz majd. | |||||
Excessor | Adatlap | 433612 | 2010. november 13. 21:56 | ![]() | |
Hello! Van valakinek rajza a Scharnhorst/ Gneisenau estében használt olajbetöltő nyílásokról? | |||||
TAMAS78 | Adatlap | 433611 | 2010. november 13. 20:50 | ![]() | |
Bocs, a "szegecselését" idézőjelbe szántam... | |||||
TAMAS78 | Adatlap | 433610 | 2010. november 13. 20:19 | ![]() | |
Szia! Unalmas volt, de azért nem tartott olyan borzasztó sokáig. Kövezzetek meg érte, de nem jelölöm be a keresztosztásokat. Igyekezni akarok úgy elkészíteni a hajót, hogy minél életszagúbb legyen - az én elképzeléseim szerint. Márpedig az egészen közeli fotókat leszámítva a keresztosztások nem látszódnak az eredetin sem. Számomra "életszagú" helyett inkább teszi "makettszagúvá" a makettet az egyébként már közepes távolságból sem látható részletek hangsúlyos megjelenítése (néhány kivételtől eltekintve). Aki látta már a Trumpeter-féle Graf Spee torpedóvető tubusai borításának a szegecselését, az tudja, mire gondolok. Tamás | |||||
Sebi | Adatlap | 433609 | 2010. november 13. 20:07 | ![]() | |
Szia ! Szép munka. Kellemes türelemjáték lehetett bevagdosni a lapot. A keresztosztások elkészítése legalább ilyen türelemjáték lesz. | |||||
TAMAS78 | Adatlap | 433608 | 2010. november 13. 16:51 | ![]() | |
Sziasztok! Kevés szabadidőmben nekiláttam az Academy Graf Spee-nek (1/350). Első lépésként levágtam a vízvonal alatti részt, aztán a műanyag fedélzet mintájára újat készítettem 0,5-ös sztirollemezre ragasztott balzából, amit 1 mm-enként szikével bevágtam, hogy imitáljam a fedélzetdeszkákat. Ez még nem a véglegesen beillesztett változat természetesen. Nekem egyelőre tetszik. :) Tamás | |||||
lucky | Adatlap | 433607 | 2010. november 13. 14:23 | ![]() | |
Ráadásul ez az a rész amit mindenki lát, így erről fognak véleményt mondani. | |||||
lucky | Adatlap | 433606 | 2010. november 13. 14:23 | ![]() | |
Azt csak hiszed! Az aprólék legalább kétszer olyan lassan halad mint a test... | |||||
Tommy | Adatlap | 433605 | 2010. november 12. 21:49 | ![]() | |
SImi | Adatlap | 433604 | 2010. november 12. 19:07 | ![]() | |
Szia! Nem a levegőbe írtam a véleményemet: mindkettőt volt szerencsém átnézni. Különben valószínűleg a mai Tamiya palettán ezek a régi 350-es hajómakett kitek a lenggyengébb láncszemek. A Yamato/Musashi, ill. a KGV/PoW vonatkozásában ma sincs alternatíva. A Bismarck-ból viszont van: a Revell (meg persze az Academy, ami szinte hajszálra Tamiya koppintás). Csak egy dolgot hagy emeljek ki: a Revell fedélzete vésett osztású, a Tamiyáé pedig pozitív, kidomborodó. Ha már most a fedélzeti elemeket beragasztod, ugye el kell csiszolni az illesztésnél... és akkor hova lesznek a szép pozitív osztások? Ha meg úgy hagyod, akkor se lesz sokkal szebb, mert akkor meg ott fog égtelenkedni egy 1-2 mm-es rés. A vésettnél nyugodtan lehet tömíteni, mert a csiszolás után se fognak eltünni az osztások. És akkor még mást nem is említettem. | |||||
ChevyG | Adatlap | 433603 | 2010. november 12. 18:00 | ![]() | |
Szeva! Hidd el, SImi Mester vágja;):) üdv! (tényleg a tamija a Revell nyomába se ér -A Bismarck-ot tekintve biztos!) | |||||
vlevi | Adatlap | 433602 | 2010. november 12. 17:25 | ![]() | |
Ezt csak akkor lehet így kijelenteni, ha láttad mindkét makettet, és össze tudod hasonlítani. Ha ez így van, akkor nem szóltam :) De általánosítani nem lehet. Pl. a Revell 2010-ben kiadott DTM autói nyomába sem érnek a 80-as években kiadott Tamiya autómaketteknek. | |||||
lucky | Adatlap | 433601 | 2010. november 12. 12:29 | ![]() | |
exec | Adatlap | 433600 | 2010. november 12. 08:47 | ![]() | |
köszi! | |||||
SImi | Adatlap | 433599 | 2010. november 12. 08:45 | ![]() | |
A Tamiya Bismarck-ja kb 30 éves kit, amíg a Revellé kb 2 éves. Azt hiszem, ez mindent elmond: az utóbbi egy jóval modernebb, részletesebb készlet. És ha jól tudom árban is csak alig drágább a Tamiyánál. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Menyasszonyom kérésére megvettem a Revell 1/570-es HMS Princ of Wales-ét.
Hogyan lehetne egy ilyen kit-et rc-síteni? volna valakinek valamilyen ötlete? (A hajótest tat részén nincsenek kimeneti nyílások.) A másik kérdés, hogy szerintetek hogyan lehetne megoldani a hajótesten belüli javítást és elemcserét?
Előre köszönöm. (Menyasszonyom hajókázni szeretne velem :D )