<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sulyid | Adatlap | 433444 | 2010. október 2. 15:32 | ![]() | |||||||||||||||
Ha jól tudom akkor 12 db-ot. Előzmény: (433443) PzZoll 2010. október 2. 15:09 | |||||||||||||||||||
PzZoll | Adatlap | 433443 | 2010. október 2. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! A Jamato elsüllyesztésekor a japánoknak hány amerikai repülőgépet sikerült lelőniük? Nem igazán találtam erről infót sehol. Köszi előre is! | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433442 | 2010. szeptember 30. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv! Olvastam a hozzászólásokat és meg kell hagyjam,nem a Ti pukkasztásotok miatt teszem fel ezeket a képeket.Annál inkább a Titeket buzdítalak. Amúgy köszönöm ismét az elismerést!Minden munkának megvan a maga szép és rossz oldala.Mindkettő nehéz valahol.Én például nem értek a makettek kifestéséhez,úgyhogy minden tiszteletem azoké,akik ilyeneket csinálnak. Tulajdonképp Hajókovács barátunk terelt ebbe az irányba és úgy látom nem hiába.Ismét csak hálálkodni tudok neki érte! Üdv! | |||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 433441 | 2010. szeptember 30. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||
Figyeljétek meg, a végén még repülni is tud majd... | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 433440 | 2010. szeptember 30. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||
Szia Laci! Ne rakjál már fel több képet, mert teljesen befordítasz minket mezei építőket, akik nem tudnak ilyet, aztán mehetünk a pszichológushoz.:) Gyönyörű munkák... Hajdanán én is kreáltam réz és saválló lemezekből mindenféle tárgyat, virágot stb. és tudom hogy "kicsit" nehezebb mint a műanyagot összeragacsolni. Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433439 | 2010. szeptember 30. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||
Köszönöm az elismeréseket! Hidd el SImi,nem olyan egyszerű az,mint gondolná az ember!Most a pilóta fülke belsejét csinálgatom,ha majd az is kész lesz,akkor teszek fel róla képeket.Azt hiszem egy cikket teszek fel majd a repülő elkészítéséről. Üdv! | |||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 433438 | 2010. szeptember 29. 22:54 | ![]() | |||||||||||||||
Laci! Nem semmi dolog a lemezeket így kiszabni és összeforrasztani! Egyszer szívesen végignézném a műveletet. Gratula! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433437 | 2010. szeptember 29. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||
bádogos...:DDD | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433436 | 2010. szeptember 29. 18:50 | ![]() | |||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433435 | 2010. szeptember 26. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433434 | 2010. szeptember 24. 19:17 | ![]() | |||||||||||||||
Köszi mindenki elismerését! Igazán jól esnek!Most egy hét kiesés volt -távollét-,de újra beindul a gépezet. Üdv! | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433433 | 2010. szeptember 24. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||
A japánok nem viccelnek! 1:350 Fuso, Gambier Bay, az 1:700-asokról már nem is írok. Nézzétek meg! www.1999.co.jp/eng/plamo/ | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433432 | 2010. szeptember 21. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||
Ja! És ez a lokátoros torony így egyben nagyon állat! | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433431 | 2010. szeptember 21. 22:14 | ![]() | |||||||||||||||
Laci! Az Arado festésével kapcsolatban lehet, hogy a festés topikban tudnak segíteni! | |||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 433430 | 2010. szeptember 20. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||
Laci! Ez Q-ra teccik! Szép munka, tartsd a tempót, mert várjuk a "szörny" újjászületését! Egyszer régen (sajnos nagyon régen) a II. vh német harcirepülős fórumban valaki belinkelt nekem egy elég jó színskálát a Stukához... Majd rákeresek. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433429 | 2010. szeptember 20. 15:10 | ![]() | |||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az elismeréseket! Ez nem olyan egyszerű,hogy 2-3 év alatt kész lenne.Még mindig van mit utólag festeni,meg még mindig van ami hiányzik róla,és ezeket csak így festés után célszerű feltenni. Üdv! | |||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 433428 | 2010. szeptember 20. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||
Nagyon szép, igazi profi munka! Szépen halad a "projekt"! Lehet, hogy mégse 2-3 év múlva készül el? | |||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 433427 | 2010. szeptember 20. 13:01 | ![]() | |||||||||||||||
Laci ez (is) borzalmasan jól néz ki :) | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433426 | 2010. szeptember 19. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 433425 | 2010. szeptember 19. 16:21 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Sajnsos már semmi ilyen nincs meg, de szerintem a teljesen álalános német színeknek megfelelő festést kaphatott az Arado is... www.ipmsstockholm.org/colorcharts/stuff_eng_colorcharts_germany.htm Namármost, remélem ez valamit segít. Ne kövezzetek meg, ha nem így volt! BB | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 433424 | 2010. szeptember 18. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||
Megkérdezhetném hogy mi az email címed?Nem vagy regisztrálva így nem látom.:) Igazából 1 MSN cím lenne a legjobb.Jelenleg még nagyon a tervezésnél tartok így még semmilyen írott vagy rajzolt tervem nincsen de legalább az agyamban ott van a általam kitalált Admiral Kolcsak osztály tagjainak testének kinézete. ÜDv | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433423 | 2010. szeptember 18. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||
Lucky! Ez igen!KÖSZI!Már rá is csaptam a megrendelésre! Sulyid! Az igazsághoz hozzátartozik az is,hogy jelenleg Mezőtúron lakom,igaz ideiglenes címmel.Szolnokra szoktam járkálni,úgyhogy megejthetünk egy találkozót.Szerintem jobban csak hétvégén lehetne. Dobj egy email címet és jobban ott intézzük a részleteket!A Széchenyin sokat voltam,odajártam suliba is 4 évet,na meg barátnőm is volt ott.Ráadásul osztálytársaim is rengeteg odavalósi volt.Szóval a Széchenyit kenem vágom. Üdv! | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 433422 | 2010. szeptember 18. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||
Örülnék ha találkozhatnánk személyesen is én a Széchenyi Lakótelepen lakok.Te honnan szoktad szerezni a fát a munkához?A rézzel a plusz páncélzatot akarom majd megcsinálni. Nálam a jelenlegi tervek szerint a test kb 45-50 cm hosszú lesz. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433421 | 2010. szeptember 18. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433420 | 2010. szeptember 18. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||
Sulyid! Bocsi,hogy ilyen későn válaszolok,de a mai nap a festésről szólt.Még éppen nincs kész teljesen,mert kell rá még a fafedélzet,meg egy két simító festés. Szóval a kész hajótesteddel az a gond,hogy kell rá esetleg egy lakk réteg,de ez önmagában nem elég.Az én hajóm hagyományos gerinc-borda palánkozással épült.Én először lecsiszoltam a nyers fát (hajótestet),majd legitteltem és megint csiszoltam.Erre következett egy réteg géz + epoxigyanta (folyékony),hogy a géz megálljon rajta.Ez a test elcsavarodása kivédése miatt kell.Erre megint jött egy "tonna" gitt,hogy a géz eltűnjön teljesen.Ezt csiszolni kellett addig,míg szép sima nem lett.Különösen figyelni kell minden egyes gödröcskére,repedésre stb,és ezeket teljesen el kell tüntetni.Egy hiba sem lehet rajta.(Én ezzel a részével többet kínlódtam,mint a test teljes legittelésével,illetve csiszolásával.)Ha ez megvan,akkor fel kell rá hordani szórógittet,ezzel is előkészítve a festésre.Ez a megoldás bevált garantált vízhatlan. Rézzel utólag már elég bonyolult és (bocsi) értelmetlen művelet.Ha mindenképp úsztatni szeretnéd,akkor egy új hajótest elkészítésében kell gondolkodni. Mint Lucky barátunk is írta,a hajótest lehet fából,mint nálam.A réz lehet felépítmény is -sőt arra tökéletes- ,és lehet hajótest is.Gyönyörű példa erre Hajókovács barátunk is aki a Titanic modelljét építette meg teljesen rézből.Ha segítség kell szólj,itt vagyok,vagy esetleg találkozhatunk is Szolnokon,mert én is odavalósi vagyok.(Kertváros) Üdv! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433419 | 2010. szeptember 18. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||
ha fával gondolkozol akkor a az un bordás-palánkos módszert kell használni, az, amit a vitorlás hajóknál használnak. A többi rész már épülhet akár rézből is. | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 433418 | 2010. szeptember 18. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||
Az a baj hogy a víztől így nagyon megszívná magát a fa és az nem lenne jó.Pont ezért gondoltam rá hogy az egészet be kéne majd borítani rézzel. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433417 | 2010. szeptember 18. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||
Sulyid! Ha már megvan a test felesleges bevonni.Max festékkel. | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 433416 | 2010. szeptember 18. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Meg szeretném kérdezni hogy mennyire realisztikus bevonni 1 1-2. vh-s rombolót / könnyű cirkálót réz lemezzel.A másik kérdésem: ti milyen fával dolgoztok?Hol és mennyiért szerzitek be?Milyen eszközöket használtok? | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433415 | 2010. szeptember 18. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||
BBalázs! El tudod e küldeni nekem az Arado színskáláját?A pilóta fülkét is beleértve.Persze ha megvan. Köszi! Üdv! | |||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 433414 | 2010. szeptember 17. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||
Azon gondolkodok mostanság hogy csinálni akarok fából 1 könnyű cirkálót / rombolót és azt szeretném kérdezni hogy mennyire lenne realisztikus ha 0,1mm-es réz lemezzel vonnám majd be a testet.Igazából még nagyon erősen csak terv szintű és csak azért jutott szembe mert szeretem a régi hadihajókat és mert úgyis asztalosnak készülök így nem árt a tapasztalat szerzés. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433413 | 2010. szeptember 17. 19:54 | ![]() | |||||||||||||||
BBalázs! Megkaptam őket köszi!Jobban az aljának örültem nagyon,mert arról szinte nincs is a neten kép. Üdv! | |||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 433412 | 2010. szeptember 17. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||
SImi | Adatlap | 433411 | 2010. szeptember 17. 13:24 | ![]() | |||||||||||||||
Írígylésre méltó, igen profi munka! Nagyon belejöttél, Laci, a lemezhajlítgatás és alakítás rejtelmeibe. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433410 | 2010. szeptember 17. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||
Szia EDE! Első lépésként a burkolat azon részét kezdtem el,ahol a hengerek kitüremkedő része van.Egy csíkot vágtam le,majd csavarhúzóval -és persze kalapáccsal- beleütöttem ezeket a kidudorodó részeket.Majd körbehajtottam sablon alapján,méretre vágtam és összeforrasztottam.Ez volt a könnyebbik része.A burkolat gömbölyített része már kicsit bonyolultabb volt. Elsőként egy 15 mm átmérőjű lyukat fúrtam egy 10 mm-s rétegelt lemezbe.Rátettem a rézlapot és egy 12 mm-s tengelyt ütöttem rá.Magyarán,mint a lábasokat préselik présgéppel.Így kaptam egy húzott formát,amit körbe vágtam,majd ráforrasztottam a burkolatra.A fölösleget lecsiszoltam,majd kissé gömbölyítettem. A propeller helye alatt elreszeltem síkban,míg olyan vékony nem lett,hogy ki bírtam szedni a fölösleget,azaz egy kerek lapot.Itt ugyanis nem fúrtam ki,mert egy ekkora fúró könnyen összegyűri a vékony rézlapot és akkor elcsesztem az egész munkát.Majd egy kúpos csiszolóval kerekre csiszoltam. A motor egy 9 hengeres csillagmotor,tehát kilenc egyenlő henger alakot hajtogattam egyetlen drótból,majd körbe hajtottam,és a két végét összeforrasztottam.Majd egy hosszú 0,1 mm-s drótszálból körbetekertem a hengereket,ezzel imitálva a léghűtő bordákat.Egy tengelyt tettem a propeller tengelyének helyére és mindent egybe forrasztottam.Ezután következett a hengereken lévő benzincsövek stb. Nagyjából ennyi volt a motor burkolat lényege.Nem volt könnyű elhiheted! Üdv! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433409 | 2010. szeptember 17. 10:09 | ![]() | |||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433408 | 2010. szeptember 17. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||
Laci! Ez a motrburkolat be...ás milyen jó! Hogyan készült? | |||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 433407 | 2010. szeptember 17. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||
Délután / este megpróbálom elszedni, vagy csinálok prá új képet. De ne számíts túl sok jóra, mert ez egy ősrégi Revell makett, amelynek a kidolgozása és alakhűsége tuti hagy maga után kívánni valót :S | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433406 | 2010. szeptember 16. 23:50 | ![]() | |||||||||||||||
Szia Balázs! Tudod a repülőt is meg kell csinálni egyszer.Én most látom az idejét,a motor végett.Nem egyszerű az biztos.Már az egyik szárnyat meg is csináltam,de ne tudd meg milyen szenvedéssel.Neten vannak leírások,rajzok,de az a baj,hogy mindegyik más panel elosztással.Meg ugye nem csak a Bismarckon volt ilyen hidroplán,ezért több féle verzió is van.Tulajdonképpen sokkal jobb ha egy adott makett van többféle nézetből,mint többféle repülő,de más és más.Ezért is gondoltam Rád,mert így jobban tudsz segíteni. Köszi a segítséged! Üdv! | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 433405 | 2010. szeptember 16. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||
Sajnálatos. Engem inkább 1/35 harckocsi érdekelne. Majd felhívom őket. Köszönöm | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433404 | 2010. szeptember 16. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||
Baboon! Minden Trumpi, de már nagyon kevés cucc van. Repcsik 1:32 F4F, F6F, SBD - én ezeket nézegettem. 1:48 Mig-17, amit már régóta nem tudtak elpasszolni. Ja láttam még 1:24 Zero hidroplánt. Még néhány egyéb amire nem emlékszem, de tényleg nem sok. És a váci út. | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 433403 | 2010. szeptember 16. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||
Minden trumpi vagy csak a hajók? Illetve a váci útiban jártál? | |||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 433402 | 2010. szeptember 16. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||
Szia Laci! Holnap megpróbálom előkeríteni a cd-t, melyen a képek vannak az Aradorol, bár sokkal okosabb nem leszel, mert a neten sokkal jobb leírások és képek találhatók, mint egy egyszerű makett fotóiról kiderülhet. Egy kép mindenesetre az adatlapomon is fent van. Lenyűgöző, hogy belemertél fogni a repülő megépítésébe. Azt hittem ezt a legvégére hagyod. | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433401 | 2010. szeptember 16. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||
Szervusztok Urak! Imént jártam a Modell & Hobby szaküzletben. Minden Trumpi modell 50%-os áron van 09.30-ig. 1:350-ben két USS Franklin vár gazdára ( :( ha egy kicsit türelmesebb lettem volna...), egy Hancock valamint egy Saratoga. 1:700-ban Sovremennij, Kirov, New Jersey, meg USS Eisenhower kapható, ha jól emlékszem. | |||||||||||||||||||
Szõkekapitány | Adatlap | 433400 | 2010. szeptember 16. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||
Szia! Szerintem is először csak egy sima alkáli elemmel próbálkozz, azzal biztos nem terheled túl. Viszont azt a kis excenter súlyt le kéne venni a tengelyről, mert a makett is pont úgy fog zizegni akár a telefon. A telefonok aksija általában 3,7V-os, szóval ennél nagyobb feszültséggel szerintem nem érdemes próbálkozni. | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433399 | 2010. szeptember 16. 18:09 | ![]() | |||||||||||||||
lucky | Adatlap | 433398 | 2010. szeptember 15. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||
Van egy sanda gyanúm, h a névleges feszültség sok lesz. 1,5V-tal( egy elem) próbálkozhatsz.Ha nagyon melegszik akkor ez sok. Ha gyors a fordulat akkor is sok a feszültség. | |||||||||||||||||||
ZOKSZO | Adatlap | 433397 | 2010. szeptember 15. 17:48 | ![]() | |||||||||||||||
Szerintem egy mobiltelefonos oldalt kellene keresned,a vaterán is sok szerelő kereskedő nyomul.Egy kérdést ott is megér. Egyébként bomba ötlet. Üdv Zokszo | |||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 433396 | 2010. szeptember 15. 17:08 | ![]() | |||||||||||||||
Üdv mindenkinek! A fenti képpel kapcsolatban az a kérdésem,hogy ez a motor hány voltról üzemelne megbízhatóan,természetesen leégés nélkül!Ez egy Nokia 3510i telefonból lett kiszedve,és reményeim szerint az Arado 196 hidroplán légcsavarját fogja forgatni. BBalázs! Megtisztelnél vele,ha küldenél nekem pár képet a Te Arado-dról,hogy lássam is pontsan,hogy milyen a repülőgép külseje,borítása. Köszi a segítséged! Üdv! | |||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 433395 | 2010. szeptember 15. 10:57 | ![]() | |||||||||||||||
Essex! Franklin lokátor ügyben tudnál segíteni? Letöltöttem egy csomó cuccot a netről, de nem tudtam kideríteni, hogy 45 tavaszán milyen radarja volt, meg hogy hol. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |