<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SImi | Adatlap | 433138 | 2010. június 22. 23:58 | ![]() | |
Hidroplánok... pl lehet, hogy elég viharos az idő, és nagyon "hullámos" a tenger, akkor azért elég nehéz egy ilyen géppel a felszállás, ha egyáltalán nem lehetetlen. Ha viharos időben a vízre teszik a gépet, lehet, hogy az első hullám nekicsapja hajótestnek és vége is az egész mutatványnak. Előzmény: (433137) Excessor 2010. június 22. 23:25 | |||||
Excessor | Adatlap | 433137 | 2010. június 22. 23:25 | ![]() | |
Szia Simi! Ugyanilyeneket láttam a Scharnhorst esetében is, bár néha szinte lehetetlen helyeken - pl. valami felépítmény sarkánál eldugva, kémény környékén csónakok alatt, stb. Más. Repülőgépek. Ebben az időben ugyebár minden felszíni hajón (ami nem anyahajó) katapultról indított hidroplánok voltak. Minek kellett katapult? A hidroplán fel is tud szállni a vízről, miért nem elég ha a daru lepakolja a vízre aztán spuri onnan? | |||||
SImi | Adatlap | 433136 | 2010. június 21. 22:32 | ![]() | |
Hát hogy fény legyen a főfedélzet alatti, beljebb eső helyiségekben is. | |||||
Jozsi | Adatlap | 433135 | 2010. június 21. 21:50 | ![]() | |
Üdv! Ma láttam Pék Gyuri Falklandi dióját élőben. Nagyon jó! | |||||
Tommy | Adatlap | 433134 | 2010. június 21. 19:12 | ![]() | |
Sziasztok! Mi a szerepük ezeknek az ablakoknak? Ha nem túl naív kérdés...:) | |||||
Laci | Adatlap | 433133 | 2010. június 21. 18:35 | ![]() | |
SImi! Összesen hét fajta skylight van a Bismarck fedélzetein.Ebből amit most felraktam 14 db kell,38 db kell összesen a hajóra. A fedélzetből kb. a negyedénél kicsit több van kész,a pillanatragasztó hiánya miatt. Felénk nem jönnek ilyen csúnya viharok,mindig elkerülnek minket.Egy-kettő erre téved,de azok se komolyak. Üdv! Már azt hittem el vagy veszve! | |||||
SImi | Adatlap | 433132 | 2010. június 21. 09:04 | ![]() | |
Laci! Gratulálok a "skylight"-okhoz, jól sikerültek; mint szinte minden, amit eddig csináltál. Ha jól emlékszem, volt ezekből bőven a Bismarck fedélzetén, úgyhogy még lesz velük dolgod. Hogy állsz a fafedélzettel? Közben elég rossz hírek érkeznek az ország azon részéről: jégeső, vihar stb. Remélem, nálatok nem volt ítéletidő. Felénk eddig semmi extrém dolog nem történt. | |||||
Laci | Adatlap | 433131 | 2010. június 19. 00:36 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Elsősorban SImi az akit ez jobban érint,mert ő világosított föl ezekről a "skylight" ablakokról,hogy így a szerepét ismerve sikerüljön úgy megcsinálnom,ahogy azt kell.Köszönöm neki! Viszont mindenkinek küldöm a képeket akit érdekel! Üdv! | |||||
Essex | Adatlap | 433130 | 2010. június 17. 16:51 | ![]() | |
Hátha valakinek nincs jobb dolga a Múzeumok Éjszakáján, mint hogy hajókat nézegessen... muzeumokejszakaja.hajosnep.hu/ | |||||
Laci | Adatlap | 433129 | 2010. június 14. 11:02 | ![]() | |
Tommy | Adatlap | 433128 | 2010. június 13. 22:53 | ![]() | |
Laci! Épp akartam kérdezni, hogy a hossza nem rövidebb 3mm-rel? Mert elég feltűnő...:D Köszi a dvd-t! Üdv Tommy | |||||
Laci | Adatlap | 433127 | 2010. június 13. 11:19 | ![]() | |
Sszabi! Köszi szépen! Hajókovács! Ezt elsősorban neked üzenem!Tegnap hivatalosan is átadtam a német Kriegsmarine-nek a Bismarckot.Mivel,mint írtad,hogy zászló (bocsánat,lobogó) ügyben már nem igen tudsz segíteni,ezért be kellett érnem azzal ami van.Tehát a valamikor küldött anyagból kellett megcsinálnom,amit tudjuk,hogy elég merev anyagból van.Viszont összehajtottam és hajszárítóval formára melegítettem.Majd hideg levegőt fújva rá "megszilárdult".Mérete majdnem pont jó,igaz magassága megegyezik,de hossza 3mm-el rövidebb.Viszont úgy gondolom,hogy ezt már nem fogják látni,mivel összehajtott állapotban fel sem tűnik.Ha nem akkor kövezzetek meg! Az orr zászlót sajnos nem bírom felhasználni,mert az már mindenhogy méreten felüli és az már igen szembetűnő. Üdv! | |||||
Sszabi | Adatlap | 433126 | 2010. június 12. 12:50 | ![]() | |
Szééép munka :) | |||||
Laci | Adatlap | 433125 | 2010. június 12. 12:32 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Megy a "parkettázás" a hajón,igaz elég lassan.Már szinte mindenhol kifosztottam a környéken az összes pillanatragasztót.Ezért is halad lassan.Viszont látványosan alakul,és néha elég idegtépő. Tommy! A dvd-t kiírtam,de csak hétfőn tudom feladni. SImi! Nem hallani felőled!Mi újság a "tengerpart" másik oldalán? Üdv! | |||||
Laci | Adatlap | 433124 | 2010. június 11. 09:14 | ![]() | |
Tommy! Úgy látom az e-mail nem látszik!Bocsi! hatvanilaci@citromail.hu Ide Küld el a címed! Üdv! | |||||
Laci | Adatlap | 433123 | 2010. június 10. 09:54 | ![]() | |
Igazán nincs mit! | |||||
Tommy | Adatlap | 433122 | 2010. június 10. 00:09 | ![]() | |
Laci! Az szuper lenne! A többit megbeszéljük mailben. Üdv és köszi előre is! | |||||
Laci | Adatlap | 433121 | 2010. június 9. 23:30 | ![]() | |
Tommy! Ha kell kiírom neked dvd-re!Dobj egy címet az e-mail címemre és küldöm a többit is.Ugyanis van több kiadás is. Üdv! | |||||
Tommy | Adatlap | 433120 | 2010. június 9. 21:10 | ![]() | |
Igen, pont azt a natgeo-s filmet keresem én is valahonnan...:) | |||||
Laci | Adatlap | 433119 | 2010. június 9. 18:05 | ![]() | |
Vlevi! Tudom én!Megvan ez nekem,viszont ott csak úgy látszik a keresztelés,hogy puff odavágják az üveget és kész.De ezen a képen totál közel látszik a számozás.Tudtommal a Natgeo-s felvételen meg nem látod konkrét azt a részét a hajónak!De nincs harag! Üdv! | |||||
vlevi | Adatlap | 433118 | 2010. június 9. 17:20 | ![]() | |
Mondom én. Létezik. shop.nationalgeographic.com/ngs/product/dvds/adventure-and-exploration/search-for-the-battleship-bismarck-dvd Természetesen sokat foglalkozik a megtalálásával is, de vannak benne archív felvételek. | |||||
vlevi | Adatlap | 433117 | 2010. június 9. 17:18 | ![]() | |
Discoveryn, national geo-n annakidején filmben is leadták. Sőt, szerintem kiadták DVD-n is. | |||||
Laci | Adatlap | 433116 | 2010. június 9. 16:58 | ![]() | |
Üdv midenkinek! Hoppá-hoppá mit találtam!Ezért jó az internet!Egyik eredeti felvételen sem láttam pontosan a Bismarck merülésének számozását.Eddig!A feltett kép a hajó vízre bocsátását örökítette meg 1939 február 14-én.Pár érdekes képet is tettek a fő oldalra,amit tüzetes átnézést követően nagy örömmel fedeztem fel.A megörökített képen éppen a keresztelő látszik,amit,mint tudunk igen közel szoktak végezni a hajóhoz.Ott felfedeztem a Bismarck merülési számozását.ha kinagyítjátok a képet akkor lehet látni,amint a "0" illetve fölötte a "2",valamint a "4" is látszódik.Ez számomra olyan,mint aki megtalálta Tutanhamon sírját. Üdv! | |||||
momi | Adatlap | 433115 | 2010. június 9. 13:06 | ![]() | |
Laci | Adatlap | 433114 | 2010. június 9. 12:03 | ![]() | |
Jozsi! E-mailben megpróbáltam a szűrőhálót egy budapesti Henkel vállalatnál,hogy tudnak e segíteni ,de eddig semmi nem jött.Így nem tudom hol próbálkozzak még ezek után.Az erre szakosodott modell webáruházak meg olyan árban adnak egy éppen felhasználható darabot,amiért már szinte ugyanannyi súlyú aranyat tudnék venni! Üdv! | |||||
Sszabi | Adatlap | 433113 | 2010. június 9. 07:46 | ![]() | |
Nézegetve a képeket én inkább egy 700-as trumpeter Kusnetzov-ot szereznék be... | |||||
Laci | Adatlap | 433112 | 2010. június 8. 08:21 | ![]() | |
Azok lényegében alakra egyforma repülők,egy-két eltéréssel (pl. hajtómű gondola kialakítása,valamint a Su-27 nagyobb repülő stb),viszont szép látvány. Üdv! | |||||
Sebi | Adatlap | 433111 | 2010. június 7. 23:49 | ![]() | |
14 darab. 7 Mig-29 és 7 Su-27. | |||||
sulyid | Adatlap | 433110 | 2010. június 7. 19:39 | ![]() | |
Sebi | Adatlap | 433109 | 2010. június 7. 19:34 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 433108 | 2010. június 7. 14:28 | ![]() | |
A italeri Admiral Kuznetsow-ához(1/720,518 ) adnak repcsiket is vagy csak a hajót? | |||||
Gonzo | Adatlap | 433107 | 2010. június 7. 08:55 | ![]() | |
Sziasztok Urak! Nem tudom mennyire nézitek a fórum csere-bere rovatát, de a 32116-os hozzászólásban egy úriember 1/350-es Trumpeter féle Essex-et árul: 8500Ft-ért Persze lehet, hogy lefelejtett előlle egy 1-est? Narn ! Gratula a szép I-400hoz! Őt láthattuk a hétvégén Jászberényben? Üdv Gonzo | |||||
zaran | Adatlap | 433106 | 2010. június 6. 09:44 | ![]() | |
Azt tudom, de a Kínaiak számára új :) | |||||
BBalázs | Adatlap | 433105 | 2010. június 6. 08:52 | ![]() | |
Ez nem új, leselejtezett orosz :) | |||||
zaran | Adatlap | 433104 | 2010. június 5. 21:57 | ![]() | |
Szervusztok Találtam egy érdekes képet az új Kínai anyahajóról a Shi Lang-ról moinansari.files.wordpress.com/2009/05/shi-lang6-varyag-05.jpg | |||||
hobbista | Adatlap | 433103 | 2010. június 3. 18:31 | ![]() | |
A Tamiyának mostanság vannak olyan készletei, hogy az agyam eldobom! Le vagyok maradva...? Legutóbb a Mogami kitje döbbentett le. | |||||
EDE | Adatlap | 433102 | 2010. június 2. 19:26 | ![]() | |
Narn! Pont erről a hajóosztályról volt egy cikk az áprilisi Aranysasban. Marha érdekes! | |||||
SImi | Adatlap | 433101 | 2010. június 2. 12:57 | ![]() | |
Szia Ákos! Én is elolvastam az írásodat; tényleg jól sikerült! Jól sikerült ötvözni a száraz adatokat az eseményekkel, koncepciókkal és így nem lett unalmas. Sok új ismerettel gazdagodtunk. Köszönöm! | |||||
csatahajós | Adatlap | 433100 | 2010. június 2. 10:00 | ![]() | |
EDE, Sebi, köszönöm! Most gőzerővel készül már a 2. rész :) | |||||
Narn | Adatlap | 433099 | 2010. június 2. 01:09 | ![]() | |
hobbista | Adatlap | 433098 | 2010. június 1. 23:11 | ![]() | |
Szia! Ki a gyártó? Ez gondolom az I-400 japán tenger alatti monstrum. | |||||
Sebi | Adatlap | 433097 | 2010. június 1. 22:33 | ![]() | |
Vetettem. Jó kis írás ! Így tovább ! | |||||
lucky | Adatlap | 433096 | 2010. június 1. 21:41 | ![]() | |
Szia Tommy! Akkor a lényeg megvan. :) Figyelj mert marhára meg tud szívatni. | |||||
Tommy | Adatlap | 433095 | 2010. június 1. 17:58 | ![]() | |
Szia lucky! Rájöttem a titok nyitjára:) Összekevertem a számozásokat...:) Most már világos minden. köszi Tommy | |||||
lucky | Adatlap | 433094 | 2010. június 1. 14:31 | ![]() | |
Szia Tommy! A régi linkek még élnek. data.hu/get/2381302/Szent_Istvan.part1.rar.html data.hu/get/2381304/Szent_Istvan.part2.rar.html A P1a-n és a P1B-n is van egy vonal két egymásnak fordított fekete háromszög között. Ezek a 006a-n alul, a 006b-n felül látszanak. Az állásuk megfelel az összeállításnak. Ezek egyébként a gerinc orr felőli részének alsó ill felső részei. A két rész közé jön a P3a vízszintes borda. A P1a-t( gerinc)+ a keresztbordákat közre foga a P4a ( felső vízszintes borda). A jelölések az orrnál kissé kaotikusak de a tatnál már jók. Ez még döfőorros hajó volt, így a kidudorodó rész az alsó. | |||||
EDE | Adatlap | 433093 | 2010. június 1. 13:45 | ![]() | |
Szia Ákos! Már el is olvastam! A régi nyers cikkből, amit mutattál egy tökéletes, mondhatnám világszínvonalú cikk lett! Jöhet a többi cseresznyevirág! :) | |||||
Narn | Adatlap | 433092 | 2010. június 1. 00:52 | ![]() | |
Tommy | Adatlap | 433091 | 2010. május 31. 18:12 | ![]() | |
Az addig oké, hogy a P2A és P2B két részből áll, mert csak így lehetett szkennelni. Azt össze is illesztettem. De a P1A homályos kissé. | |||||
Tommy | Adatlap | 433090 | 2010. május 31. 18:09 | ![]() | |
Sziasztok! lucky! Át tudnád dobni nekem mégeccer a Szent István P1A és a P1B részeit? Nézegettem a P2b meg a tesóját de sehogyan se tudom összepasszintani őket. Ott ahol a kettő találkozik, nem egyenes a végük, hanem van egy bemetszés. Meg a bordaszámok se stimmelnek így. Na ki tudod hámozni mit is akarok? :DDD Üdv Tommy | |||||
csatahajós | Adatlap | 433089 | 2010. május 31. 13:42 | ![]() | |
Sziasztok hajósok! Ha van kedvetek vessteke egy pillantást Horváth Zoli oldalára ;) olli.freeweb.hu/ |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |