<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sszabi | Adatlap | 432974 | 2010. április 29. 18:16 | ||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432973 | 2010. április 29. 09:52 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Segíts már nekem légyszíves!Vissza keresgéltem a hozzászólásokat,de vagy én vagyok vak,vagy a technika ördöge játszik velem,de nem találom azt a hozzászólást,mikor leírtad,hogy hogyan készítetted el a fedélzeten a csíkokat.Előre is köszi a segítséged. Üdv! U.i.:Tegnap ért egy kis enyhe szívroham,a fedélzet ragasztgatása közben véletlenül letörtem az orr lobogó helyét.Újra kellett csinálnom,de valahol nem is bánom,mert a régi horogkereszt nem igazán tetszett,és így az új sokkal szebb lett. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432972 | 2010. április 29. 08:53 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Olvastam egyszer,hogy TE milyen speciális eljárással készítetted a fedélzet körvonalait.Gondoltam csiszolás után megpróbálom én is ezt a technológiát,és csak utána lakkozom a fedélzetet.Meglátjuk mi lesz,de elrontani nem szeretném. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432971 | 2010. április 28. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||
Laci! Eső után köpönyeg... lehet, hogy érdemes lett volna a pálcikák megfelelő oldalait feketével befesteni a beragasztás előtt, hogy a csiszolás után jól kirajzolódjon a kontúr. | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432970 | 2010. április 28. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Hajókovács! Írigylésre méltó az a pedigré, amit felsorolsz. Most már nem is csodálkozom semmin sem veled kapcsolatban: pecsétkészítés, Titatnic stb stb. Régen se lehetett túl sok ilyen ember "forgalomban", de mára már szinte kis is haltak a hasonló polihisztorok. Te az egyik - ha nem az utolsó - vagy közülük. Jó pár mérnök ismerősőm van, akinek a kreativitása elbújhat a tied mögött. Többnyire megfáradt emberek, akik beleuntak a szakmájukba. Te ellenben úgy mozogsz, gondolkodsz, mint egy 20-25 éves fiatal. Mert vannak céljaid, és közben nagyon jó ember is vagy... sokat teszel másokért. És ez a lényege mindennek: hogy szétosztod magad, de közben nem fogysz el, hanem több leszel. Csak így tovább... | |||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432969 | 2010. április 28. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Igen impozáns igy egy nagyobb felületen, de magad is látod amit mondtam neked előre , hogy nagy lessz a felületi egyenetlenség, nem lesz könnyű lecsiszolni. De ne add fel , kitartás, biztosan szép lesz. | |||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432968 | 2010. április 28. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szia SImi! Na azért ne essünk tulzásokba a varázslást illetően, ezt megcsinálták már vagy 13O évvel ezelött is. Az sem titok , hogy mi volt a civil foglalkozásom mielött nyugdijas lettem. Egyszerű karbantartó villanyszerelő azaz TMK-ás az viszont nagy előny , hogy a Ganz Danubius Hajógyár angyalföldi gyáregységében , Majd egy pár évig az akkor még Jugoszlávia Pola- i Uljanik hajógyárában ténylegesen mint hajókovács, aztán egy idő után hidraulika vezérlés hálozat szerelő azaz majdnem mint csőszerelő. Talán összefoglalva ,igen jó iskolát járhattam végig a közel negyven év alatt. Sőt a valóságban is sok szakmai iskolát jártam végig mint már dolgozó , ha jól számolom vagy 17 évet jártam különböző esti iskolákba.A ma divatos kifejezéssel élve én már a 7O- es években gyakoroltam az élethosszig tartó tanulást. De bizonyára ismered a mondást , hogy mit irnak a modellező vagy makettező sirjára amikor meghal " Szakmai továbbképzése végére ért" | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432967 | 2010. április 28. 09:15 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Szépen alakul a fedélzet. Csak cérnával bírjad... Az az orrfedélzet különösen is macerás. Hátrébb majd talán gyorsabban fog menni. Amikor pedig majd lecsiszolod és lelakkozod, már nem fogsz emlékezni a gyötrelmekre. Közben egy másik lakkal átfújtam a testet, most már szép lett a végeredmény. Ha ma lesz egy kis időm, beragasztom a főfedélzetet és akkor nem sokára (talán a jövő hét elején) én is teszek fel néhány értékelhető képet. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432966 | 2010. április 28. 07:39 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Különösen Simi és Hajókovács figyelmét hívnám fel! Elkezdtem a fedélzetet,mint látszik gyufaszálból.Az illesztéseket rétegelt lemezből készítettem el.Igen lassan halad,és írtó mód eszi a pillanat ragasztót.Ez még nyers állapotban van,még az egyenetlen felület miatt le kell csiszolnom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432965 | 2010. április 27. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432964 | 2010. április 26. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||
Eez igen! Csodálatos a percizitás! Olyan szép, mint a mesében! Kiváncsian várjuk a végső képeket, na és persze a "végtermék" kipróbálását! Zs180-at egyszer kérdeztem, hogy mi volt Hajókovács barátunk mestersége, azt mondta, nem tudja pontosan. De én most már tudom: Varázsló volt és maradt is! | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432963 | 2010. április 26. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||
Szóval az ígért képek Hajókovács barátunk által készített lövegtornyokról.Megkért engem,hogy csináljak olyan képet is,ahol látszik,hogy lemezből lett összehegesztve.Elmondása alapján működőképes! állapotba akarja megépíteni,és ezért éjt nappá téve dolgozik rajta,hogy időre kész legyen,ami így is nagyon szűkös.Mellesleg 1:1-ben van építve.Lenyűgöző! Mindenkitől elnézést kér,hogy ebből kifolyólag nem nagyon tud részt venni a fórum életében!Elmondása alapján -idézem- "így lett Hajókovácsból Fegyverkovács"! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432962 | 2010. április 24. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Simi! Hát ez a fránya lakk megdolgoztat bennünket.Jelenleg nem vagyok itthon,csak hétfőn tudok vele foglalkozni.Viszont voltam Jani barátunknál látogatóban,és megnéztem,hogy milyen nagy "fába" vágta a fejszét.Éppen a löveg állásokat csinálta és meg kell hagyjam nagyon tetszett.Panaszkodott,hogy sajnos a fórumon nem nagyon tud jelen lenni,ugyanis kora reggeltől késő estig munkálkodik,hogy időben be tudja fejezni.Sőt nem is egyet,hanem 2 darabot.Képeket csináltam a készülő művéről,viszont azokat csak hétfőn tudom feltenni a fórumra. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432961 | 2010. április 24. 13:50 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Lacikám! Én a mai napon sikeresen kijavítottam a lakkozás hibáit átfújással. Csak most meg egy kicsit túl matt lett az alsó, vörös rész. Még valami félfényes lakkot lehet, hogy ráfújok, hogy vegyek el abból az erős mattságából. Sok sikert neked is. Ne feledkezz meg a megfelelő higítás beállításáról, a nagyobb előnyomásról, na és persze a próbafújásról. Sajnos a lakkok nem úgy viselkednek, mint a festékek... | |||||||||||||||||||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 432960 | 2010. április 24. 07:23 | ||||||||||||||||||||||||
Kedves Csatahajós! Segitő szándékodat előre is köszönjük! Közvetlen a Lajta projekthez nem tartozik adó 1% os lehetöség, de az egyesületünk szivesen elfogadja a felajálásodat. adószámunk : 18253O14-1-43 Üdvözlettel Bicskei János | |||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432959 | 2010. április 23. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||
Kész van a Lexes cikk, lehet hogy végül is elektronikus formában fog publikálásra kerülni :) hamarosan. Hajókovács! Kérdezném, hogy adó 1% felajánlással van-e valami lehetőség a Lajta restaurációs projektet támogatni? Amennyiben nincs akkor esetleg a Hajózástörténeti Klubnak is szívesen adnám. Segítséged előre is köszi, Ákos | |||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432958 | 2010. április 23. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||
Szia ! Nem az összeállítási rajzra gondolsz véletlenül ? Vagy saját építés lenne és ahhoz kellene tervrajz ? Valószínű, hogy olyant nem fogsz találni. Ajánlom viszont ezt a cd-t (illetve cd-ket) a figyelmedbe: modelshipwrights.kitmaker.net/modules.php Ha jól tudom, ez egy hatrészes sorozat és televannak képekkel. Vagy próbáld meg felvenni a kapcsolatot ezzel az úriemberrel: www.carrierbuilders.net/articles/20050304_1_144_Nimitz_Part_I/20050304_1_144_Nimitz_Part_I.htm Jó kis cikket írt, de az nem derül ki, hogy milyen háttéranyagból dolgozott. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432957 | 2010. április 23. 14:34 | ||||||||||||||||||||||||
No! Majd megnézük! A Hoodost nem nagyon akakrta letöltögetni! Egyébként mi van a Lexingtonos cikkeddel? | |||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432956 | 2010. április 23. 12:34 | ||||||||||||||||||||||||
A későbbi részekben (azokat is érdemes megnézni) vannak ennél nagyobb pontatlanságok is, de egyébként összességében szerintem tűrhető. A Bismarckos Dogfightsban viszont a Hood szétrobbanását zseniálisan megcsinálták, meg az a jelenet ahogy a hídról az orr felé nézve dől hátra és jobbra a törzs kettészakadt első része és közben az a zene...hátborzongató. | |||||||||||||||||||||||||||
Gabipapa | Adatlap | 432955 | 2010. április 23. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||
Szeretnék hozzájutni a Nimitz maket tervrajzához. Kérlek segítsetek.! Köszönettel Gabipapa | |||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432954 | 2010. április 23. 12:00 | ||||||||||||||||||||||||
Csatahajós! Jók ezek a 3d grafikás dolgok. Azért az Enterprise-nak a fedélzetét lefesthették volna szürkére, 41 júniusától sosem volt natúr. | |||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432953 | 2010. április 23. 11:59 | ||||||||||||||||||||||||
Laci! Nem akakrok bele kontárkodni, de úgy tűnik ekkora felületet több rétegben kell lakkkozni. Lehet, hogy kéne írnod a festéses topikba, ott vannak sokat próbált emberek, lehet, hogy tudnak segíteni. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432952 | 2010. április 22. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Köszi a biztatást!Pedig már úgy felidegesített...Akkor ez nem a mi napunk volt úgy látom. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432951 | 2010. április 22. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||
Laci! Én is pórul jártam ma a lakkozással: megfolyt, nem lett egyenletes, a szórópisztoly is igen furcsán viselkedett. Szóval kicsit elrontottam. Elhagytam a próbafújást és ez volt a legnagyobb baj... Jártam már így, nem kell azért annyira megijedni. Ha sikerül egy lakkot jól belőni és újra átfújod, most már hibátlanúl, akkor ezek a "jelenségek" el fognak tűnni. Én is ezt fogom tenni. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432950 | 2010. április 22. 16:06 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Képzeld meggyűlik a bajom ezzel a matt lakkal.Átfújtam az egész testet.Kezdődött azzal,hogy tiszta szürke porszerű képződmény keletkezett rajta.Szerencsére azt száradás után nyomtalanul letöröltem száraz ronggyal.Viszont a színe tiszta foltos lett a lakktól.Hol matt hol fényes.Na átmentem rajta még egy sorral.Szebb lett.De olyan a tapintása,hogy érdes.Viszont ami nem teszik benne,hogy az egyik oldala szép matt lett,a másik oldala meg bársony szerű.Az alja meg olyan izé.Szóval nem vagyok vele megelégedve.Fújjam újra a színeket?Vagy mi a ... csináljak?Marhára idegesít! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432948 | 2010. április 21. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||
Linkek mentek. Berakom ide is, hátha másokat is érdekel (a Bismarckos egész biztosan népszerű lesz itt :): www.youtube.com/watch Ebből a szériából a kamikazésat mindenképpen érdemes megnézni még, de a repülősök sem érdektelenek. Ez pedig az Enterprise-ról szóló sorozat első része (ha jól emlékszem 10 rész van): www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432947 | 2010. április 21. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is szép hajó! És a kiállítás összes képét érdemes megnézni, mert elég erősnek tűnik a felhozatal! Színvonalas építések sora látható - még egy kicsit el is szégyelltem magam... Ákos! Ígértél valamilyen linket megtekintésre, elküldenéd? (phely64 kukac t-online.hu)Köszi: Imi | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432946 | 2010. április 21. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Pedig a túlélők elmondása szerint,nagyon kedvelt kapitány volt,mert nem volt szigorú,és kiállt az emberei mellett.Ellenben Günter Lütjens-el,aki viszont teljesen szigorú volt és még egy rezzenést-érzelmet sem mutatott az arcán. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432945 | 2010. április 21. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||
zs180-nak és mindnekinek aki szereti a témát: www.modelwarships.com/features/current/Dortmund-2010/images/IMG_6834.jpg Szerintem gyönyörű! | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432944 | 2010. április 21. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez az egyik legismertebb kép Lindemann kapitányról. Kicsit ellentmondásos: a nagy, elálló füleivel olyan humoros; arcvonásaival, termetével pedig szigorúságot, keménységet tükröz. | |||||||||||||||||||||||||||
Hiroya | Adatlap | 432943 | 2010. április 21. 09:16 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv! Köszönöm szépen, hasznos információ! További szép napot! | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432942 | 2010. április 20. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432941 | 2010. április 20. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||
Szia ! Vagy esetleg külföldről: www.tudayshobbymodels.com/prd_tamiya_Yamato_350 Bár ezt a céget nem ismerem annyira. | |||||||||||||||||||||||||||
epi85 | Adatlap | 432940 | 2010. április 20. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Pl. itt van egy.Nem épp a legolcsóbb,viszont a márka magáért beszél.www.modellbolt.hu/index.php Üdv.: epi | |||||||||||||||||||||||||||
Hiroya | Adatlap | 432939 | 2010. április 20. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet mindenkinek! Érdeklődnék, hogy nem tudja e valaki hol tudnék beszerezni egy Yamato hadihajó makettet 70 - 80 cm-es méretben! köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432938 | 2010. április 20. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||
Csatlakozom EDE barátunkhoz! | |||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432937 | 2010. április 19. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||
Wakama | Adatlap | 432936 | 2010. április 19. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó hajómakett, maratások! Hajó + maratás 1/700: Dragon (7049) - USS Essex CV-9 Eduard (17006) - USS Essex csak együtt a kettő - 8000 Ft Maratás hajóhoz 1/350 (a Trumpeter Hornet-hez): Eduard (53005) - US Aircraft Carrier Hornet Eduard (53007) - US Aircraft Carrier Hornet railings csak együtt a kettő - 9000 Ft Üdv Wakama | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432935 | 2010. április 19. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||
Már kétszer próbáltam, de megszivatott a rendszer. remélem, most sikerül feltenni néhány mosonmagyaróvári képet. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432934 | 2010. április 16. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Igen igazad van a Bismarck többi fa fedélzetével kapcsolatban,de ezek még távolabbi problémák.Ezért is írtam egyenlőre csak a fő fedélzetet. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432933 | 2010. április 16. 09:18 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha nem is csináltam eddig még fa fedélzetet, van némi benyomásom az illeszkedésekről, ahogy a szegélyhez illeszkedik: olyan fűrészfogszerű. A barbettáknál különösen izgalmas a dolog. Ez tényleg nagyon szivatós és aprólékos munka, de nagyon látványos is. Ez utóbbi biztos motiválni fog. Sajnos a Bismarck felsőbb fedélzetein is volt fa borítás (ellentétben pl a PoW-el). Én per pillanat a másodlagos fegyverzet tornyaival bíbelődöm és aztán lassan jöhet a festegetés... | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432932 | 2010. április 15. 14:32 | ||||||||||||||||||||||||
De legalább van téma,és addig él a topic is. | |||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 432931 | 2010. április 15. 10:58 | ||||||||||||||||||||||||
Örömmel látom, hogy a felvetésem milyen diszkussziót váltott ki. Nem állítom, hogy a sérülések száma és elhelyezkedése pontos (nem foglalkoztam mostanában a Bismarck-kal, így nem is tudnám alaposan megítélni), csak tetszett, ahogy megcsinálta őket a készítő. Mint sérülések, élethűnek tűnnek. Egyébként ugyanitt szerepel valszeg ugyanettől az embertől egy csata előtti állapotról készült makett is... | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432930 | 2010. április 15. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||
Simi! Úgy látom te is rávilágítottál a lényegre! Sajnos nem tudtunk találkozni -pedig nagyon jó lett volna- ,viszont jól esett,hogy hiányoltál.Most éppen elég durva résznél járok a Bismarck ügyben.Mint írtam anno a fedélzetet csinálom. Juj juj!Szerintem lesz olyan sok idő,mint majd a test!Értem itt azokat a fránya illesztéseket,amik elég sok fejtörést fognak okozni.DE MEGOLDJUK! Az "ellenféllel" mi újság? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432929 | 2010. április 15. 08:45 | ||||||||||||||||||||||||
Tommy! Komolyabb képszerkesztő progival nyomtatás nélkül is meg lehet oldani az átméretezést. Ha viszont ilyen sincs akkor marad a séta. | |||||||||||||||||||||||||||
Tommy | Adatlap | 432928 | 2010. április 14. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||
lucky! Köszi, lassan nekiállok. Az a problémám, hogy nekem nincs nyomtatóm, aztán minden próbanyomtatáshoz sétálnom kell (mert ugye a számtech. boltban "nem" tudják átméretezni... na mindegy...) Az elkövetkezendő pár napban azért reményeim szerint el tudom kezdeni. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||
SImi | Adatlap | 432927 | 2010. április 14. 22:45 | ||||||||||||||||||||||||
Ennek a diorámának kicsit véres a torka... Olyan beállítások és találatok szerepelnek rajta, ami nonszensz. Pl 6 találat a B torony tetején, ami ugyebár a kivégzőosztag közelsége miatt egyszerűen nem igaz. A készítő - szerintem - abszolut a látványra és nem a valóságra tette a hangsúlyt. | |||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432926 | 2010. április 14. 22:20 | ||||||||||||||||||||||||
Ismerős képek. Egyébként megdöbbentő, hogy a Rodney 406 mm-ese - csupán az átütő hatás - milyen pusztítást vitt véghez az egyik legerősebben védett részen - a hídon. Nyilván közelről tüzelt ekkor már az angol hajó, de akkor is lenyűgöző. | |||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432925 | 2010. április 14. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||
Na akkor nem éppen vitázni akarok,csak valahogy az eredeti roncs fotókon nem éppen ezt a felhozatalt látom!Például,mint Balázs barátunk is írta a fő árbóc sem állt már a süllyedés pillanatában,vagy éppen a páncélozott parancsnoki híd is egy elég csúnya 406 mm-s ágyú találatát viseli magán,ami elég szépen keresztül vitte a hidat.Na most nem tudom,hogy a makettező barátunk mikori ábráját próbálta diorámázni,de véleményem szerint -s bár elég sok leírás alapján is- a hidat ekkor már régen kiütötték a harcból,tehát már átlőtt állapotban kellett volna ábrázolnia. Mindent egybevetve:nem akarom senki munkáját ocsmárolni,-maga a dioráma nagyon szép- viszont ha már egy ilyen szépen kidolgozott és nagy volumenű építkezésbe vágja az illető a fejszéjét akkor nem ártana előbb utánajárni,és úgy megépíteni. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432924 | 2010. április 14. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||
Nem köekedésből, de az orr részről készült eredeti fotón pont nem látszik az orr részen lévő találat (makett) - ennyire nem folytam bele, de az biztos hogy a Bismarck egy lángoló roncs volt. Lángok híjján, találatok és korom látható a maketten. Több száz, nagy kaliberű kövedék közvetett és közvetlen találata után egy Iowa vagy Yamato sem festett volna jobban. A hamradik kép valóban grafika, addigra leestek a tornyok, és a felépítmény darabjai. Ettől függetlenül nekem a felépítményeken esett károk túl kicsik a maketten. De továbbra is tetszik a makett, egy gond van még vele. A tenger ennél sokkal viharosabb volt és óriási hullámok látszódnak a korabeli fotókon. De azt hiszem ennél a makettnél nem ez a lényeg... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem tudom, hogy érdekel e egyáltalán valakit, de azért belinkelem. A GPM oldalán fedeztem fel, hogy papír SMS Tegetthoff-ot akarnak kiadni 1/250 és 1/400-ban. Már ha jól értelmezem akkor ehhez nem járnak alapból a lézer vágott cuccok. Ha tévednék akkor bocsi...
www.gpm.pl/eng/index.php
További szép napot!