/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Simi 672773 2020. május 15. 22:12
Válasz erre
Szia!
Köszönöm az elismerő szavakat. Az az igazság, hogy tényleg sokat foglalkoztam a Warspite 1942-es verziójával. Az Anatomy könyv volt a legfőbb forrásom. A "dudor"-ral és a hajótesttel behatóbban - őszintén megvallva - nem foglalkoztam... (minden mással igen) Az én hajóm viszont Academy kitből épült; csak reménykedni tudok így utólag, hogy ebben a vonatkozásban pontosabb, mint a Trumpeter.
Neo954 672767 2020. május 15. 21:27
Válasz erre
Sziasztok!
Jó rég jártam erre.
Csodaszépek a munkáitok!
Sajnos nálam a megkezdett hajók kényszerpihenőn vannak bedobozolva egyenlőre, talán télen lesz némi időm már rájuk.
Viszont a minap rendeltem egy 1/350 Trumpi Warspite-ot, mert mióta megláttam az Öreg Hölgyet azóta vágytam rá. :)
Mondhatnám "könnyű" dolgom lesz, mivel Simi már elkészítette a hajót, így nem kell külföldi fórumokat bújnom, hisz a fordítgatással töltött időt megspórolom, és egy gyönyörűen elkészített hajó alapján dolgozhatok majd.
Egyenlőre csak minimális kutató munkára futotta, ám sajnos az egyik angol fórumon elszomorított az a megállapítás miszerint a hajótest és a torpedó védő dudor jelentősen eltér az eredeti hajóétól.
Érdeklődnék, hogy valamelyikőtök foglalkozott-e ezzel a dologgal illetve csinált-e ilyen jellegű korrekciót ezen a készleten.
Az Anatomy of the ship Warspite kiadványa megvan a gépemen, az alapján végzek majd összehasonlítást, és ha túl drasztikus lenne az átalakítás végső esetben vízvonal makettként készítem majd el.
Előre is köszönöm az infót.
Mégegyszer gratulálok mindenkinek a munkáihoz!
Üdv.:Neo
Varjúbácsi 672705 2020. május 14. 19:13
Válasz erre
DSCF1138.1 (2)
DSCF1138.1 (2)
DSCF1139.1 (2)
DSCF1139.1 (2)
DSCF1140.1 (2)
DSCF1140.1 (2)
DSCF1141.1 (2)
DSCF1141.1 (2)
DSCF1148.1
DSCF1148.1

Folytatódik a G-5 projekt.
zs180 672628 2020. május 12. 21:39
Válasz erre
Hát, most kissé megviselt, mióta egy-két kandúr kezelésbe vette...
zzo160 672624 2020. május 12. 21:12
Válasz erre
Szép Estét!
A szörnyeteg hogy van?
zs180 672602 2020. május 12. 17:17
Válasz erre
mws1
mws1
mws2
mws2
mws3
mws3
mws4
mws4
mws5
mws5
mws7
mws7
mws8
mws8
mws9
mws9
mws10
mws10

A képek meg lemaradtak...
zs180 672601 2020. május 12. 17:15
Válasz erre
Felkerült a kémény létrákkal és reflektorokkal. Ezt követően elkezdtem a parancsnoki torony megépítését. Itt a conning tower platform és a signal platform felragasztása utáni állapot látható. Nagyon tetszik ezen a hajón a felépítmény bonyolult felépítése.
zs180 672600 2020. május 12. 17:12
Válasz erre
Szia Batka!
Köszönöm szépen kedves szavaid.
Remélem, a Bolyaira elkészülök vele.
Én most csak PVA-t használtam a korláthoz, és nem volt gondom vele.
Batka 672363 2020. május 8. 14:27
Válasz erre
Szia Gyuri!

Nem, nem vagyunk csalódottak. Ez így most is már abban a formában van,hogy megnézem a képet és csak nézem és nézem,majd szépen lassan tűnnek fel a kidolgozottság szépségei.
Alig várom, hogy élőben is lássam majd. Mit tippelsz, ha lesz idén Bólyai, akkor ott már látható lesz?

A korlátot teljes egészében PVA ragasztóval ragasztod fel? Mert olvastam olyan tippet, hogy a két végét felrakják pillanatragasztóval és csak a "maradék" korlátnál használnak PVA megoldást.

Köszi,
Batka
zs180 672359 2020. május 8. 13:00
Válasz erre
Szia Imi!
Köszönöm szépen. Itt is voltak ívek a kazematák felett, kellett trükközni kicsit a korláttal. Most, hogy e fedélzet gyakorlatilag kész, remélem, gyorsabban haladhatok - már fenn van a kémény!
Így sokkal jobban néz ki. Majd teszek fel képeket.
Simi 672331 2020. május 7. 23:14
Válasz erre
Gyuri!
Ez a Barham már felépítmények nélkül is olyan szép, hogy eláll az ember lélegzete. Egyszerűen gyönyörű! Én a Warspite-n - amikor a korlátokat raktam fel - ott szívtam a legtöbbet, ahol az orrfedélzet után kezd kiszélesedni a fedélzet és van 3 ív egymás után: ott lehetett szórakozni, mire szépen sikerült.
zs180 672271 2020. május 5. 22:27
Válasz erre
mws1
mws1
mws2
mws2
mws3
mws3
mws55
mws55
mws6
mws6
mws4
mws4
mws7
mws7

Aki még követi azt a végeláthatatlan építést, most csalódott lehet, hogy még mindig felépítmény nélküli képeket pakolok fel a hajóról. De ha jobban megnézi őket, láthatja, hogy sok dolog került fel – leginkább talán a korlátok lehetnek feltűnők. Ezúttal WEM Ultrafine-t használtam a szokásos GMM Gold Plus helyett, hogy kipróbáljam, milyen. Elég finomnak találtam, ami szerintem egy maratott korlát legfontosabb tulajdonsága – sok, szépen megépített makettet láttam már, melyeknek a minőségét lerontotta a túl vastag korlát. Amiket én láttam, azok közül egyedül a fenti két termék elég finom, hogy hasonlítson az eredetire. A WEM korlát igen könnyen hajlik, ezért nagyon óvatosan kell bánni vele. A korlátokat még a kereten festettem le: a vízszintes szálakat Revell 9 antracitszürkére, a függőlegeseket a kamuflázs megfelelő színeire és az alsó szálat középbarnára, hogy megjelenítsem a korabeli angol hadihajók fa fedélzetszegélyét (spurnwater). Na, ezt nehéz észrevenni a maketten! A korlátok felragasztására kizárólag PVA-t használtam, így remélem, el tudom kerülni a hőingadozásból adódó, későbbi problémákat. Felkerültek különféle felszerelések a shelter deck-re és a hátsó felépítmény fedélzetére. Most már tényleg elég sok cucc van a fedélzeteken (különösen a csónakfedélzeten), hasonlóan az igazi hajóhoz.
zs180 672270 2020. május 5. 22:24
Válasz erre
Igen, a jó öreg Oklahoma.. Még őt is ki lehetett volna javítani, de az elavult gépei miatt nem történt meg.
Sennás 671965 2020. április 27. 07:51
Válasz erre
Screenshot_20200426-211626_Chrome
Screenshot_20200426-211626_Chrome
Screenshot_20200426-212036_Chrome
Screenshot_20200426-212036_Chrome
Screenshot_20200426-212106_Chrome
Screenshot_20200426-212106_Chrome

Különleges képek egyszer talán diorámába megépíti valaki:)
zs180 671814 2020. április 22. 18:52
Válasz erre
Szia Imi!
Tényleg nagyon sok a cucc a hajón - talán azért több, mint a testvérhajóin, mert ezt nem építették át, csak kis mértékben, ezért kisebb a felépítmények alapterülete, nagyobb a szabad fedélzeti terület.
Terveim szerint a H.M.S. Valiant mellett a H.M.S. Griffin romboló is rajta lesz a diorámán, a végzetes pillanat előtti elhelyezkedésben.
Simi 671660 2020. április 19. 14:57
Válasz erre
Szia Gyuri!
Talán még a Tiger-en sem volt ennyi apróság, sőt talán még a Warspite-n sem. Ezt mind legyártani... nem kis meló. Én, amikor a Warspite-mat építettem, azt hittem, sosem lesz már vége a sok kütyü elkészítésének. (Ja és még neked ezután jön a Valiant!) De a lényeg: gyönyörű lett a hajótest. Várjuk a további fejleményeket!
zs180 671658 2020. április 19. 14:06
Válasz erre
mws1
mws1
mws2
mws2
mws3
mws3
mws4
mws4
mws5
mws5
mws6
mws6
mws7
mws7
mws25
mws25

Tovább haladtam a Barhammal.
A fedélzeti felszerelések többségét felragasztottam: 112 db, háromféle méretű gomba-alakú és tíz más formájú szellőzőt, 42 fedélzeti lejárót és világítóablakot, 23 ládát, a horgonyláncokat és számos egyéb apró felszerelést. A fedélzeten most már tényleg sok a cucc – a végtelenbe nyúló előkészületek eredménye kezd megmutatkozni. A fafedélzetek szélére fel fogom ragasztani a korlátot, mielőtt a felépítmények felkerülnek.
Az utolsó képen a hajó főellensége, nem a Rgia Marina, a Kriegsmarine vagy a Luftwaffe, hanem ez a szörnyeteg!
zs180 671563 2020. április 17. 01:30
Válasz erre
Szia Imi!
Biztos, hogy volt, például a H.M.S. Valiant, ami ott lesz majd egyszer a kész diorámámon a Barham mellett.
Simi 671481 2020. április 15. 13:25
Válasz erre
Szia Gyuri!
1941-ben volt sötétre festett fedélzetű hajó a Royal Navy-nél? Általánosságban a háború késői szakaszában volt ez "divat" egyes haditengerészeteknél.
zs180 671465 2020. április 14. 20:26
Válasz erre
kizárni...
zs180 671464 2020. április 14. 20:25
Válasz erre
Sziasztok!
Valóban, én is örömmel látom,milyen szépségek vannak születőben!
Imi, igen, az autónál a fényezés a legfontosabb. Nekem nincs kialakítva teljesen pormentes környezet, így nem is lett hibátlan a fényezés, de bőven elfogadható. Viszont újszerű élmény volt pl.maratott ablaktörlőt készíteni., ill. a kerekeket (utólagos műgyanta, mert az hasonlított az eredeti autó felnijeihez) átalakítani.
Ami a Barhamot illeti, érdekes a film, a fedélzetet sötétszürkére színezték, ilyet még sosem láttam a Barhamon, de nem lehet lizárni, hogy ilyen volt.
Sebi 671459 2020. április 14. 19:12
Válasz erre
20200411_143846
20200411_143846
20200411_192729
20200411_192729
20200411_192922
20200411_192922

Sziasztok!

Akkor nem csak nekem volt időm makettezni :) Úgy látom szép munkák vannak születőben. Én ezt a kis apróságot szeretném megmutatni nektek. A háttérben már látható a "nagy vas" ami mellé oda fog kerülni.
TAMÁS78 671458 2020. április 14. 19:07
Válasz erre
Gabusch 671454 2020. április 14. 17:24
Válasz erre
Ha az alábbi linknek hinni lehet, akkor a jövő hónapban jön a Viribus Unitis.
Továbbá erősen remélem, hogy az 1:700-at félreírták, mert a száma stimmel és eleddig az mindig 1:350-ként szerepelt.

www.trumpeter-china.com/index.php
Varjúbácsi 671417 2020. április 13. 16:57
Válasz erre
Bordázat a fenékrészen
Bordázat a fenékrészen
Belső tér
Belső tér
A fedélzet nélkül
A fedélzet nélkül
Ennyi látszik
Ennyi látszik
Másik oldalról
Másik oldalról

Sziasztok!
Régóta szemeztem a Merit 1/35-ös G-5-ösével, de az ára mindig visszatartott. Szerencsére Hermann Karcsi leakciózta, ezúton is köszönöm Neki!
A makett felülete gyönyörű, de az a tény, hogy belseje üres mint a padlás Rákosi idején, felb@szta az agyvizemet. Mivel a felépítményen jókora búvónyílások vannak, és az üvegezés se kicsi, muszáj volt valamit kezdeni a belsejével. Kb.két hét netböngészés alatt sikerült összeszednem némi fotóanyagot, és éppen nekiálltam a tervezésnek, amikor felkerült a netre egy sorozat fotó arról a hajóról, amit most emeltek ki Szevasztopolnál. Ezek alapján készültek a tervek, amit a Limes lézeresek vágtak ki, szuper módon! Köszönet nekik.
Még néhány alkatrészt meg kell terveznem, várok hozzá még egy adag gyanta DsHK rakaszt, aztán folyt.köv.
Most itt tartok.
Simi 671358 2020. április 12. 14:10
Válasz erre
Szia Gyuri!
Jó lett az autó is... Nem volt furcsa a fényes festés? Mert az nagyon érzékeny a porra és a szöszökre, ami a matt festésnél nem probléma. Gondolom, ismered ezt a videót, de lehet, hogy rajtad kívül sokan nem látták még ezt a profin színezett archív felvételt a Barham felrobbanásáról www.youtube.com/watch
b_f_m_b 671336 2020. április 11. 22:06
Válasz erre
Sziasztok! Itthon hol lehet kapni 1/350 mentőöveket? Az ebay-en 20 fontért találtam szállítással, ami azért egy kicsit sok. (Tudom, több hajóra elég, de én főleg tankokat építek...)

Köszönöm
zs180 671333 2020. április 11. 20:43
Válasz erre
DSC_357501
DSC_357501
DSC_357701
DSC_357701
DSC_3585
DSC_3585
CR-X Attila1
CR-X Attila1
crx+civic
crx+civic
MWS1
MWS1
MWS2
MWS2
mws4
mws4

Sziasztok!
Megint eltelt néhány hónap, mire újra jelentkezem. Hadd mutassam meg, mi térített el nyolc hétig: elhatároztam, hogy egy jó barátom számára elkészítem a húsz évvel ezelőtt használt autója replikáját, és íme a a Fujimi 1:24-es Honda CR-X-e, meg néhány kép az eredeti autóról. Eldönthetitek, megérte-e a rászánt időt és belefektetett munkát – a barátom mindenesetre nagyon örült neki, mikor, megkésett karácsonyi ajándékként nekiadtam.
A hajóról röviden annyit, hogy elkészültem a koszolással. Először David Griffith és Marijn van Gils módszerét egyaránt alkalmazva átmostam a hajót. Mindkét metódus szép eredményt ad, jó szívvel ajánlhatom őket, de feleslegesnek bizonyult mindkettőt használni, mert valamelyest közömbösítik egymás hatását. Az árnyékokra egy művészolaj-keverékkel (fekete és umbra, terpentinnel hígítva) történt átmosással erősítettem rá, amit az élfények fehér, közép, és világosszürkével való szárazecseteléssel történő, a rengeteg részlet miatt fáradságos megjelentése követett. Bár a hajó eléggé megviseltnek látszik, a túlzott rozsdázást kerültem, mivel, a háborús körülmények ellenére a Royal Navy csatahajója nem nézhetett ki rozsdaboglyának.
A következőkben a fafedélzeteket fogom teleszórni apró alkatrészekkel – ezzel megkezdődik az összeépítés végső stádiuma.
Sennás 671158 2020. április 7. 12:25
Válasz erre
Sziasztok. Most írt rám egy jó Szlovák vasutas kollégám büszkén mondta vett egy Zvezda Tu-154est meg egy Had matrica készletet Malévos gépet szeretne belöle. Természetesem az "M" ahhoz át kéne "B2"-re építeni faragni.
Ebben tudtok segíteni?
Hajtóművet gyárt valaki gyantából? Meg a futómű gondolát is cserélni kell ugye?
A szárny csere teljesen lehetetlen gondolom.
Mit mondjak neki?
Sebi 670924 2020. április 3. 20:04
Válasz erre
1577714_51246_73038318_1231006767091596_4031366444166938624_n
1577714_51246_73038318_1231006767091596_4031366444166938624_n

Szia Willi!

Az a kihívás már megvolt ;) Legalábbis tavaly ősszel nagyban játszották :D
Varjúbácsi 670920 2020. április 3. 19:44
Válasz erre
DzsunKa!
Köszönöm a tippeket, az elsőt ismertem, a gugli fordítójával el is olvastam, a másodikat viszont nem, és nagyon jó tippeket találtam benne!
DzsunKa 670907 2020. április 3. 15:26
Válasz erre
Szia! Nem vagyok guru, sőt nem is érzem magam annak. Ezt találtam Neked, talán tudsz vele valamit:
http://forums.airbase.ru/2020/04/t53986_29--torpednyj-kater-g-5.8864.html - Ebben alaposan kitárgyalják a csónakot.
http://forums.airbase.ru/2013/02/t87398--postrojka-modeli-torpednogo-katera-g-5-masshtab-1-25-river.html - Ez egy felmetszett modell építésének leírása.

Az én véleményem az, hogy a háború alatt, a belső terek festésére olyan szint használtak amilyen éppen kéznél volt. Nagyon pofás kis hajók voltak, viszont érdekes, hogy még a szovjet (nem az orosz) szakirodalom is gyenge harcértékűként vélekedik a G-5 gyorsnaszádokról.
Sok sikert az építéshez.
Willi 670884 2020. április 2. 21:32
Válasz erre
Szia! Mi is csinálhatnánk olyan képeket, amin kifekszik az egész brigád a felszereléseivel. Mi csak az apró szerszámainkkal, meg néhány makettel.
Szamuráj 670866 2020. április 2. 16:15
Válasz erre
SDC18000
SDC18000

Sziasztok,

Alakul a Lexington

Üdv
Varjúbácsi 670808 2020. április 1. 15:17
Válasz erre
Sziasztok!
Kérnék segítséget a guruktól! A G-5-ös torpedóvető hajót építem, csináltam hozzá némi belteret is, mert elég sok nyílás van a felépítményen. Sajnos nem találtam sehol adatot arról, hogy milyen lehetett a belső szín. Sajnos a talált fotókon is csak a külső szint tudom úgy ahogy beazonosítani. Arról kellene infó, hogy milyen szint használtak az oroszok a hajók belső festésére.
Köszönöm előre is.
ChevyG 670222 2020. március 15. 15:01
Válasz erre
Szamuráj 670174 2020. március 14. 09:34
Válasz erre
Szia Sebi, köszönöm,

Ahogy olvasom, az általad leírt forrás, az 1942 áprilisi felújítási rajzok (légvédelmi fegyverzet és tűzmegelőzési-kárvédelmi), valamint a roncs alapján készült ez a kiegészítő. A roncs viszont maga az elsődleges forrás.

Üdv

Annyi még, hogy 3 éve amikor elkezdtem építeni a kéményt, nem vettem figyelembe, hogy a hátsó részén a két galériás platform között 1942-re már elbontották a zárt fülkét, így ezt a részt át fogom alakítani, sajnálom, mert jól sikerült. :)
Sebi 670169 2020. március 13. 22:22
Válasz erre
Szia Szami!

Én ilyenre építeném a mellvédeket és a hidat:

www.model-monkey.com/product-page/1-350-uss-lexington-cv-2-island-1942-battle-of-the-coral-sea
Azért, mert a megjegyzésben ott van, hogy ezt a US Navy Booklet of General Plans alapján készítették. Tehát a legbiztosabb forrásból. Egyébként ez a megjegyzés az általad feltöltött első képnél is ott van: www.shapeways.com/product/QU63QUJZU/1-350-uss-lexington-cv-2-funnel-may-1942
Szamuráj 670153 2020. március 13. 10:26
Válasz erre
020237
020237

Szia Batka!

Marijn sarkosra csinálta meg, az ő könyvéből dolgozom. Most nézem van egy fotó az elülső fedélzetről, ahol látszik az oldala ennek a fészeknek és az egyenes. A kép jobb alsó sarkában. Azt hiszem én is így fogom megcsinálni.
Batka 670149 2020. március 13. 09:46
Válasz erre
Szia!

Én is úgy gondolnám,hogy ez nem volt már lekerekítve. Este megnézem Marijn hogyan csinálta meg ezt a részt, de ahogy láttam, ő is egyenesre épített át sztirol lapokból.

Üdv,
Batka
Rumcájsz_52 670146 2020. március 13. 08:51
Válasz erre
phys.org/news/2018-03-wreckage-wwii-aircraft-carrier-uss.html
Ez az eredeti CV-2 Lady Lex roncsa. Ha ez az a lőállás amire kíváncsi vagy (nem tudom volt-e a Lex-en máshol is ilyen), ezen szerintem egyértelmű hogy nem kerekített volt a mellvéd. Talán a fotó alsó részén van benne egy enyhe ív, de lehet hogy ez is csak az optika miatt látszik így, mert az már nagyon a lencse szélébe esik. Egyébként szerintem logikus is: sokkal könnyebb egyszerű síklapra hengerelt lemezpáncélt gyártani (ha ez tényleg páncéllemez volt!), mint íves felületű páncélt - ekkora méretben.
Üdv R.
Szamuráj 670142 2020. március 13. 06:27
Válasz erre
710x528_22599251_8856378_1520712706
710x528_22599251_8856378_1520712706
1269_2_tru05608_15
1269_2_tru05608_15
cv2-02
cv2-02

Sziasztok, valamit nem értek.
A Lexington parancsnoki hídja előtti és a kémény mögötti 1.1 in/75 caliber Quad légvédelmi ágyúival kapcsolatban vagyok tanácstalan. Ezeket az 1942 év eleji modernizálás során alakították ki a korábbi lövegtornyok helyén. A legtöbb maketten ezek körüli páncélozott fészek sarkos kialakítású, az újabb 3D nyomtatással készült kiegészítők ezzel szemben lekerekítettnek mutatják. Most melyik az igaz?

Üdv
Batka 670090 2020. március 11. 16:35
Válasz erre
Szia!

Én sokáig úgy tudtam,hogy a Fuso kettétört és az orr rész gyorsan elsüllyedt, de a tat rész még sokáig a felszínen maradt. Ebben a filmben viszont úgy látszik, mintha kicsavarodva feküdne a fenéken, fejjel-lefelé. Mivel kb 3 ember élte túl a katasztrófát, őket viszont a szigetekre kiúszva az ottani lakosok megölték.

Üdv,
Batka
Szamuráj 670084 2020. március 11. 11:36
Válasz erre
Szia Batka, rákeresek erre a lecsapolt óceános sorozatra. A Fusóból mennyi maradt? Múltkor néztem egy rövid videót ahogy lemerültek a Lexingtonhoz. Hihetetlen milyen jól konzerválódott a festés, az elsüllyedt repülőknek a felségjelzései, azonosító jelzései is tisztán kivehetők. Mivel jó ideje otthon dolgozom, így van időm építkezni. Most a légvédelmi ágyúk platformjait csinálom, aztán a hajótest részleteit.

Üdv!
Batka 670074 2020. március 11. 08:29
Válasz erre
Szia!

Jó lesz ez, jó lesz ez! :)
Most volt a napokban a NatGeo-n egy rész a Lecsapolt Óceánok sorozatból, benne a Lexington, USS Juneau, Uss Indianapolis, Fuso. Nagyon jó rész volt!

Üdv,
Batka
Szamuráj 670005 2020. március 9. 16:29
Válasz erre
SDC17922
SDC17922

Sziasztok, jelenlegi állás:

Két réteg borítás, amit majd sztirol lemezekkel fogok tovább erősíteni. Amint lesz fejlődés a további részletekkel, úgy fogok mutatni közelebbi képeket. Nagyon jó az építés. Az összes fegyvert, legapróbb részletet saját tervezés alapján gyártok le. Már alig várom a oldalakon kiugró galériák építését és részletezését. Szerencsére van időm mindenre.

Üdv!
Gabusch 670004 2020. március 9. 15:09
Válasz erre
Nem tudom, megérné-e nekik. Ez még egy viszonylag kis hajó volt, 350-ben is csak kb. 43,5 cm, az Academy 700-as Missouri meg 38,5. Nem tudom, mennyire lehetne 22 centin részleteket bemutatni egy fröccsöntött maketten. Nyilván rengeteg maratással talán, de az meg nem hinném, hogy zajos üzleti sikerre számíthatna, ha van nagyobb testvére.
A Kombrig sem adta ki a végén 1:700-ban, holott annál a 350-es gyanta olyan horrorisztikus árban van, hogy valószínűleg vittük volna, mint a cukrot, ha felére kicsinyítenek mindent.
ChevyG 669996 2020. március 9. 10:55
Válasz erre
a1
a1
a2
a2
a3
a3

Erről a hajóról keresek infót, de a google nem barátkozik velem

Ennyit tudok róla:
"Armiora" LR-P (Lloydregister-Polski)

HELP!
KBT 669995 2020. március 9. 10:37
Válasz erre
Köszönöm szépen a segítséget.
KBT
ChevyG 669993 2020. március 9. 09:52
Válasz erre
Vackor, Gabusch köszi!
Gondolom később kiadják 700ban is!

üdv
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.