/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.
BBalázs 431921 2009. szeptember 25. 20:19
Válasz erre
Nem rossz az a Bismarck Ronin, bár középen tényleg megreccsent szegény :S Reméljük sikerül majd helyrepofozni!
Nekem a Nagato tetszik nagyon 350-ben. Ha egyszer nekifogok a makettezésnek, sztem őt fogom elkészíteni És ami minimum, az hogy a "pallózást" szeretném rajta szépen kivitelezni. Bár pár feljavító megdobja majd az árát...
Addig is remélem Decemberben Stefin ott lesz Mindenki...
Simi 431920 2009. szeptember 25. 13:52
Válasz erre
Igen, pontosan '42 májusi verzió lesz. Bár mostanában nem sokat (értsd: semmit se) dolgoztam rajta, mert házfelújításba vágtunk bele. Most már talán nemsokára lecseng a dolog és újra nekiállok "dolgozni".
Különben izgat ez a 350-es Prinz Eugen, lehet hogy a Repulse (állítólag hamarosan megérkezik!)után nekifogok majd.
EDE 431919 2009. szeptember 25. 12:48
Válasz erre
Ja!

SImi, a Prince of Walest is 42 májusi állapotban készíted?
EDE 431918 2009. szeptember 25. 12:46
Válasz erre
SImi!

Megnéztem a linkedet! Nagyon okos dolognak tartom, hogy okker színű a műanyag, ugyanis a szürke mindent fed, a "fa" színű festék meg nem igazán; ecsttel két réteg kell, és a finom erezet így teljesen eltűnik. Az okker fedélzetre így vékonyabb máz is elég, ami szebb végeedményt eredményez (Ezt jól megmondtam :)
Azért az se semmi, ha belegondolok, 5-6 éve 1:350 ben alig volt valami, most meg egy élet se lenne elég a teljes palettához. (Kivéve PVB)
Ronin 431917 2009. szeptember 25. 11:32
Válasz erre
Bismarck 003
Bismarck 003
Bismarck 004
Bismarck 004
Bismarck 005
Bismarck 005

Sebi!
A Címem: dombitamaskukacfreemail.hu
Ez az Enterprise dolog előszedette velem, egy régi restanciámat az 1:350 es méretarány felé. Már vagy 10 éve félkészen áll nálam az Academy Bismarckja. Sajna akkoriban még motorizált verzióban szerettem volna elkészíteni, de a gyári zsír, amit adtak hozzá, reakcióba lépett a műanyaggal, a tengelyek kimeneténél (Szándékosan nem tönkcsövet írok, mert ez a dolog sokkal primitívebb), szabályosan átitatta a hajótestet, és már a festéken is átütött a zsír. Ettől pedig szó szerint mállani kezdett a test, amit csak úgy tudtam megakadályozni, hogy belűlről acetonnal kentem át, hogy újra egybeolvassza. Sajnos a hajótest így is majdnem kettétört. Az egyik képen látszik is a repedés.. Ez a baleset egy időre elvette a kedvemet, de most elővettem és erős bennem a felindulás hogy kijavítom, és befelyezem, kiegészítve a festést, néhány azóta tanult technikával, és talán korlátokat is szerzek rá. Túl nagy tuningot nem szánok már rá, esetleg néhány utólag is kicserélhető elemet, mindt légvédelmi ágyúk mentőcsónakok, esetleg még figurák.
Üdv: Ronin
Simi 431916 2009. szeptember 25. 08:29
Válasz erre
Sziasztok!
Végre megjelent a Prinz Eugen is 1/350-ben! Most már el lehet készíteni a Dánia-szoros beli csata főszereplőit is ebben a méretarányban. Ezt is megértük! Nekem különösen a fő lövegtornyok tetszettek.
www.modelwarships.com/reviews/index.html
Sebi 431915 2009. szeptember 24. 23:00
Válasz erre
Semmi gond. Az ajánlat még áll. Küldd el a címed és küldöm.
Ronin 431914 2009. szeptember 24. 22:14
Válasz erre
Bocsi, a sújadatot könyvből idéztem, előforduhat hogy hibás a forrás.. Végül is nem a Kriegsmarine fő csapásiránya, csak a Bismarckról szólt egy része.
Egyébként, ha áll még az ajánlatod, az Enterprise maricákra megeggyezhetnénk.
Üdv:Ronin
Sebi 431913 2009. szeptember 24. 19:46
Válasz erre
Sziasztok !

Megnéztem a dolgot. A Marine Arsenal sorozatában van egy kiadványom a Gneisenauról, amiben az a rajz van, amit te mutattál Gonzo. Az adatok szerint a méretek közül a hossz 15 méterrel, a vízkiszorítás pedig kb. 2000 tonnával változott volna (a szélesség változásáról nem sikerült adatot találni).
Az "új" Gneisenau tehát kb. 245 méter (legnagyobb hossz) és kb. 40.500 tonna (legnagyobb vízkiszorítás) lett volna. A felépítményt is a rajz szerint építették volna át, így a Scharnhorst-hoz hasonlított volna. A főfegyverzet változása ismert. A másodlagos és légvédelmi fegyverzet 10,5 centis, 15 centis és 12,8 centis lövegekből, 6 db 2 centis flakvierlingből (vagyis négycsövű gépágyúból) és 6 db 2 centis egycsövű gépfegyverből állt volna.

Ronin !

Ez sajnos nem. A Z terv új hajók építését írta elő. Ez az átfegyverzéses/átépítéses dolog független volt tőle. A H-44 egyébként nem 60, hanem 140.000 tonna lett volna. Az volt a "specialítása", hogy egyetlen akkori német kikötőbe se fért volna be.
Ronin 431912 2009. szeptember 24. 18:37
Válasz erre
Üdvözlet!
Ez a csatahajótuning nem azonos a Z-Terv ben szereplő H44-nek nevezett 60 000 tonnás szupercsatahajó elgondolással?
Sebi 431911 2009. szeptember 23. 23:24
Válasz erre
Szia !

Szerintem több infót nem nagyon fogsz találni a neten. Valószínúleg a könyvekben is csak ilyen rajzok lesznek. Majd megnézem nekem milyen van az egyikben. Egyébként az általad mutatott rajzon is látszik a betoldás.
Simi 431910 2009. szeptember 23. 21:14
Válasz erre
Gonzo!
Vagy 10 éve egy könyvben láttam is egy "retusált" fotót a Gneisenau-ról a 380 mm-es tornyokkal - igeeen dögös volt.
Ha én ilyenre vállalkoznék, akkor a Scharnhorst-ot venném alapul (főként a fegyverzet dolgában) + az említett tornyok "Tirpitz"-esen.
Gonzo 431909 2009. szeptember 23. 20:15
Válasz erre
Battleship G

Egy lehetséges felújítás...
Battleship G

Szia Sebi&Simi!
Én valami ilyesmire gondoltam, bár úgy látom, hogy a modelwarships-es kolléga a teljes orr szekciót is megtoldotta. Jó lenne még infó...
Sebi 431908 2009. szeptember 23. 00:20
Válasz erre
Szia !

Nem, mert egyrészt a németeknek be kellett tartaniuk az angolokkal kötött egyezményt. Másrészt ők gyors hajókat szerettek volna, így a sebességért feláldozták a fegyverzetet. Csak nem sokkal a háború kitörése előtt vették tervbe, hogy "majd átépítik őket". De aztán másképp alakultak a dolgok. A Gneisenau például kb. így nézett volna ki:

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/gneisenau-700-vc/vc-index.html
Simi 431907 2009. szeptember 22. 21:37
Válasz erre
Lehetséges, hogy a tervezéskor is felmerült a 15'-es opció - erről konkértat nem tudok. (Különben a japánok ezt trükköt eljátszották a Mogami osztályú cirkálókkal: 39-ben 155 mm-es tornyokkal állt szolgálatba, de a háború kitörése előtt "pillanatok alatt" átcserélték 203 mm-esre; így átvedlettek könnyűcirkálóból nehézcirkálóvá. Szóval azokat eredetileg is olyanra tervezték...)Az viszont biztos, hogy az un "Csatorna-futam" alatt, annak végső szakaszában a Gneisenau komolyabban megsérült. A hajót ki akarták javítani, ill. átépíteni; ekkor merült fel a gondolat, hogy 15'-es, vagyis 380 mm-es tornyokra kellene kicserélni a meglévőeket. Aztán közben Hitler látva a Norvég vizeken hogyan bénázik a Kriegsmarine, kiadta a parancsot, hogy az összes nagy hajót be kell olvasztani. Persze ezt nem kivitelezték, de a Gneisenau átépítését jegelték, mint kiderült - örökre.
BBalázs 431906 2009. szeptember 22. 19:08
Válasz erre
Néha felütöm a Csatahajók című könyvem, és mire lettem figyelmes:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/S%C3%A3o_Paulo_1942.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b6/Battleship_Minas_Gerais_01.jpg
Érdekes hajó, a könyv szerint (bár ez lehet nem mérvadó?) kora legerősebb csatahajójának készült.
BBalázs 431905 2009. szeptember 22. 19:04
Válasz erre
Úgy tudom, hogy 6x381mm-es ágyúkra akarták cserélni később, mig a Bismarck-osztályét 8x406mm-esre tervezték. De mint tudjuk erre nem volt kapacitás.
Gonzo 431904 2009. szeptember 22. 14:10
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Kérdezem: a Scharnhorst eredetilek nem 3db 15"-ös toronnyal készült volna? Ha lenne valakinek konkrét rajza, vagy leírása az nagyon érdekelne. Már nem tudom, hogy hol olvastam (talán a wikipedian), de a toronytalapzatok, lőszerliftek, stb úgy lettek kialakítva, hogy később a 280mm-es tornyokat le lehessen cserélni. Műgyanta Bismarck tornyot meg biztosan le lehetne akasztani valahonnan.

Az lenne az "igazi" csatacirkáló 1:350-ben

Gonzo
ChevyG 431903 2009. szeptember 22. 12:43
Válasz erre
Végre lesz egy méltó makett a hajóhoz!

További alternatíva lehet egy korai Gneisenau!
EDE 431902 2009. szeptember 18. 08:56
Válasz erre
Ah!

Szóval a Dragon is beleharapott a Trumpeter által felizgatott 1:350-es II. vh.-ús piacba. Tényleg egy szép hajót választottak.
Sebi 431901 2009. szeptember 17. 19:37
Válasz erre
Háát, ezt a projektet már vagy 4 éve hirdetik különböző gyártók. Kíváncsi vagyok, hogy most tényleg végre kiadják. A képeket elnézve érdemes lenne egyre benevezni.
Sebi 431900 2009. szeptember 17. 19:33
Válasz erre
Hello !

Sajnos ha '80-as évek végi köteléket szeretnél, akkor csak kevésbé látványos festéseket fogsz találni. 1980-ig a repülőszázadok ún. high visibility (high-vis) festést használtak. Ezért olyan szép színesek. Aztán 1980-tól '82-ig átálltak a low visibility (low-vis) festésre. Az átmeneti időszakban előfordultak olyanok, hogy az egyik gép high-vis-re, a másik low-vis-re volt festve. De 1982 óta csak low-vis festést használnak, legfeljebb a parancsnoki gépet festik high-vis-re.
A Jolly Rogersre figyelj egy kicsit. Az általad írt emblematikus, feltűnő század a VF-84. De amit te szeretnél felrakni az Enterprise-ra az a VF-103. Látogasd meg ezt a lapot www.anft.net/f-14 és klikkelj a squadrons feliratra. Valamint nézz körül itt: www.jolly-rogers.com. Nézd meg a képeket, hogy lásd a különbségeket.
Sszabi 431899 2009. szeptember 17. 19:17
Válasz erre
Üdv!
Ma találtam ezt a gyönyörűséget, illetve annak terveit...:):)
www.modelwarships.com/reviews/ships/dkm/bc/scharnhorst-350-pre/dragon-poster.html

Ha már tudnom kellett volna róla akkor bocsi, kicsit mindig le vok maradva...
További szép estét!
Ronin 431898 2009. szeptember 17. 14:01
Válasz erre
Köszi Essex! Igazából Sebi által korábban ajánlott Gonawy oldalon már választ kaptam a századok kérdésének, viszont az hogy Jolly Rogers-t is telepíthetek a fedélzetre lehet hogy módosítok az eredeti terven, és végül 96-os verzió lessz. Eredetileg a WolfPack, és a Bounty Hunters századokra gondoltam, de ők csak 75-83 ig voltak a fedélzeten. Ez kicsit korai nekem. A korábban említett időszakban az Aardvarks, és a Black Lions, szolgált a ,,E"-n, de valaogy ők nem igazán látványosak festés szempontból. A 80-as évek vége, 90-es évek eleje azért lett volna jó, mert szerettem volna a Corsairt, és a Hornetet együtt ábrázolni, de ahogy azt már Sebi említette valószínüleg nem találkozhattak. A Jolly Rogers viszont igazi emblematikus, és feltűnő jelenség, ezért lehet hogy ők nyernek.
Más részről pedig úgyis az dönt el mindent hogy melyik maricát tudom beszerezni. Jövő honapban Modellbau Messe- ről biztos hozok a Trompeter Tomcat készletből.
Remélem ezútal nem magyaráztam semmit félre...
Üdv:Ronin
Essex 431897 2009. szeptember 17. 11:30
Válasz erre
Megpróbálok utánanézni, hogy pontosan milyen századok és milyen gépek voltak akkor a Big E-n, na meg a festésüknek. Nem ígérek gyors eredményt, mert mostanában nem sok időm van, az anyagaim meg jól el vannak ásva. Szóval akkor az időszak ugye 80-as évek vége, 90-es évek eleje?

Egy-egy század néha meglepően sok hajón szolgált. Az alapegység a Carrier Air Wing, ezek fixen vannak telepítve a keleti ill. a nyugati parton egy-egy szárazföldi állomásra (NAS = Naval Air Station), és tkp. egy adott bevetésre települnek egy adott hajóra, vagyis a hajókat cserélgetik alattuk. Egy Wing-hez nagyjából fix századok tartoznak (amiket a hajón is látsz), de persze időnként ezeket is cserélgetik, így aztán teljes a kavarodás.
Sebi 431896 2009. szeptember 16. 20:32
Válasz erre
Gyere nyugodtan. Ha én nem is, de valaki biztos tud segíteni, hogy jól nézzen ki az Enterprise. Ha pedig megkérhetlek küldj egy címet, hogy a matricákat hova küldhetem. Persze csak ha érdekel ;)
lucky 431895 2009. szeptember 16. 19:00
Válasz erre
Kis háttér anyag Szent István fronton:
data.hu/get/1712686/3355.rar
Ronin 431894 2009. szeptember 16. 18:52
Válasz erre
Az angolom elég gyenge, azért én is naggyából erre jutottam. Plussz a guglim is autómatikusan fordít...:) Viszont a két terepszínű gép valahogy a szokatlasága miatt unikumnak számít, a szürkeségben.
Egyenlőre úgyis csak ötleteket gyűjtök, a valód munka még ki tudja mikor kezdődik. Most még a képeket gyűjtögetem, és utánna nézek a kiegészítőknek. Nem árt tényleg alaposan utánna néznem a repülö századainak sem. Emerson által javasolt (amúgy köszi)Veteran Modells kiegészítők is az eszembe jutottak, mivel emlékeztem Óváron a kínai srácra, aki azokat a döbbenetesen részletes csatahajó kiegészítőket árulta. Elő is kerestem a katalógust, amit ő adott. A Phalanxra biztosan benevezek tőlük. Amire pedig a fotómaratás és a matricák is együtt lesznek...
Tényleg nem tudtam hogy a Jolly Rogers állomásozott a ,,Big E"-n. Nekem valahogy mindíg csak a WolfPack jut róla az eszembe.
Tulajdonképpen ezért szuper ez a fórum, mert itt tényleg bármien témában van aki hozzá tud hozzászólni, és segíteni.
Üdv: Ronin
Sebi 431893 2009. szeptember 16. 18:31
Válasz erre
Bocs. Szóval klikk a twobobs decalsra, aztán a 48-as méretre. Aztán a lap alján a 12. oldalra.
Sebi 431892 2009. szeptember 16. 18:29
Válasz erre
Közben megtaláltam amit még szerettem volna megmutatni:

www.twobobs.net/index1.html

A 12. oldalon van ez a minta és egy másik. Úgy tűnik ezt a két gépet festették csak át.
Sebi 431891 2009. szeptember 16. 18:22
Válasz erre
Igen, hasonlít. De nem tudom mennyire vagy jó angolos, mert azt is tárgyalják, hogy valószínűleg ez az egy gép volt ilyenre festve. Sőt ! A második oldalon van egy sztori is a festésről. Egyébként ha akarsz rakhatsz a hajóra egy ilyen corsair-t. Végülis a VF-22 része volt a repülőköteléknek és úgy tűnik '86-ban vagy '87-ben festették ilyenre a gépet.
Ronin 431890 2009. szeptember 16. 16:29
Válasz erre
Na jó, lehet hogy kicsit elhamarkodva neveztem ki agresszornak a terepszínű Corsairokat, de el kell ismerni, nagyon hasonlít a festés a Top Gun oktatókéra.
Ha minden igaz ezen a fórumon éppen ezeket a gépeket tárgyalják.
www.arcforums.com/forums/air/index.php
emerson 431889 2009. szeptember 16. 14:16
Válasz erre
ja 19 évig építette ez a Gabriel Surányi nevezetü emberke.
itt néz még körül pár kiegészítő hátha segítwww.luckymodel.com/scale.aspx
lucky 431888 2009. szeptember 16. 11:48
Válasz erre
Ja és volt még A-4 is ha jól tudom Mig-17 re
lucky 431887 2009. szeptember 16. 11:47
Válasz erre
Sebi!
F-5 a Mig-21.Később F-16-tal már sok mindent szimuláltak.
Sebi 431886 2009. szeptember 15. 23:30
Válasz erre
Szia !

Pedig voltak. Méghozzá 1996-ban ;) De mivel te azt mondtad, hogy 80-as évek végi hajót szeretnél, így ők most nem játszanak. A Trumpeter többi matricája közt szintén nincs, amit használni lehetne erre az időszakra.
A helyzet az, hogy az Enterprise-on nem volt együtt Corsair és Hornet. A hajó 1990 végén felújításra került és mikor ez négy évvel később befejeződött, már Horneteket raktak vissza rá.
Ha tehát egy viszonylag korrekt köteléket szeretnél összerakni, akkor menj erre az oldalra:
gonavy.jp/CV-CVN65f.html
Itt meg fogod találni, hogy 1982 szeptember 1-től, 1990 március 16-ig milyen századok voltak a hajón (egy-kettő kivételével gyakorlatilag ugyanazok).
Namost, ezeknek a századoknak a 95 százaléka rajtavan azon a matricaíven, amit a 6963-as hsz-ben linkeltél és így hívják: #178-846-5 Low viz naval aircraft decals (West coast). Ebből 4 ív kell, hogy összejöjjön egy kötelék. Vagy megnézheted, hogy a starfighter decalsnál vagy a yankee modelworksnél vannak-e matricák a listán szereplő századokhoz.
A big E az a fehér E betű, ami a felépítményen látható. A Hormuz Highway Patrol pedig az egyik lift fölé volt kiírva. Így tehát ez két jelzés csak a matricaívről.
Az agresszor Corsair-rel kapcsolatban úgy látom van egy kis félreértés. Az agresszor századokat kiképzésre használták. Ez azt jelentette, hogy ennek a századnak a gépeit hasonlóvá tették az ellenség gépeihez. Ha jól tudom például az F-16 a MIG-21-est, az F-15-ös pedig a MIG-29-est, később pedig a SZU-27-est szimulálta, mert alakra hasonlóak voltak és a festéssel csak fokozták ezt a hasonlóságot. Ami az általad mutatott képen van, az nem egy agresszor Corsair (a mögötte lévő sem), hanem az egyik század két gépe, melyet a sivatagi bevetéshez festettek le. A szürkétől eltérő festést már Vietnamban is kipróbálta az amerikai haditengerészet, de felhagytak vele, mert a hordozó fedélzetén zavaróak voltak a dzsungelmintás gépek.
Ronin 431885 2009. szeptember 15. 18:58
Válasz erre
Ronin 431884 2009. szeptember 15. 18:57
Válasz erre
Hoppá... Úgylátszik Enterprise ügyren is igaz, hogy mindíg van egy nagyobb hal...:)images.google.hu/imgres
Ronin 431883 2009. szeptember 15. 17:27
Válasz erre
Agressor
Agressor

Szia Sebi!
Jó a minikandúr! Köszi az ajánlott oldalt! Kérdésem lenne. A Trumpeter csak a Jolly Rogers századhoz ad matricát, vagy van a készletben esetleg más, Enterprise kompatibilis jelzéssor is? Hiába rajongok én is a koponyás kandúrokért, úgy tudom ők nem állomásoztak ezen a hajón. Egyébként most úgy tervezem, hogy ha nekiállok akkor a 80-as évek végi ,90-es évek elei álapotában szeretném ábrázolni. Amikor még szolgálatban volt a Corsair, de már megjelent a Hornet. A Top Gun agresszor Corsairok ötlete pl. nagyon tetszik nekem..
Ja még valami! Érdekel a általad ajánlott matrica. Mit is takar az általad felsorolt Big E, és a Hormuz higway patrol? Ez az egész ív, vagy csak a két jelzés?
üdv: Ronin
Üdv: Ronin
Sebi 431882 2009. szeptember 14. 23:08
Válasz erre
Szia Ronin !

Az építés szép kihívás lesz. Akkor ha egy kicsit fokozhatom a dolgot, íme mégegy maratás a hajóhoz és a repülőkhöz:

smmlonline.com/reviews/photo_etch/wem_enterprisesets.html

Ha esetleg érdekes lehet (és felajánlhatom segítségem), a hajóhoz van egy-két matricám. Az általad mutatott oldalon szereplő nuclear carrier decals ugyanis megvan nekem is. A Big E-t és Hormuz highway patrolt már fel is tudom ajánlani. Ha pedig szeretnéd nagyon felturbózni a gépeket, engedd meg, hogy a figyelmedbe ajánljam az adatlapomon szereplő cikket.
Ronin 431881 2009. szeptember 14. 22:09
Válasz erre
Nem hinném hogy ügyes lennék, legalábbis alku ügyben, de tényleg mázli volt.
Na igen a réz... Azok után amit az alább szereplő linkben láni, már elég nehéz lenne rászánnom magam a dobozból építésre. Előbb még körüljárom az upgrade lehetőségeit.
Itt azért már kaptam némi ízelítőt:
www.hobbyworldinc.com/plast65.html
Simi 431880 2009. szeptember 14. 21:18
Válasz erre
Ha rezeket akarsz beszerezni hozzá, gyanítom, nem leszel ennnyire szerencsés! De akkor is egy jó vétel volt.
sanyi 431879 2009. szeptember 14. 18:07
Válasz erre
Hali!
Vigyázz vele, mert lehet hogy a Kennedy-gyilkosság egyik bizonyítéka...:)
Ügyes vagy - de inkább mázlista... Gratula!
Sanyi
Ronin 431878 2009. szeptember 14. 17:36
Válasz erre
A kérdést mondjuk tényleg költőinek szántam...:)
Hogy szeretem e? Egyik legnagyobb gyerekkori álmom volt ez a makett. Akkoriban volt egy 92-es Tamiya katalógusom, a középső oldalt amin ez volt rongyosra nézegettem. Belegondolok az akkori 15000Ft-ára is horror volt. Már-már rászántam magam hogy nekiállok papír modelből.
Természetesen a készlet hiánytalan, ráadásul meg van az egész fejelve plussz egy hordozó fedélzeti készlettel, amiben a Sea King helikopter, és a Sea Hawk felderítő, és az F-4 Phantom is benne van.
Azt azért mellesleg hozzáteszem hogy inkább Nimitz rajongó vagyok, de rögtön utánna a ,,BIG E" jön.
Simi 431877 2009. szeptember 14. 17:16
Válasz erre
Ronin!
Ha a készlet hiánytalan és szereted az ilyen hajókat, akkor feltétlenűl megérte, mert a bolti ára - tudtommal- olyan 40-50 e Ft között van.
Ronin 431876 2009. szeptember 14. 17:05
Válasz erre
Enterprise 004
Enterprise 004
Enterprise 005
Enterprise 005
Enterprise 006
Enterprise 006

Sziasztok! Ezt a gyönyörűséget sikerült levadásznom hétvégén, a szombathelyi zsibin! Mit gondoltok, megért 8000Ft-ot? :):):)
Lehet hogy kicsit el kell zárnom a pincébe, mert már olyan megalomán ötleteim vannak tőle, mint Hitlernek 39-ben Európa térképe fölött...:)
Mondjuk ezek az oldalak feladják a leckét:
www.aircraftresourcecenter.com/Gal8/7001-7100/gal7024-USS-Enterprise-Yuen/00.shtm www.carrierbuilders.net/gallery/20050319_1_350_Enterprise_CVN_65/20050319_1_350_Enterprise.htm
Üdv:Ronin
lucky 431875 2009. szeptember 13. 10:14
Válasz erre
Szia Laci!
Én is így voltam mikor először láttam az F-18-ast Kecskeméten...)
Egy dolog h tudod,h 150 méter, de ezt látni már egészen más.
Laci 431874 2009. szeptember 13. 09:56
Válasz erre
Üdv minden hajósnak!
Most végre itthon vagyok egy pár nap pihit.
Rövid beszámoló egy-két élményről.Dániában vagyunk egy szigeten névszerint Odense.Egy olyan hídon kell keresztül mennünk,ami a világ 2. legnagyobb függő hídja.Alattunk a tenger,ami olyan gyönyörű szép kék,hogy az államat a kocsi padlólemezéről kellett összeszednem.Éppen egy hajó haladt át,egy hosszú nyomvonalat húzva maga után.Jobb oldalt az öböl,bal oldalt a nyílt tenger.Ha tudok róla értelmes képet készíteni akkor felteszem.Ugyanis mozgó autóból 6 sávos autópályán érdekes fényképezni,főleg ha egy kamion trélere csúszik be a képbe,mint legutóbb.
A másik pedig az mikor Hamburgban mentünk és a jobb oldalt egy nagy zöld falat láttam kb. 50-100 méterre tőlünk.Először valami épületnek néztem,mert oltári nagy volt,aztán mikor láttam,hogy rengeteg daru rakodja tele konténerekkel,akkor esett le,hogy ez egy hajó b...a meg.Tudtam én,hogy nagyok ezek a hajók,de,hogy a valóságban mekkora monstrumok ezek,nem is gondoltam volna.Éppen a tat része volt látható.Igaz akkora eső esett,hogy nem tudtam rendesen lefényképezni,de a látvány maga,már megérte kimenni.
Dániáról annyit,hogy az idő elég barátságos,mert ha jó idő van,akkor az a kellemes 20-23 fok.Viszont tenger mellett ugye igen sok eső esik,ha esik.Néha úgy elnézem a felhőket,úgy tekernek,hogy percről percre változik az idő.Ami a legjobb az egészben viszont az,hogy reggel 6 órakor,már viszonylag világos van,és este 9 körül sötétedik.
Egyenlőre ennyit dióhéjban.
Mindenkit üdvözlök,és további jó modellezést-makettezést,és tessék vigyázni a szállításnál!
Üdv mindenkinek!
Michalkó 431873 2009. szeptember 12. 11:56
Válasz erre
Már ahogy mesélted kirázott a hideg. RÉSZVÉTEM! Kitartást a helyreállításhoz. Remélem azért tanultál az esetekből. Miért nem dobozban szállítod?

Üdv. Pisti
lucky 431872 2009. szeptember 12. 11:12
Válasz erre
Nálam a macska volt a hibás...
Mentem be a szobába a macs szokás szerint 8-asokat írva a lában körül szaladgált.
Botlás, a hajó neki az ajtófélfának.
A macs menekülőre fogta valamiért...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305.