/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
csatahajós 431548 2009. június 4. 19:57
Válasz erre
Érdemes teljes képernyőre kinagyítani a képeket a kép alatti gombokkal - lélegzetelállító

service.photo.sina.com.cn/orignal/45b72407x6261bf118046&690
csatahajós 431547 2009. június 4. 19:54
Válasz erre
Kis csemege, emberünk indított egy új blogot:

blog.sina.com.cn/s/indexlist_1169630215_4.html

Nem semmi...na azt mondom ezekre hogy ehhez képest PVB munkái még 350-ben sem hozzák azt a részletességet :).
Narn 431546 2009. június 4. 17:52
Válasz erre
Nekem Miliput van, ami kicsit hasonló. Azzal próbálom majd a nagy lukakat eltüntetni.
Majd abból fogom a hiányzó palánkokat is oda varászolni, mert kicsit el van csúszva, ami a 4080-as képen is látható.
Simi 431545 2009. június 4. 08:36
Válasz erre
Narn!
Hagyományos módszerekkel is el lehet ezeket a réseket tüntetni, de az nem kis meló. Én a Hood esetében találkoztam hasonló, de talán még kellemetlenebb résekkel. Ráadásul már le is voltak festve az elemek. Sokat gondolkodtam a megoldáson. Csiszolás, meg ilyenek már szóba se jöhettek. Végülis egész jó megoldást sikerült találni: A vízszintes részeket (értsd: fedélzet)szalaggal lemaszkoltam (hogy ne kenjem össze), aztán a résekbe "Eporapid" nevű kétkomponensű ragasztót folyattam be gombostű segítségével; a felesleget pedig egy rossz szikével lekapartam a függőleges részek oldaláról. Így csak a réskbe jutott a ragasztó. Ez egy olyan anyag, ami az összekeverés után olyan, mint a méz, és csak 4-5 óra multán keményedik ki. Különben csiszolható is a száradás után - de nekem kellett. A lakkozás pedig minden nyomot eltüntetett.
EDE 431544 2009. június 4. 08:06
Válasz erre
Ja!

Mail: mihalikl kukac citromail.hu.
Állítólag itt látszani kéne valami adatlapon, de ezzel még én sem vagyok tisztában.
EDE 431543 2009. június 4. 08:04
Válasz erre
Lucky!

Már gondoltam rád és Szamurájra! Mindenképpem készülni fog biztonsági másolat. Ha rászánom magam a szkennelésre tolom nektek.
Narn 431542 2009. június 4. 01:46
Válasz erre
IMG_4079
IMG_4079
IMG_4080
IMG_4080
IMG_4082
IMG_4082
IMG_4084
IMG_4084

Így néznek ki a kicsit zűrös részek.
Narn 431541 2009. június 3. 20:18
Válasz erre
Varjúbácsi!
Küldtem mailt magánban.
Varjúbácsi 431540 2009. június 3. 19:24
Válasz erre
Narn!
Megtaláltam az 1/200-as dokumentációt, részletes rajzok, ha elküldöd a postacímedet, lemásolom benn a munkahelyemen, és elküldöm. és teszekmellé még néhány fotót is egy CD-n! Én is nagyon rágerjedtem a Borodinora és a Varyagra. Az utóbbi szerintem nagyságrendekkel jobb.
varjasikukacyahoopontcom
Laci 431539 2009. június 3. 18:07
Válasz erre
Simi!
A szegecseket még nem tettem fel,mert eleve nincs is meg a mennyiség,hogy hozzáfoghassak.A testre is több mint 2200 db kell és annak még csak a fele lehet meg.Mondjuk nem is számoltam,hogy mennyi lehet,de úgy számoltam,hogy egy sor az 200 db környékén jár és 100 db is több,mint egy óra mire kilyuggatom.Nem beszélve arról,hogy van ami nem is jó,mert az előző lyukasztásba ment át és így nem kerek,hanem hiányos.
Üdv!
Narn 431538 2009. június 3. 15:15
Válasz erre
Hűűű, ezek jók. Ilyesmit kerestem, de nem találtam. Ezért használtam a warship oldalon lévő két-három makettet referenciának.
Köszi a linket. Nagyon örülnék a tervrajznak. Az utolsó linken jó rajzok is vannak.
Még várom a maratást és a lövegcsöveket, az kb egy hét mire ideérnek. Az építést sem sietem el.
Ahogy elnézem jó sok meló lesz vele, mert az illestéssk messze nem jók. Majd este teszek fel képeket.
Varjúbácsi 431537 2009. június 3. 15:12
Válasz erre
lucky 431536 2009. június 3. 15:06
Válasz erre
Varjúbácsi!
Engem is érdekelne a tervrajz...
lucky 431535 2009. június 3. 15:04
Válasz erre
EDE!
Mi a mail-ed?
Lenne egy kérésem Akizuki fronton..
llucky kukac citromail.hu
Varjúbácsi 431534 2009. június 3. 14:58
Válasz erre
Narn!
Ne PvB-t használd forrásnak, hanem pl. ezeket:
forums.airbase.ru/2007/01/t53088,13--bronenostsy-tipa-~Borodino~.html tsushima.borda.ru/
tsushima.su/index.php
Otthon még megnézem a doksikat, mert szerintem van egy komplett tervrajzom is hozzá, ha nem akarod holnapra megépíteni el is küldhetem postán.
BBalázs 431533 2009. június 3. 14:19
Válasz erre
Szerintem sem olyan rossz elsőre ez az Ise... Az tény, h én pont hátulról figyeltem, hogy vagy az árbóc vagy a torony ferde, tüzetesebben nem vettem szemügyre még, de sztem az sértés lenne ha egy lapon emlegetnénk PVB munkáival (sztem azok sokkal gyengébbek).
Ahogy mondtátok:
- messziről szép, közelről meg nem kell nézni :)
Maga az Ise fantasztikus, már-már futurisztikus kinézetü hajó volt.
lucky 431532 2009. június 3. 13:40
Válasz erre
Sszabi 431531 2009. június 3. 13:22
Válasz erre
Az Ede által belinkelt "papírvas" eszméletlen szép! Kár hogy az én Bismarckom ehhez képest sehol sincs...:(
EDE 431530 2009. június 3. 12:37
Válasz erre
A Junyo. Kár, hogy nem láttam. Azóta elkészítette a Lexingtont. Kész csónak.
Érdekes a balzafás megoldás a bordáknál Sovremennijnél.
Simi 431529 2009. június 3. 11:55
Válasz erre
Narn!
Van egy kép majdnem szemből a toronyról; itt úgy tűnik, mintha ballra (a szemlélőnek persze jobbra) dőlne az egész felépítmény, de a tetején a radar egész biztosan kicsit csálé. És ami még bántotta a szemem, hogy a sok ablaksort ahogy maratásból elkészítette: itt szinte mindenhol rések maradtak a maratások és a műanyag közt... Nyilván az ablakok helyét ki kellett faragni, reszelni az öntvényből; ilyenkor néhányszor rá kell próbálni a maratást; valószínűleg ez maradt el és így kicsit túlreszelte a plasztikot.
lucky 431528 2009. június 3. 11:16
Válasz erre
Herr Hintze csak nem?:)
Tavaly volt pár munkája Móváron.Azt hiszem a Conte di Cavour + egy japán(?) hordozó+ még valami.
Szédületes volt.
EDE 431527 2009. június 3. 10:58
Válasz erre
SImi!

Esküszöm, egy órája a HLJ.comon néztem ezt a modelt, és az járt a fejemben Buren vajon megcsinálta e már, és hogy mosolyognék, ha kederülne, hogy megelőzték.

Egyébként az Akagit akciózzák, most csak 16 120 jen 24 000 helyett!

Elolvastam Horváth Zoltán Rodney-s cikkét. Hihetetlen termékeny ember, nem csak makettezési, hanem szerzői szempontból is. Még olvasni is fárasztó azt a sokmindent, amit művelt ezzel a makettel. Mindenesetre, ha nem tartózkodna annyira fórumozástól, lehet, hogy sok plusz munkát és kudarcot elkerülhetet volna.
És egy kedves ismerős papírból:
www.papirmakett.hu/forum/viewtopic.php
Narn 431526 2009. június 3. 10:52
Válasz erre
Simi!
Mi a baj a toronnyal ?
Én nekem nem tűnik fel semmi komoly gáz, azért kérdem, okulásképpen.

Amúgy a Borodinohoz most egyrészt PVB munkáját is használom refkónak :), mert nincs sok sajnos.
Simi 431525 2009. június 3. 09:50
Válasz erre
Én szeretem a sztirolt, de azért nem csinálnék mindent ebből, mint Evert-Jan Foeth, aki szinte teljesen sztirolból építi a hajóit(jelen esetben a Hood-ot 350-ben):blog.ontheslipway.com/

Más: szomorkodhat PVB, mert valaki előbb megépítette és feldobta a modelwarships-re a Fujimi 350-es Ise-jét... és talán egy fokkal még jobb is az ő munkáinál. Persze minden létező kiegészítőt megvett hozzá. Sajnos a torony - a hajó egyik izgalmas része - nem sikerült igazán szépen.
http://www.modelshipgallery.com/gallery/bb/ijn/ise-350-sm/sm-index.html
lucky 431524 2009. június 3. 09:09
Válasz erre
A sztirol azért lehet jobb, mert a vastag karton rétegekre széteshet.Ez ugye a sztirolnál nincs.
Ha haladni akar az ember így is, úgy is pillanatragacsot kell használni.
Ez a papírt átitatja és keménnyé teszi.
Sztirolnál utána még lehet oldószeres ragacs is.

Ede!
Pontosan vágj!Ha egy hajszállal kisebb az még lehet jobb is, mintha nagyobb lenne.
Simi 431523 2009. június 3. 09:03
Válasz erre
Laci!
Arról nem is írsz, hogy hogyan sikerült a "szegecselés" (vagyis a kis korongok felragasztása)?
Laci 431522 2009. június 3. 08:32
Válasz erre
Simi!
Ha már a sztirolnál járunk.Hosszasabb kutakodás után találtam eléggé sok szegecset körbe a hajón meg a felépítményen,na meg ezen-azon,úgyhogy amit küldtél táblával szt mind kilyuggatom míg el nem fogy.Nem akarok beleesni abba a hibába,hogy visszaküldöm a lyukasztót,aztán meg húú légyszives küldd már el megint,mert kellene erre meg arra.Inkább legyen több,mint kellene.Köszi előre is!
Üdv!
Simi 431521 2009. június 2. 12:57
Válasz erre
A sztirol az én szememben talán nem is a merevsége miatt (lehet, hogy a papír is van olyan merev) tűnik olyan jónak, hanem pl mert jól fűrészelhető (vágható), csiszolható, fúrható, véshető, szépen festhető, és kiválóan ragasztható. Az 1 mm-es sztirolt és az 1 mm -es kartont összevetve a tulajdonságok terén - szerintem - a sztirol a jobb.
EDE 431520 2009. június 2. 12:56
Válasz erre
Szami, Lucky!

Egyelőre örülök, ha a hajótestet sikerül összeraknom a nyáron. Szami gyönyörű tengeralattjáró vadászábűról beugrott egy régebben felmerült kérdés, az árbocot, ami asszem 2 mm-s rézdrótból lesz, hogyan kell stabilan beágyazni?
Szamuráj 431519 2009. június 2. 12:49
Válasz erre
Szia Lucky!
Nem csodálom, megnéztem milyen a szerkezete, hát van vele meló az biztos.
Sz.
lucky 431518 2009. június 2. 12:35
Válasz erre
Szami!
Nekem a Krakowiakon gyűlt meg a bajom a vízibomba vetőkkel...És még még mindig gyűlik...
Szamuráj 431517 2009. június 2. 12:26
Válasz erre
sub chaser DSC02177
sub chaser DSC02177
sub chaser DSC02179
sub chaser DSC02179
sub chaser DSC02180
sub chaser DSC02180

Az említett 1/144-es tengeralattjáró vadász (hivatalos neve CH-13 sub chaser), amit a nyári szünetben fogok befejezni. Már nagyon várom. Lesz hozzá tenger és kísérő csónakhad.
Sz.
Szamuráj 431516 2009. június 2. 12:14
Válasz erre
Szia EDE!
A Simi által mellékelt cikk nagyon tanulságos, ezeken a buktatókon én is átestem, amikor évekkel ezelőtt kitapasztaltam, hogyan nézzen ki a végeredmény. Mivel nekem már van pár kész "papírmakettem" (amiket a tavalyi bolyai-stefin láttál is, milyen érdekes, kivétel nélkül tengeralattjárók), engedd meg, hogy pár jó tanáccsal szolgáljak:
-A bordákat és a merevítéseket, gerincet én triplex kartonból szoktam megcsinálni. Ragasztásukhoz a Palmatex jó, nálam azonban az UHU univerzális ragasztója vált be, annál is inkább, mert kevésbé büdös.
-A keresztben osztott lemezekre érdemes, a cikkben olvasottaknak megfelelően hosszanti irányban is felfektetni a papírlemezeket.
-A merevítéssel és a bordák közti besüppedéssel nekem is meggyűlt a bajom sokszor. Amikor édesapa még a hajógyárban dolgozott, szokott hozni kétkomponensű gyantát (nevét nem tudom), amivel el lehetett tüntetni a göröngyöket. Persze utána kitartó csiszolás a durva, majd finom csiszolópapírokkal, a végén vizesen.
-Pur habbal szintén játszottam, fontos, hogy legyen sok aceton a közelben, amivel le lehet mosni, mert elég idegesítő amikor ragad az ember keze.
-A felépítményeket 1 mm-es sztirol lemezből szépen meg lehet építeni.
-A fedélzeti deszkákat megúszod ennél a hajónál. Érdemes majd a linóleum borítást megcsinálni, és ha van csúszásgátló lemezed, azt is. (ezzel a mintasorral: -I-I-I)
-Még lenne sok ötletem, hirtelen ennyi jutott eszembe.
Nyárra előszedem én is a hajókat, a suli miatt most alig van idő nagyobb projektekhez, inkább a kölykökkel maketteztem szakkörön.
Meg fogod csinálni a taton lévő mélységi bomba kivető rendszert? Még tavaly sikerült egyet megalkotni 1/144-ben, a szemem majd kisült, mire kész lett. XD
Üdvözlettel:
Sz. tanár úr
Narn 431515 2009. június 2. 12:10
Válasz erre
Érdemes megnézni ezt az úriembert, hogyan építi a hajóját. Én legalábbis nagyon szeretem ezeket a build reportokat sok képpel.

modelshipwrights.kitmaker.net/modules.php
bigboy 431514 2009. június 2. 12:01
Válasz erre
Üdv ez nekem is jól jön a 1:200 U.S.S Lexington-hoz.köszönöm koma.bigboy
lucky 431513 2009. június 2. 11:49
Válasz erre
Én is meglepődtem milyen erős szerkezetet lehet papírból összehozni.
Korlátra van lézer vágott lehetőség is.
www.papirmakett.hu/index.php/kiega-sza-ta-k/la-zerva-gott-kiega-sza-ta-k/haja-korla-t/c_89.html
EDE 431512 2009. június 2. 11:28
Válasz erre
SImi!

Én is így tervezem. A 100 mm-s lövegek még ebben a méretarányban is olyan kicsik, hogy eszembe se jutna papírból elkészíteni. A 0,5 mm-s injeciós tű a méretes.
A korlátokat 0.2-es rézdrótból tervezem elkészíteni. Erre kidolgoztam egy "citerás" technikát 1:700 ban, de ott nem vált be. 1:200-ban szerintem jó lesz.
Persze az egész semmit sem ér, ha a papírt összekaszabolom.
Gyermek koromban sokmindent építettem kartonból a Playmobil koppincs (made by Schenk Károly fröcsöntő műhelye) katonáimnak - várat, helikoptert, vitorláshajót, sőt még egy monitort is hatalmas forgó lövegtoronnyal, és már akkor tapasztaltam, hogy milyen szilárd szerkezetet lehet papírból létrehozni. Úgyhogy a gerinc szerintem jó lesz abból is.
Simi 431511 2009. június 2. 09:41
Válasz erre
Ja, a papír lakkozását akrillal és enamellel is kipróbáltam. Az enamel jött be, mert az akril szétpacálta - vízbázisú lévén - a festéket.
Simi 431510 2009. június 2. 09:36
Válasz erre
EDE!
Hát akkor sok sikert! Ha Zoli cikkét elolvasod, akkor magad is rájössz arra, hogy nem szabad és nem is érdemes mindent papírból készíteni, mert azért a papírnak is megvannak a maga korlátai:pl a lövegcsövek sosem lesznek igazán szépek papírból stb. Zoli - a cikk szerint - sokat küszködött, hogy a papír megkeményedjen; mindenféle kezelést kipróbált, hasztalanúl. Csak a lakkozásra nem gondolt. A lakkot a papír magába szívja, és a száradás után jól megkeményedik. Ráadásul védi is az elszineződéstől.
EDE 431509 2009. június 2. 09:30
Válasz erre
Csatahajós!

Az extra levelezőrendszere nem működik, így a citromailen válaszoltam neked, de ott 1 datanetes címed volt, nem tom megkaptad e.
EDE 431508 2009. június 2. 09:25
Válasz erre
SImi!

Bizony már szembesültem a nehézségekkel. De már megvettem az Akizukit, és olyan szép kis hajó, hogy nincs szívem túladni rajta. Legalább megpróbálom. Legfeljebb a szemétkosárban végzi. 2,2 lepedő nem nagy pazarlás, múltor a pálinka fesztiválon kétszer ennyit elvertem röpke 3 óra alatt.
Horváth Zoltán cikkét majd elolvasom. Egyelőre azt megállapítottam, ismét nincs miért szégyenkeznie.
Az biztos, hogy igen nagy tisztelettel néztem Lucky papírhajójára a Stefin.
Simi 431507 2009. június 1. 14:35
Válasz erre
Mindenkinek - talán most különösen is EDÉnek - ajánlom elolvasásra Horváth Zoli barátunk legújabb modellépítési cikkét:olli.freeweb.hu/index.html (Rodney-Gomix) Nagyon tanúlságos. Én biztos nem fogok bele papírhajó építésébe ezek után... bár a szerző még nem veszítette el most sem a kedvét. A hajót jómagam is láttam Móváron - igaz, talán 2 m -nél közelebb nem tudtam becserkészni. A Mester ugyan eléggé leszólta a cikkében, de szerintem elég jó lett - kapott is egy "bronze" feliratú plexit érte. A bordák vonatkozásában szerintem érdemes esetleg az 1 mm-es sztirollemezt is használni: olcsó (pl dekorstúdiókban v. papírboltokban lehet venni) és nagyon könnyen vágható, alakítható. A pillanatragasztóval igen keményen köt, de az átlag plasztikmodell ragasztók is jól ragasztják. És a papírnál biztosan sokkal szilárdabb.
Narn 431506 2009. június 1. 14:13
Válasz erre
IMG_4043
IMG_4043
IMG_4045
IMG_4045
IMG_4048
IMG_4048
IMG_4054
IMG_4054
IMG_4056
IMG_4056

Tegnap nekiálltam az összeszereléshez.
Először a testet ragasztottam össze. Orosz céghez képest egészen jónak nevezhető. Itt-ott azért elkel majd a tömítés.
Utána következtek a kis lövegek csöveinek a cseréje. Találtam itthon olyan injekciós tűt, ami ide megfelelőnek tűnik. Egyenlőre a fele van kész, 8 darab. Ezeket fel is ragasztottam a helyükre a mögötte lévő kis fülkével együtt. Majd ma este megcsinálom a maradék nyolcat, hogy a fedélzet is a helére kerüljön.
lucky 431505 2009. június 1. 10:27
Válasz erre
Készülj fel úgy 8-9 hónapi bíbelődésre...:)
A héjalás felrakásánál jól jöhetnek a külön ragasztófülek.
EDE 431504 2009. június 1. 08:54
Válasz erre
Lucky!
Ismét köszönet! Remélem sikerül egy kicsit bíbelődnöm ezzel a szép kis hajóval.
lucky 431503 2009. május 31. 21:44
Válasz erre
Szia Ede!
Ragassz össze 2db 0,5 mm-est.Így igaz,h 1,1-1,2 mm lesz, de ez még mindig kevesebb mint 1,4.
A másik ötletem az, h a borda közepét vedd számításba vágás előtt.
Magyarán a bordák helyét egy kicsit át kell szerkeszteni.
EDE 431502 2009. május 31. 21:09
Válasz erre
Köszi Lucky!

Végül én az orosz-japán háborús változatot töltöttem le, mert az kisebb. Csak a setup instructionsban azt olvastam, hogy a demo regisztrációhoz net kell, az meg otthon nincs egyelőre, úgyhogy az élvezkedés hanyagolva.
Viszont papírmakett ügyben szeretnék tőled tanácsot kérni. IJN Akizukihoz azt írják, hogy 0,5 mm és 1 mm karton kell a megépítéshez. A 0,5 az OK, de pont 1 mm-set egy bazinagy papírboltban sem találtam, csak 1,4 vastagot. Ez az eltérés gond, vagy elhanyagolható?
Attól tartok ugyanis, hogy a sok bordánál a sok kis eltérés összeadódik, és nem lesz pontos a papírlemezek fedése..
Narn 431501 2009. május 31. 00:04
Válasz erre
IMG_3650
IMG_3650

Hosszas kavarás és jónéhány más típusú makett legyártása után végre nekifogok egy újabb hajónak. Régóta tervezgettem beszerezni a Borodino-t vagy valamelyik másikat a típusból. Erre Pénteken került sor, amikor is megvettem a szépséget. Ha nem sajnáltam volna a pénzt, akkor elhoztam volna a Varyagot is. Majd később :)
Sajnos még semmi sincs hozzá, de már megrendeltem a Golds maratását, ami sajnos jó sokba kerül és együtt van a Varyag-al. A WEM-nek is van egy, de a Gold jobbank tűnt, viszont a WEM-en vannak olyanok, amik jól jöttek volna. A két maratás már nagyon sok így választanom kellet.
A maratáson kívül megvan (rendelve) még a két nagy löveg és a négy kisebb csövei, amik jobban néznek ki, mint a kit lövegcsövei.
Az lenne a kérdésem, hogy a hat-hat kis lövegnek, amik a hajó oldalában vannak kb mekkora cső lenne ideális ? Hátha injekciós tűből vagy valami másból le tudnám cserélni.
Sszabi 431500 2009. május 29. 13:28
Válasz erre
Én még régebben szedtem le a Jütland demóját, de nekem az irányítással gondjaim voltak, ennek ellenére nem volt rossz sztem.
csatahajós 431499 2009. május 29. 09:37
Válasz erre
Kíváncsi vagyok a véleményetekre ha kipróbáltátok a Jütlandot ;)!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.