/ Fórumok /

Csatahajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.
alsza 431347 2009. május 3. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Keresek Tamiya bb62 New Jersey 1/350 (78005) építési könyvet, mert az enyém elveszett,illetve kiegészítőket(korlát, stb...)
Szívességeteket előre is köszi!
Alsza
Tommy 431346 2009. május 3. 15:28
Válasz erre
Szia!

Balogh Józsefre gondolok. Nem ő rajzolta, hanem tőle vettem. Ez is 1:100-ban van. Pécsi emberke. Rengeteg tervrajza van, többek között ez is. Segítséget szerettem volna kérni a bordarajzról, mert nem látom tisztán.
A címem, amit használok: z.tamas@citromail.hu
Köszönöm előre is!
Üdv
Tommy
Varjúbácsi 431345 2009. május 3. 15:27
Válasz erre
Tommy!
A Viribus Unitis tervrajzát az osztrák Friedrich Prasky készítette, ennek alapján készült az Armadában látható metszet makett.
Hajókovács 431344 2009. május 3. 15:24
Válasz erre
Szia Laci!
Ha öszinte akarok lenni, igy megnem tudnám mondani, ha az épitett környezetben látnám akkor inkáb.Ezen a helyen ehez hasonló szerkezetnek a gyakorlati jelentősége csak az lehet ha a hajó vontába vesz egy másik nagy hajót és a vontató kötél ezen a szerkezeten keresztül fut ki. De ebben az esetben ennek egy irgalmatlan vastag kovácsolt acél, vagy öntvénynek kellene lennie és nem ilyen vékony, szinte lemezből hajlitott kis fülecskének.
Hajókovács 431343 2009. május 3. 15:02
Válasz erre
Szia Tommy!
Nem igazán értem a Balogh féle tervrajz megjelőlést. Az igaz, hogy Dr Balogh Tamás - nak a TIT Hajózástörténet Klub elnökének sok köze van a KUK hajókhoz, főleg a Szent István csatahajóhoz, könyvet is irt róla.De rajzokat elsősorban a Nostalgia Navy- s
Kovács Péter késziti aki szintén a TIT HTK tagja.
A hajót többen is megépitették, még müködő RC modelként is 1:1OO- as léptékben.
Az eggyik , most éppen a tegnap megnyitott Nagykanizsa-i kiállitáson látható.
Hamarosan fel is kerülnek ide a SIMI által készitett képek.
A model épitője szintén a TIT HTK tagja, Dr Hüvős Ferenc, ha adsz egy e mail cimet,
akkor küldöm az elérhetőségét.
Ha komoly a szándékod a hajó megépitésében , minden segitséget megkapsz.

üdvözlettel Bicskei János a TIT Hajózástörténeti Klub titkára
Tommy 431342 2009. május 3. 13:22
Válasz erre
Sziasztok!

Ismeritek a Balogh-féle Viribus Unitis tervrajzot? Szeretném olyan emberrel felvenni a kapcsolatot, aki megépítette ez alapján.
Köszi
Üdv
Tommy
ChevyG 431341 2009. május 3. 12:50
Válasz erre
Szia!

Nálam van fölösben egy ilyen bontatlan:

aber.net.pl/detal/desc/chains_090242422/

Ha érdekel, küld el ajánlatod a mélcímemre.
üdv
Jozsi 431340 2009. május 3. 12:02
Válasz erre
Hali Simi!
Hogy hívják azt debreceni hajóst akiről beszéltünk? Vagy a címét amin lehet nézelődni?
Annak a helybéli kollégának a névjegy kártyáját ne dobd el mert szükség lesz rá.
Üdv.
alsza 431339 2009. május 1. 21:16
Válasz erre
Kérlek benneteket, sajnos elvesztettem a tamiya 1/350 New Jersey összeszerelési könyvét, ha valaki beszkennelve eltudná küldeni az alábbi e-mail címre!:(
Köszönettel:alsza
Gonzo 431337 2009. április 30. 13:37
Válasz erre
lánc, lánc, kutyalánc
lánc, lánc, kutyal...

Sziasztok Urak!

Tudom hogy ez nem a csere-bere topik, de hátha:

Keresnék 1/700-as kimaradt fotomaratás horgonyláncot 1/400-as kis lélekvesztőmhöz. mint a képen is látszik elég kis átmérőjű az eredeti lánc (igazából a mellette lévő kötél is vastagabb)

Köszönöm előrre is
üdv: Gonzo
EDE 431336 2009. április 30. 12:36
Válasz erre
vdtann6
vdtann6

Én is épitek. (Bitekből)
Laci 431335 2009. április 30. 08:05
Válasz erre
boom fa 001
boom fa 001
ez mi lenne?
ez mi lenne
ez mi?
ez mi
boom fa 004
boom fa 004
boom fa 005
boom fa 005

Simi!
El is felejtettem!A többi boom fa pedig tollbetétből lesz megcsinálva.

Hajókovács!
Segítségedet kérném!Mi lenne ez a valami?Ki van rögzítve egy kötéllel is.
Köszi!
Üdv!
Laci 431334 2009. április 30. 07:24
Válasz erre
Simi!
Ez az általad nevezett boomfa-szerűség nálam kihjtott állapotban lesz mindkét oldalt.Úgy jobban tetszik.Ezen kívül lesz még 2-2 mindkét oldalt elöl-hátul.Tehát összesen 6.Ezek amik most kész vannak (a képen),fültisztítóból van,azóta már be is fejeztem ezeket,a végére egy végzáró kupak van rakva (eredetileg is),azt pedig egy bicikli bóvden végelzáróból csináltam.Köszi a szegecselőt.A szegecsek helye mind e van jelölve.Sikerült szereznem egy orvosi szikét is az pont erre a célra jó.

Jozsi!
Idáig még csak félkész állapotban van a test.Azaz megnyugodhatsz,mert még szórógitt van rajta,ami azt jelenti,hogy hamarosan festve lesz.Csak ugye először szórógittezni kell,aztán jönnek az ilyen-olyan nyalánkságok,mint a kapaszkodók,boomfa (Simi szerint),kondenzvízkivezetők,kristálymikik,stb-stb.Persze ezeket csak azért gittelés után,mert ha ezeket előtte teszem fel,nehezebb kicsiszolni,vagy eltömíti a kisebb furatokat.
Üdv mindenkit!
Simi 431333 2009. április 29. 23:16
Válasz erre
Laci!
Nagyon szép, amit eddig csináltál! Az a "támtartó" szerintem valami boomfa-szerűség (vagyis csónakok kikötésére szolgált - ha jól gondolom), mert ahhoz a kapaszkodósorhoz illeszkedik; a legtöbb rajzon kihajtott állapotban szokták ábrázolni. Szitrolból van?
Ha minden OK, holnap feladom a szegecselő szettet és az anyagot. Fontos, hogy bel legyen jelölve a helyük. Én egy pötty pill. rag.-ót szoktam a jelre tenni, aztán a szike hegyével veszem fel a korongot (érdekes, hogy milyen jól tapad rá) és helyezem a ragasztóra. Csipesszel ez egy őrület lenne...
Jozsi 431332 2009. április 29. 21:52
Válasz erre
ÖÖÖ!
A "szép széles" című fotón, szemből nézve bal oldalon, az alsó ablaksor végénél, a vízvonal alatti foltok csak a gittelésnek a foltjai?
Jozsi 431331 2009. április 29. 21:42
Válasz erre
Szia Laci!
Én is így tanultam apalánkozást, csak én 35 évvel ez előtt, és a mai napig is így csinálom. Pénteken a Hajókovácsot kifaggatom erről a ragasztott szegecselésről. Kb. 4 órán keresztül úgy sem tud majd kiszállni az autóból.
Üdv: Jozsi
Laci 431330 2009. április 29. 07:41
Válasz erre
tartó vagy mi 001
tartó vagy mi 001
felhajtható

igyekszek mindent amit lehet működőképessé tenni
felhajthat
ez jóóó
ez j
szép széles
szép széles
ez jóóó1

ezt azért tettem fel,mert hasonlít a 3. képhez
ez jóóó1

Jozsi!
Köszönöm az elismerést,de anno nekem így tanították a hajó építést szakkörön.Ennek már 12 éve és egy idősebb emberke vezette a szakkört,tehát még ő is a régi hagyományos palánkolással tanulta és ezt adta tovább nekünk.Sajnos már nincs köztünk,de viszont tovább adta nekünk ezt a stílusú építést.
Ez a ragasztva lesz szegecselés azért lesz ragasztva,mert nem lesz szára amit bele tudnék rakni a test oldalába.Mivel lyukasztással készülnek ezért a szár hiánya miatt kell ragasztanom, két "K"-s eporapiddal (na nem az utcaszélire gondoltam a k betűvel).
Készithetném úgy is,hogy rézdrót szálakat befoghatnám satuba,és mint az igazikat,kalapáccsal csinálhatnék fejet neki.De több mint 2000 szegecset nehezebb így csinálni,mint lyukasztani.Ráadásul nem biztos,hogy egyforma lesz így a fejük.

Hajókovács,Simi!
Legutóbb (ma korán hajnalban munka után egyből),ezt a támtartót vagy mit is csináltam a testre.Lassan teljesen kész lesz az egész test.
Azt a képet ami előröl van csak azért raktam fel,mert van egy kép ahol szinte ugyanígy néz ki.
Üdv mindenkinek!
Jozsi 431329 2009. április 28. 22:13
Válasz erre
soca!
ne legyél szégyenlős. Mi van még otthon? Tedd fel ide. Ha én felraknám a 35 évvel ezelőttieket. Vazze! De azok is "szépek"!
Jozsi 431328 2009. április 28. 21:57
Válasz erre
Hali Laci!
Akkor most a derelye szaggatóról beszélünk? Nem igazán kultiválom ezt az eljárást. Nemrég csináltam néhány gurigát, de kidobtam őket mert nem igazán lettek jók. Egy orosz oldalon tovaris Baranov nagyon jó technológiát mutat. Viszont nem értem a "nálam ragasztva lesznek a szegecsek". Mesélj azokról a szegecsekről amik ragasztva lesznek. Miből készülnek és hogyan? Szolnokon láttam a hajódat és azt mondtam a Bádogosnak hogy biztos valami öreg róka csinálja, mert hogy rétegelt lemezből és léc palánkozással készül. Aztán mondta hogy á dehogy. Meglepődtem, hogy nem stirolból és üvegszálból. Nem az udvariaskodás miatt, de emelem kalapom.
Üdv: Jozsi
Laci 431327 2009. április 28. 15:35
Válasz erre
Simi!
A szegecsek átmérője 0.6mm ahogy ki bírtam megközelítőleg venni (számolni).
A címem pedig a következő:

Hatvani László
Mezőtúr
Szabadság tér 29 2/2/8
5400

Köszi előre is,a felvarrót meg akkor a vissza úton küldöm neked!

Hajókovács!
Vagy úgy!Én eddig azt hittem,hogy még fejlődnöm kell ahhoz,hogy megközelítselek benneteket!
Üdv és további szép napot mindenkinek!
Simi 431326 2009. április 28. 11:07
Válasz erre
Laci!
Két dolog szükségeltetik: 1. Már nem emlékszem a kívánt korongok átmérőjére; légyszi, írd meg újra nekem 2. Postacím
A hoodos felvarrót meg majd megküldöd visszafelé.
Hajókovács 431325 2009. április 28. 08:17
Válasz erre
Szia Laci!
Ezidáig is a csapatba tartoztál, csak most nyomatékot kelett adni a ténynek.
Laci 431324 2009. április 28. 06:00
Válasz erre
Hajókovács!
Számomra a megtiszteltetés,hogy én is a csapatba tartozhatok és erősíthetem a nem százasok táborát!

Simi!
Ez a szegecs probléma úgy néz ki,hogy nem is inkább rád terhelném a feladatot,ugyanis tegnap számoltam össze és csak az egyik oldalt több mint 1000 db van.Tehát a két oldalt összesen legalább 2200 darab.Úgy gondoltam,hogy ha lennél olyan kedves és elküldenéd nekem a szegecs készítőt valamint a mellékelt anyagot,akkor megkímélnélek egy pár plusz munkától.Így is van neked is elég dolgod a POW-el.Bár nem tudom mennyire bízol a postában és inkább melyik megoldást találnád a legreálisabbnak.Viszont ha a címed megadod akkor elküldeném neked a Hood-os felvarrót.Köszike!

Józsi!
Ez a szegecs megoldás kétféle megoldással létezik.Vagy rendelünk a neten ökör áron,vagy magunk készítjük el lyukasztó segítségével réz lemezből (trombita réz),mint ahogy azt Simi is ajánlotta,vagy vékony műanyag lapból.
Van viszont egy harmadik megoldás,bár az kicsit macerásabb.Hajókovács barátunk aki full rézből építi meg a Titanic modelljét,kis rézlapokra nyomja egy maga által készített ( tésztavágó szerű fogaskerekes kis szerkezet ) kis "gurigával" a szegecsek domborulatait,majd azokat a lapokat forrasztja fel a hajótestre.Én is csak ennyit tudok segíteni.
Viszont nálam ragasztva lesznek a szegecsek.
Üdv mindenkit!
Simi 431323 2009. április 28. 00:00
Válasz erre
Laci!
Amint korábban ígértem, szívesen besegítek a szegecsek ügyében. Két megoldás van: vagy küldöm a lyukasztót és némi anyagot, vagy magát a kész "szögecseket".
soca 431322 2009. április 27. 23:56
Válasz erre
Kép 109
Kép 109
Kép 110
Kép 110

Ugy döntöttem fel merem rakni a dolgaim pedig ezek jó 20 évesek:)
Vidgul 431321 2009. április 27. 23:00
Válasz erre
Sziasztok Hajósok!

Eredetileg csörömpösöket építek, de egy kikötői diorámát tervezek építeni 1:35-ben. Lenne rajta egy-két német páncélos megy egy könnyű naszád (Artilleriefährprahm) melyet egy partraszálló hajótípusból alakítottak át. A White Ensign Models gyárt ilyet de csak 1:350-es méretarányban ami nekem nagyon kis pici lenne így magamnak kellene megépíteni a hajót. A kérdésem az, hogy van-e valakinek véletlenül bármilyen tervrajza vagy akármilyen képi anyaga erről a típusról mert a guglit már kifaggattam amennyire csak tudtam német illetve angol nyelven, de nem kényeztetett el információkkal.

Köszi
Jozsi 431320 2009. április 27. 20:53
Válasz erre
Szia Laci!
A szegecselés miből lesz, hogy készül?

Jozsi
Hajókovács 431319 2009. április 27. 20:35
Válasz erre
Szia Laci!

Már sokan mondták nekem, hogy nem vagyok százas, azaz normális.
Most Téged is üdvözöllek a nem százas csapatban.
Azaz csak GRATULÁLNI! szeretnék, csak igy tovább.

üdv János
Laci 431318 2009. április 27. 17:23
Válasz erre
kezdet
kezdet
helyére illesztve
helyére illesztve
készen
készen

Hajókovács!
Csináltam most ilyen kötél rögzítőket a hajótestre,egyenlőre csak a jobb oldalra,holnap meg a bal oldalán is fel lesznek rakva.Mellékeltem képeket arról,hogy hogyan is sikerült véghezvinnem ezeket a mütyüröket.

Simi!
Te,mint fő szakértő,kérném a véleményed róla.Mint látszik is megvannak a szegecsek helyei is.Azt hiszem majd ezügyben a te segítségedet kérném,a pontos számot még nme tudom,hogy mennyi kellene.
Köszönöm!
Üdv!
Laci 431317 2009. április 27. 14:55
Válasz erre
Vagy úgy!Köszi a segítségeteket!Üdv!
Simi 431316 2009. április 27. 09:04
Válasz erre
Laci!
Igen, Luckynak igaz van, ilyen a Neoflex. Persze van más tömítőpaszta is; ha érdeklődsz a festékboltban, biztosan tudnak ajánlani esetleg jobbat is, persze drágábban; pl olyat, ami nagyon gyorsan szárad. Nekem eddig jó volt a Neoflex is. Kicsit vigyázni kell, hogy a műanyagot meg ne marja, meg kicsit lassabban is szárad, viszont keményebb, mint a Tamiya tömítője.
Ha megszáradt, 600-as papírral szoktam elcsiszolni, esetleg utána még 2000-el felpolírozni; ez utóbbit feltétlenűl vizesen.
lucky 431315 2009. április 27. 08:10
Válasz erre
Az a bizonyos Neoflex egy oldószeres késtapasz( gitt). Van aki dicséri van aki szidja.
A tubus sárgás+kék színű.
Laci 431314 2009. április 27. 06:11
Válasz erre
Simi!
Na ez a neoflex nem az az autójavító gitt vagy mi a szösz?Hanyas csiszolóval szoktad csiszolni,mert ugye a műanyagon minden apró karcolás meglátszik?Köszi!

Dcsabesz!
Igen a család az első!Nekem kicsit könnyebb dolgom van,mert már 5 éves elmúlt aztán kicsit lazábbra lehet venni a dolgokat.De emlékszem,mikor voltak nekem is álmatlan éjszakáim és örültem,ha tudtam mellette pihenni is.Remélem jól vagytok!
Üdv mindenkinek!
dcsabesz 431313 2009. április 26. 18:41
Válasz erre
Szia Laci!

Az az igazság, hogy mostanában nem nagyon volt időm foglalkozni a hajóval a gyerek miatt! :-) És az az érzésem, hogy idén nem is lesz rá sok időm. Így csak jövőre fog elkészülni. Fórumozni sincs sok időm, véletlen, hogy most épp olvastam a hsz.-eket. De azért amennyire tudom próbálom követni a munkátokat!
Sok szép makettezéssel töltött időt kívánok mindenkinek!
Simi 431312 2009. április 25. 23:29
Válasz erre
Lacikám!
A rések eltüntetésére több módszer is létezik. A rés mérete nem érdektelen. Pl egy hajszányi rés eltüntetésére szerintem a pill. rag. befolyatása a leghatékonyabb, utána persze elcsiszolva. Ha vastagabb, akkor érdemes beleragasztani húzott szálat, rézdrótot, vagy sztirol darabot - ami jólesik éppen - és úgy pl neoflexel ráglettelni, vagy egy kétkomponensű ragasztóval befolyatni. Az utóbbi különösen akkor ajánlott, ha hosszú a rés, és érdemes bekeverni a cuccot. Utána persze a csiszolás kötelező.

Hajókovács!
Semmi gond! Várom jelentkezésed, és a részleteket megbeszéljük.
Laci 431311 2009. április 25. 15:20
Válasz erre
Simi!
Tömíteni,hézagokat eltüntetni mivel szoktad?Hogyan működik ez a módszer,mert én még nem csináltam sose ilyet.Köszi!
Hajókovács 431310 2009. április 25. 12:13
Válasz erre
Szia Simi!
Csütörtökön lent jártam Nagykanizsán, megnéztem a kiállitás helyszinét, megeggyeztünk a részletekben is. Mivel a Volán busszal mentem és jöttem ,nem maradt időm,hogy találkozzunk, a 13 őra 4O- es busszal már jöttem is vissza.
A flotta május 1-én utazik le Kanizsára, a terem berendezése is pénteken délután történik. Mi ketten megyünk és szombaton este jövünk vissza.
Tehát neked is péntek délután vagy szombaton délelött kellene hoznod a hajókat.
De addig még beszélünk és pontositjuk a menetrendet.

üdv János
Gonzo 431309 2009. április 25. 10:53
Válasz erre
Laci 431308 2009. április 24. 15:17
Válasz erre
Dcsabesz!
Mi újság a te Bismarck hajóddal?Most nekem is sikerült egyet beszereznem (köszi Hubcsi),de igaz vannak rajta elég érdekes hányosságok,meg érdekességek amiket javítani kell bőven.Például hiányzik az összes víz alatti hűtőrendszer,a horgony bölcsőnél elfelejtették a testen kialakítani a helyét -viszont a fedélzeten megvan- ,a horgonyláncot csak a két oldalra vezették ki meg ilyenek.Ezek azok eddig amik első ránézésre feltűntek.És még ott lesz a többi "útközben" ami csak tüzetesebb átvizsgálás során tűnnek elő.

Simi!
Vigyázz,mert újjáépül a német flotta és már leszünk egy páran akik nem nézik jó szemmel a brit flotta tevékenykedését.Na ez csak vicc volt!
További szép napot!
Üdv mindenkinek!
Sebi 431307 2009. április 24. 14:45
Válasz erre
Szia !

A korlátot festés után, méghozzá a végleges festés után, rakd fel a hajóra. Előtte a korlátot is fesd le és egy vékony drótszállal folyasd be a ragasztót a furatokba.
Ha fennvan a korlát és a ragasztás is megszáradt, fogj egy ecsetet és vagy a fedélzet vagy a korlát színével (attól függően milyen irányban folyt ki a ragasztó) tüntesd el a ragasztónyomokat.
Gonzo 431306 2009. április 23. 11:52
Válasz erre
Szia Sebi!

Köszi az infót! A réz korláttal mit tegyek, festés előtt rakjam fel vagy festés után?
Aber féle fedélzetbe furkálós típus... A furatok már készen vannak.

Köszi: Gonzo
M.István 431305 2009. április 23. 08:17
Válasz erre
MO21_001
MO21_001
MO21_002
MO21_002

Sziasztok kollégák-barátok!

Elöszőr is szeretnék még egyszer gratuláléni minden díjazott hajós társamnak, és azoknak is akik most lecsúsztak róla. Jó volt megint találkozni veletek és látni ezeket a gyönyörű munkákat.

Egy kedves barátom segítségével sikerült "belelapozni" abba a bizonyos lengyel újságba. A képek:
Sebi 431304 2009. április 22. 19:26
Válasz erre
Szia !

Szerintem jöhetne az alapozás. A fedélzetet a fedélzet színével, a törzset és a felépítményt pedig a törzs és felépítmény színével. Maszkold le a felépítményt és fesd le a fedélzetet. Aztán ha megszáradt, maszkold le a fedélzetet és a vízvonal helyét. Ezután fesd le a vízvonal alatti részt, majd a törzset. Ha megszáradt maszkold le a vízvonal alatti részt és a törzset. Fesd ki a vízvonal helyét és a felépítményt. Így elsőre ennyi.
Laci 431303 2009. április 22. 15:58
Válasz erre
Na én tuti vevő vagyok rá,már le is adtam a rendelést az emailedre.
Hubcsi 431302 2009. április 22. 09:45
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó Academy 1/350 Bismarck 8000Ft, érdeklődni:hubcsi@vipmail.hu, 06-30-527-85-63.
Üdv!
lucky 431301 2009. április 22. 09:29
Válasz erre
Heart!
Végre megjött a mammutmail! köszi!
soca 431300 2009. április 21. 22:43
Válasz erre
Én beleraknám művízbe gyönyörű müvizes dolgokat láttam mostanság,és nem kell gondolkodni a vízvonalon! Régen vitorlásokat barkácsoltam,a kötélzetet egyszerű matrózcsomóval,(ha nem csigás volt)először lazára kötve ráhúztam a még nem rögzitett rézdrótra és csak miután az összes kötél rajt volt akkor ragasztottam a helyére a drótot és húztam meg a csomót!
Gonzo 431299 2009. április 21. 22:14
Válasz erre
IMGP2109

Mirage Tarantul 1:400
IMGP2109
IMGP2111
IMGP2111
IMGP2112
IMGP2112
IMGP2113
IMGP2113
IMGP2114
IMGP2114
IMGP2116
IMGP2116

Sziasztok urak!

Föltenném a készülő kis korvettem félkész fotóit, ha kérhetlek benneteket egy pár kritikát, és tanácsot , hogy hogyan tovább... (vagy mi az amit gyorsan tüntessek el)

Ilyen gondok nyomasztanak: kötélzet rögzítése gyenge és síma rézdróthoz, alapozás mivel?, vízvonal hogyan?, fedélzet/ felépítmény festés, maszkolás stb..

Köszönöm előrre is:
Üdv Gonzo
Hajókovács 431298 2009. április 21. 17:10
Válasz erre
Simi!
Pedig ugy emlékszem a feliraton kivül, a kis kerek "kitűzőn" cca: 2 cm átmérőben körben van egy arany szinűnek tünő csikocska.
De nem akarom a Móvári aranyat ledegradálni, Mi tudjuk, hogy ez igazából mit ér, nem keveset, sőt... Kis hazánkban ez az első számú elismerés.

Kanizsára valószinűleg délelött megyek, ha ott vagyok, rádcsörgök és majd meglátjuk.
Simi 431297 2009. április 21. 17:01
Válasz erre
Hajókovács!
Megjött a küldemény! Így nem fogom bántani a postást... Kerestem a "sárga csillogást", de hiába; azt csak egy felirat pótolta egy plexi táblán: "gold". Persze akik ott voltak Móváron, azok tudják, hogy ez mit jelent. Még egyszer köszönöm, hogy eljuttattad nekem.
Csütörtökön délután lesz egy-két "programom", azt leszámítva természetesen állok rendelkezésre.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.