<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sebi | Adatlap | 431061 | 2009. február 7. 11:29 | ||||||||
Laci | Adatlap | 431060 | 2009. február 7. 10:08 | ||||||||
Varjúbácsi,Hajókovács,Simi! Varjúbácsinak köszönöm a segítséget szegecs ügyben!Remélem beválik majd. Hajókovács! Hála a nálad tett látogatásunk során sokat tanultam tőled.Kérném ezügyben véleményed! Simi! A fenti képeket azért tettem fel,mert úgy gondoltam,hogy megcsinálom ezeket a kondenzvíz kivezetőket.Ezt úgy csináltam,hogy megfelelő átmérőjű injekciós tűvel átfúrtam a helyét.Majd daraboltam a tűket kb. 1,5cm-s darabokra és beletettem őket a helyükre.Epoxigyantával belül lezártam,hogy a víz ne follyon bele. Az orrnál pedig egy vontatásra alkalmas furat van mindkét oldalt.(Erről képet is találtam a neten.)Szóval ezt átfúrtam és egy méretre és ívre vágott injekciós tűt tettem bele.Azért fúrtam át,mert így a később elkészített seklit rögzíteni bírtam,hogy el ne hagyjam róla soha.Tehát hajtogattam rá egy seklit,és egy gombostűvel rögzítettem a helyére.És láss csodát! Utóiratként annyit tennék hozzá,hogy nagyon örülök neki,hogy ennyien segítetitek munkámat annak érdekében,hogy minél szebb és tökéletesebb legyen. KÖSZÖNÖM! Azt hiszem mostmár nyugodtan fekszem le aludni. | |||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 431059 | 2009. február 7. 09:25 | ||||||||
Laci! Szegecs ügyben próbáld ki ezt, 0,1-es lépésekben van egészen 2mm-ig, és van belőle félgömb, és lencsefejű is. www.hobbyeasy.com/en_US/prod/29196.html | |||||||||||
lucky | Adatlap | 431058 | 2009. február 7. 09:17 | ||||||||
Laci! Pár ötlet: Szegecs témában: rúdanyag vége a szegecs fejének megfelelően kialakítva.A rögzítésnél meg fúrsz egy lyukat oda ahová kell. Feltéve ha megoldható. A lyukasztós témában: Veszel két vaslemezt.Egymás fölé rögzíted őket úgy, h köztük elférjen az alu lemez( pl tubus anyag).A kívánt átmérőjű fúróval átfúrod mind kettőt. A használatakor berakod az alulemezt a két vaslemez közé és a fúró kiélezett végével kiütöd a korongot.A fúrónak a befogási végét kell élezni. A fúrót utánna nem igazán lehet már használni másra... | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431057 | 2009. február 7. 05:25 | ||||||||
Simi! Ez az injekciós tű dolog még hagyján is.Csak nemhiszem,hogy ki bírnám élezni a hegyét,ráadásul nem is lenne olyan erős,hogy bírjak is vele lyukasztgatni alut.Bár elképzelésnek első osztályú,de kivitelezni abszurd.Mindenesetre majd meglátom,de biztos,hogy nem hagyom annyiban. | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431056 | 2009. február 6. 21:27 | ||||||||
Hajókovács és Laci! Egy kis kiigazítás: az a "kihajtható rudazat" nem a torpedóvédő acélhálót tartja (a II.VH. idején már senki se használt ilyet hajóra aplikálva, a kikötőkben természetesen használtak acélhálót, de az nem a hajón volt, hanem bójákhoz rögzítették; ld Tirpitz); az egy boomfa ("búmfa"), amihez a kikötőben a csónakokat lehetett kikötni, olyankor hajtották ki. A lemezosztásokat szerintem jobb, ha maszkolással és festéssel imitálod, bár ehhez alaposan fel kellene térképezni az osztásokat, szinte méteről-méterre. Nem tudom, van-e erre mód? A szegecselések utánzására véleményem szerint jobb, ha pl egy injekcióstűnek (saccold meg a szegecsek nagyságát és olyan átmérőjű tűt végy)levágod a hegyét (kis flexxel) kiélezed és azzal lyukasztasz kis korongokat pl aluból (rézből sokkal nehezebb lehet) és azt ragasztod a megfelelő helyekre. | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431055 | 2009. február 6. 20:32 | ||||||||
Hajókovács! Ezt nevezem!Köszönöm a hasznos infókat! | |||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 431054 | 2009. február 6. 20:17 | ||||||||
Szia Laci! Arácsozat az esőviz és a hullámok által keletkezet viz levezető rendszerének a levegő beáramló nyillásai. Persze a vizet nem csak a fedélzetről kell elvezetni hanem a fedélzeti épitmények tetejéről is , azt azért amennyire szükségük volt és tisztán essőviz volt fel is fogták és gyüjtötték is , de ha sok volt azt el kelett vezetni. A lemezek találkozásánál a hegesztési varatok minden hajónál kidomborodnak , közvetlenül melette viszont homorúan behuzódik a lemez a hőhatás miatt. A kihajtható rudazat a torpedó elháritó acélháló tartó szerkezete.Bár ez inkább az I.Vh. csatahajókra jellemző. A szegecselés az még a Bismarcnál is természetes, pedig az volt az első tisztán ivhegesztéssel épitett hadihajó.Ott feltétlen szegecseltek ahol párhuzamosan átlapolodott két lemez, vagy egy belső erős tartó szerkezet merőleges erő bevezetését kelett biztositani, vagy éppen egy vizszintes erő bevezetést kelett megoldani.Persze a hajóépitésben csak ez a két fajta erő bevezetést alkalmazzák. Maximum a rácsos tartószerkezetekben alkalmaztak ferdesikú szélrácsmezőt,pl: katapult , darúgém. Az apró réz szegek egy "MAMMOLI" kitt- ből maradtak meg , jószerivel mindet elküldtem neked. A szegecseket , ilyen kis számban nem nehéz egy apró csepp mügyanta oda cseppentésével megoldani.( Neked nem 3,5 millió db kell, mint nekem) A hegesztési varatot , pedig egy vékony huzott szál odaragasztásával tudod imitálni, persze a szálat az átmérőig vissza kell csiszolni , hogy lapos legyen, akár többet is mint a felét, szinte húr szerüen a két harmadáig. De ha sokat találsz még ilyen apróságokat akkor sosem készülsz el vele. Valahol meg kell huznod egy határt a müszaki tartalomban, és azt mindenhol azonos szinten betartanod. Egy kicsit furcsa lesz az öszhatás ha bizonyos részletek túl kidolgozottak, bizonyos dolgok meg hiányoznak. De természetesen saát magad döntd el a dolgokat. KIvánok további jó munkát! | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431053 | 2009. február 6. 18:29 | ||||||||
Hajókovács! Bocsánat,én olvastam rosszul!Valóban 5mm átmérőjű fúrót írtál.Viszont anno én is így csináltam a felépítményen.De ma este tuti megcsinálom mind a 100-t.Viszont találtam érdekes,számomra új dolgokat a hajóval kapcsolatban.Az egyik képen az orr szegecsek,a másik a tat szegecsek.A harmadik meg nem is tudom mi volt a hajón a feladata,de valahogy ezt is beleépítem.Ha tudnál segíteni,hogy mi a fene lenne az nagyon megköszönném.Ezeket a szegecseket szerinted érdemes lenne felrakni?Meglepődtem,hogy ezen a képen elég jól kivehető a test lemezeinek illeszkedése,valamint az,hogy nem is volt az olyan tök egyenes meg sima felületű.Ha igen miből lehetne?Ja igen ezeket a réz szegeket hol lehet kapni,mert kell belőle kismilló darab. Sanyi! Kérdésedre a válasz,1:100.Ha valami kérdésed van még akkor szívesen válaszolok. | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 431052 | 2009. február 6. 17:49 | ||||||||
Szia Laci! Már lehet hogy elhangzott, de egy kérdésem lenne. Milyen léptékű lesz a Bismarck? Üdv Sanyi | |||||||||||
johny | Adatlap | 431051 | 2009. február 6. 17:21 | ||||||||
Sziasztok! Olyan szép talpakat a hajókhoz honnan lehet szerezni? A rézszínűekre gondolok, amik az alap és a hajó között vannak. | |||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 431050 | 2009. február 6. 16:32 | ||||||||
Szia Laci! Én nem O,5 mm es fúrót irtam , hanem 5mm átmérőjű fúró szár vagy más 5 mm átmérőjű rúd anyag köré tekerd akár a huzalt is . Ez ha leveszed a pálcárol , egy kicsit kirúgja magát , cca 6.-6,5 mm átmérőjűre és ha ezt a sok menetből álló tekercset hosszában végigvágod egy ollóval. A végeredmény akár 1OO darab garantáltan egyforma vizvető. Elnézést ha félreérthető voltam. | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431049 | 2009. február 6. 14:58 | ||||||||
Simi BBalázs! Nem is akartam túlzásba esni,csak éppen annyit akartam amennyi a képen látszik.Mert ugye a túlzással is el lehet komolyan rontani a képet! | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431048 | 2009. február 6. 14:42 | ||||||||
Laci! Egyetértek Balázzsal: szerintem is csak a hajótestet koszold, de csak kis mértékben. Ha kondenzvíz kivezetése a két lyuk, akkor azon nem lehet vízkő, mert a lecsapódó víz az ugyebár desztilláltvíz. Tehát az eredeti festéket kell ott meghalványítani esetleg egy kis rozsdát hozzáadni. Tehát - szerintem - először szárazecseteld a festés után egy kicsit kifehérített alapszürkével (amivel lefestetted a testet), aztán vízfestékkel valami kis rozsdásbarnát odaecsetelsz (az előző száradása után). Végül kicsit vissza is moshatod, finomíthatod a hatást pl egy nedves fültisztító pálcával. Sok sikert! | |||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431047 | 2009. február 6. 14:07 | ||||||||
Laci! Szerintem minimálisan koszold majd a hajót - és azt is csak a hajótesten. Egy újszerű állapot is olyan, hogy vhol hamar kijönnek a hibák. Szerintem e kép alapján a hajó festése nem lehet túl régi, csak ezen a helyen folyamatosan éri a "kondenzvíz" és akár pár nap alatt ilyen nyomot hagyhat. A Bismarck meg május 27.-ét leszámitva sztem mindig tipp-topp volt! Csak azért szóltam hozzá a témához ismét, mert borzalmasan eltudja rontani a maketteket a túlzott koszolás... | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431046 | 2009. február 6. 13:38 | ||||||||
Hajókovács! Írtad,hogy hajtogassak 0.5-s fúró köré rézlemezt és azt hajtsam meg vízvezető gyanánt.Nem lenne egyszerűbb szerinted 0.5-s rézdrótból félköríveket hajtogatni? Simi! Reggel találtam érdekes képeket a Bismarck csatahjóról a "Bundesarchiv" fotótárában.Na most a fenti képen látszódik a vízvonal fölött van két lyuk.Ez egy kondenzvíz leeresztő,ahol a turbina meghajtásából származó lecsapódó gőz víz formájában kivezetik a fölösleget.Lehet,hogy most nagyon szakszerű akartam lenni és érthetetlen amit írtam.Na lényeg az,hogy ugye ez azért rendszeresen működik,tehát bevetés alatt is biztos ment.Itt látszódik,hogy nem is tudom vízköves vagy kezdődő rozsda képződmény van a test oldalán.Na most ezzel azt akartam kihozni,hogy ezek szerint nekem is ilyen foltokat kellene festenem-koszolnom,hogy élethűbb legyen és nem olyan,mint amit a múzeumba állítottak ki vadi újan.Szerinted helyesen gondolkodok?Tehát,szeretném elérni,hogy használt állapotú legyen a hajó. | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431045 | 2009. február 6. 12:51 | ||||||||
aron! Én is ecsetelek, viszont én szívesen megbarátkoznék a légecsettel! | |||||||||||
aron_katona | Adatlap | 431044 | 2009. február 6. 09:06 | ||||||||
valamint a plexi ablakok ragasztását mivel oldjam meg a revell féle sima cement nem megfelelő :( | |||||||||||
aron_katona | Adatlap | 431043 | 2009. február 6. 08:56 | ||||||||
hmm nem pont erre gondoltam de én fogalmaztam rosszul a vízvonal alatti rész copper azaz bronz színű... tegnap megejtettem a próbát is...1200 es csiszolóval és egész jól sikerült :) majd lövök pár képet a fázisokról és idetűzöm :) EDE! ódivatú ecsetes muki vagyok nem tudok megbarátkózni a szóróval :) tegnap a két fedélzet lekenése és maszkolása lett kész és egész jól sikerült :) kérdésem az lenne hogy kisebb koszfoltokat mivel ajánlatos készíteni illetve ha szeretnék imitálni réseknél sarkok ban kisebb lerakódásokat koszt azt mivel tegyem? előre is köszi azt már látom hogy munomentális méretei lesznek a hajónak :) | |||||||||||
vlevi | Adatlap | 431042 | 2009. február 5. 19:31 | ||||||||
Igen, ez nem rozsda, ilyen színű a festék. Tamiyánál pl. Hull Red-nek hívják. | |||||||||||
aron_katona | Adatlap | 431041 | 2009. február 5. 14:40 | ||||||||
köszi a tanácsot EDE igazából rozsdát nem szeretnék merthát rézszínű a hajó vízvonal alatti része... inkább arra gondoltam hogy finom csiszolóval elkoptatni az élénk réz színt | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431040 | 2009. február 5. 13:42 | ||||||||
aron! Ez jó kérdés, ezzel nem sokat szoktak törődni a makettezők. Mindenképpen szerezz színes fotókat, akár modern hajókról is. Szerintem egyébként alapszínnél világosabbal ködölni, meg rozsdabarna megfolyások! Ez egy ismert kép, de szerintünk itt már elkezdték az újrapingálást. | |||||||||||
aron_katona | Adatlap | 431039 | 2009. február 5. 09:58 | ||||||||
üdv mindekinek viszonylag kezdő vagyok makettezésben régebben többet foglalkoztam vele de most újra kedvet kaptam... eddig egy bounty egy passat és egy négyárbócos a termés, habár ezek kb 70%osak (kötélzet és vitorla nincs fent :) most viszont nagy fába vágtam a fejszém :) uss constitution 1:72 old ironside :) festék öregítéssel és koptatással kapcsolatban kérnék tanácsot. a vízvonal altti rész bronzszínűre lett festve de szeretném ha olyan soóztatta jellege lenne...mit ajánlotok? csiszolópapírt vagy mást? köszi előre is a választ | |||||||||||
Hajókovács | Adatlap | 431038 | 2009. február 5. 09:16 | ||||||||
Szia Laci! No látod,hogy jobb ez az ablakkeret mint a cipőfüző ringli. Esetleg mielőtt beragasztod a helyére, érdemes lenne a vizvetőket ráforsztani. Az érvégzáró anyaga az vörősréz, csak le van ónozva, nagyon könnyen forasztható. Van O,2 mm- es rézlemezed, vágsz 1mm széles csikokat, azt feltekered egy kb 5 mm-es fúrószárra, valamennyit ki fog rugni.Ezután egy lemezollóval félbe vágod és máris van vagy 3O db egyforma vizvető peremed.A forasztáshoz érdemes egy sablont késziteni. Jó munkát! | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431037 | 2009. február 5. 07:57 | ||||||||
Simi! Szépen napról napra alakul a Bismarck hajóteste.Valamelyik nap gyártottam le 100 db kapaszkódót a tatra.Igaz azt még később rakom fel.Tegnap például az ablak kereteket csináltam meg,ma reggel pedig a vízvonalat fejeztem be.Ha tovább fejlődök teszek még fel képeket.Tessék csemegézni! | |||||||||||
Topy | Adatlap | 431036 | 2009. február 5. 00:37 | ||||||||
Jogos a két pont! :-) Bár én inkább olyanokat hiányolok mint a Day of Infamy vagy a Lonely Vigil. Azt hiszem emellett néhány az amerikaiaknak fontosabb eseményről is írt könyvet (pl. Alamo) azokat nem is sorolnám ... De ha már kívánságoknál tartunk jöhetne valami John Lundstromtól vagy Barett Tillmanntól :-) | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431035 | 2009. február 4. 21:36 | ||||||||
csatahajós! Valóban, a kémény az egyik legszebb darab a Tone-mon; annak idején (2004) megszámoltam, mennyi alkatrészből áll, magam is meglepődtem, amikor 362 jött ki. Ezen kívül szerintem a hajó "büszkesége" még a két árboc is, amelyek (különböző vastagságú) rézdrótból készültek. A gyengéje sajnos a korlátok, amik túl vastagok - kár, hogy annak idején nem szereztem be az "ultra fine" kiadást pl a GMM-től. A Fujimi kitből mindösszesen 11 alkatrészt használtam fel... | |||||||||||
csatahajós | Adatlap | 431034 | 2009. február 4. 15:30 | ||||||||
Szerencsémre én igen, gyönyörű darab ;) ! A kéménye egy igazi különlegesség, made by Simi! EDE! Írtam mélt, megkaptad? Üdv | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431033 | 2009. február 4. 15:28 | ||||||||
A Közlekedési Múzeumban csak a Hood van kiállítva részemről. Ez most itthon "pihen" nálam. Csak egyetlen egyszer vittem el eddig kiállításra - nem túl sokan látták "élőben". | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431032 | 2009. február 4. 14:50 | ||||||||
Topy! Most kapcsoltam! Ezt írtad Lordról: "Kár hogy sem a "Day of Infamy" sem más könyve nem jelent meg magyarul." De, a Titanic pusztulása! Népszerű történelem sorozatban. | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431031 | 2009. február 4. 14:33 | ||||||||
Igen, igen erre gondoltam! Köszi szépen. Kár, hogy nem láttam még élőben! Nincs kint véletlenül a Közlekedési múzeumban? | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431030 | 2009. február 4. 14:32 | ||||||||
Bocs, de nem akkar postolni, ez egy próba volt. | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431029 | 2009. február 4. 14:30 | ||||||||
Edfgffsd | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431028 | 2009. február 4. 09:39 | ||||||||
EDE! Látod, én erre nem is gondoltam! Persze, hogy örülnék, ha néhány képet jónak látnál feltenni a Tone-mról. A japán írásról: nemrégiben egy könyvben (Levelek Iwo Jimáról) láttam néhány fotót Kuribayashi tábornok eredeti leveliről. Az egyik levél a kislányáé volt, amit a gondos édesapa kijavítva visszaküldött, hogy a gyermek ebből is tanúljon. Szóval maguk a japánok is sok-sok gyakorlással tudják csak elsajátítani a saját írásukat. De jó, hogy a mi őseink a betűírást választották! | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431027 | 2009. február 4. 08:35 | ||||||||
SImi! Örülök, hogy tetszett az oldal. A Santa Cruzi ütközet sajnos még nagyon sokára fog elkészülni, nem akarom összecsapni. Bizony érdeklődésem 2 éve a japán nyelv felé fordult. Alapszinten japánul megtanulni beszélni nem is olyan nagy dolog, közelebb áll a magyarhoz, mint az indoeurópai nyelvek. A baj az írás-olvasásnál van, állítólag 6 év napi 3 óra gyakorlás kell hozzá, hogy rendesen menjen. Már pedig a japán források japán írásjelekkel vannak leírva. Így aztán csak jó szórakozás volt egy kicsit belekóstolni. Lesz az oldalon egy kisebb linkajánló, ahová Horváth Zoltán Fletcher admirálisról szóló cikkét mindenképpen beírom, nagyon idevág, nagyon jó, és nagyon hiánypótló! A többi cikke is nagyon értékes, bár mint Csatahajós, mindennel én sem értek egyet, de erre nins is szükség. A fontos, hogy egymás munkáját tiszteljük. Még egy dolog: illusztrációkkal szeretném színesebbé tenni a munkámat, és hogy a hajómakettezést is népszerűsítsem, makettfotókat szeretnék kirakni. "Kinéztem" már a Tone cirkálódat, meg Pisti Akagiját, természetesen a nevetek feltűntetése mellett, ha ezt engedélyezitek! | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431026 | 2009. február 4. 00:34 | ||||||||
Balázs! Nem a legjobb az időzítésben az ex barátnő... Különben tényleg jó ilyenkor másra is gondolni: a hajó (jelen esetben Stuka) építésének következő fázisára, vagy éppen belefeledkezni a következő alkatrész farigcsálásába stb stb. Szóval nem áll meg az élet! Még történhetnek jó dolgok is :pl az ember elkészül valami szépséggel. | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431025 | 2009. február 3. 23:04 | ||||||||
EDE (Laci)! Nagyon jó lett ez a "kis" weboldal! A Koral-tengeri és a midway-i csatát egyelőre még nem olvastam, csak a kelet-salamon szigeteki csatát, de az nagyon jól sikerült -nekem tetszett. Szerintem akadnak japán források is, csak ahhoz éppen japánúl kéne megtanúlnod. Az amerikaiak valószínűleg szintén ezért kevéssé ismerik, és ha ismerik is, nem biztos, hogy szívesen fel is használják (lehet, hogy néhány mítoszról le kéne mondani stb). Remélem, a 4-ik ütközet leírása is hamarosan elkészül. Ha ebben a formában nem is kerül fel (Horváth) Zoli oldalára, de jó volna, ha belinkelhetné hivatkozásként a te oldaladat (illetve a kölcsönösség jegyében te is az övét), hogy tényleg legyen végre már egy gyűjttőoldal, ahonnan minden haditengerészeti témájú magyar írás elérhető legyen! | |||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431024 | 2009. február 3. 22:12 | ||||||||
Simi! Köszönöm szépen! Jól esik, hogy eszedbe jutott! Alkotói válságom elhúzódni látszik, álláskeresés, bnőm tegnap rakott ki, mostantól kezdve a makettezésbe menekülök :) De tényleg... volt már időszak, hogy a makettezés lendített át a nehezén! Egyébként kiváncsian várom a POW-t, mert nekem is van a tallonban, egy KGV-m. | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431023 | 2009. február 3. 21:39 | ||||||||
Kedves Balázs! Boldog névnapot kívánok neked! Remélem, nem adod fel a hajókat! | |||||||||||
BBalázs | Adatlap | 431022 | 2009. február 3. 17:57 | ||||||||
EDE! Figyelni fogunk, előre! Én mostanság nem nagyon építek hajót, inkább egy 1:48-as Stukával küzdök... | |||||||||||
EDE | Adatlap | 431021 | 2009. február 3. 09:32 | ||||||||
Kedves kollégák! Szeretettel ajánlom figyelmetekbe tűrhető állapotba hozott honlapomat, amelyet a 1942-es csendes-óceáni repülőgép-hordozós csaták emlékére volt bátorságom létrehozni: www.pacific42.extra.hu/ Zoltán! Másfél éve leadtam neked az egyik cikket. Lehet, hogy hülye vagyok, de még nem láttam itt a makettinfón. Üdv: Ede(valójában Laci) | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431020 | 2009. február 3. 07:01 | ||||||||
Simi! Azért vagyok benn ilyen járatos,mert dolgoztam fényezőműhelyben is.Igaz ott nem festettem,de ott tanultam meg a műveletet.Később aztán egész kocsikat is fényeztem le,de azt már itthon.Teljesen szétbontottam,majd lemaszkoltam és már készült is a kocsi.Utána természetesen összeraktam.Na hát innen tudom ennyire. | |||||||||||
Simi | Adatlap | 431019 | 2009. február 2. 21:07 | ||||||||
Lacikám! No csak vigyázz, nehogy féltékeny legyen... Különben én is festés előtt állok: hamarosan lefestem a Prince of Wales (PoW) fedélzetét (mert ugyebár az enyém nem fából készül). Aztán majd valamikor (talán ebben a hónapban) a test is sorra kerül Te festettél már ilyen nagy felületet, hogy ennyire vágod a témát? Nekem ez nem volna ennyire egyszerű. | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431018 | 2009. február 2. 20:44 | ||||||||
Simi! Hát ennek a betegségnek örülni is lehet egy kicsit.Mivel itthon voltam betegen volt egy pár napom,hogy foglalkozzak a hajóval is.Természetesen csak már mikor jobban voltam.Ennek eredmégyeként ugy le lett szórógittezve és full csiszolva a test.Esküszöm többet simogattam,mint az élettársamat 6 év alatt.De hát olyan jó érzés... | |||||||||||
ChevyG | Adatlap | 431017 | 2009. február 1. 23:55 | ||||||||
Sebi | Adatlap | 431016 | 2009. február 1. 21:18 | ||||||||
Ok, szerdáig még kibírom ;) A túl híg festékre egy ötletem van: Ne higítsd túl! Milyen arányban kevered el a festéket a higítóval ? | |||||||||||
Mekett | Adatlap | 431015 | 2009. február 1. 19:04 | ||||||||
Szia EDE! Örömmel bemutatnánk a Makettinfón is az írásaidat, ha megtisztelsz vele minket és az olvasókat. Üdvözlettel: Zoltán | |||||||||||
Ilyennincsen | Adatlap | 431014 | 2009. február 1. 18:37 | ||||||||
Szia! Van rá lehetőség persze. Most nem otthon tartózkodok de a hét közepe fele lesz. A túl híg festékre van valami javaslat, hogy tudnám megoldani? Ilyennincsen | |||||||||||
Sebi | Adatlap | 431013 | 2009. február 1. 14:41 | ||||||||
Szia ! Én sem esek kétségbe, végtére is a te maketted. Csak kicsit furcsa volt számomra a technika. Gondolj csak bele! Kinyomod a tömítőt, majd elcsiszolod, hogy illeszkedjen a fedélzet szintjéhez. Közben például összetapogatod a festett felületet. Másrészt, ha a festék túl híg, akkor nincs értelme festeni, mert csak megfolyik a festék. Ha van rá lehetőség szeretnék néhány képet látni erről a makettről. | |||||||||||
Laci | Adatlap | 431012 | 2009. február 1. 12:39 | ||||||||
Ilyennincsen! Ez szép gesztus az biztos,én is így szoktam ismeretlen emberekkel.Bár ami azt illeti szerintem mondhatnám azt is,hogy mi akik itt vagyunk a fórumon és egy célért "harcolunk",és egy kis család vagyunk.Kövezzetek meg ha ez nem így van,vagy valakinek kifogása van!Tehát mindenki tisztel mindenkit,de a segítségben szerintem nagy barátságban vagyunk! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagyon szép munka Laci ! Javaslom, hogy a következő a Tirpitz legyen a képen látható módon :) A steelnavy.com-on láttam ma.