<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 20111 | 2012. február 11. 17:21 | ||
Akkor csere véknyabbra :) Előzmény: (20110) papgyuri 2012. február 11. 17:14 | |||||
papgyuri | Adatlap | 20110 | 2012. február 11. 17:14 | ||
A blendetakaró ponyva feszítőbowdenje és csavarjai...Amit felraktál, szerintem vastag. | |||||
Sennás | Adatlap | 20109 | 2012. február 11. 16:20 | ||
páncélos | Adatlap | 20108 | 2012. február 8. 12:57 | ||
Sennás | Adatlap | 20106 | 2012. február 6. 16:40 | ||
Köszönöm juge75!Neked is jár a piros pont:)Tényleg az elkóborolt Szojuz pilótákat viszik haza:) | |||||
Sennás | Adatlap | 20105 | 2012. február 6. 16:24 | ||
Szia Kamovos!Nekem meg te vagy a barátom:) Közben én is megtaláltam ezeket a képeket csak mivel én típust nem ismertem fonákul kezdtem keresni."Russian amphibian truck 6X6" de odataláltam én is.Bámulatosak ezek az Orosz szerkezetek.Köszi! 1:43 van potom 190Dolcsi:) | |||||
Kamovos | Adatlap | 20104 | 2012. február 6. 13:42 | ||
Szia Sennás. Közben eszembe jutott Google barátom is! Ennyit talált. www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 20103 | 2012. február 6. 13:31 | ||
Szia Sennás. Ez valóban a Kék Madár! Gumikerekes kétéltű szállító jármű. A típusát én sem ismerem pontosan. Talán Zil-49061. www.youtube.com/watch Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 20102 | 2012. február 6. 13:28 | ||
tyimosenko | Adatlap | 20101 | 2012. február 6. 13:22 | ||
Az nem egy Szojuz visszaterokapszula a platon? Akkor megvan a funkcio. :) | |||||
juge75 | Adatlap | 20100 | 2012. február 6. 13:07 | ||
De mivel feladatkör alapján kapta elnevezését, maradjunk a BRDM-nél. | |||||
Sennás | Adatlap | 20099 | 2012. február 6. 12:08 | ||
Sennás | Adatlap | 20098 | 2012. február 5. 11:38 | ||
Sziasztok.Építettem egy SKS-3 légjavító berendezést.Felfogatás és a kábelezés van még hátra.Talán felhasználható egyszer.Ezt a típust kép alapján most látom elöször.Talán ez a T-90M?(képaláírás "C"mutat)De itt ötvözve van az infrazavaró+ a légkondi.Ki ki kell deríteni mi más van még rajta.A Kontakt-5 más elhelyezésén kívül.Esetleg aki tud még valami mást kérem segítsen.Köszönet:SENNÁS | |||||
Murmuc | Adatlap | 20097 | 2012. február 4. 16:06 | ||
Őszintén megmonndva, erre én sem jövök rá. :( | |||||
lacipapa | Adatlap | 20096 | 2012. február 4. 15:27 | ||
A felső képcsoportra gondolok! | |||||
lacipapa | Adatlap | 20095 | 2012. február 4. 15:18 | ||
Húúú...köszi ,ez nagyon jó,hogy tudnám nagyobban látni az egyes képeket? | |||||
Murmuc | Adatlap | 20094 | 2012. február 4. 15:15 | ||
Még egy link, pár belső fotóval is: www.armyrecognition.com/Russe/vehicules_a_roues/BRDM-1/Russie_BRDM-1_description.htm | |||||
Freddy | Adatlap | 20093 | 2012. február 4. 15:07 | ||
,,Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz!" Ahogy vesszük:) A BRDM-1 eredetileg BTR-40P, a BRDM-2 pedig BTR-40PB. | |||||
Murmuc | Adatlap | 20092 | 2012. február 4. 14:38 | ||
Amiről biztosan tudok az, a 2P27 SMEL Páncéltörős BRDM-1-esünk volt. | |||||
lacipapa | Adatlap | 20091 | 2012. február 4. 14:31 | ||
Szia! Köszönöm a fáradozásod,de ezeket én is megtaláltam.A belseje kellene jobban (akkora ajtók vannak rajta,hogy kár lenne "leragasztani". Persze a magyar jelzések ,esetleg rendszám(ha volt),vagy egyéb azonosítók volnának jók. Úgy tudom,de lehet,hogy tévedek,a FUG-ok előtt voltak(forrás gugli)rendszerben. Köszi még egyszer,üdv,Laci | |||||
joci232 | Adatlap | 20090 | 2012. február 4. 12:25 | ||
Volt BRDM 1-esünk is... | |||||
Murmuc | Adatlap | 20089 | 2012. február 4. 11:29 | ||
Nekünk már BRDM-2-esünk volt, de a hadrendi számot kivéve semijen más jelzés nem volt rajta. De erről Juge75 talán többet tud mondani. | |||||
Murmuc | Adatlap | 20088 | 2012. február 4. 11:21 | ||
lacipapa | Adatlap | 20087 | 2012. február 4. 09:54 | ||
Lehet,de különbözőhelyeken így jelölték. BRDM-1-ről lenne szó,ehez kellenének anyagok! | |||||
juge75 | Adatlap | 20086 | 2012. február 4. 09:41 | ||
Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz! | |||||
lacipapa | Adatlap | 20085 | 2012. február 4. 08:45 | ||
Szervusztok! Ide is kiírom,hátha nagyobb szerencsével járok! BRDM-1 (BTR-40)-est építenék,magyar változatban. Ehhez kérnék képanyagot,aki tudja hol keresse.A MH referencia fotók megvannak. Azon kívül nincs semmi jelzés és a belsőről sincsenek képek.Kérem aki tud ,segítsen,hogy egy magyar gép épülhessen. Köszönöm,Laci Cím az adatlapon. | |||||
torpokoska | Adatlap | 20084 | 2012. február 2. 13:41 | ||
Hátha valakit érdekel: T-90MSz részlet fotók otvaga2004.narod.ru/publ_w8_2012/0007_t90.htm | |||||
Murmuc | Adatlap | 20083 | 2012. február 2. 12:00 | ||
Üdv Mindenkinek! Ez után a film után értettem meg, hogy például a Dragon, főleg a Verlinden miért olyan Sztrela 1-et épít, amilyet! 17:57-től! www.youtube.com/watch | |||||
Grande | Adatlap | 20082 | 2012. február 1. 11:04 | ||
silent8 | Adatlap | 20081 | 2012. január 31. 22:55 | ||
Szia! Csak egy ötlet! Lehet,hogy a téli terephez nagyon laza volt a lánc, és a vezető görgővel feszítették meg. Egyszerűbb lehetett, mint kiszerelni pár lánctagot. Később meg azokat vissza is kellene szerelni. | |||||
Sennás | Adatlap | 20080 | 2012. január 31. 22:33 | ||
Altengernagy | Adatlap | 20079 | 2012. január 30. 09:15 | ||
Jaj bocs, elfelejtettem, személyzet is kell hozzá, gumiból! :) Azoknak nem kell Honvéd szakszervezet se Erzsébet utalvány... esetleg venni nekik egy két guminőt is:))) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 20078 | 2012. január 30. 09:13 | ||
Igy van! ez kell nekünk, több száz darab! Mivel gumi, senkit sem érdekel hogy ott áll az udvaron 10-20 évig. A harcértéke ugyan annyi :))) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 20077 | 2012. január 30. 09:12 | ||
Miért, talán a nyugat sosem nyom propagandát, vagy olcsó marketinget? Vetítenek azok is 1000-rel. A gyakorlatban meg beégnek... | |||||
Sennás | Adatlap | 20076 | 2012. január 29. 14:24 | ||
sanyi | Adatlap | 20074 | 2012. január 28. 19:12 | ||
gaunt1 | Adatlap | 20073 | 2012. január 28. 18:39 | ||
Ez ez egész nem más mint Tagil propagandája. A Leo-2 páncélzatát teljesen hibásan adja meg, (valóság: 590-760 KE a toronynál, áttörhetetlen a 125mm-es löveg számára), illetve a nyugati lövedékek átütőereje is nevetségesen kicsi (pl. DM53 800mm fölött tud igazából. Úgy megy át az orosz páncélon mint kés a vajon) A T-90MSz meg csak egy prototípus, 1db létezik belőle. Bár most készült el, máris elavult. The best in the world. Jó vicc. Sajnos az az igazság, hogy az orosz harckocsik sehol nincsenek már a nyugathoz képest. Még az ukránok és Kína is megelőzték őket az Oplot-M-el és a ZTZ-99-el. Ami nekünk kéne, az a Leo-2. | |||||
Sennás | Adatlap | 20072 | 2012. január 28. 17:59 | ||
Sennás | Adatlap | 20071 | 2012. január 28. 16:29 | ||
Sennás | Adatlap | 20070 | 2012. január 28. 15:48 | ||
Miggyuri | Adatlap | 20069 | 2012. január 28. 07:52 | ||
Jimbow | Adatlap | 20068 | 2012. január 27. 18:12 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20067 | 2012. január 27. 16:04 | ||
Jimbow! 9P122 = Maljutka-M, a rakéta irányítási módja manuális parancsközlő. A vezető ablaka és az optikai fejrész között sima a lemez. 9P133 = Maljutka-P, félautomata parancsközlő irányítási módszer, új optika tartozik hozzá. Az fejrész és a vezető ablaka között van egy keskeny ablak is. | |||||
Jimbow | Adatlap | 20066 | 2012. január 27. 15:41 | ||
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a 9P133 és 122 között? Vagy csak elírás? Köszönöm! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20065 | 2012. január 27. 13:45 | ||
Köszi Páncélos! Akkor jól tippeltem, valóban a nyomaték miatt választották a JaMZ motort. De ezek szerint az N változat jobb a BMP-k UTD-20-as motorjánál is. Még egy kérdés, melyik motor van a KrAZ-260-asokban? Annyit tudok, erősebb mint a 255-ös motorja. | |||||
páncélos | Adatlap | 20064 | 2012. január 26. 22:15 | ||
Gaunt1! Akkor visszatérve a KamAZ és JaMZ motorokhoz: Telefonos és internetes segítséggel, a következőkre jutottam, előbbit igazi szakembertől, aki nem egy motor ki-be szerelését végezte: Kamaz motor ami, a BTR-80-as családban van, a KAMAZ-7403.01 néven fut (a gyári oldalon), duplaturbós 10850 cm3, mely 260 LE, 785 Nm nyomaték mellett. A JaMZ 238-nak több változata ismert: Maga a motor belülről ua. alap esetben 14866 cm3 összlöket térfogat, 240LE, ez van a Kraz-255-ben pl.; A JaMZ-238M, 260 LE-s 191KW és 882 Nm nyomatékkal, ez van a BREM-K-ban is meg az MT-LB változatokban. JaMZ-238N 300 LE-s 220 KW és 1115 Nm-t produkál (itt turbó van), ez van az MT-LBu, és 2Sz1-ben; JaMZ-238D 330 LE-s 243 KW és 1135 Nm-t ad le, és traktorokban, kombájnokban van alapvetően; JaMZ-238F, 340 LE-s 250 KW-s a legerősebb, 1143 Nm-s nyomatékkal, mely TKP-11 turbóval van szerelve és a modernizált MT-LBu-kba ajánlja a gyár, meg alapból pár BelAZ teherautóba is ez van. | |||||
Sennás | Adatlap | 20061 | 2012. január 25. 20:52 | ||
gabes | Adatlap | 20058 | 2012. január 25. 19:01 | ||
Köszi, az tényleg korrekt! | |||||
Sennás | Adatlap | 20057 | 2012. január 25. 17:44 | ||
gabes | Adatlap | 20056 | 2012. január 25. 17:37 | ||
Szia! Hol és mennyiért? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |